Home / Bedrijven (A tot Z) / Flexservers

Flexservers

1,6 / 5 46 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Flexservers

Overall score

1,6 / 5 46 ervaringen

Totaal (46)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 46 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was de service goed, helaas kan je bijna geen slechtere partij meer vinden als deze. Nooit bereikbaar voor 10uur en reageren niet op email zodra de server niet bereikbaar is, zelfs niet op hun sms@flexservers.nl account (24/7 , dacht het niet). Gelukkig hebben wij al onze domeinen gemigreerd naar IS. Het zou goed zijn als er een landelijk keurmerk zou zijn om dit soort bedrijven scherp te houden.Denk er nog een keer over na voordat je hiermee zaken gaat doen.
zondag 4 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb je een probleem kijg je 4 punten toegestuurd met oa: 1. Outside office hours you can use the SMS service: Monday through Thursday after 17:00 hours and during weekends Friday untill Monday morning 09:00 hrs. Het is momenteel 9:40... en ze zijn nog steeds gesloten :(3. You will receive a response from our System & Support Engineer by E-mail (reply) within 2 hours of receiving this message. Het is nu bijna 14 uur later... en nog geen reactie.Ow ja, en de server logt al meer dan een dag plat.
maandag 28 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De slechte webhost die er is. Serieus, je kunt beter 3 keer zoveel betalen dan voor flexservers te kiezen.basic support = geen support. Voorbeeld:Laatst lag mijn site eruit, na een aantal keer te hebben gebeld heb ik uiteindelijk tot na het weekend moeten wachten tot er wat aan werd gedaan.Laatst kreeg ik de melding dat ik z.s.m. een nieuwe server moest aanschaffen omdat mijn andere 'verouderd' was: zonder hier bericht van te hebben gekregen.Als klap op de vuurpijl: Een harde schijf is dit weekend gecrashed. Oplossing van flexservers na 3 dagen: nieuwe server aangemaakt met blanco harde schijf. Backup ho maar. De garantie die ze bieden is alleen voor de hardware. En hulp ho maar, bijna alles zien ze als meer dan basic support. Zo heb ik een keer bijna 300 euro moeten betalen voor een klein probleem dat in eerste instatie al door hen was veroorzaakt.FLEXSERVER = niet doen, ik herhaal niet doen. Ze hebben mooie verkoop praatjes maar uiteindelijk is het niks. Het erge is dat sommige storingen die ik ondervindt helemaal niet op hun 'huidige-storingen' pagina's zichtbaar waren.
maandag 14 december 2009
Wolterink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gigantisch slechte service! Zelden heb ik zo'n stelletje eikels aan de telefoon gehad. Ik ben het hele flexservers team afgegaan, en niemand kon mij helpen.Mijn 2 dedicated servers lagen plat. support ticket opgestuurd, geen antwoord. Gebeld: uuw servr ies goed, ies niet probleem hoor (zeer slecht Nederlands). De volgende ochtend is de server plotseling weer up.een week later vallen er 2 facturen op de mat. 2 keer onderhoud server a 80 euro per uur. Hardwarestoring. Jeah, wright. Op 2 servers tegelijk dezelfde storing???Vergeet het maar dat ik die 320 ex btw ga betalen. Wat ik wel ga doen, is over naar een andere hosting provider!!!
maandag 16 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een bende onvoorstelbare prutsers. Een virtuele server van ons werd gewoon gedelete wegens een onbetaalde factuur. Maar wij hebben die factuur nooit ontvangen, en ook geen herinnering. En het controlpanel van onze account meld dat er gewoon geen factuur is.
dinsdag 10 november 2009
v
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze VPS service! Al 2 jaar lang het zelfde verhaal.Volgens mij worden er veel meer VPS'en gehost dan de hardware aan kan. Regelmatig kan ik niet inloggen op SSH, FTP of PLESK. Vage library errors en oom meldingen. Behalve dit overdag ook zeer traag, 10 seconde of meer wachten voor het laden van een pagina. s'nachts is de site wel gewoon snel wat dus lijkt op overbelasting van de lijn of hardware.Recentelijk voorbeeld: in.proftpd: error while loading shared libraries: libcrypt.so.1: failed to map segment from shared object: Cannot allocate memory
vrijdag 3 oktober 2008
Lex Jonkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is een grote ellende.Flexservers (Netnations) heeft mij verschrikkelijk veel tijd gekost aan administratieve rompslomp. Ze zijn slecht bereikbaar en als je ze eenmaal te pakken hebt reageren ze niet. Kost zeeen van tijd aan extra controle van de boekhoudiging, onterechte automatische incasso's storneren, telefoneren, e-mailen en brieven schrijven. Alleen op aangetekende stukken komt een reactie. In 2006 zijn ze overgestapt naar een ander boekhoudprogramma met als resultaat dat ze eerst maandenlang niets factureerden en vervolgens in een keer de hele achterstand.Gezien de storingen die ik heb gehad is het twijfelachtig of ik ook echt wel een dedicated server heb gehad, regelmatig downtimes, de technical support is zeer slecht en ik heb me ook weleens afgevraagd of zij zelf niet aan phishing doen.In februari 2008 ben ik overgestapt naar een andere host en in september 2008 krijg ik ineens nog een factuur voor extra dataverkeer. Jarenlang stabiel gedraaid en dan zou ik in de laatste maand, waarin ik ook al halverwege overgestapt ben, ineens meer datatraffic hebben gebruikt. Ook al ben je er weg, ben je nog steeds niet van ze af.CONCLUSIE: BEGIN ER NIET AAN!!!
vrijdag 3 oktober 2008
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na alle ervaringen van anderen te hebben gelezen, kan ik alleen maar zeggen dat de problemen nog steeds bestaan. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, maar je moet met deze kl00tzakken niet in zee gaan. MIJN ADVIES: Met iedereen, behalve met hun!
zondag 23 maart 2008
Ramin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op eerste gezicht ziet de website van flexservers er goed en betrouwbaar uit, helaas is de praktijk anders, al bij de bestelling zijn mijn persoonlijke gegevens in het bestelforumlier door elkaar gehaald. (tussenvoegels worden niet meegenomen, en op het factuur stond een variable "customer.housenumber@").Bij de oplevering van mijn account (FlexVPS met Plesk) stond het wachtwoord nog ingesteld op "setup", (dit wachtwoord weet ik uit ervaring) terwijl in de mail stond dat ik mijn root wachtwoord moest gebruiken.Plesk is niet juist geinstaleerd, waardoor ik deze niet kan gebruiken. (Service is not available now, probably your Plesk is misconfigured.) Op email wordt NIET gereageerd, pas na 7 dagen kreeg ik antwoord van mijn ingediende support ticket:Reactie van Flexservers: ?Wij kunnen uw vraag helaas niet beantwoorden, omdat deze niet binnen het Basic Support contract valt. Flexservers levert op al haar servers 'Basic support'. support werkzaamheden worden door onze support medewerkers uitgevoerd tegen een uurtarief van ? 75,-?DAT IS TOCH SCHANDALIG!!!
vrijdag 1 juni 2007
David van der Tuijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onder tussen is het geld door middel van een automatische incasso van mijn rekening geschreven, welke ik niet kan terugboeken. Ik heb op het moment van oplevering van mijn pakket direct een mail gestuurd dat ik mijn order wil annuleren, en of om te zetten naar een 7 dagen probeer versie.Dan nog wat overige puntjes:- Het IP van mijn account verwijst naar websweater.flexvps.nl en niet naar mijn subdomein. - Bij het openen van een Support Ticket wordt het root wachtwoord gevraagd, zonder dat het formulier over SSL wordt verstuurd! - Het shared cerficaat welke in Plesk / Virtuoso wordt gebruikt is sinds 30-11-2006 verlopen.Als iemand mij vertellen hoe ik mijn geld kan terug krijgen, of de juiste informatie heeft om hier melding van te maken bij bijvoorbeeld de ConsumentenBond dan hoor ik het graag!
vrijdag 1 juni 2007
David van der Tuijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar: