Webhosting prijzen vergelijken en ervaringen delen doe je op Webhosters.nl!
Vind een hosting provider:
 

Virtuele webhostingVirtuele webhosting

Domeinnamen en e-mailDomeinnamen en e-mail

Dedicated en vps webhostingDedicated en vps webhosting

Co-located en rackspace webhostingCo-located en rackspace webhosting

 
Logo Yourhosting

Yourhosting

Yourhosting1 ster1 ster1 ster1 ster1 ster
Ervaringen:1061
E-mail:
Adres:Ceintuurbaan 28
Postcode:8024 AA
Plaats:Zwolle
Telefoon:0900-0309
Fax:+31384524734

Deel jouw ervaring!
Meer informatie »

Ervaringen met Yourhosting



Bij het opzetten van mijn nieuwe website liep ik tegen verschillende problemen aan. De tijd werd een probleem: ik moest online zijn i.v.m. het starten van mijn bedrijf. Yourhosting werd mijn redder in nood: ik werd zeer snel en goed geholpen bij Yourhosting! Dank jullie wel: Stephanie, Marcel en Bart!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stervrijdag, 15 december 2017
NamensNanda Zee-Fritse
BedrijfVR-lounge
E-mail
Websitevr-lounge.nl
Yourhosting:Beste Nanda,

Ontzettend bedankt voor deze gave review! Ik heb het ook doorgegeven aan de drie de collega's.

Mochten we verder nog wat voor je kunnen betekenen, je weet ons te vinden.

Groet, Levi
meest user unfriendly interface ever, moet altijd uren zoeken voor ik iets voor elkaar krijg de FAQ heb je niks aan, en dan bel ik toch de helpdesk omdat ik er zelf vrijwel nooit uitkom! en met name de webmail sucks bigtime, zeer beperkte functies die je dan via de hostingmanager moet instellen, super onhandig als je niet iedereen in je bedrijf toegang wil geven daartoe.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 14 december 2017
Namensspyros
Yourhosting:Beste Spyros,

Hartelijk dank dat je de moeite neemt om dit bericht te schrijven en dank je voor de duidelijke feedback. Mocht je de moeite willen nemen, zou je in een e-mail (naar webcare@yourhosting.nl) ons willen laten weten welke issues die jij ervaart niet goed worden behandeld in onze FAQ of op onze supportpagina? Dan kunnen we daarmee aan de slag.
En kan je ook aangeven welke functies je bedoelt ten opzichte van webmail en de Hostingmanager die je ervaart? Wellicht dat we een andere oplossing voor je hebben (bijvoorbeeld Exchange Online) waarmee je deze issues niet of minder zal ervaren.

Ik wacht jouw e-mail af!

Met vriendelijke groet,

Levi
Het zijn boeven! 3 domein namen vast gelegd. Dit zou jaarlijks worden gefactureerd. Ineens kregen we per kwartaal een factuur voor support service. Deze dienst hebben werd ongevraagd en zonder toestemming aan ons gefactureerd..!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 13 december 2017
NamensMarco
Yourhosting:Beste Marco,

Bedankt voor je bericht en de feedback. Kan je in een e-mail gericht aan webcare@yourhosting.nl aangeven wat jouw klantnummer is. Dan kunnen we samen op zoek naar een passende oplossing.

Ik wacht je e-mail af.

Met vriendelijke groet,

Levi
Als je niet doodgegooid wilt worden met spam, en/of regelmatig gebeld wilt worden door bedrijven uit het buitenland met allerlei geweldige aanbiedingen, maak dan alsjeblieft geen gebruik vN yourhosting!

Mijn verse mail adres maar nooít wat op kwam staat nu beladen met spam, en ik wordt gemiddeld zo’n 5x in de week gebeld. Bedankt yourhosting!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 12 december 2017
NamensTuur
Yourhosting:Beste Tuur,

Vervelend om te horen dat je zoveel spam ontvangt. Kun je je klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl? Wij onderzoeken graag de mogelijke oorzaak hiervan.

Groet René
Zeer gebruikersvriendelijk. Bij problemen ontvang ik altijd supersnelle service! Website in een handomdraai te bouwen. Ik raad Yourhosting echt van harte aan!
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdinsdag, 12 december 2017
NamensDIck Sterk
BedrijfSterk zijn coaching
E-mail
Websitewww.sterkzijncoaching.nl
Yourhosting:Beste Dick,

Dank je wel voor deze positieve woorden. Wanneer je ons in de toekomst opnieuw nodig hebt, horen wij het graag van je.

Groet René
Goede en vriendelijke klantenservice, bekwaam en vakkundig. Goede vindbaarheid. Nemen ruim de tijd om vragen te beantwoorden en online hulp te verlenen bij installeren van nieuwe services.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 11 december 2017
NamensAbhilasha Spaninks
BedrijfPada praktijk voor natuurgeneeswijze
E-mail
Websitewww.heelsimpel.info
De service bij telefonische vragen is geweldig (zeker bij Stephanie).
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 6 december 2017
NamensArja Kapitein
BedrijfArja Kapitein Advies
E-mail
Websitewww.arjakapitein.nl
Yourhosting:Beste Arjan,

Bedankt voor je review. Ik heb het doorgegeven aan Stephanie en ze vond het erg leuk :-) Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je!

Groetjes,

Jerry
Wat een geweldige service!!! Overgestapt van Windows naar iMac waarbij de zakelijke mail moest worden overgeschreven, dit was erg ingewikkeld en omslachtig om te realiseren. Your Hosting heeft mij hierbij geweldig geholpen dmv Teamviewer waarbij ze meekeken op mijn computers. Met veel geduld en professionaliteit hebben zij mij geholpen, zelf heb ik er zeer weinig verstand van maar door Your Hosting verliep het allemaal soepel. Nu aan de slag met het maken van m'n nieuwe website via Your Hosting, en ook dit gaat gemakkelijk en simpel.
Ik ben een tevreden klant en kan dan ook iedereen adviseren om bij Your Hosting klant te worden.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterdonderdag, 30 november 2017
NamensInge Peters Rit
BedrijfTrouwen Italie
E-mail
Websitewww.trouwenitalie.nl
Yourhosting:Beste Inge,

Dank je wel voor je positieve woorden. Hier zijn wij erg blij mee. Wanneer je opnieuw vragen hebt, weet je ons te vinden. Ons team zit voor je klaar.

Groet René
Potentiële klant, let op! De niet tevreden geld terug garantie is nep!! Ik ben absoluut ontevreden over de werkwijze vam de support. De emailserver werkt vanaf het begin niet goed. Toen wilde de support met teamviewer, betaald, op mijn computer kijken. Het werkte volgens hun zeggen, maar ik werd getipt door klant dat de mail naar mij geweigerd werd. Dit gele proces gaat vanaf 5 september. Ik heb mijn geld terug gevraagd, maar krijg niets. Nog een jeer teamviewer is het advies. Yourhosting? Youroplichten.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 sterwoensdag, 29 november 2017
NamensGerrit Jan
Yourhosting:Beste Jan Gerrit,

Vervelend om te horen dat de mail niet goed werkt. Kun je je klantnummer en uitleg over de situatie sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ik kijk graag of wij alsnog iets voor je kunnen betekenen.

De 100 dagen Tevredenheidsgarantie geldt ook voor E-mail-pakketten. Uiteraard kijken wij graag eerst met Teamviewer of wij het product werkend krijgen. Wij bieden gratis support op onze webmail en betaalde support via Teamviewer voor e-mailprogramma's die niet van ons zijn, zoals Outlook of Mail van Mac. Wanneer je niet tevreden bent, kun je gebruik maken van de tevredenheidsgarantie. Voor meer informatie: https://www.yourhosting.nl/over-ons/niet-goed-geld-terug/

Groet René
Yourhosting is commercieel sterk maar technisch achterhaald en de support wordt met het jaar slechter. Tegenwoordig is alles een 'website inhoudelijke' vraag waar je na 10 min (mega irritante wachtmuziek) van een scholier te horen krijgt dat zij geen idee heeft maar je wel een formulier in kunt vullen voor een betaalde dienst... Maar ik betaal voor hosting en die functioneert niet... Nu is 1x niet erg maar het is structureel geworden en daarom tijd voor een waarschuwing voor andere (potentiële)klanten --> trap er niet in! Ze hebben geen goede support en ook als je weet wat je doet, meer dan 10 jaar ervaring en meer dan 100 websites bij meer dan 30 hosting partijen verwerkt, deze hosting is langzaam, onveilig, wordt amper tot niet geupdate en kan onverklaarbare dingen doen waar je geen hulp bij krijgt.
1 ster1 ster1 ster1 ster1 stermaandag, 27 november 2017
NamensMartijn
Yourhosting:Beste Martijn,

Vervelend om te horen dat je de service van Yourhosting met de jaren slechter vindt worden. Over de wachtmuziek valt te discussiëren. Dat je 10 minuten in de wacht staat, is uiteraard niet prettig. Onze excuses daar voor.

Wij maken een onderscheid in vragen die voor ons zijn en voor een webmaster. Vragen over servers, facturen, mailinstellingen in de Hostingmanager zijn voor de Klantenservice. Wanneer er vragen worden gesteld over een website zelf, het maken of aanpassen daarvan, kunnen deze naar de webmaster. Wij hebben zelf ook webmasters in dienst die klussen kunnen uitvoeren en daar worden inderdaad kosten voor berekend.

Wanneer je je vraag stuurt naar webcare@yourhosting.nl kijken wij graag of de medewerker de juiste afweging heeft gemaakt met het aanbieden van de Webmasterservice. Wij zien dit graag tegemoet.

Groet René.
1 2 3 ... 107Volgende pagina

Yourhosting Deel jouw ervaring!
Adverteren op webhosters?