deHeeg.nl

3,3 / 5 71 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Website screenshot deHeeg.nl

    Overall score

    3,3 / 5 71 ervaringen

    Totaal (71)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (17)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 71 op 8 pagina's

    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik begrijp niets van onderstaande ervaringen. Ik ben al jaren klant bij deHeeg en heb nog nooit enig probleem ondervonden, terwijl ik toch echt geen IT-deskundige ben. Het support-team reageert heel snel, en komt ook met heldere antwoorden en oplossingen. Ik heb ook ervaring met een ander (Belgisch) bedrijf - bNamed.net, dat ik ooit heb gebruikt voor het registreren van een buitenlandse domeinnaam die deHeeg niet kon aanbieden. Registratie was toen bij de zuiderburen iets voordeliger, maar daar staat tegenover dat je bij hen alleen emailadressen tegen betaling krijgt. Ook hun klantenservice was trouwens heel correct en snel. Bij deHeeg kost registratie van de meest gangbare domeinen nu trouwens ook maar een tientje.
    zondag 29 december 2013
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Geen slechte provider maar uiterest inflexibel. We hebben een aantal accounts verplaatst en een deel van het reseller account opgezegd. Krijgen we na lang wachten een autmatische verlengning opgedrongen omdat we niet via hun eigen customer service center hebben opgezegd maar via een aparte email...
    donderdag 7 november 2013
    Theuns
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Omdat ze adverteren met "beste webhost" dacht ik dat dat een goede moest zijn. Heb dus voor veel geld (voor mij!) een domeinnaam aangevraagd en mijn website loopt dus bij hen. Echter omdat budgetwebhosting veel goedkoper (36 euro tegen 94 euro) wilde ik mijn domeinnaam verhuizen. Door ziekte kon ik dit niet zelf en heb ik maar heel zelden de mail kunnen checken Hierdoor was ik 7 dagen te laat met de verhuizing, hoewel het al wel bekend was bij hen. De heeg heeft de factuur van 94 euro geïncasseerd en staat absoluut niet open voor een tegemoetkoming in de kosten.Het volgende punt is dat je bij de Heeg in eerste instantie geen informatie krijgt over het online zetten van je website etc. Terwijl je dat bij het veel goedkopere buro wel krijgt.De Heeg staat in haar recht, volgens de voorwaarden moet ik gewoon betalen, echter als je een beetje service wilt geven is het netjes als je in bepaalde omstandigheden een uitzondering kunt maken, of in ieder geval kunt tegemoetkomen in de kosten. Nu betaal ik 94 euro en daar hoeven zij niets meer voor te doen. Voor mij geen de Heeg meer.
    donderdag 1 april 2010
    Onstein
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Goede ervaring, uitstekende provider. Ik wil alleen maar even reageren op de reactie hiervoor. Easy Administration Tool (EAT) is een Open Source project, geen eigen ideetje van DeHeeg. http://sourceforge.net/projects/eatd/
    dinsdag 30 maart 2010
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik wilde mijn hosting verplaatsen naar een wat grote partij. Een oud-collega raadde mij deheeg aan.Dit is niet goed bevallen: 1. deheeg heeft zelf een management console gemaakt (eatserver). Dit console ziet er bijhoorlijk ouderwets uit en werkt niet echt intiutief. Het meest vervelende is dat veel standaardfuncties die je vindt in DirectAdmin niet in dit zelfgemaakte console zitten. 2. Loginnamen voor ftp en email worden genereert. Je krijgt loginnamen zoals 'pamisoft17' die je vervolgens niet kunt wijzigen. 3. wachtwoorden zijn maximaal 8 karakters 4. beveiligde email wordt niet ondersteund, hierhoor werkt deheeg niet samen met diensten zoals Gmail. 5. erg duur (120 euro per jaar voor 100mb webruimte)Ik heb na 1 dag besloten over te stappen naar een andere provider. Deheeg bood aan om alleen de verhuis- en aansluitkosten te facturen. Dit is op zich prettig. Echter besloten ze de stekker uit mijn site te halen voordat de DNS servers naar mijn nieuwe hosting account wezen. Hierdoor was ik een paar uur offline.
    dinsdag 29 december 2009
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    de heeg begon als een goede hoster maar heeft zich opgewerkt tot de slechtste. zojiust tot volle tevredenheid alles verhuisd naar nxs.nl burocratie arrogant gedrag help slecht te bereiken sites uploaden soms ziekelijk traag server systeem erg windows gericht en onoverzichtelijk.
    woensdag 27 mei 2009
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik heb nog nooit een hoster meegemaakt die de service aanbied zoals DeHeeg. We hebben een aantal keren vragen/uitdagingen gehad en deze zijn zeer profesioneel opgelost zelfs in het weekend (zaterdag & zondag). We gebruiken momenteel het goedkoopste pakket dus daar word geen onderscheid in gemaakt.
    dinsdag 26 mei 2009
    van den Berg
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    In het begin was ik tevreden en werd ook netjes te woord gestaan als ik belde, het laatste jaar ben ik zeer ontevreden en ga zeker verhuizen ik betaal meer dan € 500,00 voor mijn pakket maar de laatste tijd is mijn website té vaak off-line steeds problemen met de server waar te veel website`s op staan, je krijgt nu als reactie dat je maar een duurder pakket moet nemen, maar ook met een ( goedkoop???) pakket horen ze service te geven, ze werken schijnbaar alleen in kantoor uren, want nu in het weekend kun je ze niet bereiken, GEEN ENKELE service dus, alleen wat algemene vragen, op dit moment is weer mijn website niet bereikbaar en loop ik inkomsten mis. nee ze verdienen echt geen pluim.
    zaterdag 25 april 2009
    de veth
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Goede ervaringen mee. Werk al jaren met de Heeg en ze hosten een aantal van mijn sites. Nooit geen problemen gehad erg stabiel.
    woensdag 12 november 2008
    Mitch
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    DeHeeg is levert ons al jaren een professionele en betrouwbare service. Niets anders dan lof.
    zondag 12 oktober 2008
    Robin de Lyon
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

    Richtlijnen

    Wij zien graag dat een Review:

    • 100% eerlijk is.
    • plus- en minpunten bevat.
    • details bevat.

    Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

    • grove/kwetsende taal bevat.
    • links bevat.
    • onjuist is.
    • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

    Deel jouw ervaring

    Heb jij ervaring met deHeeg.nl? Deel die dan op deze pagina.

    Prijs/Kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice

    Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

    Direct naar: