Active 24

1,9 / 5 224 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24289260
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Active 24

Overall score

1,9 / 5 224 ervaringen

Totaal (224)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 224 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hoef denk ik niet te herhalen wat iedereen voor hier ook al heeft gezegd. De dure (vaak onbemande!) helpdesk, de foutieve facturen, geen reaktie op iedere vorm van communicatie die ik heb geprobeerd... Tot dat.... ...Ik erachter kwam dat 'Active 24' in het pand zit NAAST het pand waar ik werk! In mijn lunchpauze even heen geweest, (want ik wil mijn domein verhuizen en daar heb je een Author-ID voor nodig en die kreeg ik natuurlijk never opgestuurd). Best groot pand, (BNN zit ook in dit gebouw), mooi ook, maar er zaten maar VIER mensen (met genoeg plek voor 40!), waarvan er drie een beetje aan het kletsen en internetten waren terwijl de receptioniste als enige w?l ergens mee bezig was. Waarschijnlijk zit de rest van het personeel overspannen thuis, want wanneer je hier werkt krijg je natuurlijk alleen maar *woedende* mensen aan de lijn. Zou ik ook niet tof vinden. Op werkelijk IEDER bureau lagen STAPELS met brieven, faxen, dossiers en envelopen... ik denk dat ze zelf ook niet meer weten hoe ze deze mestkar weg kunnen krijgen. Maar nu het mooie: Ik heb vriendelijk gezegd dat ik al jaren (!) geleden heb opgezegd, en dat ik nu graag mijn unlockcode wel eens zou willen hebben omdat ik die simpelweg op een andere manier toch niet van hen zal krijgen. Een meisje dat mijn gegevens aan het checken was moest erg hard lachen (!). Waarschijnlijk omdat ze in het 'systeem' zag dat ik inderdaad officieel al jaaaaren geleden die code al had moeten hebben! Lef hebben ze wel. Maar: BINNEN VIJF MINUTEN WAS HET GEREGELD! Tip: Ga er ??n keer langs om er voorgoed weg te kunnen! :)
maandag 5 maart 2007
Darkmoon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja hetzelfde als alle anderen! Maar wat ik hier niet tegenkom is dat de servers boordevol virussen staan! Ik krijg elke dag 300 emails die zogenaamd vanuit mijn domein zijn verstuurd en niet aankomen. Contact met Active24 lijkt onmogelijk. En inmiddels is mijn irritatie grens zo ver overschreden dat ik de behoefte heb om eens met een honkbal knuppel mederwerkers cq oplichters van Active24 te benaderen. Ik ben klant (niet dat dat wat zegt in hun ogen) vanaf Freehosting. Over de jaren heen moeten we maar accepteren dat we meer gaan betalen voor heel wat minder service. Ook voor een bedrijf werden er .eu domeinen aangevraagd, welke inmiddels dus door een ander zijn geclaimt omdat Active24 dit nooit heeft geregelt. Waar verhaal ik dat op? Nou zo durf ik ook wel hosting provider te zijn. Zo moeilijk is het niet hoor, hosten op een eigen webserver. En een .nl domein kost 5 euro per jaar. Wordt tijd dat instaties hier mee gaan bemoeien! Succes allemaal! Mvg, Alwin
donderdag 1 maart 2007
Alwin Eefting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan alleen uploaden via de brakke bestanden manager van ze, alleen zijn de bestanden daarna niet meer oproepbaar. Complete website is tevens niet bereikbaar vi de browser terwijl alle bestanden dus w?l op de server staan ?n erop gezet kunnen worden. Op de mainpage krijg je vrolijk wel dat het domein door ze gehost wordt in plaats van mijn index paagina en alle subpagina`s geven een 404 error. Bel je ze op, zeggen ze na 20 minuten in de wacht dat ze het zelf ook niet zouden w?ten wat het zou kunnen zijn... ik ga verhuizen.
dinsdag 6 februari 2007
bas p.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanaf november 2006 pure ellende....
donderdag 1 februari 2007
Dick Stomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zal geen lang verhaal af steken maar alle berichten komen in de buurt wat ik ook heb. -slecht bereikbaar. -geen reacties -3 dagen geen mail gehad. -Bellen tijdens een storing wordt er gewoon gezegd dat ze te druk zijn. Vorig jaar alle domeinen verhuisd naar een zeer goeie partner kan ik wel zeggen www.intention.nl. Alleen ze blijven moelijk doen over opzeg temijnen ect. En blijven facturen sturen. Gemiddelde reactie tijd op een klacht 1 maand. Heeft iemand een idee hoe ik er van af kan komen?
woensdag 31 januari 2007
Dominique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DEEL 3... -------------------------------------- Plaats, Datum Factuur.07-001 Active24 T.a.v.: Afdeling Credit Control Arendstraat 27-29 1223 RE HILVERSUM Betreft: facturatie verrichte werkzaamheden Geachte medewerker, Onlangs hebben wij een aantal werkzaamheden voor u afgerond. Bij deze stuur ik u de bijbehorende factuur. Specificatie: Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2005 ? 45,00 Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2006 ? 45,00 Correspondentie n.a.v. onterechte facturatie, 2007 ? 45,00 + Subtotaal ? 135,00 BTW 19% ? 25,65 + Totaal ? 160,65 Mocht u naar aanleiding van deze factuur vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Ons telefoonnummer is tegen het standaard klantvriendelijke KPN-tarief i.p.v. 30ct p/m. Graag factuurnummer vermelden bij betaling. Met vriendelijke groeten, Richard van Tilborg
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deel 2... --------------------------------------------------------- Active24 T.a.v.: Afdeling Credit Control Arendstraat 27-29 1223 RE HILVERSUM Betreft: factuur geleverde werkzaamheden Geachte medewerker, Sinds 2004 ontvangen wij jaarlijks een factuur van u betreffende DOMEIN.nl (via klantnummer #######). Sinds 2004 moeten wij hierdoor elk jaar speciaal voor u de archieven in en elk jaar moeten wij opnieuw aantonen dat we dit abonnement cq. deze domeinnaam hebben opgezegd. Wij worden hier echt heel erg moe van! Bijgaand treft u wederom alle correspondentie aan; ook de mededeling dat u de opzegging geaccepteerd heeft en ook een bankoverzicht dat u het geld in 2006 voor meerdere jaren abonnement heeft teruggeboekt. Middels deze brief en bijgaande stukken verzoek ik u, net als vorig jaar en het jaar daarvoor, om deze situatie recht te zetten en hier nooit meer op terug te komen. Aangezien u uw administratie weer niet op orde heeft en ons weer belast met extra werk, treft u ook een factuur aan voor het door ons geleverde werk om telkens weer aan te tonen dat wij u niets verschuldigd zijn. Wij verwachten dat u onze factuur net zo snel betaald als dat u ons een Herinning kunt sturen. Hoogachtend, R. van Tilborg Directeur Bijlagen: . - "Rode kaart" voor intrekking machtiging. - Verzonden bericht via uw website (08.01.2007) - Correspondentie over acceptatie opzegging (11.01.2006) - Terugboeking van 2 jaar abonnementsgeld (12.04.2006) - Uw onterecht ge?ncasseerde factuur (04.01.2007) - Uw snelle Herinnering (12.01.2007) - Onze factuur voor verrichte werkzaamheden n.a.v. uw onzorgvuldigheid.
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Soms is het best fijn om te zien dat anderen ook dezelfde ellende hebben meegemaakt. Probeer maar eens wat op te zeggen bij Ladot / Active24... dat valt niet mee! Eigenlijk een samenvatting van alles wat al gezegd is, elk jaar weer onterechte facturen, mails die niet beantwoord worden, een betaalde "helpdesk", etc. Dit jaar heb ik er maar wat extra geld tegenaan gegooid en alle correspondentie (zoals toezeggingen dat onterecht afgeschreven kosten werden teruggeboekt en een reactie dat ze alsnog mij opzegging accepteerde) aangetekend opgestuurd. Wellicht hebben jullie wat aan mij tekst (zie volgend bericht, want het lukt niet om het in 1 bericht te zetten). Je bent geheel vrij het te hergebruiken... ALVAST EEEN TIP: bel je bank en laat het afgeschreven bedrag binnen 30 dagen terugboeken. Vaak heb je een machtiging afgegeven aan Active24 en daardoor mag je het bedrag laten terugboeken. Daarna de machtiging opzeggen via een een "rode kaart" die je bij je bank kunt halen.
donderdag 25 januari 2007
Richard van Tilborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb nare ervaringen met deze boevenbende. Ooit hebben ze LaDot (mijn toenmalige provider) overgenomen, en nu blijk ik te betalen voor allerlei "extra's" die ik NOOIT HEB BESTELD. En het ergste is trouwens dat ik er niet eens gebruik van kan maken - bv het weblog waarvoor ik betaal is via mijn account niet te bedienen... Ongelooflijk wat een oplichters. Bel de consumentenbond, laat de televisie op ze los.
dinsdag 23 januari 2007
maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg facturen van 2003,2004,2005,2006 allemaal in een keer in de bus. ze hebben het zelf al van mijn rekening afgeschreven. Dan te weten dat ik me heb afgemeld. Ik kan hier helemaal niet tegen doen,omdat ik geen bewijs heb dat ik me via mail heb afgemeld.Ik kan ze niet bereiken via mail,via fax en via dat dure 0900. ZE REAGEREN GEWOON NERGENS OP!!!!!!!!!! Wel heb ik nu een aangetekende brief verzonden en mijn afgeschreven geld terug laten boeken.Promt 2 dagen later heb ik de herinnering al in de bus.HELP WAT MOET IK DOEN!!!!! Er zijn al meer dan 10000 gedupeerden. HOE KUNNEN WE DE BOEVEN BENDEN LATEN STOPPEN!!!! toets avtive24 maar in een zoekmachine,en je staat er van te kijken hoeveel klachten van dit bedrijf zijn. Na veel zoeken heb ik hier een paar vaste nummers gevonden,iplv die dure 0900 nrs 035-7736900 035-7736901 Ik weet dat niet helpt , we moeten gewoon betalen.
zaterdag 13 januari 2007
arie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Active 24? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Compleet

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja