Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik zit bij Active24 en wil er ook vanaf. Ik heb een formulier op hun site gevonden, maar ik weet niet of dat de goede is? Er staat op: Een domeinnaam kan alleen worden opgeheven als het domein al aan u is opgeleverd door active 24. Wat houd dat in? Ik heb webspace bij active24 en de naam biancaonline is ook van hun. Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste kan opzeggen. Ik weet dat het moeilijk word, maar ik moet toch ergens beginnen. Alvast bedankt.
zaterdag 31 maart 2007
Bianca
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons bedrijf onderhoudt websites voor derden. 21 van deze klanten hebben Active24 als webhoster. Dramatisch. Ook ons lukt het niet in contact te komen met dit, leten we maar zeggen... bedijf. Performance en beschikbaarheid werkelijk ongelofelijk slecht. Af en toe wordt op een mail gereageerd. Er wordt echter niets opgelost. Op hun website staat dat ze in 2006 tot internetprovider van het jaar zijn uitgeroepen! Door wie eigenlijk? We zijn nu bezig om alle 21 domeinen te verhuizen (Webreus) Daar wordt echter geen medewerking aan verleend door Active24. Schandalig. Wat slecht. Blijf uit hun buurt!.......
donderdag 29 maart 2007
Hans Moorman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het hosten van onze site bij active 24 neemt onacceptabel dramatische vormen aan. Vanaf november 2006 (4,5 maand lang) proberen wij met deze provider telefonisch in contact te treden. Dit is zeer moeilijk gebleken gezien de zeer lange wachttijden, 30 tot 45 minuten is standaard en zelfs het lange wachten wordt niet beloond, de service medewerkers weten niet zo heel erg veel. Alle afdelingen van deze organisatie van de afdeling sales, finance, helpdesk, info, technische dienst tot de marketing afdeling aan toe zijn via e-mail door ons benaderd. Allen zwijgen in alle toonaarden en reageren niet. op onze verzoeken. Vandaag via het 0800 nummer getracht contact met de sales afdeling op te nemen, zelfs de salesafdeling blijkt niet bereikbaar, zo luidde het antwoordapparaat. Het is voor iedere organisatie van groot belang dat de communicatie op dagelijks niveau kan plaatsvinden met de (potenti?le) klanten. Ruim 4 maanden worden we al on hold geplaatst. Deze organisatie, die zichzelf profileert als 24 uurs service organisatie, maakt dit op geen enkele manier waar. Ook op onze opzegging wordt niet gereageerd. Advies: blijf verre van active 24, het is een regelrechte ramp organisatie. DOE ER UW VOORDEEL MEE
woensdag 28 maart 2007
caren simon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een website die wordt gehost door de firma (active 24.) - voorheen Ladot en free hosting. Wij zijn al een aantal jaren met onze vereniging klant van Ladot, echter vanaf begin 2e kwartaal 2006 gaat de beschikbaarheid hard achteruit. Nu gebeurt het zelfs regelmatig dat onze site slecht of helemaal niet bereikbaar is. Als we dan gaan klagen bij de helpdesk krijgen we standaard het antwoord, ja we zijn er al mee bezig. De server wordt geconverteerd, of de e-mail server geeft problemen, of we hebben een storing gehad. Ook krijg ik wel eens te horen dat onze site toevallig op een oudere server draait en die oude meuk geeft nu eenmaal wel eens problemen. Al met al mededelingen waar ik geen boodschap aan heb, en niet verder mee wordt geholpen. Vermoedelijk nemen zij hun klanten niet geheel serieus want als de problemen zich vrijdag middag voordoen, (al een paar keer voorgekomen) dan laten ze de boel lekker het hele weekend op z'n reet liggen en pakken ze het probleem pas weer op maandag ochtend verder op. (dus waarom de naam active24 als je maar 8 uur per dag je klanten te woord staat) Ik krijg er nu eigenlijk wel een beetje genoeg van maar de ervaringen die ik op deze site heb gelezen over de verhuis problemen maken mij ook niet echt gelukkig. Maar het moet zo niet langer doorgaan, want dan gaan wij daadwerkelijk ook verhuizen naar een andere aanbieder.
maandag 26 maart 2007
L.T.C. Anonymus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Acitive 24... ??n grote ramp... Ik heb een site van een voetbalclub overgenomen die een contract heeft bij Active24. Vanaf het begin is het al problemen met uploaden. Na veel bellen (zowiezo elke keer 20 minuten wachten met een gigantisch irritant muziekje) willen ze uiteindelijk de aard van het probleem bij mij neerleggen. Ik zou een probleem met mijn eigen verbinding hebben, dit terwijl ik nog 3 andere website's beheer en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad... Na 30 euro bellen en nooit reacties per mail te hebben gehad wilde ik over naar een ander met behoud van domeinnaam. Ik heb al meerdere formulieren gestuurd. Steeds klopte er weer iets niet volgens hen ( duurde overigens ongeveer een maand voordat ik steeds een reactie kreeg). Nu mijn derde brief gestuurd en nog geen reactie. Ik wilde in december 2006 al over, maar ik zit nu (22 maart 2007) nog steeds te wachten op een reactie..... nooit aan beginnen.....
donderdag 22 maart 2007
Erwin Doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze reageren niet op mail, krijg geen ondersteuning en ik krijg de doorlink dus niet in orde omdat ze die naar mijn ip adres hebben doorgelinkt terwijl mijn homepage daar niet staat. Als ik het wil veranderen krijg ik telkens de melding dat ze geen contact kunnen krijgen met de dns server en dat ik dit later nog eens moet proberen.Dit duurt nu al dagen. Dus, hoe kom ik hier in godsnaam vanaf zodat ik naar een goed bedrijf kan?
woensdag 21 maart 2007
Irene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb mijn site al sinds Freehosting. Nooit een probleem gehad tot nu toe. Mijn site ligt er al een paar dagen uit. Omdat ze niet reageren op mail ben ik maar eens op zoek gegaan en kwam in deze poel van ellende uit. Ik ga meteen aangetekend opzeggen Een rode kaart bij de bank halen Maar hoe krijg ik mijn domeinnaam mee? Hoe moet ik dat doen?
maandag 19 maart 2007
nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren bij Active 24 vanaf het moment dat het nog freehosting was. (Pakket active home). Op een gegeven moment wilden wij onze website laten verplaatsen naar een andere server, omdat de oude server niet goed beveiligd kon worden tegen spam. Een reactie duurde een maand(!!). Instructies voor de nieuwe wijze van installeren werden niet gegeven. Telefonisch contact werd halfgebakken afgedaan. Vervolgens was telefonisch contact niet mogelijk en emails werden niet beantwoord. Wij waren het zat en namen contact op met een nieuwe webhost. We zeiden alles op op 26 november en het domein werd verhuisd. In februari kregen we een rekening voor het komende jaar. Wij hadden 18 dagen te laat opgezegd en moesten daarom voor een heel jaar betalen. Dit terwijl wij onze klachten duidelijk uiteengezet hadden in onze opzeggingsbrief. Ondanks bezwaar te heben gemaakt, moesten wij toch betalen. Dit hebben wij gedaan, om verdere kosten te vermijden. Wij blijven achter met een gevoel van onrechtvaardigheid. De diensten die zij leverden waren ver beneden peil. Toch willen ze nog voor een heel jaar betaald hebben. Schande.
zondag 11 maart 2007
a. wijnand
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enkele jaren geleden een paar .name domeinen bij Active 24 geregistreerd. Dit jaar kreeg ik, tot mijn grote verbazing weer een factuur voor 35,70 per domein, en dat terwijl hun eigen website toch duidelijk vermeld dat het 5,99 kost. Een email van mijn aan het finance afdeling wordt niet op gereageerd, de volgende week krijg ik wel een aanmaning met dreiging van incasso. Toch maar even bellen, na 30 minuten in de wacht te staan bij hun 0900 nummer eindelijk iemand die opneemt. Ja dat is inderdaad vreemd dat ik nog het oude tarief moet betalen. Hij zou het doorgeven aan de afdeling finance en hij wist dat ze 'coulant' met dit soort zaken zijn dus het zou komende week wel rechtgezet worden. Ik gerustgesteld. Krijg ik enige tijd laten (2?) emailtjes waarin me wordt meegedeeld dat ik toch het oude tarief zal moeten betalen. Eventueel kan ik daarna wel mijn 'abonnement' laten omzetten zodat ik voortaan het nieuwe tarief kan betalen. Zijn er nog meer mensen/bedrijven die hier last van hebben? Ik kan me zo voorstellen dat we dit samen wel juridisch kunnen aanpakken, immers een verlenging van een abonnement, moet zolang de voorwaarden niet zijn veranderd toch automatisch tegen het huidige tarief worden gedaan?
vrijdag 9 maart 2007
Arun Yadava
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn voormalige werkgever was reseller van Active24, ik werd derhalve ook geacht deze service te verkopen. Het werd bij ons destijds geintroduceerd als een professionele club en omdat ik zelf ook een website wilde opzetten(aug 06) heb ik me hier aangemeld. IK kan bijna niet uitleggen hoe dom dit geweest is. Werkelijk alles ging fout, automatische inc.kregen ze niet voor elkaar, aggressieve aanmaningen waren daarvan het gevolg, diensten waarvoor ik al betaald had werden pas na een paar keer bellen met de ongelofelijk onbeschofte helpdesk geactiveerd. De diensten zoals active sitebuilder zijn werkelijk een aanfluiting. Beloven alles, kunnen niks. Ik ga nu maar eens uitzoeken hoe ik hier op een normale manier weg kan komen, de andere berichten die ik hier las beloven weinig goeds. Sterkte u allen toegewenst.
donderdag 8 maart 2007
Albert Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja