Doemee Hosting

1,0 / 5 14 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24277249

Review score

1,0 / 5 14 ervaringen

Totaal (14)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 14 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijk, hun helpdesk! Ze wordt afgehandeld door het bedrijf Xenosite, maar in de partijk is er gewoonweg geen helpdesk. Je moet een ticket aanmaken maar daar komt NUL REACTIE op! Dus daarna verhoogde ik de prioriteit van het ticket, in de veronderstelling dat het misschien nu wel in het oog zal springen, maar nee: nog steeds geen reactie. Dan maar nieuwe tickets aangemaakt, en weeral: géén reactie! Maar intussen is mijn website, waar ik netjes voor betaald heb nog steeds niet online! Vreselijk! doe mee = doe NIET mee !!
maandag 27 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PAS OP!! Het zijn oplichters: Het was de bedoeling dat www.felhost.com via doemee.be zou worden geregistreerd. Na mijn betaling heb ik een paar dagen gewacht zodat ze alles in orde zouden kunnen maken. Na niks gehoord te hebben maar zelf gereageerd. Nu bleek op onverklaarbare wijze ineens mijn domeinnaam door iemand anders te zijn geregistreerd. Toevallig een Belgisch bedrijf??? De domeinnaam was bij niemand bekend behalve bij doemee.nl. Ik zei dat ik mijn geld terug wilde, maar we zijn nu een maand verder en geen domeinnaam en geld armer.
maandag 11 juni 2007
F B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk... Afzetters !!!! Mijn geld is betaald, mijn website is online, maar niet via Doemee... En ik heb nog steeds geen cent teruggezien... noch enig ander contact vernomen. Dit is pure oplichterij....
zaterdag 10 juni 2006
Elsje Appermont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik dacht dt dit een betrouwbare webhosting provider was door onder andere reclame in de clickx. Ik heb 3 MAANDEN gewacht op mijn medium pakket met domeinnaam. Het liep eigenlijk van in het begin al mis wanneer ik helemaal niets ontvangen had om te betalen! Ik heb toen een mail gestuurd en heb dan alle gegevens gekregen om te betalen. Een week later was alles betaald en toen begon het wachten. Na paar weken heb ik terug een mail gestuurd en volgens de Support zou alles maar enkele werkdagen duren, er waren "technische problemen". Ik heb toen gedreigd met gerechterlijke stappen en veel slechte reclame en ik eiste ook een schadevergoeding! Maar geen antwoord daarop... Gewoon doen alsof hun neus bloed. Dit bedrijf zag er zeer betrouwbaar uit maar is blijkbaar gewoon een pakje lucht. Zelfs ook al zijn ze misschien goedkoop dat geeft geen enkel bedrijf het recht om te liegen en valse beloften te doen. Dit bedrijf begrijpt blijkbaar helemaal de kracht niet van het internet en ik hoop dat er voldoende slechte mond-aan-mond reclame verstuurd wordt, zodat men 2 maal nadenkt voor met dit bedrijf zaken te doen. Spijtig dat ik deze site niet vroeger ontdekt had! :-(
zaterdag 27 mei 2006
Kristof Herpelinckx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jongens, indien jullie willen bestolen worden, moeten jullie zeker naar deze "provider". Je bent je geld in een mum van tijd kwijt en daarna niets meer. Ik zit al 5!! maand te wachten op een .net domaintransfer.
maandag 15 mei 2006
Piet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ronduit slechte ervaring . Na 3 weken was de doemeinnaam nog niet geregistreerd zodat ik naar een andere hostingprovider ben overgestapt waar het binnen de 2 uur in orde was. Zo te zien aan de ervaringen op dit forum zijn het inderdaad meer dan waarschijnlijk oplichters . Op mijn vraag om mijn geld terug te krijgen is nog altijd niet gereageerd. Ik zou graag officieel klacht indienen tegen deze praktijken, als iemand weet hoe ik dit best zou doen of/en die wil meedoen, contacteer mij maar.
maandag 17 april 2006
wim vanherp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Af te raden! Ik heb al 3 keer in 3 maand tijd een probleem gehad met mijn mySQL databases. Registratie en opstarten van mijn account duurde ook zeer lang! mij zien ze daar niet meer terug. Punt uit.
donderdag 13 april 2006
Vincent Nieuwinckel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waanzinig slechte service bij registratie van .be domainname... na maanden nog niets on-line kunnen krijgen wegens het ontbreken van de nodige informatie. Een website vol loze beloften die doen vermoeden dat het om pure oplichterij gaat. MEGAAFRADER DUS
zondag 2 april 2006
Sebbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op heden heb ik enkel slechte ervaring met doemee.be Mijn domeinnaam en hosting is ca 3 weken geleden aangevraagd en tot op heden is nog niets gerealiseerd. Op de website van doemee.be zegt men dat alles binnen de 24 uur wordt gerealiseerd. Mijn domeinnaam is nog altijd vrij, iedereen kan er nog mee weglopen... Helemaal niet tevreden over de service... HELEMAAL GEEN AANRADER indien je een minimum aan service wil..... Misschien een kleine historie van de reeds ondernomen stappen : * 17/2/2006 aanvraag van domeinnaam en een bijhorend hostingpakket De betaling werd direct uitgevoerd via overschrijving... * 23/2/2006 mail gestuurd met de vraag wanneer dit online zou zijn... * 23/2/2006 mail teruggekregen met de melding dat 'het niet lang meer zal duren' * 1/3/2006 mail verstuurd met de vraag wanneer dit online zal zijn * 2/3/2006 mail gekregen dat mijn ticket doorgestuurd werd naar de tweedelijnsupport afdeling, waar het met de hoogste support wordt behandeld... * 3/3/2006 mail verstuurd met de vraag wat er eigenlijk verkeerd is * 6/3/2006 mail verstuurd dat mijn geduld op raakt. En daarbij vraag ik om eindelijk nog eens een antwoord te krijgen... Op dit moment is de domeinnaam die ik heb besteld nog altijd vrij en kan door eenieder aangekocht worden... * 8/3/2006 Toch online een telefoonnr gevonden en gebeld. Ik krijg te horen dat ik mijn mails naar support@doemee.be moet zenden en niet naar info@doemee.be Is er dan geen interne communicatie?
woensdag 8 maart 2006
Joepie Platteau
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel lang geduurt eer de site online kwam. Heel lang wachten op antwoord van hun support (als er al antwoord komt). ZEKER AF TE RADEN. Het is misschien niet zo veel geld voor hun hosting, maar de problemen zijn navenant. Veel beter eens verder te zoeken en een andere hosting te nemen!!!!! Het kan mij niet schelen als ik wat geld kwijt ben maar ik ben weg!! BTW : Over de wachttijd, 3 weken wachten vooralleer online te komen (en dat zonder te overdrijven).
maandag 16 januari 2006
Koen Vandenberghe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb tot nu toe, totaal geen problemen... Goede support pagina's hebben ze... vind ik in iedergeval. ze hebben zelfs nieuwe pakketten in de aanbieding! bevalt me heel erg...
maandag 2 januari 2006
jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
er zijn nu twee weken voorbijgegaan en het is mij nog niet gelukt om ook maar 1 bestand op de server te zetten. extra tools ??? nog niet gezien. ik hoop dat het verbeterd maar het is erg traag. weinig info geen telefonische helpdesk. tot nu toe niets positief. Jonathan
donderdag 22 december 2005
jf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na meerdere contacten is na 2 weken het controlepannel nog steeds niet operatief ondanks verschillende mails. Dus wat zij beloven op hun website met oa de gratis tools kan je best vergeten. Of het zou hopelijk nog moeten veranderen ?
woensdag 19 oktober 2005
herwigdeneeff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met doemee.be Nogal traag met de registratie van het domein na betaling. Ze hebben nog een paar dagen gewacht na boeking. Wat vooral negatief is dat je niet kan doen wat je wil met een domein dat je via hen gekocht hebt. Je kan niet de DNS-server naar keuze opgeven noch bieden ze een forward aan. Enkel als je hosting neemt bij hen kan je er iets mee doen. Die zeer belangerijke beperking is niet duidelijke aangegeven op hun website. Dat is zeer negatief.
zondag 17 april 2005
Walter Vermeir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Doemee Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl