Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zoals hieronder al vele malen geschreven; is active24 werkelijk K... met grote Peren.... Wij namen als beginnende cabaretgroep een basispakketje af bij toenmalig Ladot; daarover geen klachten; maar toen active24 het overgenomen had begon de ellende , en het heeft sindsdien alleen maar karrevrachten vol stront opgeleverd, zoals wij dat in salland zeggen. Geenbereik, site down, server down, upload niet mogelijk; en het enige wat de support groep te melden had, was dat de server aan vervanging toe was, maar dat dit NIET ging gebeuren, dus dat we over konden/moesten stappen naar een ander (lees duurder) pakket. Want dat kunnen ze HEEEL HEEL GOED. rekeningen schrijven met een vork. Wij zijn onmiddelijk overgestapt op een andere provider (starthosting.nl/ van yourhosting) Kost ongeveer 1/4 van de kosten en veel VEEL VEEL betere peformance dan active24. LET wel op als je overstapt dat je een backup hebt gemaakt; want deze eikels gooien onmiddelijk de boel PLAT als je je domeinnaam overzet naar een andere provider ! Wij zijn door hun toedoen 3 dagen offline geweest, en daar ga ik nog een zaak van maken. Want natuurlijk hebben ze ons nog wel weer voor het jaar 2008 een rekening gestuurd omdat we niet binnen de gestelde "stilzwijgende verlengings"-termijn van 3 maanden voor einde jaarcontract hebben opgezegd. Kunnen we deze gasten (want van bedrijf kun je hier niet spreken) niet gezamelijk eens tot de orde roepen ? DUS beste mensen GA WEG STAP OVER en de nieuwkomers begin NOOIT aan alles wat ook maar iets met ACTIVE@$ (24) te maken heeft.
zaterdag 3 november 2007
zwiekoteboebo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik onderhoud een website voor een basischool gehost bij active 24 en word er werkelijk knettergek van. Er is steeds weer wat anders. Grote onverwachte downtime, gewijzigde serverinstellingen. Mailen naar de helpdesk helpt nooit iets, antwoord krijg je niet. Bij bellen naar de helpdesk werd me duidelijk gemaakt dat ik toch eens niet zo ongeduldig moet zijn.
dinsdag 2 oktober 2007
Hanna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze liggen er bij active24 weer eens uit, de zoveelste storing, gisteravond geen mail en de site (die ik elke dag update) is nu al uren onbereikbaar. Ik overweeg over te stappen naar een andere provider, die is echt niks! En als ze nu eens een berichtje op hun eigen site zetten wat voor problemen er zijn maar nee hoor, van hun hoor je helemaal niets!
maandag 1 oktober 2007
Peter Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb in 2002 een site gemaakt en mijn provider is active-24. ik koos toen voor de kleinste mb keus want ik hoefde maar een paar pagina's.ik heb het contract niet meer en weet de afgesproken prijs niet meer zeker, volgens mij was het iets van 10 euro per jaar, het was niet veel(bij freehosting). 3 maanden geleden werd mij 2 keer 70 euro afgeschreven van mijn rekening door 24. ik kon dit bedrijf helemaal niet en heb meteen terug laten boeken. uiteindelijk even gezocht op internet zag ik om welk bedrijf het ging. na 2 maanden kreeg ik meteen van intrum justitia een rekening van 272 euro. ik wist niet waarvoor dit bedrag zo hoog was. ik heb 5 jaar niks meer van hun gehoord en nu krijg ik de rekening van de afgelopen 5 jaar.heel raar.!!na een beetje dreigen met gerechtelijke kosten van intrum, heb ik eindelijk mijn 5 facturen voor het eerst gekregen, via intrum. 5 keer 59,95 euro per jaar dus zeg maar 300 euro samen. als een maand 59,95 kost waarom boeken ze dan 2 keer 70 euro van rekening???alweer heel raar, ik heb nu nog een brief gekregen,maar ik heb eerst mijn contract opgevraagd,zolang ik deze niet heb betaal ik niets. ik kan geen vragen meer stellen aan 24, ik word steeds dioorverwezen naar intrum(incassoburo). ik zie het wel.tip meld je ook even bij radar en kassa, er zijn al veel reacties van mensen, misschien besteden ze hier binnenkort wel een onderwerp aan, clement..
woensdag 8 augustus 2007
hoogeveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg vandaag een factuur binnen of ik deze even kon betalen, waar moet ik voor betalen ? , voor de niet geleverde diensten de afgelopen 12 maanden. Het gaat hier om wanprestatie ( Burgerlijk Wetboek. artikel 74 ) dus betalen zit er alleen in als de factuur wordt aangepast tot een klein bedrag. Je kunt tevens het contract ten aller tijden ontbinden ook al is die pas stilzwijgend verlengd.
zaterdag 28 juli 2007
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb er spijt van ooit met hun in zee te zijn gegaan.Ik heb 4 websites bij hun draaien.Met allemaal problemen gehad met updaten,vaak de website uit de lucht,laad heel langzaam,enzzz.Vorig jaar had ik besloten deze domein naam in ieder geval te stoppen.Omdat ik die al geruime tijd niet meer gebruikte.Was ik 1 maand te laat met opzeggen.Is mij toen telefonisch beloofd dat hij automatisch dit jaar gestopt zou worden.Ik dom en goedgelovig ben daar ingestaptWord nu dus lastig gevallen met herinneringen en dat ze binnenkort de rekening bij inturem justitia gaan geven.Ik diverse malen gebeld ,ze hebben er gewoon maling aan.Zij zeggen gaat dit maar bewijzen.Heb nu de afgelopen maanden meer dam 10 mailtjes gestuurd.Het enige antwoord hunner zijde is,kom maar met bewijs.Ik heb ze nu een mail gestuurd met de vraag dit op een nette manier op te lossen.Zoniet dat ik dan via de gerechtelijke gang er een zaak van gaat maken,en of er werk van maakt met het tv programma radar en kassa.Ben benieuwd wat hun antwoord word.Ben bang dat ze overal lak aan hebben,dus dat ik inderdaad dit moet gaan doen.Maar mocht het zover komen laat ik het nog wel weten via dit forum en natuurlijk de tvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. Waarschuw een ieder in je omgeving voor dit rampzalige bedrijf.Zou geen verlies zijn als deze failliet verklaard zou worden. groetjes rene
donderdag 12 juli 2007
rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de periode van LaDot heb ik een domeinnaam aangevraagd, incl. ruimte. voordat LaDot werd overgenomen door Active24 stopte ik als webmaster, en nam een ander het van mij over. LaDot werd Active24 de site inactief maar de rekeningen bleven komen, incl een deurwaarder (moet haast wel van hen zelf zjin) Nadat de site 2 jaar inactief was geweest (gezocht en gevonden via www. who.is heb ik een nw. site opgezet en via AFN-IT hier uit de regio de domeinnaam over laten zetten (18 april jl.) dit ging opzich vrij vlot, maar tot nu toe blijven de aanmaningen ?n nota's voor toekomstige periodes binnen komen, terwijl er inmiddels 2 jaar geen diensten worden afgenomen, sterker nog.... het contract was met LaDot aangegaan, niet met Active24. Iemand enig idee hoe op een legale manier van deze oplichters af te komen?
dinsdag 10 juli 2007
van der Haak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al meer dan 4 dagen is het onmogelijk om mijn ftp-website te bereiken en bij te houden. Na informatie blijkt het een storing en wordt er aan gewerkt. Juist voor een hostingbedrijf is het toch niet moeilijk dit even op hun eigen site te vermelden
donderdag 5 juli 2007
A.Kaandorp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel wat negatieve reacties op Active24 zijn op het net te vinden. Was zelf in begin wel positief (toen ze nog freehosting als naam hadden). In begin ... Laatste jaren was het een en al ergernis. Met grote regelmaat was mijn mail onbereikbaar. Active24 Webmail werkte niet voor mensen die van Freehosting kwamen, website regelmatig down en de telefonische bereikbaarheid inderdaad verschrikkelijk! Onbereikbaar of heel lang wachten en dan incompetente mensen aan de lijn krijgen. Of zelfs heel lang wachten en dan te horen krijgen dat de 'helpdesk' gesloten was. De laatste jaren waren ze ook beduidend duurder dan andere providers en nog met minder mogelijkheden ook. Mail werd WEL beantwoord, maar vaak veel te laat of en 9 van de 10 keer zonder goed antwoord. Aan de verhuizing werd goed meegewerkt - dat ging vlot en zonder problemen (rond december). Ik was dus blij er van af te zijn, ging er op vooruit qua ruimte en mogelijkheden en het werd nog veel goedkoper ook (zal het neutraal houden en geen namen noemen - heb er nu 3 sites 'staan' dus ...) Waarom schrijf ik dan NU dit mailtje? Omdat ik net een rekening kreeg van Active24 van ? 117,81 voor het komende jaar. Ik ga maar weer mailen - eens kijken hoe lang het nu duurt ...
woensdag 25 april 2007
Wijnand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Bianca, Er is een ongeschreven afspraak dat providers onderling niet moeilijk doen bij het verhuizen van een domein. Dus zou Active24 ook niet moeilijk mogen doen. Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met Acitve24. Een klant van mij op dit moment wel en ik kreeg alle medewerking om het probleem op te lossen. Wat wel klopt is dat je lang wacht aan de telefoon... Ikzelf ben erg tevreden over mijndomein.nl en al mijn klanten verwijs ik ook door naar hen. Goedkoop ?n goed! Succes, Miriam Zwaan Absolu
dinsdag 17 april 2007
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja