D-Hosting

3,0 / 5 70 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17123215
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-21:00
  • Za-zon: 12:00-17:00
Website screenshot D-Hosting

Overall score

3,0 / 5 70 ervaringen

Totaal (70)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 70 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net zoals onderstaande mensen de laatste tijd vaak storingen ondervonden, omdat ik ook op de server van MJ zat. Meerdere keren dat m?n site urenlang offline was, maar gelukkig nooit data verloren. Ik merk echter (via dnsstuff.com) mijn site vanaf vandaag eindelijk op een andere server staat en dat deze gelukkig weer bereikbaar is. Toch heeft mijn vertrouwen een flinke deuk opgelopen. En hoewel ze niet overdreven duur zijn, ben ik al wel andere webhosters tegengekomen die meer bieden (vooral meer dataverkeer) voor dezelfde prijs.
donderdag 7 oktober 2004
Anton Boonstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is het gehele weekend al flink prijs met de storingen op de uitbestede server 81.91.3.176 waar helaas mijn site ook op draait. Een bezoekje aan de site van www.mj.nl leert mij dat MJ Internet b.v. niet erg actueel is met hun storingsmeldingen. Hopelijk maakt d-hosting nu eens haast om de 81.91.3.176 te migreren naar hun eigen netwerk zodat storingen sneller op te lossen zijn. Verder zou het geen kwaad kunnen om de mysql database en de apache server eens te upgraden, staat een beetje oude versie op. Wellicht is dat euvel verholpen als ze de 81.91.3.176 server migreren naar hun eigen netwerk. Verder heb ik over de telefonische support geen klagen en liet het bedrijf op de hcc dagen wel een professionele indruk achter. Ik hoop op beterschap.
zondag 3 oktober 2004
Chris de Boden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Site is 10 (!!!) dagen offline geweest. Er stond geen melding op mijn site. Op hun site stond dat ze afhankelijk waren van ander bedrijf en niets konden doen. Vervolgens mocht je zelf de backup terug halen, welke onvolledig was. Mis dus gewoon data van mijn site.... Vele malen gebeld, geen excuses (!!!) en steeds mijn probleempjes verhelpen, maar verder niet zelf kijken of het allemaal werkt, waardoor er nog vele teleffontjes hebben moeten plaatsvinden. Ga er dan ook zeker weg. Dit is een prototype slechte service. Trek je conclusies.
vrijdag 2 juli 2004
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-Creations/D-Hosting blijft maar aanmodderen. Een half jaar geleden een server gecrashd, geen backups, helaas pindakaas. Volgens D-Creations lag de schuld bij het datacenter MJ (zie reactie D-Creations van 9 jan 2004). Maar gelukkig: de servers worden gemigreerd naar een nieuw datacenter! Half juni dus weer een server crash, weer geen backups. En weer de schuld van het datacenter. Dit bleek de enige server nog te zijn die uitbesteed was... Jaja Nou, volgens whois staan tenminste de servers 81.91.3.176 en 81.91.3.216 nog bij MJ. Als je site op een van die servers draait, zou ik me toch maar ernstig zorgen gaan maken. Als D-Creations zo ontevreden was over dat datacenter, dan hadden ze daar meteen moeten wegwezen, en niet nog een half jaar aanmodderen. Op deze manier zijn je klanten de dupe, en wellicht nemen die wel maatregelen en lopen weg. Ik in ieder geval wel!
donderdag 1 juli 2004
Kritische Klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over de service en dienstverlening van D-hosting. De kracht van D-hosting ligt voornamelijk in de persoonlijke benadering, ik zelf ben dan ook erg tevreden over de dienstverlening. Jammergenoeg is het de afgelopen dagen een beetje mis gelopen. Een van de servers waar ook mijn website op stond is gecrashed. Na een belletje richting D-hosting bleek dit de enige server nog te zijn die uitbesteed was.. D-hosting was al lange tijd niet tevreden over deze externe host en neemt nu alles in eigen beheer. De migratie van deze laatste server stond al namelijk gepland... jammer dus van de crash! Ondanks dat mijn website door de server crash een paar dagen offline is geweest ben ik tot nu toe nog erg tevreden over de dienstverlening van D-hosting. De medewerkers van D-hosting hebben met man en macht gewerkt om alle accounts snel over te zetten naar een nieuwe server. Inmiddels werkt de nieuwe server en ben ik erg tevreden. Laat de servercrash een goede leerervaring voor d-hosting, want ik geloof dat dit niet snel meer zal voorkomen als ik de mensen van D-hosting mag geloven. Overigens kan ik (nog steeds) D-hosting aanbevelen als een goede en betaalbare webhoster. Met vriendelijke groet, Pascal Timmermans ( een trouwe d-hosting klant met meer dan 30 websites ondergebracht bij d-hosting).
maandag 21 juni 2004
Pascal Timmermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment ligt er een server al 4 dagen plat bij het bedrijf, ik ben van plan om een andere te zoeken. Zoiets kun je als bedrijf niet laten gaan, je moet een noodplan hebben of zoiets.
woensdag 16 juni 2004
F.N
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al meer dan twee jaar bij D-Hosting (aka D-Creations). In het begin lag het er meer dan eens per maand uit, maar sinds ze op de nieuwe lokatie zitten heb ik dat niet meer meegemaakt. Met de service zit het ook wel goed. Je krijgt snel antwoord en ze hebben een handige support site waar je terecht kunt met veel problemen. De prijzen zijn ook zeker redelijk te noemen, alleen hadden ze wel wat meer dataverkeer mogen geven.
vrijdag 4 juni 2004
Mathijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-creations was tot enkele maanden geleden een goede host. Maar zoals al meer op deze website aangegeven hebben ze onderhoud van hun servers niet onder controle. Zo zijn mijn websites maanden down gegaan. Tijdens deze periode was de communicatie met d-hosting (andere naam voor d-creations) zeer onder de maat. Maar na maanden problemen heeft d-hosting de klanten die gedupeerd waren een maand extra gratis hosting aangeboden. Dus ik krijg enkele dagen geleden de factuur van een van mijn site's toegezonden via email. Op de factuur stond niet aangegeven dat er een maand gratis hosting is geweest. Ik stuur daarom een reply op hun email met de vraag waar de maand gratis hosting is gebleven. Daarop kreeg ik een antwoord dat de email een maand later is gestuurd. De nieuwe periode die ik moet betalen is dus niet wat is aangegeven op de factuur. Op de vraag of ik een nieuwe correcte factuur kan krijgen kreeg ik een zeer beschofte opmerking terug gestuurd "Ben jezelf thuis in html? ". Met andere woorden pas de factuur zelf maar aan. Mooi dus ik zal ook even het totaal bedrag aanpassen en de helft betalen. Kortom Dhr. Jonkers van D-Creations kan wel een cursus 'customer focus' volgen om zijn communicatie te verbeteren. Ik heb een boos emailtje terug gestuurd en het antwoord wat ik daar op zal krijgen zal bepalen of ik de drie websites die ik daar host wel of niet bij hun zal laten staan.
maandag 19 april 2004
A. Molenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als anderen hier was ik tot vorig jaar erg tevreden over de service, echter de ervaringen van de laatste maanden hebben zoveel ergenis veroorzaakt dat ik inmiddels besloten heb over te stappen naar een andere (Amerikaanse) hosting provider. Servercrashes zonder backup, niet werkende en later alleen via een omweg werkende webmail, kinderziektes in de PHP implementaties... Ik geloof meteen dat het personeel oprecht hun best doet en klachten welwillend te woord staat, maar uiteindelijk heb ik toch liever een werkend domein dan het zoveelste vriendelijke mailtje met excuses. Wat mij betreft dus geen aanrader.
vrijdag 26 maart 2004
Xander Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar mijn mening is er niets mis met d-creations. Ik heb er op dit moment 5 website's gehost, en nog nooit ??n probleem meegemaakt. Ook op de support valt niets aan te merken. Als je zonodig een back-up wilt maak daar dan zelf een systeem voor, of betaal 300 euro per jaar meer voor een hoster die dat w?l doet! Niet zo moeilijk over doen dus! Dus mensen, er is niet, maar dan ook niets mis met D-creations!!!
maandag 16 februari 2004
Stefan Methorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met D-Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 4,04 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja