Antagonist

3,5 / 5 2.235 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Va. € 2,99 incl. e-mail, backups, SSL en meer. Probeer het 30 dagen. Niet goed? Geld terug!

Bedrijfsgegevens

  • 22 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136441
Openingstijden
  • 09:00 - 21:00

Review score

3,5 / 5 2.235 ervaringen

Totaal (2.235)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Antagonist

Antagonist Hosting is opgericht in 2004 en is momenteel verantwoordelijk voor de hosting van ruim duizenden websites. Het bedrijf is opgericht door Wouter de Vries en is gevestigd in Enschede. Het is één van de grootste hosting bedrijven van Nederland.

Antagonist Webhosting Focus

  • Snelle en betrouwbare hosting. Met 99,9% uptime zijn die doelstellingen behaald.
  • De focus op eenvoud en kwaliteit. Mede daardoor werken ze ook niet met een telefoonnummer maar met tickets.
  • Investeren in trouwe en tevreden klanten. Dit is te herkennen in de duizenden reviews op webhosters.nl.

Antagonist Review

Zelf plaatsen wij geen review over Antagonist, dat is aan de gebruikers. Meer dan 2000 gebruikers van Antagonist hebben reeds wel een review achter gelaten en de oprechtheid van deze reviews en de eerlijke feedback is bijzonder te noemen.  De vriendelijkheid lijkt doorslaggevend te zijn: Iedereen ervaart dat wat er ook gebeurt de vriendelijke helpdesk van Antagonist zijn werk doet. Lees dit zelf maar in de vele reviews.

Antagonist Diensten

In principe kan je bij Antagonist alle hosting diensten afnemen die er zijn. Er zijn gespecialiseerde pakketten als WordPress hosting en XL pakketten voor de partijen die echt forse servers nodig hebben. Voor de massa is shared hosting vooral interessant. Antagonist biedt shared hosting aan vanaf € 4,99 per maand. Hierbij wordt standaard SSL geleverd, 1 CPU gereserveerd en 1GB werkgeheugen. Naast webhosting en domeinen biedt Antagonist niet veel extra cloud diensten aan, er is een duidelijke focus op webhosting.

Webmail en Inloggen

Als je de webmail van Antagonist zoekt moet je mail. voor de URL zetten. Inloggen bij Antagonist gaat via de url mijn. voor de normale URL.

Antagonist beoordelingen en klachten

Antagonist wordt goed beoordeeld via Webhosters.nl op basis van meer dan duizend reviews. Voeg je eigen ervaring hieraan toe als je erg tevreden bent of juist een klacht hebt. Vermeldt bij een klacht altijd om welke dienst het gaat, hoelang je deze dienst al als slecht ervaart en hoe de klantenservice op de klacht heeft gereageerd.

Ervaringen 2235 op 45 pagina's

Top bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super snelle aanvraag, fijne service, niet duur
zondag 20 oktober 2019
Eelco Hos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verwachtingen steeds overtroffen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb enkele eenvoudige WordPress websites draaien bij Antagonist. Wanneer ik een probleempje heb, reageert de klantendienst zeer snel en vooral heel attent door uitleg te verschaffen en zelfs proactief het probleem zelf op te lossen.
donderdag 10 oktober 2019
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren tevredn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb er meerdere sites draaien en wat bij Antagonist erg opvalt is de mogelijkheid tot normale communicatie met het bedrijf. Je kunt baar nog gewoon een open vraag stellen en deskundig antwoord krijgenm
donderdag 10 oktober 2019
Ruud Uphoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Manager
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte toegang tot klantenservice. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de chatservice beschikbaar was – effectief is er dan ook alleen ouderwets email - ook telefonisch contact komt pas tot stand na klachten. Antagonist heeft onze domeinverhuizing niet goed doorgevoerd met als gevolg dat wij twee weken offline waren. De communicatiekanalen met de oude en nieuwe domeinbeheerder waren onduidelijk. Problemen werden niet door Antagonist niet erkend, zij wilden vooral een slechte beoordeling terugdraaien. Mijn probelemen zijn door een andere provider direct opgelost.
  • Reactie hierop van: Antagonist
    Hi Robin, Bedankt voor je beoordeling! Natuurlijk vinden we het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Om een domein over te kunnen dragen, is het akkoord van de huidige houder vereist. Geeft die zijn of haar akkoord niet, dan kan een overdracht niet plaatsvinden. De procedure is hier uitgelegd, maar helaas niet uitgevoerd. Uiteindelijk leidde dat tot de ongewenste situatie. Wat ons betreft staat het voorstel om te bellen nog steeds. Op een aantal vlakken is namelijk verwarring ontstaan en dat vinden we jammer. Sta je er alsnog voor open om samen het hart te luchten, dan vernemen we dat graag. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het Antagonist-team P.S. Je website geeft bij de andere provider een PHP-error terug. We raden aan contact met ze op te nemen om dat probleem te verhelpen.
dinsdag 8 oktober 2019
Robin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Beste provider die er is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ruim 10 jaar klant bij Antagonist en nog steeds super tevreden. Klantenservice is erg vriendelijk en heel behulpzaam en dat ik vind ik superbelangrijk.Ik durf zelfs te stellen dat het by far de meeste vriendelijke en behulpzame klantenservice van alle providers is. Zo lang ze dat blijven, blijf ik klant. Twee dikke duimen omhoog.
maandag 7 oktober 2019
Marjon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
eigenaar fitterdewith
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hostingpakket
maandag 7 oktober 2019
sepehr hosseini
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
snel antwoord op een vraag over een nepmail die aangaf dat de mailserver was gekraakt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ontvangst van een Email dat de emailserver was gekraakt en aangegeven werd dat gegevens van alle contacten bekend waren en zouden bestookt worden met pikant getinte foto’s, toch maar contact gezocht met Antagonist, met de vraag of dit gebeurd was, ik wilde zekerheid. Kreeg binnen een 15 minuten een antwoord die mijn eigen bevinding bevestigde. Het was een nepmail. Bedankt voor de snelle reactie. Antagoniste Hiranthi Herlaar. Peter
maandag 7 oktober 2019
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer betrouwbaar hosting waar service uitmuntend is
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al vanaf 2012 klant bij dit prettige bedrijf die een service verlenen waar velen niet aan kan tippen in mijn optiek te goedkoop voor wat ze leveren
donderdag 3 oktober 2019
BoorderSound
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd goede hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel blij ben ik met het team dat deze site ondersteund met raad en daad! Altijd wordt je geholpen als er iets is!
donderdag 3 oktober 2019
yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goeie service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle oplossing voor een spoedgeval, topservice!!
dinsdag 1 oktober 2019
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en adequaat
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service, snel, werkzame antwoorden. Ik werd bijvoorbeeld gewaarschuwd niet direct te handelen bij een voorgestelde DNS-record wijziging.
maandag 30 september 2019
Eric Oosthoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijn dat ze bij Antagonist zo goed meedenken!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een klant van me moest ik de nieuwe site live zetten en ergens ging iets niet lekker met het activeren van SSL. De medewerker bij Antagonist dacht goed met me mee en dankzij een creatieve oplossing van een 'techno-wizardry collega die een onorthodoxe omweg wist' was de site toch snel goed bereikbaar. Erg fijn dat er op zo'n moment goed en snel met me meegedacht werd!
donderdag 26 september 2019
Mieke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support is uitstekend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn WP-site was down laat op de avond en ik was een beetje in paniek. Je kunt Antagonist niet bellen, wat vervelend is op zo'n moment (maar wat het ook een goedkope aanbieder maakt denk ik dan). Ik stuurde een mailtje met uitleg. De volgende ochtend om 9u30 was de site weer gewoon online en kreeg ik een nette uitleg van de supportmedewerker. Dit is nu de 3e of 4e keer dat ik netjes ben geholpen door Antagonist. 4 sterren voor klantenservice alleen omdat je ze niet kunt bellen, maar opnieuw: dat is gerechtvaardigd door de prijs.
donderdag 26 september 2019
Jelle Annaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een topper!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Marijn heeft ons heel goed geholpen. We hadden een afspraak om er voor te zorgen dat veel mails aan zegenoord@goedkamp.nl in de Junk of Spambox terecht kwam. Misschien is Marijn iets over de schreef gegaan om het te zoeken aan de clientzijde. Immers bij Antagonist zelf werkt alles naar behoren. Deze hulp wordt dubbel gewaardeerd. Verder is een additionele vraag ook beantwoordt, nl. de veiligheid van onze site www.goedkamp.nl die antagonist serveert. Van alle tips van Marijn is een document gemaakt, waarmee de ontwikkelaar onze site een stuk veiliger gaat maken. Straks gaan we onder https://... verder en dat geeft een goed gevoel voor de toekomst. Compliment voor Marijn! Met vriendelijke groet, Ted Stevens
woensdag 25 september 2019
Ted Stevens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
ruim 6 jaar klant, altijd tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Antagonist heb ik verschillende pakketten ondergebracht. Daarnaast heb ik ervaring met enkele andere aanbieders. Antagonist springt er telkens uit als het gaat om gemak, prijs/kwaliteit, support en vriendelijkheid. Ik kan ze alleen maar van harte aanbevelen
woensdag 25 september 2019
Ronald van Esch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fantastische service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Antagonist en kan het iedereen aanbevelen. De vanzelf sprekende service over de pakketten die zij aanbieden is er uiteraard volop aanwezig, maar zij zitten hun kennis ook in voor andere zaken (voor mij als leek problemen, voor henzelf uitdagingen) waarmee ze mij op weg hebben geholpen met mijn website en het onderhoud ervan! Aanrader!
maandag 23 september 2019
Marten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplossing gericht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Antagonist reageert snel en adequaat op problemen die je als gebruiker ervaart door de eenzijdig opgestelde updates en aanpassingen van software programma's waarmee je moet werken en waarvan de bedenkers te weinig rekening houden met de gebruikers. Die digi ontwikkelaars bedenken te veel en te vaak wijzigingen in gebruik van software waar een normale gebruiker niet op zit te wachten, wij als gebruikers worden daarmee geconfronteerd en moeten dat helaas maar accepteren. Antagonist biedt hierin een helpende hand
zondag 22 september 2019
Willem Rijnboutt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop mijn probleem verholpen is. Er wordt snel gereageerd op een hulpvraag waardoor het probleem snel wordt opgelost.
woensdag 18 september 2019
Madelon Neijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijn ervaringen als digibeet.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het verleden had ik domeinnamen en ook de hosting van websites die door mijn ex partner werden bijgehouden. We waren uitermate tevreden. Nu heb ik wat domeinnamen geregistreerd om te kijken of ik het uit kan bouwen. Ook dit gaat allemaal hel soepel en stel je een vraag krijgt je snel en duidelijk antwoord. Mocht 1 van de domeinnamen aanslaan en uitgroeien tot een website blijft dat zeker bij Antagonist al zal ik hulp nodig hebben, als absolute digibeet, om die website op te zetten. Dus mijn oordeel gaat vooral over de klantvriendelijkheid, service en de prijs en die is top! Ik beveel het iedereen dan ook aan.
woensdag 18 september 2019
Stevan van Steen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrouwbaar en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mijn eigen site en voor mijn klanten heb ik diverse webhostingpakket afgenomen bij Antagonist. Hier ben ik zeer tevreden over en ik raad Antagonist ook actief aan bij mijn klanten. Het is eenvoudig om zelf dingen aan te passen. Als je ergens niet uitkomt is er een duidelijk helpsite, gebruikersforum en snelle klantenservice.
maandag 16 september 2019
Studio Zandee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrouwbaar, kundig en uitstekende help desk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik regel al mijn domeinnamen en hostingpakketten al zo'n tien jaar bij Antagonist. Het is een betrouwbare partij met bekwame mensen in dienst. Ze hebben een uitgebreid platform waar je alle mogelijke informatie kunt vinden en als er niet bij staat wat je zoekt, kun je direct contact opnemen en krijg je snel antwoord. Ze houden je up to date van de stand van zaken en je krijgt ver van tevoren een reminder als je domeinnaamregistratie of hostingpakket verlengd gaat worden. In al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld in hun producten of service.
vrijdag 13 september 2019
Zoë Versteeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden gebruiker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels ben ik 11 jaar klant en hoewel ik zelden problemen heb gehad ben ik erg blij met de snelle en adequate reacties en support die Antagonist biedt als er een keer wel problemen zijn. Recentelijk werd mijn site gehackt en dankzij de hulp van Antagonist was deze snel weer live.
donderdag 12 september 2019
Roeselien Raimond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Elk (vaak zelf-veroorzaakt) probleem in no-time opgelost!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een jaar of 10 klant bij Antagonist en sta steeds weer versteld van de klantvriendelijkheid, snelheid en professionaliteit waarmee ze me bij elk probleem helpen. Vandaag installeerde ik een ongeschikte plugin waardoor m'n site down ging. Na mijn melding was het probleem binnen 5 minuten verholpen.
maandag 2 september 2019
Rinske Piek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren zeer tevreden klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SInds ik al onze websites onderbreng bij antagonist ben ik al tevreden. Zelfs toen ik graag SSH toegang wilde, gingen ze dit onderzoeken en mocht ik deelnemen aan het testproces. En al heel snel had ik SSH toegang. Ook hetzelfde met de gratis SSL binnen de kortste keren hadden ze het geregeld en aan al hun pakketten toegevoegd. Backuppen is zeer goed geregeld. Kortom ik ken geen hostingpartij die zo meedenkt met hun klanten en daarop anticipeert.
woensdag 28 augustus 2019
Maik Kokke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Blij met hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap echt niets van IT. Dan is het fijn als iemand je bij de hand neemt en zaken voor je oplost! Maarten Jan, bedankt voor je hulp!!
woensdag 28 augustus 2019
Martijn Danko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren een zeer tevreden gebruiker van meerdere websites bij Antagonist. Snelle en goede support!
maandag 26 augustus 2019
Stefaan Van Damme
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima voor de consument. Zakelijk administratief gedoe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting zelf is basic maar prima. Administratief is het een bende vanwege het verlengsysteem dat meer dan een maand voor einddatum geld afboekt. De factuur volgt dan ruim een maand later. Probeer dat overzicht in de boekhouding maar eens te houden bij 50+ domeinen. Als je gebruik maakt van het verlengsysteem gaan ze ook schuiven met de opzegtermijn, waarvan in de voorwaarden staat dat die er niet is. Die wordt ineens ongeveer 7-8 weken. Misschien staat het ergens vermeld en had ik het kunnen weten. Over het crediteren van een domeinnaam waarvan een iets meer dan een maand van te voren de verlenging stop is gezet doen ze moeilijk. Zo moeilijk, dat ze dus gewoon niet crediteren. Vroeger was Antagonist klantvriendelijk. Ik verwijt ze nu vooral dat ze de minst klantvriendelijke manier van verlengen hebben geïmplementeerd omdat het voor hen gunstiger is omdat ze dan sowieso hun geld hebben ten tijde van de daadwerkelijke verlenging. Dan staat de klant dus niet meer voorop. Ik ben onlangs begonnen met het verhuizen naar een andere provider die keurig geld afboekt en een factuur stuurt op verlengdatum. Zonde want het kost een boel tijd om alles te verhuizen en de enige reden is de gekke manier van verlengen en hoe ze daarmee opzegtermijnen aanpassen. Zonde omdat ik al 9 jaar klant was maar het is tijd om verder te gaan.
vrijdag 23 augustus 2019
Niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super hosting met geweldige support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere pakketten bij antagonist lopen. Ook als reseller diverse pakketten in beheer. Hele fijne, stabiele hosting partij. Geweldige support site waar heel veel te vinden is. En daarnaast heel snel en goed geholpen op vragen via mail. Ik kan antagonist aan iedereen aanbevelen.
dinsdag 20 augustus 2019
Layla van Esch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Email account
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We nemen als TV omroep nu al een aantal jaren diensten af van Antagonist. We hebben er onze eigen website kunnen hosten en maken gebruik van de email functie van Antagonist. Door de jaren heen nooit problemen gehad met deze provider en antwoorden op onze vragen kwamen snel en ter zake. We hebben wel eens overwogen om een andere provider te gaan gebruiken maar alles tegen elkaar afwegend zijn we toch bij Antagonist gebleven.
zaterdag 17 augustus 2019
Chris Strijbos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb als klant een uitgebreid pakket voor meerdere websites. Er moesten een aantal handelingen met mijn websites door mij verricht worden, maar als leek wist ik daar niets van af. Elke keer ben ik met snelle reacties, duidelijke informatie - die zelfs ik kon begrijpen- en de juiste links met alle geduld en vriendelijkheid verder geholpen. Ik heb veel geleerd, mijn websites kunnen er weer tegenaan en ik had niet beter geholpen kunnen worden. Ik heb de hulp als ongekend goed ervaren, iets wat je in zijn algemeenheid nauwelijks tegenkomt bij bedrijven en heb de samenwerking als een warm bad ervaren. Ik besprak die met mijn man die ook met zijn websites hier zit en hij had exact dezelfde ervaring. Oprechte aanrader dus!
woensdag 14 augustus 2019
Maria
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijn, makkelijk en behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor iemand met 0 kennis van websites en webhosting is dit echt een hele fijne organisatie. Alles staat op de website duidelijk uitgelegd en de klantenservice is erg snel, geduldig en behulpzaam. Ik had door eigen fout 3 domeinen met 2 hostingpakketten voor 3 jaar. Maar Dennis heeft mij hier goed mee geholpen en de situatie is nu voor mij perfect opgelost.
vrijdag 9 augustus 2019
Sharon Schmitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webshell issue oplossen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mcafee constateerde een webshell issue op mijn site. Antagonist denkt mee en geeft aan wat ik kan doen. Dit daadwerkelijk actief bijdragen stel ik zeer op prijs.
donderdag 8 augustus 2019
Rudolph Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Antagonist begrijpt het...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nooit zo snel tevreden. Maar in de vele jaren waarin ik nu gebruik maak van hun diensten is nog nooit iets fout gegaan zonder dat we het samen soepel konden oplossen. De klantenservice is prima. Daar zitten echte mensen die contact maken en zich niet bedienen van standaard tekstjes. Problemen worden serieus uitgespit. En als je zelf scheef zit weten ze dat ook op een prettige manier aan je duidelijk te maken. Samenwerking zoals je die eigenlijk altijd en met elk mens, elke instantie zou willen. Jammer dat er nog maar zo weinig bedrijven zijn die dit beheersen. Reden temeer voor Antagonist om heel zuinig te zijn op haar bedrijfscultuur.
woensdag 7 augustus 2019
Ton C. Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
E-mailinstellingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim eem jaar klant bij Antagonist. Bevalt me reuze. Snelle reacties en geduldige medewerkers.
dinsdag 6 augustus 2019
René Loorbach
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Perfecte ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het slimpakket en ben nu aantal weken klant. Ik ben een leek en ervaar de hulp als zeer goed. Duidelijke uitgebreide antwoorden binnen korte tijd en goede verwijzingen naar hulppagina's
donderdag 1 augustus 2019
Jeannette Pier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Huizerfotografie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snel en vakkundig geholpen door de helpdesk! Betrouwbare partij, geen enkele reden om op zoek te gaan naar een andere hoster.
vrijdag 26 juli 2019
Huizerfotografie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heel goed bedrijf: snel antwoord en goede adviezen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb slim-pakket, meer dan voldoende ruimte voor eenvoudige website. Bij probleempjes helpt Antagonist snel met goede adviezen. Zeer tevreden!
donderdag 25 juli 2019
Esther van Gent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service bij Antagonist
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb diverse sites draaien bij Antagonist. Toen ik tegen een administratief probleempje opliep dat ik zelf niet opgelost kreeg heb ik contact gezocht met support. Zij wisten meteen wat de bedoeling was en het was dezelfde dag nog geregeld. De producten zelf zijn overigens uitmuntend en dat voor een heel schappelijke prijs. Ik ben na een groot aantal jaren nog steeds een blije klant.
dinsdag 23 juli 2019
Rob van Aperen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en juiste respons
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe klant en meteen goed en correct geholpen. Snelle en juiste reactie via mail. Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Top!
maandag 22 juli 2019
Suzanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hacking issue opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Antagonist heeft: hack door onbekende ongedaan gemaakt, extra tips gegeven en tot slot een extra beveiligingsapp op mijn CMS geplaatst. Prima acties!
maandag 22 juli 2019
Rudolph Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
8 jaar klant en nog steeds super tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op basis van acht jaar ervaring kan ik hier heel kort over zijn, Antagonist is top, nu nog even goed, zo niet beter, dan acht jaar geleden. Dat was wel kort, iets langer dan ;o) Men is eerlijk, open, snel, hebben technisch de zaakjes goed op orde en hebben altijd een positieve attitude. Klant staat zonder enige twijfel op de eerste plaats, dat voel je, dat merk je. Dit is een premium dienst, dat schrijf ik zonder enige reserve. Natuurlijk gaat er wel eens wat mis en juist dán maakt Antagonist het verschil. Ik kan dat vergelijken omdat ik ook ervaringen heb bij andere hostingpartijen. De dienstverlening van Antagonist is echt van een andere orde. Geen enkele vraag die ik stelde was ooit te veel. Natuurlijk moet je wel redelijk blijven en nadenken of de vraag wel bij Antagonist neergelegd moet worden, maar zelfs vragen "in een grijs gebied" werden snel en goed beantwoord, boven wat je mag verwachten. En dan de prijs, ik begrijp niet hoe ze het er voor kunnen doen, echt niet. Dat begrijp je pas, als je zelf wel eens webservers hebt beheerd. Ik heb jarenlang naast shared hosting bij Antagonist bij een andere partij een aantal VPS'en gehad omdat Antagonist destijds geen (al dan niet beheerde) VPS aanbood. Van die tijd dat ik mijn eigen VPS'en moest beheren, dus haast alles zelf moest doen, heb ik (technisch) veel van geleerd maar ook ervaren dat het veel werk is en veel kennis nodig is. Achteraf kan ik zeggen dat ik regelmatig kennis te kort kwam en het veel tijd koste om te doorgronden waar het om ging. Ik was er veel tijd aan kwijt, te veel achteraf gezien. Ik heb respect gekregen voor wat Antagonist allemaal op de achtergrond voor je doet, je echt ontzorgt. Op een gegeven ging Antagonist naast shared webhosting ook "containers" aanbieden, ik noem het beheerde VPS'en (wat op het moment van schrijven door hen Plus en Pro wordt genoemd). Toen was er voor mij geen reden meer om de zelf beheerde VPS'en aan te houden. Het snelheidsverschil (pagina laadtijd) tussen de containers van Antagonist en mijn VPS'en was, bij al mijn websites, marginaal. Ik had verwacht dat een zelf beheerde VPS sneller zou zijn dan een container bij Antagonist, maar niet dus. Ik heb nu veel tijd gekregen doordat ik mijn VPS'en niet zelf meer hoef te beheren. Kan ik me concentreren op waar het eigenlijk om draait, de content van de websites. Als een leverancier, zoals Antagonist, een dienst verleent die consequent boven het niveau ligt van wat je redelijkerwijs van hen mag verwachten en je ontvangt een factuur, dan voelt dat niet als "kosten" maar dat geld gun je ze dan dubbel en dwars, dat voelt als een waardering voor al het werk wat ze doen. Je moet ze het maar niet vertellen, maar als de prijs wat omhoog gaat begrijp ik dat best en zou voor mij geen enkele reden zijn om weg te gaan. Het is een premium dienst, maar de prijs is er niet naar. Handig om te weten: de domeinnamen die uitkomen op je container/vps kan je bij een andere registrar beheren, dat vindt ik wel zo prettig om hosting en domeinnamen gescheiden te houden. Eén uitzondering: aan iedere container/beheerde vps/pakket bij Antagonist moet je minimaal één domeinnaam laten koppelen die bij hen is geregistreerd. Daarvoor laat ik bij iedere container een "domeinnaamwaarikverdernietsmeedoe" bij hen registreren die ik alleen maar gebruikt voor het beheer van je container/vps en niet "naar buiten toe". Dat gaat via domeinnaamwaarikverdernietsmeedoe.nl:2223 en dan kan je inloggen op Directadmin. Er valt nog heel veel positiefs te vertellen over de prettige infrastructuur van Antagonist, zoals met een muisklik kunnen veranderen van PHP versie, inzicht krijgen in het gebruik van resources, te veel om op te noemen. Eigenlijk heb ik al die jaren nog nooit iets gemist, nou ja, op drie kleine dingen na waar ik goed mee kan leven: 1. Het kunnen synchroniseren van bepaalde basisbestanden naar al mijn websites. Dus vanaf een zelfgekozen niet van buiten toegankelijke directory bepaalde bestanden te kopieren naar andere websites/servers bij Antagonist. Die bronbestanden bevatten zelfgeschreven php modules die ik in alle websites gebruik als basis. Dit heb ik opgelost met een klein scriptje en een "cronjob", die eens per dag de bestanden "pusht". De cronjob kan je aanmaken via directadmin, dus appeltje eitje. 2. Een mySQL database is alleen beschikbaar binnen de container/vps waaronder hij gemaakt is (begrijp ik goed), maar het zou fijn zijn als ik, via een niet openbaar kanaal, deze ook op andere servers/vps'en kan benaderen (ik heb het nooit gevraagd of het kan, ik ga er van uit dat dit niet kan). 3. Ik zou het heel fijn vinden (boven aan mijn lijstje) als er één webpagina zou zijn waar ik alle errorlogs van al mijn websites, al dan niet geconsolideerd of met een mogelijke dropdown filter, kan zien. Nu moet ik dit per container doen en per website kost dat iedere keer een aantal klikken. Als ik één nadeel moet verzinnen is het dat als je, zodra je een website toevoegt aan een container, het (vanzelf toegekende) zelf, handmatig, het IPv6 adres moet toevoegen aan de configuratie in directadmin. Ipv4 gaat vanzelf maar IPv6 moet je even "aanklikken" en toevoegen. Stelt niets voor, je moet het wel weten. Op basis van mijn jarenlange ervaring is het logisch dat het tijd is voor een groot compliment. Beste medewerkers van Antagonist, jullie verdienen stuk voor stuk een zeer gemeende en dikverdiende schouderklop, dank jullie wel!
woensdag 17 juli 2019
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer goede helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hadden er last van dat digitale facturen (via een andere partij) vaak bij onze klanten in de spambox kwamen. Helpdesk Antagonist is erg kundig en stelt voor om instellingen in mijn mail door hen te laten doen. Dan weet ik zeker dat het goed staat. Prima service.
donderdag 11 juli 2019
Bert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Eerste kennismaking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerste kennismaking voelt goed! Responsief en vriendelijk! Direct behulpzaam.
dinsdag 9 juli 2019
Jeannette Pier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Very fast service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
They reply to you very quickly on the same day. Unfortunately, if your Netherlands is not so good, then it will be difficult to work on it.
maandag 8 juli 2019
Martha Garcia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Betrokkenheid met de klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met de positieve reacties besloten om onze website te verhuizen naar deze hoster. En ik moet bevestigen dat de ondersteuning van de helpdesk van ongekende klasse is. Vanaf dag 1 de support gekregen om de website goed te laten functioneren op hun server. Kortom ze nemen de tijd voor je wat je tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt. Kortom absoluut een aanrader in prijs, kwaliteit en service
dinsdag 2 juli 2019
A.vd Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Met aandacht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de klantenservice / support die ik al jaren van Antagonist krijg. De afhandeling is snel, duidelijk, vriendelijk, maar vooral : met aandacht. Ik heb nooit het gevoel (gehad) dat het 'er even tussendoor is gedaan', er wordt tijd voor je genomen en een beloofde terugkoppeling wordt altijd ingelost. En vaak krijg je nog handige tips ook. Met andere woorden: een zeer tevreden klant hier.
donderdag 27 juni 2019
Antoinette Veneman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webhosting Antagonist
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben klant sinds 2013 en erg tevreden over de dienstverlening van A. Ik heb pakket Plus met meerdere websites en databases.
dinsdag 25 juni 2019
John Wennips
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig supportive en enorm geduldig, zelfs de meest stomme vragen van iemand die zelf nog nooit een website gebouwd heeft :) worden uitgebreid en erg vriendelijk beantwoord, dingen worden meteen even voor je ingesteld; echt super!
maandag 24 juni 2019
sebastiaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zat met een probleem van mijn website omdat ik de domeinnaam niet goed had ingesteld. De klantenservice heeft me direct geholpen nadat ik een mail had gestuurd
zaterdag 22 juni 2019
Peter Zendman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
vragen betreffende domeinnaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werd goed en snel geholpen op een aantal vragen die ik per mail gesteld heb aan Antagonist. Het antwoord was vriendelijk, eerlijk en persoonlijk. Bovendien stonden er een aantal suggesties in die ik kan gebruiken voor verdere afhandeling van mijn website.
vrijdag 21 juni 2019
Mirette van Dreumel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Antagonist Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Slim

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 2 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Plus

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 75 GB
  • Dataverkeer: 3 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Pro

€ 19,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 4 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

30 dagen uitproberen / Direct online / Geen opzegtermijn

Domeinnaam

.NL-Domeinnaam

€ 11,88 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.BE-domeinnaam

€ 11,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.EU-domeinnaam

€ 12,60 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC

.COM-domeinnaam

€ 15,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

Gratis redirect, e-mailforwarders, DNS-beheer en DNSSEC