E-Dentify Webhosting

2,3 / 5 223 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 01104341
Website screenshot E-Dentify Webhosting

Overall score

2,3 / 5 223 ervaringen

Totaal (223)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 223 op 23 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niets dan slechte ervaringen met deze provider. Aanvankelijk leek het een goede en goedkope provider, totdat de facturen kwamen. Ik kreeg opeens een brief van interim justitia, over een domeinnaam en hostingpakket dat ik bij deze provider zou hebben en waarvan ik de factuur na een jaar nog niet betaald zou hebben. Dit ging echter om een domeinnaam die ik allang had opgezegd omdat de website voortdurend down was. Later werd ik gebeld door interim justitia dat het inderdaad om een fout van E-Dentify ging en zou ik er vanaf zijn. Daar begonnen de problemen. Ik had nog een domeinnaam bij E-Dentify, maar deze bleek ook steeds offline dus heb ik geweigerd te betalen voor diensten die niet geleverd werden. Ik bleef maar facturen krijgen en op mailtjes reageerden ze niet. Uit wanhoop, om van ze af te zijn, maar alle facturen betaald. Krijg ik vandaag dus w??r een brief thuis over de domeinnaam waarvan ik eerst een incassobrief had gekregen. Dat ik die weer een jaar niet betaald heb en als ik dat niet even snel doe, dat ze dan weer interim justitia achter me aan sturen! En dat over een doeminnaam die al minstens 1,5 jaar niet meer bij hun gehost wordt!Dus zoek je een goedkope webhostingprovider, ga dan NIET naar E-Dentify. Pure troep. Slechte helpdesk (simpelweg geen reactie, en ?ls er dan een reactie komt is het geen antwoord op je vraag), veel downtime (grootse deel v/h jaar downtime), vreemde facturen, incassobureaus die je achter je aan krijgt. Niks dan teleurstelling en boosheid over e-dentify.
maandag 23 juli 2007
Kaz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mij in september 2005 hier aangemeld. In maart 2006 ben ik er weggegaan vanwegen de slechte prestaties. Mijn website was meer ofline dan online. (veel downtime) In maart 2006 heb ik via E-mail en via Tante Pos (niet aangetekend, was toen ook nog geen spraken van) opgezegd. Tot op de dag van vandaag krijg ik nog facturen 2006/ 2007 van ze. En ze blijven maar terug schrijven dat ik alsnog aangetekend moet opzeggen. Wat een een slecht bedrijf!
woensdag 18 juli 2007
niek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een en al ellende met deze ISP; en ALS het eindelijk draait, kun je gewoon wachten totdat het fout gaat (over het algemeen duurt dit niet langer dan 2 maanden). Je bent dan ook keurig 2 dagen volledig offline, zowel je site als je email.Over de service al helemaal niet te spreken; het telefoonnummer wordt namelijk NOOIT opgenomen ('de directeur' zit namelijk tot 16u op school, zoals anderen ook reeds hebben ondervonden en gemeld op verschillende forums), op klachten wordt zeer star gereageerd, het eigen forum wordt sterk gecencureerd (negatieve berichten worden verwijderd) en de administratie is een zooitje (ik kreeg gisteren mijn factuur over 2006).Mijn advies: Google eerst heel goed op E-Dentify voordat je met deze piraten in zee gaat. Ze zijn goedkoop, maar ze zijn niet de enigen (zeer goede ervaringen heb ik opgedaan met www.ermis.nl; zelden een meer persoonlijke service ervaren en wordt ALTIJD opgenomen!)
donderdag 5 juli 2007
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgezien van de downtimes vergeten de meeste mensen niet dat je voor ?1,-- erg veel service krijgt: Veel bandbreedte, veel ruimte, veel opties met mail, mysql etc.De support is zo slecht nog niet: Ze reageren vaak op vragen, in het weekend duurt het echter wat langer.Afgelope weken veel downtimes gehad maar daar kon E-dentify niks aan doen. Er werd veel ge-DDos-t. Overmacht noemt men dat.Ik denk dat het niet de beste hosting is, maar de slechtste? Nee.
woensdag 4 juli 2007
Stefan Verkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het eerste jaar heb ik geen reden tot klagen gehad; uptime was bijna 100%. Mail en cpanel goed bereikbaar; Maar vanaf het tweede jaar heb ik bijna 4 keer per week wel iets. Of de mail ligt er uit; of de site ligt er uit (is volledig weg!!! en moet opnieuw de indexfile geupload worden), of het cpanel ligt er uit. Geregeld ligt ook alles er uit; ook hun eigen site. Vooral de weekenden is het soms echt bar en boos. Dan wordt er ook geen support geleverd."Wij geven standaard support van maandag tot en met vrijdag" (reactiemail mail van 11 juni 2006 )Bij antwoorden wordt er soms met technische termen gegooid die ik niet begrijp.Nou doen ze wel hun best om eea snel op te lossen maar steeds moet de gebruiker; ik dus, met vragen komen. Die dan weer niet of niet volledig danwel ontwijkend worden beantwoord. Als het werkt dan gaat alles prima maar owee als het mis gaat.Algemeen: Ik geloof dat het nog jonge gasten zijn en ze doen hun best; maar de uptime en de ondersteuning mag wel veeeeel beter.
dinsdag 19 juni 2007
ErAs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop en relatief veel ruimte. Geen problemen met downtime. Niet heel slim en behulpzaam in klantcontact en om wat duistere redenen zijn er geen addon scripts meer mogelijk via cpanel.
zaterdag 2 juni 2007
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzegbrieven komen niet aan, klachten en vragen worden niet beantwoord en websites zijn dagen offline of verdwijnen spontaan.
zondag 27 mei 2007
jan de boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin had ik met mijn eerste domein www.concept-car.nl totaal geen problemen.Omdat mijn passie voor webdesign groeide gaf ik concept-car uit handen en bestelde vol vreugde mijn 2e domein www.iscape.nl Helaas waren ze overgestapt van DirectAdmin naar cPanel. Geen probleem dacht ik. Gelukkig had ik deze ook niet en ik heb in 1 jaar maar 2 keer een downtime gehad.Toen ik het domein www.jhleskaarten.nl voor een klant registreerde begonnen de problemen. Ik kon bestanden wel uploaden maar deze waren niet meer terug te zien in mijn mappen en ze stonden ook niet online.Als ik contact met e-Dentify wil opnemen krijg ik ze via mijn mobiel niet te pakket op het nummer dat op hun site staat.Via mail krijg ik wel contact met ze. in de eerste mail krijg ik te horen dat ik mijn mappen nog maar eens goed moet doorkijken.Ik mail ze dat ik niet achterlijk ben en of ze mischien kunnen onderzoeken of het aan het cPanel van de klant ligt. Vervolgens krijg ik de volgende mail terug:Geachte relatie,U zou het voor de zekerheid eens kunnen proberen met een FTP programma.Met vriendelijke groet,Naam heb ik weggelaten. E-Dentify Internet Diensten Buorren 2 9084 BC Goutum The NetherlandsKvK: 01104341 BTW: NL0133.79.252.B01T: 088 0000088Ik heb met mijn klant afgesproken zijn website bij een andere aanbieder te hosten.Met vriendelijke groet, Maikel WarmerdamiScape group wagenmaker 26 3648 KK WilnisT: 06 40 79 28 54 E: info@iscape.nl W: www.iscape.nl
maandag 30 april 2007
Maikel Warmerdam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet zo goede ervaring. Zit er ondertussen al 2 jaar bij ofzo. Vorig jaar ben ik gestopt met mijn website en hem offline gehaald. Een maand later krijg ik van E-Dentify een rekening van 175,- euro (!) voor het overschrijden van bandbreedte. Heb tot op heden niet kunnen achterhalen waar die bandbreedte aan op heeft kunnen gaan... Volgens mij lopen ze de boel te belazeren....
dinsdag 10 april 2007
I Vegeta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had hier een webhostingpakket + domeinnaam. Heb ik inmiddels verhuist naar een andere hostingbedrijf (Antagonist). De redenen:- veel downtime, al is het wel iets beter geworden toen ze mijn account op een andere server hadden gezet - reactie op mails erg laat - zeggen dat ze brieven niet ontvangen terwijl ze toch niet meerdere keren door TNT foutief worden bezorgd :S - klantencontact is niet goedBen blij dat ik ben overgestapt! Veel beter nu
zondag 18 maart 2007
F.E. Wiersma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met E-Dentify Webhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: