Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

1eurohosting

1eurohosting1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:77
E-mail:
Adres:Postbus 32
Postcode:1960 AA
Plaats:Heemskerk
Telefoon:+31251208173
Fax:+31251209316

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met 1eurohosting



Op zich is het geen hele slechte dienst maar mijn lage beoordeling komt voort uit hun afhandeling van storingen.
Als ondernemer is mijn website en mail één van de belangrijkste dingen in mijn dagelijkse bedrijfsvoering. Bij een storing bij 1Eurohosting wordt ik als klant niet geinformeerd over het feit dat er problemen zijn waardoor ik bij een storing via klanten te horen krijg dat ik niet bereikbaar ben. Omdat 1Eurohosting telefonisch niet bereikbaar kost het mij als klant teveel tijd om precies te weten wat er aan de hand is en hoe lang het duurt voordat ik weer online ben. Bij een laatste incident was mijn vraag waarom zij mij niet informeerder over de storing en de enige reactie die ik kreeg was dat er aan de storing werd gewerkt. Naar mijn mening is dit niet echt een antwoord op mijn vraag. Een ander punt van kritiek is het feit dat zij storingen niet aan de grote klok hangen. Ik werd namelijk door hun servicedesk geinformeerd over het feit dat er een serverstoring was en er een monteur op weg was naar heht datacenter maar op de website van 1Eurohosting stond dat er geen storingen waren in hun netwerk of datacenter.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 21 november 2017
NamensBrian Satoer
Ik ben al jaren klant van 1eurohosting en nog nooit problemen gehad.
De storingen die er geweest zijn werden altijd keurig opgelost.

Helpdesk tickets worden door de weeks vaak binnen 1 uur beantwoord, in het weekend binnen 24 uur.

Voor mij prima hosting partner voor een scherpe prijs.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 20 november 2017
NamensHenk-Jan
Geweldige support, snelle reacties. Overstap naar SSL zonder enige problemen.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 31 maart 2017
NamensPierre L.G. Jansen
E-mail
Websitewww.pjvision.nl
Na een goede start met dit bedrijf is het vooral de laatste 2 jaar zeer slecht geworden. Er worden 6 websites gehost en die zijn steeds ofline. Na herhaalde pogingen om de zaak op te lossen, met een helpdesk die te wensen overlaat, is het nog steeds hommeles. Timeouts met de dbase, het wachten op de mapstructuur..ik wordt er zo langzamerhand gestoord van. Ik heb dus nu besloten om de zaak te gaan afbouwen en te verhuizen.

Voor mij GEEN 1EUROHOSTING meer
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 24 februari 2017
NamensJohannes
Sturen een factuur uit voor verlening van 3 jaar. Nadat betaald is, wordt aangegeven dat het maar voor 1 jaar was omdat op de factuur een tikfoutje stond (maar dan wel meerdere keren).

Geef je dan aan dat je niet tevreden bent en je hierover een melding gaat maken bij verschillende sites dan geeft de klantenservice aan dat ze aanklachten van smaad gaan doen.

PAS OP MET DIT BEDRIJF!!!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 16 februari 2017
NamensMartijn
Men zegt mij een factuur te hebben verstuurd, maar ik heb die niet ontvangen. Omdat ik het niet eens ben met de prijsverhoging een ticket aangemaakt. Hier een reactie op gekregen en deze weer beantwoord. Daarop volgt een brief met dreiging voor inschakelen van een incasso bureau. De klant even netjes te woord staan is niet aan de orde.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 5 januari 2017
NamensJan Manusman
Deze hosting partij is nooit aanwezig en niet eens telefonisch bereikbaar.

Wil je iets veranderen, dan moet je allerlei formulieren invullen en opsturen of mailen en dan duurt het minimaal 2 dagen voordat je antwoord hebt.

Welke moderne hostingprovider werkt nog op deze manier? Onvoorstelbaar voor deze tijd!

Daarnaast erg klantonvriendelijk in communicatie en voornamelijk onduidelijk in al hun contacten.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 5 december 2016
NamensRoger
Ik vind de helpdesk ver beneden peil. Men schuift het probleem continu op je eigen bord. Men bied geen goede ondersteuning. En tickets afhandelen duurt dagen soms weken. Ik het begin was is super tevreden. Maar sinds de laatste 2 jaar dik ontevreden. Ook zijn servers bij 1 euro niet gelijk kwa software en dat nekt je met een CMS die continu geupdate word. Verhuizen moet dan het probleem verhelpen. Dat is naar mijn idee continu bandjes plakken dan een probleem goed aanpakken.

Ik ben daarom overgestapt naar Hagehosting. Daar word je van a to z gelijk geholpen.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 17 november 2016
NamensMarco
Websitepe2mc.nl
Na nu meer dan 2 uur nog steeds niet online gevraagd zou aan mij liggen. Ik vind het onbegrijpelijk dat je antwoorden als deze krijgt.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 5 september 2016
Namenshans Stuivenberg
En weer ligt de site eruit het is niet te begrijpen dat hun nog bestaan. Niet aan te raden zeer slecht.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 5 september 2016
Namenshans Stuivenberg
1 2 3 ... 8Volgende pagina

1eurohosting Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?