Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

BestHost

BestHost1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:67
E-mail:
Adres:P.O. Box 51184
Postcode:1007ED
Plaats:AMSTERDAM
Telefoon:020 716 5851

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met BestHost



Besthost is gewoon ruk (excuseer)
Ik onderhoud nu sinds een jaar de homepage van een tafeltennisvereniging en de site is met tussenpozen bijna een half jaar ofline.
Ook de mailserver werkt niet, veranderingen uploaden werkt niet enz. Besthost reageert niet op emails, telefonisch zijn ze onbereikbaar. Verhuizen naar een andere provider wordt zo heel moeilijk.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 2 november 2009
NamensRaymond
Websitewww.ttvhooghei.nl
Met zorin/BESTHOST afspraak gemaakt over het huren van een dedicated server, de gemaakte afspraken waren via MSN (dom dom dom) in ons gesprek werd besloten om een maandelijks contract te gebruiken. Toen de server erg tegenviel (slechte support, trage verbinding, downtime, betapen voor reboot etc.) heb ik contact opgenomen met zorin hierin liet hij weten mij niet te willen afsluiten binnen een maand maar dat ik vastzat aan een contract voor een jaar :S (jaar opzegtermijn) hier was ik het natuurlijk niet mee eens, ik heb contact opgenomen met een juridisch adviseur om een brief op te stellen om de boel op te zeggen (volgens het beheerdertje van zorin, is de eerste betaling een akkoord op de disclaimer) Nadat ik de brief had verstuurd heb ik nooit meer wat van ZorNIKS gehoord en ook geen facturen meer ontvangen. Naar mijn mening ben ik dus gewoon opgelicht aangezien ik na enkele maanden al wou stoppen met de server maar zorin dus volhield dat ik aan een contract vastzat (WAT DUS NIET ZO WAS)

MENSEN: DOE GEEN ZAKEN MET DIT KINDJE je komt bedrogen uit, de service is niks, de servers zijn bagger, de verbinding is superslecht... KORTOM

DOE NOOIT ZAKEN MET ZORIN/BESTHOST!!!!!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 14 december 2007
Namens rick
E-mail
Websitewww.smokingcrew.com
Ik had eerder een positief bericht geplaatst over deze webhoster, maar dat moet ik nu even rechtzetten. De uptime valt mij namelijk erg tegen. Ik kijk niet vaak of mijn site online is, maar vanavond zijn mijn site en de site van besthost zelf al de hele tijd offline. Dit vind ik te lang.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 3 mei 2007
Namens Paul Breeuwsma
E-mail
Websitewww.viltwerkatteljee.nl/
Ik herken de reacties over het niet reageren van de provider.
En ook ik heb nog geen factuur gehad. Maar voor 1,50 per maand (of helemaal niets) kan ik lekker experimenteren met php/myswl CMS systemen. Drie van mijn sites draaien er nu naar tevredenheid op. Af en toe zijn ze een middag of avond uit de lucht. Da's niet leuk, maar wat wil je voor dat weinige geld.
Vanwege niet de 100% on-line garantie is het niet geschikt voor bedrijfsmatige toepassingen, maar wel voor hobby, verenigingswerk e.d.
Ik heb er een gamerscommunity, een site van sportverening en een horecablog op draaien. www.hasweb.nl

Besthost-account komt met een fraai en krachtig DirectAdmin panel voor beheer van files, subaccounts, backups etc.
Sinds de crash vorig jaar hebben ze nu 2 servers naast elkaar draaien, en je merkt dat ze bij storingen achter de schermen de boel weer netjes terugzetten.
Dus, ze doen technisch hun best, maar gebruikerssupport moet je niet verwachten.
Voor de handige doe-het-zelfver een aanrader.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 3 maart 2007
Namens Frank hasweb
E-mail
Websitewww.hasweb.nl
@Huub: Als BestHost mij tijdig informeert over 'problemen' dan heb ik ook begrip voor de situatie, maar helaas, dat doen ze niet.

Waarschijnlijk zitten degene die BestHost runt in zijn examenjaar van een studie of iets dergelijks, maar reageren doet'ie in ieder geval niet.

Enkele weken geleden heb ik om een tussentijdse factuur gevraagd. Ik zit nu al enkele jaren bij BestHost (met z'n up&downs) en wil wel eens weten wat de rekening is.

Helaas, na verschillende mailtjes (en onbereikbare telefoonnummers?) is er nog steeds niet gereageerd. Ook het 'handige' MSN-adres van Besthost (info@zor.in) bracht geen uitkomst. Na een kort gesprek gaf degene achter MSN bij Zor.in aan mijn mailtjes over de tussentijdse factuur w?l te hebben ontvangen. Ik vraag me nu alleen af, krijg ik ook nog een reactie?

Over de hosting zelf: ik ben redelijk tevreden. Mocht het bedrag dat ik BestHost verschuldigd ben niet t? hoog zijn, ben ik dik tevreden ;-)
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 6 december 2006
Namens Nafthali
E-mail
Websitewww.nafthali.nl
Mensen,

Het zit iedereen toch wel eens niet mee in het zaken doen of priv?!

Ik vindt het makkelijk om maar te roepen en te tieren en niet een ander zijn probleem in zien.

Ik heb een aantal domeinnen geregistreerd en weer kunnen verhuizen bij deze partij.

Prima service.

Ter wel ik toch hele andere dingen lees. Jammer ;o(

Ik toonde misschien wel begrip voor de situatie!

Dit wilde ik even laten weten.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 30 oktober 2006
Namens Huub Dreves
E-mail
Websitewww.colorbar.nl
Ik zit bij best host sinds het begin, ze zijn 2 keer van naam veranderd, het ging zo snel ik ken de vorige 2 namen niet. maarja, alles liep perfect, ik kreeg een speciale korting op me eerste domein en daarna nog 2 domeinen bij hun gekocht, alles ging perfect soms trage communicatie maar dat was wel te over zien, af en toe een down time maar dat was maximaal een paar uur. Maar sinds ongeveer 1 jaar werkt me DNS admin niet, want hun zorgen voor mijn DNS en ik host me site en mail etc, ik dus belle en vrage of ze het kunnen fixen, sander zei zo van ja hoor doe ik, na 3 maande ip wijziging, DNS admin werkte nog steeds niet. Nu half jaar later nog steeds geen dns admin en ik kan niet eens meer contact met ze opnemen, wat ook blijkt dat mijn eerste domein naam op een naam is gezet van 1 van de eerste mensen van best host, Tim Hol, nu heb ik geen officiele gegevens van ze dus geen kans om me domein te verhuizen. wat ook blijk is dat best host en Zor In (www.zor.in) zo goed als het zelfde bedrijf zijn, alleen met te mensen van Zor In is niet te spreken over Best host, ze negeren je. Kijk maar eens naar hun kvk / woonplaats / storings nummer / ip. Ik denk dat Sander het wel eens mag gaan uitleggen
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 25 oktober 2006
Namens Ren? Scholtens
E-mail
Websitewww.game-core.net
Ik lees nou net het bericht van Jack. Ik hoop inmiddels dat hij zijn .com domein heeft kunnen overzetten. Zo niet, dan is het aan te raden om aan te kloppen bij SIDN.nl, ook al zijn zij voor .NL registraties.
Mijn .NL domeinen heb ik gelukkig op tijd gemigreerd naar Byte.nl.
Ik zou toch anders graag willen weten wie er nog meer problemen hebben met deze hoster. Het blijkt dat BestHost.nl niet geregistreerd is bij het SIDN.nl en is dus niet gerechtigd is om domeinnamen te registreren.

1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 21 oktober 2006
Namens Danny Stolle
E-mail
Websitewww.emoesoft.nl
Aan Danny Stolle,

wij krijgen de indruk dat u ons opzettelijk in kwaad daglicht wil zetten en ons zwart probeert te maken. We zullen uw post samen met eventuele vindbare emailcorrespondentie dan ook bespreken met onze advocaat.

Aan Allen,

BestHost kocht domeinnamen in bij PowerDRS. PowerDRS bestaat niet meer. Dit heeft geen enkele invloed op lopende overeenkomsten tussen BestHost en haar klanten.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 20 oktober 2006
Namens BestHost
E-mail
Websitewww.besthost.nl

Beste mense, LET OP!!!!!
het is duidelijk dat Besthost.nl/ zor.in niet wil meewerken met de verhuizing van mijn domeinnaam www.chinabusinesshouse.com, omdat het een .com domein naam is moet de REGISTER ?LOCK door hen er afgehaald worden. Na vele mails heb ik niks van hen vernomen, ook de telefoon wordt nooit opgenomen door hen, niet tijdens kantoor uren noch buiten kantoor uren. Ik heb al paar keer verzoek ingedient naar de volgende emails van: info@besthost.nl, sander@besthost.nl, support@besthost.nl, info@zor.in , support@zor.in maar helaas geen reactie. Wat kan ik eraan doen?
Zijn er mensen met dezelfde ervaring hebben, misschien kunnen gezamenlijk actie ondernemen. Met vriendelijke groet,
Tang


Copy verstuurde mail/ verzoek aan besthost.nl

Geachte Besthost, Zor.in , Sander,

Na de crash van u server, zonder backup van onze website hebben wij onze bedrijfsvoering lange tijd niet kunnen voortzetten, wij hebben daardoor veel schade geleden. Verder zijn jullie niet te bereiken, en worden onze mails niet beantwoord. Wellicht dat jullie ergens een tegenslag hebben moeten verwerken? Aanvankelijk hadden jullie een zeer snelle service, maar dat is niet meer zo. Ik wens u hierbij ook het allerbeste toe.

Wij hebben besloten om te verhuizen naar een andere provider.
wij willen graag dat u de registrar-lock van de website www.chinabusinesshouse.com die wij momenteel bij u hebben gehost eraf gehaald wordt. wij willen graag de domein verhuizen naar hosting2go.nl.

Vertrouwende u hiebij voldoende te hebben geinformeerd,

C.Tang
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 3 oktober 2006
Namens Jack
E-mail
Websitewww.chinabusinesshouse.com
1 2 3 ... 7Volgende pagina

BestHost Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?