Mijnserver

3,8 / 5 82 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 51368331
Openingstijden
  • ma-zo: 09:00 - 17:30
Website screenshot Mijnserver

Overall score

3,8 / 5 82 ervaringen

Totaal (82)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 82 op 9 pagina's

Erg moeilijk bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo snel mogelijk web bij deze hostingpartij! Ben hier ooit begonnen toen dit nog Nitroserve was. Daar heb ik nooit problemen gehad, werd altijd erg goed geholpen en hier was aandacht voor de klant, klein of groot. Helaas is Nitroserve daarna overgenomen door Exacthost, waarbij de service al erg veel minder werd. Hier werd vooral aan de eigen verdienste gedacht. Service vaak moeilijk, niet meedenken en ondersteuning vaak erg slecht. Met MijnServer.nl werd dit nog erger. Regelmatig moest ik terecht bij de support hiervan, en hoe meer reactie, hoe klantonvriendelijker de communicatie vaak werd. Ook hier weer altijd alle antwoorden in eigen belang van MijnServer. Ook nu weer. Een domeinnaam die ik wilde verhuizen op de einddatum van de verlenging mislukt. MijnServer niet bereikbaar waardoor de domeinnaam in quarantaine komt. Nu moet ik daarvoor een bedrag gaan betalen waarvoor ik de domeinnaam tegenwoordig 50 jaar kan registreren. Echt geen goed woord over voor deze partij.
donderdag 18 maart 2021
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Antoine Hertoghe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Huilen met de pet op mijnserver.nl. Ik had een emailaangemaakt en blijkbaar hadden ze zalen veranderd omdat ik hun webmail login niet meer terugvond. Ik bel naar de support en die man wist mij dat ook niet te zeggen. Hij wist amper wat webmail was. Zo snel mogelijk weg daar !!!
vrijdag 29 januari 2021
Antoine Hertoghe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Vanaf 2019 alleen maar problemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren klant vanaf 2007 (nitroserve) vanaf 2019 hebben wij alleen maar problemen ervaren met onze website en E-mail. Uiteindelijk een ingebrekestelling en aaansprakelijkheidstelling gestuurd. Geen enkele reactie, website moeten verhuizen met behulp van SIDN omdat de verhuiscodes niet werden verstrekt. Incasso teruggeboekt, nu wel reactie hierop mail gestuurd met verwijzing naar ingebrekestelling, geen enkele reactie anders dan dat ze opnieuw proberen te incasseren en opnieuw herinneringen sturen. Zie ook andere reviews vanaf 2019, er wordt niet geleverd wat is afgesproken zeker geen 24/7 bereikbaarheid zoals op hun website staat, uw website is regelmatig onbereikbaar en mail komt helemaal nooit meer binnen omdat de mailserver er uit ligt. Waarschijnlijk hebben ze de gisting van hun eigen website ergens anders ondergebracht....
zondag 17 januari 2021
Duchennedraagster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Moeizame dienstverlening en en slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Door een overname zijn mijn hosting pakket en een aantal domeinnamen bij deze provider terecht gekomen. Omdat ik de prijs prestatie verhouding van zowel het hosting pakket als de registratie van de geparkeerde domeinnamen te niet in verhouding vind, probeer ik de diensten op te zeggen en mijn domeinnamen te verhuizen. Helaas ben ik kennelijk terecht gekomen in een intern 'kastje - muur' verhaal tussen support en finance waarbij naar elkaar verwezen wordt. Goed te zien dat er mensen zijn met positieve ervaringen, maar helaas deel ik deze ervaringen niet en voel me zelfs beetje 'digitaal gegijzeld'. Ik wil graag weg, maar kan niet omdat er kennelijk een blokkade op de portal zit, omdat ik als particuliere klant eerst voor een jaar moet verlengen terwijl ik volgens de algemene voorwaarden maandelijks op kan zeggen. Mijn advies, denk goed na voor je je domeinnamen aan deze provider toevertrouwd. Mijn tickets en voice mails staan in elk geval nog open en ik wacht nog op antwoorden
donderdag 7 januari 2021
Tiemo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Vanaf woensdag 15 september ernstige problemen met webhosting en mail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijnserver.nl heeft de hosting verdeelt in servers, helaas zit ik op server2 die het hele jaar 2020 regelmatig storing geeft, met als gevolg dat er geen mail kan binnenkomen, deze is gewoon weg en de websites lopen ook niet meer. Uiteindelijk besloten om mijn abonnement te beëindigen en mijn domeinen te verhuizen, echter nu wil mijnserver.nl de verhuiscodes niet verstrekken. de beloftes op de website over 24/7 bereikbaarheid en geld terug garantie gaat hier zeker niet op, sterker nog als je met deze partij in zee gaat, is er een grote kans op problemen met mail en hosting en ze werken niet mee aan het verhuizen. Ga niet met deze partij in zee!
donderdag 24 september 2020
peter de ronde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Zeer goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer goede service en hoge klantgerichtheid. Reageert snel op vragen en denkt goed mee bij technische problemen!
dinsdag 26 mei 2020
Margriet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Beste hostingprovider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hostingpartij geeft mij een exclusief gevoel t.o.v. andere providers. Alles is uitstekend geregeld en ze denken altijd met je mee. Zowel telefonisch of via de mail. Ze hebben ook regelmatig acties en zijn actueel. Ik heb vaker gratis hosting gehad als waardering. Ze zijn hier niet moeilijk in en toch zo professioneel tegelijk. Ga zo door met de aangeboden kwaliteit en topservice. L. Sanders
maandag 13 april 2020
Ludo Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
143% Prijsstijging, Slechte Response, Websites Down voor 1 Week Zonder Enige Actie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- 143% prijsstijging van het abonnement. - (Zeer) slechte en trage response op meldingen (waaronder van webserver down) waaruit vaak een gebrek aan kennis van de Microsoft stack blijkt. - onze websites waren 1 week down zonder dat er ook maar enige actie van de kant van ExactHost was. De oorzaak lag bij ExactHost.
maandag 6 april 2020
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
12 jaar klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na 12 jaar klant te zijn geweest met 3 domeinnamen. hebben we 1 domeinnaam over gebracht naar mijn webwinkel. we hebben nog een contract lopen tot half dec. ( welke gewoon betaald is) nu vragen we support en zeggen ze gewoon wij verdienen nu niks aan jullie dus gewoon ticket indienen want jullie hebben geen telefonisch rechten meer!! maar we hebben toch betaald tot half dec. niks mee te maken op 2 domeinnamen verdienen wij niks. ik zeg dan wil ik nog voor 1 maand het bedrag terug. zegt ie stuur maar een ticket tu tu tu en de telefoon werd weg gedrukt. ze nemen ook niet meer op als we bellen. gewoon ruk geregeld. ze hebben 12 jaar !!!! geprofiteerd en nu zak maar lekker in de stront wat een SERVICE zeg STANK voor DANK. nu na 3 weken kunnen/ willen ze het probleem niet verhelpen om een domeinnaam aan een andere te hangen. oh ja toen we het contract opzegde ruim een maand van tevoren waren ineens alle 3 de domeinnamen uit de lucht “ ze hadden zogenaamd een parameter verkeerd gezet” ja ja en dat moeten we geloven. ze kunnen niet eens een 2 domeinnaam aan een hoofd domeinnaam hangen.
vrijdag 22 november 2019
adri de graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 2
Oplichterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder kennisgeving wordt er een prijsverhoging doorgevoerd. Medewerking wordt geweigerd omdat ik de overeenkomst wil ontbinden hierom. Aldus hun algemene voorwaarden geven aan dat zij 30 dagen vantevoren een prijsverhoging moeten doorgeven, dit is niet gedaan en zij weigeren de overeenkomst te ontbinden. Wanneer ik dreig met het storneren, dreigen zij met een incassobureau. Na de melding via het klachtenpanel gemaild te hebben, werd mij medegedeeld dat ik de overeenkomst kon opzeggen via mail en alles teruggestort zou worden. Vervolgens wordt er gezegd dat de desbetreffende medewerker daar geen beslissingen over mag nemen. En nu zitten we nogsteeds in deze situatie. Nooit meer en nooit zal ik dit bedrijf adviseren.
vrijdag 11 oktober 2019
Steve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijnserver? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Personal

€ 3,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Personal Cloud Server

€ 24,95 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee