Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / BudgetHosting.nl

BudgetHosting.nl

2,1 / 5 32 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot BudgetHosting.nl

Overall score

2,1 / 5 32 ervaringen

Totaal (32)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 32 op 4 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke provider. Na stopzettenvan de activiteiten van Budgethosting is de heer Onno Vrijburg nergens meer te bereiken. Ook onze domeinnaam heeft hij "gemakshalve" op zijn naam gezet en probeer deze maar weer terug te krijgen. Een grote oplichter deze schurk. Kijk ook uit voor zijn andere bedrijfjes Resolveit en Baffoon.nl
maandag 9 juli 2007
Henk Robbertsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb dus problemen met deze fijne hoster... Ze hebben mijn .nl naam op naam van die Onno gezet, dus verhuizen kan niet meer. Iemand een oplossing?? Please? En ook ik heb dat incassobureau gehad enz enz... Nu dus 2 domeinnamen kwijt door die kerel... Wie kan helpen???
woensdag 20 juni 2007
rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger:--------- Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met budgethosting.nl. Het enige wat nooit goed gewerkt heeft is uploaden via ftp. Met regelmaat valt de verbinding weg. Ook m.b.t. service nooit problemen gehad. Snelle reactie en oplossingen binnen een uur. En ja soms was de server onbereikbaar maar acceptable gezien de geringe kosten. nu:----------- (1 Maart) Na melding van de overname per 1 maart, is het wat anders. Ik heb nu al een week geen enkele reactie meer gekregen. Mijn domain moet ik verhuizen echter blijkt Onno V. nu de houder te zijn van mijn domein-naam. (Domain Piracy). Ik ben nu dus niet instaat mijn eigen domain te verhuizen en afhankelijk van Onno V. Maar ja die krijg ik dus niet te pakken. GROM
dinsdag 13 maart 2007
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elly Riethorst zag het in oktober 2006 al goed.... "Belangrijke mededeling voor alle klanten van BudgetHosting.nl! Per direct heeft BudgetHosting.nl haar activiteiten in Nederland stopgezet Het klantenbestand wordt overgenomen door BudgetWebhosting.nl. " aldus hun eigen site
donderdag 1 maart 2007
p
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hun helpdesk systeem werkt niet naar behoren en geeft dus ook geen antwoord op mijn vragen. Nu al eenkeer een incassobureau op mijn dak gehad. die factuuren heb ik dus allebei echt nooit ontvangen, ook geen herinneringen. Ik raad deze dus absoluut niet aan! Het is inderdaad goedkoop, maar de service is dan ook waardeloos...
zaterdag 27 januari 2007
Daniel brum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos. De servers zijn inderdaad goed en redelijk snel bereikbaar. Heb ook pas ??n keer downtime gehad. Maar dat is dan ook alles... Hun backoffice is om te huilen. Je krijgt geen papieren factuur maar een mail plus 3 herinneringen (volgens hun website!). De realiteit is echter dat ik geen enkele mail meer krijg maar meteen het incasso buro. Dit is niet alleen zeer genant maar ook moet ik telkens 6 euro extra administratie kosten betalen. Budgethosting is best leuk als je ??n of twee sites hebt maar als je er, zoals ik, 7 hebt lopen is het overzicht COMPLEET weg. Er wordt vanalles gefactureerd op verschillende tijden, soms per maand, soms per halfjaar. Echt t? irritant. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon blijkt ook onbereikbaar. Hun helpdesk systeem werkt niet naar behoren en geeft dus ook geen antwoord op mijn vragen. Ik heb sites opgezegd, per fax, maar krijg ook geen bevestiging van de opzegging. Wie weet factureren ze zomaar opnieuw de opgezegde website. Ik raad deze dus absoluut niet aan, sterker nog, zoek alsjeblieft iets anders! Het is inderdaad goedkoop, maar de service is dan ook waardeloos...
woensdag 3 januari 2007
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder slechte hoster, v??l downtime! langzame reactie op urgente issues. niet telefonisch benaderbaar (alleen via email) ............................. betaal aub een paar euro meer per maand en zoek een goede hoster!
zondag 3 december 2006
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels wel antwoord op mijn vraag via hun website. ik bleek inderdaad de factuur niet gekregen te hebben, geen enkele klant, er was iets met de mailserver. Inmiddels was het incassobureau al in actie gekomen. Toen ik het incassobureau belde van de week, wisten die echt van niks. sorry Onno V., flauw excuus. zorg gewoon dat je dan zelf even al je klanten een mailtje stuurt. volgens mij heb je dit al eens eerder zo gedaan. vooral niet zelf verantwoordelijk willen zijn voor wat er mis gaat. dat er soms dingen mis gaan is logisch. en voor zo'n bedrag kun je niet het paradijs verwachten. maar wat ik altijd minimaal verwacht is serviceverlening. ik heb liever iemand die toegeeft dat het soms mis gaat. dat staat veel vriendelijker dan anderen de schuld geven. sorry, ik blijf bij mijn negatieve advies.
donderdag 12 oktober 2006
Elly Riethorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt hopeloos...!! het spijt me dit te moeten melden, want ik geed liever complimenten weg. maar dit bedrijf doet het echt niet goed. nu al twee keer een incassobureau op mijn dak gehad omdat ik de kwartaalfactuur van maar liefst ?5,95 niet had voldaan.... die factuuren heb ik dus allebei echt nooit ontvangen, ook geen herinneringen. dus maar zelf betaald, want ik wil natuurlijk gewoon betalen voor geleverde diensten. blijkt echter de naam van het bedrijf weer veranderd, ?n bovendien het gironummer ook. niets maar dan ook niets lijkt op een professionele onderneming. ook de website wemelt van de taalfouten. gewoon jammer eigenlijk. ik zocht een goedkope plek op internet. niet voor een website, maar gewoon om gegevens uit te kunnen wisselen met anderen, grote bestanden. dat werkt op zich wel goed allemaal. goedkoop is het wel, tenzij je steeds met een boete via een incassobureau moet betalen. ik ga maar eens op zoek naar andere goedkope ruimte. maar als ik anderen zo lees kan verhuizen wel eens moeilijk worden. ook bij mij geen reactie op mijn email-ticket. ik vrees dat BudgetHosting geen lang leven meer zal hebben. Ik verlaat het zinkende schip...
donderdag 12 oktober 2006
Elly Riethorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging zo goed, hosting snel geregeld maar de bverhuizing van mijn domein laat nu al maanden op zich wachten. Tickets, faxen en mail wordt niet op gereageerd. Toch in de toekomst maar niet meer bij Budgethosting
donderdag 14 september 2006
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met BudgetHosting.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: