Domeinhost

3,0 / 5 4 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Domeinhost

Overall score

3,0 / 5 4 ervaringen

Totaal (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 4 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben over het algemeen tevreden over Domeinhost als beheerder van DVD Specials. Ik krijg vrijwel altijd binnen zeer redelijke tijd reactie op mijn vragen per e-mail, die uitgebreid en kundig worden beantwoord. Daarnaast komt het wel eens voor dat er storingen zijn, maar echt noemenswaardig zijn deze meestal niet, iets waar alle hosters wel eens mee te maken hebben. Tot nu toe ben ik over het algemeen dus vrij tevreden over Domeinhost.
woensdag 15 januari 2003
N. van Eijkelenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reactie op bericht van Dhr. N. Buurman, geplaats bij "persoonlijke ervaringen met domeinhost.nl" op 2002-07-05 12:19:05 :

Geachte heer Buurman,

Onlangs kwam ik het onderstaande bericht tegen op www.webhosters.nl. Ik vindt het jammer dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Toch wil ik op 2 punten mijn reactie geven.

U geeft aan dat bij de overdracht Fl.90,00 in rekening is gebracht, dit klopt wel maar dit moet bij u ook bekend zijn geweest, tijdens de registratie van uw domeinnaam. In het puntnl leasecontract dat wij met u hadden afgesloten stond duidelijk dat wij bij een overdracht FL 79,95 (ex btw) aan overdrachtskosten berekenen. Als dit dan toch als een verassing bij u is overgekomen betreur ik dat ten zeerste. Punt 2 is dat u aangeeft dat er ook voor de verhuizing kosten in rekening zijn gebracht, dit kan niet kloppen want wij berekenen geen kosten voor "weg" verhuizende domeinnamen. Ik heb in ons administratie gekeken om te controleren of er per abuis toch nog kosten voor u in rekening zijn gebracht maar kon geen factuur hierover vinden.
Mocht u alsnog van mening zijn dat u hiervoor heeft betaald dan verzoek ik u om een kopie van de factuur naar ons te sturen zodat wij het factuurbedrag aan u kunnen crediteren.

Verder vindt ik het erg jammer dat er zaken fout zijn gegaan bij de overdracht en verhuizing van uw domeinnaam, volgens mijn gegevens hebben wij uw schriftelijke bevestiging pas op 24-10-01 ontvangen en direct uw domeinnaam overgedragen op uw bedrijfsnaam. Opzeggingen cq verhuisberichten verstuurd per e-mail kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, hierdoor is uw eerste verzoek per email niet uitgevoerd.

Overigens ben ik wel blij dat u ook onze postieve punten naar voren brengt wat betreft onze prijzen en het vlotte registratieproces.
In verband met de drukte en de onderbezeting op ons helpdesk, medio oktober 2001, hebben wij in sommige gevallen niet binnen 24 uur kunnen reageren op minder dringende e-mailberichten, wij bieden hiervoor ons excuses aan. Inmiddels hebben wij onze helpdesk afdeling uitgebereid en worden alle e-mailberichten binnen 24 uur beantwoord, uiteraard bij een normale bezetting van de helpdesk.

Ik wens u veel succes met uw website en uw nieuwe provider.

Met vriendelijke groet,
Mesut Kalkan
Helpdesk Domeinhost.nl
http://www.domeinhost.nl

Ps: Dit bericht is per email verzonden aan Dhr. Buurman en tevens gepost op webhosters.nl.
maandag 7 oktober 2002
Mesut Kalkan / InterIP Networks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als webmaster van smspagina.nl kan ik u meedelen dat ik erg tevreden ben over de geleverde diensten van Domeinhost. Ik maak nu al reeds 2 jaar lang tevreden gebruik van hun web en email servers en heb tot nu toe geen noemenswaardige storingen meegemaakt. Mijn vragen, zowel telefonisch als per email gesteld, zijn altijd snel en deskundig beantwoord. Ik heb persoonlijk voor hen gekozen omdat ze goede en betaalbare ASP ondersteuning aanbieden bij hun hosting pakketten. Zeker het proberen waard.Met vriendelijke groet,Maarten Boerkamp webmaster www.smspagina.nl/www.slankie.nl
dinsdag 14 mei 2002
Maarten Boerkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinhost is echt een regelrechte ramp, wij hosten nu sinds 9 maanden onze zakelijke site bij Domeinhost en regelmatig ligt de server down. Zowel mail als de site zijn dan niet meer toegankelijk. Wat mij nog het meest stoort aan hun service is dat er overdag niemand is om de telefoon aan te nemen, 's-avond en 's-nachts is er wel bijn altijd iemand, echter bereikbaarheid tijdens kantooruren is toch wel het belangrijkste voor zakelijke gebruikers. Ik zou vanwege deze reden zakelijke gebruikers deze hosting partij ten sterkste af willen raden!
vrijdag 21 september 2001
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinhost? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: