DreamHost.nl Web hosting

1,1 / 5 36 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24.269.577

Review score

1,1 / 5 36 ervaringen

Totaal (36)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 36 op 1 pagina's

Dreamhost benadeelt consumenten en levert verouderde hostingproducten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds lange tijd zijn wij klant van Dreamhost. Zij bieden cPanel Hosting, destijds tegen gunstige tarieven. Maar omdat het bedrijf niet meer investeert in de cPanel software, heb ik besloten om over te stappen naar een andere provider. Ter info: op dit moment is cPanel 86.0.40 actief op de server van Dreamhost. Deze versie heeft in april 2021 de status End Of Life bereikt. Hierdoor lopen ze vele product- en beveiligingsupdates achter. Benadeeld als consument Dreamhost verlengt jaarlijks automatisch je contract. Je moet er volgens hun algemene voorwaarden op tijd bij zijn met je opzegging, namelijk 2 maanden voor de einddatum. Volgens het consumentenrecht (Wet Van Dam) mag een consument diensten als hosting van websites en registratie van domeinnamen (na de eerste periode) maandelijks opzeggen. Dreamhost handelt in strijd met deze regels. Zij zeggen dat de Wet Van Dam niet op hun diensten van toepassing is. Volgens hun zijn we gehouden aan hun einddatum en krijgen geen geld terug. Conclusie: - verouderde hostingproducten - slechte dienstverlening voor consumenten Informatie over cPanel https://news.cpanel.com/cpanel-whm-version-86-to-release/ https://news.cpanel.com/cpanel-whm-versions-86-and-92-have-reached-end-of-life-eol/ Informatie over opzeggen als particulier https://www.webhosters.nl/veelgestelde-vragen/webhosting-opzeggen-als-particulier/ https://www.ictrecht.nl/blog/veelgestelde-vragen-over-de-wet-van-dam
dinsdag 7 maart 2023
Remko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Dreamhost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met dreamhost is niet goed. In 2012 proberen op te zeggen en iedere keer werd mijn opzegging niet in behandeling genomen; termijn overschreden , staat nog 11 euro heraansluitingskosten open etc etc . Iedere keer werd er wel weer wat uit de hoge hoed getoverd. Nu 10 jaar later is het me uiteindelijk gelukt om van dreamhost af te komen. Voor mij was Dreamhost - Nightmarehost. Incassobureau Crefin vaak de situatie proberen uit te leggen, maar die vonden het geen betwiste zaak. Uiteindelijk heb ik een rechtszaak aangespannen en deze met glans gewonnen. Ik moest een bedrag aan dreamhost betalen maar door het proces te winnen heeft Dreamhost mij moeten terugbetalen vanaf 2012. Het loont om juridisch advies te vragen. Dreamhost heeft het bedrag en proceskosten betaald en kan ik het dossier als gesloten beschouwen. Nooit meer Dreamhost.
woensdag 9 november 2022
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verschrikkelijk bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben hier een aantal domeinen gehost. Omdat ze ons niet verder kunnen helpen willen wij overstappen naar een andere partij. Helaas hebben ze geen idee wat service is. 3 maanden aan het lijntje gehouden om vervolgens te horen te krijgen dat je eerst weer een jaar moet betalen omdat je binne de termijn van 2 maanden opzeggen bent gekomen. Wat een ongehoorde oplichters. Aan de telefoon (als die al opgenomen wordt) krijg je de heer van den Hoven (eigenaar) die je vervolgens van het kastje naar de muur stuurd. Ik heb nog een paar domeinen daar staan, maar ben blij dat ik hopelijk binnenkort alles weg gehaald heb.
donderdag 18 april 2019
Etienne de Zoete
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Dreamhost weigert verhuiscode te geven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al geruime tijd klant bij Dreamhost, aangezien directie besloten had om onze website te laten updaten door een externe partij zijn wij met een professional in zee gegaan die vanwege slechte ervaringen met Dreamhost als eerste over wilde stappen. Daar begonnen onze problemen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt van alles verzonnen om maar geen verhuiscode te hoeven geven. Wij hebben maanden in dit traject gezeten. Telefonisch (010 nr) wordt er ook van alles beloofd maar niets waargemaakt. Als nieuwe klant ben je vast zo geholpen. Mensen die willen verhuizen naar een andere hostingpartij worden, zo nu blijkt nadat ik even ben gaan googlen (doe dit ook ff als je overweegt hier je website te hosten), stelselmatig tegengewerkt. Ik kan niet anders dan mensen met klem te adviseren hier geen website te hosten...
donderdag 26 april 2018
Frits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 10 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op bijna alle criteria af te raden. Pas hier mee op!
dinsdag 26 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tijdens dit driejarig project ben ik alle jaren goed geholpen en was mijn web site altijd bereikbaar. Hiervoor wil ik DreamHost.nl dan ook graag hartelijk bedanken.
vrijdag 21 september 2012
Berger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DreamHost.nl Web hosting werkt met het cPanel controle paneel. Dit werkt erg intuïtief en heeft veel mogelijkheiden. Het afgelopen jaar nog niet één storing gehad of een niet werkende web site. Perfect!
dinsdag 18 september 2012
Keijzer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DreamHost.nl voorziet ons al geruime tijd van web hosting diensten. We zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en zeer vriendelijke behulpzame en meedenkende mensen. Een echte aanrader!
vrijdag 14 september 2012
Van Asseldonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk contact opgenomen op zaterdagochtend i.v.m. een probleem met mijn web site. Binnen enkele ogenblikken was het al gevonden, terwijl het probleem aan mijn eigen schuld was te wijten *schaam*
zondag 9 september 2012
Van Meir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerste jaren geen probleem, technische ondersteuning was direct aanwezig als er wat is. Echter storing na stroing is er. Ben heeel boos geweest toen een server voor de zoveelste keer plat lag, en nu voor langere keer. Reaktie: Ja, je kan wel boos worden, maar helpt niets... Nu ligt er weer (een andere server) plat, en ben ik weer ff line en ontvang geen mail. Op mijn verzoeken wordt in het geheel niet gereageerd, Telefonische helpdesk bestaat helemaal niet. Er staat altijd een bandje aan, maar dan ook echt altijd. Nu ga ik daar weg, en neem een aantal sites mee die ik onderhoud. Ben klaar met die kabouters.
vrijdag 22 april 2011
Smith
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vele jaren tevreden klant te zijn geweest bij Dreamhost.nl is er het laatste jaar van alles aan de hand: In een jaar tijd is mijn website en mijn email zes (6!) maal down geweest gedurende langer dan 8 uur. Het meest extreme was in maart: ik was een WEEK lang niet bereikbaar. Ik dacht: Dat laten ze toch niet weer gebeuren, en nu vandaag ben ik al weer niet on-line met mijn website. Dat kost me net even teveel klanten! Dus: wegwezen hier!
vrijdag 22 april 2011
Mantel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit me aan bij de vorige twee reviewers: Bijna een week offline door fouten bij Dreamhost is onacceptabel. Daarnaast blijken ze geen backups te hebben van de gecrashde server. Waardeloos dus. Zo 'ie zo zijn ze slordig met zaken, zo worden adreswijzigingen niet of niet goed geregistreerd en krijg je dan opeens aanmaningskosten omdat je de factuur niet betaald zou hebben (terwijl die nooit ontvangen is). Sites die uit de lucht gaan omdat ze zelf een (tijdig betaalde) verlenging niet goed geregistreerd hebben e.d. Genoeg. Ik ga verhuizen.
vrijdag 11 maart 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging jaren lang geweldig. Ze boden veel mogelijkheden aan voor niet te veel geld. Maar sinds september vorig jaar zijn er problemen met hun servers, waardoor de bij ons horende websites telkens onbereikbaar raken. Op dit moment, 7 maart 2011, ligt de server MAFDET.g1ga.nl er uit sind 2 maart !! 6 volle dagen. Precies op een moment dat wij heel veel publiciteit hebben gehad en er heel erg veel verkeer naar onze sites kwam. Dat loopt nu direct allemaal weer leeg !!! Als ze een redirect hadden aangeboden, waar je je bezoekers heen kon leiden in dit soort gevallen, dan hadden we de nieuwe mensen nog op de hoogte kunnen houden. Nu stoot iedereen pontificaal de neus. Echt ongelooflijk. Meer dan 800 hits in 2 dagen op een website die via bovengenoemde site te bereiken was. De site die nu down is. De site die in alle kranten en op de radio genoemd werd. En nu .. als het 15 mensen per dag zijn dan is het veel . Een dergelijke fout is ontoelaatbaar. Het spijt me erg voor Dreamhost.nl, want ze deden het geweldig. Tot de narigheid in september 2010 begon. Maar wat er nu aan de hand is kan ik niet accepteren. 6 volle dagen 3 van onze domeinen down. Sorrie Dreamhost.nl. We gaan verhuizen. BTW: Dat e-mail adres van de helpdesk klopt niet. Daar komt helemaal niets op aan. (helpdesk@dreamhost.nl)
maandag 7 maart 2011
Karman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 24uur liggen hun servers eruit. Het bericht op de helpdesk-site : "Een nieuwe server zou vandaag nog per koerier gebracht worden, waarna we alle accounts zouden gaan laten lopen via deze nieuwe server, maar om ons onduidelijke redenen is deze nooit gekomen. Wij begrijpen uw frustratie en delen deze ook zeker met u, maar meer dan we tot op heden hebben gedaan kunnen we helaas niet voor u doen. U zult uiteraard verder geïnformeerd worden indien dit op u van toepassing is " Er blijken ook geen backup's te zijn.... Geen concrete oplossing. Alleen maar slappen excuses. Druk bezig om domeinnamen te verhuizen. Hier wil ik weg. Geen solide bedrijf !!
vrijdag 4 maart 2011
van Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de producten en service van Dreamhost.nl. Ik ben al een aantal jaar klant en ben altijd goed en snel geholpen bij het plaatsen van bestellingen of vragen. Ik ook erg tevreden met de manier waarop ze je te woord staan en hoe ze constructief meedenken. Als ze dit zo volhouden, blijf ik er nog lang klant!
vrijdag 15 februari 2008
Bogers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had geen problemen met Dreamhost tot het moment dat ik wilde overstappen naar een andere provider. Ik heb een .biz domeinnaam geregistreerd en nu beweert men dat deze niet te verhuizen is naar mijn nieuwe provider omdat hun software dit niet ondersteund. Daar baal ik dus enorm van. Alles loopt bij mij via deze .biz domeinnaam, website, mail, etc. en nu raak ik deze domeinnaam dus kwijt! Terwijl hij van mij is, ik betaal er toch voor... Een oplossing werd mij niet aangeboden na diverse mails. Het lijkt gewoon op een geval 'pech gehad'. Niet netjes dus, en toch nog een negatieve ervaring.
woensdag 14 november 2007
Richard van Iwaarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 20 mei 2007 zonder enige aankondiging werd m?n site uit de lucht gehaald. Toen ik na een half ging informeren bij de helpdesk kreeg ik te horen me niet zo druk te maken en me te melden bij de Abuse afdeling. Onderzoek wees uit dat een joomla component op hol was geslagen en dat ik de gedeelde server teveel belastte. Vanwege het ontbreken van iedere vorm van overleg een klacht ingediend. Netjes antwoord gehad van de directeur en alles klinkt aannemelijk, maar over ??n ding worden we het klaarblijkelijk niet eens. Ik vind dat een klant meteen op de hoogte moet worden gebracht zodat hij weet dat er een probleem is. Bij Dreamhost is men de mening toegedaan dat men eerst gaat afsluiten ,dan het probleem gaat onderzoeken en dat daarna pas de klant aan de beurt komt. Mijn voorgestelde slogan voor Dreamhost : ?"Dreamhost, het bedrijf waar u zonder enige vorm van overleg, zonder waarschuwing en zonder nader bericht uit de lucht kunt worden gehaald omdat u teveel resources gebruikt" werd als overdreven beschouwd door Dreamhost. Ik ben nog steeds een tevreden klant, goed product voor een goede prijs. Maar op dit punt zitten ze toch echt fout. Eerst de klant inlichten dan allerlei procedures opstarten, desnoods tegelijk. Maar de klant compleet in het ongewisse laten?..bah! ?Klant is koning? wordt hier een beetje ?klant moet niet zeiken en rustig afwachten? en dat valt me erg tegen van dit prima en serieuze bedrijf. Foute procedures zijn er om herzien te worden, helaas zien ze dat zelf niet zo.
maandag 18 juni 2007
Henk van den Heuvel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaringen met deze Provider. Zeer volledige informatie. Adequate antwoorden bij problemen. Snelle reactie bij activering (zelfs op 23 Pinksterdag) . Ik ben zeer tevreden Daan van Bergen
maandag 28 mei 2007
Daan van Bergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop! Wat een ELLENDE. Wij gaan al onze hosting bij deze provider opzeggen en advocaat inschakelen om schade te claimen.
donderdag 24 mei 2007
GB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met de vorige schrijver zijn vergelijkbaar, alleen, ik heb een resellerpakket bij hen, dus met mij zijn een aantal bedrijven/personen mede gedupeerd. Die gasten zijn dus niet eens in staat om een backup te rug te rollen, houden je een maand lang aan het lijntje dat het allemaal goed komt en zijn telefonisch dus gewoon niet bereikbaar. Ik ga er dus zeker vertrekken en breng mijn sites elders onder. Gelukkig heb ik zelf nog wel backup van de meest belangrijke sites en webfuncties die er ondergebracht had. Kortom: ZEER SLECHTE PROVIDER, UITERST ONPROFESSIONEEL
woensdag 23 mei 2007
Ludo Arts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor een paar weken niets dan lof, maar momenteel zijn er grote problemen met de service. Ik gebruik de service voornamelijk als e-mail adres en dat is nu al meer dan twee weken niet mogelijk doordat er problemen met de server op AMX zijn. Het is nu al zover dat ik een nieuw e-mail adres op gmail aan heb moeten maken om mijn relaties nog te kunnen bereiken. Zakelijk gezien is dit niet echt aantrekkelijk. Als ik bel krijg ik steeds het bandje dat men er alles aan doet om weer zo snel mogelijk in de lucht te komen. Al met al begin ik te twijfelen aan de professionaliteit van deze aanbieder en overweeg over te stappen.
woensdag 9 mei 2007
Pleun Keijzer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een jaar nog steeds tevreden over deze host. Snelle reacties en bijna nooit offline. Toch ga ik naar een ander omdat ze, uit veiligheidsoverwegingen, geen SSH bieden. Overigens vanaf februari ook PHP 5.
donderdag 11 januari 2007
GrandiJoos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 6 weken geen contact kunnen krijgen met DreamHost.nl Ik heb de website overgenomen van de vorige webmaster, maar het lukt me niet om in contact te treden met DreamHost.nl. Het algemene telefoonnummer (0104143477) wordt niet opgenomen. E-mail naar support@dreamhost.nl wordt niet beantwoord. Zelfs een fax blijft onbeantwoord. De website draait verder prima, maar zonder support wordt het allemaal erg gevaarlijk. Is dit bedrijf wel serieus? Ik hoop nog steeds op een misverstand ergens, maar begin sterke twijfels te krijgen.

Reactie DreamHost.nl Web hosting: Tijdens de verhuizing - die overigens slechts twee weken in beslag nam - naar onze nieuwe kantoorruimte zijn we inderdaad telefonisch verminderd bereikbaar geweest. Door onze telefooncentrale werd iedere beller - die niet automatisch kon worden doorverbonden - hier ook netjes op gewezen en verzocht om ons per e-mail te bereiken. Dhr. Voogd had de web site overgenomen van de vorige webmaster, maar had van deze geen inlogcodes ontvangen. Hij probeerde via o.m. een niet-gebruikt e-mail adres, alsmede een fax voor de verwerking van bestellingen, nieuwe te bemachtigen. Uit veiligheidsoverwegingen worden wachtwoorden echter alleen verstrekt aan de contractant. Nadat de contractant contact met ons had opgenomen en goedkeuring had gegeven voor het resetten van de wachtwoorden, werden nieuwe wachtwoorden toegestuurd. Kanttekening hierbij : Wachtwoorden worden door DreamHost.nl Web hosting in principe slechts ??nmalig verstrekt en het valt onder de verantwoording van de contractant om deze veilig te bewaren. Deze reactie is van DreamHost.nl Web hosting.

dinsdag 9 januari 2007
Simon Voogd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een aanvraag gedaan te hebben van mijn domein bij Dreamhost duurde het bevestigings mailtje wel heel erg lang. De volgende dag maar een mailtje gestuurd naar de helpdesk met de vraag of ze de bestelling nog binnen was gekomen. Waarna ik een keurig mailtje terug met de melding dat ik mijn email adres verkeerd had ingevuld (schaamrood) en dat de oude bestelling was verwijderd en ik opnieuw mijn aanvraag kon invoeren. Hierna verliep alles heel snel en kon ik nog geen 20 uur later beginnen met het bouwen van mijn site. Top service en zonder problemen geholpen zelfs tijdens hun drukte bij hun verhuizing naar een nieuw kantoor. Ik kan niet anders zeggen topprovider.
zaterdag 6 januari 2007
H.Buikstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets anders dan lof voor DreamHost. Zonder problemen een tijdelijke proef-account gekregen toen ik erom vroeg. Binnen ettelijke uren na aanvraag en insturen van documenten is de hosting account klaar. Een cPanel opzet zonder fratsen en met veel opties geactiveerd. (Onder andere ImageMagick.) Na overstappen van een Amerikaanse host scheelt het zeker qua snelheid. Qua technische ondersteuning kan ik niets zeggen omdat ik het tot nog toe niet nodig heb gehad, wat ook een positief punt is.
zondag 20 augustus 2006
P E Suryadi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zojuist overgestapt naar Dreamhost. Ik ben bij mijn vorige hosting provider weggegaan ivm de kosten, Dreamhost kon hetzelfde voor de helft van de kosten! Mede door de positieve reacties op o.a. deze site heb ik besloten over te stappen naar Dreamhost. Tot nu toe zijn alle ervaringen positief. De afhandeling van de verhuizing is snel gegaan. Ook ben ik zeer tevreden over de mogelijkheden binnen mijn hosting pakket.
maandag 6 februari 2006
Koen Nederlof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webdorado heeft begin dit jaar (een groot deel van) haar ruimte op Nederlandse servers gezet. Het resultaat is geweest, dat er nogal vaak problemen met het ontvangen en zenden van mail is geweest, en ook was mijn website regelmatig voor korte tijd niet bereikbaar. Gelukkig heeft men hier actie op ondernomen: Men is wederom verhuisd naar andere servers, ook weer in Nederland - ik geloof dat men op dit moment midden in dat proces zit- met als gevolg,dat alles veel sneller en betrouwbaarder is geworden. Heel goed! Een probleem is niet zo erg, dat kan altijd gebeuren, maar men heeft de klachten serieus genomen en actie ondernomen. Ik ben tevreden over dreamhost.nl/webdorado.
donderdag 15 december 2005
EJM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na lang vergelijken van prijzen en ervaringen van diverse providers hebben wij 1 jaar geleden gekozen om ons portal voor de signindustrie onder te brengen bij Dreamhost. Tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen enkel probleem gehad en als we vragen hadden kregen we binnen 24 uur een duidelijk antwoord. Echt helemaal super. Iedereen die nog een hele goede, goedkope, betrouwbare, service gerichte provider zoekt kan ik Dreamhost ten zeerste aanbevelen. Echt helemaal top!
maandag 14 november 2005
Patrick de Zoete
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In reactie op de reactie van DreamHost.nl op mijn laatste bericht bied ik mijn excuses aan. Ik was stellig overthuigd dat DreamHost een resellerhost was bij G1GA. Nu blijkt dat alles onder eigen beheer valt is dat eigenlijk alleen maar beter! ;) Mijn excuses voor het plaatsen van verkeerde informatie. DreamHost is een prima host.
woensdag 28 september 2005
Jasper van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij van de VVM zijn overgestapt naar Dreamhost. 1 van de redenen waarom wij Dreamhost hebben gekozen is door de positieve berichten/referenties die hieronder staan. Nu laten wij onze ervaring hier achter: - Goede service. - Vriendelijk personeel. - Reactie binnen 24 uur. - Via het ticketsysteem meestal binnen 1 uur al een reactie. Wij zijn zeer tevreden !!!
maandag 8 augustus 2005
VVM webmaster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na drie jaar tevreden klant bij een andere host te zijn geweest ging ik eens kijken hoe de prijzen bij andere hosts tegenwoordig zijn. Door ook te kijken op sites als deze kwam ik uiteindelijk uit bij dreamhost. Veel tevreden klanten en een uitgebreid pakket voor een hele leuke prijs. Mijn keus was snel gemaakt en tot op heden heb ik er nog geen moment spijt van gehad. Mijn site is nu een aantal weken geleden verhuist naar de servers van dreamhost. Dit alles zonder problemen. Een half uur nadat ik het contract had gemaild had ik al toegang tot de server om alle bestanden alvast over te zetten. En dat op zondagavond!!! Mijn complimenten. Verder wil ik als extra nog toevoegen dat dit ook een goede host is voor de beginner. Er zijn vele kant en klare scripts die gemakkelijk, met ??n muisklik, via het control-panel ge?nstalleerd kunnen worden om zo in een mum van tijd een website op te zetten die er proffessioneel uitziet. Heel erg handig als je zelf niet weet hoe het moet of als je weinig tijd hebt om alles zelf op te zetten.
donderdag 30 juni 2005
Inge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil even terugkomen op mijn eerdere melding die hieronder staat: ik kreeg onmiddellijk een sympathiek antwoord over dat Fantastico (al dan niet onder die noemer) wellicht terugkeert zodra de servers allemaal in Nederland operationeel zijn. Nu promoten ze dit ook niet als functionaliteit maar goed, hoop doet leven, nietwaar? Niet alleen dat maar ook de smtp optie blijkt gewoon nog te bestaan, hoewel het activeringsbericht dit niet meer vermeldt. In mijn beleving is dit niet zo handig van Dreamhost maar goed, alles werkt zoals je mag verwachten! Ze blijven mijn nummer 1 webhost :)

Reactie DreamHost.nl Web hosting: Vanwege de grote populariteit van de Fantastico auto-installer onder onze cli?nten is besloten om veel eerder dan gepland tot de installatie hiervan - voor zover nog niet aanwezig - over te gaan op ?l onze servers. De Fantastico auto-installer is inmmiddels beschikbaar voor al onze cli?nten op alle servers in de V.S. en Nederland. Aangezien veel (inbel/kabel)providers het niet langer toestaan dat er gebruik wordt gemaakt van een externe SMTP-server, buiten hun eigen netwerk, voor het versturen van e-mail, is er voor besloten om standaard de cli?nt te verwijzen naar de SMTP-server van diens (inbel/kabel)provider. Zoals dhr. Snijders echter al opmerkte, kan er nog steeds gebruik gemaakt worden van onze SMTP-server door onze cli?nten. Deze reactie is van DreamHost.nl Web hosting

donderdag 16 juni 2005
R. Snijders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze week een derde domein geregistreerd en webhostingspakket via Dreamhost, gebaseerd op de goede ervaringen die ik met hun had voor mijn 2 andere domeinen. Tov de andere 2 valt op dat het nu wat sneller gaat dus ik vermoed dat deze site in Nederland gehost wordt. Het viel helaas ook op dat de Fantastico optie in Cpanel ontbrak en wat vervelender, dat nu voor de smtp mailserver verwezen wordt naar de eigen server van de provider. Dat terwijl dit voor mijn 2 andere domeinen bij Dreamhost niet aan de orde is en hun eigen website notabene melding maakt dat pop/imap/smtp tot de mogelijkheden behoort. Vreemd en irritant als een dergelijke wijziging niet van te voren helder is gemaakt. Ondanks alles blijft Dreamhost een snelle, goedkope en kwalitatief goede webhoster en is het een echte aanrader!
dinsdag 14 juni 2005
R. Snijders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg onlans een emailtje van DreamHost dat mijn site verhuisd werd van een server in de US, naar een Nederlandse server. Perfect!!! Supersnelle verbinding, daar hebben de jongens van g1ga hun best op gedaan. g1ga? Ja, dat is de provider van de webruimte, Dreamhost is slechts een resellerhost... Ondanks dat is het gewoon een goeie host.

Reactie DreamHost.nl Web hosting: Geen idee hoe deze cli?nt aan zijn beweringen komt, maar zowel DreamHost.nl Web hosting als G1GA Anonymous Reseller System zijn handelsmerken van het bedrijf Webdorado Networks. DreamHost.nl Web hosting is dus zeker niet "slechts een resellerhost", maar biedt resellers via het white label G1GA Anonymous Reseller System juist de mogelijkheid om haar diensten geanonimiseerd door te verkopen. Deze reactie is van DreamHost.nl Web hosting

dinsdag 31 mei 2005
Jasper van der Meer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting bij Dreamhost in ??n woord Perfect! Ik heb een aantal weken geleden voor de tweede keer een webhostingpakket afgesloten bij Dreamhost en heb dus al een jaartje ervaring met deze provider. Even alle positieve dingen over Dreamhost op een rijtje: - Veel webruimte en dataverkeer - Goede en snelle helpdesk - Cpanel werkt super - Geen last van vertragingen (ook al zit de server in de VS) - Goedkoop Verder ook nog alle negatieve dingen over Dreamhost op een rijtje: - ..... niets dus! Dreamhost is gewoon goed. Er zijn wel goedkopere providers, de kwaliteit daarvan is echter vaak niet zo goed als die van Dreamhost. Een goede prijs/kwaliteit verhouding dus.
zondag 10 april 2005
Stijn Bertens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met DreamHost.nl Web hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice