1eurohosting

2,6 / 5 91 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34190937

Review score

2,6 / 5 91 ervaringen

Totaal (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over 1eurohosting

1Eurohosting is overgegaan in Vimexx. Op de website van 1eurohosting is dan ook aangegeven dat de transfer plaats zal vinden vanaf 20 april 2021.

1Eurohosting en Vimexx

De overzetting van 1Eurohosting naar Vimexx heeft in April plaatsgevonden. Er waren wat klanten met problemen van de overzetting, zo was er een downtime van 4 tot 8 uur. Maar al deze problemen lijken nu opgelost. Als je nog problemen hebt kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vimexx.

Het verleden van 1Eurohosting

1Eurohosting was in Nederland voornamelijk bekend door de lage tarieven. Het doel was om hosting probleemloos, simpel en betaalbaar te maken. Daarin heeft 1Eurohosting een goede partner gekozen want Vimexx is ook één van de goedkopere hosting bedrijven van Nederland.

Ervaringen 91 op 2 pagina's

100% tevreden met deze hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk waren wij een beetje bang van de lage prijzen van 1eurohosting. Angst blijkt onterecht. Ondanks dat er geen telefonische helpdesk is, is de service razendsnel. Daar kant telefonisch support bijna niet tegenop. We komen van Vimexx. Dan is 1eurohosting een enorme opluchting. Onze webistes zijn ook enorm veel sneller op de servers van 1eurohosting. Hopelijk houdt 1eurohsoting dit service- en prijsniveau vast.
donderdag 4 maart 2021
Els den Iep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wordpress hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enige tijd klant bij 1uurohosting en bevalt me goed. Draai er een SSD hosting met Wordpress. Erg snel. Support vind ik ook top. Hebben goed geholpen met juiste beveiliging van WP en formulier. Ze hebben naar mijn inzien veel kennis van Wordpress. Altijd handig :)
woensdag 5 februari 2020
Robert van Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
heel slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
een echte afrader. klantenservice werkt volgens mij helemaal niet. de servers liggen vaak plaat. vaak geen toegang tot ftp and emails
maandag 9 december 2019
Greg B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
hr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bijna half jaar een homepage bij 1eurohosting. Alles staat goed. Na uploaden kun je je website bekijken.3x toe heb ik problemen gehad. Via ticket gaf ik door en binnen een dag, soms binnen paar uren was het goed. Het waren geen ict-problemen, maar eigen kennis. Helpdesk heeft goed geholpen. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan zal ik melden
maandag 11 november 2019
S Poetai
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Webshop voor de USA
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al zeker 6 jaar klant bij 1eurohosting en erg content. Mijn website is een Prestashop met NL producten voor Nederlanders in Amerika. De website is daar snel goed te bezoeken, gezien ook de bestellingen. Ook SEO gaat erg goed na enkele tips van hun support. Blij dat ik ooit naar hen ben verhuisd vanaf een grote onpersoonlijke hoster.
woensdag 31 juli 2019
Merel Johnson-van Oosten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Fijne hoster voor jaren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik run al enkele jaren hosting bij 1euro hosting. Goede ondersteuning. Dik tevreden.
donderdag 18 juli 2019
Dennis Wagner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wandelsport vereniging de Zwervers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds enige jaren klant bij 1Eurohosting voor onze vereniging. We zijn zeer tevreden met de service en kwaliteit die zij leveren. Vragen worden snel beantwoord en onze site is altijd goed bereikbaar! Wij raden deze partij zeker aan!
donderdag 4 april 2019
Secretaris WsV de Zwervers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 4 jaar zijn wij erg tevreden met 1EuroHosting. Zij bieden een goede service tegen een lage prijs.
maandag 18 maart 2019
Vincent Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Website maker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totaal niets te klagen. Hun website maker is fijn in gebruik. Al verschillende websites mee gemaakt voor familie en vrienden.
donderdag 14 maart 2019
Vicky van Gools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goed geholpen met SSL
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg SSl niet goed werkend in mijn Wordpress webiste. Support heeft me daar goed bij geholpen. Alles werkt nu perfect met de tip en installatie van een SSL plugin. Had ik zelf nooit gevonden.
dinsdag 12 maart 2019
Eddie van S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goed geholpen op zondag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant en ik wrd gisteren op zondagavond goed geholpen. ik had zelf een zooitje gemaakt van mijn Wordpress website en hebben ze goed voor me opgelost. Top Support! Bedankt :)
maandag 11 maart 2019
Mike Gaastra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Waar voor je geld!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super geholpen, snelle service. Ben zeer tevreden. Ik zou iedereen dit aanraden. De prijzen zijn goed in verhouding met de kwaliteit. Heldere uitleg en snelle respons op vragen!
vrijdag 15 februari 2019
Monique B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Geen support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen support meerdere tickets gelogd maar geen hulp! Momenteel geen toegang tot e-mail en meerdere tickets die openstaan. Zeer slechte ervaring met deze hosting firma!
dinsdag 10 juli 2018
Els Malfroidt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich is het geen hele slechte dienst maar mijn lage beoordeling komt voort uit hun afhandeling van storingen. Als ondernemer is mijn website en mail één van de belangrijkste dingen in mijn dagelijkse bedrijfsvoering. Bij een storing bij 1Eurohosting wordt ik als klant niet geinformeerd over het feit dat er problemen zijn waardoor ik bij een storing via klanten te horen krijg dat ik niet bereikbaar ben. Omdat 1Eurohosting telefonisch niet bereikbaar kost het mij als klant teveel tijd om precies te weten wat er aan de hand is en hoe lang het duurt voordat ik weer online ben. Bij een laatste incident was mijn vraag waarom zij mij niet informeerder over de storing en de enige reactie die ik kreeg was dat er aan de storing werd gewerkt. Naar mijn mening is dit niet echt een antwoord op mijn vraag. Een ander punt van kritiek is het feit dat zij storingen niet aan de grote klok hangen. Ik werd namelijk door hun servicedesk geinformeerd over het feit dat er een serverstoring was en er een monteur op weg was naar heht datacenter maar op de website van 1Eurohosting stond dat er geen storingen waren in hun netwerk of datacenter.
dinsdag 21 november 2017
Satoer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant van 1eurohosting en nog nooit problemen gehad. De storingen die er geweest zijn werden altijd keurig opgelost. Helpdesk tickets worden door de weeks vaak binnen 1 uur beantwoord, in het weekend binnen 24 uur. Voor mij prima hosting partner voor een scherpe prijs.
maandag 20 november 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige support, snelle reacties. Overstap naar SSL zonder enige problemen.
vrijdag 31 maart 2017
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een goede start met dit bedrijf is het vooral de laatste 2 jaar zeer slecht geworden. Er worden 6 websites gehost en die zijn steeds ofline. Na herhaalde pogingen om de zaak op te lossen, met een helpdesk die te wensen overlaat, is het nog steeds hommeles. Timeouts met de dbase, het wachten op de mapstructuur..ik wordt er zo langzamerhand gestoord van. Ik heb dus nu besloten om de zaak te gaan afbouwen en te verhuizen. Voor mij GEEN 1EUROHOSTING meer
vrijdag 24 februari 2017
Doeterniettoe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sturen een factuur uit voor verlening van 3 jaar. Nadat betaald is, wordt aangegeven dat het maar voor 1 jaar was omdat op de factuur een tikfoutje stond (maar dan wel meerdere keren). Geef je dan aan dat je niet tevreden bent en je hierover een melding gaat maken bij verschillende sites dan geeft de klantenservice aan dat ze aanklachten van smaad gaan doen. PAS OP MET DIT BEDRIJF!!!
donderdag 16 februari 2017
B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een echt ****** hosting en echt niet aan beginnen mensen!!!! ze melden geen problemen en geen storingen ... wij lagen soms meer dan 12 uur per dag plat! zwaar zwaar prat die hosting niet aan beginnen echt mega mega mega slecht
zaterdag 7 januari 2017
piette
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Men zegt mij een factuur te hebben verstuurd, maar ik heb die niet ontvangen. Omdat ik het niet eens ben met de prijsverhoging een ticket aangemaakt. Hier een reactie op gekregen en deze weer beantwoord. Daarop volgt een brief met dreiging voor inschakelen van een incasso bureau. De klant even netjes te woord staan is niet aan de orde.
donderdag 5 januari 2017
Manusman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hosting partij is nooit aanwezig en niet eens telefonisch bereikbaar. Wil je iets veranderen, dan moet je allerlei formulieren invullen en opsturen of mailen en dan duurt het minimaal 2 dagen voordat je antwoord hebt. Welke moderne hostingprovider werkt nog op deze manier? Onvoorstelbaar voor deze tijd! Daarnaast erg klantonvriendelijk in communicatie en voornamelijk onduidelijk in al hun contacten.
maandag 5 december 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind de helpdesk ver beneden peil. Men schuift het probleem continu op je eigen bord. Men bied geen goede ondersteuning. En tickets afhandelen duurt dagen soms weken. Ik het begin was is super tevreden. Maar sinds de laatste 2 jaar dik ontevreden. Ook zijn servers bij 1 euro niet gelijk kwa software en dat nekt je met een CMS die continu geupdate word. Verhuizen moet dan het probleem verhelpen. Dat is naar mijn idee continu bandjes plakken dan een probleem goed aanpakken. Ik ben daarom overgestapt naar Hagehosting. Daar word je van a to z gelijk geholpen.
donderdag 17 november 2016
dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na nu meer dan 2 uur nog steeds niet online gevraagd zou aan mij liggen. Ik vind het onbegrijpelijk dat je antwoorden als deze krijgt.
maandag 5 september 2016
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En weer ligt de site eruit het is niet te begrijpen dat hun nog bestaan. Niet aan te raden zeer slecht.
maandag 5 september 2016
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel simpel 1 euro hosting licentie af halen. Nooit geen reseller hadden moeten maken. Onervaren mensen Geen communicatie Degenererend gedag vertonen tegen over klanten. Motto de klant is dom Ligt mijn site er gemiddeld 65 maal per maand eruit, vraag helpdesk hoe weet u dat? ik heb timless ping op mijn site staan, dit kan niet zegt de medewerker onervaren zei ik net nog. Zo kan ik nog wel even door gaan niemand aan te bevelen slechtste hoster van Nederland. Bij het schrijven van deze tekst ligt de site er weer uit hoe toevallig. Pinging hbs-ict.nl [92.48.206.231] with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Ping statistics for 92.48.206.231: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
maandag 22 augustus 2016
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt, wat een waardeloos bedrijf. Ongeveer 20 tot 30 keer per maand de website voor een paar minuten, een paar uur en soms zelfs een hele dag niet bereikbaar. Jetpack plugin geiinstalleerd welke een melding geeft als de website down is en al deze meldingen doorgestuurd naar hen. -hun reactie: "wie zegt dat de jetpack plugin betrouwbaar is?" en meer van deze stomzinnige reacties krijg ik van hun helpdesk. Vandaag weer 4 websites die het niet doen waardoor ik klanten misloop en ga nu echt de hele boel opzeggen daar bij dit amateur bedrijf. Waardeloos!
woensdag 29 juni 2016
spit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De allerslechtste hostingpartner "ever". Alle ervaringen zoals vermeld hierzo heb ik ook ervaren. Ik ben één week klant en ik heb vandaag opgezegd. Ik lopo schade op door deze incompetente partij. Ik ga gauw naar een hostingpartij die wélm telefonisch bereikbaar is. (en ook nog goedkoper, want geen setupkosten)
woensdag 22 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan het niemand aanraden. Een aantal dagen geleden een pakketje besteld voor 2 kleine websites. 1 euro hosting voor 1 euro per maand. Prima denk je. Dan begint de ellende pas, ten eerste komen er ineens uit het niets setup kosten bij. Na het registreren en betalen kwamen we er ineens achter dat je niet 2 of 3 sites op 1 pakketje kon hosten, dit was niet te vinden vooraf. En de 5 databases impliceert dat je 5 domeinen kan hosten. Vervolgens krijg je als je mazzel hebt 1x per dag antwoord van de helpdesk, kortaf in 1 regel en totaal niet klantvriendelijk. Heb inmiddels alweer elders hosting zonder al het gedoe. Brand hier je handen niet aan.
donderdag 14 april 2016
Corner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte klantenservice, regelmatige downtime, updates zonder aankondiging vooraf. Absolute afrader!
woensdag 9 maart 2016
van Oort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze reageren niet op vragen, ze reageren niet op opzeggingen, sluiten af als je te laat betaald, waarvan ik dacht dat dat de oplossing was, omdat mijn account serieus was afgesloten. Jaar later krijg ik een nieuwe rekening, waar ik het niet mee eens ben, want ze hadden mijn account vorig jaar gesloten en zonder het te melden hebben ze het weer open gegooit zodat ik weer kan gaan betalen! ik wil hier vanaf. heb nooit een site gehad omdat ze mijn vraag naar de code nooit beantwoorden. waardeloos bedrijf, alleen maar op geld uit.
vrijdag 20 november 2015
Ingenhutt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere websites bij 1eurohosting. Het is inderdaad budget hosting. En voor iemand die privé een kleine website host en geen problemen heeft met regelmatige downtime en wekelijkse uitval is dit prima. Ik besteed hier mijn geld niet meer aan en ga overstappen. Waardeloze service die alleen per mail bereikbaar is.
dinsdag 13 januari 2015
Arit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TIS geen ster waard zo bagger als wat!!! Ik ligt gemiddeld 12 keer per week compleet eraf en kom nergens in. ERGGGG slecht en waardeloos
zaterdag 27 december 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
even recht zetten wat krom is ! het probleem is niet 1euro hosting maar het zit hem in onze modem, hun treft geen blaam, zij hebben zo juist gereageerd op onze e-mails !en ons verder geholpen.
zondag 30 november 2014
Cappelhoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
November 30 2014 Geen Websites meer en daar aan gekoppeld geen e-mail adressen meer sinds 28 november 2014. Bedrijf is onbereikbaar op alle fronten. Hun eigen website is verdwenen, telefoon nummer is niet in gebruik.PM via Facebook blijft onbeantwoord Wat is er aan de hand ? !
zondag 30 november 2014
Cappelhoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoek niet voor klachten over bedrijven, iedereen heeft altijd wel eens klachten over. Jammer dat er namelijk alleen maar klachten over bedrijven op internet worden gezet en haast nooit goede dingen. 1eurohosting heeft mij ontzettend goed geholpen. Voor bewijs heb ik hier de mails tussen mij en hun. Ik heb zelf een bedrijf en vind het erg jammer dat er nooit complimentjes worden gegeven op internet over bedrijven. Hierbij het bewijs: http://tinypic.com/r/20b0i9u/8 kun u het niet lezen? stuur dan gerust even een mail naar info@totalconsole.nl dan stuur ik het bestand naar u door.
zaterdag 25 oktober 2014
Mels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga niet in zee met dit bedrijf. Totaal niet klantvriendelijk en proberen in mijn inziens via incassobureau's onterecht geld te verdienen, dit terwijl je wel degelijk een opzeg gedaan hebt. Niet aan te raden !
zaterdag 18 oktober 2014
Breda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk slechte hostingpartij! Zelden een bedrijf meegemaakt dat niet met zijn klant meedenkt, slecht communiceert etc! Nooit klant worden!
maandag 17 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wordt maar niet geholpen met mijn probleem.(heb al verschillende 'tickets'verzoden)Ik kan niet inloggen bij het control pannel en zo mijn website niet bewerken. Ik krijg steeds meldingen dat mijn email instellingen niet goed zijn,de melding: Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met....(dit zelfde geldt voor mijn ipad & iphone) dit terwijl er vreemd genoeg toch sporadisch een email door komt... Er schijnbaar is iets met mijn IP adres aan de hand, daar andere mensen mijn site wel kunnen zien.Ik heb nu zelfs op afstand door een kennis laten inloggen om toch wat wijzigingen op de site te kunnen maken. Dit werkt erg lastig. 1Eurohostng stuurt mij naar de UPC en daar sturen ze me weernaar 1Eurohosting, niemand kan mij schijnbaar helpen, dus zit nu met een compleet nutteloze website!Heel frustrerend.
zaterdag 15 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn oplichters. Ze veranderen mijn wachtwoord zonder mijn toestemming. Later moest ik een link klikken en gaf mijn virusscan aan dat er werd meegekeken. Sinds 3 dagen kom ik mijn eigen sites niet meer in, en die life chat is bullshit, ze geven aan dat het 24 uur is, aar ik werd door een medewerker verteld dat het 5 voor 6 was, dus moest ik binnen 5 minuten alles regelen: resultaat: 6 maanden over en weer gedoe, uiteindelijk die website verwijderd. Nu wederom in conclaaf: ik moet een analoge brieg sturen naar Denemarken, want de internet connectie is gecompromiteerd, ja duhh, gaf mijn virusscanner ook aan. Ze bedonderen de boel daar. Ga naar Dootall of een ander, maar als je net zo dom bent als ik om naar one.com te gaan ga je echt hoofdpijn hebben. Ik kan mijn website niet veranderen, en dus staan er oude prijzen op mijn site. GA NOOIT IN ZEE MET ONE.COM!!!!
woensdag 8 januari 2014
lobry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
toen toentertijd ooit eens een domein geregistreerd en na 2 maanden omdat de hosting niks dan ellende was. Nu komt het opzeggen is een ramp diverse malen geprobeerd op te zeggen maar geen reactie nu 2 jaar later hebben ze tot 5 maal toe geld van me rekening afgeschreven deze heb ik via de bank terug gevorderd. elke keer weer een mail gestuurd wederom geen reactie. uiteindelijk heb ik via de bank de tegen rekening laten blokkeren. nu alle mail aangetekend opgestuurd en ze nogmaals duidelijk gemaakt dat we 2 jaar geleden de boel diverse keren hebben proberen op te zeggen maar dat er nooit wat mee gedaan is. En ook nu geen reactie. 2 weken later ligt er een incasso van ICFM incassodienst in de bus. Mensen/lotgenoten ik roep jullie op om gezamenlijk een advocaat in de arm te nemen Ik snap niet dat deze oplichters al die jaren ongestoord verder kunnen gaan met hun oplichters praktijken. Het wordt tijd om hier gezamenlijk eens wat via de juridische weg wat aan te doen. Zijn er misschien nog Juristen die on hiermee kunnen en willen helpen. Met vriendelijke groet Bert info@jappie.eu
woensdag 18 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze mensen kunnen niet communiceren. Je word hier gek van, telefonisch zijn ze niet te bereiken. Als je van je domein af wilt moet je dat een jaar van te voren aangeven anders zit je er nog een jaar aan vast.
dinsdag 17 december 2013
van Aalzum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aan iedereen die dit leest, Ik lees dat heel veel mensen problemen hebben of hebben gehad met 1eurohosting omtrent het opzeggen van hun webhosting / domeinnaam. Vandaag 17-10-2013 kreeg ik een e-mail van het icfm incassobureau. Allereerst gaf 1eurohosting mij een factuur waarop ik mijn domeinnaam en hosting voor 1 jaar zou verlengen, ik heb ze toen attent gemaakt op de wet van Dam en dat ik zowel mijn webhosting als domeinnaam wilde opzeggen. In eerste instantie moest ik 46,56 euro betalen, maar nadat ze mijn bericht kregen hebben ze de webhostingkosten weggehaald en bleven alleen de kosting van de domeinnaam over. Vandaag ontving ik alsnog een brief van ICFM incassodienst waarop ook de webhosting betaald moest worden, daar ik een regeling had met 1eurohosting. Toen ik deze brief had ontvangen, en het incasso bureau wilde bellen kwam ik erachter dat ze evenals 1eurohosting niet telefonisch bereikbaar zijn. Toen ik tot deze ontdekking kwam besloot ik om verder onderzoek te doen naar beide bedrijven, en waar ik nu achter ben gekomen wil ik graag met jullie delen! Ik ben naar de website van de kamer van koophandel gegaan, heb eerst het kvk-nummer van ICFM incassodienst ingevuld en kreeg het adres te zien van dit bedrijf. Vervolgens heb ik het kvk-nummer ingevuld van 1eurohosting en toen kreeg ik ook het adres van dit bedrijf. Conclusie: Beide adressen waren hetzelfde! Nu kan een persoon in Nederland meerdere kvk-nummers aanvragen, dus ik begin nu te twijfelen of 1eurohosting en ICFM incassodienst niet allebei dezelfde persoon zijn. Morgenmiddag zal ik contact opnemen met mijn advocaat, om in ieder geval 1eurohosting een zaak aan te spannen en ik ben via deze weg op zoek naar meer gedupeerden om de zaak extra kracht te geven! Wilt u hier aan mee doen? Neem dan contact met mij op. Met vriendelijke groet, Ricardo Verboom
donderdag 17 oktober 2013
Verboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in de nacht/ochtend 27-8-2013 vanaf 02:00u tot ca 09:00u de website, email accounts etc de gehelenacht onbereikbaar geweest. Vandaag op 28-08-2013 wederom het zelfde, website, emails and forum gewoon niet bereikbaar! Zo mogen zeker nog wel het 1 en ander verbeteren in de communicatie! Krijg via het ticket systeem retour of ik mijn eigen webadres (gebruik ik elke dag al 2 jaar) wel goed in vul op mijn browser!! Ze nemen ons niet serieus, dagelijks trekt onze website vele bezoekers, ook in de nachtelijke uren. inmiddels klagen vele gebruikers van ons via irc steen en been dat weer alles plat is! Als ze vandaag weer eens raar reageren via email dan vertrek ik bij deze hoster!
woensdag 28 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opgelost - blijkbaar was er een enorme crash, maar sinds vannacht werkt alles weer - en snel. Het blijft jammer dat ze in zo'n geval ook op hun eigen website onbereikbaar zijn, en dat bv een twitter account met de status al een hele toevoeging aan hun service zou zijn.. (zelfs hun eigen mail werkte niet meer, dus misschien lag alles wel buiten hun eigen schuld plat)
donderdag 8 augustus 2013
schott
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerst een klein account gehad - probeeerde joomla kopieren - ging over de data grens - website uit de lucht. 55 Euro extra betaald voor een business account. En nu helemaal niets meer - geen website geen admin site - emails komen terug. Volgens mij zijn ze failiet of is er wel een hele erge crash gebeurd. Weet iemand wat er daar aan de hand is.
donderdag 8 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu al meer dan 5 jaar bij 1eurohosting.nl, ik moet eerlijk zeggen echt nooit problemen gehad. De servicedesk afdeling is zeker verbeterd en geven altijd antwoord op mijn tickets. Heb bij hun meer dan 60 webhosting pakketten lopen. Ze hebben nu netjes voor het laatst een mail gestuurd om alert te zijn voor het updaten van de CMS versies en andere tips die ik kan toepassen. Vind het wel erg fijn dat je Webhoster zorg draagt om klanten te informeren hierover. prima bedrijf.
vrijdag 21 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeg kan niet via de website, moet per post. Aangetekende zending is een aanrader . Ik schrijf hier meteen even een zinnetje dat op zo'n opzegbrief van hen staat : "Binnen 2 weken krijgt u een bevestiging van uw opzegging. Krijgt u dit niet binnen deze periode, dan hebben wij uw opzegging wellicht niet ontvangen en verzoeken wij u contact met ons te nemen". Euhm : de brief is de enige door hen aangeboden manier om op te zeggen, zo'n brief niet ontvangen is ronduit belachelijk, maar zoiets kan zich theoretisch gezien voordoen en dus gebruikt worden door aanbieders met zo'n attitude. Vul ook steeds één blad per domeinnaam in of ze beweren dat het een ongeldige document was dat niet serieus werd genomen. Ik hoop dat die zaakvoerder(s?) eens onder handen genomen worden en wens hem/hen een pak ongeluk toe.
zaterdag 23 maart 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1Eurohosting komt elk jaar weer opnieuw met facturen over een ooit geregistreerde domeinnaam waarvoor ik in 2010 een opzegging heb gedaan. In 2011 stuurde ze ondanks mijn schriftelijke opzegging gewoon weer een factuur welke ik na diverse betaalverzoeken maar heb voldaan aangezien ik het bedrag te onnozel vond. Uiteraard hier achteraan direct een nieuwe opzegbrief verstuurd! Per email en telefoon zijn deze lui helaas niet bereikbaar, iets wat gewoon te belachelijk voor woorden is. Maar goed, dacht dat het nu wel gedaan zou zijn. Nu weer een jaar verder weer een factuur van deze oplichters. echt te gek voor woorden. Heb ze geprobeerd te bellen op het op deze site staande nummer maar helemaal geen gehoor. Op info@... van de verschillende namen welke ze gebruiken gemaild maar ook daarop geen gehoor. Nu weer een schrijven voor in gebreke stelling... Ja, ja, nou ze zoeken het maar uit. Heb er vanuit deze kant alles aan gedaan om dit netjes op te lossen maar blijkbaar denkt 1Eurohosting mensen te kunnen blijven stalken met facturen.
woensdag 26 september 2012
van Buuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou mijn website hebben willen verhuizen naar dit bedrijf, geld afgeschreven maar ik heb niks besteld. echter nu een icfm brief, mail gestuurd naar info@icfm.nl met de mededeling da t ik niks heb besteld en ik betaal, ook naar 1eurhosting gemaild zonder enige reactie. ik zou niet met dit bedrijf in zee gaan je krijgt alleen maar ellende.
woensdag 12 september 2012
Lohman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer je bij deze hosting je producten wilt beëindigen wordt dit op alle mogelijke manieren tegengewerkt. Wanneer ze de factuur laten verlopen sturen ze vervolgens een ingebrekestelling met 20 euro kosten, wanneer je deze niet betaald omdat je het beëindigt hebt gaat de vordering over naar hun eigen incasso bureau. www.icfm.nl. Dit incassobureau is van dezelfde eigenaar. Deze hosting is telefonisch niet bereikbaar, je mag ze niet mailen en ze bieden geen service. Ik ben voornemens aangifte te doen tegen dit malafide en lafhartige bedrijf. Ga absoluut niet met dit bedrijf in zee want je komt er nooit meer vanaf. Ze zullen alles doen om je te treiteren en lastig te vallen. Laatst werd er bijvoorbeeld zomaar 30 euro van mijn rekening afgeschreven door een of ander hosting bedrijf dat ik niet ken. Wat denkt u, van dezelfde eigenaar. Je krijgt er een dagtaak bij met de vervelende asociale persoon achter dit bedrijf. De positieve reacties zijn van mensen die de hosting nog niet opgezegd hebben en waarschijnlijk websites hosten waar geen bezoekers komen. Geloof me zodra je website groeit en je over wilt naar een degelijke hosting dan zal ook hun ellende beginnen. Als er mensen zijn die samen met mij aangifte willen doen tegen dit bedrijf dan kunnen ze me een mail sturen.
woensdag 29 augustus 2012
Hofman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met 1eurohosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice