Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 

Hostnet

Hostnet1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:242
E-mail:
Adres:De Ruyterkade 6
Postcode:1013 AA
Plaats:Amsterdam
Telefoon:+ 310207500800
Fax:+ 310207500825

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »
- advertentie -

Ervaringen met Hostnet



Ik heb voor het eerst een website gemaakt totaal geen ervaring maar ach ik probeer het maar.En door hostnet heb ik zeker geen spijt van. Wat een top bedrijf, ik heb een paar ik moeten bellen(lag aan mij hoor) maar ze nemen echt de tijd voor je, leggen het prima uit en hangen niet op voordat het verholpen is ! Ook de wachttijden zijn niet lang. De live chat werk net zo prima. Zeker een aanrader. En o ja jorrit BEDANKT.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 10 april 2014
Namensanneke vermeijden
Bedrijfprijstuin
Websitewww.prijstuin.nl
Ik heb een webhosing start pakket besteld en betaald, maar die is zonder dat ik het zelf heb aangegeven geannuleerd en ik heb mijn geld niet terug gekregen. en de klantenservice via chat bij micheal reageert ook niet
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 10 april 2014
NamensGuy Eble
E-mail
Websitewww.alles-4-u.nl
Nooit een probleem gehad met mijn website die niet gelijk opgelost kon worden. Probleem lag meestal aan mijn kant ;) Chat-service is geweldig, gelijk een antwoord van kundige medewerkers.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 10 april 2014
NamensLisbeth Veillat
BedrijfLJV
Websitelisbethjveillat.eu
Terrible service Take weeks to answer Take a self righteous approach just truly awful, and the contacts I was unfortuante to have with Dave Swart, Reinouw Westra, and Claire Russell were so hand tied and did nothing to help. They have this typical attitude 'DAT KAN NIET' which is an attitude that drives me absolutely insane. Useless. Cheap yes, but you know, you pay peanuts you get monkeys!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 10 april 2014
NamensRay van Os
Websitesites.google.com/site/hostnetned/
Met 10 domeinen al ruim 5 jaar klant, naar tevredenheid. Goede support tot nu toe en de utilities die beschikbaar worden gesteld aan klant voldoen prima. punt dat ook op Zondag er support is via de chatfuntie op de site.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterzondag, 6 april 2014
NamensMarco Weijs
BedrijfFinzicht
Websitewww.finzicht.nl
Zo prettig dat ik gewoon antwoord krijg op mijn vragen en niet in een kringetje rond blijf draaien op internet. Prettige klantenservice!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 1 april 2014
NamensWil Meijer-Kal
BedrijfWill Take care
E-mail
Ronduit klote! Veel downtijd, slechte bereikbaarheid, slechte aftersales of technische support. Één grote shitzooi. Nooit klant van worden! Zeker niet als je een zakelijk account overweegt. Nooit doen. CutKlup
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 5 maart 2014
NamensBK
Nu een jaar of twee klant bij Hostnet. Vind aan Hostnet een groot pluspunt dat ze flexibel zijn in support en je duidelijk graag helpen. Zijn wel is waar niet de scherpste geprijsde, maar dat verschil betaald zich duidelijk in goede service terug.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 20 februari 2014
NamensChris
BedrijfCiclismo 24
Hostnet heeft, voor de prijs die betaald wordt, een te wisselvallige service. Te vaak zijn ze slachtoffer van DDOS en te vaak liggen er servers uit. Dat is ergerlijk. Een keertje kan wel eens voorkomen, maar het is teveel gedoe. Domeinnaam registreren is voordelig, voor hosten ergens anders gaan zitten. Chatfunctie is alleen een lachertje. Tickets blijven de maximale termijn openstaan. Dus altijd bellen. Dat werkt meestal het beste. Te duur voor de wisselvallige dienstverlening. Dat het "werkt" is de ondergrens. Daar ga ik vanuit, dan ben ik tevreden. Er zijn op server niveau echt teveel problemen.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 7 februari 2014
NamensMartijn
Ik had tot nu toe een prima ervaring met hostnet (ik ben 5 jaren klant). Goede support. Vanmiddag wou ik mijn oude site nieuwe site (gemaakt met drupal) vervangen door de nieuwe (met worpress). Chat contact met support over de handeling. Nadat ik de handelingen had uitgevoerd, waren beide sites verdwenen, drupal en worpress installatie ook. Gewoon niets over. De helpdesk medewerker bleef hangen in een welles/nietes houding en zei me dat hostnet GEEN ENKEL BACKUP HEEFT VAN GEHOST WEBSITE. Kortom het was "mijn probleem". Het is dat jullie het weten....
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 29 januari 2014
NamensYan
Bedrijftycloud
Websitewww.tycloud.nl
1 2 3 ... 6Volgende pagina

Hostnet Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?