123Webhost

4,4 / 5 19 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Website screenshot 123Webhost is Keurigonline (sinds 26-03-2018)

    Overall score

    4,4 / 5 19 ervaringen

    Totaal (19)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (0)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 19 op 2 pagina's

    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Aansluitend op min eerdere commentaar (19-09-2011): deze webhost presteert het om - na de beschreven ellende van virusbesmetting - je het jaar daarop vrolijk een nieuwe rekening aan te bieden voor het komende jaar. Ik was dus al gillend weggelopen in augustus van het afgelopen jaar... Maar administratief was dat niet verwerkt. Kenmerkend!
    zaterdag 11 februari 2012
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Als ik een vraag heb over mijn website om zelf te uploaden of als ik ergens niet uit komt m.b.t. de website en het hosten hiervan heeft 123Webhost altijd hulp voor mij klaar staan. Ik ben zeer tevreden en ik ben blij dat het voor mij makkelijk gemaakt wordt om op deze manier een leuke website te onderhouden!! hartelijk dank!!
    dinsdag 27 september 2011
    Wagenvoort
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Verwar 123webhost niet met 123-webhost (die schijnt goed te zijn).Positief: gebruiksvriendelijk controlepanel. Hele opzet laagdrempelig; geschikt voor zelfbediening.Negatief: support schiet finaal tekort bij iets gecompliceerdere situaties. Nadeel van dit eenmansbedrijf is dat bij ziekte of vakantie-ergens-ver-weg je “hem” telefonisch niet kunt bereiken of geen verstaanbaar gesprek kunt voeren. Geen vervanger op de zaak.Juichende recensies over 123webhost zijn afkomstig van hen die duizenden euro's besteedden. Aan mij wordt nog geen € 30 per jaar verdiend. Dat merk je hieraan: van e-mails, wordt alleen de bovenste helft gelezen, je krijgt dus ook een half antwoord. Of geen antwoord. Op het antwoord gaat naar een ander e-mailadres! Of de klantenservice doet alsof je e-mail gloednieuw is, omdat de vorige alweer zijn vergeten/ niet zijn gelezen.Wat alles overtrof was dat een aantal van mijn sites in de Internetbrowsers werden aangemerkt met “malware gedetecteerd”. Het bijzondere was, dat ik in geen weken iets had geüpload. In die tussentijd is er kennelijk bij 123webhost wel malware ingevoerd. Gehackt dus. 123webhost deed toen wat onduidelijke en irrelevante handelingen, waar men zelf erg tevreden over was.Terwijl de ene site van de malwaremelding werd verlost, kwam de volgende er alweer aan. Bij de "klantenservice" van 123webhost loste men dat fantastisch op door te zeggen: "ik zie niets". Bezoekers melden mij ondertussen dat ze telkens wèl een malwaremelding zagen. Klantenservice hulde zich schouderophalend in zwijgen.Ik ben daar vertrokken, heb mijn verlies genomen en niet eens geld teruggevraagd, ofschoon ik nog driekwart jaar te gaan had. Een discussie met een onwillige 123webhost is slopend.Na de verhuizing van domein en site naar een andere host bleken de malwaremeldingen gewoon door te gaan. Deze nieuwe host heeft echter deskundig aanwijzingen gegeven en op de voet gevolgd wat er daarmee gebeurde. De slotconclusie was, dat de diverse browsers "onthouden hadden" dat er bij de oude host (123webhost) malware was gedetecteerd. Maar 123webhost ziet niets…
    maandag 19 september 2011
    van der Haagen
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Zeer goeie webhost! Wietse staat altijd voor je klaar en reageer snel, Ik adviseer ook altijd mijn klanten zijn webhost, is zeker ideaal voor mij zodat ik alles bij 1 webhost heb (I.V.M. beheer). Ga zo door Wietse!
    dinsdag 12 juli 2011
    Verschoof
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Buitengewoon goede provider met hoog service level. Je zou haast zeggen hoe doen ze 't. Nou gewoon lekker kleinschalig! En Wietse staat altijd voor je klaar. Zelfs af en toe buiten kantooruren.Zat eerst met een aantal (zakelijke) websites bij een andere aanbieder maar heb alles verhuist naar deze. Geeneens een downtime gemerkt en alles werkt naar behoren.
    woensdag 5 januari 2011
    van Dooremolen
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Niets dan lof voor deze provider. Bij de vorige host was onze website regelmatig uit de lucht. 123Webhost heeft vervolgens onze noodkreet opgepikt en alle rompslomp op zich genomen om de hosting van de website over te nemen. De persoonlijke benadering van Wietse hebben we heel erg op prijs gesteld. We kunnen deze host iedereen aanraden: heel veel kwaliteit voor heel weinig geld. Klasse!
    maandag 22 februari 2010
    Stijf
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Naam: john E-mail: Website; www.snsrepair.nlJohn ik ben het totaal niet met je eens! Ik heb maar één domeinnaam van me vermeld, maar ik heb er meerdere. En bel je Wietze staat ie direkt voor je klaar. Maar mijn ervaring gelijk met andere webhosters: Stuur altijd een uitgebreide email met wensen of opmerkingen. Dat is dan meteen voor Wietze duidelijk !
    maandag 7 december 2009
    bolink
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    even een berichtje aan John, volgens mij bent u nooit klant bij ons geweest. deze domein is onder mijn gezag niet bij ons geweest. wellicht verward u ons met een ander bedrijf of persoon.wij van 123webhost.NL kunnen best kritiek hebben, maar dan moet het wel terecht en voor ons bedoeld zijn ;)mvg123WebHost .NL
    donderdag 17 september 2009
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Wat een drama is dit bedrijf het hangt aan elkaar van overnamens van bedrijfjes van studente vriendjes...Ik probeer te bellen heb 3 telefoon nummers maar word nooit beantwoord.. Dit is echt een afraader mensen let op dit zijn oplichtersWacht maar tot je wil verhuizen naar een andere provider
    donderdag 3 september 2009
    sande
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    prima hosting snelle helpdesk en zeker een aanrader voor degene die gewoon fijn wil werken!
    vrijdag 21 augustus 2009
    wiersema
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

    Richtlijnen

    Wij zien graag dat een Review:

    • 100% eerlijk is.
    • plus- en minpunten bevat.
    • details bevat.

    Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

    • grove/kwetsende taal bevat.
    • links bevat.
    • onjuist is.
    • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

    Deel jouw ervaring

    Heb jij ervaring met 123Webhost is Keurigonline (sinds 26-03-2018)? Deel die dan op deze pagina.

    Prijs/Kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice

    Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

    Direct naar:

    Webhosting

    1000MB 25GB

    € 2,50 /maand
    • Opslag: 1 GB
    • Dataverkeer: 25 GB
    • SSD: Nee
    • Telefoon: Onbekend
    • Verhuisdienst: Onbekend
    • SSL: Nee