Active 24

2,8 / 5 133 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

2,8 / 5 133 ervaringen

Totaal (133)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Active24

Het aanbieden van succesvolle online projecten is het primaire doel waar Active24 zich op richt. Ze proberen dit te bereiken door continu te innoveren in technologie, hardware en moderne gebruikersprogramma’s.

Active24 richt zich op Domeinregistratie, Webhosting, E-mail hosting en e-mail adressen, virtual managed servers en applicatie servers. In de vergelijker van Webhosters kan je de hosting van Active24 vergelijken met andere webhosting bedrijven.

Active24 gevestigd in Praag

Active 24 is gevestigd in Praag en biedt al domeinen en hosting aan sinds 1996. Het bedrijf heeft hosting activiteiten in Spanje, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Active24 maakt onderdeel uit van Axcel.

Ervaringen 133 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel wat negatieve reacties op Active24 zijn op het net te vinden. Was zelf in begin wel positief (toen ze nog freehosting als naam hadden). In begin ... Laatste jaren was het een en al ergernis. Met grote regelmaat was mijn mail onbereikbaar. Active24 Webmail werkte niet voor mensen die van Freehosting kwamen, website regelmatig down en de telefonische bereikbaarheid inderdaad verschrikkelijk! Onbereikbaar of heel lang wachten en dan incompetente mensen aan de lijn krijgen. Of zelfs heel lang wachten en dan te horen krijgen dat de 'helpdesk' gesloten was. De laatste jaren waren ze ook beduidend duurder dan andere providers en nog met minder mogelijkheden ook. Mail werd WEL beantwoord, maar vaak veel te laat of en 9 van de 10 keer zonder goed antwoord. Aan de verhuizing werd goed meegewerkt - dat ging vlot en zonder problemen (rond december). Ik was dus blij er van af te zijn, ging er op vooruit qua ruimte en mogelijkheden en het werd nog veel goedkoper ook (zal het neutraal houden en geen namen noemen - heb er nu 3 sites 'staan' dus ...) Waarom schrijf ik dan NU dit mailtje? Omdat ik net een rekening kreeg van Active24 van ? 117,81 voor het komende jaar. Ik ga maar weer mailen - eens kijken hoe lang het nu duurt ...
woensdag 25 april 2007
Wijnand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Bianca, Er is een ongeschreven afspraak dat providers onderling niet moeilijk doen bij het verhuizen van een domein. Dus zou Active24 ook niet moeilijk mogen doen. Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met Acitve24. Een klant van mij op dit moment wel en ik kreeg alle medewerking om het probleem op te lossen. Wat wel klopt is dat je lang wacht aan de telefoon... Ikzelf ben erg tevreden over mijndomein.nl en al mijn klanten verwijs ik ook door naar hen. Goedkoop ?n goed! Succes, Miriam Zwaan Absolu
dinsdag 17 april 2007
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik zit bij Active24 en wil er ook vanaf. Ik heb een formulier op hun site gevonden, maar ik weet niet of dat de goede is? Er staat op: Een domeinnaam kan alleen worden opgeheven als het domein al aan u is opgeleverd door active 24. Wat houd dat in? Ik heb webspace bij active24 en de naam biancaonline is ook van hun. Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste kan opzeggen. Ik weet dat het moeilijk word, maar ik moet toch ergens beginnen. Alvast bedankt.
zaterdag 31 maart 2007
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons bedrijf onderhoudt websites voor derden. 21 van deze klanten hebben Active24 als webhoster. Dramatisch. Ook ons lukt het niet in contact te komen met dit, leten we maar zeggen... bedijf. Performance en beschikbaarheid werkelijk ongelofelijk slecht. Af en toe wordt op een mail gereageerd. Er wordt echter niets opgelost. Op hun website staat dat ze in 2006 tot internetprovider van het jaar zijn uitgeroepen! Door wie eigenlijk? We zijn nu bezig om alle 21 domeinen te verhuizen (Webreus) Daar wordt echter geen medewerking aan verleend door Active24. Schandalig. Wat slecht. Blijf uit hun buurt!.......
donderdag 29 maart 2007
Hans Moorman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het hosten van onze site bij active 24 neemt onacceptabel dramatische vormen aan. Vanaf november 2006 (4,5 maand lang) proberen wij met deze provider telefonisch in contact te treden. Dit is zeer moeilijk gebleken gezien de zeer lange wachttijden, 30 tot 45 minuten is standaard en zelfs het lange wachten wordt niet beloond, de service medewerkers weten niet zo heel erg veel. Alle afdelingen van deze organisatie van de afdeling sales, finance, helpdesk, info, technische dienst tot de marketing afdeling aan toe zijn via e-mail door ons benaderd. Allen zwijgen in alle toonaarden en reageren niet. op onze verzoeken. Vandaag via het 0800 nummer getracht contact met de sales afdeling op te nemen, zelfs de salesafdeling blijkt niet bereikbaar, zo luidde het antwoordapparaat. Het is voor iedere organisatie van groot belang dat de communicatie op dagelijks niveau kan plaatsvinden met de (potenti?le) klanten. Ruim 4 maanden worden we al on hold geplaatst. Deze organisatie, die zichzelf profileert als 24 uurs service organisatie, maakt dit op geen enkele manier waar. Ook op onze opzegging wordt niet gereageerd. Advies: blijf verre van active 24, het is een regelrechte ramp organisatie. DOE ER UW VOORDEEL MEE
woensdag 28 maart 2007
caren simon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een website die wordt gehost door de firma (active 24.) - voorheen Ladot en free hosting. Wij zijn al een aantal jaren met onze vereniging klant van Ladot, echter vanaf begin 2e kwartaal 2006 gaat de beschikbaarheid hard achteruit. Nu gebeurt het zelfs regelmatig dat onze site slecht of helemaal niet bereikbaar is. Als we dan gaan klagen bij de helpdesk krijgen we standaard het antwoord, ja we zijn er al mee bezig. De server wordt geconverteerd, of de e-mail server geeft problemen, of we hebben een storing gehad. Ook krijg ik wel eens te horen dat onze site toevallig op een oudere server draait en die oude meuk geeft nu eenmaal wel eens problemen. Al met al mededelingen waar ik geen boodschap aan heb, en niet verder mee wordt geholpen. Vermoedelijk nemen zij hun klanten niet geheel serieus want als de problemen zich vrijdag middag voordoen, (al een paar keer voorgekomen) dan laten ze de boel lekker het hele weekend op z'n reet liggen en pakken ze het probleem pas weer op maandag ochtend verder op. (dus waarom de naam active24 als je maar 8 uur per dag je klanten te woord staat) Ik krijg er nu eigenlijk wel een beetje genoeg van maar de ervaringen die ik op deze site heb gelezen over de verhuis problemen maken mij ook niet echt gelukkig. Maar het moet zo niet langer doorgaan, want dan gaan wij daadwerkelijk ook verhuizen naar een andere aanbieder.
maandag 26 maart 2007
L.T.C. Anonymus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Acitive 24... ??n grote ramp... Ik heb een site van een voetbalclub overgenomen die een contract heeft bij Active24. Vanaf het begin is het al problemen met uploaden. Na veel bellen (zowiezo elke keer 20 minuten wachten met een gigantisch irritant muziekje) willen ze uiteindelijk de aard van het probleem bij mij neerleggen. Ik zou een probleem met mijn eigen verbinding hebben, dit terwijl ik nog 3 andere website's beheer en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad... Na 30 euro bellen en nooit reacties per mail te hebben gehad wilde ik over naar een ander met behoud van domeinnaam. Ik heb al meerdere formulieren gestuurd. Steeds klopte er weer iets niet volgens hen ( duurde overigens ongeveer een maand voordat ik steeds een reactie kreeg). Nu mijn derde brief gestuurd en nog geen reactie. Ik wilde in december 2006 al over, maar ik zit nu (22 maart 2007) nog steeds te wachten op een reactie..... nooit aan beginnen.....
donderdag 22 maart 2007
Erwin Doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze reageren niet op mail, krijg geen ondersteuning en ik krijg de doorlink dus niet in orde omdat ze die naar mijn ip adres hebben doorgelinkt terwijl mijn homepage daar niet staat. Als ik het wil veranderen krijg ik telkens de melding dat ze geen contact kunnen krijgen met de dns server en dat ik dit later nog eens moet proberen.Dit duurt nu al dagen. Dus, hoe kom ik hier in godsnaam vanaf zodat ik naar een goed bedrijf kan?
woensdag 21 maart 2007
Irene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb mijn site al sinds Freehosting. Nooit een probleem gehad tot nu toe. Mijn site ligt er al een paar dagen uit. Omdat ze niet reageren op mail ben ik maar eens op zoek gegaan en kwam in deze poel van ellende uit. Ik ga meteen aangetekend opzeggen Een rode kaart bij de bank halen Maar hoe krijg ik mijn domeinnaam mee? Hoe moet ik dat doen?
maandag 19 maart 2007
nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren bij Active 24 vanaf het moment dat het nog freehosting was. (Pakket active home). Op een gegeven moment wilden wij onze website laten verplaatsen naar een andere server, omdat de oude server niet goed beveiligd kon worden tegen spam. Een reactie duurde een maand(!!). Instructies voor de nieuwe wijze van installeren werden niet gegeven. Telefonisch contact werd halfgebakken afgedaan. Vervolgens was telefonisch contact niet mogelijk en emails werden niet beantwoord. Wij waren het zat en namen contact op met een nieuwe webhost. We zeiden alles op op 26 november en het domein werd verhuisd. In februari kregen we een rekening voor het komende jaar. Wij hadden 18 dagen te laat opgezegd en moesten daarom voor een heel jaar betalen. Dit terwijl wij onze klachten duidelijk uiteengezet hadden in onze opzeggingsbrief. Ondanks bezwaar te heben gemaakt, moesten wij toch betalen. Dit hebben wij gedaan, om verdere kosten te vermijden. Wij blijven achter met een gevoel van onrechtvaardigheid. De diensten die zij leverden waren ver beneden peil. Toch willen ze nog voor een heel jaar betaald hebben. Schande.
zondag 11 maart 2007
a. wijnand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enkele jaren geleden een paar .name domeinen bij Active 24 geregistreerd. Dit jaar kreeg ik, tot mijn grote verbazing weer een factuur voor 35,70 per domein, en dat terwijl hun eigen website toch duidelijk vermeld dat het 5,99 kost. Een email van mijn aan het finance afdeling wordt niet op gereageerd, de volgende week krijg ik wel een aanmaning met dreiging van incasso. Toch maar even bellen, na 30 minuten in de wacht te staan bij hun 0900 nummer eindelijk iemand die opneemt. Ja dat is inderdaad vreemd dat ik nog het oude tarief moet betalen. Hij zou het doorgeven aan de afdeling finance en hij wist dat ze 'coulant' met dit soort zaken zijn dus het zou komende week wel rechtgezet worden. Ik gerustgesteld. Krijg ik enige tijd laten (2?) emailtjes waarin me wordt meegedeeld dat ik toch het oude tarief zal moeten betalen. Eventueel kan ik daarna wel mijn 'abonnement' laten omzetten zodat ik voortaan het nieuwe tarief kan betalen. Zijn er nog meer mensen/bedrijven die hier last van hebben? Ik kan me zo voorstellen dat we dit samen wel juridisch kunnen aanpakken, immers een verlenging van een abonnement, moet zolang de voorwaarden niet zijn veranderd toch automatisch tegen het huidige tarief worden gedaan?
vrijdag 9 maart 2007
Arun Yadava
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn voormalige werkgever was reseller van Active24, ik werd derhalve ook geacht deze service te verkopen. Het werd bij ons destijds geintroduceerd als een professionele club en omdat ik zelf ook een website wilde opzetten(aug 06) heb ik me hier aangemeld. IK kan bijna niet uitleggen hoe dom dit geweest is. Werkelijk alles ging fout, automatische inc.kregen ze niet voor elkaar, aggressieve aanmaningen waren daarvan het gevolg, diensten waarvoor ik al betaald had werden pas na een paar keer bellen met de ongelofelijk onbeschofte helpdesk geactiveerd. De diensten zoals active sitebuilder zijn werkelijk een aanfluiting. Beloven alles, kunnen niks. Ik ga nu maar eens uitzoeken hoe ik hier op een normale manier weg kan komen, de andere berichten die ik hier las beloven weinig goeds. Sterkte u allen toegewenst.
donderdag 8 maart 2007
Albert Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hoef denk ik niet te herhalen wat iedereen voor hier ook al heeft gezegd. De dure (vaak onbemande!) helpdesk, de foutieve facturen, geen reaktie op iedere vorm van communicatie die ik heb geprobeerd... Tot dat.... ...Ik erachter kwam dat 'Active 24' in het pand zit NAAST het pand waar ik werk! In mijn lunchpauze even heen geweest, (want ik wil mijn domein verhuizen en daar heb je een Author-ID voor nodig en die kreeg ik natuurlijk never opgestuurd). Best groot pand, (BNN zit ook in dit gebouw), mooi ook, maar er zaten maar VIER mensen (met genoeg plek voor 40!), waarvan er drie een beetje aan het kletsen en internetten waren terwijl de receptioniste als enige w?l ergens mee bezig was. Waarschijnlijk zit de rest van het personeel overspannen thuis, want wanneer je hier werkt krijg je natuurlijk alleen maar *woedende* mensen aan de lijn. Zou ik ook niet tof vinden. Op werkelijk IEDER bureau lagen STAPELS met brieven, faxen, dossiers en envelopen... ik denk dat ze zelf ook niet meer weten hoe ze deze mestkar weg kunnen krijgen. Maar nu het mooie: Ik heb vriendelijk gezegd dat ik al jaren (!) geleden heb opgezegd, en dat ik nu graag mijn unlockcode wel eens zou willen hebben omdat ik die simpelweg op een andere manier toch niet van hen zal krijgen. Een meisje dat mijn gegevens aan het checken was moest erg hard lachen (!). Waarschijnlijk omdat ze in het 'systeem' zag dat ik inderdaad officieel al jaaaaren geleden die code al had moeten hebben! Lef hebben ze wel. Maar: BINNEN VIJF MINUTEN WAS HET GEREGELD! Tip: Ga er ??n keer langs om er voorgoed weg te kunnen! :)
maandag 5 maart 2007
Darkmoon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja hetzelfde als alle anderen! Maar wat ik hier niet tegenkom is dat de servers boordevol virussen staan! Ik krijg elke dag 300 emails die zogenaamd vanuit mijn domein zijn verstuurd en niet aankomen. Contact met Active24 lijkt onmogelijk. En inmiddels is mijn irritatie grens zo ver overschreden dat ik de behoefte heb om eens met een honkbal knuppel mederwerkers cq oplichters van Active24 te benaderen. Ik ben klant (niet dat dat wat zegt in hun ogen) vanaf Freehosting. Over de jaren heen moeten we maar accepteren dat we meer gaan betalen voor heel wat minder service. Ook voor een bedrijf werden er .eu domeinen aangevraagd, welke inmiddels dus door een ander zijn geclaimt omdat Active24 dit nooit heeft geregelt. Waar verhaal ik dat op? Nou zo durf ik ook wel hosting provider te zijn. Zo moeilijk is het niet hoor, hosten op een eigen webserver. En een .nl domein kost 5 euro per jaar. Wordt tijd dat instaties hier mee gaan bemoeien! Succes allemaal! Mvg, Alwin
donderdag 1 maart 2007
Alwin Eefting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan alleen uploaden via de brakke bestanden manager van ze, alleen zijn de bestanden daarna niet meer oproepbaar. Complete website is tevens niet bereikbaar vi de browser terwijl alle bestanden dus w?l op de server staan ?n erop gezet kunnen worden. Op de mainpage krijg je vrolijk wel dat het domein door ze gehost wordt in plaats van mijn index paagina en alle subpagina`s geven een 404 error. Bel je ze op, zeggen ze na 20 minuten in de wacht dat ze het zelf ook niet zouden w?ten wat het zou kunnen zijn... ik ga verhuizen.
dinsdag 6 februari 2007
bas p.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanaf november 2006 pure ellende....
donderdag 1 februari 2007
Dick Stomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zal geen lang verhaal af steken maar alle berichten komen in de buurt wat ik ook heb. -slecht bereikbaar. -geen reacties -3 dagen geen mail gehad. -Bellen tijdens een storing wordt er gewoon gezegd dat ze te druk zijn. Vorig jaar alle domeinen verhuisd naar een zeer goeie partner kan ik wel zeggen www.intention.nl. Alleen ze blijven moelijk doen over opzeg temijnen ect. En blijven facturen sturen. Gemiddelde reactie tijd op een klacht 1 maand. Heeft iemand een idee hoe ik er van af kan komen?
woensdag 31 januari 2007
Dominique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DEEL 3... -------------------------------------- Plaats, Datum Factuur.07-001 Active24 T.a.v.: Afdeling Credit Control Arendstraat 27-29 1223 RE HILVERSUM Betreft: facturatie verrichte werkzaamheden Geachte medewerker, Onlangs hebben wij een aantal werkzaamheden voor u afgerond. Bij deze stuur ik u de bijbehorende factuur. Specificatie: Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2005 ? 45,00 Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2006 ? 45,00 Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2007 ? 45,00 + Subtotaal ? 135,00 BTW 19% ? 25,65 + Totaal ? 160,65 Mocht u naar aanleiding van deze factuur vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Ons telefoonnummer is tegen het standaard klantvriendelijke KPN-tarief i.p.v. 30ct p/m. Graag factuurnummer vermelden bij betaling. Met vriendelijke groeten, Richard van Tilborg
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deel 2... --------------------------------------------------------- Active24 T.a.v.: Afdeling Credit Control Arendstraat 27-29 1223 RE HILVERSUM Betreft: factuur geleverde werkzaamheden Geachte medewerker, Sinds 2004 ontvangen wij jaarlijks een factuur van u betreffende DOMEIN.nl (via klantnummer #######). Sinds 2004 moeten wij hierdoor elk jaar speciaal voor u de archieven in en elk jaar moeten wij opnieuw aantonen dat we dit abonnement cq. deze domeinnaam hebben opgezegd. Wij worden hier echt heel erg moe van! Bijgaand treft u wederom alle correspondentie aan; ook de mededeling dat u de opzegging geaccepteerd heeft en ook een bankoverzicht dat u het geld in 2006 voor meerdere jaren abonnement heeft teruggeboekt. Middels deze brief en bijgaande stukken verzoek ik u, net als vorig jaar en het jaar daarvoor, om deze situatie recht te zetten en hier nooit meer op terug te komen. Aangezien u uw administratie weer niet op orde heeft en ons weer belast met extra werk, treft u ook een factuur aan voor het door ons geleverde werk om telkens weer aan te tonen dat wij u niets verschuldigd zijn. Wij verwachten dat u onze factuur net zo snel betaald als dat u ons een Herinning kunt sturen. Hoogachtend, R. van Tilborg Directeur Bijlagen: . - "Rode kaart" voor intrekking machtiging. - Verzonden bericht via uw website (08.01.2007) - Correspondentie over acceptatie opzegging (11.01.2006) - Terugboeking van 2 jaar abonnementsgeld (12.04.2006) - Uw onterecht ge?ncasseerde factuur (04.01.2007) - Uw snelle Herinnering (12.01.2007) - Onze factuur voor verrichte werkzaamheden n.a.v. uw onzorgvuldigheid.
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms is het best fijn om te zien dat anderen ook dezelfde ellende hebben meegemaakt. Probeer maar eens wat op te zeggen bij Ladot / Active24... dat valt niet mee! Eigenlijk een samenvatting van alles wat al gezegd is, elk jaar weer onterechte facturen, mails die niet beantwoord worden, een betaalde "helpdesk", etc. Dit jaar heb ik er maar wat extra geld tegenaan gegooid en alle correspondentie (zoals toezeggingen dat onterecht afgeschreven kosten werden teruggeboekt en een reactie dat ze alsnog mij opzegging accepteerde) aangetekend opgestuurd. Wellicht hebben jullie wat aan mij tekst (zie volgend bericht, want het lukt niet om het in 1 bericht te zetten). Je bent geheel vrij het te hergebruiken... ALVAST EEEN TIP: bel je bank en laat het afgeschreven bedrag binnen 30 dagen terugboeken. Vaak heb je een machtiging afgegeven aan Active24 en daardoor mag je het bedrag laten terugboeken. Daarna de machtiging opzeggen via een een "rode kaart" die je bij je bank kunt halen.
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb nare ervaringen met deze boevenbende. Ooit hebben ze LaDot (mijn toenmalige provider) overgenomen, en nu blijk ik te betalen voor allerlei "extra's" die ik NOOIT HEB BESTELD. En het ergste is trouwens dat ik er niet eens gebruik van kan maken - bv het weblog waarvoor ik betaal is via mijn account niet te bedienen... Ongelooflijk wat een oplichters. Bel de consumentenbond, laat de televisie op ze los.
dinsdag 23 januari 2007
maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg facturen van 2003,2004,2005,2006 allemaal in een keer in de bus. ze hebben het zelf al van mijn rekening afgeschreven. Dan te weten dat ik me heb afgemeld. Ik kan hier helemaal niet tegen doen,omdat ik geen bewijs heb dat ik me via mail heb afgemeld.Ik kan ze niet bereiken via mail,via fax en via dat dure 0900. ZE REAGEREN GEWOON NERGENS OP!!!!!!!!!! Wel heb ik nu een aangetekende brief verzonden en mijn afgeschreven geld terug laten boeken.Promt 2 dagen later heb ik de herinnering al in de bus.HELP WAT MOET IK DOEN!!!!! Er zijn al meer dan 10000 gedupeerden. HOE KUNNEN WE DE BOEVEN BENDEN LATEN STOPPEN!!!! toets avtive24 maar in een zoekmachine,en je staat er van te kijken hoeveel klachten van dit bedrijf zijn. Na veel zoeken heb ik hier een paar vaste nummers gevonden,iplv die dure 0900 nrs 035-7736900 035-7736901 Ik weet dat niet helpt , we moeten gewoon betalen.
zaterdag 13 januari 2007
arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb ooit een domein bij freehosting (gratis) geregistreerd. Krijg nu ineens facturen tot wel 5 jaar terug van Active 24. Verder ook nooit een bericht gehad dat freehosting niet meer bestond dus die facturen a 60 eurie per jaar kunnen ze wel naar fluiten. En aangezien ik zelf domeinnamen kan hosten voor 5 per jaar was ik echt niet met active 24 in zee gegaan. Wij wensen daarom de deurwaarder veel succes maar geld krijgt ie niet!!!
woensdag 10 januari 2007
Yorick Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vindt dit een waardeloze provider. Begin 2004 heb ik al mijn domeinen bij hen opgezegd, eind van dat jaar zijn we verhuisd. Blijkt dat er ineens in 2006 180 euro van de rekening is afgeschreven, zou zijn van domein dat in 2004 al was opgezegd. Ze hadden wel een factuur gestuurd zeiden ze maar dat was natuurlijk naar het oude adres. Gelukkig had ik alles vastgelegd en een faxbewijs dat ik het had opgezegd. In november 2006 hebben ze toegegeven dat het bedrag onterecht was afgeschreven maar ik wacht nog steeds op de terugstorting, ook wordt op mijn mail niet gereageerd, evenmin op het invullen van hun contact formulier. En bellen??? Je staat ik weet niet hoe lang in de wacht en dat kost op den duur meer dan het geld dat ik terug krijg. Vriend van mij is op dezelfde wijze een oor aangenaaid. Hij krijgt ook ineens een factuur van 3 jaar hosting. De klanten lijden onder het feit dat ze hun administratie niet op orde hebben, of ze doen het met opzet om zo uiteindelijk 3 jaar te kunnen factureren. In beide gevallen is het niet netjes en niet professioneel. Ik zit sinds begin 2004 bij ipd (www.ipd.nl) prima provider, kleiner bedrijf en dus persoonlijker. Meer begrip en aandacht voor problemen en snelle professionele oplossingen.
zaterdag 6 januari 2007
Hugo de Rooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de laatste ongeveer 6 weken al voor de vierde keer dagenlanglang mijn website onbereikbaar. Op al mijn mails heb ik maar een keer antwoord gekregen: dat er een technische storing was die inmiddels verholpen was. Dus niet. hij is al weer niet bereikbaar.
zaterdag 6 januari 2007
Anneke de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste bezoekers, Over Active24 valt weinig nieuws te vertellen het zijn allemaal problemen, en ook ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf. Tijden offline, niet bereikbaar op telefoontjes, emails, brieven en faxen. Ik heb werlijkwaar alles geprobeerd om met dir bedrijf in contact te komen. Ik heb besloten om maar eens langs te gana in Hilversum, maar dit kantoor is zo langzamerhand onbemand omdat ze aan het verhuizen zijn naar Noorwegen :S Ik stel voor als hier meer genodigen voor zijn, om een alle klachten te verzamelen en hier een pers bericht over uit te brengen of iets dergelijks. Ik ben nog nooit zo erg ontevreden geweest op een bedrijf. Ik weet niet of er belangstellenden zijn om acties te nemen tegen dit bedrijf, ik zou het graag willen horen. We moeten de krachten bundelen en dit bedrijf eens goed met de neus op de feiten drukken. We zullen het via een ander kanaal aan hun duidelijk moeten maken, m.b.v: pers, internet, etc etc alle idee?n zijn welkom!!! Ik hoop van veel mensen wat te horen!! Aan de ontevreden klanten van dit bedrijf zal het niet liggen.
vrijdag 5 januari 2007
JanPeter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Active24 is crimineel! De servers zijn meer niet dan wel bereikbaar. Elk weekend is het weer raak. Bellen heeft geen zin, een duur betaalnummer waar je regelmatig meer dan 30 minuten in de holding staat en waar je geen antwoorden krijgt op je vragen. Ze reageren niet op e-mail en niet op faxen die bevestigd aangekomen zijn. Schandalig dat ze op deze manier geld moeten verdienen door mensen stelselmatig meer dan 15 tot 45 minuten te laten wachten voor een 0900-nummer (30ct/min). Dit is diefstal en oplichterij. Mijn klant die daar zijn site gehost heeft heeft aantoonbare inkomstenderving en kosten gemaakt doordat dit bedrijf zijn contract en beloften aangaande betere bereikbaarheid niet nakomt. Ga niet in zee met deze provider!
maandag 1 januari 2007
Bureau Loef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gekozen voor een websitebuilder. Duurde enorm lang voordat deze werd aangepast naar advanced. Kennelijk heeft men tussentijds de link van het sitebuildermenu gewijzigd. Inmiddels had ik via deze link de complete website af na dagen werk en publicatie lukte hier niet meer. Via de nieuwe link staat dat ik de beschikking heb over een advanced sitebuider, bij inloggen echter de sumiere basic builder waar je niets mee kunt. Dus viel er weer niets te publiceren. Contact met helpdesk is prijzig. Diverse telefoontjes hebben mij al aardig op kosten gejaagd. Probleem wordt niet of zeer traag opgelost. Nu ben ik noodgedwongen de website via dreamweaver aan het maken wat veel meer tijd kost. Alleen mijn e-mail adres werkt en ik heb nog steeds geen website. Ik baal als een stekker van deze provider. 'Active' is hier eerder 'Passive'.
donderdag 28 december 2006
W.H. Korthouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 2 weken active host ben nog geen enkel keer online geweest maar wel geld afhouden. ik heb ze een laatste mail gestuurd anders kap ik de zaak af. heel erg slecht geregeld.
woensdag 27 december 2006
sebastian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer slecht bedrijf.... ontstellend trage servers en een nog slechtere service: het duurt nu al WEKEN voordat ik een domein kan verhuizen en ik heb nog steeds geen antwoord. NOOIT zaken mee doen, gewoon 100% SLECHT.
woensdag 27 december 2006
Gert-Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze webhost is echt heel erg slecht. geen reactie op klachten en e-mails met vragen ik heb ooit ladot genomen en ben er dus ingerold door overnames. Ik krijg net een meisje aan de telefoon die zegt van de receptie te zijn en kan mij niet doorvebinden maar verwijst me naard eklantenservice. Vervolgens bel ik die en die is dus niet bereikbaar tot hun spijt op dit moment. Bel ik weer teug naar de receptie om dat te zeggen en dan ontkent dat vrouwtje dus dat ze onbereikbaar zijn. Wat moetje daar mee? ik ben witheet!
donderdag 21 december 2006
rkenter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weet iemand of de boel in Hilversum nog bemand is? Ik probeer al meer dan een week contact te krijgen. Ze beantwoorden de telefoon niet, reageren niet op emails en fax berichten. Is er verder iemand die weet hoe ik mijn domeinnaam op een andere manier kan laten verwijzen naar mijn nieuwe host? De nameserver informatie bij active24 moet naar mijn host toe gaan wijzen... Omdat active24 niet reageert is mijn website nog steeds niet bereikbaar. Active24 is niet zo actief meer!
vrijdag 15 december 2006
Peter Gouweleeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is droevig gesteld met de hosting van active24. Er wordt op geen enkele manier gereageerd op mails, faxen en/of telefoontjes. Ik vraag me af hoe lang dit nog duurt. Een drama voor de inernetter anno 2006/2007 Hangt er hier een faillisement in de lucht.
woensdag 13 december 2006
Hans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wat een drama. site ligt er al 4 dagen uit helpdesk onbereikbaar, niet antwoorden op mail.... ik heb niet eens een site draaien bij active24 maar neem alleen een domainnaam af...! en dat is niet voor het eerst.... wat een amateurs...
dinsdag 12 december 2006
C.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte ervaring. Hoewel de mevrouw aan de telefoon (bovenstaand 035-nummer want het dure 0900-nummer laat je wachten) aardig is, kan ze me niets vertellen over het offline zijn van onze website. Ja, iets met ftp-serverdingetjes, maar daarvoor moet ik bij de technische dienst (0900) zijn... je hebt dus niets aan ze...
maandag 11 december 2006
J ten Caat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 30 oktober heb ik van Active 24 een rekening ontvangen van ? 471,24 over de periode 31 januari 2003 t/m 30 januari 2007. Nergens is er op de factuur een specificatie van dit bedrag terug te vinden, wel een toelichting bij de factuur, dat er door een probleem in het administratieve systeem van Active 24 een lange tijd niet is gefactureerd. Mijn administratie geeft echter aan dat in deze periode wel betalingen zijn voldaan. Na verschillende brieven, e-mails en telefoontjes heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag: een overzicht van de in deze periode reeds betaalde en nog openstaande betalingen, waaruit de berekening van ? 471,24 terug te halen is. Wel herinneringen, aanmaningen en dreigementen. Nu is sinds zaterdag 9 december mijn website www.strootmanfotografie.nl uit de lucht gehaald. Als professioneel fotograaf ben ik sterk afhankelijk van deze site; via advertenties in verschillende huwelijksmagazines, betaalde advertenties en banners op huwelijkssites kunnen potenti?le klanten mijn website bekijken, en zo mijn fotografische kwaliteiten als fotograaf beoordelen. Door het onrechtmatig handelen van Active 24 ben ik ernstig gedupeerd en lijd ik schade. - de helpdesk / custome care is al geruime tijd telefonisch onbereikbaar. - Er wordt niet of nauwelijks op brieven en e-mails gereageerd, wel zijn ze vlot met aanmaningen, incasso's en dreigementen - De enige manier om telefonisch bij deze mensen binnen te komen is via de receptie (035 77 36 900), maar verder kom je dan ook niet. - Ga vooral verder kijken, en blijf niet bij Active 24 hangen: waardering Active 24: zeeer negatief
maandag 11 december 2006
Bert Strootman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu al weer een hele week problemen met Active24, vorig weekend lag de hele site plat, geen ftp verbinding. Bellen hielp niet het kantoor was gesloten. Wat is hier aan de hand???, wel betalen maar geen service!!!!!!!!! Nu nog steeds problemen en wederom geen ftp verbinding. Mijn advies: neem een ander, geen Active want je wordt in de maling genomen.
zondag 10 december 2006
rovast
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu pakken wij Active 24 zo aan: surf naar en volg ons voorbeeld a.u.b. Het beduvelen van klanten MOET stoppen!
zaterdag 9 december 2006
Scheffel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een ###%^^&**$# provider zeg, we hebben al de hele week problemen, de site laad zeer traag, de bezoekers blijven weg en op ftp valt niet in te loggen. Bellen heeft geen zin, mail wordt niet beantwoord echt asociaal. Van mij mag het bedrijf helemaal de grond in worden geboord Ik blijf niet langer als klant. Mijn advies: wegwezen allemaal!!!!!!
vrijdag 8 december 2006
rovast
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben radeloos. Nu wederom FTP storing, die vast het hele weekend wederom gaat duren. Geen reactie op de 11 mails die ik deze week heb verstuurd, telefonisch niet bereikbaar. Het telefoonnummers wat op goudengids.nl vermeld staat, werd wel opgenomen. De kern van dit gesprek was: jammer, maar helaas, we kunnen er niets aan doen. Commercieel directeur bij Active 24 is dhr Ten Brink, die blijkbaar de hele dag "in bespreking" zit. Ze schijnen daar de hele boel te willen verhuizen naar Noorwegen. (volgens mij is Active24 een Noors bedrijf). Zijn er mensen die mee willen naar Hilversum, om tijdens een bezoek te zien of we resultaat kunnen halen? Ik ga zowieso.
vrijdag 8 december 2006
Ties
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hadden wij deze site maar eerder bekeken, we kunnen niet anders dan alle verhalen hier bevestigen. Active 24 heeft als bedrijf geen bestaansrecht. Het is te triest voor woorden. Mocht u twijfelen? Bezint eer ge begint aan Active 24 !!!
vrijdag 8 december 2006
Jan Udo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enkele van mijn klanten ondergebracht bij deze provider. Wat heb ik daar een spijt van. De sites zijn vaker offline dan online. Telefonisch en per email zijn ze onbereikbaar. Ik kan niet wachten tot ik ze daar allemaal heb weggehaald :(
dinsdag 5 december 2006
Jac-Y-Do
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1)Active24 sluit af terwijl er aantoonbaar betaald is 2) Sites, gehost door Active 24 zijn vaker NIET te bereiken dan wel; 'storingen' 3) De servers van A24 raken verstopt van de spam die zij (betaald ?) toelaten 4) Klachten worden niet beantwoord 5) Brieven worden niet beantwoord 6) E-mail wordt niet beantwoord 7) mevrouw v.d.berg van active24 zegt glashard dat ze hosten op verouderde apparatuur....... Je site laten hosten door Active24 is masochisme. Iedere cent naar Active24 is weggegooid geld Stuur eens een mail naar klachten@active24 en zie hoe mooi die niet aankomt, WAARSCHIJNLIJK OOK VERSTOPT DOOR GROTE AANTAL KLACHTEN
maandag 4 december 2006
Scheffel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar een betere provider stuitte ik op dit bulletinboard op webhosters en ben ik gaan zoeken naar Active24. Schokkend, zoals mijn beroerde ervaringen door zoveel mensen worden gedeeld en bevestigd. Veel storingen, een FTP server die er gerust een week uit ligt, een helpdesk telefoon die ijskoud niet wordt opgenomen, een PR afdeling - die wel telefoon opneemt - die zich desperaat verontschuldigt voor de totale chaos binnen het bedrijf, mails en contactforms die nooit (!!) worden beantwoord. Wegwezen bij die hufters! Arthur Smid
maandag 4 december 2006
arthur smid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik had gisteren een heel negatief verhaal geschreven, maar het is niet gelukt om dit op deze site te plaatsen omdat::....natuurlijk ! mijn mail niet werkte. Vandaag een reactie via een ander email adres. Al vanaf vrijdag geen mail.Help Ik probeer Active vandaag te bellen maar ze zijn gesloten ??? Ik vrees het ergste..........! Dit bedrijf moet aangeklaagd worden! Ga niet, never, nooit met Active24 in zee, ook al is het gratis, grijze haren en hoofdpijn krijg je ervan. groeten Saskia
maandag 4 december 2006
saskia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor mijn bedrijf ooit een basispakket afgenomen bij Ladot. Maar sinds Active24 de zaak overgenomen heeft heb ik niets dan problemen gehad. En het wordt steeds erger. De website onbereikbaar, niet FTP-en, dan doet de email het weer dagen niet. De helpdesk is in het weekend niet te bereiken en door de weeks kan je meer dan 30 minuten (a 30 cent per minuut) aan de lijn blijven hangen totdat je geholpen wordt. De helpdesk reageert niet op hun mailform en de klachteafdeling reageert ook niet op officiele klachten. Je krijgt zelfs geen ontvangstbevestiging. Ik heb nu al weer 5 weken achtereen problemen met mijn bedrijfswebsite en weet gewoon niet meer hoe ik hen bereiken kan (de telefoon van de helpdesk ligt er vandaag weer uit). Ik wordt er moedeloos van...er zit niets anders op dan naar een ander over te stappen (nu hoop ik niet dat ze mij aan mijn jaarcontract houden want die heb ik net weer betaald). Ik raad echt iedereen aan om geen pakket af te nemen bij active 24. Want als je eenmaal problemen hebt dan kom je bij hun geen steek verder.
maandag 4 december 2006
Petra Hopper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik had gisteren een heel negatief verhaal geschreven, maar het is niet gelukt om dit op deze site te plaatsen omdat::....natuurlijk ! mijn mail niet werkte. Vandaag een reactie via een ander email adres. Al vanaf vrijdag geen mail.Help Ik probeer Active vandaag te bellen maar ze zijn gesloten ??? Ik vrees het ergste..........! Dit bedrijf moet aangeklaagd worden! Ga niet, never, nooit met Active24 in zee, ook al is het gratis, grijze haren en hoofdpijn krijg je ervan. groeten Saskia
maandag 4 december 2006
saskia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 1 woord: bagger. Een korte opsomming van de afgelopen twee maanden (mijn contract loopt daar al jaren): 14x langdurig site offline (van de keren dat ik het zelf heb gemerkt, dus werkelijk aantal ligt vast hoger) 11x email onbereikbaar Diverse FTP storingen Verkeerde facturen Complete onbereikbaarheid van bedrijf via mail en telefoon. Kortom: begin er NOOIT aan, kost je door ergenissen echt een paar jaar van je leven...
maandag 4 december 2006
Ties
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer waardeloos bedrijf! Geen enkele service, ze zijn telefonisch niet bereikbaar, ze reageren niet op e-mails. Absoluut geen produkten van dit bedrijf nemen. Ik heb mijn webshop bij hun gehost, maar heb de laatste paar maand regelmatig problemen. De ene keer is mijn webshop geheel offline, dus geen inkomsten! De andere keer kan ik mijn webshop niet updaten, of wordt halverwege het updaten de verbinding verbroken en kan ik dagen lang geen verbinding meer krijgen, en heb ik dus dagen lang geen inkomen! Active24 kost mij dus bergen met geld, ik ga ook overstappen naar een andere aanbieder voor webhosting. Heeft u goede ervaringen met een webhosting provider? Laat het mij even weten en stuur een mailtje naar: info@muldermusic.nl Met vriendelijke groet, Edwin Mulder
maandag 4 december 2006
E.E.Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik volg het voorbeeld, betaald tot september 2007 maar stop nu met die internetoplichters! Hopelijk snel WEER failliet
zondag 3 december 2006
scheffel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice