Home / Bedrijven (A tot Z) / D-Hosting

D-Hosting

3,0 / 5 70 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 17123215
Website screenshot D-Hosting

Overall score

3,0 / 5 70 ervaringen

Totaal (70)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 70 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster! Al jaren een account en (bijna) geen problemen gehad. Ook op het moment dat er iets is waar je niet uitkomt helpen ze je direct.Super hoster en prima prijs/kwaliteit!
donderdag 17 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn bedrijf heeft 2 dedicated servers draaien bij D-Hosting. Ik moet zeggen dat de support en de service van D-Hosting uitermate goed is. We hebben enkele tientallen domeinen bij D-hosting draaien.Bij problemen worden deze snel opgelost en zelfs in het weekend is de support desk goed te bereiken.BeMa Design doet op dit moment al 6 jaar zaken met D-Hosting. We zullen dit dan ook zeker blijven doen omdat we uitermate tevreden zijn.
zondag 5 oktober 2008
M. Beerden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In mijn beginperiode met D-Hosting (2002-2005) regelmatig problemen gehad, met name op het gebied van e-mailverkeer. De laatste jaren gaat het over het algemeen vrij redelijk. Website is eigenlijk altijd in de lucht met goede snelheden. Normaliter geen klachten. Bij vragen of wijzigingen van abonnementen snelle reactie. Redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
woensdag 24 september 2008
Milco Rikken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt steeds slechter met d-hosting. Ik raak nu elke week bijna wel mail kwijt. En als ik een email stuur gaan ze queue opschonen en komen de mailtjes dagen later nog binnen. Tijd om te verhuizen.
vrijdag 22 december 2006
Marco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn niet duur maar hebben erg veel problemen om de zaak in de lucht te houden. Na een jaar geklooi zijn wij vertrokken naar een andere webhoster waar wij nog nooit een probleem hebben gehad. Bij D-hosting hadden wij te vaak dat de zaak uit de lucht was en onze site en mail soms zelfs dagen niet werkten. Mijn advies, besteed iets meer geld voor meer zekerheid.
maandag 5 december 2005
Geerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al ruim 1 jaar bij D-hosting / D-creations en ik ben zeer tevreden over D-hosting/d-creations.Mijn website is snel, nagenoeg geen storingen op het netwerk in tegenstelling tot andere hostingbedrijven waar ik eerder zaken mee deed.Ook is de helpdesk goed te bereiken, geen stom gezwets zoals ik maar al te vaak bij anderen heb gehoord.Ik ben er tevreden over en zal daar zeker mijn websites voorlopig laten staan.Met vriendelijke groet, Alex
vrijdag 20 mei 2005
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een voorbeeldje van mijn zoveelste klacht:"De website www.knzv-limburg.nl (81.4.92.40) is al sinds gisterenavond onbereikbaar. Evenals jullie. Een telefoonbeantwoorder met een bericht zonder mogelijkheid te reageren. Met een verhaal over de stroring die verholpen is en waarover ik op jullie site na zou kunnen lezen kan nalezen. Hetgeen de zoveelste leugen van D-Creations is.".Ze leren het daar nooit: tijd om er maar weg te gaan.
zaterdag 30 april 2005
Gert Uphoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondertussen ben ik van hosting provider verhuisd en toen ik bij de nieuwe host support nodig had werd ik keurig binnen enkele minuten op weg geholpen met duidelijke taal dat voor iedereen te begrijpen is.Ff een reactie op de heer Oosterveld: Een hardware storing kan bij iedere provider, groot of klein, bekend of onbekend voorkomen. Maar het moet alleen niet te vaak voorkomen. Bovendien is de berichtgeving over een storing ook een punt. Een goede provider stuurd je een e-mail als er een storing is of is geweest. D-hosting laat alleen een berichtje achter op hun website, zo ga je dus niet met klanten om en zeker niet met zulke tarieven.Bovendien lijkt het gras niet alleen groener bij de buren, in dit geval is het ook groener ;-)
zaterdag 15 januari 2005
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben persoonlijk goed tevreden met D-Hosting. De problemen hieronder beschreven heb ik anders ervaren. Bij de laatste crash duurde het nog geen 6 uur voordat de eerste levenstekenen van het domein doorkwamen. De enige data die ik miste waren enkele foto's die ik die dag kort voor de crash erop gezet had en welke niet in de backup stonden. Maarja, je maakt niet iedere minuut een backup van alle gegevens dus dat is begrijpelijk. En ik heb zelf de bronbestanden op mijn eigen computer staan dus effe opnieuw uploaden en klaar. Tegen ontevreden mensen kan ik alleen maar zeggen: het gras bij de buren lijkt altijd groener. Alsof niet ieder hosting bedrijf af en toe problemen kent met de hardware....
vrijdag 14 januari 2005
Oosterveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou, de serververhuizing bied weinig verbetering. De ene storing na de andere en ik eis gewoon binnen een week dat ze de gehele zooi in orde maken ander neem ik een jurist in de arm en kijk ik wat de mogelijkheden zijn om mijn geld terug te eisen.Ik heb het helemaal gehad met dat stelletje amateurs.
zaterdag 25 december 2004
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met D-Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar: