Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo allemaal! Ik was van plan om een slechte recensie over Active24 te gaan schrijven, maar echt noodzakelijk lijkt het niet. Iedereen lijkt het erover eens te zijn dat het een WAARDELOOS bedrijf is! Waar subdomeinen voor zijn snappen ze niet... Site vaak down, behandelen klanten ronduit ONBESCHOFT aan de telefoon. Ooh, rekeningen sturen kunnen ze overigen WEL! Ik ben normaal de rust zelfde, maar dit bedrijf krijgt het voor elkaar om mijn bloed te laten koken! BEGIN ER NIET AAN! DOE HET NIET! GA ER WEG ALS JE ER PER ONGELUK TOCH ZIT! Erik.
dinsdag 9 december 2008
Erik van der Velden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blij verrast met zóveel lotgenoten met min of meer dezelfde nachtmerrie inzake Active 24. Je moet je toch DOODSCHAMEN als je organisatie zó te boek staat en dat over zo'n lange periode ! Wij hebben diverse sites bij Active 24 (hoe verzinnen ze zo'n naam) . We zijn drie jaar geleden verhuist naar Diepenheim en hebben ze daar diverse malen van bericht. Voor sommige sites krijgen wij facturen (en brieven) op het nieuwe adres; sommigen schrijven ze automatisch af en voor weer anderen schakelen ze doodleuk Intrum Justitia in. ( de lachende derde die er lekker aan verdient) ZE WEIGEREN OM GEWOON ONS NIEUWE ADRES IN TE VOEREN. Als het al lukt om ze telefonisch te spreken dan doen ze alle toezeggingen en vervolgens sturen ze weer Intrum Justitia op ons dak met ongespecificeerde dreigementen. Active 24 stuurt ook "reminders" zonder specificaties hetgeen dubbele betalingen in de hand werkt en ook tot gevolg heeft gehad. (láát maar denk ik dan....) Dit alles riekt wel naar FRAUDE ! Wat kunnen we doen ? We zijn wel weer afhankelijk van die "Activelingen" en met ons velen die in ons register staan. Al in 2004 bij RADAR geweest las ik ..... Wie helpt. Hartelijk dank alvast ! Vriendelijke groet, Douwe Mulder NMI gecertificeerd mediator met aantekening Ingeschreven Rechtbank Almelo en Arnhem Dir. De Mobiele Mediators / HetMediationhuis.nl
dinsdag 27 mei 2008
Douwe Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het helemaal gehad met Active 24. Het probleem is vooral dat de mailbox vaak onbereikbaar is. Ik heb ook het idee dat mails niet aankomen. De helpdesk is op zich goed bereikbaar maar als ik bel dan zeggen ze dat alles goed werkt of is er inderdaad een storing die zon snel mogelijk verholpen zal worden. Ik heb geen zin om over te stappen (zoveel gedoe) maar ga nu toch naar een ander.
woensdag 7 mei 2008
Vasco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kon het niet laten. Maar ik heb twee jaar gedonder gehad met Freehosting --> Ladot --> Active 24. Ook tijdens mijn werk als webdesigner kom ik telkens bij nieuwe klanten die - slechte klantenservice (duur en duurt lang) - Mailen werkt niet en de 48 uur polisie dat snappen ze niet kan weken of maanden mailen maar geen reactie. - slechte bereikbaarheid (de site ligt er gewoon een paar dagen uit). - mailserver werkt ook niet optimaal (krijgt welleens dat de server er uitligt en dan zeggen ze dat kan - ongeintresseerd of het vaker voor komt. - product kwaliteit is zeer slecht. Je kan er niet mee alleen een simpele site opzetten. - aanpassen van bepaalde gegevens - doen ze niet! - facturen soms krijg je iets en soms een van een paar jaar. Mijn advies niet doen. Misschien is hij goedkoop maar zeker niet goed! beter gezegt zeeeeer slecht. Met vriendelijke groet,
donderdag 13 maart 2008
Bart Hofkens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De betrouwbaarheid en de service van Active24 is ronduit slecht; vaak storing/onbereikbare website/problemen met uploaden. Iedere keer dat ik een melding stuur dat mijn site onbereikbaar is, is het antwoord hetzelfde: "Het domein bureau-archi-tekst.nl is zonder problemen te bereiken. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd." Er wordt niet nagedacht over wát de oorzaak kan zijn van de problemen; hooguit een suggestie dat het wel aan mijn internetprovider zal liggen. Ik zoek nu een andere webhosting provider! A.R.F. Driever
woensdag 5 maart 2008
Ed Driever
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar wat ervaringen over abo's surfen en bellen op het forum van Tros Radar kwam ik daar ook een post tegen over webhoster Active24. Spontaan kreeg ik jeuk op allerlei ongemakkelijke plekken (zeg maar een soort Pavlov-effect). Dat zoiets basaals als (de naam van een) webhoster zoveel emotionele impact kan hebben op een doorsnee mensenziel; de typering trauma gaat wat ver, maar toch. Het Europees opererende bedrijf heeft voorheen talloze overnames/naamsveranderingen ondergaan. Alweer jaren geleden was het pais en vree bij Freehosting, daarna idem dito LaDot, vervolgens alles nog in orde bij Active ISP, maar na een overname door Active 24 waren de rapen goed gaar. Al sinds januari 2001 had ik een klant van mij ondergebracht bij Freehosting, maar de ellende begon dus na de overname door het k**bedrijf (of zoals je wilt k****bedrijf) genaamd Active 24. Al gauw lag de website van mijn klant regelmatig plat en ook de emailafhandeling was vaak compleet ruk (emails uren/dagen te laat in de mailbox enzo). Als je ging klagen dan werd vervolgens door Active 24 gemaild of gezegd dat ze het probleem niet konden reproduceren en dat ze dus niets konden doen. Uiteindelijk heb ik mijn klant verhuisd naar een ander, wel goed hostingbedrijf. Als jullie nu denken dat de tragedie hiermee ophoudt dan kennen jullie het rampzalige Active 24 nog niet (Google even en/of lees ook alle andere posts hieronder, de honden lusten er geen brood van). In december 2004 was genoemde verhuizing afgerond, via het faxen van de gebruikelijke kafkaeske hoeveelheid documenten met handtekeningen en de hele rataplan. Ineens ruim twee jaar later, maart 2006, kwam mijn klant en/of zijn boekhouder erachter dat Active 24 nog steeds doodleuk automatisch zat te incasseren, voor een produkt dat dus al ruim twee jaar niet meer werd geleverd! Hemel en aarde hebben wij vervolgens moeten bewegen om de onterechte afschrijvingen, ik meen 2x 60 euro (excl. btw?), gerestitueerd te krijgen. Eerst werd door de klantonvriendelijke schaamteloze graaiers van Active 24 ijskoud beweerd dat de opzeggings- en verhuisdocumenten niet in hun archief voorkwamen (zelfs als dat zo is: dan ligt de fout dus bij ons?). Dus met andere woorden: u hebt geen recht op restitutie. Echter wie wat bewaart heeft wat: ik, webmaster, allang levenswijs geworden, had de opzeggingsdocumenten uit voorzorg bewaard en nog niet in de oudpapiercontainer gedumpt. Na het faxen van deze glasharde bewijzen heeft het bedrijf vervolgens zowaar de onrechtmatig geincasseerde gelden teruggeboekt. Active 24 eat your heart out! Google even Active 24 en lees alle andere posts op deze webpagina en huiver. Als je altijd dacht dat KPN en UPC hel op aarde zijn dan ben je nu voorgoed genezen en weet je welk bedrijf het werkelijke grote kwaad vertegenwoordigt. Google ook even "Jessica Piek"; destijds zwaaide zij bij Active 24 de scepter als, in goed Nederlands, "Supervisor Customer Services". Onbekend is of het kille zelfingenomen bedrijf nog steeds een opzegtermijn van 3 maanden hanteert. Jessica c.s., tot nooit meer ziens!
zaterdag 1 maart 2008
Windhoos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inderdaad begin er nooit aan. Was eerst freehosting toen nog goed. Toen Active 24 alles wat het deed deed het niet meer en mailen en telefoneren heeft totaal geen zin. Ze zijn maar goed in een ding en dat is rekeningen sturen en herinneringen. Je kan alles proberen maar het haalt niks uit. Blijf bij deze provider ver weg en haal geen moelijkheden op je hals want die krijg je geheid.
donderdag 21 februari 2008
a.sierink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maar twee woorden: nooit doen! Wij hebben een domeinnaam en een blog bij Active24 en behalve dat de boel regelmatig down is, krijgen we ook regelmatig facturen van maar liefst 1200 euro!!! Totaal fout dus, na ettelijke mails en telefoons wordt die factuur dan geannuleerd, maar telkens komt er een nieuwe. Nu is onze account weer geblokeerd omdat we zogenaamd niet betaald hebben. Wat een ellende.
vrijdag 8 februari 2008
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij LaDot nooit problemen gehad, maar Active24 en nu Mamuth is verschrikkelijk. Mail komt niet aan of pas na uren. Als je met de helpdesk belt zeggen ze dat het bij hun allemaal goed werkt. Alsof het aan jou ligt. En je moet gvd ook nog eens 22,50 euro betalen om ervanaf te komen. Wat een K-bedrijf.
woensdag 19 december 2007
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2004 schijnen ze freehosting te hebben overgenomen, een paar maanden later is mijn complete website verloren gegaan. Helaas had is zelf geen back-up, maar wat nog erger was, zij ook niet. Ik heb toen gebeld en ze zouden met een voorstel komen, nooit gehad. Wat ik wel kreeg in 2006 was 3 rekeningen van 118, euro per jaar en dat moest ik binnen 14 dagen betalen. Ik heb ze niet betaald, dit jaar heb ik weer een rekening gekregen en die heeft mijn boekhouder per ongeluk betaald. Nu kreeg ik weer een aanmaning, ik heb daarop een brief geschreven dat ik niet van hun diensten gebruik wens te maken. Ik heb net gebeld met het verzoek om mijn contract met hen naar mij toe te sturen, ik heb volgens mij nooit geen contract getekend. Volgens hen zou het om aanmelden via internet zijn gegaan, no way. wordt vervolgd. Ik heb gelukkig een rechtsbijstand verzekering... Toeveging, klantenservice een 0!
maandag 3 december 2007
ebcom@planet.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja