Zit al jaren bij e-dot, helaas sinds 2 maanden mega veel problemen met e-dot, waardoor helaas eigen website ook niet te bereiken is. Reageren erg langzaam op tickets. Hebben zelf serverproblemen.
Nu ook hun website niet te bereiken en dus ook die van ons. Mailtje gestuurd, ben benieuwd wanneer er gereageerd wordt
maandag 7 februari 2022
Daphne sterkenburg
e-dot is dood?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reageren nergens meer op. Lijkt volledig dood, behalve afschrijven facturen, dat werkt kennelijk wel.
dinsdag 21 december 2021
Arjan Keene
Service niveau is helaas ernstig gedaald
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service niveau is helaas ernstig gedaald. Betalingen worden niet altijd geregistreerd, support tickets wordt niet op gereageerd, op email wordt niet gereageerd en het telefoonnummer bestaat niet.
dinsdag 30 november 2021
Toon
Niet meer wat ze ooit waren!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al heel lang trouwe klant bij E-dot maar de laatste jaren werd hun service en onderhoud steeds minder en slechter. Daarom besloten over te stappen naar een andere provider maar daar hebben we een token voor nodig om de domeinnamen te verhuizen. Helaas geen gehoor bij E-dot zowel telefonisch als via tickets. Hierdoor kunnen we onze .info domeinnaam dus niet overzetten terwijl hij wel al opgezegd is bij het aanvragen van een token. Onbegrijpelijk hoe E-dot zo verloederd is. Ik dacht even dat wij de enige waren die met deze problemen te maken hadden, maar ik schrik dus van alle reacties hier. E-dot laat ons nu mooi in de steek en onze goed draaiende websites komen in gevaar vanwege deze laksheid.
maandag 1 november 2021
Fabienne
Was goed en is helaas zo slecht als het maar kan
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Administratie klopt niet
tickets worden niet beantwoord et cetera
Zo jammer dit
maandag 25 oktober 2021
Peter Welter
Was goed, maar reageert niet en administratie is helemaal ***
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Die aanmaning heb ik ook gekregen voor iets wat wel betaald is (zie recensie van iemand anders hieronder), factuur wordt niet gemaakt want volgens hen nog niet betaald en er wordt niet gereageerd en bellen heeft ook geen zin. Jammer, was er vroeger tevreden over.
donderdag 21 oktober 2021
Erwin
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal maanden een totale puinhoop. Aanmaning versturen over betaalde facturen.
Maand openstaande e-tickets enz.
Weet niet of andere eigenaar. Maar ik ben weg en adviseer al mijn cliënten te beëindigen. Het wad ooit een mooi goed functionerende bedrijf. Met direct hulp en respons. En de administratie op orde.
Een bedrijf. Nu lijkt het een kelder boiler tent
zaterdag 2 oktober 2021
Ferdi Logtenberg
Over en sluiten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren tevreden klant geweest. De laatste maanden zijn ze totaal niet bereikbaar, worden er geen EPP-keys meer verstrekt. Dienstverlening is tot een nulpunt gezakt helaas.
Zojuist (8 juli) een herinnering gehad dat een domein-naam gaat verlopen, in april had ik hiervoor al een epp-key aangevraagd en meerdere malen via het ticket-systeem hierom gevraagd. Maar helaas.
donderdag 8 juli 2021
Jos Blokdijk
Vroeger helemaal OK. Tegenwoordig een drama.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-Dot had altijd een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Die is nu vanwege het regelmatig compleet onbereikbaar en onbenaderbaar zijn, compleet zoek. Op tickets wordt niet of pas heel laat gereageerd. Essentiele gegevens (EPP-keys) worden niet doorgegeven. Alles kost nu veel tijd, irritatie en onnodig veel geld. Jammer. Ze zijn kennelijk 'binnen' en de klanten die nog resteren kunnen het heen en weer krijgen. Dit is einde oefening. Wel zo netjes om dat dan aan je resterende klanten mee te delen en hen te faciliteren in een overstap.
dinsdag 20 april 2021
W. Andréa
Vroeger heel goed nu extreem slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was ruim 12 jaar klant. Had altijd al mijn 25 domeinnamen en alle hosting bij e-dot. Vroeger snelle service, binnen 2 uur antwoord. Nu duurt het dagen/weken, staan hun servers op blacklist waardoor je email niet aankomt en krijg je geen antwoord meer.
Jammer maar heb inmiddels alles verhuisd
zaterdag 13 maart 2021
Eric Ariens
Niet bereikbaar - niet te gebruiken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was ik zeer tevreden, er werd snel gereageerd en geholpen daar waar nodig was. Maar sinds dit jaar krijg ik nergens antwoord op, worden mijn e-mails niet verzonden maar moest ik wel gewoon betalen. Ik moest noodgedwongen een andere domainnaam nemen om mijn zaken voort te zetten. Niet bij deze partij gaan!!
woensdag 18 november 2020
Alberto
Onprofessionele houding van e-Dot bij verhuizen naar andere provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb heel lang gebruik gemaakt van de diensten van e-Dot. Ik ben geen veeleisende gebruiker, dus heb niet vaak van hun servicedesk gebruik hoeven te maken. En de enkele keer dat ik ze nodig had, reageerden ze best snel.
Maar dit is sinds het laatste half jaar drastisch veranderd. Ik liep namelijk aan tegen een enorme hoeveelheid spam, die ik niet meer kon filteren middels de mailfilters van cPanel en ASSP. En daardoor liep mijn beschikbare schijfruimte dermate snel vol dat op een gegeven moment geen mail meer werd afgeleverd. En ook het instellen van het DKIM record bleek niet goed te functioneren, als gevolg van de inrichting die men bij e-Dot gebruik op hun webserver(s). En dit wordt de laatste tijd steeds belangrijker om te voorkomen dat je mails worden geweigerd door pakketten als MS Office 365 en Exchange Online. Helaas kon e-Dot me hier niet helpen en geen oplossing of alternatief aandragen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Dus op zich niets om ze kwalijk te nemen.
Omdat ze me echter niet konden helpen, ben ik dus op zoek gegaan naar een andere provider, die geen gebruik maakt van cPanel. Maar toen is de ellende begonnen. Ik krijg namelijk van e-Dot geen EPP key om mijn domein te verhuizen naar mijn nieuwe provider. En dit is alles behalve professioneel. Normaliter kan zo'n EPP key binnen vijf werkdagen verstrek worden. Maar ik wacht er nu al drie weken op. En e-Dot reageert sinds mijn opzegging ook niet meer op mijn mail hieromtrent. Dus erg teleurstellen en absoluut niet professioneel van e-Dot. Daarom zou ik ze nu ook niet meer aanraden als hosting provider.
zaterdag 23 mei 2020
Alexander Rietveld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit een goede host, nu niet bereikbaar, duur en traag.
vrijdag 22 september 2017
Botman
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongeveer 10 jaar terug klant geworden vanwege de service. Nu alle (=/- 50) klanten aan het weghalen vanwege het gebrek aan service. Op tickets wordt vaak pas na weken gereageerd. Een klant wilde een domein verhuizen, maar doordat ze zo traag waren met het doorsturen van de verhuiscodes, kwam deze zelfs in quarantaine. En zelfs toen namen ze niet de moeite om op een ticket te reageren. Wat ooit top was, is nu het meest onbetrouwbare hostingbedrijf geworden.
maandag 10 april 2017
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen met deze provider. Wij hebben nog een aantal domeinen bij TransIP en Strato staan maar bij E-dot zit meer kennis op de support. Ook op oudejaarsavond kreeg ik nog antwoord. Enige minpunt is dat support via een ticketsysteem loopt, maar ook wel weer handig dat de gehele historie van al je vragen zo overzichtelijk is en bewaard blijft.
dinsdag 3 januari 2017
Mattheus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is ontzettend slecht bereikbaar. Inmiddels de tweede keer dat we hen met spoed nodig zijn echter er wordt niet gereageerd op de support tickets, inmiddels 5 uur geleden aangemaakt.
Dit kan niet en dit wil je niet. Hier kun je niet op bouwen.
Verhuizen is al helemaal een probleem, want hoe zit het met je contract beëindigen als de hosting-partij nalatig is? In hun ogen moet je betalen en kunnen ze niet crediteren!?
Wij raden iedereen af een contract aan te gaan bij E-dot!
zaterdag 12 december 2015
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze partij is duur. Bied alleen support via tickets die ze beantwoorden wanneer ze zin hebben. En je kan geen belangrijke informatie instellen voor je domein.
Nadat ik besloot om te verhuizen werken ze je actief tegen. Ze presteren het zelfs om je domein te kapen en daar geld voor te vragen.
Waardeloos bedrijf, zaken doen op deze manier is echt not done!
maandag 23 november 2015
van Lieshout
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na met diverse isp ers ervaringen te hebben opgedaan kwam ik via een kennis bij E-dot internetdiensten terecht.
De snelheid en kwaliteit van de ondersteuning overtreft alle verwachtingen ver.
Heb je een vraag, dan is het woord wachten bij hun onbekend. In minuten heb je een correct en duidelijk antwoord.
Wat mij betreft een aanrader.
Als er een beoordeling met 6 sterren was zouden zij deze ook verdienen.
maandag 20 mei 2013
Kerckhoffs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nou toch al een aantal jaren bij ed-ot, om precies te zijn vanaf 08 -02-2006
Ik heb dan ook echt nooit maar dan ook nooit problemen gehad met die gasten. Ik ben een ICT hobyist en probeer van alles uit. Als ik een vraag heb over de dns records en een mail stuur krijg ik ALITJD duidelijk instructie`s of uitleg terug.
En over het mailen ik kreeg zelfs op Kerstavond een mail nog teurg ! super snel.
Ik raad deze hosting provider bij iedereen aan.
vrijdag 2 maart 2012
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu al een paar jaar diverse pakketten bij E-dot lopen. Hele goede service en tot nu toe heb ik geen downtime meegemaakt.
maandag 21 juli 2008
Maarten Zijlmans
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zeer goede ervaringen met deze provider, e-Dot maakt duidelijk dat kwaliteit bij hen - zoals op de website staat - zeker hoog in het vaandel staat. Alle communicatie verloopt zeer spoedig en professioneel (op zaterdag of zondag krijg ik ook gewoon binnen een halfuur antwoord, soms 's nachts zelfs nog). Over het My e-Dot systeem ben ik ook zeer te spreken, je kunt alles beheren en aanpassen zonder tussenkomst van een medewerker.
Het cPanel hostingcontrolepaneel ben ik ook zeer over te spreken, overzichtelijk, Nederlandstalig en zeer uitgebreid. Telkens komen er weer nieuwe opties bij. Een hele verademing als je kijkt naar bijvoorbeeld Directadmin of Plesk, waar mijn vorige webhosts mee werkten. Ik vind het ook fijn dat ze sindskort Postgresql ondersteunen, iets waar ik al een tijdje mee wilde spelen.
Ik kan deze provider iedereen aanbevelen die op zoek is naar goede en snelle dienstverlening en - vooral - goede support. Na 3 andere providers te hebben geprobeerd de afgelopen jaren is dit voor mij een blijvertje.
zaterdag 5 april 2008
Diederick van der Broek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind ze zeer professioneel. Servers zijn snel en nooit down. Helpdesk is subliem . Als ik een vraag op zondag heb zijn is er vaak binnen 10 minuten al bericht terug.
Verder nooit klachten gehad dus aanrader!
woensdag 11 juli 2007
Edwin Swart
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een paar maanden een hosting pakket bij deze hoster.
Uiterst goede service voor een betaalbare prijs, tevens goed en snel contact via email echt prima over te spreken!
Verder erg tevreden over de uptime en de aangeboden mogelijkheden bij je pakket.
Daarom van mij een dikke pluim!
maandag 12 februari 2007
Anthony
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over e-Dot, host er nu ruim 2 jaar een paar websites en heb een paar domeinnamen geforward maar eigenlijk nooit problemen gehad. Nog nooit downtime ervaren en waar ik vooral over te spreken ben is het uitbreiden van de diensten tijdens dat ik ze had, zo zijn er sinds ik domeinnamen met forwarding heb wel zo'n 3 extra mogelijkheden toegevoegd aan forwarding zoals eigen statistieken, waar vind je dat nou?
Ook de support is erg goed, op zaterdag of zondag ontvang ik net zo snel antwoord (bijna altijd binnen het uur) als doordeweeks. Laatst had ik een probleem met een PHP script en de server beheerder heeft het binnen 2 uur voor me opgelost door zelf de code aan te passen.
Het is de scherpe prijs dus meer dan waard en ik zou het dan ook iedereen aanraden die kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid belangrijk vind.
maandag 5 februari 2007
John van der Veen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf de oprichting van e-Dot heb ik bij hen mijn website gehost en diverse domeinnamen geregistreerd. Eigenlijk nooit klachten gehad, goede diensten tegen een scherpe prijs.
De laatste tijd gaat het echter minder. De uptime van diverse diensten neemt af en e-Dot is telefonisch nauwelijks bereikbaar.
Nu wilde ik mijn domeinnamen verhuizen naar een andere registrar, maar e-Dot weigert mijn domein vrij te geven. Waarom? Omdat de vereniging waarin ik actief ben nog een rekening heeft openstaan en ik destijds de deal tussen e-Dot en die vereniging geregeld heb.
De vereniging is een eigen rechtspersoon en ik ben priv? dus niet aansprakelijk voor de schulden van de vereniging, toch meent e-Dot mij hiervoor priv? te moeten laten boeten.
Ik vind dit een uiterst onprofessionele houding en raad het daarom af om zaken te doen met e-Dot Internetdiensten.
woensdag 17 januari 2007
Jorne
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pure kwaliteit. Je mailt, en je hebt binnen no-time een antwoord en ze hebben de veranderingen al doorgevoerd. Aanrader.
maandag 4 september 2006
Maarten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goedkope en goede domein registraties, je moet alleen extra betalen voor dns en eigen nameserver terwijl dat niet hoeft, zij hebben er geen kosten aan.
donderdag 1 december 2005
Ryan Wittering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is nu een hosting bedrijf zoals ze behoren te zijn. Vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig.
Snelle server en altijd online.
dinsdag 22 november 2005
Webaapje
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima servicel Prima prijs/kwaliteit!
Echt een aanrader!
dinsdag 30 augustus 2005
KR
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend! In de eerste instantie kwam ik vooral op e-Dot af vanwege de lage prijzen voor de .nl domeinnamen. Nu ik ook al een aantal maanden hosting heb bij e-dot kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben.
Ik heb bijvoorbeeld op een bepaald moment gekozen om op een geparkeerd domein van me hosting te nemen. Toen ik dit doorgaf via het controlepanel kreeg ik al snel een mailtje terug dat het zo snel mogelijk geregeld zou worden. Ik kon gelijk al in het C-panel komen en het domein was dezelfde avond al bereikbaar!
Bij problemen is e-Dot via de mail en via de live-chat op de site goed bereikbaar en profesioneel. En voor de prijzen hoef je dit zeker ook niet te laten! Aanrader!
donderdag 19 mei 2005
Erwin Doornbos
1
Richtlijnen
Wij zien graag dat een Review:
100% eerlijk is.
plus- en minpunten bevat.
details bevat.
Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:
grove/kwetsende taal bevat.
links bevat.
onjuist is.
persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Wij maken gebruik van cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen we onze diensten verbeteren en aanpassen aan de wensen van onze bezoekers. Ja, ik accepteer cookiesPrivacybeleid
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.