Flexservers

1,6 / 5 46 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

Website screenshot Flexservers

Overall score

1,6 / 5 46 ervaringen

Totaal (46)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexservers

Flexservers is een nederlandse aanbieder van VPS servers en hosting. Ze zijn gespecialiseerd in Virtual and dedicated servers. Het geheel ziet er erg gedateerd uit, dit is dan ook niet direct een webhosting partij die we zelf zouden aanraden.

Ben je klant of klant geweest van Flexervers? Deel dan je ervaring met ons over deze webhoster.

Ervaringen 46 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was de service goed, helaas kan je bijna geen slechtere partij meer vinden als deze. Nooit bereikbaar voor 10uur en reageren niet op email zodra de server niet bereikbaar is, zelfs niet op hun sms@flexservers.nl account (24/7 , dacht het niet). Gelukkig hebben wij al onze domeinen gemigreerd naar IS. Het zou goed zijn als er een landelijk keurmerk zou zijn om dit soort bedrijven scherp te houden. Denk er nog een keer over na voordat je hiermee zaken gaat doen.
zondag 4 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb je een probleem kijg je 4 punten toegestuurd met oa: 1. Outside office hours you can use the SMS service: Monday through Thursday after 17:00 hours and during weekends Friday untill Monday morning 09:00 hrs. Het is momenteel 9:40... en ze zijn nog steeds gesloten :( 3. You will receive a response from our System & Support Engineer by E-mail (reply) within 2 hours of receiving this message. Het is nu bijna 14 uur later... en nog geen reactie. Ow ja, en de server logt al meer dan een dag plat.
maandag 28 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechte webhost die er is. Serieus, je kunt beter 3 keer zoveel betalen dan voor flexservers te kiezen. basic support = geen support. Voorbeeld: Laatst lag mijn site eruit, na een aantal keer te hebben gebeld heb ik uiteindelijk tot na het weekend moeten wachten tot er wat aan werd gedaan. Laatst kreeg ik de melding dat ik z.s.m. een nieuwe server moest aanschaffen omdat mijn andere 'verouderd' was: zonder hier bericht van te hebben gekregen. Als klap op de vuurpijl: Een harde schijf is dit weekend gecrashed. Oplossing van flexservers na 3 dagen: nieuwe server aangemaakt met blanco harde schijf. Backup ho maar. De garantie die ze bieden is alleen voor de hardware. En hulp ho maar, bijna alles zien ze als meer dan basic support. Zo heb ik een keer bijna 300 euro moeten betalen voor een klein probleem dat in eerste instatie al door hen was veroorzaakt. FLEXSERVER = niet doen, ik herhaal niet doen. Ze hebben mooie verkoop praatjes maar uiteindelijk is het niks. Het erge is dat sommige storingen die ik ondervindt helemaal niet op hun 'huidige-storingen' pagina's zichtbaar waren.
maandag 14 december 2009
Wolterink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gigantisch slechte service! Zelden heb ik zo'n stelletje eikels aan de telefoon gehad. Ik ben het hele flexservers team afgegaan, en niemand kon mij helpen. Mijn 2 dedicated servers lagen plat. support ticket opgestuurd, geen antwoord. Gebeld: uuw servr ies goed, ies niet probleem hoor (zeer slecht Nederlands). De volgende ochtend is de server plotseling weer up. een week later vallen er 2 facturen op de mat. 2 keer onderhoud server a 80 euro per uur. Hardwarestoring. Jeah, wright. Op 2 servers tegelijk dezelfde storing??? Vergeet het maar dat ik die 320 ex btw ga betalen. Wat ik wel ga doen, is over naar een andere hosting provider!!!
maandag 16 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een bende onvoorstelbare prutsers. Een virtuele server van ons werd gewoon gedelete wegens een onbetaalde factuur. Maar wij hebben die factuur nooit ontvangen, en ook geen herinnering. En het controlpanel van onze account meld dat er gewoon geen factuur is.
