Argeweb

2,2 / 5 1.749 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 30 Werknemers
  • KvK-nummer: 24382542
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00 - 17:30

Review score

2,2 / 5 1.749 ervaringen

Totaal (1.749)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (34)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Argeweb

Argeweb, een bedrijf gevestigd in Maassluis sinds 1999, is een bedrijf dat zich richt op klantenservice (van 8.00 – 20.00) en tevredenheid van de klant.

In 2014 werd Argeweb overgenomen door KPN maar is tegenwoordig een bedrijf dat valt onder Total Webhosting Solutions.

Argeweb biedt verschillende functies aan van webhosting tot e-mailhosting met als speerpunt dat ze dit zo veel mogelijk proberen duidelijk te maken in zo eenvoudig mogelijke taal, zodat de leek het ook kan begrijpen.

Dit heeft Argeweb te bieden

  • Domeinregistratie
  • Webhosting
  • Webdesign
  • VPS
  • E-mailhosting

Ervaringen 1749 op 35 pagina's

ARGWEB NIET TELEFONISCH BEREIKBAAR EN BIJ DE VRAAG WAT HEBBEN JULLIE NU GEDAAN
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb Ranking coach Basis maand Basis ranking Coach Ranking coach Basis maand actiekorting 1e maand Basis ranking Coach al 2 maanden gehad en betaald. Op de vraag wat hebben jullie tot nu toe nu gedaan of wat zijn jullie aan het doen. Al 2 keer geen antwoord op gekregen. Probeer te bellen te mailen met de administratie. Iets anders is niet bereikbaar en er gaan alleen maar muziekjes. Eerlijke review, helaas weinig vertrouwen in deze cases. Is het alleen maar eerst geld betalen en niets presteren, dan kan ik beter er mee stoppen.
dinsdag 9 augustus 2022
Leo Pelsers www.wooncheckpunt.eu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Zeer goed telefonisch geholpen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vandaag eerst telefonisch contact gehad over problemen met het SSL certificaat. Ben goed geholpen en probleem was snel gevonden en verholpen. Was dus positief. Daarna constateerde ik iets anders. Hierover contact gehad per mail. Ik vond het antwoord niet geheel compleet en na nog een mail en antwoord, met een naar mijn mening ontevreden antwoord, heb ik telefonisch contact opgenomen. ik kreeg een medewerkster aan de lijn. Zij luisterde goed, begreep mijn probleem, antwoordde rustig, dacht met me mee, legde het uit, was duidelijk en we kwamen tot een goede oplossing. Ik heb zelf jaren voor een groot commercieel bedrijf gewerkt en weet hoe belangrijk het is om een goede medewerker(ster) bij de klantenservice te hebben. Je bent het visitekaartje van het bedrijf. Zoals zij heeft geluisterd en gehandeld is echt top. Na afloop beloofde ze een bevestiging van ons gesprek per mail en deze heb ik ook zeer snel ontvangen. Zo hoort een klantenservice medewerker(ster) te zijn. Vandaar ook 5 sterren.
woensdag 20 juli 2022
P. Wakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Hele slechte service absoluut geen kwaliteiten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vooraf wordt je niet ingelicht over veranderingen op mail accounts en kosten hiervan. Telefonisch contact is bijna niet mogelijk. Na een uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
vrijdag 24 juni 2022
Willburg Machinebouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verloren data en offline door migratie, dramatische afhandeling daarna.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze klantenservice! Argeweb heeft zonder aankondiging onze database gemigreerd. De database was ineens niet meer bereikbaar waardoor onze website down was. Na met veel moeite eindelijk contact te krijgen met support, ontvingen wij na 2,5 dag eindelijk een kopie van de database, aangezien herstellen niet mogelijk bleek. De data was ruim 2 weken oud, er is dus niet eens een backup gemaakt van de database voor dat ze zijn gaan migreren. Daarna waren excuses al teveel gevraagd. Ver van wegblijven!
vrijdag 24 juni 2022
Renée Vlek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Installeren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische hulp voor het installeren van de F-secure voor mijn man en mij. Echt TOP!!!!
vrijdag 20 mei 2022
Mieneke Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna twee maanden bezig geweest om een domein naam te verhuizen , .Geen service en ook post stukken die verloren gaan .Kortom KNUDDE
maandag 4 april 2022
H.J.Kleijberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Niks Argeweb, wel rekening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
donderdag 31 maart 2022
An Huitzing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 2
Top Service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastische hulp bij installeren van F-Secure! Geduldig en beleefd! Chapeau!
vrijdag 11 maart 2022
Dineke Verhoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en goede service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mij als hobbyist, iemand niet lang niet alles afweet van hosting en websites, is het fijn samenwerken omdat ik snel en goed op weg word geholpen!
maandag 21 februari 2022
Ed
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opgelicht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opgelicht. Domein gehad via argeweb, via de mail een aantal opgezegd. Nu kunnen ze mijn mail niet vinden en krijg ik een rekening van 700 euro. Pas op!
woensdag 16 februari 2022
fam van der Pool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Tussendoor worden tarieven met 70 Euro verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft per maart 2021 de tarieveng ewijzigd. Dit werd enkel medegedeeld via een reclame mail over hun dienstverlening. Het gaat erom dat ze hun Standaard hosting pakket per jaar dat 70,00 Euro duurder is geworden. Er is geen mogelijkheid om dit te veranderen naar een ander pakket. Ik betaal momenteel voor een standaard hosting pakket en een domeinnaam registratie 167,00 Euro per jaar. Dit is echt ongekend. Ik ben bezig om dit juridisch verder uit te laten zoeken. Ik heb nooit gevraagd om een ander product maar betaal er wel voor. Schandelijk!
woensdag 19 januari 2022
Sander Haccou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Lang gesponsord. Maar tijd om te vertrekken.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang domein + hosting gehad. Bij de opzegging ging het echter mis. Ik kreeg tot mijn verbazing toch nog een factuur. Bij de klantenservice werd duidelijk waarom: ze houden zich echt aan de letter van hun contract aan naaien je graag nog op kosten wanneer je toch al had opgezegd. En bij de klantenservice zijn ze goed getraind om je precies uit te leggen waar in het contract staat dat ze je dat geld nog kunnen factureren. Blijkbaar is dat belangrijker dan gewoon vriendelijk doen.
dinsdag 16 november 2021
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
WebMail van ArgeWeb is ERG TRAAG
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat XS4ALL per 1 oktober 2021 gestopt is met webhosting ben ik overgestapt naar ArgeWeb (één van de aanraders van XS4ALL). De overstap verliep soepel en ik ben daarbij goed geholpen. Op enig moment (al vrij snel) begon echter op te vallen hoe traag de webmail van ArgeWeb werkt. Ga gerust koffie drinken (iets overdreven, maar toch) als je je webmail opent of een mailtje over wil zetten naar een andere map. De aangedragen oplossing is: -overzetten naar een andere webhosting dienst (Plesk hosting (even duur) of Microsoft 365 met een licentie prijs per mailbox) -dat betekent dus dat de website verhuisd moet worden en de mailboxen opnieuw aangemaakt moeten worden (hierbij wordt de e-mail inhoud niet overgezet)!!! Ik had dit graag bij het overzetten van XS4ALL naar ArgeWeb willen weten, dan had ik nog een andere provider kunnen kiezen.
woensdag 3 november 2021
Bob van Katwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 2
Onaangenaam verrast door 47% prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb voor mijn bedrijfje een hostingpakket bij Argeweb genomen. Dat was wel duurder dan bijvoorbeeld Mijndomein, maar mijn partner had goede ervaringen met Argeweb. Nu krijg ik zojuist een nieuwe factuur voor het komende jaar binnen en is de prijs van het pakket zonder duidelijke aankondiging daarvan met bijna 50% verhoogd. Weliswaar krijg je er ongevraagd ook meer voor, maar deze handelswijze bevalt me matig. Wellicht, dat ik de hosting maar ergens anders ga onderbrengen. Ik begrijp, dat voor niets alleen de zon opgaat, maar dit vind ik geen nette manier van zaken doen. Over de kwaliteit kan ik niet goed oordelen omdat ik nog geen echte website met shop live heb gezet. De administratie heeft echter al wel een keer een fout gemaakt, waardoor mijn email tijdelijk werd geblokkeerd. Dat kostte een paar dagen om op lossen. Wel heel vriendelijke medewerkers.
dinsdag 12 oktober 2021
emere
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Verhuizing Hosting van XS4ALL naar Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op tijd afgerond ondanks grote drukte maar dankzij klantgericht handelen en deskundige begeleiding, waarbij de telefonische ondersteuning als bijzonder waardevol is ervaren.
vrijdag 1 oktober 2021
Willem Houg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prettige provider maar geen professionele smtp ondersteuning voor coloc!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Xs4all stopt met business-mail accounts, dus die moesten worden verhuisd. Xs4all raadt zelf Argeweb aan als alternatief. En inderdaad, een overstap die redelijk soepel te maken is. Een prettig bedrijf, ze communiceren vlot en prettig (veel sneller dan xs4all overigens), in die zin zeker aan te raden. ECHTER, hoewel je netjes wordt geholpen is er weinig of geen flexibiliteit in dienstverlening. Heb je alles verhuisd, kom je er dan achter dat er geen professionele smtp server ondersteuning is voor colocating machines die je bij xs4all in het datacenter hebt staan. MAW, we kunnen nu, alsnog, op zoek naar een smtp hosting service. Conclusie: goede mailoplossing voor voor huis- tuin en keuken MKB, maar mist professionele Systeem ondersteuning.
dinsdag 28 september 2021
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ik schrijf nooit een review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik schrijf nooit een review, om dat ik niet wil opgenomen worden in een publieke beoordelingslijst. Voor Argeweb maak ik nu een uitzondering, omdat ze vertrouwen geven door hun enthousiasme. Ooit ben ik bij Xs4all begonnen, was één van de eerste klanten. Een groep jonge enthousiaste mensen met veel initiatief. Als groot ontwerpburo hebben we ze later nog geadviseerd. Nu met de gedwongen domein verhuizing, mede door de KPN, heb ik het gevoel weer bij zo'n persoonlijke groep jonge enthousiaste mensen te zijn terechtgekomen. Dus Jasper hardstikke goed, het is inmiddels allemaal duidelijk en (bijna) opgelost. (Het ontwerp van jullie huisstijl zou beter moeten en beter kunnen, maar dit terzijde, neem eventueel contact op met www.beautifulminds.nl)
dinsdag 28 september 2021
René van Raalte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Beste hosting service van Nederland
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Argeweb kun je alles snel en gemakkelijk regelen, ze denken met je mee en bieden daarnaast ook nog eens zeer goede en snelle service. Ze kunnen je helpen bij het instellen / installeren van je VPS tot aan het advies geven over producten. Het zijn echt specialisten op dat gebied ze weten precies waar ze het over hebben en kunnen je daarom ook altijd goed helpen en of adviseren. - Bestellen van producten gaat zeer snel zonder moeite. - Ze zijn eerlijk en geven goed advies. - Prijzen zijn naar mijn mening zeer laag! - Dashboard is overzichtelijk. - Administratie is overzichtelijk - Producten aanpassen is gemakkelijk. - VPS heeft een snelle verbinding - Onbeperkt dataverkeer Al meer dan 3 jaar klant en we hebben nog geen storing gehad of dat onze website er uit lag. Argeweb is echt een aanrader!
vrijdag 24 september 2021
Jeffrey Lang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
verhuizing hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na aanvankelijk wat onduidelijkheid in de communicatie over dit onderwerp heeft Jolanda van de administratie de problemen perfect opgelost. Mijn complimenten en vriendelijke groet.
vrijdag 24 september 2021
Frans J B Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als digibeet krijg ik altijd keurig netjes alles uitgelegd en wordt probleem opgelost.
vrijdag 24 september 2021
C. Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
synchroniseren macbook en iphone
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds augustus '21, met de verhuizing naar Argeweb liep mijn mail Macbook en iPhone niet meer synchroon. Als digibeet is het lastig om door de opgegeven adressen en schema's heen te komen. Maar het is wel gelukt!! Trots op mezelf en Tom van Argeweb.
maandag 20 september 2021
Elly van Schalkwijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
uitsekende hosting ed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
dit gaat prima, zelfs als het fout dreigt te gaan zijn ze bij Argeweb zo alert om dit tegen te gaan. wat mij betreft een 10, op alle fronten.
maandag 20 september 2021
jeroen baars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Ze doen altijd hun best en blijven vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de frustrerende realiteit die internetsites heet, blijft Argeweb vriendelijk en behulpzaam. Want er gaan altijd dingen mis of anders en soms ligt het aan Argeweb maar soms ook niet. Argeweb draagt altijd bij aan een oplossing en dat geeft meer zekerheid dan de belofte dat alles soepel en foutloos gaat.
vrijdag 17 september 2021
Lucien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Een mooie dienstverlening voor een nette prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren ben ik klant bij Argeweb met meerdere VPSen. Zij hebben altijd een zeer goed dienstverlening geboden. Het enige punt van aandacht is de snelheid waarmee backups terug kunnen worden gezet. Ook snapshots terugzetten duurt een stuk langer sinds er van eigenaar gewisseld is.
vrijdag 17 september 2021
Danny Gorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
VPS-probleem snel opgelost bij Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We huren een VPS van Argeweb zonder support, desondanks prima en snel geholpen bij een probleem met de bereikbaarheid van de VPS. Top service!
donderdag 9 september 2021
Raymond Westerik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Rommelige verhuizing van xs4all naar argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beloofde snelle en probleemloze migratie wordt tot nu toe niet waargemaakt. Klantenservice reageert vriendelijk maar komt niet met inhoudelijk antwoord op vragen (alleen ‘standaard’ reacties). Berichten komen van verschillende personen die totaal andere dingen beweren (of geen echt antwoord geven). Van de een een oproep om een bepaalde actie te ondernemen. Terwijl een ander beweert die actie juist (nog?) niet te doen. Over ruim een week wordt mijn website door xs4all offline gehaald en ben ik alles kwijt. En intussen nog geen idee of de migratie naar Argeweb goed gaat verlopen, waar ze mee bezig zijn en of ze nog bezig zijn. De belofte van een migratie zonder problemen en stress gaat voor ons tot nu toe beslist niet op.
dinsdag 7 september 2021
D Kroon-Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 4
dit was een hele goeie medewerker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hulp van de helpdesk is niet altijd even adekwaat, maar vandaag snelle goede, en vooral deskundige hulp gekregen. Hulde aan Lindsey van Woensel!
dinsdag 7 september 2021
j. duym
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Top Service met een grote S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een van onze e-mailadressen werd door Outlook geblokkeerd, waardoor we plotseling geen emails meer konden verzenden. Dit was voor onze organisatie redelijk problematisch (Gelukkig hadden we nog een aantal andere beschikbare e-mailadressen om op door te emailen). Vervolgens de hulp ingeroepen van het Argeweb service team. Jeffrey en Wouter hebben het heel kundig opgelost. Was nog niet zo eenvoudig, want het betrof een aantal instellingen bij Outlook én een andere software provider die veranderd moeten worden, maar hun kundigheid en doorzettingsvermogen hebben uiteindelijk het verschil gemaakt.
dinsdag 7 september 2021
Jan Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Verhuizing van xs4all naar argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft de verhuizing van mijn website van xs4all naar Argeweb intussen snel en adequaat opgelost! Complimenten!
dinsdag 7 september 2021
Hein Corstens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede overstap door verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als gevolg van het stoppen van XS4all overgestapt naar Argeweb om daar ons(web) hostingpakket onder te brengen en ook omdat zij in dezelfde stad zitten als wij met ons restaurant. Was voor de verhuizing erg huiverig maar op een klein dingetje na is alles goed verlopen. Alle dames die ik aan de telefoon heb gehad waren even vriendelijk en behulpzaam. Dank voor alle tijd en geduld!
donderdag 2 september 2021
Jenny Stoorvogel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opzeggen van abonnement
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige maand klant geworden bij de opstart van een nieuwe onderneming. Zoals bij alle lopende ondernemingen ook voor deze bij Argeweb aangeklopt. Tot opeens bleek dat de websitebouwer van deze onderneming hosting van de website en domeinnaam ook al in zijn pakket had aangeboden waardoor we het dubbelop afnamen. Om alles onder 1 dak te houden gekozen om het abonnement ongedaan te maken. Via de klantenservice chat heel vriendelijk en snel geholpen door Jolanda. Erg prettig, goed gedaan en duidelijke uitleg. Zoals gewend bij Argeweb. We blijven vrolijk klant op de andere ondernemingen en danken jullie voor de medewerking
woensdag 1 september 2021
Thomas Voogt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ylona heeft me goed geholpen bij de verhuizing van een domein. Ik kreeg steeds snel antwoord op mijn emails en de informatie was heel duidelijk. Helemaal top!
woensdag 1 september 2021
M. Nuyten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Argeweb is top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort ben ik overgestapt van XS4all naar Argeweb. De medewerkers van Argeweb hebben mij uiterst vriendelijk geholpen met de verhuizing van mijn domeinnamen. En wat een geduld hebben zij om alles uit te leggen en dat ook in heldere taal. Echt in een woord Top!
woensdag 1 september 2021
Jeannet Ekelmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing domeinnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat de hostingservice van XS4All binnenkort zou worden beëindigd ben ik met enkele domeinnamen overgegaan naar Argeweb. Dit leek met wel handig omdat Argeweb al jarenlang enkele andere domeinnamen voor mij als host in beheer heeft Dit altijd tot volle tevredenheid. Zo ging ook deze verhuizing vlot en zeer klantvriendelijk. Ik had er nl. wel even hulp bij nodig omdat dit online niet direct lukte. Ik moest ook even wennen aan de betekenis van een 'ticket' :-) Kortom: alle lof voor uw klantenservice!
dinsdag 31 augustus 2021
Annelies Belt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
AKR
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De wijze waarop alles is overgezet van XS4ALL naar Argeweb is vlekkeloos verlopen T O P
dinsdag 31 augustus 2021
AK Riedstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing hosting van XS4all naar Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In verband met sluiting hosting bij XS4all verhuizing aangevraagd bij/naar Argeweb. Fervent gebruiker van Office 365 en specifieke kennis was nodig. Een enthousiaste medewerker aan de lijn, duidelijk, vrolijk, behulpzaam, luisterend en de tijd nemend. Ook goed doorvragend op welk product voor mij het beste kan aansluiten bij de huidige situatie. Als dit de dienstverlening van Argeweb is c.q. blijft, dan ben ik nu al tevreden. Goed gedaan.
dinsdag 31 augustus 2021
Berend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Omzetten hosting pakket
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Argeweb heeft adequaat gereageerd op het verzoek het hostingpakket aan te passen. Dit hebben ze snel en netjes opgepakt en afgerond.
maandag 30 augustus 2021
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
snelle support en vriendelijke mensen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat problemen met inloggen nadat ik van telefoonnummer was veranderd. Na een mailtje aan support snel en vriendelijk geholpen en kon ik gelukkig ook weer inloggen. Minpunten: niet echt, door het weekend zat er iets vertraging in, maar echte haast had het niet. Eerder deze week ook goed en vriendelijk geholpen door het administratief team, fijne partner om mee samen te werken dus!
maandag 30 augustus 2021
Eva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna 15 jaar maak ik gebruik van de diensten van Argeweb. Dit alles tot grote tevredenheid. Bij vragen kreeg ik deskundig antwoord en ook overige service oke.
maandag 30 augustus 2021
Floor Van Egdom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
verhuizing domeinnaamregistratie nu xs4all ermee stopt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
bij de verhuizing van mijn domeinnaamregistratie van xs4all naar argeweb ben ik vlot en correct geholpen door lindsey en haar collega's.
zondag 29 augustus 2021
monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat KPN om duistere redenen stopt met hun dns en certificaatdiensten zijn wij aan het overstappen naar Argeweb. Wij hebben hierover nogal wat vragen, en daardoor regelmatig contact met de supportafdeling van Argeweb. Ons is opgevallen dat de supportafdeling wel heel snel en nauwkeurig is met hun antwoorden. Dat zijn wij niet (meer) gewend. Een groot kompliment voor Argeweb en hun medewerkers
woensdag 25 augustus 2021
Simon Schilder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Een bedrijf met kennis.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier al jaren klant en u ook zakelijk klant. Gewoon omdat ze naar je luisteren. Met een mooi resultaat. En voor ons zonder zorgen. En dat is ook fijn als je een zorgbedrijf bent.
dinsdag 24 augustus 2021
John Koster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing Hosting van XS4ALL naar Argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De verhuizing van XS4ALL naar Argeweb valt mij niet gemakkelijk. Als digibeet moet ik erg wennen aan Argeweb, de website en de communicatie. Dank zij Lindsey en collega's ervaar ik in ieder geval vriendelijkheid, betrokkenheid, geduld en oplossinggerichtheid zodanig dat ik alle vertrouwen heb dat alles goed komt zodat ik vier sterren kan geven.
dinsdag 24 augustus 2021
Willem Houg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bookyourevent.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In dit pakket had ik verkeerde hosting gekozen. Keurig opgelost door klantenservice en goed meegedacht.
dinsdag 24 augustus 2021
Nico de Jong Atlas Reclame
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
website bouwen voor dummies; nog steeds argeweb
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
voor reepke.com en reepke.nl ben ik nog steeds bij argeweb; en nog steeds heel blij mee; ik ben geen handige met de puter, en alle hulp is welkom, dus was mijn keuze al gauw op argeweb gevallen, en ze doen wat ze beloven, ze helpen me op een manier dat ik t ook snap, en dat ik zelf mijn eigen site kan bouwen...
dinsdag 24 augustus 2021
peter scharpach
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vragen over factuur vakkundig en prettig afgehandeld
dinsdag 24 augustus 2021
Carolijn Waterschoot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
uitstekend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
de vriendelijke hulp aan digisaurussen is onbetaalbaar! hartelijk dank!
dinsdag 24 augustus 2021
jacques
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Verhuizing vanuit XS4all
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel anders gesuggereerd ging verhuizing niet echt gemakkelijk, maar met voldoende hulp werkt het toch allemaal soepel. Uiterst correcte en vrolijke hulp!
maandag 23 augustus 2021
Pem van Heek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super goede service bij de administratie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al sinds jaren het Startup pakket bij Argeweb en zag tot mijn schrik dat de tarieven hiervoor behoorlijk verhoogd waren. Ook zag ik dat, in vergelijking met de huidige pakketten van Argeweb ik de hoofdprijs betaalde voor wat ik nodig heb. Ik ben geweldig geholpen door Mylene die ook direct zag dat overstappen naar een ander pakket de betere optie is voor mij. Bovendien kreeg ik als trouwe klant ook nog korting vanwege mijn dienstjaren bij Argeweb. Voor mij altijd al de nummer 1 provider die het belang van zijn klanten altijd voorop stelt.
zaterdag 21 augustus 2021
Netty de Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
super goede hulp en vriendelijke mensen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben net klant geworden van ArgeWeb, dus heb ik nog beperkte ervaring met ze. Maar, het regelen van nieuwe diensten en verhuizen van mijn oude provider naar ArgeWeb loopt prima. Vriendelijke mensen, hulpvaardig en deskundig. Fijn ook om met 'echte' mensen te kunnen praten in plaats van een chatbot. Geweldig.
vrijdag 20 augustus 2021
Jaap den Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Argeweb? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice