D-Hosting

3,0 / 5 70 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17123215
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-21:00
  • Za-zon: 12:00-17:00
Website screenshot D-Hosting

Overall score

3,0 / 5 70 ervaringen

Totaal (70)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 70 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
had vroeger goede service maar als er iets loos is lijken deze tijden gelijk voorbij. idd bij de crash geen automatische noodaccount met mailtje. nee, je moet eerst zelf naar de website gaan om te zien wat er loos is, en zelf een AANVRAAG doen om je site weer online te krijgen! zeer slecht. ik heb zelf een fowardaccount en na de crash was ineens de toegang tot het beheerpanel verdwenen. ('ja dat hoort niet bij het type account'). na een paar mailtjes is die toegang weer hersteld maar dit is in het geheel echt geen manier van zaken doen.
zaterdag 7 februari 2004
Jayzee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja, die server 112 stond inderdaad bij MJ. Gelukkig heeft D-Creations nu een nieuwe locatie waar ze alles zelf beheren. Erg jammer dat D-Creations een slechte naam krijgt doordat die lui bij MJ hun werk niet doen zeg. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik inmiddels een nieuw account heb op het nieuwe D-Creations netwerk en daar ben ik zeer over te spreken. Geen storingen en heel erg snel. Kortom, D-Creations haal zo snel mogelijk alles weg bij MJ des te eerder zijn jullie van de problemen aldaar verlost!
dinsdag 27 januari 2004
Hans Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een paar jaar klant van d-hosting, in eerste instantie erg tevreden, maar ga deze maand nog opstappen. Ik ben het meer dan zat. D-hosting is misschien leuk voor de hobbyist, maar voor de internetondernemer een regelrechte ramp. Het begint al met het serveronderhoud. Dit wordt niet zoals gebruikelijk per email gemeld, maar in een mededeling op de website. De website van d-hosting wordt op dezelfde server gehost als mijn site, dus dat schiet natuurlijk niet echt op. Daarnaast wil ik uiteraard van te voren op de hoogte zijn van onderhoud, ipv met een onverwachte downtijd geconfronteerd te worden. Onderhoud wordt overigens doodleuk overdag uitgevoerd, en kan zoals afgelopen week zo 3 dagen duren. Ronduit onprofessioneel. Je data wordt overigens niet gebackuped, zodat je met een diskcrash al je online gegevens kwijt bent. Daarnaast hebben ze geen reserve/testserver klaar staan, zodat de downtime bij een eventuele servercrash hard kan oplopen. Als een server dan eindelijk weer in de lucht is duurt het nog dagen voordat alle kinderziektes weer uit het systeem zijn gehaald. Daarbij komt ook nog ze de servers niet in eigen beheer hebben, maar huren bij mj.nl. Wat ook weer resulteert in langere downtijden omdat ze er niet fysiek bij kunnen. Kortom: D-hosting is onzorgvuldig en slecht georganiseerd. Ondanks de goede bedoelingen, hoop ik dan maar..
zondag 11 januari 2004
een ontevreden klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reacties betreft storing: Wij hebben nog enkele servers bij een extern bedrijf staan en helaas is de service bij dat datacenter ontzettend verslechterd. Zij waren ook verantwoordelijk voor het herstel van de service d.m.v. backup, maar ook dit gaf problemen. Inmiddels zijn wij de migratie van deze servers naar onze nieuwe locatie te Redbus aan het voorbereiden. De performance van het netwerk aldaar is zoals het hoort en omdat de servers aldaar in ons eigen beheer zijn de performance van de servers en reactietijd bij eventuele storingen ook. De noodaccounts hebben te maken met het groot aantal 'slapende sites'. Door alle accounts van een noodaccount te voorzien zouden de sites die er direct behoefte aan hadden dit veel later hebben gekregen. Daarom de keuze omdat via dat systeem te doen. Onze nieuwe klanten worden reeds op servers in het nieuwe netwerk ondergebracht en veel bestaande klanten die reeds overgezet zijn hebben dit als zeer positief ervaren. Het is alleen jammer dat de servercrash gebeurde voordat we deze hebben kunnen migreren.
vrijdag 9 januari 2004
D-Creations
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
D-creations doet er nu al bijna 3 dagen over om de gecrashte server in de lucht te krijgen....... Als je zulke service niet erg vind, kan je m.i. voor een fractie van de kosten bij een andere flut provider terecht.. Maar d-creations pretendeert een zeer stabiele provider te zijn (NOT !!)
vrijdag 9 januari 2004
treurige klant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik schreef op 6 mei 2003 een positieve ervaring met D-Creations, maar die is nu echt wel omgeslagen naar zwaar negatief. Heel veel storingen in de afgelopen maanden en tot overmaat van ramp begaf de server het waar mijn bedrijfs website op staat afgelopen dinsdagavond. Voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ik kan dit niet voor mijn bedrijf verantwoorden en ben onderweg naar een andere provider, die zijn best doet om mijn site daar weer snel aan de gang te krijgen. Maar zoiets duurt even. Ohw en dan komt D-Creations doodleuk met een berichtje op de website dat ik een noodaccount kan laten aanmaken. Dat is niet aan mij omdat te vragen, dat is aan D-Creations omdat gewoon te doen. Ik ben zwaar teleurgesteld in D-Creations ...
donderdag 8 januari 2004
G? Henning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na twee maanden ondergebracht te zijn bij deze host kan ik er niets dan positiefs over berichten, een goede, top klantenservice, stabiele servers en niet geheel onbelangrijk : een erg snelle response-tijd, zeer zeker een aanrader te noemen als je voor kwaliteit gaat. Raymond Dam
maandag 5 januari 2004
Raymond Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik breng al mijn klanten altijd onder bij D-Creations en kan niet anders oordelen dan dat ik zeer tevreden ben. Inmiddels zijn er een aantal van mijn nieuwe klanten op de servers in hun nieuwe lokatie bij Redbus geplaatst en de connectie is echt super. Ze zijn altijd tot laat bereikbaar zowel telefonisch als via e-mail wat werken voor mij een stuk makkelijker maakt aangezien ik zelf vaak tot de laat doorwerk. En ze zijn zeker ook kwa prijs een aantrekkelijke hosting partij. Vooral zo doorgaan en ik zie jullie op de HCC.
vrijdag 21 november 2003
Bas van Dorenmalen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb ongeveer zo'n 20 a 30 domeinen bij D-Creations ondergebracht en ik blijf het een top-host vinden!! Er zijn inderdaad 1 week wat problemen geweest, omdat ze een server hebben ge-updated, maar ik verwacht dat ze daarmee alleen maar nog stabieler worden. Ze zijn goedkoop, bieden goede service en zijn snel. Daarbij de mogelijkheid om eigen scripts te plaatsen etc etc... Ik laat alle domeinen monitoren door Internetseer en heb 99% een 100% uptime!!! Ik blijf D-creations vrolijk aan iedereen aanraden.
donderdag 20 november 2003
J.A.G. Melis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij willen op de laatste drie reacties even reageren: Reactie kroew.nl: De server waarop de site draaide moest worden geupgrade. Helaas bleek de upgrade voor problemen te zorgen. Wij gaan ervan uit dat voor het geld dat wij aan de leverancier van de PSA software betalen dan support mogen verwachten. Dit gaat echter zo langzaam dat een enorme lange downtime het gevolg was. Wij hebben door lang proberen het probleem zelf opgelost, waar het eigenlijk de softwareleverancier was die dit moest doen. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend dat de sites zo lang down waren. Jammer is bij reacties zoals deze van Dhr. de Groot dat ze vergeten te melden dat ze ons rond 23:00 nog aan de telefoon krijgen en dat ze voor enorme uitschieters in dataverkeer nooit hebben hoeven te betalen. Reactie noviomagnum: Er zijn wat problemen geweest met het netwerk doordat er ddos attacks op plaatsvonden. Jammer, maar wij zijn niet de enige provider die daar wel eens last van hebben. Om ddos attacks op te vangen stappen wij over naar een nieuw netwerk met meer netwerkconnecties dan het huidige, zodat bij uitval van een connectie verkeer eenvoudig omgeleid kan worden. Reactie stefanendanielle.nl: Hier geldt hetzelfde als de reactie hiervoor. De problemen hebben niets te maken met het te groot worden. Bij groei breiden we immers eenvoudig de capaciteit uit. Wij betreuren uiteraard de problemen van de laatste tijd die inmiddels zijn opgelost.
zondag 16 november 2003
D-Hosting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met D-Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 4,04 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja