Active 24

2,8 / 5 133 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

2,8 / 5 133 ervaringen

Totaal (133)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Active24

Het aanbieden van succesvolle online projecten is het primaire doel waar Active24 zich op richt. Ze proberen dit te bereiken door continu te innoveren in technologie, hardware en moderne gebruikersprogramma’s.

Active24 richt zich op Domeinregistratie, Webhosting, E-mail hosting en e-mail adressen, virtual managed servers en applicatie servers. In de vergelijker van Webhosters kan je de hosting van Active24 vergelijken met andere webhosting bedrijven.

Active24 gevestigd in Praag

Active 24 is gevestigd in Praag en biedt al domeinen en hosting aan sinds 1996. Het bedrijf heeft hosting activiteiten in Spanje, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Active24 maakt onderdeel uit van Axcel.

Ervaringen 133 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit aan in deze eindeloze reeks van klachten over Active24. Wat een drama zeg! Zowel hun FTP-server als HTTP-server ligt er bijna elk weekend uit. Als je belt krijg je een bandje dat er niemand is, op de mail wordt zeer traag gereageerd, en in het weekend worden blijkbaar de servers niet in de gaten gehouden. Dus dan heb je gewoon pech als op vrijdagmiddag om 5 uur de boel plat ligt bij hun. Mijn advies: ga zo snel mogelijk weg bij hun. Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht meer!
zondag 3 december 2006
Herman Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit aan in deze eindeloze reeks van klachten over Active24. Wat een drama zeg! Zowel hun FTP-server als HTTP-server ligt er bijna elk weekend uit. Als je belt krijg je een bandje dat er niemand is, op de mail wordt zeer traag gereageerd, en in het weekend worden blijkbaar de servers niet in de gaten gehouden. Dus dan heb je gewoon pech als op vrijdagmiddag om 5 uur de boel plat ligt bij hun. Mijn advies: ga zo snel mogelijk weg bij hun. Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht meer!
zondag 3 december 2006
Herman Willems
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht. Meer "storingen" dan bereikbaar. Die storingen zijn verklaarbaar: active24 laat tegen betaling z'n servers gebruiken voor spam. Iedere ontkenning is een frappante leugen. Het hele bedrijf is ??n grote bedriegelijke puinhoop. Toen Freehosting failliet ging hadden ze dat eeuwig moeten blijven. de druiloren hadden dan wellicht nog bij de gemeentereiniging kunnen gaan werken. O, sorry gemeente Hilversum, dat kunnen we jullie niet aandoen.
zondag 3 december 2006
scheffel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De afgelopen maanden is mijn site er dagen achter elkaar uitgeweest en als je ze dan na vele momenten van wachten is het enige wat ze zeggen sorry maar de server is overbelast we doen ons best. En vervogens bleef ik onberiekbaar. Op brieven , mailtjes wordt niet gereageerd, ook heb ik een fax gestuurd met de vraag dit te bevestigen maar ook hierop niet gereageerd, dus wil ik iedereen met klem afraden met dit bedrijf in zee te gaan Vanavond heb ik bij google een opzeg formulier gevonden en dit heb ik weer ingevuld en gaat morgen op de post, want ik wil van de provider af
donderdag 30 november 2006
Suzanne Visscher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nu al reeds een half jaar aan het trachten domeinnaam overdracht te realiseren. Weet niet hoe vaak ondertussen al overdrachtformulieren ingevuld en opgestuurd met registratie contracten. Tot op heden nog geen domein op mijn naam. E-mails worden veel te laat onbevredigend beantwoord, telefooncentrale ligt plat wegens een technische storing. Kortom niemand die je kan helpen. Nu kwam ik op deze pagina terecht en ik kan je verzekeren het huilen staat me nader dan het lachen. Kan beter een nieuwe domeinnaam onderbrengen bij een wel betrouwbare webhoster. Maar ondertussen heb ik wel betaald voor een jaar, notabene voor een naam die zij nu ineens op hun naam hebben staan en en die om onverklaarbare redenen niet kan worden overgedragen naar mij. gezien over wat er hieronder zoal geschreven staat,lijkt het mij hoog tijd dat er actie wordt ondernomen tegen deze firma. Is het niet aan SIDN om hier iets tegen te doen?
donderdag 23 november 2006
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maanden storingen in het weekend van doorgifte van email, geen info op de site van Active 24. Diverse keren problemen aangegeven, dan 8 dagen te laat opgezegd en moet dus een jaar betalen, waar ze nu helemaal niets voor hoeven te doen. Ik ga 10 november 2006 op visite bij ze, wie gaat er mee?
zondag 8 oktober 2006
Anton
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bedrijf heeft al sinds 1999 haar website bij Ladot-Active24 en ervaart de laatste tijd drama's. De website is bijna net zo vaak bereikbaar als niet. Klagen:.............storing in de server..........wordt verholpen!! Heb besloten om hier zo snel mogelijk weg te gaan.
zondag 1 oktober 2006
Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een beroerde bende! Het afgelopen jaar steeds e-mail plat, van mijn site door opzegtermijn van 3 maanden zit ik er nog een jaar aan vast, kan dit nou zo maar slechte werking van een server gewoon toch rekeningen sturen voor iets wat je niet goed doet? Als ik als ondernemer iets lever wat niet doet wat ik ervan beloof dan kan ik binnen een week mijn spullen pakken en mijn bedrijf gedag zeggen, maar zij gaan ongestraft door... Doordat ik de pech heb dat ik in de tijd bij ladot ben begonnen schijn ik op een oude server te zitten en dan moest ik volgens de mevrouw van customer service maar een briefje schrijven om te vragen naar een andere server te gaan dit is toch omgekeerde wereld, ik denk dat ik maar niet betaal dan kunnen zij een briefje sturen om te vragen of zij met een andere wel werkende portemonee betaald kunnen worden. Het wordt tijd dat een instantie zich gaat bemoeien met dit bedrijf want er zijn nu wel genoeg klachten!!
maandag 11 september 2006
marc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je de geboren querulant bent en daar plezier aan beleeft, dan ben je bij Active24 aan het juiste adres. Maar als je er weinig bevreding uithaalt, om een paar keer per dag storingsmeldingen naar hun helpdesk te sturen (site down of server onbereikbaar), dan moet je uit de buurt blijven van deze provider. Active24 is daarentegen zeer geschikt voor masochisten, want antwoord kreeg je niet en als dat dagen later onverhoopt wel gebeurt, dan slaat hun reactie nergens op. Een hostingpakket bij Active24 hoort dan ook thuis in het basispakket van iedere zorgverzekeraar. Zo'n hostingpakket is de beste remedie tegen manisch optimisme. Nina Brink is onlangs vertrokken bij Active24, maar ze is vergeten haar geest mee te nemen. Die waart daar nog vrolijk rond. Enkele weken geleden kon je in de media het volgende lezen: "Nina Brink heeft haar belang in het Noorse internetbedrijf Active 24 afgestoten. Uit een recente belangenmelding blijkt dat de voormalige topvrouw van World Online op 15 mei ruim 7,2 miljoen aandelen Active 24 verkocht. De transactie leverde Brink ruim 4 miljoen euro op. Haar vertrek als grootaandeelhouder werd op de beurs van Oslo met gejuich begroet. De koers van Active 24 steeg daags na de bekendmaking met ruim 25 procent. " Pardon, ik wilde geen oude wonden openrijten. Slachtoffers van WorldOnline kunnen zich wenden aan Stichting Korrelatie. Maar potverdriejandubbeltje, ik wind me nog steeds op over nine eleven. Had ik deze heethoofden maar van tevoren kunnen spreken, dan was de ramp niet in New York gebeurd. Je ziet, als je met Active24 in zee gaat, wordt je vanzelf cholerisch. Active24 maakt reclame met de slogan "Powerful Hosting - Surprisingly Easy". Beter zou zijn "Active24: Powerful Boasting - Surprisingly Queasy"
vrijdag 8 september 2006
Walter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, Ik heb de klachten over Active24 gelezen. Ik heb ook een eindeloze rij incidenten met dat zootje en hun incassobureau Intrum Justitia of hoe die handlangers van ze ook mogen heten. Tegenwoordig gaat bij mij ook alles aangetekend. Ga weg bij die lui en draai dat gruwelijke zootje de de nek om. Problemem: Opzeggezegde domeinnamen die ze vier jaar later weer beginnen te factureren. Dubbel factureren. Met terugwerkende kracht en dubbel. Steeds een maand verschuiven zodat je per 11 maanden een factuur krijgt en dat alles op regelmatige basis dus niet als incidentele vergissing. Volgens mij valt dit onder het strafrecht en is er sprake van poging tot oplichting. Wie doet er aangifte bij justitie. Ik stel voor dat er een belangenvereniging wordt opgericht om Active24 te slopen. Groet Een gedupeerde chapelier at home punt nl
maandag 4 september 2006
FL Chapelier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er maar 1 benaming voor: oplichters! Bij de overgang van Freehosting naar LaDot had ik mijn hostingpakket verlengd. Dit liep af in april 2005. Voordat het afliep heb ik de site verhuisd naar Alphamega Hosting. Zeer professionele en betrouwbare partij! Toen ik al meer dan een jaar bij mijn nieuwe provider was, kreeg ik plotseling een brief van incassoburo "Intrum Justitia". Dit bleek om facturen van Active24 te gaan. Bij het incassoburo kon men mij niet vertellen waar de facturen betrekking op hadden. (Zeer onvriendelijk en onprofessioneel) Via e-mail contact heb ik een kopie van de factuur gekregen. (Die overigens veel lager was dan de "hoofdsom" van het incassoburo!) Bellen met A24 kost je al gauw EUR 0,30 per minuut! De factuur stond nog op mijn oude adres, dus vandaar dat ik niets had ontvangen. Een factuur per e-mail heeft men bij A24 nog nooit van gehoord... Terwijl ik nog met A24 in discussie was over de factuur, stuurt men een tweede factuur voor 2006! Uiteindelijk hebben we een schikking getroffen: ik heb de factuur van 2005 betaald, zonder incassso en rente kosten en A24 heeft de factuur voor 2006 gecrediteerd. Vervolgens vroeg ik een schriftelijke verklaring van de stopzetting. Dit moest ik uiteraard schiftelijk doen. In deze verklaring stond dat ik mijn website m.i.v. april 2006 mocht verhuizen. (Dit was een jaar geleden al gebeurd!) Mijn advies is dan ook aan iedereen waarvoor ik een website opzet: ga niet in zee met Active 24!
zondag 23 juli 2006
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Active24!? Passive24!! Lang wachten voor je geholpen wordt, mails die niet beantwoord worden, een grote bek van medewerkers en leiding..... Ik moest voor een klant een website maken / plaatsen op een adres dat-ie bij Active24/Ladot geregistreerd had. Voor een aantal zaken had ik Active24 nodig. Active24? 't Leek wel Passive24! Na 30 minuten aan de telefoon te hebben gewacht werd ik door een uiterst onvriendelijk heerschap te woord gestaan. En die vond het ook nog normaal dat ik zolang moest wachten ("als je 't niet zint dan mail je maar" kreeg ik te horen!) Blijkbaar zit service NIET bij de pakketten inbegrepen. Schandalig!! Ik heb de klant in kwestie geadviseerd om zijn domeinnaam naar een deugdelijk provider te verhuizen. Goed, en ook IK heb ervaring. Blijkbaar vonden ze het normaal om mijn domeinnaam bij de overgang van Freehosting naar LaDot zonder enige berichtgeving te vrijgeven.
zondag 9 juli 2006
Chris de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Active 24 is ver weg de slechste hoster die ik ooit heb gezien. Ik heb 12 hosters, maar dit slechter dan slecht. Site ligt er geregeld uit, ook is de performance van de servers vaak slecht. Ik had last van spookfacturen van een domein dat ik nooit heb vastgelegd. Het mooie was dat ik facturen kreeg in het Spaans. Na ongeveer 15 emails en 10 telefoontjes ben ik weer van af gekomen. Nu durf ik domein niet te verhuizen omdat ik bang ben dat ik weken uit de lucht ben. Gewoon stil blijven zitten en niet meer aankomen... Groeten, Kor
woensdag 31 mei 2006
kor van der Bij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn stite hiervan weggehaalt ondanks dat ik mijn termijn net, in april, heb moeten verlengen aangezien de 3 maand opzegtermijn. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze webhost. Ze zijn zeeeer klantonvriendelijk, ze maken zowel administratief als technisch zeer veel fouten en laten je 30 cent per minuut betalen om je hun fouten te laten oplossen. Verder hebben ze een zeer trage e mail server die er te vaak uit ligt. Ze lokken je met 750 mb mail ruimte maar wat heb je er aan als hij er uit ligt.
maandag 22 mei 2006
Jan Stevens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bezig dit bedrijf aan te klagen. Als er mensen zijn die gedupeert zijn van dit bedrijf, en dat niet over hun kant willen laten gaan, dan vraag ik jullie medewerking. stuur even een mailtje naar bovenstaand adres. En we bespreken het een en ander. Hoe meer klachten, des te beter voor iedereen die wel rechtschapen is. groetjes Esther
vrijdag 19 mei 2006
esther
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb niks dan gedonder gehad met Freehosting/Ladot/Active 24 of onder welke andere schuilnamen deze schurken ook mogen opereren. Daarom ben ik er langer dan een jaar geleden weg verhuisd. Dat kon niet eerder dan wanneer ik alle nog lopende rekeningen had betaald: let wel! 3 JAAR abonnementskosten, die ze nog even 'vergeten' waren in rekening te brengen. Keurige administratie aan hun zijde. :S Nu, ong. anderhalf jaar later, komt er een dreigbrief binnen. Destijds zou het verschuldigde bedrag niet afgeschreven zijn wegens 'administratieve redenen'. Dat zou kunnen, maar ik heb wel anderhalf jaar lang niks van deze gasten gehoord, terwijl ze beweren wel drie herinneringen verstuurd te hebben (ik heb niks gezien). Maar geen genade bij deze heren en dames: er werd een incassobureau ingeschakeld (terwijl ik nog met A24 in contact stond hierover!!) en met alle administratieve rompslompt komt de eindscore op een dikke 300 eurie. En _natuurlijk_ staat A24 in het gelijk. Mijn advies: mijden deze gasten. Het zijn, inderdaad, niets dan oplichters.
zondag 16 april 2006
Rens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enkele dagen geleden heb ik mijn verhaal over Active24 verteld. In het kort kwam het er op neer dat ik al sinds 17 maart zonder e-mail zit. Vandaag 29 maart ben ik na veel bellen, mailen (via alternatieve mail) en faxen eindelijk teruggebeld door ze! En zowaar ben ik vriendelijk geholpen! Mijn e-mail doet het weer! Is het dan toch nog niet te laat voor klantvriendelijkheid bij Active24? Ga zo door Active24!
woensdag 29 maart 2006
B. Hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slecht! Ook ik was eerst klant van freehosting, vervolgens van Ladot en nu van Active24. Omdat Ladot duurdere pakketten had, leek het erop dat Active24 wel eens positief kon zijn: ze hadden hetzelfde te bieden, alleen goedkoper. Dus heb ik mijn Ladotpakket ingeruild voor een Active24 pakket. Hier deden ze al erg moeilijk over. Maar na veel geklaag hebben ze het pakket geruild. Toen begon de ellende: dubbele facturen. Facturen voor mijn oude ladotpakket en facturen voor het nieuwe active24 pakket. Op een zekere dag kwam ik tot de ontdekking dat mijn site uit de lucht was en niet meer kon e-mailen! Wat bleek: Active24 had een betalingsherinnering gestuurd voor mijn oude ladotpakket en meteen site en e-mail zonder waarschuwing uit de lucht gehaald! Na wat op en neer telefoneren leek het opgelost en kreeg ik excuses. Bleef het daarbij? Nee, in totaal gebeurde dit drie keer! Alleen deze laatste keer is de ergste van allemaal. De site is al 3 keer 24 uur uit de lucht geweest, maar de e-mail hebben ze de laatste keer helemaal niet meer hersteld. Ik ben al twee weken zonder e-mail en heb nu een alternatief webmail aangeschaft. Op allerlei manieren contact opgenomen met Active24, maar ze doen hier niets aan. Ik kreeg niet eens een reactie. Totdat ik faxte dat ik mijn contract wilde opzeggen. Toen kreeg ik een reactie terug dat dat niet ging. Ik moet klant blijven. Belachelijk gewoon! Active24: een echte afrader, ze hebben de koude douche bij Radar dubbel en dwars verdiend.
dinsdag 28 maart 2006
Barbra-Ang?le Hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 4 domeinen bij deze verschrikkelijke hoster, die liepen al toen ze nog Ladot heetten. Onder de naam Ladot heb ik nooit problemen met ze gehad, deze begonnen pas toen het ActiveISP werd. Een simpele verandering aan klantgegevens kunnen ze niet aan en dankzij dat heb ik bijvoorbeeld tot 3 keer toe rekeningen en aanmaningen ontvangen voor een pakket wat dubbel aan mij werd berekend. Geen wonder, want ik had op een gegeven moment zo'n 5 verschillende klantnummers. De laaste aanmaning bevatte zelfs een dreiging met een incassobureau, en natuurlijk was deze verstuurd naar de onjuiste klantgegevens. Dat terwijl al herhaaldelijk beloofd was dat de problemen opgelost zouden worden. Het 0900-nummer (30ct per minuut, ze verdienen er lekker aan) en het feit dat je om elk wissewasje een aangetekende brief moet versturen maakt deze hoster uiteindelijk belachelijk DUUR !!! Bovendien is niets gelogen in de andere postings over de behandelijk aan de telefoon. Niet alleen daar, maar ook in hun mailing wordt je ronduit klantonvriendelijk te woord gestaan. De 2 enige mensen die ik persoonlijk ken en ook een active24-domein hadden hebben precies dergelijke problemen ook gehad en hebben allang alles opgezegd en verhuisd. Ik had beter naar hen moeten luisteren, maar ik heb nog een tijdje geloofd dat het wel goed zou komen. Niets is dus minder waar!! Een klantenservice van lik-me-vestje. werkelijk nihil, 0,0. Ik raad iedereen ten zeerste af met dit belachelijke kl***bedrijf zaken te doen!
donderdag 23 maart 2006
J.B.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een lange tijd niet op deze site geweest te zijn zie ik dat de negatieve publiciteit naar Active24 alleen maar aan het groeien is, ja ze zijn nog steeds druk bezig de klantvriendelijkheid en gerichtheid te verbeteren... Tot op heden heb ik niet veel meer van hen ontvangen, echter hebben ze moeite bij de afdeling marketing om je als je geen klant meer bent ook de nieuwsmailing te stoppen, zeer irritant. Ik ben dan wel na aanleiding van een klacht op boycot.nu met 2 dagen door een vrouw gebeld (voor de kerst 2005)die aangeboden heeft om de communicatie te stoppen maar dit verloopt tot op heden moeizaam. Ik vraag me af waarom deze jongens nog niet offline zijn.
dinsdag 7 februari 2006
P. Hubert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Drama, drama, drama enz.. Van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord! Tevens hebben ze opeens besloten om eigen scripts te verwijderen waardoor mijn winkel geen bestellingen meer doorgeeft, ik moest wel een eigen script maken want de scripts die de meeste providers wel ondersteunen , ondersteunt active 24 niet! Voor de prijzen die ze rekening krijg je weinig, zeer weinig zelfs. Persoonlijk raadt ik het iedereen af om Active 24 als provider te nemen. Een onpersoonlijk bedrijf die net doet alsof de zakelijke klant goed bij hun zit nou, het tegendeel!
woensdag 25 januari 2006
Inge Bijvoets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begon er toen het nog LaDot heette. Ik kreeg ongevraagd een windows-account, terwijl ik een linux-account wilde. Nee, dat kon niet teruggedraaid worden. Toen het inmiddels ActiveISP was gaan heten, heb ik opgezegd, schriftelijk, voor het verstrijken van de vervaldatum. Niets van gehoord, geen bevestiging, niets. Een aantal maanden erna kreeg ik een aanmaning: ik diende te betalen voor mijn opgezegde account. Briefje terug gestuurd met kopie originele opzegging dat ik opgezegd had. Weer een half jaar later, 2 dagen voor Kerst (wat een schofterige timing!), lag er een brief van een of ander advocatenkantoor met dwangbevel en verhoogde kosten op de mat. En binnen 1 week reageren op straffe van een rechtszaak, dat wil dus zeggen voor Oud-en-Nieuw. Iedereen weet hoe snel en adequaat de post werkt in die tijd van het jaar. Dus die advocaat gebeld. Die vroeg mij vervolgens om een dossier, hij had geen stukken!!! Weer een kopie van mijn dossier met begeleidend briefje erbij opgestuurd. Wederom geen reactie. En sinds enkele maanden krijg ik email van ActiveISP waarin ze mij als goede trouwe relatie aanbiedingen doen. Zo klantvriendelijk als UPC, Nuon en dergelijke.
dinsdag 25 oktober 2005
slibbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het verbaasd met niet dat ik hier alleen negatieve berichten tegenkom, want Freehosting --> Ladot --> Active24 is absoluut ONPROFESSIONEEL. 19 augustus (terwijl ik op vakantie was) hebben ze de VOLLEDIGE inhoud van mijn website verwijderd, zonder waarschuwing / excuus, kwam na thuiskomst op 26 augustus 'toevallig' hier achter. Bellen? natuurlijk een 0900 nummer, worden ze nog rijk van hun fouten, en het helpt HELEMAAL niets. "we hadden een storing", daar schiet ik veel mee op." Terugplaatsen? nee, we hebben geen backup". Gelukkig kon ik dat zelf wel - maar opeens werkten de pagina's niet meer die in het .mht bestand opgeslagen waren. Dan een paar dagen later een (herhaaldelijke) e-mail storing, testmailtjes die ik stuurde kwamen NIET terug maar ook nooit aan. Ga zo maar door.... Kreeg in maart een automatische incasso voor verlenging van ??n jaar terwijl mijn contract nog liep tot 20 november 2005. Teruglatenboeken, e-mail gestuurd - een paar dagen aanmaning in de bus, zij zijn dus ook administratief gewoon stumpers! Een echte shit-provider, geen ballen verstand, ik hoop dat ze alle klanten verliezen. Heb begin september gewisselt naar CSV, een fractie van de prijs voor hosting, wel goede service tot nu toe!
zondag 11 september 2005
Sabine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb ze het recht gegeven tot automatische incasso en er staat altijd genoeg geld op mijn rekening. En toch 2 keer site en mail weg omdat de rekening niet betaald zou zijn. Ja, fijne gasten.
vrijdag 15 juli 2005
ASS-Ware
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
4 maanden van tevoren opgeven ... ja dat is zeker. Ik hoorde overigens 3 maanden. Ik was 2 dagen te laat met opzeggen en telefonisch kreeg ik te horen dat dat geen probleem was omdat ik al zo lang lid was en nog een domein zou achterlaten bij hun. Dus ik de boel overgezet op een andere provider. Volgt er toch een rekening ... en een behoorlijke ook ... weer voor een heel jaar. En nou zeggen ze dat ze nooit hebben gezegd dat ik 2 dagen te laat nog mocht opzeggen. Right ... ze hosten nix meer voor me en toch betalen ? Stelletje (*&%(*%(^$)(*&^.
vrijdag 15 juli 2005
ASS-Ware
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
(fake adres ivm spam) Ik heb een website voor mijn eigen bedrijf gehost bij Active24 gehost (voorheen Freehosting, daarna LaDot). Wat een slechte zaak zeg ! In januari is mijn website maar liefst 6 dagen (!!!!) uit de lucht geweest......dit kost gewoon keiharde euri's ! Echt onacceptabel. Bij een gevraagde reactie, krijg ik te horen dat ik wel kan upgraden, ja hallo ! zo lust ik er nog wel ??n. Ook is de webmail-functionaliteit verloren gegaan. Dit is echt heel ongemakkelijk, daar ik van een andere pc gebruik maak om mijn e-mail te checken. Via Outlook is even geen optie..... Ga maar eens overstappen denk ik, wat een slechte tent !
dinsdag 28 juni 2005
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas staat er nog 1 klant bij Active24, en laat deze klant nu de meeste problemen tegen zijn gekomen dan al mijn andere klanten bij elkaar. Mijn gegevens hierboven kloppen niet (wil geen spam) maar laat ik even twee problemen bij active24 geven; De database op '172.16.110.132' ligt er momenteel al 5 dagen uit. Ik krijg enkel te horen; we zijn ermee bezig. Tja dat heb ik nu te vaak gehoord, klant ligt momenteel uit Google aangezien er geen inhoud uit de database gehaald kan worden. Symlinks staan niet goed bij gebruik PHP functie. De mappenstructuur klopt geen zak van. Normaal zou je html/ map het uitgangspunt moeten zijn van een open basedit. Dit is niet het geval en als consument kan je dit niet aanpassen, en active24 is er al een maand mee bezig. Ik bespaar je al het ladot gezeik voor deze klant. Je mag dit eigenlijk geen host noemen, lijkt meer op een reseller zonder verstand van zaken. Wil je een simpele html site bij ze, prima gewoon doen lekker goedkoop. Voor een database gestuurde site zou ik ze echt links laten liggen. Ik heb al uren in ze gestoken en nu ga ik toch echt verhuizen. Gepruts in de gloria. Dat zou de slogan moeten zijn. Grtz, Maarten
zondag 19 juni 2005
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meest belabberde service die ik ooit heb meegemaakt. Over het algemeen is het zo dat als de boel goed draait dat het dan ook wel blijft draaien, maar op het moment dat je iets gedaan wilt hebben en dat contact op moet nemen met Active 24 dan heb je een probleem. Ze nemen tegenwoordig wel snel de telefoon op, echter uiteindelijk wordt er geen resultaat geboekt. Ik kwam er achter dat ik al tijden teveel betaalde voor mijn hosting pakket. De specificaties waren al een aantal keren aangepast en de prijzen ook, echter ik draaide nog met de mindere specificaties en met de hogere prijs. (Ik had twee domeinnamen op ??n hosting pakket) Ik heb mijn pakket toen gedowngrade, met als gevolg dat ik betere specificaties kreeg en dat mijn maand bedrag omlaag ging. Echter ??n van mijn domeinnamen werkte toen niet meer (waarschijnlijk geen host header meer aanwezig ofzo) Hoe lang het heeft geduurd voordat dat doorgedrongen was bij het jongetje aan de andere kant van de lijn (de helpdesk) niet normaal meer!!! Ondergekwalificeerd personeel als je het mij vraagt. Uiteindelijk afspraken gemaakt met een leidinggevende, echter ook dat kwam op niets uit. Heb meerdere malen moeten mailen, bellen, afwachten, weer mailen en weer bellen. Customer support is uitermate slecht bij deze provider!!! en dat werkt behoorlijk frustrerend :) Ik ben onlangs overgestapt op een andere provider, ben benieuwd hoe mijn opzegging zal verlopen :) Want daar heb ik ook al wat leuke verhalen over gelezen hieronder,...
dinsdag 14 juni 2005
Roel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft wel de allerslechtste helpdesk die ik ooit aan de telefoon heb gehad! Wat een stomme doos aan de telefoon! Klantvriendelijkheid 0,0 NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!
vrijdag 3 juni 2005
G.J. Huis in 't Veld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het zijn grote oplichters, die op slinkse wijze geld proberen te verdienen met sluimerende abbonnementen. Denk je dat je er af bent wordt er ?60 van je rekening gehaald, omdat je nog een zogenaamde 'personal license' Doorlopend jaarabbonnement hebt die betrekking heeft op een domeinnaam die daar al 1 1/2 jaar niet meer gehost wordt. Ze leveren verder helemaal geen dienst, niks nada. Ja geld van je rekening schrijven dat is het enige wat ze doen. Als je ooit van ze af wilt, stuur alles aangetekend, anders komt het toch niet aan. Jammer dat ze niet een keer bij Kassa, of Radar aan bod komen.
woensdag 25 mei 2005
Anduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ter aanvulling op vorige bericht: Na aanleiding van een zeer rottige ervaring met de leiding -en medewerkers van Active 24, een onoverzichtelijke zooi en een boel frustraties toch nog een goed bericht: Mijn problemen met Active 24 / Ladot zijn zover bekend opgelost. Afgelopen vrijdagmiddag 15-04-2005 heb ik de gevraagde fax aan hun verzonden met daarin de originele opzegbrief van 27 december 2004 en de faxbevestiging. Afgelopen dinsdag ontving ik van hun de reactie terug dat het factuur is gecrediteerd, mijn gegevens zijn verwijderd en deze klacht is afgehandeld. Ook is een net excuus gemaakt voor de vervelende ervaring. De tijd zal het uitwijzen, of er verder geen dingen meer vanaf hun mijn kant op komen; alle communicatie zal worden gearchiveerd, de opgedane vervelende ervaring zal moeten slijten, meer heb ik niet te zeggen. - Dit hoofdstuk is wat mij betreft afgesloten -
donderdag 21 april 2005
P. Hubert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Adminstratief: een georganiseerde puinzooi. Wij hebben in december 2003 opgezegd; Active 24 reageert nergens op, maar op 7 maart 2004 is de site geblokkeerd. In de tussentijd hebben ze ook geen gebruik gemaakt van hun recht tot incasso van het abonnementsgeld voor de periode 2004-2005. Dus leefden wij in de veronderstelling dat het abonnement was opgezegd. Naief, he? Pas op 22 december 2004 krijgen we een incassobureau op ons dak. Na veel overleg heeft het incassobureau hun deel laten schieten (omdat zij de situatie als onredelijk bestempelden), en hebben we de rest onder protest aan Active24 betaald. Active24 schakelde het bureau op zo'n moment in dat wij niet (opnieuw) konden opzeggen voor de periode 2005-2006. Ik heb wel op 23 december een mail, naar hen gestuurd met de opzegging, waarop zij gewoontegetrouw niet reageerden. Maar wel in februari een nieuwe nota voor 2005-2006 sturen. Als je dit normaal vindt kun je wel met hen in zee gaan, maar leg alles vast, kopieer alles voor de zekerheid 5 keer en sluit een rechtsbijstandsverzekering af. En hoop dat het goed gaat. Vind je dit te veel moeite kies dan een ander, maar betrouwbaarder bedrijf. Vrijwel elk ander bedrijf komt in aanmerking!
zaterdag 16 april 2005
Teun
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
UITGESPROKEN KLOTE HOSTING, SERVICE EN ONDERSTEUNING! (sorry voor taalgebruik) Of je bij een struisvogelacedemie belandt bent, ik heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf meegemaakt dat een klant zo misbruikt geld incasseerd terwijl je maanden van te voren het contract SCHRIFTELIJK hebt opgezegd. De puinhopen die ze veroorzaken omdat ze al 3x zijn overgenomen zijn VERSCHIKKELIJK! In December 2004 heb ik schriftelijk per post en fax mijn hosting opgezegd, nu eind maart kwamen ze met een rekening aanzetten omdat ze de uitschrijving niet ontvangen hadden maar ik wel een schriftelijke bevestiging uit mijn fax in mn bezig heb met hun faxnummer erop. Dan ga je bellen naar de Customer Care (? 0.30 p/min KASSA!) sta je eerst 10 min. in de wacht en dan krijg je een nogal druffe typmiep aan de lijn waarbij je in alle redelijkheid probeert uit te leggen wat er aan de hand is, zonder enige reden krijg je uitbranders te pakken dat ze geen brief sturen als ze iets niet ontvangen hebben... Vandaag heb ik alle papieren van SIDN in orde gemaakt om mijn domein te verhuizen, gezien de dreigementen van Active 24 deze te deleten, of zich toe te eigenen. Dringend Noch Nadrukkelijk Advies, Hoe Aantrekkelijk Hun Pakketten Ook Mogen Zijn, DOE HET NIET!!!!! Firma's als deze verdienen het niet om te groeien maar om naar de haaien te gaan, klantgericht bezig? NOT! Deze klacht is van toepassing voor: Active 24, Ladot En alles wat er aan vast hangt!
dinsdag 5 april 2005
P. Hubert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice