deHeeg.nl

3,3 / 5 71 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

    Website screenshot deHeeg.nl

    Overall score

    3,3 / 5 71 ervaringen

    Totaal (71)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Laatste 12 maanden (17)

    • Algemeen
    • Prijs/kwaliteitverhouding
    • Kwaliteit hosting
    • Klantenservice

    Ervaringen 71 op 8 pagina's

    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Mijn ervaringen zijn op zich goed, hoewel het doorgeven van weizigingen in adres e.d. behoorlijk stroef gaat. De prijs is alleen veel en veel te hoog, en dat is toch wel mijn voornaamste reden waarom ik overweeg naar een ander te stappen die goedkoper is.
    woensdag 16 januari 2008
    Tricky
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Dat komt misschien, omdat jij die domeinnamen en hosting nieuw bij hun heb aangevraagd en niet verhuist naar een ander. Dan zijn ze natuurlijk vlot en 'vriendelijk'. Na vandaag snap ik waarom mijn klant wilde verhuizen. Ik heb ze daarom ook een veel betere (goedkopere) alternatief aangewezen. Wat zijn ze ongelooflijk onvriendelijk aan de telefoon als je wat vragen hebt. Ik ben dan volledig eens met onderstaand citaat:"Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel."Terwijl ik niet eens een probleem voorlegde, maar gewoon een aantal vragen had. Als ze niet willen antwoorden moeten ze maar hun telefoonlijn niet openstellen. Als je huidige klant nog dingen bij je hebt lopen, is het toch de bedoeling dat niet in een keer alles eraf wordt gehaald. En zoals gevraagd eerst men op de hoogte brengt en contact opneemt totdat de verhuizing compleet is?Ik zal ze citeren: "Ik kan u ervan verzekeren dat er geen back-up meer is en u heeft niet nog eens te proberen ons te bereiken" Over meedenken gesproken... tsja...Ik snap dan ook niet waar ze die award op gebaseerd hebben, waarmee ze zelf reclame lopen maken op hun site. Na die prijzen ook nog eens gezien te hebben.
    vrijdag 4 mei 2007
    Chung-Hang
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik snap de negatieve reacties over deHeeg IS niet. Ook heb ik geen enkele downtime, slechte service of andere negatieve eigenschappen bij de Heeg kunnen ontdekken. Niets dan lof! M'n beide sites (www.lommers.org) en (www.lommersonline.com) werken prima! Al enkele jaren.
    dinsdag 23 januari 2007
    Rogier
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Weinig problemen tot afgelopen weekend. Hun eatserver ligt er in een weekend tijd twee keer compleet uit, zodat geen enkele website die bij hun gehost staat voor enkele uren te bezoeken zijn. Verder vind ik ze - erg duur - niet klant vriendelijk gericht bij het stellen van vragen - aan de langzame kant met het veranderen van instellingen - niet op de hoogte brengend naar de klanten toeDaarom ga ik aan het eind van het contract jaar over naar een andere webhoster.
    zondag 18 juni 2006
    Merlijn
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    De servers zijn snel en vertonen weinig storingen, maar de helpdesk is een ramp!Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel.Als ze toegeven dat er een probleem is, zoeken ze geen echte oplossing maar adviseren je om het maar te accepteren.In mijn geval hebben ze o.a. zonder me op de hoogte te stellen mijn site onbereikbaar gemaakt voor Google omdat ze vonden dat de zoekrobot te veel bandbreedte verbruikte.Misschien redelijk geschikt voor het hosten van hobby-sites maar professionele klanten kunnen dit bedrijf beter mijden. Zodra het huidige abonnent is afgelopen, ben ik daar weg.
    zaterdag 25 maart 2006
    G. van Wilgen
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    De servers zijn snel en vertonen weinig storingen, maar de helpdesk is een ramp!Ze gaan er bij voorbaat vanuit dat problemen niet aan hun kant kunnen liggen en klanten die daaraan twijfelen, worden afgescheept met ontwijkende of niet ter zake doende antwoorden. Ze worden kortaf en zelfs ronduit onvriendelijk als je twijfelt aan hun oordeel.Als ze toegeven dat er een probleem is, zoeken ze geen echte oplossing maar adviseren je om het maar te accepteren.In mijn geval hebben ze o.a. zonder me op de hoogte te stellen mijn site onbereikbaar gemaakt voor Google omdat ze vonden dat de zoekrobot te veel bandbreedte verbruikte.Misschien redelijk geschikt voor het hosten van hobby-sites maar professionele klanten kunnen dit bedrijf beter mijden. Zodra het huidige abonnent is afgelopen, ben ik daar weg.
    vrijdag 24 maart 2006
    G. van Wilgen
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik zat zelf met diverse domeinen lang bij de heeg, maar de laatste keer service contact met de Heeg heeft me doen besluiten om weg te gaan. Onze mail kwam niet binnen en omdat ik geen foutmelding kon laten zien konden ze me helaas niet verder helpen en moest ik maar contact opnemen met de providers van de mensen die mij hadden geprobeerd te mailen :-(
    woensdag 15 februari 2006
    Bas Koppelman
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik ben zeer tevreden met de Heeg. De mensen van de helpdesk zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nog geen enkel probleem gehad met mijn sites.
    vrijdag 30 december 2005
    Wouter van Heddeghem
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Ik zit nu al ruim 3 jaar bij Deheeg en met veel plezier. Werkelijk een superhost. Ze reageren ontzettend snel (en goed) op vragen. Er zijn 2 aparte beheersystemen voor de eigenaar waar je heel eenvoudig zaken kunt instellen. Verder is de snelheid top, nog geen enkele keer meegemaakt dat mijn site's offline waren. Voor de service en snelheid die ze leveren zijn ze lekker goedkoop.
    zaterdag 9 juli 2005
    M.Feddahi
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
    Prijs/kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice
    Prima provider. Zeer snelle servers (verbinding) en de service die ze leveren is goed. Door middel van de aansluiting op eatserver (online beheer, soort webadmin) kun je het een en ander zelf gemakkelijk instellen.
    woensdag 1 juni 2005
    Rogier
    Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

    Richtlijnen

    Wij zien graag dat een Review:

    • 100% eerlijk is.
    • plus- en minpunten bevat.
    • details bevat.

    Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

    • grove/kwetsende taal bevat.
    • links bevat.
    • onjuist is.
    • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

    Deel jouw ervaring

    Heb jij ervaring met deHeeg.nl? Deel die dan op deze pagina.

    Prijs/Kwaliteitverhouding
    Kwaliteit
    Klantenservice

    Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

    Direct naar: