Domeinwinkel

4,3 / 5 325 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60537612

Overall score

4,3 / 5 325 ervaringen

Totaal (325)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Domeinwinkel

Hosting bedrijf Domeinwinkel is sinds 2003 actief met het aanbieden van webhosting en domeinregistratie. Het bedrijf is gevestigd in Breda en maakt gebruik van een datacenter in Cappele aan den Ijssel.
Domeinwinkel biedt drie webhosting pakketten aan, deze beginnen met een €0,99 SSD hosting pakket zonder database. Wie een CMS zoals WordPress of Joomla wil gebruiken kan kiezen tussen het Basic SSD hosting pakket (€4,44 per maand) en het Premium SSD Hosting pakket (€7,77 per maand).

Domeinwinkel ervaringen en klachten

Ben je al klant van Domeinwinkel dan vragen we je via onze review mogelijkheid je ervaring te delen. Het kan gaan om een positieve ervaring omdat je zo tevreden bent maar ook negatieve ervaringen met klachten over slechte service of prestaties mogen gedeeld worden.

Ervaringen 325 op 7 pagina's

Perfecte ondersteuning
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf ben ik aan de slag gegaan met een migratie, hier kwam ik niet aan uit. Contact opgenomen met de support en die hebben het voor mij uit handen genomen. Een paar uur later stond alles al klaar! Super blij mee!
vrijdag 16 november 2018
Chiem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bankrupt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Company is probably bankrupt, no contact at all, money gone.
woensdag 14 november 2018
Jans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijke klantenservice, enorm teleurstellende ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijke ervaring met Domeinwinkel! Ga nooit met deze partij in zee! Alles wat er fout kan gaan, gaat er fout: 1. Klantenservice reageert niet op e-mails en is niet telefonisch bereikbaar, ook in gevallen van spoed (zoals website offline). 2. Ondanks mijn uitgebreide ervaring met verhuizingen, ging het verhuizen van mijn website helemaal mis. Errors bij inloggen FTP. Website 2 dagen offline wegens verkeerd ingesteld SSL-certificaat (dus 2 dagen geen inkomsten), ondanks belofte dat er geen downtime zou zijn. 3. Na 3 weken was mijn website weer offline (suspended), ondanks tijdige upgrade naar groter pakket met meer dataverkeer. Men reageert niet op mijn e-mails. Mijn website is op dat moment 3 dagen offline geweest (dus wederom 3 dagen inkomsten misgelopen), want in het weekend is Domeinwinkel gesloten. Heb tot de dag van vandaag (dit is een week geleden) geen reactie van hen ontvangen. 4. Ik heb mijn contract een week geleden opgezegd en ik heb hier sindsdien iedere dag over gemaild, maar Domeinwinkel heeft de opzegging nog steeds niet bevestigd. Ik hoop dat ik ooit nog van dit contract af kom. Ik hoop dat ik nooit meer iets met deze partij te maken hoef te hebben!
dinsdag 30 oktober 2018
Michaela S.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Waarschuwing: Je kunt niet opzeggen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pas op met dit bedrijf, ze komen hun afspraken niet na! Wanneer je klant wilt worden gaat dat eenvoudig maar je komt niet eenvoudig van ze af. Domeinwinkel reageert totaal niet op e-mails en je kunt ze ook niet bellen. Wanneer je inlogt op je Domeinwinkel dashboard, de diensten selecteert die je op wilt zeggen en vervolgens op "Opzeggen" klikt gebeurt er niets. Ik heb dit in verschillende browsers en op 30 verschillende dagen in één jaar geprobeerd, zonder resultaat. Het lijkt er op dat Domeinwinkel opzettelijk de boel bedriegt.
maandag 22 oktober 2018
Tycho
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Alles goed behalve bereikbaarheid.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je website eruit ligt heb je dus een probleem. Mailen alleen en vaak ook nog eens uren laten of in het weekend dagen later een reactie. Daar zit je dan met een niet werkende website.
woensdag 17 oktober 2018
Youssef Aitikne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en behulpzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als leek heb ik geen kennis van al die moeilijke termen en werkwijzes. Dankzij de hulp van de domeinwinkel heb ik nu toch een website draaien waarmee ik er blij ben.
vrijdag 25 mei 2018
GioVH
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice is 3x niets
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zwaar onprettig, geen hulp, ze kunnen geen back up terug zetten en als je weg wil dan is gelijk je website weg. 0,0 empathie en je moet maar afwachten of ze respons op je mail geven, want een telefoon hebben ze niet
dinsdag 15 mei 2018
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Povere bedoening
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het (automatisch gegenereerde) bedankje voor de aankoop van een domeinnaam in december werd het ijzig stil. Voortschrijdend inzicht en eigen studie hebben mij als beginner wel verder gebracht, maar mijn domeinnaam is nog altijd niet aan mijn NAS gekoppeld. En intussen blijkt de helpdesk (what 's in a name) gesloten. Een veeg teken, zeker nu ook de eigen domeinnaam te koop staat. Een bedrijf zonder telefoonnummer en helpdesk: ik zou er als aspirant klant niet meer aan beginnen!
zaterdag 27 januari 2018
Wim Lammers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Geen enkele reactie op probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al enkele jaren klant. Ik heb nu echter de indruk dat het bedrijf niet meer bestaat of failliet is. Men lost namelijk al dagen ons probleem niet op maar reageert ook niet op de vele emails die wij hebben gestuurd. Hele vreemde zaak ........
zaterdag 27 januari 2018
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een aantal maanden klant maar Domeinwinkel komt systematisch de gemaakt afspraken niet na. Nu wil ik opzeggen en heb daarvoor diverse e-mails verzonden naar Domeinwinkel maar daar wordt niet op gereageerd. Bij de verkoop reageerde ze binnen 1 dag op mijn e-mail maar wanneer je wilt opzeggen of hulp nodig hebt geven ze niet thuis. Super teleurstellende ervaring en ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan.
zondag 3 december 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil opzeggen maar er wordt niet gereageerd op mailtjes. Voor de Herinneringen van de factuur kunnen jullie mij wel vinden. Hoe krijg ik contact?
maandag 6 november 2017
Fischer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer nu al 4 weken een antwoord te krijgen op mijn vraag en geen reactie. Bellen doen ze niet aan, maar sturen me graag via de email het bos in. Ze zetten een speciale aanbieding op de site maar daar kom ik blijkbaar niet voor in aanmerking ongeacht dat er wel zo mee geadverteerd wordt ronduit oplichting!
donderdag 12 oktober 2017
Wijsbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enige tijd geleden moest ik DNS gegevens omzetten voor mijn domeinnaam, alleen had ik geen idee hoe dat werkte. Ik heb contact opgenomen met de support en zij hebben me ermee geholpen. Ik heb hier zelfs veel van geleerd!
vrijdag 25 augustus 2017
Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad met een hosting. Ze hadden beloftes gemaakt die ze niet konden nakomen, voornamelijk dat hun hosting Magento 2 zou ondersteunen. Toen wij erachter waren gekomen na meer dan 60 e-mails en ongeveer 20 dagen bezig wilden ze het geld niet terugbetalen. Hun 30 dagen bedenktijd is dus ook niet waar. Geloof niks dat zij zeggen, ze zijn oplichters en geven nu geen antwoord op mijn e-mails. Ow trouwens er is geen telefoonnummer dat je kunt bellen ze zitten altijd achter een e-mailadres te schuilen. Ik zou iedereen adviseren om geen gebruik te maken van deze hosting want je zal zeker je geld kwijt raken zoals ik.
vrijdag 28 juli 2017
Ramada
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had de helpdesk nodig voor vreemd probleem. Ze begrepen mij snel, hebben adequaat gezocht naar oorzaak. Dit niet echt gevonden, maar wel preventief mij verhuist van server, waardoor mijn probleem wel opgelost is!
donderdag 8 juni 2017
nijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze organisatie. Ben je eenmaal klant dan is er een zeer ondoorzichtige procedure van opzeggen. Hierdoor wordt telkens gezegd: u heeft op de foute manier opgezegd (??) dus u moet weer een jaar betalen. Neigt naar internet criminaliteit. Men spreekt over een "domeinwinkel account", waarmee je moet opzeggen, volstrekt onduidelijk hoe en wat...overigens ik vind dat ik geen klant meer ben maar domeinwinkel blijft ontkennen dat ik rechtmatig opgezegd heb
dinsdag 30 mei 2017
Tellings
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
en weer doet de website het niet...
maandag 17 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste tijd heel veel storingen op mijn website, daarbij is het bedrijf slecht en niet telefonisch te bereiken. Ook is het hosten bij dit bedrijf relatief duur. We overwegen dan ook een overstap naar een ander bedrijf.
zondag 16 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinwinkel heeft mijn domeinnaam stop gezet en geeft aan dat ik dit zelf heb gedaan. Geen enkele medewerking geven ze bij het herstellen van deze fout. Zelfs nadat ik voor mijn websites de verhuiscode hebt aangevraagd om over te stappen word niet gereageerd. Steeds krijg ik e-mailen dat het is opgelost en of ik a.u.b. een beoordeling wil plaatsen.
dinsdag 28 februari 2017
van Welie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet telefonisch bereikbaar en via de mail verstoppertje spelen, niet meewerkend ten aanzien verschaffen verhuis/tancodes. Als bedrijf verwachten wij gepaste support en telefonisch te woord gestaan te kunnen worden als dit eens in het jaar nodig is. Aangezien dit niet mogelijk was en wij via hun zusterbedrijf vuursteen.nl telefonisch afgepoeierd zijn, hebben wij alle 35 domeinnamen bij hun opgezegd. Eens en nooit weer met deze partij!
dinsdag 28 februari 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste ervaringen waren positief. Nu wil ik upgraden en gebruik ik de daarvoor bestemde link en het eerste wat je ziet is een aanbieding van 50% korting voor het eerste half jaar. Maar dat blijkt bij navraag (het wordt namelijk nergens vermeld)alleen te gelden voor nieuwe klanten. Een slechte regeling slecht gecommuniceerd dus.
maandag 6 februari 2017
Heemskerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Leveren na betaling een niet werkend product op. Na annulering binnen 30 dagen, zoals vermeld op de website, komt er geen reactie meer. Kortom noet werkend product, wel geld kwijt...
zaterdag 24 december 2016
van der Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stabiliteit van dienstverlening zeer goed, prijs/kwaliteit verhouding is sterk verbeterd en is nu prima in orde. De servicedesk is flexibel, klantgericht en denkt goed mee. Is helaas alleen gedurende kantooruren geopend en niet direct telefonisch of (in de praktijk) via chat bereikbaar.
dinsdag 30 augustus 2016
van Stiphout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vanwege de prijs hier mijn domein genomen. En pas met een probleem prima en snel hulp gehad.
zondag 15 mei 2016
Mols
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreemde ervaring met hoofd e-mailadres maar er lijkt snel een alternatieve oplossing gevonden te zijn.
donderdag 12 mei 2016
Heemskerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reacties en altijd bereid om te helpen. Qua domeinnamen is het daarom voor mij een aanrader.
woensdag 30 maart 2016
van Vredendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Chatten ging even niet (dus net geen 5 sterren) maar reacties op mail waren snel en adequaat.
vrijdag 25 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uiterst snelle en profssionele oplossingen, diensten en support ! Perfect !
dinsdag 15 maart 2016
Vermeylen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het webmailadres van mijn domein was veranderd, daarom kon ik niet meer inloggen. Op de website van domeinwinkel.nl kon ik niet direct vinden wat er aan de hand was, maar op mijn mailtje naar de helpdesk kwam heel snel een antwoord met de juiste link voor de webmail. Bedankt voor de snelle en vriendelijke service!
woensdag 17 februari 2016
van der Have-Raats
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van Domeinwinkel is echt fantastisch! Ik had vrijwel meteen een goed antwoord op mijn vragen en er werd meteen meegedacht. Erg tevreden!
vrijdag 22 januari 2016
Snoeker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en vriendelijke reactie en helpt effectief als je een probleem met je eigen website hebt.
maandag 11 januari 2016
van Ommeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goeie service zeer prettige ondersteuning door Jeroen
vrijdag 8 januari 2016
verbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben erg te spreken over Domeinwinkel. De service is goed en de rest ook prima.
dinsdag 17 november 2015
Bent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd tevreden over Domeinwinkel. Geen downtime, snelle support en snelle hosting.
vrijdag 13 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
erg fijne hosting, goed bereikbaar wanneer ik hulp nodig heb. De extra wordpress hulp is ook een fijne bijkomstigheid
donderdag 12 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinwinkel is een prettige en persoonlijke provider. Ze zijn snel, toegankelijk en flexibel.
dinsdag 10 november 2015
Roth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden. Bij problemen of vragen wordt je goed en snel geholpen.
dinsdag 3 november 2015
Hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een paar teleurstellingen met voorgaande webhosters is domeinwinkel dan toch echt de hoster waar ik naar op zoek was: snel antwoord op vragen, transparant, overzichtelijk en weinig problemen.
dinsdag 13 oktober 2015
Grooters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben geen held als het gaat om websites bouwen dus heb ik een wordpress account aangemaakt en mijn eigen website gemaakt a.d.h.v. een wordpress template. Installeren verliep vlekkeloos en sindsdien heb ik een prachtige website: goedkoop en werkend. Ik ben er heel erg blij mee.
maandag 12 oktober 2015
Cornu
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website is heel snel en zeker voor het geld is het een hele goede website. Ideaal dat ze ook een chat hebben om vragen te stellen.
woensdag 7 oktober 2015
Bylemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een domein hosting gekocht waarvan ik maar geen bevesting krijg per mail. Als ik via de site inlog kan ik wel bij installatron maar krijg steeds foutmeldingen als ik wp wil installeren. Na week te hebben gemaild en gebeld geen gehoor.
dinsdag 6 oktober 2015
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 2 jaar reseller van Domeinwinkel en ik heb inmiddels meer dan 150 domeinnamen bij hen ondergebracht. Al mijn klanten zijn heel erg tevreden over de snelheid en kwaliteit van de support, de prijs en de servertijd. Een zeer geschikte partner!
woensdag 30 september 2015
Peterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinwinkel is een echte prijsvechter zoals Versio en Neostrada. Wat Domeinwinkel echter onderscheidt is de snelle en gedegen service, de handige sitebuilder en de weinige downtime. Prijs-kwaliteit verhouding is daarom uitzonderlijk te noemen.
donderdag 24 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde een paar afzondelrijke DNS aanpassingen doen en heb toen contact opgenomen met support afdeling. Service was snel en erg goed!
woensdag 23 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben freelance fotografe en heb net mijn eerste website gemaakt. Registratie ging gelukkig erg makkelijk want ik hoorde dat het nog best lastig kan zijn om WordPress te installeren. Ik heb de helpdesk een paar vragen gestuurd over het instellen van mijn email en ze gaven meteen antwoord. Mijn eerste indruk is uitstekend.
vrijdag 18 september 2015
Cuypers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 2 jaar reseller van Domeinwinkel en ik heb inmiddels meer dan 150 domeinnamen bij hen ondergebracht. Al mijn klanten zijn heel erg tevreden over de snelheid en kwaliteit van de support, de prijs en de servertijd. Een zeer geschikte partner!
woensdag 16 september 2015
Alink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Professionele firma met de klant hoog in het vaandel: geen verborgen kosten, snel en makkelijk aanmelden en installeren (ook van WordPress en Joomla!), website laadt snel en is nog nooit uit de lucht geweest.
dinsdag 15 september 2015
Seesing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klantvriendelijk, supersnel en altijd duidelijk over wat wel en niet kan. Er tevreden over de service
dinsdag 15 september 2015
Scheel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn aanvraag voor omzetting van registratie domeinnamen en hosting werd snel behandeld. Ook als je meerdere websites beheert kun je bij hun terecht.
woensdag 9 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk van Domeinwinkel heeft snel gereageerd op mijn probleem en naar een oplossing gezocht. Helaas werkte de 1e oplossing niet maar er werd ook direct gereageerd op mijn tweede reactie. Prima score vind ik.
dinsdag 1 september 2015
huiting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Domeinwinkel? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Intro SSD

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 50 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

.nl

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee