Mijnserver

4,0 / 5 77 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 5 Werknemers
  • KvK-nummer: 51368331
Openingstijden
  • ma-zo: 09:00 - 17:30
Website screenshot Mijnserver

Overall score

4,0 / 5 77 ervaringen

Totaal (77)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 77 op 8 pagina's

Zeer goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een zeer goede service en hoge klantgerichtheid. Reageert snel op vragen en denkt goed mee bij technische problemen!
dinsdag 26 mei 2020
Margriet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Beste hostingprovider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hostingpartij geeft mij een exclusief gevoel t.o.v. andere providers. Alles is uitstekend geregeld en ze denken altijd met je mee. Zowel telefonisch of via de mail. Ze hebben ook regelmatig acties en zijn actueel. Ik heb vaker gratis hosting gehad als waardering. Ze zijn hier niet moeilijk in en toch zo professioneel tegelijk. Ga zo door met de aangeboden kwaliteit en topservice. L. Sanders
maandag 13 april 2020
Ludo Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
143% Prijsstijging, Slechte Response, Websites Down voor 1 Week Zonder Enige Actie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- 143% prijsstijging van het abonnement. - (Zeer) slechte en trage response op meldingen (waaronder van webserver down) waaruit vaak een gebrek aan kennis van de Microsoft stack blijkt. - onze websites waren 1 week down zonder dat er ook maar enige actie van de kant van ExactHost was. De oorzaak lag bij ExactHost.
maandag 6 april 2020
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
12 jaar klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na 12 jaar klant te zijn geweest met 3 domeinnamen. hebben we 1 domeinnaam over gebracht naar mijn webwinkel. we hebben nog een contract lopen tot half dec. ( welke gewoon betaald is) nu vragen we support en zeggen ze gewoon wij verdienen nu niks aan jullie dus gewoon ticket indienen want jullie hebben geen telefonisch rechten meer!! maar we hebben toch betaald tot half dec. niks mee te maken op 2 domeinnamen verdienen wij niks. ik zeg dan wil ik nog voor 1 maand het bedrag terug. zegt ie stuur maar een ticket tu tu tu en de telefoon werd weg gedrukt. ze nemen ook niet meer op als we bellen. gewoon ruk geregeld. ze hebben 12 jaar !!!! geprofiteerd en nu zak maar lekker in de stront wat een SERVICE zeg STANK voor DANK. nu na 3 weken kunnen/ willen ze het probleem niet verhelpen om een domeinnaam aan een andere te hangen. oh ja toen we het contract opzegde ruim een maand van tevoren waren ineens alle 3 de domeinnamen uit de lucht “ ze hadden zogenaamd een parameter verkeerd gezet” ja ja en dat moeten we geloven. ze kunnen niet eens een 2 domeinnaam aan een hoofd domeinnaam hangen.
vrijdag 22 november 2019
adri de graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
Oplichterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder kennisgeving wordt er een prijsverhoging doorgevoerd. Medewerking wordt geweigerd omdat ik de overeenkomst wil ontbinden hierom. Aldus hun algemene voorwaarden geven aan dat zij 30 dagen vantevoren een prijsverhoging moeten doorgeven, dit is niet gedaan en zij weigeren de overeenkomst te ontbinden. Wanneer ik dreig met het storneren, dreigen zij met een incassobureau. Na de melding via het klachtenpanel gemaild te hebben, werd mij medegedeeld dat ik de overeenkomst kon opzeggen via mail en alles teruggestort zou worden. Vervolgens wordt er gezegd dat de desbetreffende medewerker daar geen beslissingen over mag nemen. En nu zitten we nogsteeds in deze situatie. Nooit meer en nooit zal ik dit bedrijf adviseren.
vrijdag 11 oktober 2019
Steve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Wereldprovider!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds dat mijn hostingaccount overgenomen is van Nitroserve naar Mijnserver, werkt alles sneller, beter en makkelijker. Het controle paneel is mooi, de support is goed en alles is online zoals het hoort. Zeker een aanrader.
woensdag 9 oktober 2019
Marco Versteegh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Website down. Er gebeurt niets. Prioriteit = gemiddeld
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze websites zijn al meer dan een dag down. Wij zijn als klant bij Nitroserve gestart. Bij Nitroserve werd er snel gereageerd op dit soort meldingen en zou dit al lang opgelost zijn. Nu hoor je helemaal niets. Volgens het status overzicht gebeurt er niets en als klap op de vuurpijl geven ze dit een prioriteit "gemiddeld" mee. Tijd voor een ingebrekestelling en aansprakelijkheidsstelling.
dinsdag 12 februari 2019
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Klasse provider
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit ben ik begonnen bij Exacthost. Nooit wat te klagen gehad, maar op een gegeven moment over gestapt naar een goedkopere provider. De meest stomme beslissing! Ik heb het bij hun concullega's een paar jaar uitgehouden maar ik ben uiteindelijk toch weer terug gegaan naar Exacthost. Liever iets meer betalen maar wel zeker weten dat er naar de klant geluistert wordt en misschien nog wel belangrijker, er ook meegedacht wordt.
zondag 24 juni 2018
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 5
Top!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als klant van Roberto webhosting super blij dat Roberto webhosting is overgenomen door ExactHost, wat een verademing. Ik heb nu 15x meer opslagruimte voor hetzelfde maandbedrag en de domeinnamen zijn erg in prijs verlaagd. service was top is nog steeds top, heb niks te klagen.
dinsdag 2 januari 2018
Tanja Vermolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 11
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en bekwame helpdesk!
vrijdag 1 december 2017
Sprock
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 4

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijnserver? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Personal

€ 3,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Personal Cloud Server

€ 24,95 /maand
  • Opslag: 30 GB
  • Dataverkeer: 320 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee