Combell

2,0 / 5 60 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 100 Werknemers
  • KvK-nummer: BE475231011
Openingstijden
  • 24 uur per dag / 7 dagen per week

Review score

2,0 / 5 60 ervaringen

Totaal (60)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Combell
Combell is een hosting bedrijf opgericht in België in 1999. Het Belgische Combell is met 167 duizend klanten en 500 duizend actieve domeinnamen één van de grotere hosting bedrijven in Nederland en België.

De hosting pakketten zijn beschikbaar vanaf €12,49 per maand waarmee Combell zich in het premium hosting segment bevindt. Hierbij zijn zaken als verhuizing, SSL en SSD gratis inbegrepen. Alle webhosting draait op de drie datacenters in België.

Combell ervaringen en klachten
Alle klanten van Combell webhosting of andere Combell cloud diensten kunnen een ervaring delen over hoe zij dit bedrijf en de klantenservice ervaren. Deel via ons je ervaring met de producten, diensten en of support van Combell. Hoe meer ervaringen we verzamelen, des te beter het beeld is dat gebruikers van Combell krijgen.

Ervaringen 60 op 2 pagina's

Geen aanrader meer na 10 jaar klant - service gaat er jaar op jaar achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je recensie is al duidelijk en goed geformuleerd. Het benadrukt je ervaringen en de afname in servicekwaliteit die je hebt waargenomen, samen met specifieke voorbeelden die je punt versterken. Echter, om je feedback nog constructiever te maken, kun je overwegen om specifiek aan te geven wat je als oplossing zou willen zien. Hier is een licht aangepaste versie met deze suggestie: Ik ben nu bijna 10 jaar klant en heb in het begin uitstekende service ervaren. De kwaliteit van de dienstverlening is echter recentelijk aanzienlijk verslechterd. Ondanks de belofte van 24/7 beschikbaarheid, wordt men vaak pas na 48 uur geholpen, en dat ook nog eens enkel door een receptioniste. Onlangs heb ik per ongeluk een foutief e-mailadres gebruikt bij een bestelling. Hoewel ik dit binnen 24 uur heb gemeld en alle kosten al betaald waren, wacht ik nog steeds op een oplossing of zelfs maar een reactie. Ook bij technische problemen moest ik herhaaldelijk wachten tot de normale kantooruren voor hulp. Het wekenlang open laten staan van tickets vind ik onaanvaardbaar, zoals blijkt uit een ticket van 16 januari waarop ik pas op 5 februari antwoord kreeg. Gezien de prijs die ik betaal, verwacht ik een aanzienlijk betere service. Ik heb deze kwesties eerder aangekaart tijdens één van uw evenementen, maar helaas zonder resultaat.
vrijdag 9 februari 2024
kristof herpelinckx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onbetrouwbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell BV Nederland hanteert schimmige praktijken. Ze bieden zogezegd goedkope premium domeinnamen aan via hun website. Eenmaal een domein te hebben gekocht wordt je gemaild door de klantenservice dat registratie 10x duurder is geworden dat wat er eerst vermeld stond en of ze de factuur mogen aanpassen. Geheel niet transparent en klantonvriendelijk.. en niemand zit te wachten op extra administratie van creditfacturen. Bespaar jezelf de tijd en sla Combell over!
woensdag 1 november 2023
Leslie Maylath
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vroeger mijn go-to partner, nu af te raden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger had ik niets dan lof over Combell. Het was altijd wat duurder dan de concurrenten, maar dat maakten ze meer dan goed met hun uitstekende en snelle support. Op basis van die ervaringen ben ik dan ook reseller geworden, om met zo'n betrouwbare partner aan mijn zij ook de Combell-diensten te kunnen doorverkopen aan mijn klanten. Tegenwoordig ben ik actief bezig met mijn klanten te verzetten naar andere oplossingen. De support die ooit zo geweldig was, is nu al maanden een grote teleurstelling. Simpele tickets (bijvoorbeeld voor een simpele administratieve vraag) die weken aanslepen zijn eerder regel dan uitzondering geworden. Regelmatig zijn er ook problemen met de Microsoft 365-licenties die ze resellen, waardoor een klant van mij ondertussen al weken wacht op de activatie van een simpel abonnement. "Waarom duurt het drie weken, als ik naar iemand anders ga is dat dezelfde dag nog in orde". Daar heb ik inderdaad geen antwoord op, behalve door met mijn vinger naar Combell te wijzen. Op mijn vraag bij Combell of ik mijn geld terug kan krijgen voor een dienst die ze nooit hebben geactiveerd, krijg ik uiteraard geen reactie. De technische support is ook niet langer telefonisch te bereiken, en via de telefoon wordt me steeds verteld dat ik een mail moet sturen. Die mails blijven echter verschrikkelijk lang aanslepen. Tegenwoordig kost Combell me meer klanten en moet ik helaas concluderen dat Combell niet meer de betrouwbare partner van weleer is. Misschien hebben ze ondertussen te veel klanten en kunnen ze die support niet langer garander
dinsdag 24 oktober 2023
Thibault
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen contract met combell
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nooit in zake geweest met combell krijg wel een aanmaning voor het eerst dat ik een bedrag moet betalen voor mijn website. Heb nooit eerder van dit bedrijf gehoord. Stop aub met aanmaningen en dreigingen sturen naar de deurwaarder te stappen. Heb jullie bedrijf nooit benaderd voor een service.
maandag 28 augustus 2023
Monica
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chayon11
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
This is Chayon. I am a digital marketer.
woensdag 29 maart 2023
Chayon Ray
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Belabberde service, administratie en ongevraagde verlengingen bij Combell
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jaren tevreden klant bij Byte te zijn geweest gedwongen meegegaan naar Combell. Echt spijt van deze overstap. Ben nu al ruim jaar bezig om over te stappen, moet meerdere malen opzeggingen indienen, waarna ze mij weer houden aan een nieuw jaarcontract, want die worden standaard weer voor jaar verlengd. Dit terwijl alle domeinnamen zijn verhuisd hebben ze - e weten ervan - mijn webhosting van al deze domeinen laten doorlopen. Geen notificatie over ontvangen, maar wel opeens de factuur. Dat is de enige communicatie. Op moment van klagen blijkt dat ik ook nog veel goedkoper uit was geweest met een partnercontract, maar dat ze daar zelf geen actie op ondernemen. Ben dus nu dubbel de sigaar. Zit nog met x-aantal hostingpakketten die ik niet meer gebruik een extra jaar aan deze prutsers vast. Verder weet ik nu ook dat ik jaren teveel heb betaald voor mijn hosting. Mijn tip... sla Combell over als mogelijke hostingpartij over in je zoektocht naar een nieuwe hostingpartij.
woensdag 28 september 2022
Arne Keuning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Not possible to leave deserved zero stars
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
They took over from another company, then, sent emails with invoice that they say ended up in spam, they cut of my register eu Domain on Easter Monday (a public holiday in Belgium) and sent me an email to inform me of an outstanding invoice. I paid within a few minutes of receiving the only email I ever got. Now they want me to pay an additional 44.40€ for late payment (zero working days) on a 44.77€ invoice I paid yesterday for a one year eu domain renewal. I will not pay the fine and have asked for a refund of the instant transfer of 44.77€ for the renewal I did yesterday. I will register a new domain somewhere else. This is a scam, and happens over the Easter long weekend... Strange... waiting for my refund in order to complete my dossier in order to file an official complaint at EU level.
dinsdag 19 april 2022
J Franklin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
slechte hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al mijn klant die bij Byte zaten zijn destijds overgenomen door Combell. Maar ze hebben bij nagenoeg al mijn klanten de pakketten ongevraagd verhoogd en verdubbeld. Ze bieden een pakket voor 4 websites. Maar klanten met 3 websites krijgen 2 pakketten in de facgtuur, dus 3 website voor 430 euro! Bijzonder slechte praktijken en dus zeker niet aan te raden.
woensdag 9 maart 2022
edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist mijn pakket gewijzigd (naar een kleiner pakket). De medewerkers van Combell hebben snel gereageerd en waren behulpzaam. Ik had al voor het hele jaar betaald, maar zij hebben het deel dat ik niet gebruik snel terug betaald. Ik heb al een aantal jaar een webhosting pakket bij ze en heb al eerder te maken gehad met hun klantenservice. Ik kan ze alleen maar aanraden!
dinsdag 18 januari 2022
Evita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 3
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren geleden bij combell.nl gekomen op advies van webhoster byte.nl . Het was even wennen met het nieuwe cpanel. Met de uitstekende service van combell is het gelukt al de websites in mijn beheer onder te brengen in een reseller pakket. Vergeleken met controlpanels van een aantal andere vaak veel goedkopere webhosters, die ik niet bij naam zal noemen, is combell een verademing. Het scheelt uiteindelijk veel tijd. Inderdaad iets duurder dan andere webhosters, maar onder de streep uiteindelijk goedkoper. Kwaliteit van de hosting is uitstekend en de service is buitengewoon goed.
dinsdag 29 juni 2021
Wim Houtman - WebsiteMet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Echt goede hoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook wij komen oorspronkelijk van Byte. Onze ervaring met Combell is zeker goed. De hosting infrastructuur is super geregeld. De sites zijn snel (geen overbelaste servers etc) en ze hebben uitstekende technische kennis. De ervaring die onze collega aanbieders kennelijk met ze hadden herkennen wij zeker niet. Natuurlijk werken ze anders dan bij Byte en moet je even de moeite nemen om te leren hoe de nieuwe omgeving werkt. Bij vragen wordt er snel en technisch inhoudelijk gereageerd. En als we bellen is de wachtrij echt nul komma nul; we krijgen direct contact. Misschien zit het verschil in onze technische kennis over hosting maar tot nu toe kunnen we onze klanten echt prima bedienen met de Combell hosting.
donderdag 4 maart 2021
Sitegurus.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
De kaas in de val is gratis
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf heet mijn oude host Byte overgenomen. Toppunt is nu een plotselinge prijsverhogingen van 35%. Oplichters. Alleen pakketten beschikbaar met gigantische hoeveelheden GB's aan ruimte en 5 databases. Op de site worden pakketen aangeboden vanaf €6,- per maand dit is een jaarcontract daarna vliegt het gelijk naar €220,- Al mijn pakketten hebben ongevraagd een upgrade gekregen. Hier is ook niets aan te doen volgens de helpdesk van Combell. Ongevraagd meer ruimte gekregen (die ik niet nodig heb) maar moet er verplicht voor betalen, schandalig Zeer ontevreden klant hier.
zondag 20 december 2020
Rolf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 6
waardeloos bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
toen een gedeelte van byte werd overgenomen is het gezeik begonnen. eerst worden de facturen dubbel zo duur en als je een rede vraagt krijg je als antwoord: je kunt ja overstappen naar een andere provider als het je niet bevalt. stelletje oplichters zijn het. en de klantenservice erg onvriendelijk.
maandag 29 juni 2020
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 3
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf heet mijn oude host overgenomen. Sindsdien alleen maar gezeik. De back-end is heel onoverzichtelijk. Toppunt is nu een prijsverhogingen van 25%. Wat een oplichters zeg. Alleen pakketten beschikbaar met gigantische hoeveelheden GB's aan ruimte en 5 databases. Dus al mijn pakketten hebben ongevraagd een upgrade gekregen. En ik mag dat gaan doorberekenen en uitleggen aan mijn klanten. Zeer ontevreden klant hier. Zoek een andere host! Een ding: Je wordt wel altijd keurig te woord gestaan. Maarrrrr: In het Vlaams, dus bijna niet te volgen voor een Nederlander.
woensdag 20 mei 2020
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 4
Zijn absoluut niet van hun woord!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jammer dat je geen 0 sterren kan geven. Na opgelicht te zijn door developer vraag ik mijn transfercodes op voor mijn domeinnamen die op mijn naam geregistreerd zijn. Wat doet combell; Na telefonisch mijn uitleg gegeven te hebben over mijn probleem met developer zeggen zij dat ze de codes gaan duursturen naar mij, MAAR in plaats daarvan sturen ze simpel weg mailtje naar die developer. Héél mooi gedaan Combell!! Prachtige service!!
maandag 4 november 2019
Conny
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 6
De hostingcowboys van Combell
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overname van Nucleus door Combell is de verwachte ramp. Ongevraagde facturen, domeinnamen en hostingaccounts die verdwijnen of hostingaccounts die al maanden verlopen zijn. Gemaakte afspraken over verlengingen gewoon genegeerd. Nu maar wachten op support en administratie, want telefonisch zijn ze niet bereikbaar tussen 12u en 13u30. Sinds de aankondiging van de overname door Combell, zijn we zo snel mogelijk al onze klanten gaan verhuizen. Helaas nog 2 klanten te gaan... Mijn advies, als expert en jarenlang hostingprovider geweest te zijn, vermijd de cowboys van Combell. #CombellSucks #Amateurs #WorstHostingProviderEver #Combell #Nucleus #Webhosting #Domainnames
donderdag 19 september 2019
Luc Sachteleben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 4
Uitstekende hosting partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede hosting (geen over provisioned resources om het goedkoop te houden). Prima sevicepanel en in het regelmatige contact dat we als bureau (sitegurus.nl) met Combell hebben na de overname van als onze sites vanaf Byte niets dan lof. Vriendelijke medewerkers, snelle reacties en men komt de afspraken na.
donderdag 5 september 2019
Peter Rutten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Maffiose praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd tevreden geweest bij Byte todat ze plotseling hun klanten migreerden naar Combell. Ik kreeg ge-antedateerde facturen en betalingsherinneringen maanden voordat mijn bij Byte afgesloten pakketten afliepen. Aanmaningen om te betalen en treineren met het afgeven van verhuiscodes. Klantenservice is waardeloos!
woensdag 12 december 2018
Y. Park
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 4
Combell handelt niet ethisch verantwoord.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell heeft een ander bedrijf overgenomen en in die tussentijd aanbiedingen gestuurd die er uit zagen als een factuur. Volgens Combell had je als klant van de overgenomen partij de keuze om via een betaling van die factuur (offerte) het domein en hosting te behouden. Na het niet betalen en het op tijd laten weten weg te willen bij Combell begon de vertragingsmachine. In plaats van behulpzaam te zijn om de EPP code af te geven werd de site uit het hostingpakket gehaald. Toen na verstrijken van de gestelde termijn van Combell werd ook nog eens het domein, wat al niet meer bereikbaar was, ook nog eens 30 dagen bevroren, omdat er niet betaald zou zijn. Wat klopt want we wouden niet met ze meer in zee. Maar wat gebeurd er na 30 dagen? Er was beloofd dat het domein vrij zou komen en registreerbaar. Maar niets is minder waar, het is bezet door hunzelf. Dus je kan het alleen verhuizen. Maar je raad het all. Een EPP code kan alleen afgegeven worden als je de offerte betaald voor verlenging van je domein bij Combell zelf. In Nederland kan dit juridisch niet. Vrij registreerbaar is ook echt vrij registreerbaar. Bedankt Combell voor jullie geweldige belgische service maar niet heus.
woensdag 12 december 2018
Jeroen Sikkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
slechte service, langzaam, onbetrouwbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijke hosting provider. Reageren niet/langzaam, tickets lijken niet te werken, bellen niet terug maar mailen enkel (áls ze dat al doen). Dingen gaat fout, totaal niet behulpzaam. Voel me meer alsof overheidsinstantie aan lijn heb.
donderdag 25 oktober 2018
B. Rinnofner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij deze wil ik jullie TEAM nog eens enorm bedanken voor de geweldige service dat jullie bieden, echt TOP - dit is uniek... Met vriendelijke groeten, Lemmens Kris
donderdag 10 augustus 2017
Lemmens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben super tevreden over Combell. Het bestelproces voor een domeinnaam en hosting ging makkelijk en vlot. Ook daarna als iets niet direct lukte, was er support die alles voor ons regelde. Zonder extra kosten en ook in de late uurtjes. Aanrader!
donderdag 15 juni 2017
Papen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds dag 1 ben ik enorm tevreden over de diensten van Combell. De ondersteuning is uitstekend, ook als je enkel een domeinnaam hebt van enkele euro's per jaar.
woensdag 10 augustus 2016
Janssens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super tevreden van Combell. Snelle webhosting en nooit problemen.
woensdag 10 augustus 2016
De Spiegeleer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website een hele dag plat door fout van Combell. Helpdesk : site gehackt, daarna een fout, daarna was het een fout met de upgrade. Daarna was het mijn fout.Ze weten het dus zelf niet. In vroege avond zelfs 2 keer moeten bellen en 2 emails vooraleer actie werd ondernomen.
dinsdag 21 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell blijft nr1 in support. 24/24 en 7/7. Ongelooflijk
woensdag 29 oktober 2014
Wauters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben gaandeweg in de webontwikkeling beland. En na jaren verschillende CMS-systemen te hebben gebruikt, ben ik blijven vastplakken aan Wordpress, vooral door het gebruiksgemak. Plugins toevoegen, thema's veranderen, je kan er alle kanten mee uit. Tot plots iets niet meer werkt, en dan heb je een hostingbedrijf nodig dat je met plezier helpt, no mather what. En Combell is zo: je hebt plots het gevoel dat je kan rekenen op je eigen technisch team. Combell heeft heel veel kennis in huis en staat je elk uur van elke dag vriendelijk te woord en helpt je echt. Ik raad Combell steevast aan, aan al mijn klanten. Ze zijn trouwens spotgoedkoop qua prijs, als je alle support meerekent, en hun voortdurend streven naar het ultieme gebruiksgemak en de hoogst mogelijke klantentevredenheid. Ik ben supertevreden van Combell. Je kunt er gewoon altijd op rekenen.
maandag 6 oktober 2014
Lazoore
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 10 jaar klant bij Combell, en nog steeds dik tevreden. Super service !
maandag 6 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij zijn uiterst tevreden van de dienstverlening van Combell.Een betrouwbare partner met een uitstekende support afdeling !
maandag 6 oktober 2014
Lambrechts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als reseller nu reeds een paar jaar een heel tevreden Combell-klant. Kwalitatief zijn de aangeboden diensten zeer robuust. Nog nooit problemen gehad met hosting, mail of ander diensten. De interface van het reseller control panel is overzichtelijk en biedt veel mogelijkheden om hostingpaketten op maat samen te stellen. Daarbij biedt Combell een uitstekende support die 7/7 24/24 heel snel antwoord biedt op alle vragen. Combell is weliswaar niet de goedkoopste ISP, maar het aanbod, de kwaliteit en de support maakt dat meer dan goed! Een aanrader!
woensdag 17 september 2014
Boers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfect service, altijd direct geholpen, zeer grondige kennis!
donderdag 4 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
You won't believe the support these guys provide. Around the clock, great advice and with a smile. By phone or by email, quick and solid. It's certainly not the cheapest around, but once you really need them to fix something for you, you will understand why all reviews are so good!
woensdag 3 september 2014
Van Acker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 3 september 2014
Piedfort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 3 september 2014
Bosschem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Administratie en verhuis van domeinnaam was een nachtmerrie.
woensdag 6 augustus 2014
Lebbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij, kleine vrijwilligers organisatie (Volksuniversiteit), gebruiken Combell voor onze backend dB van een Access programma. Eerst zaten we bij een andere provider, maar daar kregen wij geen enkele support. Bij Combell mochten wij als proef onze dB plaatsen om e.e.a. uit te proberen. Dank zij de uitstekende support van hun helpdesk waren wij snel overtuigd dat Combell de betere provider was. Wij zijn aangesloten bij Combell sinds 2011 en hebben alleen maar goede ervaringen met die club.
woensdag 30 oktober 2013
van Iersel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een tijd toen andere bedrijven je niet wilde helpen, was er gelukkig Combell. En dat was geen tijdelijk iets. Combell weet hun goede naam nog altijd waar te maken. Een aanrader dus. Al ruim 10 jaar klant en altijd snel en goed geholpen. Het geeft een goed gevoel als je weet dat er altijd lui voor je klaarstaan om je te helpen. Zowel commercieel al technisch. Chapeau!
maandag 21 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer correcte service voor een correcte prijs.
woensdag 9 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell is misschien niet de goedkoopste, maar een betere qua support kan je volgens mij niet vinden. Steeds heel snel en correcte antwoorden. Heel klantgericht en behulpzaam. Een aanrader!
woensdag 9 oktober 2013
De Schrijver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren, ongeveer van de Combell beginperiode, professionele klant. Heel die tijd al zeer tevreden over de uitstekende persoonlijke dienstverlening. Combell, doe zo verder.
woensdag 25 september 2013
Thomaere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 25 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De dienstverlening van Combell is samen te vatten in één woord: TOP. Ik heb als webdesigner ervaring met meerdere dienstverleners, en heb alleen spijt dat ik niet sneller ben overgestapt. De kwaliteit van de dienstverlening is zonder meer een verademing: 24 / 24, steeds de vriendelijkheid zelve en zeer efficiënt. Ik heb sindsdien een pak minder kopzorgen en kan dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen.
dinsdag 3 september 2013
Deré
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor ons na lange zoektocht,hier en daar wat proberen bij hosting firma's kwamen we bij Combell terecht. Na een zeer vlotte assistentie en een gedreven team hebben wij de knoop doorgehakt en alles onze hostings verzet naar Combell. Dat was onze beste beslissing ooit. wij kunnen dus iedereen Combell zeker aanraden zowel voor professioneel als privé gebruik.
dinsdag 3 september 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell levert een correcte service en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een van hun sterke troeven is ongetwijfeld hun snelle en professionele helpdesk.
woensdag 28 augustus 2013
Boterdaele
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in het verleden met verschillende providers gewerkt en Combell steekt er echt bovenuit. Zeer duidelijke bedieningspanelen en prima support. Aan te raden!!
maandag 26 augustus 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Combell is nu iets meer dan een jaar onze webhosting. Alles loopt perfect. Geen problemen. Goede helpdesk. Wat een verschil tegenover vorige ervaringen. Een aanrader voor iedereen. En dat dat alles voor een zeer gunstige, concurrentiële prijs.
donderdag 22 augustus 2013
Hofman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service - transparante afspraken - competente medewerkers
maandag 12 augustus 2013
Verschueren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We werken al een hele tijd met Combell hun service en technische kennis is top.
dinsdag 6 augustus 2013
Dossche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top provider! Vriendelijk, correct, professioneel. En bovenal: 24/7 support.
donderdag 25 juli 2013
Heylen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van Combell is uitstekend: snel, goed, gebruiksvriendelijk. Zo iemand iets niet onmiddellijk kan oplossen wordt het probleem goed doorgegeven en opgelost: dag en nacht, weekdag, zaterdag & zondag, feestdag. Prima job!
donderdag 25 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Combell? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Business

€ 14,95 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

VPS 1 Pro

€ 39,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

Basic Email Hosting

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee