Vimexx

4,1 / 5 1.057 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Wij maken hosting simpel voor jou. Gehost in superieure datacenters. Voorzien van groene stroom.

Bedrijfsgegevens

  • 24 Werknemers
  • KvK-nummer: 70570078
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-21:00
  • za-zo: 12:00-17:00
  • feestdagen: beschikbaar via support ticket

Review score

4,1 / 5 1.057 ervaringen

Totaal (1.057)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (100)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Vimexx
Vimexxf is een absolute prijsvechter. Vimexx richt zich zowel op webhosting en domeinnamen, en er wordt daarbij ook VPS aangeboden. Verder kan je ook nog voor WordPress, Magento, Joomla, WooCommerce, Prestashop, Drupal en Dedicated hosting opties kiezen.

Het doel van Vimexx is hosting simpel maken in combinatie met superieure klantenservice, om de scherpe prijzen te kunnen aanbieden ontbreekt telefonische support. Wel kan je gebruik maken van een Live Chat die ook in het weekend beschikbaar is.

Vimexx Ervaringen & Klachten
Via onze website deel je je eigen ervaringen over Vimexx met andere gebruikers op zoek naar webhosting. Het is mogelijk zowel positieve als negatieve ervaringen en klachten te delen, zo krijgen geïnteresseerden een zo volledig mogelijk beeld over de kwaliteit van de webhosting van Vimexx en het niveau van de klantenservice.

