Argeweb

2,2 / 5 1.746 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Review score

2,2 / 5 1.746 ervaringen

Totaal (1.746)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (34)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1746 op 35 pagina's

A.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service, maar wat hoge prijs. Dus toch elders gaan kijken. Fijne samenwerking gehad.
dinsdag 12 januari 2021
A.Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Argeweb: bijzonder klantvriendelijke kwaliteits-webhoster
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een vraag over de verlenging van een domeinnaam kreeg ik per kerende post een vriendelijk mailtje terug met de gevraagde informatie. Prima service!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Miriam, Bedankt voor je positieve review en fijn te horen dat je zo goed bent geholpen bij je vraag over de verlenging van je domeinnaam. Super! Met blije groet, Manon
dinsdag 12 januari 2021
Miriam Wesselink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
een zeer toegewijde medewerker.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg 2 dagen geleden een jongedame (Nancy) aan de telefoon. Ik had een aantal vragen betreffende een kreditatie van een factuur, een vraag over een maandelijkse of jaarlijkse termijn betaling betreffende webhosting en nog wat kleine zaken. Ik werd getroffen door de houding van deze medewerkster, geduldig, voorkomend, betrokken, helder, intelligent verwoordend en dat alles gekombineerd met een prettige stem. Zij beloofde mij om een samenvatting te maken van hetgeen was besproken. Een paar uur later had ik al een mail in mijn box. Hulde!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Jan, Wat fijn te horen dat je zo goed en geduldig bent geholpen door mijn collega Nancy! Bedankt voor deze mooie review en 5 sterren. Met blije groet, Manon
donderdag 7 januari 2021
Jan Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Een nieuw jaar een nieuw begin
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kleine administratieve fout bracht de server tot een stop. Binnen 15 minuten weer opgelost door de administratieve support ;) Dat noem ik positieve response tijden.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Brent, Foutje zit in een klein hoekje. Helemaal top om te horen dat alles snel is opgelost. Bedankt voor je positieve review! Met blije groet, Manon
donderdag 7 januari 2021
Brent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Diensten ruim op tijd opgezegd, opzegging niet uitgevoerd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had in november een aantal diesnten van een domein opgezegd per 1-1-21. Ik kwam er zelf achter dat de diensten na 1-1-21 gewoon doordraaiden! Ik kwam van KPN, via de migratie die KPN in gang had gezet. Dit is nog erger dan KPN.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Willem, Allereerst vervelend om te vernemen dat na de migratie de diensten toch nog doordraaide bij Argeweb. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en excuses dat het zo is gelopen. Ik zie dat je op 7 januari contact hebt gehad met mijn collega en het een en ander is opgelost betreffende de opzegging. Mocht er toch nog iets zijn, dan hoor ik het graag en kom ik graag met je in contact om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Manon
donderdag 7 januari 2021
Willem de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een foute instelling snel en kostenloos verholpen. Vriendelijke medewerkers! Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen want we zijn een nieuwe klant maar na zoveel positieve beoordelingen kan het bijna niet misgaan!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Martine, Fijn te horen dat een en ander zo snel ik verholpen. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om op de kwaliteit ook 5 sterren te verdienen! Wij zijn er altijd om je te helpen bij vragen! Bedankt voor je positieve review :-) Met blije groet, Manon
dinsdag 5 januari 2021
Martine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede geregeld! Goede site performance en bereikbaarheid, prima service. Ik ben al jaren bij Argeweb, voorheen bij Prioserve. Ik raad altijd iedere startende ondernemer die ik coach aan om een pakket bij Argeweb te nemen. Ga zo door!!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Peter, Wat leuk dat je ons aanraad bij iedere startende ondernemer die je coacht! Bedankt voor je mooie worden en 5 sterren review :-) Met blije groet, Manon
dinsdag 29 december 2020
Peter Houterman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Snelle en professionele helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat met een probleem met mijn website. Mailtje gestuurd naar de helpdesk. Snelle terugkoppeling met goede adviezen. Probleem opgelost. Echt snel en top. En dat voor die jaarlijkse prijs.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Peter, Bedankt voor je positieve review en wat goed te horen dat je tevreden bent over onze Servicedesk! Met blije groet, Manon
vrijdag 18 december 2020
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Al jaren tevreden klant/reseller
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm blij met de service van Argeweb. Mijn voornaamste keuze is het vriendelijke en snelle contact van de supportlijnen.
vrijdag 18 december 2020
Joey Baart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Domein naam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant allang
vrijdag 18 december 2020
Marten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Al vele jaren zeer tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb denkt met mij mee, handelt accuraat en neemt de tijd als ik eens technische support nodig heb. Het contact is prettig, zowel aan de telefoon als per e-mail. De dienstverlening is uitgebreid, stabiel en betaalbaar.
vrijdag 18 december 2020
emergendizer - Nathan Lärche
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Webhosting pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het afgelopen jaar het pakket van de webhosting afgenomen. Wat een super service en bedrijf. Als ik vragen had hielpen ze gelijk.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Aisha, Wat fijn dat je de service van Argeweb zo ervaart! Het is onze taak om jou als klant blij te maken :-). Bedankt voor je positieve review! Met blije groet, Manon
donderdag 17 december 2020
Aisha
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ontevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De website die ik heb aangemaakt is uiteindelijk niet gebruikt. Toch MOET ik betalen voor nog een jaar. Ze zien dat er geen activiteiten hebben plaatsgevonden. Een professioneel bedrijf kan dan wel zien dat verlenging niet nodig is. Slechte service
maandag 14 december 2020
Richard van der Horst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omtrent onze domeinnamen had ik een aantal specifieke vragen. Die hebben ze snel en voorspoedig beantwoord.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste meneer/mevrouw Sprakel, Wat fijn te horen dat je vragen snel zijn beantwoorden. Bedankt voor je positieve review! Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd wat wij kunnen doen om die 5de ster te verdienen :-) Met blije groet, Manon
vrijdag 11 december 2020
P. Sprakel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfect te woord gestaan en snel geholpen ons probleem op te lossen. Geweldige service.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste meneer/mevrouw Pronk, Bedankt voor je positieve review en top om te horen dat je zo snel bent geholpen. En natuurlijk heel fijn dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je 5-sterren review, daar worden wij heel blij van :-) Met blije groet, Manon
maandag 7 december 2020
J. Pronk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima voor domeinregistratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind de domein registratie prima en goedkoop. Met de web building heb ik geen ervaring en die ga ik, gelet op de prijs stelling, ook niet krijgen.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Han, Bedankt voor je 5-sterren review! Met blije groet, Manon
maandag 7 december 2020
Han
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Klantenservice is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De klantenservice heeft mij perfect geholpen. Stap voor stap alles doorgenomen en heel vriendelijk. ;)
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Joey, Wat leuk te lezen dat je perfect bent geholpen! Met blije groet, Manon
maandag 7 december 2020
Joey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Supersnel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij argeweb , nooit problemen gehad, en supersnel geholpen bij een opzegging van een product, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Joyce, Ik zie dat je al meer dan 10 jaar klant van Argeweb bent! Bedankt daarvoor! Met blije groet, Manon
zondag 6 december 2020
Joyce vugs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Oplossen emailuitbreiding
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
top gedaan Jeroen, goed geholpen en opgelost. Thanks
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Michiel, Ik ga dit compliment zeker doorgeven aan mijn collega Jeroen! Bedankt voor je mooie review. Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Michiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hulp bij e-mailprobleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn iets meer dan een jaar klant bij Argeweb. Al meerdere keren hebben de jongens van de helpdesk ons vakkundig geholpen bij problemen waar we niet uitkwamen bij het maken van onze website en bij andere technische en minder technische kwesties. Dit keer werkte ineens mijn Mozilla Thunderbird niet meer en ik wist niet waarom. Medewerker Najib begreep in eerste instantie ook niet waar het probleem in zat, maar heeft zich er meerdere dagen mee beziggehouden tot hij eruit was. Ik vind dat de service van Argeweb elke keer weer heel correct is en het is nog nooit voorgekomen dat we op het punt kwamen dat ze ons niet konden helpen, wat bij eerdere providers nog wel eens gebeurde. Kortom, we zijn echt super tevreden over alle aspecten van de dienstverlening van Argeweb en de bekwame, hulpvaardige mensen van de helpdesk! We hopen dat ze deze service ook in de toekomst in stand weten te houden, want dat is een service waar je als leek echt iets aan hebt.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Tom, Wat een mooie woorden over wat je vindt van Argeweb. Wij zijn blij te horen dat je goed bent geholpen en er ook tijd is genomen om het probleem te onderzoeken door mijn collega Najib! Wij gaan er natuurlijk alles aan doen en blijven dit ook zeker doen om deze serviceverlening te blijven geven. Bedankt voor deze top review. Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Tom Verrillo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot dusver altijd uitstekend geholpen door de klantenservice van Argeweb. Vriendelijke en geduldige medewerker. Die meedenken en welwillend zijn. Heel fijn!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Nouschka, Wat leuk te lezen dat je zulke ervaringen hebt tot nu toe met Argeweb. Bedankt voor je positieve review, daar worden wij heel blij van. Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Nouchka
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb had mij per ongeluk een factuur gestuurd voor een al eerder opgezegde domeinnaam. Na (vriendelijk) telefonisch contact, werd dit direct opgelost. Prima service.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Hans, Een factuur ontvangen voor een al opgezegd domeinnaam dat is natuurlijk nooit leuk. Foutje kan helaas gebeuren, maar die zijn er ook om opgelost te worden. Heel fijn om te horen dit ook is gebeurt en het is opgelost. Bedankt voor je positieve review. Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Hans Hagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Top service administratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hele prettige en snelle reactie van de administratie op mijn vragen. Direct actie en oplossen. En ook nog eens zeer klantvriendelijk. Top.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Hélène, Wat leuk te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad met onze administratie. Bedankt voor je mooie woorden en positieve review. Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Hélène van der Veur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prettige en fijne samenwerking
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben door deze organisatie zeer netjes en professioneel geholpen met het wijzigen van gegevens. Duidelijke en overzichtelijke mailwisseling zeer netjes geformuleerd.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Peter, Leuk te lezen dat je netjes en professioneel bent geholpen door onze Servicedesk! Bedankt voor je top review :-). Met blije groet, Manon
vrijdag 4 december 2020
Peter van der Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
support hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goed service! niets op aan te merken
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Niels, Bedankt voor je top review! Met blije groet, Manon
donderdag 3 december 2020
Niels Geurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Account probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Medewerker van Argeweb, heeft mij super geholpen
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Robbert, Wat goed te horen dat je super bent geholpen door een van mijn collega's! Met blije groet, Manon
woensdag 2 december 2020
Robbert de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb denkt altijd goed mee en bij vragen krijg je snel een uitgebreid antwoord van de helpdesk. Onervaren in het bouwen van een website heb ik m.b.v. argeweb 2 hele mooie websites gemaakt! Ik heb argeweb dan ook al meerdere malen aanbevolen aan familie en vrienden!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste meneer/mevrouw Verschuuren, Allereerst wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent over Argeweb en je ons aan familie en vrienden aanbeveelt. Daar worden wij natuurlijk heel blij van :-). Daarnaast ook een mooi compliment aan onze Servicedesk, dankjewel daarvoor. Met blije groet, Manon
woensdag 2 december 2020
I Verschuuren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Super service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen al voor de klantenservice ben je hier op het juiste adres. Elk probleem wordt snel en vakkundig door zeer vriendelijk personeel verholpen. Website is duidelijk en je kunt een hoop zelf regelen. Erg blij met Argeweb
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Cindy, Wij zijn ook blij met jou als klant! Wat een mooi compliment voor onze servicedesk en dat ga ik zeker ook doorgeven. Bedankt voor je mooie woorden en je positieve review. Met blije groet, Manon
woensdag 2 december 2020
Cindy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds decennia, en nog zeer tevreden
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Richard, Al bijna vanaf het begin (20 jaar) klant bij Argeweb en ik vind het leuk om te lezen dat je na al die tijd nog steeds zeer tevreden bent over ons! Bedankt voor het vertrouwen in Argeweb al die jaren al! Met blije groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
Richard Hauser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Argeweb denkt goed mee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met Argeweb is dat ze fijn meedenken in situaties en altijd bereid zijn om uitleg te geven. De service is snel en goed, wij zijn als bedrijf erg tevreden.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Marion, Wat leuk te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt met Argeweb en haar serviceverlening! Bedankt voor deze top review. Met blije groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
Marion
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Info over Microsoft 365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben onze website en mailadressen via Argeweb lopen en overwegen om Microsoft 365 te gaan gebruiken. Zowel telefonisch als per mail contact gehad en hebben wij een heldere uitleg gekregen over de mogelijkheden en welke service Argeweb aanbiedt om de mogelijke overgang goed te begeleiden.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Arnold, Wat leuk dat je overweegt om ook Office bij ons af te nemen en daarbij fijn te vernemen dat je hier de nodige informatie over hebt ontvangen. Als we iets voor je kunnen doen dan horen wij dat natuurlijk graag! Met blije groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
Arnold van Oosterhout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Email probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snel efficiënt en vriendelijk geholpen Waarvoor bedankt.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Dinie, Bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Heel leuk om lezen dat je snel en vriendelijk bent geholpen! Met blije groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
Dinie de Vries-Hidding
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
snel en vriendelijk antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
bij problemen bij een bestaande website van ons liepen wij tegen problemen aan. hierbij heeft argeweb ons vakkundig te woord gestaan en verder op weg geholpen.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Peter, Als er een problemen ontstaan dan zijn wij er om te helpen. Goed te horen dat goed bent geholpen! Met blije groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
peter wedema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
email blokkade
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een probleem dat een ontvanger van mij email een blokkade ontving. Vanuit Argeweb van medewerker Najib een goed antwoord en link gekregen om te testen of dit aan mijn email domeinnaam ligt. gelukkig bleek mijn email niet geblokkeerd te worden. De link is https://www.mail-tester.com/ deze link zal ik ook in de toekomst gebruiken indien er weer problemen lijken te zijn. Ik heb deze link ook gelijk gedeeld met collega´s
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste meneer/mevrouw Boevink, Bedankt voor je mooie review en fijn te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Najib! Met bljie groet, Manon
dinsdag 1 december 2020
w.boevink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Slecht support en service + nog eens heel traag
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zakelijk moet je niet bij dit bedrijf zijn. Plotseling ineens al m'n webshops afgesloten omdat er een server-aanval plaatst vindt vanaf mijn server. Prima, dat jullie m'n waarschuwen, eerste e-mail komt in ongewenst, tweede komt wel aan. Maar plotseling zo ineens afsluiten, dit kost een ondernemer flink omzet. Bij iets belangrijks smsen of bellen graag, niet een e-mail die ongewenst komt. Er had in de tussentijd alles verwijderd konden worden of samen kijken waar de 'lek' zit. Het ergste is de super trage support, bij zo iets belangrijks zo'n trage support. Dat wil je niet hebben. Verder echt trage VPS, heb nog wel de duurdere pakket genomen..heb opgezegd, maar hopelijk kan er nog zsm mijn website online om als nog de lek eruit te halen en een back-up, maar hier kom ik niet terug. Dit omdat het gewoon rete trage support is, als er iets belangrijk is dan wil je graag direct of snelle support.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Niz, Bedankt voor het geven van jouw feedback. Door je feedback te delen breng je ons in de gelegenheid om hier iets mee te doen. Als hosting provider hebben wij altijd te maken met zaken zoals klantbeleving en het bieden van service, maar ook met het opvangen en oplossen van storingen. Wij weten als geen ander dat klantbeleving niet af te meten is aan de hand van hoe wij vinden hoe iets is opgepakt en opgelost. Iedere klant en iedere situatie is uniek. Dit geeft daarom ruimte voor interpretatie en een verschil in beleving. Ons doel is te allen tijde ervoor zorgen dat onze klanten de beste klantbeleving bij Argeweb ervaren. Even kort op een rij wat er is gebeurt. Ik zie in de communicatie dat wij jouw VPS vrijdagavond offline is gehaald, omdat deze VPS volgens meerdere ontvangen meldingen uitgaande aanvallen uit leek te voeren. Om de continuïteit van ons platform te kunnen waarborgen, maar ook de stabiliteit, betrouwbaarheid en veiligheid van jouw server, hebben wij dit gedaan en ben je daarna direct op de hoogte gesteld hiervan. Hierbij werd ook het advies gegeven om met console verbinding te maken, zodat je zonder internetverbinding alsnog verbinding met de VPS kunt maken om het probleem op te lossen. Bij het beantwoorden van het de mail heb je aangegeven dat er een webshop op de VPS staat en naar aanleiding daarvan heeft mijn collega de beslissing genomen om zaterdagmiddag rond 12 uur de VPS weer online te zetten. Dit hebben wij gedaan om jou de gelegenheid te geven om de aanval te weren, zonder dat de diensten offline zijn. Uit jouw bericht lees ik frustraties over onze Servicedesk en de bereidheid om te helpen. Al onze VPS diensten worden in eigen beheer afgenomen. Wij leveren in principe geen service hierop, omdat het geen managed server is die wordt afgenomen. Ook is het goed om te weten dat onze support alleen bereikbaar is tijdens kantooruren (maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30) Echter zijn wij wel bereid om tips en trucs te geven en te helpen binnen onze mogelijkheden. Dit hebben wij ook gedaan en betreur dan ook het feit dat je dit anders hebt ervaren. Mijn collega Jeffrey, Coördinator van de afdeling Servicedesk, zou daarom graag in contact met je komen en een ander te bespreken. Ik zou daarom graag met je in contact komen om het een en ander te bespreken zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing. Tot slot, ons doel is om te zorgen dat klanten bij Argeweb naar volle tevredenheid van de diensten gebruik maken. Wij betreuren het oprecht zeer dat dit ons in jouw geval niet gelukt is. Laat je me weten als we contact met je mogen opnemen? Met vriendelijke groet, Manon
vrijdag 27 november 2020
Niz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
snel antwoord
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima, snel en vriendelijk antwoord op gestelde vraag. Prima aangegeven en daaruit voortkomende vragen ook snel aangegeven. Gewoon een goed gevoel.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Nel, Bedankt voor je mooie woorden in deze review! Heel goed om te horen dat je tevreden bent over onze Service. Ik zie dat je onlangs naar Argeweb bent gemigreerd en ik vind het daarom des te leuker om te horen dat je zo'n goed gevoel hebt bij Argeweb. Bedankt voor je review. Met blije groet, Manon P.S. Ik was toch even benieuwd wat wij moeten doen om die 5 sterren te krijgen :-)
maandag 23 november 2020
Wil Leppers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Robert
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds kort heeft Argeweb mijn Domein naam en webhosting overgenomen daar ik nog een leek ben in de technische details en nu er toch veranderingen moesten plaats vinden heb ik contact gezocht met de service desk daar gesproken met Lindsey en Laurens en zij hebben mij fantastisch geholpen met de oplossing van mijn problemen complimenten hiervoor ben blij dat Argeweb mijn dienste nu beheerd
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Robert, Wat fijn te horen dat je fantastisch bent geholpen door mijn collega's Lindsey en Laurens! Ik zal de complimenten zeker doorgeven. Ik wil jou natuurlijk bedanken voor je mooie reviewen, maar ook voor het feit dat je Argeweb je diensten toevertrouwd! Met blije groet, Manon
maandag 23 november 2020
Robert Mijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima bedrijf met hele goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doordat voorgaande hostingbedrijven diverse activiteiten afstootten, met mijn site en hosting bij Argeweb terecht gekomen. Die namen de activiteiten over en hebben alles probleemloos overgezet. Naderhand had ik nog wat dingen en die zijn snel en vakkundig opgelost. Hulde voor de supportafdeling, in mijn geval Laurens. Maar dan doe ik anderen tekort. In het algemeen: gewoon telefonisch te bereiken zonder ellenlange wachttijden, hebben verstand van zaken, reageren snel en oplossingsgericht. Kortom: gewoon ouderwetse klantenservice, zoals het hoort. Kunnen veel bedrijven in Nederland nog wat van leren.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Mart, Bedankt voor deze inhoudelijk review en je mooie woorden. Goed te horen dat je blij bent met onze (ouderwetse) Service! Met blije groet, Manon :-)
woensdag 18 november 2020
Mart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prima service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service altijd bij Argeweb. De laatste keer door Laurens goed geholpen. Hij belde me zelfs op vrijdagmiddag om 17.30 uur nog terug om te melden dat het probleem was opgelost.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Ingeborg, Wat goed te horen dat je tevreden bent over Argeweb. Daarnaast ook heel fijn te lezen dat onze Servicedesk Hero Laurens je goed heeft geholpen en het probleem is opgelost! Met blije groet, Manon
maandag 16 november 2020
Ingeborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geholpen door Laurens, top service snel en zeer behulpzaam!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Sabine, Bedankt voor je mooie review en heel goed om terug te lezen dat je top bent geholpen door mijn collega Laurens! Met blije groet, Manon
vrijdag 13 november 2020
Sabine
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima eerste ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VPS aangevraagd. Betaling was nog niet binnen, maar kon toch al starten. Fijn dat je ook in corona tijd toch mensen aan de lijn kunt krijgen
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Kevin, Leuk te horen dat je je VPS bij Argeweb hebt aangevraagd! Ook in deze tijd doen wij onze uiterste best om (vanuit huis) iedereen goed te helpen en telefonisch bereikbaar te blijven. Bedankt voor je mooie review! Met blije groet :-) Manon
donderdag 12 november 2020
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ouderwets, duur, onhandig
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb lijkt een bedrijf uit 1999. Alles is onhandig. Ik krijg geen fatsoenlijke gespecificeerde factuur. Als ik klik op 'direct online betalen' kom ik uit bij de voorpagina van de website, niet bij te te betalen factuur. Een wachtwoord aanmaken duurt veel langer dan nodig omdat de gewone vereisten niet volstaan, volgens Argeweb. Zeer irritant; ik ga er weg. Ik kan deze review niet plaatsen zonder toestemming te geven voor het bewaren van mijn gegevens zodat het bedrijf contact kan opnemen. Wat is dat voor een eis? Bezopen. Argeweb mag GEEN contact met mij opnemen.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Harm, Bedankt voor het geven van jouw feedback. Door je feedback te delen breng je ons in de gelegenheid om hier iets mee te doen. Allereerst wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je het facturatie systeem en het wijzigen van het wachtwoord als onprettig ervaart. Dit is uiteraard niet waar wij naar streven en ik betreur dan ook dat dit je doet besluiten om bij Argeweb weg te gaan. Als hosting provider hebben wij altijd te maken met zaken zoals klantbeleving en het bieden van service, maar ook met het opvangen en oplossen van storingen. Wij weten als geen ander dat klantbeleving niet af te meten is aan de hand van hoe wij vinden hoe iets is opgepakt en opgelost. Iedere klant en iedere situatie is uniek. Dit geeft daarom ruimte voor interpretatie en een verschil in beleving. Ons doel is te allen tijde ervoor zorgen dat onze klanten de beste klantbeleving bij Argeweb ervaren. In je bericht geef je aan dat Argeweb geen contact mogen opnemen. Onze reviews zijn voor ons echt van waarde en met de feedback de we krijgen vinden wij belangrijk. Om die reden wil ik hier toch graag op reageren. Vanwege de veiligheid van de diensten en klantgegevens moeten wij ons m.b.t. inloggegevens aan bepaalde eisen houden. Dit betekend dat het maken van een nieuw wachtwoord wat minder eenvoudig is als vroeger het geval is. Hiermee willen wij voorkomen dat de gegevens gehackt kunnen worden. Wat betreft het facturatiestuk waarin je je feedback geeft sturen wij deze altijd per e-mail als PDF bestand mee. Hierin worden de diensten gespecifieerd. In de mail zelf kun je op Klik hier om uw factuur te betalen. Vervolgens word je direct doorverwezen naar de betaal pagina waar je kunt kiezen voor verschillende betaalmethodes. Uit jouw reactie lees ik dat dit niet het geval is en zou ik dit graag willen onderzoeken waar het misgaat. Wij willen je feedback graag bespreken en samen met jou tot een oplossing komen. Als je ervoor openstaat dan zou ik graag met je in contact komen. Mail of bel dan gerust! Met vriendelijke groet, Manon
woensdag 11 november 2020
Harm van der Gaag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Kwalitatief goed hosting bedrijf, prettige service en contact.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan 5 jaar klant voor mailhosting, prettig contact met klantenservice zijn makkelijk te bereiken. Ook voor een basis pakket kan je bij Argeweb terecht, deze is uit te breiden indien nodig.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste meneer/mevrouw Verhage, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk te horen dat je al meer dan 5 jaar klant bij ons bent en je met vertrouwen je dienst via ons in beheer hebt. Met blije groet, Manon
dinsdag 3 november 2020
Verhage
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zo, dat is mooi geregeld!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even alles goed regelen en dan kun je rustig aan de slag. Sinds jaren leg ik mijn domeinnamen vast via Argeweb. Vlot, accuraat, prima service en bovenal zeer vriendelijk. Tsja, wat zoek je nog meer? Antwoord: NOG MEER! Ik dank Argeweb voor het wederzijds vertrouwen al die tijd, Guus Westdorp
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Guus, Ik ben blij te horen dat je zo tevreden bent over Argeweb en wij bedanken jou voor het vertrouwen dat je geeft aan ons om je diensten te beheren. Met hartelijke groet :-) Manon
dinsdag 3 november 2020
Guus Westdorp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super service! Als er een probleem voordoet, denken ze mee en lossen ze het eventueel op.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Hi Jet, Bedankt voor je toffe review! Daar worden wij heel blij van :-) Met blije groet, Manon
vrijdag 30 oktober 2020
Jet van der Gaag
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Hoort zegt het voort
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Help ik heb een probleem! Daarom contact opgenomen met de desk die helpt boven alle verwachtingen. Verwachtingen opgelopen bij andere providers. Een reactie en dito oplossingen met een snelheid waar Max V een punt aan kan zuigen Ik schrijf dit omdat ik anderen deze hoster wil aanraden Ik schijf dit niet vanwege de mogelijkheid van een Bol-Bon die wil ik niet en zou mijn oprechte mening kunnen beïnvloeden.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Anne, Wat goed te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega's. Het beste en meest klantvriendelijke support team zit voor je klaar bij alle problemen. Ook leuk om te lezen dat je dat je ons bij andere wilt aanraden :-) Met heel blije groet, Manon
vrijdag 30 oktober 2020
anne martini
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Argeweb helpt je vakkundig en professioneel !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank aan de toppers van de klantenservice van Argeweb voor het in orde maken van de verhuizing van alle dierencasting domeinen !
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Jaap, Onze toppers hebben je met veel plezier geholpen met het verhuizen van je domeinnamen! Een blije en tevreden klant daar doen we het zeker voor :-) Bedankt voor je toffe woorden. Met blije groet, Manon
woensdag 28 oktober 2020
Jaap Zunneberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dankzij Jeffrey K. van Argeweb kan ik nu gebruik maken van office 365 met import van mijn oude data (8jaar) exchange omgeving. Dit ging niet zinder slag of stoot en na 2 dagen zwoegen heeft hij het voor elkaar gekregen. Lang aan de telefoon, maar altijd vriendelijk en behulpzaam. Topmedewerker! Aanwinst voor het bedrijf en mij als klant.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Freena, Wat goed te horen dat je dankzij onze support hero Jeffrey gebruik kunt maken van de maildienst Office 365! Jeffrey is zeker een aanwinst voor het team samen met mijn collega's van het Servicedesk team! Bedankt voor je positieve woorden. Met blije groet, Manon
woensdag 28 oktober 2020
Freena van Leeuwen - Eijffinger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
snelle reactie en oplossing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had been geschil over mijn hosting account. Nadat ik dat kenbaar market was het door Argeweb binned 24 opgelost. Uitstekend!
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Beste Anthony, Goed te horen dat het geschil is opgelost! Bedankt voor je top review :-) Met blije groet, Manon
woensdag 28 oktober 2020
Anthony
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prima service door Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om een betaalfaciliteit op onze website te realiseren moest er een SSL-certificaat worden aangevraagd en diende dit te worden geïnstalleerd in WordPress. Dankzij de duidelijke website van Argeweb en de uitstekende ondersteuning door het service-team is e.e.a. binnen het uur geregeld. Wederom een prima service.
  • Reactie hierop van: Argeweb
    Wat een mooie review die ik hier aan het lezen ben! Goed te horen het allemaal is gelukt door onze duidelijke website en mijn super hero collega's van het Servicedesk team! Met blije groet, Manon
dinsdag 27 oktober 2020
N.Schurgers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Plus

€ 16,99 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Pro 1

€ 7,95 /maand
  • Opslag: 75 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Argeweb .NL domeinnaam

€ 12,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee