BudgetHosting.nl

2,1 / 5 33 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot BudgetHosting.nl

Overall score

2,1 / 5 33 ervaringen

Totaal (33)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 33 op 1 pagina's

Als je je domeinnaam wegverhuisd gooien ze zomaar ook je hosting account leeg.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je je domeinnaam wegverhuisd gooien ze zomaar ook je hosting account leeg. Heel vreemd bedrijf. Geen zaken meedoen
vrijdag 20 augustus 2021
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
0 sterren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan niets ervan maken! 0 sterren dik verdiend: februari betaald voor een jaar, id goedkoop, en in oktober ineens een verlengingsmail met een behoorlijk bedrag die nergens mee overeen kwam ( februari t/m oktober is 1 jaar?) ben overgestapt naar een andere provider, niet opgelet omdat er privé veel speelde, en blijkt dat de hele verhuizing niet is doorgegaan , en ze mijn site doodleuk in quarantaine hebben gezet! helaas heeft de nieuwe provider ook niets goed gedaan......... op naar de volgende , hopelijk betrouwbare en hopen dat ik niet teveel naamsverlies heb geleden. de halve ster is dus alleen maar om hier verder te kunnen klikken...
maandag 17 februari 2020
Jolanda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte lezer, De domeinnaam BudgetHosting.nl van het gelijknamige bedrijf uit Almere is in 2007 overgenomen door Budget Webhosting BV (budgetwebhosting.nl) uit Beverwijk. BudgetWebhosting BV heeft verder geen banden met het voormalige bedrijf BudgetHosting. BudgetWebhosting BV bestaat al sinds 1999 en heeft tienduizenden tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Mike Roskoop
dinsdag 2 juni 2015
Roskoop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nieuw met webhosting en websites bouwen, net sinds maart 2015 klant, vandaag is het begin mei. Ik probeer een eenvoudige WordPress installatie op te zetten, ik krijg heel veel time-outs, error 503 -en vaak slechte verbinding, de site is traag. Met de juiste Plug-ins nog altijd. Bij het vragen om hulp (via een support ticket via de email), krijg ik wel netjes snel een email met een paar instructies en verder is het zoek het lekker zelf uit. Budgetwebhosting kan/wil niet verder helpen. Wanneer ik een update van WordPress wil uitvoeren vanuit het WordPress dashboard, is dat haast onmogelijk. De update via het CPanel - Softaculous optie, lukt wel. Maar een ander Thema installeren via het Dasboard is onmogelijk. Ik werk zelf in de ICT, dus heb wel een klein beetje een idee wat ik aan het doen ben, maar dit is slecht. Ook al is het eerste jaar goedkoop bij Budgetwebhosting. Als de spullen niet werken, kan het nog zo goedkoop zijn, maar dan heb je er niets aan. Dus indien je een WordPress website wilt draaien bij hun, denk 3 keer na.
vrijdag 8 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wat een waardeloos zooitje is dit Je krijgt alleen het volledig aantal mb opslag bijj het pakket als je per incasso betaald snelheid is 3 x klut al met al zeer slecht
dinsdag 15 juli 2014
we
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
KIJK UIT. Het begint redelijk goedkoop maar wordt per jaar duurder (en minder).Zo eenvoudig kom je ook niet van ze af. Niets is transparant zeker niet de tarieven en de service is dan ook behoorlijk waardeloos...
vrijdag 21 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou 1 ster is eigenlijk al teveel. Nieuw aktiepakket afgesloten. Blijkt dat ik slechts 1/5 deel van ruimte en transfer heb. Mailen.... nee koppelverkoop van incasso.. verdorie, ik betaal toch vooruit? op moment van hier invoeren nog klant, maar niet te lang meer. aanbod restitutie aangenomen (das dan het ene sterretje zal ik maar zeggen), dat wel..maar ik ben er weg.. had zo mooi kunnen zijn (denk ik toch).
donderdag 21 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website gestart bij deze host, echter in onze WordPress site zaten veel time-outs in onder andere plugins. In wordpress veel “resource limit is reached” foutmelding in de admin console. Dit bleek volgens de helpdesk aan onze plugins te liggen, echter uitschakelen hiervan hielp niet. Een kaal blog gaf dezelfde foutmeldingen. Een trace laat zien dat er in de pearing iets fout gaat bij Level 3, de server staat in de US. Deze hebben zij niet goed geconfigureerd. We hebben de site verplaatst naar Webruimtehosting met precies dezelfde configuratie en inhoud, alle problemen zijn weg en de site werkt perfect.
vrijdag 4 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte lezer, De domeinnaam BudgetHosting.nl van het gelijknamige bedrijf uit Almere is in 2007 overgenomen door Budget Webhosting BV (budgetwebhosting.nl) uit Beverwijk. BudgetWebhosting BV heeft verder geen banden met het voormalige bedrijf BudgetHosting. BudgetWebhosting BV bestaat al sinds 1999 en heeft tienduizenden tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Mike Roskoop
donderdag 9 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook al is dit dan 'budget' hosting, het zijn boeven die een domein gekaapt hebben van een klant van mij. en tegen betaling van ik geloof 300 euro weer teruggaven. Honden, boeven, als dit een fysieke winkel was waren ze allang weggejaagd!
woensdag 8 februari 2012
Hoogenboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zie een aantal opmerkingen over mij die ik niet echt kunnen plaatsen. Toen ik stopte met BudgetHosting.nl is alles overgedragen aan BudgetWebHosting.nl. Alle klanten heeft van BudgetWebHosting.nl een mail gehad met daarin de procedures, etc volgens hoe eea afgehandelt zouden moeten worden. Daarna heb ik ook een mail aan alle klanten verstuurd met de volgende strekking: Voor alle TLD's behalve .NL kan de EPP code opgevraagd worden bij BudgetWebHosting.nl, zij beheren namelijk deze domeinnamen. Voor .NL domeinnamen die op naam van BudgetHosting.nl of ID Protect staan kan klanten terrecht op http://www.kaymion.com/transfer (inloggen met domeinnaam als gebruikersnaam en wachtwoord) voor de verhuisdocumenten en registratiecontracten. Voor zover mijn verdere participatie is het erg beperkt maar probeer ik zoveel mogelijk klanten toch zoveel mogelijk bij te staan in de verhuisproces maar ik heb niet zoveel tijd tot mij beschiking en ik zit vaak in het buitenland zo het kan zijn dat niet iedereen mij kan bereiken. Ik hoop hiermee de onduidelijkheid m.b.t. BudgetHosting.nl op te hebben geruimd. Mvgr, Onno Vrijburg
dinsdag 17 juli 2007
Onno Vrijburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke provider. Na stopzettenvan de activiteiten van Budgethosting is de heer Onno Vrijburg nergens meer te bereiken. Ook onze domeinnaam heeft hij "gemakshalve" op zijn naam gezet en probeer deze maar weer terug te krijgen. Een grote oplichter deze schurk. Kijk ook uit voor zijn andere bedrijfjes Resolveit en Baffoon.nl
maandag 9 juli 2007
Henk Robbertsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb dus problemen met deze fijne hoster... Ze hebben mijn .nl naam op naam van die Onno gezet, dus verhuizen kan niet meer. Iemand een oplossing?? Please? En ook ik heb dat incassobureau gehad enz enz... Nu dus 2 domeinnamen kwijt door die kerel... Wie kan helpen???
woensdag 20 juni 2007
rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger:--------- Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met budgethosting.nl. Het enige wat nooit goed gewerkt heeft is uploaden via ftp. Met regelmaat valt de verbinding weg. Ook m.b.t. service nooit problemen gehad. Snelle reactie en oplossingen binnen een uur. En ja soms was de server onbereikbaar maar acceptable gezien de geringe kosten. nu:----------- (1 Maart) Na melding van de overname per 1 maart, is het wat anders. Ik heb nu al een week geen enkele reactie meer gekregen. Mijn domain moet ik verhuizen echter blijkt Onno V. nu de houder te zijn van mijn domein-naam. (Domain Piracy). Ik ben nu dus niet instaat mijn eigen domain te verhuizen en afhankelijk van Onno V. Maar ja die krijg ik dus niet te pakken. GROM
dinsdag 13 maart 2007
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elly Riethorst zag het in oktober 2006 al goed.... "Belangrijke mededeling voor alle klanten van BudgetHosting.nl! Per direct heeft BudgetHosting.nl haar activiteiten in Nederland stopgezet Het klantenbestand wordt overgenomen door BudgetWebhosting.nl. " aldus hun eigen site
donderdag 1 maart 2007
p
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hun helpdesk systeem werkt niet naar behoren en geeft dus ook geen antwoord op mijn vragen. Nu al eenkeer een incassobureau op mijn dak gehad. die factuuren heb ik dus allebei echt nooit ontvangen, ook geen herinneringen. Ik raad deze dus absoluut niet aan! Het is inderdaad goedkoop, maar de service is dan ook waardeloos...
zaterdag 27 januari 2007
Daniel brum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos. De servers zijn inderdaad goed en redelijk snel bereikbaar. Heb ook pas ??n keer downtime gehad. Maar dat is dan ook alles... Hun backoffice is om te huilen. Je krijgt geen papieren factuur maar een mail plus 3 herinneringen (volgens hun website!). De realiteit is echter dat ik geen enkele mail meer krijg maar meteen het incasso buro. Dit is niet alleen zeer genant maar ook moet ik telkens 6 euro extra administratie kosten betalen. Budgethosting is best leuk als je ??n of twee sites hebt maar als je er, zoals ik, 7 hebt lopen is het overzicht COMPLEET weg. Er wordt vanalles gefactureerd op verschillende tijden, soms per maand, soms per halfjaar. Echt t? irritant. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon blijkt ook onbereikbaar. Hun helpdesk systeem werkt niet naar behoren en geeft dus ook geen antwoord op mijn vragen. Ik heb sites opgezegd, per fax, maar krijg ook geen bevestiging van de opzegging. Wie weet factureren ze zomaar opnieuw de opgezegde website. Ik raad deze dus absoluut niet aan, sterker nog, zoek alsjeblieft iets anders! Het is inderdaad goedkoop, maar de service is dan ook waardeloos...
woensdag 3 januari 2007
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder slechte hoster, v??l downtime! langzame reactie op urgente issues. niet telefonisch benaderbaar (alleen via email) ............................. betaal aub een paar euro meer per maand en zoek een goede hoster!
zondag 3 december 2006
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels wel antwoord op mijn vraag via hun website. ik bleek inderdaad de factuur niet gekregen te hebben, geen enkele klant, er was iets met de mailserver. Inmiddels was het incassobureau al in actie gekomen. Toen ik het incassobureau belde van de week, wisten die echt van niks. sorry Onno V., flauw excuus. zorg gewoon dat je dan zelf even al je klanten een mailtje stuurt. volgens mij heb je dit al eens eerder zo gedaan. vooral niet zelf verantwoordelijk willen zijn voor wat er mis gaat. dat er soms dingen mis gaan is logisch. en voor zo'n bedrag kun je niet het paradijs verwachten. maar wat ik altijd minimaal verwacht is serviceverlening. ik heb liever iemand die toegeeft dat het soms mis gaat. dat staat veel vriendelijker dan anderen de schuld geven. sorry, ik blijf bij mijn negatieve advies.
donderdag 12 oktober 2006
Elly Riethorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt hopeloos...!! het spijt me dit te moeten melden, want ik geed liever complimenten weg. maar dit bedrijf doet het echt niet goed. nu al twee keer een incassobureau op mijn dak gehad omdat ik de kwartaalfactuur van maar liefst ?5,95 niet had voldaan.... die factuuren heb ik dus allebei echt nooit ontvangen, ook geen herinneringen. dus maar zelf betaald, want ik wil natuurlijk gewoon betalen voor geleverde diensten. blijkt echter de naam van het bedrijf weer veranderd, ?n bovendien het gironummer ook. niets maar dan ook niets lijkt op een professionele onderneming. ook de website wemelt van de taalfouten. gewoon jammer eigenlijk. ik zocht een goedkope plek op internet. niet voor een website, maar gewoon om gegevens uit te kunnen wisselen met anderen, grote bestanden. dat werkt op zich wel goed allemaal. goedkoop is het wel, tenzij je steeds met een boete via een incassobureau moet betalen. ik ga maar eens op zoek naar andere goedkope ruimte. maar als ik anderen zo lees kan verhuizen wel eens moeilijk worden. ook bij mij geen reactie op mijn email-ticket. ik vrees dat BudgetHosting geen lang leven meer zal hebben. Ik verlaat het zinkende schip...
donderdag 12 oktober 2006
Elly Riethorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging zo goed, hosting snel geregeld maar de bverhuizing van mijn domein laat nu al maanden op zich wachten. Tickets, faxen en mail wordt niet op gereageerd. Toch in de toekomst maar niet meer bij Budgethosting
donderdag 14 september 2006
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
weet het niet maar ik weet wel ik al 36 uur OFFLINE ben. wat kan ik doen ?? bellen ..neemt natuurlijk niemand op. maar heb wel betaald voor 3 jaar. is nergens een klachtencommissie ?? kijk overal kan iets stuk gaan maar mijn hele handel ligt eruit, en de bezoekers die voor gesoten deur komen zie je niet meer !!
zondag 30 april 2006
EuShop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was tot nu toe tevreden over deze hoster. Maar de laatste tijd vaak downtimes, slechte bereikbaarheid, en allerlei aanpassingen in instellingen. Hij is goedkoop, maar ik zou toch op zoek gaan naar iets anders
dinsdag 4 april 2006
Robert van der Rhee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goedkoop, relatief snel en een vrij goede helpdesk. cPanel fantastico is sinds 1 1/5 jaar niet geupgrade en dat is een groot nadeel. Wel een aanrader vooral voor degenen die veel databases en plek nodig hebben.
maandag 4 juli 2005
Andy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit sinds februari bij deze provider en heb tot dusverre geen problemen gehad. Hij is bijzonder goedkoop en naar mijn mening ook nog betrouwbaar en snel. Ik heb pas een keer downtime gehad, gisteren, toen ik 3x achter elkaar een PHPWCMS installatie er op uploade. Dat ging iets te ver, maar was na een kwartier weer volledig te bereiken. Service kan ik je weinig over melden, ik heb namelijk nog geen problemen gekend. cPanel werkt overigens helemaal top, al zou fantastico wel iets vaker geupdate kunnen worden!
donderdag 23 juni 2005
Edwin van Leeuwen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
BudgetHosting heeft als eigenaar een Zuid Afrikaan als ik me niet vergis, daardoor komt het bedrijf qua taal niet echt sterk naar voren. De specificaties en kosten zijn zeer goedkoop te noemen. De servers zijn vaak niet goed te bereiken, maar ze zijn wel snel. Op dit moment gaat het weer beter. De extra opties zijn handig, Meneer Vrijburg maakt gebruik van veel bekende pakketten. Zo is de admin (DirectAdmin) erg gemakkelijk in gebruik en kun je allerlei extra's in een paar klikken installeren. (denk bijv aan statistieken) De service is redelijk. * Voor wie een niet erg belangrijke website heeft maar die toch goedkoop op internet wil, is dit een aanrader. (Bijv sportclub/klein bedrijf/persoonlijke website) * Voor wie een bedrijf wil vertegenwoordigen en zich geen downtime kan veroorloven is het beter om een andere hoster te zoeken.
dinsdag 12 april 2005
Adri Kodde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even een compliment voor de service van BudgetHosting. Overal kunnen zich problemen voordoen, maar de wijze waarop BudgetHosting dit heeft gedaan was gewoon snel, correct en met allure. Complimenten!
zaterdag 1 januari 2005
Adriaan Theeuwes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb eerder gezegd dat ik z??r tevreden was over deze provider, dat was ook zo. Met de nadruk op w?s: sinds een maand ongeveer worden we voortdurend geconfronteerd met downtimes, soms enkele keren per dag een uur of zo, soms 24 uur of langer aaneengesloten. Ook nu weer zijn onze domeinen en de host zelf volledig onbereikbaar, al 24 uur lang. Ook de mailserver en de FTPserver zijn down. Wij hebben eergisteren besloten om, nog tijdens de looptijd van onze contracten (nog 6 maanden) nu meteen al over te stappen naar pc-extreme.nl , waar we voor vrijwel hetzelfde geld 4x zoveel dataverkeer krijgen en 50 mb. webruimte meer. Bovendien hebben we daar onbeperkte emailadressen en aliassen en meer sql-databases enz. Omdat de problemen bij budgethosting nu al een maand aan de gang zijn, denk ik veilig te kunnen stellen dat deze host af te raden is.
dinsdag 5 oktober 2004
Erwin Maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijk!! en hele slechte service... Heb al enkele weken een site bij hun gehost, maar de site is grotendeels niet op te vragen.. door het hele land.... dus niet gerelateerd aan mijn eigen computer. Omdat zij de site wel op kunnen vragen is daarmee de kous af... ER wordt niet meegedacht en de service vind ik uitermate slecht!!! Mijn grootste misser tussen alle hosts die ik nu inmiddels voor verschillende sites heb. Een site wil je online hebben.. en niet steeds... offline.. server niet te vinden enz..... helaas... er is niets met ze te regelen Mijn advies...: DOE HET NIET!!! ga naar anderen!!!
vrijdag 24 september 2004
efraa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hele snelle en persoonlijke service. Zeer scherpe tarieven en alle mogelijkheid tot maatwerk. Gewoon heel aardige mensen die er alles aan doen om hun klanten tevreden te houden. Verder beginnen ze met allerlei extra's zoals een eigen statistiekenteller: de power-pphlogger, wat een uitgebreide en onzichtbare teller is. Bovendien krijg je ook nog Webalizer erbij en diverse extra mogelijkheden zoals een PhPbb-forum enz.
vrijdag 3 september 2004
Erwin Maas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele goede service. Verhuizing was snel en gladjes verlopen, regelen echt alles voor je. Een echte aanrader dus!!!!!!!
donderdag 19 augustus 2004
Berto Bergakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super!! dit is m'n tweede maal bij budgethosting, en allebei super snel en goede service!! Verhuizingen worden keurig netjes en snel geregeld evenals nieuwe domein namen!! mijn sites http://www.ajtrading.nl en http://www.nathalzen.nl zijn perfect snel opgeleverd en behoorlijk goedkoop! Service is verder ook super, zowel telefonisch, via mail als via ticket systeem!!
maandag 8 maart 2004
Bas Bult
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service. Direct nadat mijn betaling binnen was werd alles geactiveerd, na 1 dag hadden ze wat problemen toen vroegen ze of ik een backup wilde naar een nieuwe server of opnieuw wilde opstarten en door deze problemen kreeg ik een upgrade binnen mijn pakket. Helemaal niks te klagen, snelle service geen gezeur alles top ook nadat de betaling binnen is. heb anders meegemaakt (o.a. Digitalus en Protagonist).
donderdag 5 februari 2004
Bennie Heijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met BudgetHosting.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl