1eurohosting

2,6 / 5 91 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34190937

Review score

2,6 / 5 91 ervaringen

Totaal (91)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over 1eurohosting

1Eurohosting is overgegaan in Vimexx. Op de website van 1eurohosting is dan ook aangegeven dat de transfer plaats zal vinden vanaf 20 april 2021.

1Eurohosting en Vimexx

De overzetting van 1Eurohosting naar Vimexx heeft in April plaatsgevonden. Er waren wat klanten met problemen van de overzetting, zo was er een downtime van 4 tot 8 uur. Maar al deze problemen lijken nu opgelost. Als je nog problemen hebt kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vimexx.

Het verleden van 1Eurohosting

1Eurohosting was in Nederland voornamelijk bekend door de lage tarieven. Het doel was om hosting probleemloos, simpel en betaalbaar te maken. Daarin heeft 1Eurohosting een goede partner gekozen want Vimexx is ook één van de goedkopere hosting bedrijven van Nederland.

Ervaringen 91 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel heb ik 2 Joomla's websites bij 1eurohosting lopen. Doordat ik niet met Joomla bekend was heb ik veel moeten experimenteren en heb ook fouten gemaakt. 5 keer heb ik een beroep moeten doen op de helpdesk door middel van een email en een ticket zoals ze dat noemen. Ik kan wel zeggen dat ik tevreden was met de afhandeling van mijn vragen ook de snelheid van reageren was ik zeer tevreden want je weet als je ergens mee bezig bent wil je snel verder. Dit alles wil niet alles zeggen natuurlijk, maar mijn problemen zijn wel steeds goed opgelost. Ook is belangrijk heb ik gemerkt om de vragen goed te formuleren want dat is ook niet altijd zo eenvoudig. Mijn 2 websites draaien prima en heb "tot nu toe" geen klachten over deze webhosting provider.
zondag 26 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vuile kankerlijers, nog 1 keer geld van mn rekening halen en we komen jullie thuis opzoeken, zullen we jullie smoel ff verbouwen...
donderdag 6 oktober 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
b-smart hosting 1euro hosting b-smarthosting 1eurohosting test review zie ook bijv.: http://www.hostingbedrijven.nl/hostingbedrijf/7872-1eurohosting Erg slechte webhosting gebleken. Beantwoorden mails niet, of wel, wanneer het hen uitkomt maar verwijzen dan naar het ticketsysteem. Veranderen onaangekondigd sites van servers, maar plaatsen functies niet terug. sTATUS PAGINA IS ALTIJD POSITIEF, ER ZIJN NOOIT PROBLEMEN, maar in het echt dus wel. Verhuizen sites op servers met andere onderliggende techniek, informeren klanten niet, die moeten er dan achteraan om de site weer actief / onderhoudbaar te maken. Kan nu al 3 dagen niet veranderen, dus sta ik online, wordt gebeld door klanten 24/7 . . . Fax contact: 1,20 euro per fax, want ze hanteren een ‘mobiel’ fax nummer, 08x Dit is niet goedkoop = duurkoop, dit is slechtkoop. Bsmart, don’t do it voor die 1eurohosting, slechte ervaring en voor 100 euro stress keer op keer. Als men het al oplost neemt men de tijd, dagen…
zondag 11 september 2011
bergh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkelijk mensen, lees de reacties en twijfel niet. Ga niet in zee met deze oplichters. Had ik maar deze site gevonden toen ik zocht naar hosting. Alles wat je leest heb ik ook wel mee gemaakt. Inmiddels bijna alles verhuist (www.your-webhost.nl goed alternatief). Uitzonderlijk onbeschoft in de communicatie, niet telefonisch te bereiken, voeren slechte administratie, toename van spam en veiligheidsincidenten sinds ik bij hun spul had ondergebracht. Een groot drama! Blij dat nu bijna alles weg is.
zondag 11 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan u melden dat mijn ervaring met 1-eurohosting prima is. Je wordt goed geholpen via het ticket systeem als je een vraag hebt en alles verloopt snel en soepel. zelfs sávonds (na kantoor uren) beantwoorden ze nog je vraag als je die hebt dus het maakt mij ook niet uit dat ze hun werk vanaf een flat doen of niet. Mischien ligt het ook een beetje aan de klanten zelf ????
zaterdag 9 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KUTBEDRIJF MET OPLICHTERSPRAKTIJKEN. Heb er ooit, gelukkig maar, 1 domein aangevraagd, ze hebben nooit niets geleverd, ben toen weken bezig geweest om alles op te zeggen en over te zetten, is uiteindelijk na veel tegenwerking van dit malifide bedrijfje, toch gelukt en nu sturen ze 2 jaar na dato weer facturen. ????????? Wat een malloten zeg. Ga nooit in zee met 1eurohosting want het zijn oplichters en je komt er nooit meer van af.
donderdag 16 juni 2011
heijst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vuile oplichters, opzeggen is een hels karwei en onaangekondigd wordt er weer geld afgeschreven. Site heeft trouwens nooit gewerkt bij dit bagger bedrijf.
zondag 12 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stelletje eikelbijters daar in het bedrijf, heb ik een website www.redjepc.nl alles gaat goed begint dik in waarde te stijgen en begint echt goed te verdienen, word ik offline gegooid dat ik 80% cpu usage heb! Echt achterlijk want kan nergens wat van terug vinden en dat terwijl ik een business hosting pakket heb! Mijn wordpress blok pakte per dag elke 4 uur 25 berichten ofzo. Vraag ik hun om een oplossing of evt te bellen om uit leg te geven waarom ik offline ben, krijg ik na 2-3 dagen een reply.. Nou ze kunnen echt het ergste krijgen of het ergste mag ze overkomen stelletje honden! Echt oneerlijke maar vooral trieste mannetjes die geen verstand hebben van service en echt zwaar gehacked ofzo moeten worden naaiers.. ze gaan schijten!
zaterdag 4 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met ONE.COM - ONE.NL is niet zeer ontevreden maar zeer en zeer slecht. ONE.COM handelt ook onder de naam B-ONE. Zo B ONE zijn ze niet als je bij hen een dienst afneemt. ONE.COM is ronduit asociaal te noemen. Ik had hier meerdere websites draaien welke na het geven van mijn mening aan ONE.COM en aan mijn publiek beide zonder enige aankondiging geblokkeert werden door ONE.COM voor een bedrag van 40 euro schandalig,, in 1 van de websites heb ik gewoon zoveel tijd inzitten,,, daar is die kut bedrag van 40 euro niks bij,,,,,,,,, lange niet.........gewoon schandalig waardeloos bedrijf. is geheel niet klantgericht en (ben ik nog niet helemaal achter) volgens mij een resseler daar het niet echt een slimme en zeker geen professionele zet is voor een hosting provider om zonder aankondiging vanwege het niet eens zijn met de mening van een klant de klant zijn domeinen en emailverkeer te blokkeren. Nog nooit zo'n asociaal gedrag van een provider meegemaakt, ongekende machtmisbruik. DUS: Gezien alle zeer slechte ervaringen zoals ook hier te lezen op deze website. ONE.COM IS ABSOLUUT GEEN AANRADER, ZE HEBBEN GEWOON SCHIJT AAN DE KLANT....... SERVICE BAGGER, EN JE WORD GEWOON AFGESCHEEPT. Een aanrader voor betrouwbare webhosting en een uitstekende dienst- service verlening is zeker nu WWW.STRATO.NL - .COM Topper!! dus Host niet bij ONE.COM maar bij STRATO.COM
zondag 17 april 2011
Dijkhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals al eerder aangegeven, ben zeer tevreden. Snelle vakkundige support. Voor weinig geld zeer veel mogelijkheden. Heb vele sites door 1eurohosting laten hosten en heb geen problemen, en als wat is is het meteen opgelost. zelfs op zondag een snel antwoord van de technische dienst. Een echte aanrader!!!
zaterdag 12 maart 2011
keurentjes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beetje jammer dat hostingbedrijven.nl niet zijn records update over dit bedrijf, het is allang NIET meer Eenmanszaak!, het is gegroeid, en ze hebben veel verbeteringen geboekt. Het is zeker een aanrader, je moet ervoor zorgen dat als klant ook je verplichtingen nakomt, (Dus dat je ook de facturen netjes betaald) hierdoor zijn ze zeker flexibel met meedenken in een oplossing als je er niet uitkomt. Ik heb daar zelf 54 websites staan en alles werkt zoals ik het kan verwachten van een Hosting partij, het verbaast me erg de andere reacties dat zijn de goede ervaring niet hebben met dit bedrijf, zeker omdat ze niet op tijd betalen of dat ze erg een kort lontje hebben. Mijn ervaringen over 1EUROhosting zijn goed, geen opmerkingen of aanmerkingen. Beetje jammer dat Crime-bron niet het hele verhaal verteld, ik ben verhuist van webserver omdat crime-bron iedere keer de webserver voor problemen gaven, ik begreep dat hem is verzocht om naar dit probleem te kijken, maar helaas is altijd als er wat is met die webserver crime-bron weer bezig is. Wellicht gebruikt crime-bron een applicatie die niet echt geschikt is voor een share hosting!.
dinsdag 18 januari 2011
P
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met 1eurohosting.nl is niet zeer ontevreden maar zeer en zeer slecht. 1eurohosting handelt ook onder de naam b-smarthosting.net. Zo smart ben je niet als je bij hen een dienst afneemt. 1eurohosting is ronduit asociaal te noemen. Ik had hier 2 websites draaien welke na het geven van mijn mening aan 1eurohosting en aan mijn publiek beide zonder enige aankondiging geblokkeert werden door 1eurohosting. 1eurohosting is geheel niet klantgericht en (ben ik nog niet helemaal achter) volgens mij een resseler daar het niet echt een slimme en zeker geen professionele zet is voor een hosting provider om zonder aankondiging vanwege het niet eens zijn met de mening van een klant de klant zijn domeinen en emailverkeer te blokkeren. Niet alleen de hobbie website xdater.nl werdt geblokkeerd, ook de bedrijfs website nusneller.nl werdt geblokkeerd door 1eurohosting/b-smarthosting Nog nooit zo'n asociaal gedrag van een provider meegemaakt, ongekende machtmisbruik. Na het stellen van de eis de domeinen per direct te heractiveren kreeg ik geen antwoord meer. Inmiddels een advocaat in de arm genomen welke 1eurohosting aansprakelijk zal gaan stellen voor alle geleden schade. DUS: Gezien alle zeer slechte ervaringen zoals ook hier te lezen op deze website. B-SMART!!! en ga nooit in zee met 1eurohosting.nl danwel b-smarthosting.net
dinsdag 7 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen slechte ervaring tot nu toe. Alles is netjes gedaan volgens de regels van het bedrijf. Hebben hier nu de tweede website draaien (vervanger van de eerste) en naar tevredenheid.
vrijdag 13 augustus 2010
master
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen service,slechte klantenservice,onbeschoft noem maar op. Ik duidde hen om eens te googlen naar hun bedrijf en de slechte comentaren eens te lezen. Hun antwoord:Dat zijn allemaal wanbetalers zoals jij. Leuk is dat,ik heb mijn domein elders proberen onder te brengen maar omdat het een org is moest ik van hun de epp code hebben. Kreeg ik dus niet.Meer dan een maand geen enkele reactie van hun.Heb ondertussen een nieuwe domein naam elders alsook de hosting.
woensdag 28 juli 2010
Fabry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben opgelicht, betaald voor een hosting pakket maar nooit gekregen. Na het lezen van alle reacties op het web heb ik besloten om een gezamelijke aangifte actie te ondernemen. OOK GEDUPEERD DOOR 1EUROHOSTING.NL? STUUR EEN MAIL NAAR INFO@UPTO-IT.NL OM AAN DE ACTIE MEE TE DOEN. Op 02-08-2010 word de gezamelijke aangifte een feit en zullen deze oplichtingspraktijken hopelijk tot het verleden behoren.
dinsdag 13 juli 2010
van der Hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is pure oplichterij. Het overleeft niet dankzij die 1€ per maand, maar echter door de extra administratiekosten en incassokosten die ze je aanrekenen achteraf. Betalingsherinneringen sturen ze pas als je al te laat bent, lap 20€ erbij (voor elk pakket of domeinnaam appart!). Opzeggen gaat ook niet van een leien dakje. Heb aangetekend geschreven maar dit was ook niet goed. Moest dit doen naar hun postbus-adres. Lap weer 250€ kwijt aan hosting die ik al jaar niet meer gebruik. Dit jaar aangetekend geschreven naar hun postbus adres en rara, opnieuw betalingsaanmaningen en dreigen met incasso. Ondertussen kan je die gasten enkel bereiken met hun ticketservice (service mijn hoela). En krijg je nooit antwoord op je vragen, enkel nog meer aanmaningen tot betalen. Geld is het enige dat hun intresseert en zo hebben ze mij alvast een hoop geld afgetroggeld. Andere hostingbedrijven stuurden mij op voorhand de rekening en als niet betaald werd, werd de boel afgesloten en lieten ze je met rust. Deze doen het dus andersom. De hostingdiensten zelf waren ook erbarmelijk. Regelmatig alles offline en kon door php tekortkomingen zelfs geen Joomla draaien. Vragen om hulp en ondersteuning werden steeds onduidelijk en afwijzend beantwoord. Sind mijn ervaring met dit bedrijf heb ik zelf mijn hobby opgegeven om nog verder websites te maken. Heb er een serieuze afkeer van gekregen en zit nu na al die jaren nog steeds met die mannen opgescheept. GA NOOIT, IK HERHAAL NOOIT, MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!!! staar je niet blind op de 1€ per maand, het worden er honderden per jaar met hun trukendoos. pure oplichterij!
dinsdag 13 april 2010
Weymeis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1eurohosting is de slechtse provider die we ooit aan de haak hebben gehad. Meesteroplichters zijn het.
maandag 25 januari 2010
Schoenmakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte provider... Ooit heb ik dit domein aangevraagd voor een schoolproject. Hier had ik een domein voor nodig. Order afhandeling prima. Ze reageren NIET op MAIL, wel krijg ik eerst een betalings herinnering. Echt ZEER SLECHTE PRUTSERS!!!
dinsdag 5 januari 2010
van Velzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb sinds 11-2008 deze webside.11 maanden kang (in plaats van een jaar) waren er geen problemen. Na deze tijd wasd de side van het net af. Ik ws indd iets te laat met betalen. maar wat ik mij niet kan herinneren dat ik van hun emails heb gehad waar in stond dat mijn hosting ten einde liep. Volgens hun hebben ze een email gestuurd naar dart_captainsH@hotmail.com en die bestaat niet. Uit eindelijk heb ik opnieuw 33 euro oevr gemaakt en de side was er weer. Nu in januarie 2010 is de side weer van de baan. volgens hun moet ik 26 euro betalen. Maar reactie waar ik vraag hoe dat kan . ho maar en telefoonnummer. waarom hebben ze die eigenlijk.ik ga een andere zoeken en ik ga via kassa hier werk van maken dus de rest, doe mee en pakken deze ,,zaak,,
maandag 4 januari 2010
lulofs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Ik ben ook zeer ontevreden met dit bedrijf. Mijn mailtjes worden genegeerd. Ik wil dus mijn account annuleren bij hun. Ik heb hiervoor een brief opgestuurd naar hun, en verder heb ik na 2 weken nog steeds niets gehoord. Ze hebben mij nu weer een nieuwe factuur opgestuurd en dreigen acties te ondernemen als het niet betaald wordt, hoewel ik precies heb gedaan wat ik moest doen om mijn account te annuleren. Ik raad dit bedrijf absoluut af. Kan iemand mij hierbij aub helpen? Nu ik zie dat meerdere mensen hier dezelfde problemen hebben, kunnen wij als ontevreden klanten hier wat aan doen. Hoor het graag van jullie.
dinsdag 8 december 2009
sanane
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zoals altijd met dit soort providers bij verkopen heel snel bij opzeggen hullen ze zich in stilzwijgen normaal via mail zijn ze niet te bereiken alle mail wordt 'teruggestuurd' sturen aanmaningen maar reageren niet op mail (dan maar verzonden via hun website) zo proberen ze zich natuurlijk te verschuilen omdat ze dan zeggen heeft u die verstuurd dan ... wij hebben niets ontvangen en als klant heb je geen kopie meer in je mail is zelfde toko die ook deze websites heeft http://www.b-smarthosting.net > http://www.1eurohosting.nl > http://www.1eurohosting.be http://www.webcreators.nl
maandag 7 december 2009
geheim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grootste oplichters in hostingland: 1) ze doen niet wat ze beloven: orders worden niet afgewerkt, factuur wel gecasht. 2) zijn onbereikbaar. 3) werken je ook nog tegen als je merkt dat je genaaid bent en je hosting dus wilt verhuizen. 1eurohosting is dus kort gezegd: KUT!
zondag 15 november 2009
heijst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb ongeveer een jaar mijn website draaien. op zich liep de site redelijk, wel een paar keer uitval gehad. Nu hebben ze een faktuur gestuurd naar een email adres van mij maar hier kan ik geen email ontvangen van hun. Nu was ik 3 weken te laat met betalen van de faktuur, wat niet mijn opzet was. Ik kwam hierachter omdat mijn site uit de lucht was en mijn domeinnaam verlopen was. Dus het is niet alleen dat je site uit de lucht gehaald word, maar ze verlengen ook meteen je domeinnaam niet meer. Ik heb per direct de faktuur betaald, maar zit nu al weer ruim een week te wachten dat de site weer in de lucht is. Er komt geen enkel antwoord terug op de tickets die je via het support systeem invult. En telefonisch is niet mogelijk. Ben dus zeer ontevreden over de service.
dinsdag 10 november 2009
Buis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen reactie's op mijn mailtjes, maar wel facturen sturen. Ik wil een domein verhuizen en ze doen helemaal niets, houden alles vast....Heb gemaild, gefaxt maar geen reactie. WAS tevreden maar NU wat een klote bedrijf, doe geen zaken met 1eurohosting, voorkom een hoop stress...... 1eurohosting bedankt voor alle trubbel, en de rekening betaal ik niet, dan maar juridisch ik heb alles bewaard ook mijn verzonden mailing ticket's
zondag 8 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we zijn nu anderhalve week verder en dit bedrijf reageert nergens op, heeft geen telefonische ondersteuning, kortom: DOE GEEN ZAKEN MET 1EUROHOSTING WANT NIETS IS ONBETROUWBAARDER. Ik ga nu mijn website maar verhuizen en heb dan dus een jaar hosting betaald zonder dat ik er gebruik van kan maken.
vrijdag 6 november 2009
van heijst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe loopt het niet goed met dit bedrijf. Heb een website geregistreerd maar geen gegevens ontvangen. Ik kan dus helemaal niets. Al 2 x een mail gestuurd maar daar reageert men tot nu toe niet op en ik moet dus maar afwachten wanneer ik met de website aan de slag kan. Zijn nu anderhalve week verder en project staat stil door de provider, niet aan te raden dus.
vrijdag 30 oktober 2009
van heijst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is onbetrouwbaar. Support e-mail wordt blijft MEER ALS EEN WEEK onbeantwoord. Om de problemen op te lossen hebben wij al onze domeinen moeten verhuizen naar een andere webhost. Die verhuizing kostte welgeteld 8 ueren en alle problemen waren direct opgelost. Ons advies; NOOIT in zee gaan met deze firma!!!
donderdag 8 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1eurohosting of b-smarthosting zoals zij zich ook noemen, is een 1 mansbedrijf die tijdens kantoor uren werkzaamheden gaan verrichten zonder de klanten duidelijk te informeren. Vervolgens is de website van de klant bijna 48 uur offline en krijgt vervolgens ook geen email meer, gevolg boze klanten! 1Eurohosting is niet telefonisch te bereiken en reageren al helemaal niet op email of hun contact formulieren. Op dit moment wordt de hosting van ons overgezet naar een ander die wel telefonisch te bereiken zijn. Doe hier je voordeel mee en ik denk dat wij uit ervaring voldoende hebben geleerd dat dit geen goede keuzes zijn om met zo'n bedrijf in zee te gaan.
maandag 5 oktober 2009
Riemersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg telleurstellend dat ze niet mee willen denken.Elke vraag die je steld krijg je een antwoord terug waar je niks aan hebt. Een simpele e-mail versturen werkt gewoon niet vanaf mijn eigen domein. Support is echt een drama bij dit bedrijf. Ik waarschuw jullie allen om een andere partij te kiezen dan dit bedrijf
donderdag 10 september 2009
sid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk bedrijf, geen communicatie, nooit antwoord e-mails. Gewoon NIET DOEN !!!!!
dinsdag 14 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider weigert te communiceren en is onbereikbaar voor commentaar, int alleen jaarlijks zijn rekeningen. Ik heb zelden zo'n onbeschoft bedrijf meegemaakt. Als klant tel je niet mee. Volgens mij is bijna elke andere provider beter.
woensdag 8 april 2009
hagenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo Ik moet zeggen nog nooit problemen gehad met 1eurohosting. Ik vind de helpdesk prima reageren vaak binnen de tijd die ze er voor stellen. Ook de site is gewoon altijd te bereiken en prima online. Heb nu 5 databases draaien daar. Moet zeggen werken prima. tevens backup gemaakt en deze bewaar ik ook lokaal. Altijd check dubbel check. Zo kom je nooit voor een verassing te staan :). Misschien een idee voor andere. Marco
zondag 5 april 2009
dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhost word door mij en zeerste af te raden! Ik heb hier het het business pakket gekozen, omdat ik dan een gratis upgrade zou krijgen. Maar na de bestelling ging het al verkeerd. Ik kreeg de gegevens maar mijn domeinnaam werd niet geregistreerd. De helpdesk reageerde nooit. Nu een jaar later heb ik nog niks vernomen, dus heb ik het maar opgezegt. Ik heb het dus nooit kunnen gebruiken.
zaterdag 31 januari 2009
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb met deze firma slechte ervaringen... Gisteren het volgende probleem: Na een probleem op hun server hadden ze een zeer oude backup terug online gezet, en dit zonder mij in te lichten... Hierop heb ik het volgende gestuurd Beste, blijkbaar hebt u enige dagen geleden problemen gehad op de server waar m'n website op staat. Blijkbaar staat nu een oude versie van m’n site online, terwijl ik dit zelf niet heb gedaan. Kunt u alstublieft de zaken herstellen zoals voordien? Ik ben er ook niet mee gediend dat ik geen enkele informatie hieromtrent heb gekregen. <<< Er heeft tijdens een backup op 20 maart een storing voor gedaan waardoor wij genoodzaakt waren om een eerdere backup terug te lezen. Hierover heeft enkele dagen een melding gestaan op onze website. >>> Beste, met een melding op de website van enkele dagen ben ik niets, aangezien ik niet elke dag, zelfs niet elke week naar uw website ga. Een e-mailtje naar de betrokken personen sturen is toch even "moeilijk" als een bericht op de site zetten... U bent in ieder geval een klant armer van zodra mijn jaar om is... <<>> Beste, Uw antwoord getuigt van weinig professionaliteit. Ik heb in het verleden al meermaals problemen ondervonden met uw diensten en was al lang van plan om een andere host te zoeken. Mijn ervaringen zullen mij dus niet beletten om uw diensten niet te promoten bij vrienden en kennissen. U mag het aangetekend één van de dagen in uw brievenbus verwachten. <<< Het enige dat wij doen is spiegelen aan de lage reactie van u wat getuigd van een hobbyist. Wij zien uw opzegging gaarne tegemoet. >>>
zaterdag 29 maart 2008
Koen janssens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een goed pruts bedrijf traage & korte support en nu krijg ik ineens This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. terwijl ik unlimited data use heb en allang betaald heb!
woensdag 12 december 2007
Sven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website www.vaarmij.nl werd door goedgevondenworden geoptimaliseerd. Hierdoor hoorde ik van webhoster.nl. Ik heb sindsdien een hogere ranking en de ondersteuning was perfetct. Chapeau Erik!
dinsdag 7 augustus 2007
Erik Termeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service voor die prijs, snelle antwoorden op vragen. Nu al een jaar lang weinig problemen gekent, ook de duurdere provider waar ik ervaringen mee heb gaan wel eens plat. Dus voor de prijs ( Budget Webhosting) niks te klagen......
maandag 30 april 2007
Erik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben NIET te spreken over 1eurohosting. Ik ben er nu meer dan 1 jaar klant, en ik heb spijt dat ik mijn contract laten verlengen heb. - Ze antwoorden nooit op emails verzonden naar hun support adres - De 3 tickets die ik bij hun helpdesk geopend heb duurden elk meer dan 4 weken alvorens ernaar gekeken is, (na minstens 3 herinneringsmails) en zijn NOOIT opgelost geweest. - Hun SQL server is zeer onstabiel - Ze ondersteunen SSL 2.0, maar geen SSL 3.0 of TLS 1.0 (weet dat SSL 2.0 ZEER verouderd is en verschillende beveiligingslekken bevat Zoek snel een andere hosting! Deze is misschien de goedkoopste, maar daar blijft het bij!
maandag 23 april 2007
Wouter Veugelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
netjes geregistreerd. en ook geactiveerd. inloggen ho maar. mailtjes gestuurd maar nog geen reactie terug. en telefonisch hebben ze geen ondersteuning meer ......... schiet zo wel lekker op he.......
woensdag 18 april 2007
fieten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb nog geen problemen ondervonden met 1eurohosting. De snelheid is zeker goed, en de dingen die je krijgt voor die prijs is zeer goed. Enkele extra functies zoals een blog en forum in 1klik opzetten zouden wel handig zijn... JN-Design.be
woensdag 18 april 2007
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog geen problemen tegengekomen. Alleen vind ik Direct Admin als control panel wat minder dan CPANEL dat ik bij andere providers gebruikte. Graag zou ik een uitgebreider pakket zien met o.a. : teller-script, mambo/joomla ondersteuning. Erg GOEDKOOP en toch heel snel.
donderdag 14 december 2006
GSD Software
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met 1eurohosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice