D-Hosting

3,0 / 5 70 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17123215
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-21:00
  • Za-zon: 12:00-17:00
Website screenshot D-Hosting

Overall score

3,0 / 5 70 ervaringen

Totaal (70)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 70 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster! Al jaren een account en (bijna) geen problemen gehad. Ook op het moment dat er iets is waar je niet uitkomt helpen ze je direct. Super hoster en prima prijs/kwaliteit!
donderdag 17 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bedrijf heeft 2 dedicated servers draaien bij D-Hosting. Ik moet zeggen dat de support en de service van D-Hosting uitermate goed is. We hebben enkele tientallen domeinen bij D-hosting draaien. Bij problemen worden deze snel opgelost en zelfs in het weekend is de support desk goed te bereiken. BeMa Design doet op dit moment al 6 jaar zaken met D-Hosting. We zullen dit dan ook zeker blijven doen omdat we uitermate tevreden zijn.
zondag 5 oktober 2008
M. Beerden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In mijn beginperiode met D-Hosting (2002-2005) regelmatig problemen gehad, met name op het gebied van e-mailverkeer. De laatste jaren gaat het over het algemeen vrij redelijk. Website is eigenlijk altijd in de lucht met goede snelheden. Normaliter geen klachten. Bij vragen of wijzigingen van abonnementen snelle reactie. Redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
woensdag 24 september 2008
Milco Rikken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt steeds slechter met d-hosting. Ik raak nu elke week bijna wel mail kwijt. En als ik een email stuur gaan ze queue opschonen en komen de mailtjes dagen later nog binnen. Tijd om te verhuizen.
vrijdag 22 december 2006
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn niet duur maar hebben erg veel problemen om de zaak in de lucht te houden. Na een jaar geklooi zijn wij vertrokken naar een andere webhoster waar wij nog nooit een probleem hebben gehad. Bij D-hosting hadden wij te vaak dat de zaak uit de lucht was en onze site en mail soms zelfs dagen niet werkten. Mijn advies, besteed iets meer geld voor meer zekerheid.
maandag 5 december 2005
Geerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al ruim 1 jaar bij D-hosting / D-creations en ik ben zeer tevreden over D-hosting/d-creations. Mijn website is snel, nagenoeg geen storingen op het netwerk in tegenstelling tot andere hostingbedrijven waar ik eerder zaken mee deed. Ook is de helpdesk goed te bereiken, geen stom gezwets zoals ik maar al te vaak bij anderen heb gehoord. Ik ben er tevreden over en zal daar zeker mijn websites voorlopig laten staan. Met vriendelijke groet, Alex
vrijdag 20 mei 2005
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een voorbeeldje van mijn zoveelste klacht: "De website www.knzv-limburg.nl (81.4.92.40) is al sinds gisterenavond onbereikbaar. Evenals jullie. Een telefoonbeantwoorder met een bericht zonder mogelijkheid te reageren. Met een verhaal over de stroring die verholpen is en waarover ik op jullie site na zou kunnen lezen kan nalezen. Hetgeen de zoveelste leugen van D-Creations is.". Ze leren het daar nooit: tijd om er maar weg te gaan.
zaterdag 30 april 2005
Gert Uphoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondertussen ben ik van hosting provider verhuisd en toen ik bij de nieuwe host support nodig had werd ik keurig binnen enkele minuten op weg geholpen met duidelijke taal dat voor iedereen te begrijpen is. Ff een reactie op de heer Oosterveld: Een hardware storing kan bij iedere provider, groot of klein, bekend of onbekend voorkomen. Maar het moet alleen niet te vaak voorkomen. Bovendien is de berichtgeving over een storing ook een punt. Een goede provider stuurd je een e-mail als er een storing is of is geweest. D-hosting laat alleen een berichtje achter op hun website, zo ga je dus niet met klanten om en zeker niet met zulke tarieven. Bovendien lijkt het gras niet alleen groener bij de buren, in dit geval is het ook groener ;-)
zaterdag 15 januari 2005
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben persoonlijk goed tevreden met D-Hosting. De problemen hieronder beschreven heb ik anders ervaren. Bij de laatste crash duurde het nog geen 6 uur voordat de eerste levenstekenen van het domein doorkwamen. De enige data die ik miste waren enkele foto's die ik die dag kort voor de crash erop gezet had en welke niet in de backup stonden. Maarja, je maakt niet iedere minuut een backup van alle gegevens dus dat is begrijpelijk. En ik heb zelf de bronbestanden op mijn eigen computer staan dus effe opnieuw uploaden en klaar. Tegen ontevreden mensen kan ik alleen maar zeggen: het gras bij de buren lijkt altijd groener. Alsof niet ieder hosting bedrijf af en toe problemen kent met de hardware....
vrijdag 14 januari 2005
Oosterveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou, de serververhuizing bied weinig verbetering. De ene storing na de andere en ik eis gewoon binnen een week dat ze de gehele zooi in orde maken ander neem ik een jurist in de arm en kijk ik wat de mogelijkheden zijn om mijn geld terug te eisen. Ik heb het helemaal gehad met dat stelletje amateurs.
zaterdag 25 december 2004
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net zoals onderstaande mensen de laatste tijd vaak storingen ondervonden, omdat ik ook op de server van MJ zat. Meerdere keren dat m?n site urenlang offline was, maar gelukkig nooit data verloren. Ik merk echter (via dnsstuff.com) mijn site vanaf vandaag eindelijk op een andere server staat en dat deze gelukkig weer bereikbaar is. Toch heeft mijn vertrouwen een flinke deuk opgelopen. En hoewel ze niet overdreven duur zijn, ben ik al wel andere webhosters tegengekomen die meer bieden (vooral meer dataverkeer) voor dezelfde prijs.
donderdag 7 oktober 2004
Anton Boonstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is het gehele weekend al flink prijs met de storingen op de uitbestede server 81.91.3.176 waar helaas mijn site ook op draait. Een bezoekje aan de site van www.mj.nl leert mij dat MJ Internet b.v. niet erg actueel is met hun storingsmeldingen. Hopelijk maakt d-hosting nu eens haast om de 81.91.3.176 te migreren naar hun eigen netwerk zodat storingen sneller op te lossen zijn. Verder zou het geen kwaad kunnen om de mysql database en de apache server eens te upgraden, staat een beetje oude versie op. Wellicht is dat euvel verholpen als ze de 81.91.3.176 server migreren naar hun eigen netwerk. Verder heb ik over de telefonische support geen klagen en liet het bedrijf op de hcc dagen wel een professionele indruk achter. Ik hoop op beterschap.
zondag 3 oktober 2004
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Site is 10 (!!!) dagen offline geweest. Er stond geen melding op mijn site. Op hun site stond dat ze afhankelijk waren van ander bedrijf en niets konden doen. Vervolgens mocht je zelf de backup terug halen, welke onvolledig was. Mis dus gewoon data van mijn site.... Vele malen gebeld, geen excuses (!!!) en steeds mijn probleempjes verhelpen, maar verder niet zelf kijken of het allemaal werkt, waardoor er nog vele teleffontjes hebben moeten plaatsvinden. Ga er dan ook zeker weg. Dit is een prototype slechte service. Trek je conclusies.
vrijdag 2 juli 2004
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-Creations/D-Hosting blijft maar aanmodderen. Een half jaar geleden een server gecrashd, geen backups, helaas pindakaas. Volgens D-Creations lag de schuld bij het datacenter MJ (zie reactie D-Creations van 9 jan 2004). Maar gelukkig: de servers worden gemigreerd naar een nieuw datacenter! Half juni dus weer een server crash, weer geen backups. En weer de schuld van het datacenter. Dit bleek de enige server nog te zijn die uitbesteed was... Jaja Nou, volgens whois staan tenminste de servers 81.91.3.176 en 81.91.3.216 nog bij MJ. Als je site op een van die servers draait, zou ik me toch maar ernstig zorgen gaan maken. Als D-Creations zo ontevreden was over dat datacenter, dan hadden ze daar meteen moeten wegwezen, en niet nog een half jaar aanmodderen. Op deze manier zijn je klanten de dupe, en wellicht nemen die wel maatregelen en lopen weg. Ik in ieder geval wel!
donderdag 1 juli 2004
Kritische Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de service en dienstverlening van D-hosting. De kracht van D-hosting ligt voornamelijk in de persoonlijke benadering, ik zelf ben dan ook erg tevreden over de dienstverlening. Jammergenoeg is het de afgelopen dagen een beetje mis gelopen. Een van de servers waar ook mijn website op stond is gecrashed. Na een belletje richting D-hosting bleek dit de enige server nog te zijn die uitbesteed was.. D-hosting was al lange tijd niet tevreden over deze externe host en neemt nu alles in eigen beheer. De migratie van deze laatste server stond al namelijk gepland... jammer dus van de crash! Ondanks dat mijn website door de server crash een paar dagen offline is geweest ben ik tot nu toe nog erg tevreden over de dienstverlening van D-hosting. De medewerkers van D-hosting hebben met man en macht gewerkt om alle accounts snel over te zetten naar een nieuwe server. Inmiddels werkt de nieuwe server en ben ik erg tevreden. Laat de servercrash een goede leerervaring voor d-hosting, want ik geloof dat dit niet snel meer zal voorkomen als ik de mensen van D-hosting mag geloven. Overigens kan ik (nog steeds) D-hosting aanbevelen als een goede en betaalbare webhoster. Met vriendelijke groet, Pascal Timmermans ( een trouwe d-hosting klant met meer dan 30 websites ondergebracht bij d-hosting).
maandag 21 juni 2004
Pascal Timmermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment ligt er een server al 4 dagen plat bij het bedrijf, ik ben van plan om een andere te zoeken. Zoiets kun je als bedrijf niet laten gaan, je moet een noodplan hebben of zoiets.
woensdag 16 juni 2004
F.N
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al meer dan twee jaar bij D-Hosting (aka D-Creations). In het begin lag het er meer dan eens per maand uit, maar sinds ze op de nieuwe lokatie zitten heb ik dat niet meer meegemaakt. Met de service zit het ook wel goed. Je krijgt snel antwoord en ze hebben een handige support site waar je terecht kunt met veel problemen. De prijzen zijn ook zeker redelijk te noemen, alleen hadden ze wel wat meer dataverkeer mogen geven.
vrijdag 4 juni 2004
Mathijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-creations was tot enkele maanden geleden een goede host. Maar zoals al meer op deze website aangegeven hebben ze onderhoud van hun servers niet onder controle. Zo zijn mijn websites maanden down gegaan. Tijdens deze periode was de communicatie met d-hosting (andere naam voor d-creations) zeer onder de maat. Maar na maanden problemen heeft d-hosting de klanten die gedupeerd waren een maand extra gratis hosting aangeboden. Dus ik krijg enkele dagen geleden de factuur van een van mijn site's toegezonden via email. Op de factuur stond niet aangegeven dat er een maand gratis hosting is geweest. Ik stuur daarom een reply op hun email met de vraag waar de maand gratis hosting is gebleven. Daarop kreeg ik een antwoord dat de email een maand later is gestuurd. De nieuwe periode die ik moet betalen is dus niet wat is aangegeven op de factuur. Op de vraag of ik een nieuwe correcte factuur kan krijgen kreeg ik een zeer beschofte opmerking terug gestuurd "Ben jezelf thuis in html? ". Met andere woorden pas de factuur zelf maar aan. Mooi dus ik zal ook even het totaal bedrag aanpassen en de helft betalen. Kortom Dhr. Jonkers van D-Creations kan wel een cursus 'customer focus' volgen om zijn communicatie te verbeteren. Ik heb een boos emailtje terug gestuurd en het antwoord wat ik daar op zal krijgen zal bepalen of ik de drie websites die ik daar host wel of niet bij hun zal laten staan.
maandag 19 april 2004
A. Molenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als anderen hier was ik tot vorig jaar erg tevreden over de service, echter de ervaringen van de laatste maanden hebben zoveel ergenis veroorzaakt dat ik inmiddels besloten heb over te stappen naar een andere (Amerikaanse) hosting provider. Servercrashes zonder backup, niet werkende en later alleen via een omweg werkende webmail, kinderziektes in de PHP implementaties... Ik geloof meteen dat het personeel oprecht hun best doet en klachten welwillend te woord staat, maar uiteindelijk heb ik toch liever een werkend domein dan het zoveelste vriendelijke mailtje met excuses. Wat mij betreft dus geen aanrader.
vrijdag 26 maart 2004
Xander Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar mijn mening is er niets mis met d-creations. Ik heb er op dit moment 5 website's gehost, en nog nooit ??n probleem meegemaakt. Ook op de support valt niets aan te merken. Als je zonodig een back-up wilt maak daar dan zelf een systeem voor, of betaal 300 euro per jaar meer voor een hoster die dat w?l doet! Niet zo moeilijk over doen dus! Dus mensen, er is niet, maar dan ook niets mis met D-creations!!!
maandag 16 februari 2004
Stefan Methorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
had vroeger goede service maar als er iets loos is lijken deze tijden gelijk voorbij. idd bij de crash geen automatische noodaccount met mailtje. nee, je moet eerst zelf naar de website gaan om te zien wat er loos is, en zelf een AANVRAAG doen om je site weer online te krijgen! zeer slecht. ik heb zelf een fowardaccount en na de crash was ineens de toegang tot het beheerpanel verdwenen. ('ja dat hoort niet bij het type account'). na een paar mailtjes is die toegang weer hersteld maar dit is in het geheel echt geen manier van zaken doen.
zaterdag 7 februari 2004
Jayzee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja, die server 112 stond inderdaad bij MJ. Gelukkig heeft D-Creations nu een nieuwe locatie waar ze alles zelf beheren. Erg jammer dat D-Creations een slechte naam krijgt doordat die lui bij MJ hun werk niet doen zeg. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik inmiddels een nieuw account heb op het nieuwe D-Creations netwerk en daar ben ik zeer over te spreken. Geen storingen en heel erg snel. Kortom, D-Creations haal zo snel mogelijk alles weg bij MJ des te eerder zijn jullie van de problemen aldaar verlost!
dinsdag 27 januari 2004
Hans Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een paar jaar klant van d-hosting, in eerste instantie erg tevreden, maar ga deze maand nog opstappen. Ik ben het meer dan zat. D-hosting is misschien leuk voor de hobbyist, maar voor de internetondernemer een regelrechte ramp. Het begint al met het serveronderhoud. Dit wordt niet zoals gebruikelijk per email gemeld, maar in een mededeling op de website. De website van d-hosting wordt op dezelfde server gehost als mijn site, dus dat schiet natuurlijk niet echt op. Daarnaast wil ik uiteraard van te voren op de hoogte zijn van onderhoud, ipv met een onverwachte downtijd geconfronteerd te worden. Onderhoud wordt overigens doodleuk overdag uitgevoerd, en kan zoals afgelopen week zo 3 dagen duren. Ronduit onprofessioneel. Je data wordt overigens niet gebackuped, zodat je met een diskcrash al je online gegevens kwijt bent. Daarnaast hebben ze geen reserve/testserver klaar staan, zodat de downtime bij een eventuele servercrash hard kan oplopen. Als een server dan eindelijk weer in de lucht is duurt het nog dagen voordat alle kinderziektes weer uit het systeem zijn gehaald. Daarbij komt ook nog ze de servers niet in eigen beheer hebben, maar huren bij mj.nl. Wat ook weer resulteert in langere downtijden omdat ze er niet fysiek bij kunnen. Kortom: D-hosting is onzorgvuldig en slecht georganiseerd. Ondanks de goede bedoelingen, hoop ik dan maar..
zondag 11 januari 2004
een ontevreden klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reacties betreft storing: Wij hebben nog enkele servers bij een extern bedrijf staan en helaas is de service bij dat datacenter ontzettend verslechterd. Zij waren ook verantwoordelijk voor het herstel van de service d.m.v. backup, maar ook dit gaf problemen. Inmiddels zijn wij de migratie van deze servers naar onze nieuwe locatie te Redbus aan het voorbereiden. De performance van het netwerk aldaar is zoals het hoort en omdat de servers aldaar in ons eigen beheer zijn de performance van de servers en reactietijd bij eventuele storingen ook. De noodaccounts hebben te maken met het groot aantal 'slapende sites'. Door alle accounts van een noodaccount te voorzien zouden de sites die er direct behoefte aan hadden dit veel later hebben gekregen. Daarom de keuze omdat via dat systeem te doen. Onze nieuwe klanten worden reeds op servers in het nieuwe netwerk ondergebracht en veel bestaande klanten die reeds overgezet zijn hebben dit als zeer positief ervaren. Het is alleen jammer dat de servercrash gebeurde voordat we deze hebben kunnen migreren.
vrijdag 9 januari 2004
D-Creations
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-creations doet er nu al bijna 3 dagen over om de gecrashte server in de lucht te krijgen....... Als je zulke service niet erg vind, kan je m.i. voor een fractie van de kosten bij een andere flut provider terecht.. Maar d-creations pretendeert een zeer stabiele provider te zijn (NOT !!)
vrijdag 9 januari 2004
treurige klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik schreef op 6 mei 2003 een positieve ervaring met D-Creations, maar die is nu echt wel omgeslagen naar zwaar negatief. Heel veel storingen in de afgelopen maanden en tot overmaat van ramp begaf de server het waar mijn bedrijfs website op staat afgelopen dinsdagavond. Voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ik kan dit niet voor mijn bedrijf verantwoorden en ben onderweg naar een andere provider, die zijn best doet om mijn site daar weer snel aan de gang te krijgen. Maar zoiets duurt even. Ohw en dan komt D-Creations doodleuk met een berichtje op de website dat ik een noodaccount kan laten aanmaken. Dat is niet aan mij omdat te vragen, dat is aan D-Creations omdat gewoon te doen. Ik ben zwaar teleurgesteld in D-Creations ...
donderdag 8 januari 2004
G? Henning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na twee maanden ondergebracht te zijn bij deze host kan ik er niets dan positiefs over berichten, een goede, top klantenservice, stabiele servers en niet geheel onbelangrijk : een erg snelle response-tijd, zeer zeker een aanrader te noemen als je voor kwaliteit gaat. Raymond Dam
maandag 5 januari 2004
Raymond Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik breng al mijn klanten altijd onder bij D-Creations en kan niet anders oordelen dan dat ik zeer tevreden ben. Inmiddels zijn er een aantal van mijn nieuwe klanten op de servers in hun nieuwe lokatie bij Redbus geplaatst en de connectie is echt super. Ze zijn altijd tot laat bereikbaar zowel telefonisch als via e-mail wat werken voor mij een stuk makkelijker maakt aangezien ik zelf vaak tot de laat doorwerk. En ze zijn zeker ook kwa prijs een aantrekkelijke hosting partij. Vooral zo doorgaan en ik zie jullie op de HCC.
vrijdag 21 november 2003
Bas van Dorenmalen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb ongeveer zo'n 20 a 30 domeinen bij D-Creations ondergebracht en ik blijf het een top-host vinden!! Er zijn inderdaad 1 week wat problemen geweest, omdat ze een server hebben ge-updated, maar ik verwacht dat ze daarmee alleen maar nog stabieler worden. Ze zijn goedkoop, bieden goede service en zijn snel. Daarbij de mogelijkheid om eigen scripts te plaatsen etc etc... Ik laat alle domeinen monitoren door Internetseer en heb 99% een 100% uptime!!! Ik blijf D-creations vrolijk aan iedereen aanraden.
donderdag 20 november 2003
J.A.G. Melis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij willen op de laatste drie reacties even reageren: Reactie kroew.nl: De server waarop de site draaide moest worden geupgrade. Helaas bleek de upgrade voor problemen te zorgen. Wij gaan ervan uit dat voor het geld dat wij aan de leverancier van de PSA software betalen dan support mogen verwachten. Dit gaat echter zo langzaam dat een enorme lange downtime het gevolg was. Wij hebben door lang proberen het probleem zelf opgelost, waar het eigenlijk de softwareleverancier was die dit moest doen. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend dat de sites zo lang down waren. Jammer is bij reacties zoals deze van Dhr. de Groot dat ze vergeten te melden dat ze ons rond 23:00 nog aan de telefoon krijgen en dat ze voor enorme uitschieters in dataverkeer nooit hebben hoeven te betalen. Reactie noviomagnum: Er zijn wat problemen geweest met het netwerk doordat er ddos attacks op plaatsvonden. Jammer, maar wij zijn niet de enige provider die daar wel eens last van hebben. Om ddos attacks op te vangen stappen wij over naar een nieuw netwerk met meer netwerkconnecties dan het huidige, zodat bij uitval van een connectie verkeer eenvoudig omgeleid kan worden. Reactie stefanendanielle.nl: Hier geldt hetzelfde als de reactie hiervoor. De problemen hebben niets te maken met het te groot worden. Bij groei breiden we immers eenvoudig de capaciteit uit. Wij betreuren uiteraard de problemen van de laatste tijd die inmiddels zijn opgelost.
zondag 16 november 2003
D-Hosting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In den beginne was alles mooi en goed werkend. Zoals hieronder ook aangegeven wordt was de service goed, en de bereikbaarheid en de snelheid voldoende. De laatste weken zijn er echter niets dan problemen geweest. Ik wilde graag SSL gebruiken omdat ik met persoonsgegevens werkte; dat werkte prima, totdat die Peter dingen ging verplaatsen op de server waardoor alles sindsdien niet meer werkt. De website is slecht bereikbaar, SSL heeft voor lange tijd niet gewerkt, webmail doet het af en toe niet, evenals de mailserver.... Sinds gister is onze website offline, bij elkaar al meer dan een dag; dat is voor professionele termen gewoon onacceptabel ! Dat er dan "server-onderhoud" plaatsvind is allemaal prima, maar doe het dan snachts en zorg dat het binnen 12 uur afgerond is :( Wij gaan zeker overwegen over te stappen naar een andere hoster want we zijn de problemen een beetje zat!
donderdag 30 oktober 2003
Laurens de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een aantal domeinen bij D-Creations omdat ik over mijn eerste domein zeer tevreden was. Ben altijd zeer tevreden geweest (ZEER snelle respons en goede service voor lage prijs), maar de laatste maanden zijn er veel storingen geweest. Heel jammer, want verder ben ik altijd tevreden geweest. Hopelijk zijn de problemen snel voorbij...
zondag 26 oktober 2003
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks alle positieve berichten over d-creations wil ik toch graag opmerken dat de service de laatste tijd slechter wordt. De servers liggen er vaker uit dan vroeger en ook voor een steeds langere tijd. Nu snap ik ook wel dat je voor dat geld geen 99.9% uptime hoeft te verwachten, dus daarom moet ieder voor zich de afweging maar maken of d-creations het geld waard is. Ik heb nog andere accounts bij d-creations, maar met de huidige stand van zaken verleng ik mijn abbo niet. Zijn 'ze' te groot geworden?
zaterdag 25 oktober 2003
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoek niet verder! D-creations is een zeer goede webhoster. De service is geweldig : gisteren had ik nog wat vragen en krijg binnen 30 seconden antwoord om 12 uur 's nachts! En dat is niet de eerste keer dat ze zo snel reageren. Je kunt ze ook nog tot laat en in het weekend bellen en dat kan ook erg handig zijn. Daarnaast zijn de kosten ook nog laag. Ik heb vooral een domeinnaam aangevraagd voor emailgebruik - en ben pas enkele maanden ook met wat websites bezig. In een woord : top provider!
vrijdag 22 augustus 2003
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo iedereen, Ik heb niets anders dan lof voor D-Creations. De service is hier perfect te noemen, zeer snelle respons op e-mails. Accounts worden snel aangemaakt. Zit nu ongeveer ander halve maand bij D-Creations, en heb hun nog nooit betrapt dat de server eruit heeft gelegen. Dit was jammer genoeg bij mijn vorige providers wel eens anders. Heb al verschillende providers meegemaakt tot nu toe en D-Creations is verre weg de beste provider die ik tot nu toe heb mee gemaakt. Als dit zo blijft bij D-creations, hoef ik nooit meer te verhuizen.
donderdag 14 augustus 2003
Ronald Huls
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider, excellente service, snel, stabiel en kennis van zaken. Admin tool en webmail werken ook goed. Had veel problemen met het verhuizen bij Lycos vandaan. D-Creations heeft zonder mopperen iedere keer weer meegewerkt om het voor elkaar te krijgen en dat kan ik van Lycos niet zeggen. Je bent bij d-creations nog klant, ga zo door!
donderdag 7 augustus 2003
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik mijn website eerst bij Ladot had ondergebracht, vervolgens Lycos, en dan nu D-Creations, is D-Creations werkelijk een verademing. Een persoonlijke begeleiding op al je vragen en problemen, tot zelfs laat op de avond,om je website perfect te laten werken. Kortom een geweldige aanbeveling voor een ieder die op zoek is naar een webhost die nog oog en oor heeft voor de klant zijn wensen. Dat D-Hosting daarnaast een zeer prettige prijslijst hanteerd is meegenomen, maar staat feitelijk niet in verhouding met wat ze daar allemaal voor bieden. Kortom een geweldige aanrader. imagin.nl
donderdag 17 juli 2003
Marinus Wieten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De verhuizing van mijn domeinnaam van Lycos naar D-creations verliep in het begin nogal stroef. Maar dat is voor een groot deel aan lycos te wijten. Verder niets dan lof over D-Creations! E-mails worden binnen no time beantwoord. Mijn site is een keer offline geweest en dat werd na een telefoontje direct verholpen.
zaterdag 5 juli 2003
Natasja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen mee. Wel al twee verschillende sites moeten verplaatsen (van de vier) naar andere servers, maar dat verloopt verder goed (alleen de mail ging niet vlekkeloos, maar is weer snel opgelost). Weinig problemen verder.
woensdag 2 juli 2003
Marja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het allerbegin een foutje vanwege overgang nieuwe server, daardoor duurde mijn registratie een week langer, maar D-Creations is mij goed tegemoetgekomen. Ze lijken me wel ietsje duurder dan sommige andere providers, maar daarvoor is de site wel altijd bereikbaar, snel en heb je geen amateuristisch gedoe. Dus gewoon een lekker gevoel dat je er verder niet naar om hoeft te kijken!
maandag 9 juni 2003
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
2e domein en pakket bij hun genomen. Ladot had eindelijk domeinnaam om mijn naam gezet en D-Creations was zeeer behulpzaam. Had wat vragen en zij antwoorden altijd en snel!!! Geweldige service, goedkoop, snelle servers, enz.. Ga vooral door D-Creations!!! Ik heb al verschillende mensen naar hun verwezen ;) Verdienen ze wel ;)
zaterdag 24 mei 2003
Christiaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een gedoe met Lycos om m'n domeinen te verhuizen naar D-Creations. Lycos maakt de een naar de andere fout, schiet allemaal niet op. Maar D-Creations, perfect. Snel response op vragen en nu de site daar actief is, zie ik ook dat ie veel sneller is dan bij Lycos. Prima admin en webmail tools. Ga zo door!
zondag 11 mei 2003
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een startend ondernemer is dit een prima hostingbedrijf en ze hebben er alle tijd om je te helpen. Niks dan lof en een aanrader dus.
dinsdag 6 mei 2003
G? Henning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website niet bereikbaar. Bestaan ze nog? (:-(
dinsdag 29 april 2003
Th. Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top! Ik heb een aantal domeinnamen over laten zetten (van Direct Services/Direct Host/Flexvalue Internet Services) naar D-Creations. Met mijn vorige host vergeleken is dit bedrijf echt perfect! Natuurlijk maakt ook D-Creations foutjes (MySQL die niet direct is aangemaakt), maar deze worden snel en goed hersteld! De telefonische helpdesk heb ik nog niet nodig gehad. Op e-mail wordt altijd snel gereageerd. Een voordeel is het Plesk "doe-het-zelf" systeem waarmee je zelf e-mailadressen e.d. in kan stellen.
woensdag 23 april 2003
Peter Scheffer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eindelijk heeft mijn vorige provider mijn domeinnaam vrij gegeven voor verhuizing naar D-creations. De DNS instellingen waren in het weekend overgezet en direct werkt alles perfect. Gelukkigheb ik alles nu onder 1 dak. Als er iets is wordt je snel geholpen en op de hoogte gehouden. Kortom, ik ben best tevreden. Hier kan Highpoint een voorbeeld aan nemen.
zondag 30 maart 2003
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super. Goedkoop, razendsnel en goede support.
maandag 24 maart 2003
Quist
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De support is aanzienlijk verbeterd sinds een tijdje. Wellicht was de verhuizing mede een oorzaak waardoor er slechte communicatie was. D-creations maakt het voor hobbyisten zoals ik nog haalbaar/bestaalbaar om een website op het internet te hebben.
vrijdag 21 maart 2003
Maarten Pols
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik draai bij hun nu bijna 2 jaar. Ik heb al heel wat hostingbedrijven versleten. En kan over d-creations.nl alleen maar goede dingen melden. In die 2 jaar is de site nog nooit offline geweest. Zeer goede support (bereikbaar tot 22:00) en erg snel.
maandag 17 maart 2003
sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vragen werden via email vrij snel beantwoord, later iets minder snel omdat er carnaval gevierd werd, dit was aangegeven op hun homepage. er waren een paar dingen niet helemaal goed ingesteld, bv het wachtwoord klopte niet tegenover wat er was doorgegeven. na een telefoontje van een minuut was dit samen met een paar andere dingen binnen 10 minuten opgelost. prima support, vriendelijke medewerkers, goede prijzen. aanrader.
zaterdag 15 maart 2003
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met D-Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 4,04 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja