Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website is momenteel 10 dagen offline. Meerdere pogingen van onze kant naar Active24 toe om de website weer online te krijgen is helaas mislukt. De schade bedraagt tussen de €500 en €750 euro per dag. Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Active24 en de trage behandeling van deze zeer ernstige zaak. De reacties van Active24 op mails zijn onvoldoende en traag.
maandag 28 juli 2014
Gorissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
website langdurig offline, onacceptabel. vgr, Ben Erklaarmee
maandag 17 juni 2013
Erklaarmee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
email ligt er heel vaak uit en altijd als je op een belangrijke mail zit te wachten en het aanpassen van de website is ook een probleem dat lukt gewoon niet
dinsdag 30 oktober 2012
van den berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na freehosting kwamen we uiteindelijk terecht bij active 24, bij de oplevering kregen we alleen maar een domeinnaam zonder webruimte terwijl we om een pakket hadden gevraagd, pas na heel lang bellen naar hun 0900KASSA nummer werd daar wat aangedaan maar niet bepaald met enig enthousiasme. Toen we een forumpje voor onze klanten wilden installeren bleek uiteidelijk zelf een sql server nog niet eens mogelijk te zijn. We hebben de service tijdig en schriftelijk opgezegd en zijn verhuisd naar een andere provider. Toen begon het feest pas echt, de ene rekening na de andere voor een dienst die we niet afnamen en hadden opgezegd, WIJ moesten bewijs leveren dat we hadden opgezegd, een hoop grote bekken van mevrouw Jessica Piek, incassoschorem en meer. We hebben ze allemaal de *****te en de *****ing toegewenst en hun incassohufters uitgedaagd de zaak voor de rechter te laten komen wat ze niet eens aandurfden, wel van die bedreigende brieven met jurische foetentaal. Wij maken onze domeinnaam en eigennaam niet bekend omdat we geen zin hebben in represaille, desgewenst kan er contact worden opgenomen via de e-mail naar een anoniem gmail adres. IEDEREEN, BLIJF ER WEG DIT ZIJN PURE OPLICHTERS, FRAUDEURS EN DIEVEN.
maandag 23 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Lid geworden via FreeHosting.com in 2000 (inderdaad mijn allereerste domainname en site) ging goed onder de merknamen - freehosting - ladot sinds active24 de boel overnam is het keihard achteruit gegaan. en wordt het elk jaar duurder vaak weekenden geen toegang tot mail op dit moment weer (sinds vrijdagavond totaal onbereikbaar) nu gebruik ik het (gelukkig) alleen prive. en binnenkort (ondanks het lange klant zijn) niet meer..
zondag 11 maart 2012
Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak is er storing met de mail. Website aanpassen is ook vaak een probleem, fouten met de site builder. Ben op zoek naar een nieuwe provider.
vrijdag 2 maart 2012
Sluiter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg vaak offline en als webwinkels, heb er 4 die onder ljfashioncompan.nl vallen is het erg dat je rond 6 uur van het net af gaat! Ze zeggen dat ze 1 euro per dag vergoeden als ze langer dan een dag eruit liggen, ik verdien meer per minuut, laat ze minimaal rond deze cruciale uren met 100 euro per uur komen! Nog is het slecht maar een beetje compensatie zou goed zijn! Slechte mensen zijn het die lui van active24!
zaterdag 25 februari 2012
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Boeven zijn het! Geheel toevallig zag ik op een bankafschrift dat ene Mamut Software BV geld van mijn rekening had afgeschreven. Ik ken dat bedrijf niet en had daar geen toestemming voor gegeven. Ik liet de bank het bedrag terugboeken en dacht er niet meer over na. Toen kwamen de brieven van het incassobureau. Active24.nl eiste toevallig precies hetzelfde bedrag terug dat Mamut had afgeschreven. Ik kwam er snel achter dat dit dezelfde boeven zijn. Nooit heb ik iets besteld bij Active/Mamut en nooit heb ik een factuur ontvangen en nooit heb ik toestemming gegeven om geld van mijn rekening te halen. Diefstal! Ik heb het incassobureau op de hoogte gesteld, maar die zeggen dat ik tóch eerst moet betalen en daarna gaan ze het misschien nog eens uitzoeken. Incassobureau kan ook geen bewijs overleggen waarmee ze kunnen aantonen dat ik iets bij Active24/Mamut besteld zou hebben en zeggen dat ik contact moet opnemen met Active24. Ik krijg geen antwoord op mijn mails. In het dossier van het incassobureau staat wel een zgn mailadres van mij met de extensie van een domein die ik ooit in 2001 1 jaar heb gehad bij de voorganger van de voorganger van Ladot.... Sinds 2002 is dat domein uit de lucht en volledig afgewikkeld. Mijn bank heeft me aangeraden om aangifte te doen. Boeven zijn het.
vrijdag 16 september 2011
Stig
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben in 2001 klant bij deze prutsers geweest. Toen is alles opgeheven en wegverhuisd. Nu krijg ik om de 4 jaar een incassobureau op mijn dak terwijl alles is afgewikkeld. Ik zou nooit een domein of hosting afnemen bij dit bedrijf! Ik zit momenteel bij Simple Hosting en daar heb ik nog nooit problemen gehad!
vrijdag 29 juli 2011
van drunen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb zelf bij meerdere providers websites draaien maar dit is de allerslechte provider. Nam de website over van een andere beheerder en niets bleek meer te werken. Heb geprobeert het contract op te zeggen maar mail, brief en bellen helpt niet. Lag ondertussen bij het incassobureau en was niets meer aan te doen. Administratief is het een geweldige wanboel!
donderdag 14 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja