Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

Alfahosting / TheFast Hosting

Alfahosting / TheFast Hosting1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:230
E-mail:
Adres:Neerstraat 43
Postcode:3980
Plaats:Tessenderlo
Telefoon:+ 32 13555387
Fax:+ 32 13552900

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met Alfahosting / TheFast Hosting



Als je site voor de XXXe keer weer down gaat (soms voor meerdere uren) dan wordt je dat echt wel beu. Lees der ervaringen maar na, op Facebook worden ze grotendeels verwijdert. De 1 ster is er nog twee teveel.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 30 augustus 2015
NamensBaja
Na verlaten van Alfanet wegens teveel offline situaties deed Alfanet ons een rechtszaak aan om te proberen toch nog wat op ons te verdienen. Uitspraak vrederechter was totaal in ons voordeel.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 28 mei 2015
NamensPaul
Tophost!
Altijd beschikbaar via telefoon of mail, snelle en vriendelijke service ook voor informatica leken.
Aanrader voor eenieder!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 25 augustus 2014
NamensPeter Coene
BedrijfVVHV
E-mail
Websitewww.vvhv.be
Enkele dagen geleden was het weer zover, voor de zoveelste maal een storing en mijn website bijna een hele dag onbereikbaar. Deze provider blijkt dan onbereikbaar via mail of telefoon en geeft geen enkele info, update of status tijdens of na de storing, buiten blijkbaar een kort berichtje op Facebook dat je even geduld moet hebben. Teleurstellend!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 14 augustus 2014
NamensJimmy
Jaren geleden nog top en nu sterk bergaf aan het gaan: prijzen verlagen voor nieuwe klanten, alle klantendata laten stelen door hackers, op de site adverteren voor onbeperkt dataverkeer terwijl ze dat niet eens aanbieden, uit de hoogte behandelen van klanten, ... Soit, als je het hier naleest zijn er wel meerderen die er blijkbaar hetzelfde over denken. Ik geef geen 1 ster omwille van Eli, blijkbaar nog de enige die daar goed werk levert (hij is misschien de eigenaar?)
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 25 mei 2014
NamensKristof
Websitealfahosting.be
Ik heb in de loop van de jaren veel door de vingers gezien omwille van de mooie support die ze leveren: de soms trage website, de downtime van meerdere dagen zonder verklaring, de wat norse klantendienst .. maar het laatste wapenfeit is er teveel aan. Nu is blijkbaar het volledige klantenbestand gehackt en de enige info was een wat vage mail met een onduidelijke uitleg. Per toeval stuimelde ik op het internet op het feit dat de klantengegevens al gewoon online stonden. Ik kijk stilaan uit naar een andere hoster.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 1 mei 2014
NamensKris K.
Websitebit.ly/1o5AxA1
Het is spijtig om te zeggen na 5 jaar samenwerking. Maar de regelmaat in server crashes begint m'n strot uit te komen. Sinds anderhalf jaar merk ik geregeld crashes; met als hoogtepunt de bekende grote crash van november waarbij de websites 3 dagen platlagen. We meten onze outage-tijden via SMS triggering op alle websites, vandaar dat we dit zien. We willen op elk moment op de hoogte zijn van server-problemen, nog voor onze eigen betalende klanten. Niet zelden ben ik eerder op de hoogte dan Alfahosting zelf.

Helaas is de communicatie rond deze crashes vanuit Alfahosting pover tot onbestaande en zien ze deze uitvallen als een zij-effect van shared hosting servers; wat het allemaal zeer wrang doet aanvoelen omdat we die 'effecten' niet meten bij de andere hostingbedrijven waarmee we samenwerken.

Zeer spijtig, de 2 sterren die ik geef zin eigenlijk louter voor Eli; technische contactpersoon bij Alfa. Maar eigenlijk verdient hij 5 sterren omdat hij telkens de shit moet opkuizen.

1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 21 februari 2014
NamensDave
Een paar jaar geleden zou ik hen zeker aangeraden hebben aan iedereen maar nu is het gewoon een middelmatige hoster, niet heel slecht maar het kan allemaal wel wat beter. Van support, kwaliteit, snelheid tot klantvriendelijkheid is gewoon wat minder geworden in de loop der jaren.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 18 januari 2014
NamensGuy
Leuk dat natrappen met een pestrekening als je wil vertrekken (vergissing van hun kant). Enige vergissing van mij was om ooit klant te worden.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 10 december 2013
NamensPiet P.
"indien wij de instellingen op uw domeinen dienen uit te voeren zijn wij genoodzaakt een upgrade uit te voeren van een los domein naar een parking domein en het prijsverschil aan te rekenen. Aangezien u als reseller de nodige instellingen zelf gedaan heeft op uw reseller pakket heeft u de domeinen aan een voordeliger tarief geregistreerd/verlengd."

Dit gebeurt er dus als je je reseller pakket opzegt.
Kan je extra gaan bijbetalen voor domeinen die je nog hebt lopen via hen.

Onvoorstelbaar, dit is de fatsoenlijkheid verre van voorbij.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 2 december 2013
NamensPascal
1 2 3 ... 23Volgende pagina

Alfahosting / TheFast Hosting Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?