dinsdag 10 november 2009
v
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze VPS service! Al 2 jaar lang het zelfde verhaal. Volgens mij worden er veel meer VPS'en gehost dan de hardware aan kan. Regelmatig kan ik niet inloggen op SSH, FTP of PLESK. Vage library errors en oom meldingen. Behalve dit overdag ook zeer traag, 10 seconde of meer wachten voor het laden van een pagina. s'nachts is de site wel gewoon snel wat dus lijkt op overbelasting van de lijn of hardware. Recentelijk voorbeeld: in.proftpd: error while loading shared libraries: libcrypt.so.1: failed to map segment from shared object: Cannot allocate memory
vrijdag 3 oktober 2008
Lex Jonkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is een grote ellende. Flexservers (Netnations) heeft mij verschrikkelijk veel tijd gekost aan administratieve rompslomp. Ze zijn slecht bereikbaar en als je ze eenmaal te pakken hebt reageren ze niet. Kost zeeen van tijd aan extra controle van de boekhoudiging, onterechte automatische incasso's storneren, telefoneren, e-mailen en brieven schrijven. Alleen op aangetekende stukken komt een reactie. In 2006 zijn ze overgestapt naar een ander boekhoudprogramma met als resultaat dat ze eerst maandenlang niets factureerden en vervolgens in een keer de hele achterstand. Gezien de storingen die ik heb gehad is het twijfelachtig of ik ook echt wel een dedicated server heb gehad, regelmatig downtimes, de technical support is zeer slecht en ik heb me ook weleens afgevraagd of zij zelf niet aan phishing doen. In februari 2008 ben ik overgestapt naar een andere host en in september 2008 krijg ik ineens nog een factuur voor extra dataverkeer. Jarenlang stabiel gedraaid en dan zou ik in de laatste maand, waarin ik ook al halverwege overgestapt ben, ineens meer datatraffic hebben gebruikt. Ook al ben je er weg, ben je nog steeds niet van ze af. CONCLUSIE: BEGIN ER NIET AAN!!!
vrijdag 3 oktober 2008
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na alle ervaringen van anderen te hebben gelezen, kan ik alleen maar zeggen dat de problemen nog steeds bestaan. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, maar je moet met deze kl00tzakken niet in zee gaan. MIJN ADVIES: Met iedereen, behalve met hun!
zondag 23 maart 2008
Ramin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op eerste gezicht ziet de website van flexservers er goed en betrouwbaar uit, helaas is de praktijk anders, al bij de bestelling zijn mijn persoonlijke gegevens in het bestelforumlier door elkaar gehaald. (tussenvoegels worden niet meegenomen, en op het factuur stond een variable "customer.housenumber@"). Bij de oplevering van mijn account (FlexVPS met Plesk) stond het wachtwoord nog ingesteld op "setup", (dit wachtwoord weet ik uit ervaring) terwijl in de mail stond dat ik mijn root wachtwoord moest gebruiken. Plesk is niet juist geinstaleerd, waardoor ik deze niet kan gebruiken. (Service is not available now, probably your Plesk is misconfigured.) Op email wordt NIET gereageerd, pas na 7 dagen kreeg ik antwoord van mijn ingediende support ticket: Reactie van Flexservers: ?Wij kunnen uw vraag helaas niet beantwoorden, omdat deze niet binnen het Basic Support contract valt. Flexservers levert op al haar servers 'Basic support'. support werkzaamheden worden door onze support medewerkers uitgevoerd tegen een uurtarief van ? 75,-? DAT IS TOCH SCHANDALIG!!!
vrijdag 1 juni 2007
David van der Tuijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onder tussen is het geld door middel van een automatische incasso van mijn rekening geschreven, welke ik niet kan terugboeken. Ik heb op het moment van oplevering van mijn pakket direct een mail gestuurd dat ik mijn order wil annuleren, en of om te zetten naar een 7 dagen probeer versie. Dan nog wat overige puntjes: - Het IP van mijn account verwijst naar websweater.flexvps.nl en niet naar mijn subdomein. - Bij het openen van een Support Ticket wordt het root wachtwoord gevraagd, zonder dat het formulier over SSL wordt verstuurd! - Het shared cerficaat welke in Plesk / Virtuoso wordt gebruikt is sinds 30-11-2006 verlopen. Als iemand mij vertellen hoe ik mijn geld kan terug krijgen, of de juiste informatie heeft om hier melding van te maken bij bijvoorbeeld de ConsumentenBond dan hoor ik het graag!
vrijdag 1 juni 2007
David van der Tuijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een bende bij die toko. Ik heb in het verleden een Flex vps gehad maar vanaf dag 1 ellende. Dan werkte de MySql niet, dan de mail niet, dan dit niet en dan dat niet. Werd er dol van. Moest iedere dag mijn server via ssh rebooten om nog enigszins een uptime te garanderen naar mijn klanten. Ben nu overgestapt naar WEBSTEKKER op een windows vps omdat ik meer kennis heb van windows als van linux en ik ben zeer, zeer tevreden. Wat een geweldige service hebben deze mensen. Dikke aanrader. Zoek je een leuke en goede webhoster, neem dan zeker geen flexserver (krijg het bijna mijn toetsenbord niet uit) maar neem Webstekker of een ander. Aanpakken die lui want dit moet ergens tochniet zomaar kunnen/mogen wat dit "bedrijf" ons allen flikt. Groet, Ralph
vrijdag 4 mei 2007
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had hier eens meer op gereageerd, me server is al weken offline ja, je leest het goed, nu krijg ik van de week een email dat me dataverkeer is overschreden,terwijl de server niets meer eens online is en het ipadres is ook niet meer te pingen, en meer dan 50gb in 1 maand dataverkeer lachertje gewoon
zaterdag 17 maart 2007
debruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn regelmatig problemen met het interne netwerk van Flexservers. Die worden op zich wel binnen een dag opgelost, alleen hebben ze in mijn geval twee keer tot gevolg gehad dat mijn webserver niet meer of slechts zeer traag bereikbaar was. De eerste keer was het netwerk dusdanig geherconfigureerd dat ik mijn firewall plotseling moest openstellen voor icmp packets. Dit heb ik zelf moeten uitzoeken. De tweede ongeregeldheid is op moment van schrijven nog steeds niet opgelost, na vier dagen waarin mijn webserver slechts zeer traag bereikbaar is, en geen verbindingen meer naar andere servers kan leggen. De reactie van de helpdesk komt neer op: "De bewijslast ligt bij u". Pas nadat ik de output van een serie test-scripts aan hen kon voorleggen, werd de 2e lijn ingeschakeld. Mijn advies is om dit bedrijf als hosting oplossing te vermijden.
vrijdag 2 februari 2007
Onno Schuit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is dit eenbelachelijk K*T bedrijf, bij iedere vraag die je op hun support ! site vraagt krijg je standaard het antwoord "kijk op de diverse plesk forums". Echt een schandalig slecht bedrijf, ik heb spijt dat ik met ze in zee gegaan ben edwin jonker
donderdag 1 februari 2007
edwin jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit maar dan ook nooit aan beginnen. Een slechtere service kan je je niet voorstellen. Eind december gaat mijn Dedicated Server volledig onderuit. Niet via (speciaal voor deze gevallen gehuurde) remote reboot of IP adressen te bereiken. Niet via OS of wat dan ook bereikbaar. Ik ga dus van een hardware probleem uit. Het duurt vier dagen - ja echt 4 dagen - voordat ik reactie krijg. Er moet betaald worden. Gelukkig heb ik mijn belangrijkste domein binnen vier uur elders aan de gang. Ik ben blij dat ik van ze af ben. Verder hadden ze een enorme prijsverhoging ze aangekondigd voor 2007. Ben inmiddels bij EuroVPS terechtgekomen. Daar moeten de heren en dames van Flexservers echt eens naar toe voor een cursus dienstverlening.
vrijdag 26 januari 2007
ML
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben daar sindskort aangesloten vindt support is erg slecht het lijkt over die lui er geen verstand van servers, maar goed moet nog een paar maanden, verlenging zit er niet in ! dit heb ik nog nooit meegemaakt slecht die krijgt van van mij een score -1
donderdag 25 januari 2007
debruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen klachten. Doet wat het beloofd MITS je weet wat je MOET doen. Persoonlijk geen problemen met Flexservers. Heb nu al geruime tijd een DDS en problemen waren meestal met behulp van Google op te lossen. Je moet natuurlijk ook niet bezuinigd hebben op GEEN SSH toegang, dit is een must. Dan kun je lekker zelf op je server alles instellen en vooral oplossen. De downtime die ik heb ervaren heb was oorzaak van het serverpark en niet per se Flexservers.
zaterdag 9 december 2006
Marinus Barends
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexservers is echt een waardeloze toko! Heb nu al anderhalf jaar een VPS bij hun en gemiddeld 5 keer per maand problemen met Plesk, MySQL en Email. Nu is het zover dat Plesk schijnbaar niet meer gemaakt kan worden en dat ze dus een herinstallatie willen doen om alles weer werkend te krijgen...echter ben ik dan wel al mijn huidige domeinen kwijt!! Het ergste is dat zij mij geadviseerd hebben om een dedicated server aan te schaffen zodat ik de server zelf helemaal kan beheren. Het stomste is dat ik er in ben getrapt en dat ik vorige week een dedicated server heb besteld....en betaald... Nu lees ik de verhalen op deze site en voel me nu dus echt belazerd.... Heeft iemand nog een goed advies voor mij? Is het nog mogelijk om de dedicated server op te zeggen? Ik heb immers nog geen gegevens ontvangen voor de nieuwe server.... Flexservers zou inderdaad eens moeten worden aangeklaagd. Indien iemand hier nog zo overdenkt, laat het mij dan weten, misscien kunnen we er samen iets tegen doen, want naar mijn idee verkopen ze iets wat ze niet waar kunnen maken en dat lijtk mij niet helemaal correct....
maandag 30 oktober 2006
Dave van den Berge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zucht. Vanacht is een flex dedicated server van mij gecrasht. Doet niets meer blijkbaar. Support is ver te zoeken. Vanaf 9 uur bellen. En standaard: er gaat nu iemand naar kijken. Nou nee dus. Vanaf half 5 nemen ze de telefoon niet een meer op en ik vrees dus dat ik het hele weekend geen server heb. En dan heb ik het nog niet eens gehad van de vele keren dat ze een storing aan een switch hebben. Stelletje prutsers zijn het.
vrijdag 29 september 2006
Nick de Kruijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 3 jaar klant inmiddels bij Flexservers en vaak problemen. De servers worden met een redelijke configuratie opgeleverd. Mijn grootste probleem is dat deze club dingen incasseerd waar ze geen recht op hebben. Stuur je er een email achteraan, wordt hier niet op gereageerd. Voordat je je geld terug hebt, soms 100den euro's, ben je een half jaar verder. De helpdesk is onbeschoft en totaal niet bereid om te helpen. Het meest terug gestuurde antwoord is. Dit valt niet in jullie SLA. Daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van. Bestel je een powerswitch moet je hem eerste even testen, want soms werkt die niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Aan de andere kant probeer maar eens voor zo'n bedrag een dedicated server te vinden ! Gr Henk
vrijdag 29 september 2006
Henk Boelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je klanten je lief zijn; NOOIT DOEN. Dit dramabedrijf heb mij diverse klanten gekost. Vastgelopen harddisk? 'ja meneer, u heeft een root-server, we kunnen niets voor u doen" Werkelijk echt verschrikkelijk deze tent! Ze doen NIETS voor je. 100% incompetentie. Betaal iets meer dan krijg je ook meer! Dit is werkelijk niets. NOOIT DOEN. U bent gewaarschuwd. Vergeet kun bijproduct 'Openprovider' ook; dat is ook niets anders dan ellende. Sorry voor al die nagativiteit, maar ik kan er weinig meer van maken.
vrijdag 15 september 2006
D. Stam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte firma! In 2004 een root server besteld. Ging allemaal goed. We waren toen zeer tevreden over de service en de prijs. Na een aantal maanden begon het allemaal anders te lopen. De server lag vaak plat en met mijn problemen moest ik eerst een 0900 nummer bellen van 80 cent per minuut. Na een kwartier aan de lijn te hangen konden ze niets zonder een ticket nummer. Door snelle uitbreiding binnen ons bedrijf moest er snel een 2de server komen. Ook besteld bij flexservers. Na een maand hadden we onze server nog niet. Dan maar even bellen....'we hebben de machtiging niet ontvangen' wisten ze ons te vertellen. Machtiging opnieuw gefaxed. Na een week weer niets. Weer bellen... weer geen machtiging weer faxen. Dit is zo nog een paar keer doorgegaan, maar ondertussen was er al wel geld van onze rekening afgeschreven. Eindelijk was het zover. We kregen de gegevens van de nieuwe server. Hij heeft een week gedaan. Daarna niets anders dan problemen. We hebben er amper wat mee kunnen doen. Bellen helpt echter niet. Je word steeds doorverwezen en ze blijven maar doordrammen over die stomme tickets! Ons geduld is op. Wij zijn nu bezig met verhuizen. Service: een dikke 0 klantvriendelijkheid: een dikke 0 Technisch personeel: -1 kortom....wie op zoek is naar problemen moet vooral bij flexservers zijn!
vrijdag 28 juli 2006
Niek Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Spijt, spijt en nog eens spijt. Dat ik met hen in zee ben gegaan. Wat een waardeloze niet klant- en servicegerichte kl*te organisatie! In het najaar van 2005 heb ik een vps L Linux besteld. Werkt wel goed, maar heel veel uitval en andere probleempjes gehad. Ze lossen alleen maar iets op als het hen uitkomt. In april heb ik de toevoeing spamassassin besteld en betaald en nog steeds werkt het niet. In februari heb ik de de voordeel van mijn twijvel gegeven en een XL besteld., omdat ik extra capaciteit nodig heb. Ik ben zo erg ontevreden, dat ik vanaf nu op zoek ben naar een andere aanbieder. Heeft iemand iets: mail me even. Ik moet tot 100 domeinnamen aankunnen en root-access hebben. Dus: ga in geen geval in zee met Flexservers!
maandag 19 juni 2006
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk! Zo slecht is flexservers! Ik heb er sinds paar maanden een VPS, maar het heeft nog geen week zonder problemen gedraait. Dan ligt MySQL eruit,... dan kan ik plesk niet meer op,... dan is mijn hele VPS niet meer te bereiken. Dan hebben ze een ticket systeem. Het systeem zit goed in elkaar. Maar als ze tickets niet lezen en niks mee doen, dan werkt het systeem niet. Alsmaar bellen (0,80 euro per minuut) naar de support, en het enige wat je terug krijgt is: We gaan naar de ticket kijken. Alles loopt daar langs elkaar heen en niemand heeft ergens verstand van. De prijzen van flexservers is erg scherp, maarja, als je er niks voor terug krijgt is het nog steeds duur. Het is dus beter om ergens anders iets meer te betalen, en dan goede servers en service terug te krijgen. Als je twijfelt om bij flexservers een VPS te nemen, doe dit dan niet! Lees alle negatieve beoordelingen op deze pagina en zie hoeveel mensen al de dupe zijn geworden.
dinsdag 30 mei 2006
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede VPS server indien het goed werkt, sinds 2 weken heb ik er een contract voor 6 maanden. De eerste 3 dagen waren al meteen een ramp. Plesk was niet geinstalleerd, dit koste ze een aantal dagen voordat ze het eindelijk hadden gerepareerd. Vervolgens zeggen ze 1 a 2 x per week dat ze "bezig gaan met onderhoud van 0:00 - 5:00" vervolgens duurd dit tot halverwege de dag, of in het geval van 21 april, komt de server nooit meer online. onderhoud noemen ze dat dan, er komen altijd alleen maar problemen. Ik heb weinig schik van de server, na deze 6 maanden stap ik over op een ander.
vrijdag 21 april 2006
Majesticzero
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
flexservers is absoluut een waardeloos bedrijf. Als je geld wil weggooien moet je vooral bij flexservers een abonnement afsluiten. Op support tickets wordt pas na 10 dagen of langer gereageerd en een oplossing bieden ho maar. Mijn sites liggen nu al 5 dagen plat en er wordt absoluut geen haast gemaakt. Als je daar dan redelijk pissig over opbeld wordt gewoon de haak erop gegooid. De support afdeling is een stel hufters 1e klas. Schade verhalen is nu mijn enige optie.
maandag 3 april 2006
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prima provider voor de ervaren internetgebruiker. Heb je zelf nul verstand van servers en software die er op draait, valt een account aanmaken hier af te raden. De service is simpelweg slecht, maar wie door de problemen weet heen te prikken heeft voor weinig geld een prima server.
woensdag 15 maart 2006
Mathijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waanzinnig slechte service! Een hele slechte service. Zo slecht kom je niet gauw tegen. Ik heb bij hun een FlexVPS Linux server. Hardstikke leuk, je kan je er meerdere domeinen (tot 30) op kwijt, je kan cronjobs draaien je hebt eigen DNS voor weinig geld (14,95 euro per maand). Het control panel zit vol taalfouten en sommige zinnen zijn niet te ontcijferen maar een kniesoor die daar op let. Ik was ook best wel tevreden en was van plan bij FlexServers een dedicated server te gaan bestellen volgende maand. Totdat de kwade dag kwam dat de server ineens uit viel. De server was niet eens meer te pingen. Zo dood als een pier en zo'n 10 van mijn websites ineens weg. Ik heb inmiddels al 4 e-mails verstuurt en ook zo'n 20 support tickets verstuurd maar ze reageren niet eens. Zondag is mijn server gecrasht en het is nu al dinsdag avond. Morgen maar eens bellen denk ik, maar ja 0,80 euro per minuut ? Ik denk dat ik al sites maar ergens anders ga onderbrengen. Goed dat ik nog geen dedicated server bij hun heb besteld.
dinsdag 21 februari 2006
Erik Stabij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexservers: Zeer slechte en trage 'service' Ben twee jaar klant bij Flexservers geweest. Aan het begin had ik nog de indruk dat ze door hun groei niet de service konden bieden die ze zouden willen maar uiteindelijk blijkt slechte en slome service gewoon onderdeel van het 'concept' te zijn. Weinig betalen; geen service. Ga er dus maar aan staan; dat je 120 hostingklanten aan de lijn hebt hangen terwijl ze je bij Flexservers toezeggen (na heel veel keer bellen) dat ze morgen aan het einde van de dag je (gehuurde) harddisk zullen gaan vervangen. Dat kun je dus niet meer maken anno 2006. Een helpdeskmedewerker werd op een gegeven moment zeer pissig dat ik belde en geen ticket invulde; gemiddeld staat tickets twee tot drie dagen open bij deze toko; en als je server plat ligt is dit niet een acceptabele tijd. Als je je klanten serieus neemt is Flexservers NIET de oplossing. Wees op je hoede als het echt mis gaat.
vrijdag 17 februari 2006
Simon Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb sinds zomer 2005 een pakkket van Flexserver, Flex DDS L, feitelijk een uit de kluiten gewassen VPS. De ervaring met flexservers is zeer negatief. Minimaal 1x per dag loopt httpd vast, zonder aantoonbare reden, in de logs is niets te zien. Ik heb hierover met de supportdesk van Flex gebeld en gemaild, maar kom er niet met ze uit. Waarschijnlijk weten de heren en dames het zelf ook niet meer, en heeft men mij een mailtje gestuurd waarin min of meer expliciet stond dat ik het zelf maar uit moest zoeken. Impliciet werden zelfs de problemen in twijfel getrokken. Ik ben zelf op zoek geweest, heb de code van de site volledig gereviseerd, maar het ligt echt niet aan iets wat aan mij te wijten is. Men wil mij niet verder helpen, dus heb ik het opgegeven. Ik heb een cronjob ingezet met een httpd restart, en hou de site regelmatig in de gaten. Als mijn contract met flex afloopt ben ik vertrokken naar een andere provider. Ik kan anderen deze provider zeer sterk afraden. Goedkoop blijkt weer eens duur koop te zijn.
maandag 6 februari 2006
Erik Drenth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via FelxServers een VPS in gebruik genomen met Linux Fedora. Vanaf het begin all??n maar problemen. MySQL service die spontaan stopt, updates die beschikbaar zijn willen niet installeren, steeds weer alle domeinen plat (soms 2 a 3 keer per dag) en een helpdesk met een Service van 'NUL'. Als er problemen zijn dat zijn die steeds te wijten aan de VPS en ik had dus volgens FlexServers een Dedicated Server moeten nemen want met VPS kon ik dat verwachten volgens hun! Hoe kan je dan zo'n VPS product verkopen als je dat van te voren weet. FlexServers is in mijn ogen een absolute afrader. Is het niet om de kwaliteit van hun aangeboden oplossingen, dan is het wel om de 0,80 eurocent per minuut om de helpdesk te bereiken of om het feit dat ze werkelijk zeer traag op storingen reageren. Soms volgt er zelfs helemaal geen reactie. Mijden dit soort firma's!
donderdag 26 januari 2006
John Andriessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer zeer zeer extreem negatief. Ik heb bij dit bedrijf een Windows VPS gehuurd. in beginsel lijkt dit een mooi product, maar als je hem eenmaal hebt kom je er achter dat het allemaal erg vaag is opgezet. Immers hoe is het mogelijk om op 1 licentie meerdere servers aan te bieden? Op een rare manier wordt windows opgesplitst met alle nare gevolgen. Na installatie van een 3tal applicaties (mail, php mysql) werkt je server al niet meer. Ik ben zelf mcse, dus aan kennis ligt het niet. resultaat: uptime slechts 50%. Als je flex vraagt om sla's, dan zijn die er niet. LET OP: Vragen kost je 80 ct/minuut!!! Er waren dagen bij dat het mij 6 telefoontjes (80 ct./ min) kostte en 3 dagen downtijd voordat ze een reboot wilde uitvoeren, want hun argumenten waren dat zo ook alle overige sites onderuit zouden gaan. Na 3 maanden geneuzel hierover hebben we eindelijk besloten dat ik slechts een deel van mijn geld terug zouden krijgen. Dit echter heeft mij weer 4 MAANDEN iedere week 2 keer bellen a 10ct /min gekost om het ook overgemaakt te krijgen. Iedere week weer false beloftes. Ik was woedend. Zoals je al kunt zien werd het een princiepe kwestie, want aan belminuten hadden ze de 200 euro er al weer dik uit. Nee.... ik ben niet echt te spreken. Tip: ga lekker naar WideXS of http://www.nedcomp.nl Je betaald iets meer, maar wat is het toch heerlijk om niets aan je hoofd te hebben.
dinsdag 10 januari 2006
Mens Rea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een dramatische slechte service zeg. Eind november een windows flex vps genomen, half jaar vooruit betaaald en tot nu toe alleen maar problemen. Geen werkende mysql service.Tickets aanmaken bij support werkt wel, alleen de repsonse erop is nul. Als je belt krijg je iemand aan de lijn die het door zal geven (helpdesk van 80 eurocent per minuut) en in het weekend kun je een storing alleen doorgeven via een sms systeem waarvan niemand weet hoe en of het werkt. Slechte keus dus. Beste provider die ik mee heb gemaakt is Transip. Helpdesk binnen 5 minuten antwoord, bestellingen snel klaar: Perfect. Zo kan het dus ook.
dinsdag 13 december 2005
E.J. Teunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tot nu toe zelf erg tevreden, alles zelf kunnen doen en nog steeds alles zelf beheren. Goed.. Wil je ook een gratis weblog? meld je dan snel aan op http://www.blogster.nl
dinsdag 29 november 2005
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Open Provider is ook van Flexservers, zij zijn alleen de domeinnamenboer, zelfde verhaal...Geen service, vrouw achter helpdesk had totaal geen verstand van hosting, nameservers etc. Wij hebben in juli een domeinnaam verhuisd van een andere hoster naar ons. De oude hoster was ook bij Open Provider aangesloten, normaal gaan de transfers dan vlekkeloos, nu was echter nooit een nameserver wijziging aangekomen waardoor de oude hoster het pakket bleef hosten. Resultaat wij betalen voor een domeinnaam die door de oude hoster werd gehost en die vrolijk blijft factureren aan mijn klant. Ik kan dus mijn faktuur aan de klant doorscheuren (das onze service dan weer) en de oude hoster blijft lekker nog een jaartje doorverdienen. Reactie van Open Provider: Geachte heer van Kuijeren, Spijtig om te vernemen hoe het is verlopen echter kunnen wij niet voor u bemiddelen met de vorige houder (Profsonline). Omdat wij de situatie betreuren hoe deze verlopen is en de gewenste (nieuwe) nameservers niet juist zijn overgenomen zullen wij het registratie bedrag van het domein crediteren in uw account. Zojuist is het verschuldigde bedrag gecrediteerd in uw account. Bij accounttransacties kunt u het bijgeschreven bedrag terug vinden. Met vriendelijke groet, **** ******* Openprovider Daar heb ik dus geen reet aan. Waarschijnlijk zijn dit soort zaken prima afgetimmerd in hun Voorwaarden, dus ze presteren niet en ik kan mijn klant gaan uitleggen hoe mijn partner mijn zaken mooi verkl**t. Dat is dus 1 keer nooit weer, wie kent er nog een goede massregistrar? Verbaast me niets dat ze er met de servers ook een zooitje van maken, de reakties hierboven lezend...
woensdag 23 november 2005
Michel van Kuijeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu geruime 5 maanden klant bij flexservers, heb dus mijn eigen servertje. In het begin was ik verre van tevreden. om de volgende redenen. - vrij slechte service lijn - de mensen op de service lijn hebben geen verstand van dergelijke hosting gerelateerde dingen. - de technische dienst doet niks, zonder ticket en of wat buiten het pakket valt. ook niet in noodgevallen. goede punten: - goede snelheid. - nooit een down time. na de 2e maand bij flexservers, ging wel alles naar wens, tevens omdat ik ook zelf wat meer inzicht in dergelijke zaken heb gekregen. mede door hulp van buitenaf. weet ik nu voldoende om alles draaiende te houden. en ben nu dus best tevreden.
woensdag 2 november 2005
dari mahler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is echt diep triest bij Flexservers. Ik heb maandag 8 augustus een VPS account aangevraagd. Eerst een proef van 3 uur en daarna geupgrade naar een VPS-account tevens een domeinnaam via hun proberen te registreren. De betaling zou via een eenmalige machtiging verlopen. Donderdag 11 augustus is het geld mijn rekenig gehaald. Maandag 15 augustus nog steeds geen inlog gegevens. Dus ik bel met de sales afdeling. DIe melden mij vervolgens dat ik nog niet betaald heb. Ik vertel ze dat het geld toch echt is afgeschreven en ze gaan het uitzoeken. Dinsdag 16 augustus een mailtje dat ik betaald heb en login gegevens naar het control panel. Echter geen plesk in het controlpanel dus ik kan behalve mijn eigen adres gegevens niets instellen. Ook blijkt als in bij SIDN kijk dat de aangevraagde domeinnaam nog steeds vrij is. Aangezien ze niet echt snel zijn wacht ik nog even en donderdag morgen bel ik maar eens met de sales afdeling dat nummer kost ook nog eens 10 cent per minuut. Ik word vrolijk door verwezen om op hun website maar een ticket aan te maken voor support. Dus dat doe ik dan maar. Om 9.50 uur een ticket aangemaakt. Om 13.30 uur nog steeds geen reactie. Weer bel ik met de sales afdeling. Ik vraag hoe de status is. Daar vertellen ze dat ik toch echt support moet bellen. Het support nummer kost 80 cent per minuut, dat bel ik dus nooit. Ik hoef nog geen support aangezien de diensten nog steeds niet zijn opgeleverd. Zolang de diensten nog niet zijn geleverd heb ik nog steeds met sales te maken. Kortom bel alstubieft ons dure nummer. Als het voor het weekend niet werkt, ga ik bezig om mijn geld terug te krijgen en dan kan flexservers de boom in.
donderdag 18 augustus 2005
Sander ten Caat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel dit bedrijf komt me de strot uit! Zeg ik keurig netjes voordat de volgende factuur wordt verzonden mijn server op, kan dat niet op zoeen korte termijn op kan zeggen, uhm sorry ik heb toch niet voor niets een maandcontract Ook de support is in 1 woord waardeloos! .. in het begin werden mijn mails niet beantwoord, bleek alles te zijn vervangen door ticket support, maar daar kon ik als nieuwe klant niet eens op inloggen! Eindelijk toegang tot ticket support, geven ze niet eens antwoord op mijn tickets, nee ze locken ze gewoon zonder antwoord! Kreeg ik eindelijk een mailtje terug van een of ander k*tje dat isabel@netnation.nl als email adres had, hele email wisseling gevoerd.. wist ik nog niet wanneer ik nou eindelijk van mijn server af was. Weer ticken aangemaakt, werdt weer zomaar gelocked, kreeg ik 3 dagen erna weer mail van dat kutje, nu weet ik eindelijk wanner ik er vanaf ben... en dan zeg ik er wat van dat dit waardeloze support is zo. Antwoord: maar u had mij toch kunnen mailen? u had mijn email adres.. WAS ALLES NIET DOOR TICKEN VERVANGEN DAN!??! Ik ben blij dat ik volgende maand van dit bedrijf af ben zeg!
woensdag 10 augustus 2005
R.Mens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben begin dit jaar overgestapt van een ander hosting bedrijf en heb een VPS contract met flexserver afgesloetn. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een goed besluit is geweest. Wat we vooral bevalt aan de dienst is de mogelijkheid om online een hostingcontract te kiezen, als proef aan te maken, direct voor een paar uur het hostcontract te proberen en daarna om te zetten in een definitief contract. Support is tot nu toe goed geweest. De paar keer dat ik hulp nodig had is dat binnen 24 uur afgehandeld. Indien dat niet voldoende voor je is kun je een additioneel support contract afsluiten. Conclusie; kwaliteit - goed, mogelijkheden - goed, prijs - OK, flexilbiliteit - zeer goed.
vrijdag 15 juli 2005
Enno ter Keurst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net een virtual server XL bij Flexservers besteld, maar tijdens het bestellen ging er iets niet helemaal goed met de betaling via internet. Hierdoor heb ik met Flexservers moeten bellen om duidelijkheid te krijgen. Voor telefonisch contact rekenen ze een bedrag van 0,80 eurocent per minuut !, ronduit schandalig!!Het was nog niet eens een technische vraag. Na (te lang) wachten (toetsenbord van service medewerker ging net stuk tijdens ons gesprek, doorverbinden lukte niet, enz..) werd ik na ruim 12 minuten geholpen. Ik begin nu al spijt te krijgen dat ik bij Flexservers een bestelling heb geplaatst. Als ik straks een technische vraag mocht hebben, wat gaat dat dan wel niet kosten??. Ik vind dit uiterst onprofessioneel !! Michiel
donderdag 7 juli 2005
Michiel van Ingen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sjonge jonge. Wat een stelletje sukkels zijn dit. Ik had een dedicated pakket aangevraagd via de website a 99 euro per maand. Bevestigingsemail heb ik ontvangen. Een dag later belde ik ze om te vragen of alles goed was doorgekomen waren ze mijn hele bestelling kwijt. Of ik het formulier nogmaals in wilde vullen. Hier had ik helemaal geen zin in, dus mocht ik de informatie ook door mailen. Na dit te hebben gedaan hoorde ik weer 2 weken niets. Nog maar een mailtje gestuurd naar het info account. Een week later geen antwoord. Nu toch maar weer eens gebeld, wat denk je?? Weer mijn bestelling kwijt. Nu kon ik opnieuw mijn gegevens sturen, en dan zou de mevrouw aan de telefoon zorgen dat alles goed zal komen. Bekijk het lekker FlexServers!!! Wat mij betreft hebben jullie afgedaan!! Ik hoop dat mensen zich voortaan wel 3x bedenken voordat ze bij jullie wat voor soort diensten dan ook af gaan nemen. Ronald.
dinsdag 28 juni 2005
Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht bedrijf. Ik heb een dedicated server aangevraagd, alles vooraf betaald en de contracten getekend. Daarna heb ik 4 weken gewacht en naar Flexservers gebeld om te vragen wanneer mijn machine werd opgeleverd. Een mevrouw van Flexservers melde mij dat ik een machtiging moest tekenen omdat anders mijn server niet werd opgeleverd. Ondanks dat ik al betaald had bleef zij vasthouden aan die machtiging dus ik heb haar verzocht om het contract te ontbinden en mijn geld terug te storten. Ze zou dit regelen maar ik heb na 3 maanden nog steeds mijn geld niet. Na weer te hebben gebeld was er niemand die mij kon helpen want degene die de facturen doet was op vaklantie.
donderdag 16 juni 2005
Ron de Ridder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 4 maanden zit ik bij Flexserver. Perfecte afhandeling, goede hulp en naar mijn mening zeer goedkoop. Nog geen enkele keer problemen gehad met dedicated server, dus 100% uptime.
woensdag 27 april 2005
Leo den Os
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een dedicated server bij ze en ben zeer tevreden! Na meerdere dedicated server hosting partijen te hebben gehad ben ik bij flexservers terecht gekomen. Ze bieden wat mij betreft precies de service die ik verwacht en nodig heb. Ik kan het iedereen die op zoek is naar een dedicated server sterk aanbevelen.
dinsdag 1 maart 2005
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou ik heb ze bij wijze van spreken al tig keer gemaild voor een prijsopgave, van een bepaald pakket. ze hebben hier nog nooit op gereageerd, van mij komt zo een bedrijf dan ook niet in aanmerking om daar klant te worden.
vrijdag 3 september 2004
peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na lang zoeken terecht gekomen bij Flexservers(netnation). Ik had eerst mijn twijfels, maar ben vanaf het eerste moment zeer kundig en proffesioneel te woord gestaan. Na afsluiten van contract blijven de service en helpdesk diensten uitstekend en geduldig. De performance van de verbindingen en hardware is ernstig goed. Tot nu toe een prima club !
donderdag 12 juni 2003
Bart Kroone
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl