Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

2EuroHost

2EuroHost1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:12
E-mail:
Adres:Troubadour 44
Postcode:1188 DA
Plaats:Amstelveen
Telefoon:020-4418013
Fax:020-4418051

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met 2EuroHost



Geven totaal geen respons op brieven, faxen etc. Contract opgezegd per 8-10-2006.
krijg vandaag een herinneringsrekening van allhosting.
Neem contact op met ze en ze zeggen ijskoud, als je geen opzeggingsbevestiging hebt, heb je een probleem en moet je betalen.
ook email adres al sinds een dikke 2 jaar geweizigd en sturen de facturen scheinbaar nog steeds naar het oude adres.

Kortom, zeer slechte hosting en nog belabberde service.

Paul
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 2 mei 2007
Namens selten
E-mail
Websitewww.thehardwarstore.nl
De laatste maanden van 2006 was het echt bagger gesteld met 2eurohost...Ze gingen hun servers verhuizen naar een ander datacenter om de stabiliteit te verhogen en ik heb toen nog nooit zo veel storingen gehad.
De communicatie was echt flut...(je moet op de site maar zien uit te zoeken wanneer je server ging verhuizen) en een aantal van mijn websites werkten daarna ook niet meer doordat alle rechten op de files en folders waren gewijzigd.

Ik stond op het punt om over te stappen maar sinds beging 2007 zijn ze overgenomen en heten nu ook weer allhosting of hostaces en het lijkt erop dat het nu weer wat beter gaat....

Ik wacht het dus nog even af maar ze lopen bij mij nu wel voorlopig op een dun lijntje....
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 13 februari 2007
Namens Ruud van Leeuwen
E-mail
Websitewww.duclin.nl
Dit is een wijziging van mijn vorige bericht:

Ik heb net telefonisch contact gehad met 2eurohost. Sinds 1 januari zijn ze over genomen door Hostaces. De man waarmee ik contact had was:
- Vriendelijk
- Behulpzaam
- Meewerkend
- Wist waarmee hij bezig was.

Dit is een wereld van verschil met de vorige eigenaar. Er werd toegegeven dat de vorige eigenaar misschien niet de perfecte persoon was om een hostingbedrijf te onderhouden. Er werd mij ook verzekerd dat de kwaliteit omhoog zou gaan en vooral ook de service zou verbeteren.

Ik vertrouw hier volledig op, en heb ook besloten om voorlopig te blijven waar ik ben (qua providers)
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 12 januari 2007
Namens Danny Lelieveld
E-mail
Websitewww.dannylelieveld.com
Het is een hele taak om mijn ervaringen met 2eurohost op te sommen. Zij hosten bij elkaar al 3 jaar meerdere domeinen voor mij. In die jaren heb ik vele problemen gehad, waaronder mail adressen die dagenlang onbereikbaar waren, webspace die een week plat ligt. Verdwenen databases, gewiste informatie, enzovoorts.

Het klopt, dat ALS je de mensen telefonisch kan bereiken, ze je direct en zonder al te veel zeuren helpen. MAAR het duurt dagen tot weken bellen voordat je echt iemand aan de lijn krijgt (dit is geen overstatement, ik ben op dit moment alweer een week lang dagelijks pogingen aan het doen iemand te bereiken). Via de e-mail wordt er 9 v/d 10 keer gewoon NIET gereageerd.

Er wordt bij alle 3 de domeinen in plesk(het controlepaneel) aangegeven dat ik meer webspace zou gebruiken dan ik in werkelijkheid doe. I.p.v. contact daarover opnemen met mij, wordt soms opeens een database gewist.

Er is sinds enige tijd een 'fantastische' helpdesk functie. Deze helpdesk heeft een inlogcode nodig. Deze heb ik NIET gekregen. Dit betekent dat ik moet mailen en bellen, om antwoord op mijn vragen te krijgen. Ik heb ondertussen al 10 keer gevraagd om de inlogcode zodat ik op gemakkelijker wijze mijn vragen kwijt kan bij de host. Deze heb ik tot op heden NIET gekregen.

Ik wordt heel erg moe van de provider. Gefrustreerd is ook een goed woord. En als ik de verhalen lees hoe ze 'wanbetalers' aanpakken, lijkt overstappen naar een ander ook nog een hele klus.

Ik heb er spijt van ooit bij deze mensen iets aangeschaft te hebben. En ik raadt ook iedereen aan dit NIET te doen.

Ik ben blij dat mensen andere ervaringen hebben met 2eurohost, en hoop ook dat deze positieve ervaringen aanhouden. Ik daarentegen heb zoveel problemen gehad dat ik echt NIEMAND dit aan kan raden
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 12 januari 2007
Namens Danny Lelieveld
E-mail
Websitewww.dannylelieveld.com
Perfecte service.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 9 januari 2007
Namens Richard
E-mail
Websiterosenau.nl
Ik ben tevreden over 2 Eurohost. Een goede prijs-kwaliteit-verhouding. Ik gebruik het 2-euro-per-maand-pakket al enige tijd.

Snelle servers, veel mogelijkheden.

Wel tot 2x toe storingen gehad welke soms meer dan een dag duurden. 2 Eurohost was op dat moment niet telefonisch bereikbaar. Wanneer je iemand aan de lijn kreeg werd je wel snel en adequaat geholpen.

Laatste ervaring met helpdesk was zeer positief.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 7 januari 2007
Namens Sloopy
E-mail
Websitewww.noorlander.nl
Deze provider heeft een tijdje wat problemen gehad maar heeft z'n support sterk verbeterd. Tegenwoordig wordt je vrijwel direct geholpen als iets niet looptt zoals het hoort via hun web gebaseerde helpdesk. Ze hebben nieuwe servers in gebruik genomen en dat was te merken in positieve zin!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 6 januari 2007
Namens Jan-Thijs de Feijter
E-mail
Websitewww.de-feijter.nl
Ik heb zeeeerr slechte ervaringen met deze administratieve kluns!
Nadat ik -met medewerking en medeweten van deze server- verhuist was naar servernation kreeg ik vervolgens een factuur om het vervolg van de -net verhuisde- domein te betalen. Na verwoede pogingen om de beheerder te bereiken, wat niet lukte ze zijn telefonisch nooit te bereiken, heb ik het opgegeven. En wat schetst mijn verbazing...na twee manden een incasso aan mijn broek! Na een woedende e-mail van mij naar 2euro kreeg ik een arrogant meeltje dat hij(2euro dus) nog meer informatie aan wangedrag over me had en dat hij dat zou bewaren voor later als dat nodig was...
Nou vraag ik je!!! Ik heb vervolgens alle bewijzen dat ik al inmiddels naar een andere server was verhuist opgestuurd evenals de bevestigings-mail van 2 euro naar het incasso bureau....nou maar afwachten
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 1 juli 2006
Namens Michael de Wee
E-mail
Websiteinfo@groovyways.com
Super hoster...
De administratie is soms niet helemaal "je van het" maar even een telefoontje en alles is weer rechtgezet.
Bieden erg veel voor een goede prijs en zelfs als je 's avonds een vraag stelt krijg je meestal dezelfde avond nog antwoord.
Ik heb al diverse sites bij ze draaien en altijd zonder problemen....ga zo door zou ik zeggen.....
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 8 maart 2006
Namens Ruud van Leeuwen
E-mail
Websitewww.duclin.nl
Ik heb erg slechte ervaringen met deze slechte dienst...! Dit was mijn eerste hostingbedrijf waar ik me had geregistreerd,

de betalingen gingen eerst goed, vervolgens had ik een e-mail met een factuur gemist, en kreeg ik gelijk een incasso aan de deur. ik was hier niet gecharmeerd van, en besloot om mijn hosting bij 2eurohost te stoppen, vanwege dit uiterst klantonvriendelijke beleid.

ik had een e-mail gestuurd waarbij ik liet weten dat ik de hosting wilde laten stoppen omdat ik mijn domeinnaam inmiddels verhuisd had naar digitalus.nl.. Ik kreeg een bevestiging terug dat de hosting vanaf heden was gestopt.

Echter, kreeg ik 8 maanden later weer een factuur van 2eurohost, dat ik moest betalen voor de hosting van een domeinnaam die niet eens bestond (was inmiddels al 8 maanden bij digitalus). ik reageerde hierop dat ik al een bevestigingsemail had gehad en dat ze lef hadden om mij te factureren voor een dienst die ze niet eens hebben geleverd of kunnen leveren!

ze geloofden me niet, en vroegen me het bevestigingsmail door te sturen, ik stuurde dit wel zesmaal door, maar ze geloofden het nog steeds niet.. ze deden alsof ik het zelf verzonnen had... toen kreeg ik nog een incasso.. en daarna heb ik niets meer van ze gehoord..
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 13 december 2005
Namens Ron
E-mail
Websitewww.melex.nl
1 2 Volgende pagina

2EuroHost Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?