Ervaringen 1057 op 22 pagina's

SPF-, DKIM- & DMARC RECORDS
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vimexx heeft ULTRA goed geholpen met de instellingen van de DNS records voor SPF, DMARC en DKIM. Dikke 5 uit 5 stereen voor deze toppers !!!!! *****
woensdag 27 maart 2024
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu ik mijn website opnieuw aan het opstarten ben, liep ik tegen wat uitdagingen aan. Ik snapte er echt helemaal niets meer van. Maar de klantenservice van Vimexx heeft me echt enorm geholpen! Super fijn hoe ze achter de schermen mee kunnen kijken naar de instellingen, die ik per ongeluk verkeerd had ingesteld. Ze reageren snel, vriendelijk en helpen goed. Soms met alleen informatie, andere keren ook door bijv instellingen te veranderen. Wel netjes nadat ze toestemming hadden gevraagd. Al met al heel prettig!
woensdag 27 maart 2024
Esra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan het niet anders beschrijven: het is echt een TOP team. Antwoorden zijn snel, oplossingen steeds accuraat en geen moeite is ooit te veel. De kwaliteit van service is van een ongekend hoog niveau en staat eigenlijk helemaal niet in verhouding met het absurd lage bedrag dat ik daarvoor betaal.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Petra, bedankt voor het delen van je zeer positieve ervaring! Wij proberen ons best te doen de prijzen laag te houden maar wel de best mogelijke support te geven. Heel fijn om te lezen dat je dit dan ook zo waardeert :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 8 maart 2024
Petra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website offline, super geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ten eerste ben ik erg tevreden met mijn website pakket. Ik kan er meerdere website op plaatsen voor een schappelijke prijs. Toen mijn website onlangs offline was ben ik goed geholpen door de klantenservice en stond mijn website spoedig weer online
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Gemma! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! :-)
vrijdag 8 maart 2024
Gemma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top provider, excellent prices, top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
I have 3 hosting packages with Vimexx (2 Webhosting Plus and 1 Webhosting Basic). I’ve been a customer since 2020, after 10 years with another provider. Vimexx pricing is excellent in comparison with other vendors. My first fear was that with such low prices and no telephone service desk, that their customer service might be lacking, but I have repeatedly found otherwise. I’ve always received prompt and helpful response from the helpdesk, even for my Webhosting basic package. I can’t recommend them highly enough.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Art! Thank you for sharing your very positive experience with us! :-) Glad to read our customer service is satisfactorily! If there is ever any live support necessary, you can always ask our live chat to look with you. If you ever have any doubt about something, no need to be hesitant. Feel free to reach out to us. I want to wish you a very good day! :-)
maandag 4 maart 2024
Art Olender
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tim van vimaxx was heel vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tim was echt een topgozer
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Kris! Bedankt voor je complimenten over onze collega Tim! Ik zal dit zeker met hem delen :-) En bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm!
vrijdag 1 maart 2024
Kris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen verlengingsaankondiging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb veel domeinen bij partijen geregistreerd, maar Vimexx is de enige die niet automatisch een mail met een verlengingsaankondiging stuurt. Zonder dat je het in de gaten hebt betaal je dus alweer een jaar vooruit, terwijl je dat in sommige gevallen niet wil. Niet netjes.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Tom! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Wat jammer om te lezen dat het niet naar tevredenheid is opgepakt. Ik zag vanuit deze ticket dat onze collega dit intern had besproken voor je, en voor jouw situatie een oplossing is geboden. Wij hopen dat het hiermee wel naar wens is opgelost! Als er vragen zijn hierover, schroom niet om ons te benaderen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
vrijdag 1 maart 2024
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie, snelle hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen positieve ervaringen vooral met de geboden hulp. Ik onderhoud 10 websites voor verschillende bedrijven, heb ze allemaal ondergebracht bij Vimexx.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Charles! Bedankt voor je positieve review! :-)
dinsdag 27 februari 2024
Charles
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al meer dan 40 uur offline!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren een pakket bij Vimexx en tot op heden geen enkel problemen. Nu kwam ik er vorige week achter dat mijn account bij hun geblokkeerd is, ik ging ervan uit dat dit een tijdelijk probleem van hun was. Wachtwoord resetten was nog steeds mogelijk. Maar sinds zondag 0:00 uur is mijn site en mail offline. Nu ruim 40 uur verder is er nog steeds geen oplossing. Mijn mail adres van het account is in ieder geval gewijzigd naar een mail die nog wel actief is. Maar mijn account blijft geblokkeerd. Ze bieden support in het weekend aan (tussen 12:00 en 17:00 uur). Hier moet je aangeven wat je probleem is, maar als de chat start komt deze informatie niet door bij de desbetreffende medewerkers waardoor je "domme" vragen van een medewerker krijgt. Uiteindelijk was de conclusie dat bij de chat de medewerkers niet de juiste bevoegdheid hebben om het probleem op te lossen. Ook via hun ticket systeem zijn ze niet in staat om het probleem op te lossen. Van zeer positief momenteel naar zwaar gefrustreerd/teleurgesteld!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Ferko! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Wat jammer dat zo een situatie het beeld veranderd heeft, dat is natuurlijk niet fijn. Ik heb je ticket dan ook gevonden en ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost. Het lijkt erop dat je account was geblokkeerd door teveel inlogpogingen. Het is inderdaad zo dat niet elke collega de permissies heeft om deze blokkade zomaar op te heffen. Het gaat immers om de veiligheid van je account. Wat ik ga doen, is deze ervaring delen bij ons intern om dit proces te laten verbeteren. Ik wil je daarom bedanken voor je eerlijkheid. Als er vragen zijn, voel je vrij dit verder in je openstaande ticket op te pakken. Mijn collega helpt je hiermee graag verder!
maandag 26 februari 2024
Ferko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Perfect geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op enig moment toonde mijn website de tekst 'Fout bij het maken van de databaseconnectie'. Bleek lastig op te lossen. Door deskundig en behulpzaam support en is de fout hersteld.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Hans! Heel fijn om te zien dat onze support je heeft kunnen helpen bij deze databaseconnectie fout, en deze dus inmiddels hersteld is! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring hiermee!
maandag 26 februari 2024
Hans uit Zwolle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ‘IT-analfabeet’ is goede en begrijpelijke ondersteuning van groot belang om lol te blijven houden in gebruik van websites. Vimexx levert mij steeds weer accurate en fijne hulp. Aanbevolen!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Pieter! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen bij ons! Fijn om te zien dat je lol blijft houden met het beheren van je websites! :-) Dat doet ons veel plezier! Voel je altijd vrij je vragen te delen met ons, daar zitten wij immers ook voor!
maandag 26 februari 2024
Pieter Hendrikse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Gewoon goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een dedicated server. Met veel Wordpress sites en domeinen. Wordt meestal snel en accuraat geholpen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Ger! Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je vaak snel en accuraat wordt geholpen! Als er feedback is om onze dienstverlening te verbeteren, voel je altijd vrij deze met ons te delen zodat wij dit mee kunnen nemen in onze ontwikkelingen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
donderdag 15 februari 2024
Ger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede partij voor je website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn websites staan al jaren bij Vimexx en ben nog steeds zeer tevreden. Weinig problemen en als er wel iets is wordt je snel genoeg geholpen. Soms moet je wel even doorvragen maar ze doen zeker hun best voor je🤭. Kan ze zeker aanraden, prijs kwaliteit is netjes.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Sylvia! Enorm bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-)
woensdag 14 februari 2024
Sylvia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wees alert
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door hen opgelicht. Ik moest 95 euro betalen voor een oplossing voor zogenaamde 'malware-problemen,' maar het bleek complete onzin te zijn. Twee weken later had de website van een vriend die ik had aangeraden om bij hen te hosten precies hetzelfde probleem. Ondanks dat we betaalden en het grappig vonden, hebben we de vermeende geïnfecteerde back-ups overgezet naar een betere hostingprovider. We hebben ons verhaal duidelijk uitgelegd via de telefoon, en zonder problemen werden de back-ups hersteld en geanalyseerd voor eventuele lek of enige vorm kwaadaardige bedoelingen. Kort houden. Gewoon niet doen!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Armo! Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen had met malware. Ik begrijp dat onze support niet direct meer noodzakelijk is omdat de site extern nu draait. Ik had gezocht naar je ticket maar ik kon onder je naam Armo niets vinden helaas. Indien er nog onopgeloste zaken zijn, voel je vrij contact met ons op te nemen naar aanleiding van deze review. Dan kijken we graag met je mee hoe wij dit kunnen oplossen voor je!
dinsdag 13 februari 2024
Armo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Erg goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Personeel erg behulpzaam en meewerkend in het zoeken naar de beste oplossing voor mijn vraag.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hoi Rick! Bedankt voor je positieve review! Dit waarderen wij enorm!
maandag 12 februari 2024
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Je kunt vertrouwen op de support van Vimexx
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aantal dedicated servers lopen bij Vimexx. En soms komen er vanuit mijn developer best pittige vragen. Support van Vimexx is altijd aan de helpende hand en lost problemen op. Of ze duwen de developer in de goede richting. Erg fijn!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Jermaya! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-) Onze support vinden een uitdaging op zijn tijd zeker niet erg, dus de pittige vragen mogen altijd gedeeld worden met ons! Heel fijn om te zien dat jullie hiermee goed geholpen worden! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
zaterdag 10 februari 2024
Jermaya Leijen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service van Vimexx!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant van Vimexx met de hosting en meerdere domeinen. Eigenlijk nooit gebruik hoeven te maken van de support. Echter nu wel gedaan, omdat ik een factuur kreeg met een aantal domeinen daar bij die niet meer gewenst waren, maar ik over het hoofd had gezien, en nu verlengd zouden worden. Dit was ook nog voor een behoorlijk bedrag. Gelukkig is dit nu goed en snel afgehandeld, hierbij wil ik Tim nog bedanken! Kortom perfecte service bij Vimexx.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Wim! Wat fijn dat onze collega Tim je kon helpen bij dit probleem! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring hierover :-)
vrijdag 9 februari 2024
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een basispakket bij een kleine website is de service optimaal. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de problemen, die af en toe opduiken, zoals een SSL certifcaat, worden opgelost
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Nicole! Bedankt voor je zeer positieve review! :-)
vrijdag 9 februari 2024
Nicole
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel + deskundig + zéér goede prijs-kwaliteit verhouding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al lang een erg tevreden klant van Vimexx. Bij een andere provider moest ik soms 6 à 10 dagen (!) wachten op reactie van helpdesk; bij Vimexx is het meestal binnen 15 minuten geregeld. Ik raad iedereen Vimexx aan: deskundige mensen, snelle verbinding, erg goede prijs-kwaliteit verhouding !
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Paul! Bedankt voor je positieve review! 6 á 10 dagen is inderdaad een erg lange reactietijd, wat jammer dat je deze ervaring hebt bij een andere provider. Daarentegen is het dan weer erg fijn om te lezen dat je probleem met 15 minuten was opgelost bij ons! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
dinsdag 6 februari 2024
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een ticket aanmaken en dan snel oplossen - dan doen ze bij Vimexx gewoon goed. Als ondernemer wil je dat je webshops draaien en dat je emails netjes binnen komen en worden verstuurd. Klinkt logisch, maar heb ook wel andere ervaringen. Ben enkele jaren overgestapt op Vimexx omdat dit gewoon een goed bedrijf is en de klantenservice zaken snel oppakken en je werk uit handen neemt! Gewoon doen!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Martijn, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wij zijn erg blij om te lezen dat je met veel plezier gebruik kunt maken van onze producten, maar ook dat onze support naar alle tevredenheid is!
maandag 5 februari 2024
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne en servicegerichte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks dat je ze niet telefonisch kunt bereiken, zijn ze goed bereikbaar en reageren snel via de Live Chat en op een ticket. Ook wanneer het probleem ergens anders is zijn ze bereid om even mee te kijken. Prettig, snel en oplossingsgericht.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Carola! Bedankt voor je positieve review! Dit waarderen we enorm!
vrijdag 2 februari 2024
Carola van Berckel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrouwbare partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren maak ik gebruik van VPS via Vimexx. De websites die erop gehost worden, zijn stabiel, goed beveiligd en snel. Veel instellingen op de server doe ik zelf maar ik kan altijd een beroep doen op de klantenservice bij Vimexx waarbij ik telkens snel geholpen wordt via chat of via een ticket. Vimexx is voor mij een betrouwbare, fijne partij.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Linda! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons! Het doet ons een groot plezier om te lezen dat je erg tevreden bent over de VPS en onze support :-) Bedankt voor deze positieve review!
donderdag 1 februari 2024
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd prima hulp.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik schrijf bijna nooit een ervaring ergens, maar hier doe ik dat graag. De helpdesk is gewoon goed geregeld bij Vimexx. Als er iets is wordt je toch snel geholpen om alles weer draaiende te krijgen of om een probleem op te lossen. Ze kijken graag zelfs met je mee, dat zie je niet zo snel. Ik zit inmiddels ook al weer een aantal jaren bij Vimexx tot volle tevredenheid. Dus Vimexx ga zo door en ik blijf nog lang klant bij jullie. P.S. Tom dank voor je hulp en advies bij het weer kunnen versturen van email naar de Microsoft accounts.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Sietsko! Bedankt voor je zeer positieve review en het delen van je ervaring! Wij kijken inderdaad altijd graag mee als er problemen zijn, hoe dit zo prettig mogelijk opgelost kan worden. Heel fijn om teruggekoppeld te krijgen dat dit ook zo wordt ervaren, zeker als je al enkele jaren klant bent bij ons. :-) Laat het ons gerust weten als je vragen hebt of feedback, zodat we met je mee kunnen kijken. Daar zitten wij immers ook voor! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
donderdag 1 februari 2024
Sietsko Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem met layout in admin gedeelte
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had rare dingen in admin gedeelte en overal none staan. Even support gevraagd om dit te bekijken. Na 3 vragen opgelost door Tom. Zoals steeds zeer snel geholpen en dat is zelfs zo in het weekend. Dikke pluim voor Tom en Vimexx.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Philippe! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Wat goed om te lezen dat je probleem efficiënt opgelost is! Ik zal deze dikke pluim dan ook doorspelen aan Tom en de rest van ons team :-)
donderdag 1 februari 2024
Philippe Pappaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Radio hanzestad
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima geholpen door de medewerker met tips en ideeën.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hey Richard! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
dinsdag 23 januari 2024
Richard Broekhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij vastlopen Woocommerce hebben de medewerkers net zolang meegeholpen om de webshop weer draaiende te krijgen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Rita! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat de webshop weer draaiende gekregen is!
maandag 22 januari 2024
Rita Klasen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag een domeinnaam geregistreerd en dat had iets meer voeten in aarde omdat het een .fr is. Uitstekend en met geduld geholpen door Bernard op de chat klantenservice.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Patricia! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :-)
donderdag 18 januari 2024
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer ontevreden over vimexx. Abonnement is stilzwijgend verlengd waarover ik geen email heb ontvangen dat dit doorgevoerd zou worden. Hiermee werd ik gedwongen om een betaling te doen. Ook ben ik niet tevreden over de afhandeling van Vimexx. Bij de keuze voor direct opzeggen die wordt geboden is er eveneens geen creditering van een deel van het bedrag mogelijk terwijl ik geen gebruik meer kan maken van de diensten. Ik betaal dus nu een jaar kosten voor een abonnement die ik liever had opgezegd voor de verlenging, maar waar ik nu ook geen dienstverlening meer voor krijg.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Suzanne! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We hebben je ticket erbij gepakt en gezien dat dit probleem vervolgens met jou was opgelost. We hebben de betaling dan ook aan jou gecrediteerd en alles is daarmee kosteloos opgezegd. Je feedback is daarmee opgepakt en hebben wij meegenomen om onze dienstverlenging te verbeteren. Als er nog vragen zijn, voel je vrij dit met ons op te pakken. We kijken graag met je mee!
donderdag 11 januari 2024
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 3
Wat een fijne serviceminded medewerkers!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor het eerst een eigen website startend heeft Tim mij van begin tot eind uitstekend begeleid en ook met eindeloos geduld en goede uitleg!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Carla, bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Ik zal je complimenten over Tim uiteraard met hem delen :-)
woensdag 10 januari 2024
Carla Baartman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem met de IMAP server (Webmail)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het duurt nu al 3 dagen, twee tickets gemaakt geen relevante reactie. Heel vervelend, ik heb een forwarder ingesteld. Maar het doorzenden naar het andere adres duurt redelijk lang. Nu kan ik mn e-mail berichten niet zien, en kan dus niet snel reageren wanneer dat nodig. Als dit nog even duurt ben ik weg!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Hugo, bedankt voor het delen van je feedback! Wat vervelend om te lezen dat je ingestelde forwarder niet naar wens was en er problemen waren opgetreden. Ik zie dat je de tickets naar eigen initiatief hebt gesloten, terwijl er ook steeds onder deze ticket werd gereageerd. Bij elke reactie in de ticket, wordt deze opnieuw achteraan gezet. Wij werken namelijk van oude naar nieuwe reacties. We begrijpen dat het erg vervelend is, echter door de samenloop van deze omstandigheden, konden wij niet adequaat reageren of jou de juiste support bieden. Wij betreuren dit uiteraard enorm. Indien je nog wilt dat wij meekijken naar een passende oplossing, voel je vrij om een ticket aan te maken naar aanleiding van deze review. Dan kunnen wij meekijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
zaterdag 6 januari 2024
Hugo Broeckx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support erg slecht geworden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al lang bezig met een probleem vanaf 31-12-2023. En het is nu nog niet opgelost. Ik heb een keer antwoord gekregen waar ik niks aan had en zitten nu al op 7 dagen. Klant van mij is niet erg blij en denkt er over om bij mij weg te gaan. Jammer dat Vimexx.nl achteruit gaat met zijn support.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Rudy! Wat vervelend om te lezen over je probleem. Ik wilde meekijken naar de situatie en een oplossing, maar helaas kan ik op enkel je voornaam en je situatie, je klantenaccount niet naar voren halen. Ik zou dan ook willen vragen of je contact met ons kunt zoeken via een nieuwe ticket n.a.v. deze review, zodat wij mee kunnen kijken naar het probleem en wellicht tot een oplossing kunnen komen! We zien daarom ook graag een reactie tegemoet.
zaterdag 6 januari 2024
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ook wij ervaren problemen met automatisch verlengen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We ondervinden ook problemen met domeinnamen die stilzwijgend doorlopen. Een van mijn .nl domeinnamen verloopt op 11-02-2024, maar ik kan deze nu al niet meer stopzetten. Ik word verplicht om deze samen met een .eu domeinnaam voor 1 jaar af te nemen. Vorig jaar ben ik geen contract aangegaan voor deze diensten, ook niet voor de gratis .eu domeinnaam. Het wordt nog erger: één van mijn domeinnamen, die pas over meer dan een maand zou vervallen en die ik onlangs heb verhuisd, moet ik ook voor een heel jaar betalen. Volgens artikel 16.1 en 16.3 in hun voorwaarden, wordt een overeenkomst voor domeinregistratie aangegaan voor minimaal één jaar. Er wordt ook vermeld dat je als opdrachtgever een verzoek krijgt om te verlengen en dat verlenging alleen plaatsvindt als je daar zelf voor kiest. In artikel 16.1 staat ook dat als er sprake is van een verhuizing van een domeinnaam naar Vimexx, de overeenkomst wordt aangegaan tot de eerstvolgende verlengdatum van de domeinnaam. Dit suggereert dat de overeenkomst met Vimexx eindigt op de verlengdatum van de domeinnaam. Als je domeinnaam verhuist is vóór deze datum, zou je niet verantwoordelijk moeten zijn voor verdere verlengingskosten bij Vimexx We zijn enorm geschrokken van de manier waarop Vimexx in de laatste jaren is veranderd. Van de beste webhost van Nederland zijn ze veranderd in één van de slechtste. Dit begon allemaal na een overname. Sindsdien is de klantenservice achteruitgegaan, zijn de prijzen gestegen, en lijkt het alsof ze je bij elke gelegenheid extra kosten willen aanrekenen. Vorig jaar hebben we, vanwege onze onvrede, al onze hostingpakketten bij Vimexx opgezegd. Achteraf gezien was dat een goede beslissing. Anders zouden we nu geconfronteerd worden met kosten die in de honderden euro's zouden lopen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Mark, Bedankt voor de genomen tijd om je feedback met ons te delen! Uitgaande van de gedeelde informatie, lijkt het te gaan om miscommunicatie of onbegrepen zaken en lijkt het erop dat wij jou kunnen helpen. Allereerst wil ik namelijk delen dat wij geen gratis .EU domeinnamen aanbieden. Wij bieden wel de mogelijkheid bepaalde extensies gratis af te nemen in een vorm van een bundelkorting. Daarnaast, als een domein niet meer bij ons staat vanwege een verhuizing, hoeven deze kosten natuurlijk niet meer betaald te worden. Het domein staat immers niet meer bij ons geregistreerd. Ik denk dat wij je hiermee dus zeker kunnen helpen om misverstanden recht te trekken. Ik zou je daarom graag willen vragen om contact met ons op te nemen n.a.v. deze review, zodat wij je verder kunnen helpen! We zien daarom graag een reactie tegemoet.
zaterdag 6 januari 2024
Mark Kamstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Vimex is de perfecte keuze voor al mijn online noden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als een tevreden klant van Vimex, kan ik vol enthousiasme getuigen van de uitzonderlijke ervaring die dit hostingbedrijf biedt. Vanaf het eerste contact met hun klantenservice tot het gebruiksgemak van het overzichtelijke dashboard, heeft Vimex consistent topkwaliteit geleverd. Zelfs voor beginners biedt het platform een vlotte navigatie en duidelijke instructies, waardoor het gemakkelijk is om alles onder controle te houden. Vimex heeft zich bewezen als een betrouwbare partner voor al mijn online behoeften. In conclusie, als je op zoek bent naar een hostingbedrijf dat uitblinkt in klantenservice, redelijke prijzen en een gebruiksvriendelijk platform, dan is mijns inzien Vimex de juiste keuze. Ik raad het ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit in webhostingdiensten.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Mar! Bedankt voor het uitgebreid delen van je positieve ervaring! Wij zijn blij om te lezen dat het zelfs als een verademing ervaren kan worden. Wij zijn flexibel in het aanbieden van hulp, zowel voor een starter als een ervaren webmaster. Hier zijn onze producten ook voor bedoeld. Wij zijn dan ook blij om te lezen dat je ons als een betrouwbare partner ervaart! Als je ergens tegenaan loopt, of benieuwd bent naar een mening, laat het ons gerust weten. We kijken graag met je mee. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
woensdag 3 januari 2024
Marli Weijman, I-passion B.V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helemaal tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb verschillende hosting en reseller hosting pakketten bij Vimexx, al een aantal jaar en ben heel erg tevreden met de kwaliteit hiervan en de snelle klanten service! Ik zou het absoluut aanraden.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Lynne! Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
woensdag 3 januari 2024
Lynne Jones
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de loop der karen diverse pakketten gehost bij Vimexx. Voor mij een verandeming toen ik in 2015 afscheid nam van het arrogante Yourhosting. Ineens had ik weer klantenservice, kreeg mensen aan de lijn, was de klantenservice behulpzaam werden problemen opgelost en kon je opgelucht ademhalen. Helaas is Vimexx de afgelopen jaren flink veranderd, moest je betalen om iemand aan de telefoon te krijgen, kan je uren zo niet dagen lang wachten op een reactie, worden fouten niet adequaat opgelost en komen ze hun eigen belofte niet waar zoals ze deze op hun site vermelden. De kwaliteit is mijns inzien ook minder geworden, gebaseerd op de vele hosting vergelijkers die er inmidddels zijn, een top 10 zit er niet meer in maar noig wel trots zijn op de 5 sterren die ze ooit hebben behaald. Ook hier geldt dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst. Voor mij stopt die toekomst gelukkig vrij snel.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Chris, wat vervelend om te lezen over de negatieve ervaring die je momenteel mee maakt. Wij bieden inderdaad geen telefonische ondersteuning meer, voorheen kon dit enkel met een abonnement. Wij waren genoodzaakt dit te vragen omdat wij scherpe tarieven hanteren. Dit kon anders helaas niet uit. Wij beseffen dat het erg lastig kan zijn als je iemand niet telefonisch te woord kunt staan. Vandaar bieden wij ook de mogelijkheid voor een livechat om bepaalde zaken op te lossen. Ik zal je gedeelde feedback dan ook meenemen naar ons team om hier beter naar te kijken, zodat wij ons kunnen verbeteren. Ik begrijp dat ik je niet ergens meer mee kan helpen. Mocht dit niet het geval zijn en loop je toch ergens nog tegenaan, laat het gerust weten in een ticket! We helpen je dan graag hiermee verder zodat het wel naar tevredenheid opgelost kan worden.
zaterdag 30 december 2023
Chris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een maand bezig geweest om mijn 7 webshops over te verhuizen. Het tempo waar dit mee gaat is om te huilen. Alles werkt via tickets zelfs als je in een verhuizing zit kun je niet even snel schakelen maar moet je soms wel een dag wachten op antwoord. Ook beloftes worden niet nagekomen door TIM. Gisteren zou alles worden over verhuist maar weer stuitten ze op een "probleem". Veel problemen gehoord van Tim maar volgens mijn webbouwer leest hij gewoon niet goed en zou het gewoon moeten lukken als Tim een beetje kennis van zaken had. Ik heb geen reden om te twijfelen aan hetgeen mijn webbouwer zegt. Gisteren werd mij gezegd dat het de volgende ochtemnd geregeld zou zijn en het is nu 14:50 en Tim heeft niet eens het faysoen gehad om mij even iets te laten horen. Kansloos vind ik dat wat een verhuizing vlak voor het weekend is risicovol en had dit graag op vrijdagochtend/middag willen testen. Ik eb ze net laten weten dat ze mogen stoppen met alles want blijf gewoon zitten bij Hypernode. Als dingen al op deze manier beginnen dan zal het een lange lijdensweg gaan worden. Ik laat iedereen hier nog weten of ik mijn betalad kosten voor de VPS hosting plus Redis en Varnish terug ontvang want de manier waarop alles is gegaan heeft bij mij zoveel twijfelen gezaaid dat ik met Vimexx gewoon niet verder kan.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Jeroen, bedankt voor de genomen tijd voor het delen van je ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te lezen over deze verhuizing. Ik heb mijzelf ook hierin verdiept, en lees dat het te maken heeft met de custom build op je website. We vermoeden dat de custom onderdelen van je site de database-structuur dusdanig anders gemaakt heeft dan van een reguliere Magento site, dat de rechten hiervan afwijken na het overzetten van de DB export, waardoor bepaalde functionaliteit na een migratie verloren gaat. Dit alles maakte het een uitzonderlijk gecompliceerde migratie, waarin vele uren van meerdere van onze werknemers geïnvesteerd zijn. Wij hebben hierin ook elke stap gecommuniceerd en actief opgepakt. De reactietijd vanuit ons is ook altijd binnen de gestelde normen geweest. Helaas is er bij een dergelijke site ook veel nodig van een webbouwer die deze sites van alle ins en outs kent. Ik zie dat je momenteel al een klachtenticket hebt aangemaakt, wij staan je daar graag te woord om mee te denken in een oplossing om deze kwestie toch naar enige tevredenheid op te lossen.
vrijdag 29 december 2023
J Stolk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vimexx is niet meer wat het was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als klant van zowel Antagonist en Site.nl heb ik een paar hosters om Vimexx mee te vergelijken. Vimexx is niet de duurste hoster, maar wat kwaliteit betreft zijn ze ook absoluut niet de top. Ondanks dat ze niet meer in de top 10 van "beste webhosters" staan laten ze nog steeds op hun website blijken dat zij met 5 sterren de best beoordeelde webhostingprovider zijn (misleiding?). Ook valt in hun eigen informatie te lezen dat er een anonieme domeinhouder ingesteld kan worden (wat al een tijdje niet meer mogelijk lijkt te zijn), krijg je bij een domeinnaam een ongevraagde "gratis" extra domein die bij het verlengen ineens een hoop geld kost alsmede de moeilijk uit te schakelen ongevraagde Sitebuilder. Verlenging van pakketten worden 45 dagen voor het aflopen van het contract stilzwijgend doorgevoerd zonder mogelijkheid om op te zeggen (wat tegen de wet Van Dam in gaat). Op tickets word ooit een keertje gereageerd, maar daar zijn ze dan ook een budgethoster voor. Op hun eigen forum lezen ze schijnbaar vaker niet dan wel mee aan alle onopgeloste klachten te zijn. Direct Admin is hopeloos verouderd. Vimexx was ook een mooie partij maar word nu blijkbaar uitgemolken door hun aandeelhouders.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Goedemiddag Peer, bedankt voor de genomen tijd om je feedback met ons te delen! Wij betreuren dan ook dat dit zo wordt geïnterpreteerd en begrijpen dat het dan als een achteruitgang ervaren kan worden. Ik zal dit dan ook intern oppakken. Het klopt dat het SIDN sinds kort een wijziging heeft gemaakt in het instellen van anonieme houders, waardoor het voor deze domeinnaam extensies niet meer mogelijk is. Andere extensies is het nog wel mogelijk. Wat betreft de verlengingen, als hier problemen over zijn binnen je account, dan kijken wij natuurlijk mee om dit op te lossen. Wij werken namelijk nooit tegen de wetgeving in. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen? Dan kunnen wij meekijken naar een oplossing voor je. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
vrijdag 29 december 2023
Peer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos! Ik ben zó blij dat ik binnenkort weg ben bij deze slechte webhost! Ik heb 2 domeinen in beheer en 1 webhosting pakket. Nu heb ik nét voor een heel jaar de webhosting betaald en heb gevraagd of ik het resterende bedrag teruggestort krijg zodra mijn domeinen zijn verhuist. Dit is het antwoord van Kevin: "Beste Monique, Bedankt voor je vraag aan ons! We helpen je hier altijd graag mee! Helaas is het niet mogelijk om de resterende tijd van de hosting te crediteren. Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben." Nou Kevin, ik hoop dat je snel een andere baan vindt bij een werkgever die wel iets om zijn werknemers en klanten geeft, want ik denk niet dat ze je enige rechtmatige vergoeding betalen wanneer je vertrekt. Succes!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Goededag Monique, Wat vervelend om te lezen over je negatieve ervaring die je bij ons hebt. Het is inderdaad zo dat wij reeds uitgevoerde verlengingen niet crediteren, dit staat vermeld in o.a. de algemene voorwaarden. De review lijkt te zijn gemaakt in een hoge emotie, waaruit mijn vermoeden is dat er misschien wat meer heeft gespeeld. Zou je contact kunnen opnemen met ons n.a.v. de review? Dan kunnen wij kijken of er eventueel nog een oplossing is voor je. Ik kan je helaas met enkel je naam niet terugvinden in ons klantensysteem om deze kwestie vooraf te bekijken. Ik verneem daarom dan ook graag van je!
donderdag 28 december 2023
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super goede hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben in mijn reseller pakket bezig geweest met het instellen van eigen nameservers maar dat leverde de nodige problemen op omdat ik verkeerd te werk ging. Na het aanmaken van een Ticket kwam ik in contact met Tom die op een zeer duidelijke en behulpzame wijze uitlegde hoe ik het allemaal weer werkend kon krijgen. Zeer tevreden over de vakkundige hulp die ik heb gehad bij Vimexx.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Henri! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het instellen van eigen nameservers kan inderdaad lastiger dan gedacht, wij zitten dan ook klaar om je hiermee te helpen. Fijn om te lezen dat Tom je hiermee behulpzaam te woord heeft gestaan en jou kon helpen met het instellen van de eigen nameservers! :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
woensdag 27 december 2023
Henri Fransen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enorm tevreden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb best wel wat aanbieders van webhosting en domeinnamen versleten, maar ik ben oprecht onder de indruk van de service van Vimexx. De prijs/kwaliteitverhouding is enorm goed en de klantenservice is snel en adequaat. Enorm tevreden!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi August! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons en je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze klantenservice! Wij proberen altijd te streven naar de meest effectieve oplossingen in weinig tijd, aangezien wij beseffen dat tijd erg belangrijk kan zijn bij het hosten van een site. Als je ergens tegenaan loopt, laat het ons gerust weten, we kijken dan graag met je mee! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog mooie feestdagen toe!
dinsdag 19 december 2023
August
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service! Perfect geholpen door Tim
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Tom! Bedankt voor je positieve review! :-) Ik zal je complimenten over onze collega Tim uiteraard delen met hem!
maandag 11 december 2023
Tom Hand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima prijs/kwaliteit & genoeg keuze opties voor hosting - Aanrader voor kleinere websites & beginners!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds 2019 gebruik ik Vimexx. Toen zaten ze nog in Deventer of gingen ze net verhuizen. In het begin super helpdesk. Nu aantal jaren later is die achteruit gegaan in snelheid / reageren. Ik heb mijn belangrijkste websites er weg gehaald omdat het een aantal keren te langzaam was / website slecht bereikbaar. Ik heb er nog wel wat websites, afwachten of het weer zoals 2019-2020 wordt: gewoon perfect. Nu is het gewoon goed, cijfer 8 is niet slecht. Aanrader voor kleinere websites en beginners!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Goededag Marcel, bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat je merkt dat de snelheid met reageren achteruit is gegaan! Dat is natuurlijk erg vervelend, zeker als dat de reden is geweest om bepaalde sites te verhuizen. Wij proberen altijd zeer vlot te reageren en ik zie momenteel ook dat dit wel bereikt wordt. Zeker als een site niet meer bereikbaar is, is het natuurlijk van belang dat er snel wordt gehandeld! Indien gewenst kunnen wij onze communicatie met je nalopen, om te zien wat er is mis gegaan. Indien je graag wilt dat wij mee kijken, mag je altijd een ticket aanmaken hierover! :-) Verder zijn wij erg blij met je review! Fijn om te lezen dat je onze service verder als positief ervaart! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
zondag 10 december 2023
Marcel de Beus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
VPN problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen met 1 van mijn website’s. (I k heb er 6 ) allemaal gehost bij Vimexx. Eigenlijk nooit geen problemen. Mijn probleem was dat mijn website niet meer lade in een webbrowser met mijn VPN aan. Ticket naar Vimexx gestuurd. IK kreeg wat suggesties mee hoe ik zelf een en ander kon controleren. Dacht dat ik het had gevonden maar helaas. Ticket naar Vimexx. Medegedeeld wat ik had gedaan en heb info aan Vimexx gestuurd zoals mij was gevraagd. Ik ben door een medewerker perfect geholpen ( zijn naam is Tim ) Probleem naar tevredenheid opgelost. Zie nog wat reacties staan over veelste duur, zeer grote verhogingen. Ik ben zelf ondernemer en heb mijn prijzen ook moeten verhogen. Alles is duurder geworden dus moeten bedrijven ook mee gaan in de stroom van verhogingen (dit is nootzaak als je wil blijven bestaan. Dit gezegt hebbende: Dank je wel Tim voor de fijne en goede feetback. ( maak je tegenwoordig niet zo veel meer mee ). Groet Bas Pellekooren
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Bas! Bedankt voor je zeer uitgebreide en positieve review! Wat vriendelijk dat je ook je eigen visie over de prijsverhoging wilt delen. Het is inderdaad geen leuke keuze die gemaakt moet worden, maar helaas wel noodzakelijk als je goede support wilt blijven bieden. Maar goed, dit was niet jouw probleem, maar je had een probleem over het kunnen verbinden middels de VPS welke door onze collega Tim is opgelost! Ik zal je complimenten over onze collega uiteraard delen met hem! Als er nog iets niet duidelijk is of je hebt andere vragen, mag je altijd contact met ons opnemen. We kijken altijd graag met je mee! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 8 december 2023
Bas Pellekooren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele fijne partij. Overzichtelijk website en klantenservice is altijd bereikbaar en echt super snel. Aanrader!
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag F, bedankt voor je positieve review!! :-)
woensdag 6 december 2023
F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn websites zijn opgeschoond en weer tip top in orde!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het valt niet mee om te constateren dat je website gehackt is. Dus je gaat zelf aan de slag om alles op te lossen, back-up plaatsen, wachtwoorden veranderen etc. etc. Helaas, het mocht niet helpen, dus contact opgenomen met Vimexx, want hier zit niemand op te wachten. Maurice is er een aantal dagen mee bezig geweest, maar heeft alles keurig opgeschoond en geüpdatet. Tuurlijk kost het aardig wat centjes, maar niks doen was geen optie, en zou uiteindelijk meer kosten. Dus Maurice, heel hartelijk dank, groetjes Ruud
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Ruud, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Wat fijn om te lezen dat Maurice je zo enorm goed heeft geholpen bij een zeer vervelend probleem. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je gehackt wordt. Niemand zit erop te wachten, maar het is fijn als wij hiermee kunnen helpen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
donderdag 30 november 2023
Ruud Zonneveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan Tim die me uitstekend heeft geholpen bij het aanpassen van onze website. Ik ben een digibeet en met geduld en kennis van Tim en over en weer chatten zijn we eruit gekomen. Prima service dus.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Jos, bedankt voor je positieve review en je complimenten over onze collega Tim! Digibeet of geen digibeet, geen enkele vraag is te gek en wij kijken dan ook altijd graag mee! Wij zijn dan ook heel blij dat je dit zo hebt mogen ervaren! Voel je altijd vrij om een vraag te stellen, zodat wij jou hiermee kunnen helpen. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
donderdag 30 november 2023
Jos Alkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
zeer goed geholpen met de verhuis van een website nadat de reseller niet meer bereikbaar was en niemand de site meer kon onderhouden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer goed geholpen met de verhuis van een website nadat de reseller niet meer bereikbaar was en niemand de site meer kon onderhouden Na wat heen en weer mailen met de juiste bewijsstukken heeft men ons heel snel een backup van de site en database kunnen bezorgen zodat wij de site van onze klant op een eenvoudige manier konden verplaatsen.
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Filip, bedankt voor je zeer positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo een positieve ervaring hebt met ons! Het verhuizen van een website is altijd spannend, zeker als je dan nog in een dergelijke situatie zit en niet bij de site kunt komen. Heel fijn als er dan meegekeken kan worden, om vervolgens de backup van de site samen met de database te krijgen! Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
woensdag 29 november 2023
Filip Heens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wederom zeer goed geholpen, snel correct en met gedegen kennis van zaken.. Helemaal Top zo..
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Hi Mark, bedankt voor je postieve review! Heel fijn dat je onze service als erg positief beschouwd. Hier worden wij natuurlijk erg blij van! :-) Namens het hele Vimexx team wens ik je graag een prettige dag toe!
maandag 27 november 2023
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een blijvertje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste bestelling bij Vimexx plaatste ik in april 2021 en tot op heden eind november 2023 ben ik altijd naar zeer tevredenheid geholpen als ik ergens tegen aan liep of als iets mij niet duidelijk was. Ook kreeg ik elke keer weer het passende advies als ik bleek dat er een goedkopere oplossing bij hun was waardoor ik toch al die jaren klant kon blijven. Mijn ervaring is dat ik dezelfde dag nog antwoord op mijn vraag kreeg en ik dus dezelfde dag nog verder kon. Erg fijn!!! Ook over de kwaliteit ben ik zeer tevreden. Als er een downtime van een website van me is, is het vaak door een onhandigheid van mij. Mijn complimenten aan Vimexx :) Ik ben nog steeds een tevreden klant en wil niet meer weg
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Natasja, bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Wij zijn heel blij om te lezen dat je altijd naar tevredenheid bent geholpen :-) Wij proberen inderdaad altijd op maat mee te kijken naar een oplossing, ongeacht de situatie of de reden. We vinden het dan ook erg fijn om te lezen dat je als klant die inmiddels bijna 3 jaar bij ons is, nog steeds erg tevreden bent! Hier worden wij ook gelukkig van. Namens het hele Vimexx team wens ik je graag nog een mooie dag toe!
vrijdag 24 november 2023
Natasja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct kunnen schakelen met een probleem!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn dochter moest op school presentatie geven over een website. Deze werd echter geblokkeerd door het beveiligingssysteem van school. Grote paniek, u begrijpt het wel. De serviceafdeling van Vimexx kon mij echter direct helpen. En de presentatie is toch door kunnen gaan. Zo hebben ze weer wat puberstress voorkomen (haha).
  • Reactie hierop van: Vimexx
    Dag Astrid, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat de presentatie toch door kon gaan! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Soms kunnen dergelijke systemen inderdaad spontaan ingrijpen en is het fijn als er snel support geleverd kan worden. Als er nog vragen zijn, ontvangen wij deze graag. Anders wens ik jullie voor nu graag namens het hele Vimexx team een fijne dag toe!
donderdag 16 november 2023
Astrid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Vimexx? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Start

€ 0,45 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen niet goed, geld terug - Direct actief!

Medium

€ 2,45 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Plus

€ 4,49 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Gratis verhuisservice.

Compleet

€ 6,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Snelle Varnish & Gratis CDN!

Maximaal

€ 9,49 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Extreme

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Gratis verhuisservice.

Domeinnaam

.NL Domeinnaam

€ 3,89 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

1e jaar €0,89