DataCT

4,8 / 5 160 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 53017781
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot DataCT

Overall score

4,8 / 5 160 ervaringen

Totaal (160)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 160 op 16 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van de helpdesk van datact kreeg ik heel snel een reactie op mijn mail met professionele ondersteuning.
woensdag 16 maart 2016
Ellinger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maandag 8 februari 2016
Minkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Direct en snel geholpen
maandag 7 december 2015
Witkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hadden een probleem met Prestashop, DataCT heeft dit perfect voor ons opgelost, duidelijke communicatie en snel geholpen. Goed gedaan team DataCT !!!!
donderdag 3 december 2015
Verdaasdonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede prijzen en flexibel in het leveren van support. Denken goed mee met de klant.
donderdag 5 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer blij met DataCT. Ze zijn deskundig en problemen met 1 van mijn sites hebben ze altijd snel verholpen. De afdeling support is ook altijd goed bereikbaar. Ik ben meer dan blij met de overstap van Webreus naar DataCT, wat een verschil qua professionaliteit.
dinsdag 3 november 2015
Gomes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot ongeveer medio 2014 kon ik de positieve berichten onderschrijven die ik hier lees. Ik heb ervaring met de normale service en de uitgebreide service. Wat er aan de andere kant is gebeurd is weet ik niet, maar plotseling nam het service niveau af tot lachwekkend. Voor de liefhebbers kan ik gewoon mijn mail met de helpdesk openbaar maken en je gelooft je ogen niet. De laatste bijvoorbeeld: ik schrijf eergisteren:"ik ondervind op dit moment problemen met het ftp-en, kun je er even naar kijken?' Antwoord (vandaag):'wij hebben geen enkel probleem. punt' en veel meer van dit soort echt bizarre voorbeelden. Ik heb gevraagd om over te stappen naar VPS en heb na 6 maal vragen nog steeds geen enkel antwoord, zelfs geen reactie. Ik heb er zo'n 25 domeinen lopen en het is allemaal hetzelfde beeld. Alsof er een aantal helpdeskmedewerkers zijn aangenomen zonder empathie. Alhoewel, de chat werkt ook al maanden niet meer. En op verkoopinformatie (ander, hun onbekend email adres geprobeerd), wordt ook niet gereageerd. Ik ga nu begin november met de kritische sites over stappen naar een andere host, terwijl ik net de meeste jaarrekeningen heb betaald; balen maar ik moet dit verlies wel nemen, dit lage serviceniveau is me te riskant, ik kan me geen uitval veroorloven en dan zien dat er niet gecommuniceerd wordt. Voor een simpel websiteje zal het wel gaan, maar voor een serieuze applicatie is DATACT de weg echt kwijt. Jammer dat een bedrijf waar de ondernemer, Jochem zo hard voor gewerkt heeft, gewoon om zeep wordt gebracht door onvoldoende klantgerichtheid. Balen van de enorme hoeveelheid tijd en stress die ik weer door ga maken bij een overstap, die echt onnodig was geweest, als iemand in de helpdesk gewoon zijn mail zou lezen. Jochem, wat mij betreft kun je dit voorkomen door het heft weer in handen te nemen en klantgerichtheid af te dwingen bij je team. Anders ben je me kwijt, ik heb het al gepland. Het ergste is, dat al er één klaagt er een hele groep meestal net zo over denkt.
vrijdag 23 oktober 2015
Timmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een paar dagen klant. Eerst wat problemen voor installatie Moodle, daarna prima opgelost door DataCT.
zaterdag 3 oktober 2015
Faber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
alles bijna altijd in orde en zo niet: meteen opgelost
zondag 20 september 2015
Bruning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn een supertevreden reseller van DataCT, en dat mag gezegd worden! Snelle sites, overzichtelijk beheer en goede service. Daar worden wij blij van!
vrijdag 18 september 2015
Verheul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met DataCT? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Bronze

€ 7,49 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 100 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja