Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

Brilliance Hosting

Brilliance Hosting1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:11
E-mail:
Adres:Lage herenweg 36
Postcode:9051BL
Plaats:Stiens
Telefoon:+31 (0)58-711-0332
Fax:+31 (0)58-257-4350

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met Brilliance Hosting



Ik ben ongeveer 3 jaar klant geweest bij Brilliance, ze hadden goede service en reageerden snel op vragen.

Helaas is sinds de overname op 1 april van alles veranderd, ik heb geen toegang meer tot de customer's lounge, de ticketsysteem is spoorloos en er wordt niet gereageerd op mailtjes.

Laatst wilde ik mijn domein naar een andere registrar verhuizen maar op mijn verzoek voor een Auth-code werd niet beantwoord tot dat ik met hulp van SIDN er een kreeg.

Ik weet nu nog steeds niet of het ook administratief afgehandeld is, aangezien ik geen antwoord ontving...
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 12 januari 2011
NamensSouheil Bahhady
E-mail
Websitewww.souheil.nl
Heb al enige tijd 1 domein met verschillende subdomeinen draaien. Veel vrijheid in configuratie in eigen databases en een behoorlijke opslagruimte voor niet al teveel geld.
Dus qua service verwachtte ik niet zoveel. Tot op heden ook nooit nodig gehad. Totdat mijn domein eruit lag waarbij ik belde (rond 23:00u) en zowaar direct geholpen werd! Het betreft een normaal nummer (geen duur service nummer). Daz prettig zaken doen..
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzaterdag, 29 mei 2010
NamensMarco
Prijs is goed en de hoeveelheid ruimte etc die je krijgt is ook goed.

Toch zou ik niemand aanraden om zaken te doen met Brilliance Hosting. Het feit dat ze geen service bieden is gewoon een te groot issue voor mij. Je kan ze niet bellen en ze reageren niet op mail. Je voelt je gewoon machteloos als klant; zeer frustrerend! Het enige wat ik wil is dat ze PHP Safe-mode uitschakelen, maar men vertikt het gewoon om me te woord te staan. Ik denk er zeer sterk over om op te gaan zeggen.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 26 februari 2010
NamensMarcel
Je krijgt erg veel ruimte en dataverkeer voor de prijs.
Daar tegenover staat wel dat de service 0,0 is..
Ik wacht nu nog steeds op een mailtje waarin staat hoe ik mijn factuur WEL via iDeal kan betalen, de link in de mail is defect en in de Customer Lounge is de factuur uberhaupt niet terug te vinden.
Erg vervelend als er van je verwacht wordt dat je binnen bepaalde tijd betaald maar je geen respons krijgt op je mailtjes.
Bij het opstarten van mijn pakket waren er ook al problemen. (15 mb dataverkeer ipv 15 gb)
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 25 januari 2010
NamensJoost van der Pol
E-mail
Websitewww.myslice.nl
Mijn ervaring slaat echt alles bij hun, hier mijn verhaal.

Ik zocht een goedkope webhostingpakket voor mijn portfoliosite. Als snel kwam ik bij twee hostingbedrijven uit, waaronder Brilliance Hosting. Ze waren goedkoop, de site zag er proffesioneel uit en de ervaringen van andere mensen waren merendeel positief. Dus ik stuurde een mailtje naar hun toe en kreeg snel antwoord. Dus ik dacht meteen dat het wel goed zat met deze provider (waarom niet). Dus ik bestel een hostingpakket + domeinnaam en betaal meteen.

Na een weekje wachten nog geen antwoord etc. Ik vond het een beetje raar en stuurde hun een mailtje van hoe en wat. Een week later nog geen antwoord, dus weer een mailtje van mij kant. Het was nu al een maand en ik had geen antwoord gekregen maar wel betaald. Het telefoonnummer wat op de site stond kon je wel bereiken maar dan hoorde je een krakerig bandje met een leuk muziekje maar geen antwoord.

Dus ik werd een beetje pissig omdat die gasten me zaten op te lichten. Toen heb ik met de politie contact opgenomen en dat ik aangifte wilde doen, dat kon maar ik moest wel even naar het bureau komen. Het regende dus ik dacht dat komt morgen wel. Ik stuurde die dag nog een mailtje naar Brilliance Hosting van dat ik aangifte ging doen. EEN UUR LATER krijg ik een mailtje binnen dat ik mijn geld terug kon krijgen en dat het zolang duurde omdat hij ziek was. Yeah Right! echt een slechte smoes maar okee. Een week later nog geen geld terug, dus ik stuur die lul een mailtje van voor donderdag mijn geld terug of anders hoor je niet meer van mij maar van de politie.

Uiteindelijk kreeg ik een paar dagen later mijn geld terug. Maar hun hebben totaal geen excusus aangeboden enz.

Ook staat op de site dat hun 24/07 service verlenen en dat alles draait om service. Dit is echt bullshit en dat kan ook moeilijk. Hoe kan je nou 24/07 service verlenen als je alleen bereikbaar bent via email. Die telefoon doet het namelijk niet.

Dus mensen ga niet naar deze k*nk*erprovider, er zijn genoeg goedkope en betrouwbare hostingproviders in Nederland.

1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 8 februari 2009
Namens inDeezKaiz
E-mail
Websitehebergeendoorhun.nl
Mijn ervaring slaat echt alles bij hun, hier mijn verhaal.

Ik zocht een goedkope webhostingpakket voor mijn portfoliosite. Als snel kwam ik bij twee hostingbedrijven uit, waaronder Brilliance Hosting. Ze waren goedkoop, de site zag er proffesioneel uit en de ervaringen van andere mensen waren merendeel positief. Dus ik stuurde een mailtje naar hun toe en kreeg snel antwoord. Dus ik dacht meteen dat het wel goed zat met deze provider (waarom niet). Dus ik bestel een hostingpakket + domeinnaam en betaal meteen.

Na een weekje wachten nog geen antwoord etc. Ik vond het een beetje raar en stuurde hun een mailtje van hoe en wat. Een week later nog geen antwoord, dus weer een mailtje van mij kant. Het was nu al een maand en ik had geen antwoord gekregen maar wel betaald. Het telefoonnummer wat op de site stond kon je wel bereiken maar dan hoorde je een krakerig bandje met een leuk muziekje maar geen antwoord.

Dus ik werd een beetje pissig omdat die gasten me zaten op te lichten. Toen heb ik met de politie contact opgenomen en dat ik aangifte wilde doen, dat kon maar ik moest wel even naar het bureau komen. Het regende dus ik dacht dat komt morgen wel. Ik stuurde die dag nog een mailtje naar Brilliance Hosting van dat ik aangifte ging doen. EEN UUR LATER krijg ik een mailtje binnen dat ik mijn geld terug kon krijgen en dat het zolang duurde omdat hij ziek was. Yeah Right! echt een slechte smoes maar okee. Een week later nog geen geld terug, dus ik stuur die lul een mailtje van voor donderdag mijn geld terug of anders hoor je niet meer van mij maar van de politie.

Uiteindelijk kreeg ik een paar dagen later mijn geld terug. Maar hun hebben totaal geen excusus aangeboden enz.

Ook staat op de site dat hun 24/07 service verlenen en dat alles draait om service. Dit is echt bullshit en dat kan ook moeilijk. Hoe kan je nou 24/07 service verlenen als je alleen bereikbaar bent via email. Die telefoon doet het namelijk niet.

Dus mensen ga niet naar deze k*nk*erprovider, er zijn genoeg goedkope en betrouwbare hostingproviders in Nederland.

1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 8 februari 2009
Namens inDeezKaiz
E-mail
Websitehebergeendoorhun.nl
Ze zijn niet eens in staat om hun product te verkopen!
Ik had een domeinnaam geregistreerd, samen met een small pakket. Kreeg een factuur voor alleen het pakket, toen een mailtje gestuurd met de vraag of de domeinnaam geregistreerd was en kreeg als antwoord dat ze een fout gemaakt hadden en dat ik een nieuw factuur zou krijgen.
En toen werd het stil. Geen antwoorden op mijn mailtjes, als je belt neemt nooit iemand op (na een half uur heb ik het opgegeven).
Dus... als een provider niet eens in staat is om hun product te verkopen moet je je afvragen hoe het met support zit als je echt een probleem hebt...
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 24 april 2008
Namens Max
E-mail
Websitewww.nsnvc.nl
Ondankt een wat slordige aanmelding, waarvoor nette excuses werden gemaakt, zeer tevreden. De domeinen waren erg snel actief. Het 'Small' pakket heeft al een zeer riate hoeveelheid dataverkeer en opslag plus een ondersteuning voor vrijwel alle opties (talen, databases, ssh, etc.) standaard. En dat voor een erg lage prijs. Omdat wij een iets afwijkende configuratie wilden heb ik via e-mail met de helpdesk overlegd en ze kwamen zeer professioneel met voorstellen en het werd altijd vlot en duidelijk uitgelegd. Zeker voor deze prijs een uitmuntende hosting provider tot nu toe.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 10 april 2008
Namens Eric Kok
E-mail
Websitewww.anythingbutnew.nl
Ze zijn goedkoop en bieden enorm veel ruimte, maar mijn ervaring van afgelopen zomer slaat echt wel alles. Ik had een factuur niet betaald en werd daar via e-mail op gewezen. Echter, deze e-mails verdwenen direct in mijn spam-box. Heel vervelend natuurlijk. Wat doet BrillianceHosting? Die zet je website op non-actief! In plaats van een telefoontje te plaatsen of een brief te sturen. Dus ik bellen (en kosten maken) en ja hoor de site werd gelijk weer geactiveerd. Ik heb de factuur daarna betaald.

Een aantal weken later kom ik erachter dat mijn website is overgenomen door een andere eigenaar! Zonder mij ook maar iets te vertellen (ik heb m'n spam-box nog doorzocht). Het allerergste is dat ze niet reageren op mijn e-mails (terwijl ze dat wel van mij verwachten).

Mijn conclusie: onbetrouwbare club met veel blabla op de site (klant is koning enzo), maar wel goedkoop en veel ruimte.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 15 september 2008
Namens Michiel Meijers
E-mail
Websitewww.themagnificentseven.nl
Jah gewoon goeie webhost..

Ze willen ook wel het ??n enander na jou smaak aanpassen...

Jah en erg goedkoop :)
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 25 mei 2007
Namens Adriaan Kolthof
E-mail
Websitewww.adriaankolthof.nl
1 2 Volgende pagina

Brilliance Hosting Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?