Flexservers

1,6 / 5 46 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Flexservers

Overall score

1,6 / 5 46 ervaringen

Totaal (46)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 46 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een bende bij die toko. Ik heb in het verleden een Flex vps gehad maar vanaf dag 1 ellende. Dan werkte de MySql niet, dan de mail niet, dan dit niet en dan dat niet. Werd er dol van. Moest iedere dag mijn server via ssh rebooten om nog enigszins een uptime te garanderen naar mijn klanten. Ben nu overgestapt naar WEBSTEKKER op een windows vps omdat ik meer kennis heb van windows als van linux en ik ben zeer, zeer tevreden. Wat een geweldige service hebben deze mensen. Dikke aanrader. Zoek je een leuke en goede webhoster, neem dan zeker geen flexserver (krijg het bijna mijn toetsenbord niet uit) maar neem Webstekker of een ander. Aanpakken die lui want dit moet ergens tochniet zomaar kunnen/mogen wat dit "bedrijf" ons allen flikt. Groet, Ralph
vrijdag 4 mei 2007
Ralph
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had hier eens meer op gereageerd, me server is al weken offline ja, je leest het goed, nu krijg ik van de week een email dat me dataverkeer is overschreden,terwijl de server niets meer eens online is en het ipadres is ook niet meer te pingen, en meer dan 50gb in 1 maand dataverkeer lachertje gewoon
zaterdag 17 maart 2007
debruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn regelmatig problemen met het interne netwerk van Flexservers. Die worden op zich wel binnen een dag opgelost, alleen hebben ze in mijn geval twee keer tot gevolg gehad dat mijn webserver niet meer of slechts zeer traag bereikbaar was. De eerste keer was het netwerk dusdanig geherconfigureerd dat ik mijn firewall plotseling moest openstellen voor icmp packets. Dit heb ik zelf moeten uitzoeken. De tweede ongeregeldheid is op moment van schrijven nog steeds niet opgelost, na vier dagen waarin mijn webserver slechts zeer traag bereikbaar is, en geen verbindingen meer naar andere servers kan leggen. De reactie van de helpdesk komt neer op: "De bewijslast ligt bij u". Pas nadat ik de output van een serie test-scripts aan hen kon voorleggen, werd de 2e lijn ingeschakeld. Mijn advies is om dit bedrijf als hosting oplossing te vermijden.
vrijdag 2 februari 2007
Onno Schuit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is dit eenbelachelijk K*T bedrijf, bij iedere vraag die je op hun support ! site vraagt krijg je standaard het antwoord "kijk op de diverse plesk forums". Echt een schandalig slecht bedrijf, ik heb spijt dat ik met ze in zee gegaan ben edwin jonker
donderdag 1 februari 2007
edwin jonker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit maar dan ook nooit aan beginnen. Een slechtere service kan je je niet voorstellen. Eind december gaat mijn Dedicated Server volledig onderuit. Niet via (speciaal voor deze gevallen gehuurde) remote reboot of IP adressen te bereiken. Niet via OS of wat dan ook bereikbaar. Ik ga dus van een hardware probleem uit. Het duurt vier dagen - ja echt 4 dagen - voordat ik reactie krijg. Er moet betaald worden. Gelukkig heb ik mijn belangrijkste domein binnen vier uur elders aan de gang. Ik ben blij dat ik van ze af ben. Verder hadden ze een enorme prijsverhoging ze aangekondigd voor 2007. Ben inmiddels bij EuroVPS terechtgekomen. Daar moeten de heren en dames van Flexservers echt eens naar toe voor een cursus dienstverlening.
vrijdag 26 januari 2007
ML
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben daar sindskort aangesloten vindt support is erg slecht het lijkt over die lui er geen verstand van servers, maar goed moet nog een paar maanden, verlenging zit er niet in ! dit heb ik nog nooit meegemaakt slecht die krijgt van van mij een score -1
donderdag 25 januari 2007
debruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen klachten. Doet wat het beloofd MITS je weet wat je MOET doen. Persoonlijk geen problemen met Flexservers. Heb nu al geruime tijd een DDS en problemen waren meestal met behulp van Google op te lossen. Je moet natuurlijk ook niet bezuinigd hebben op GEEN SSH toegang, dit is een must. Dan kun je lekker zelf op je server alles instellen en vooral oplossen. De downtime die ik heb ervaren heb was oorzaak van het serverpark en niet per se Flexservers.
zaterdag 9 december 2006
Marinus Barends
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexservers is echt een waardeloze toko! Heb nu al anderhalf jaar een VPS bij hun en gemiddeld 5 keer per maand problemen met Plesk, MySQL en Email. Nu is het zover dat Plesk schijnbaar niet meer gemaakt kan worden en dat ze dus een herinstallatie willen doen om alles weer werkend te krijgen...echter ben ik dan wel al mijn huidige domeinen kwijt!! Het ergste is dat zij mij geadviseerd hebben om een dedicated server aan te schaffen zodat ik de server zelf helemaal kan beheren. Het stomste is dat ik er in ben getrapt en dat ik vorige week een dedicated server heb besteld....en betaald... Nu lees ik de verhalen op deze site en voel me nu dus echt belazerd.... Heeft iemand nog een goed advies voor mij? Is het nog mogelijk om de dedicated server op te zeggen? Ik heb immers nog geen gegevens ontvangen voor de nieuwe server.... Flexservers zou inderdaad eens moeten worden aangeklaagd. Indien iemand hier nog zo overdenkt, laat het mij dan weten, misscien kunnen we er samen iets tegen doen, want naar mijn idee verkopen ze iets wat ze niet waar kunnen maken en dat lijtk mij niet helemaal correct....
maandag 30 oktober 2006
Dave van den Berge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zucht. Vanacht is een flex dedicated server van mij gecrasht. Doet niets meer blijkbaar. Support is ver te zoeken. Vanaf 9 uur bellen. En standaard: er gaat nu iemand naar kijken. Nou nee dus. Vanaf half 5 nemen ze de telefoon niet een meer op en ik vrees dus dat ik het hele weekend geen server heb. En dan heb ik het nog niet eens gehad van de vele keren dat ze een storing aan een switch hebben. Stelletje prutsers zijn het.
vrijdag 29 september 2006
Nick de Kruijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 3 jaar klant inmiddels bij Flexservers en vaak problemen. De servers worden met een redelijke configuratie opgeleverd. Mijn grootste probleem is dat deze club dingen incasseerd waar ze geen recht op hebben. Stuur je er een email achteraan, wordt hier niet op gereageerd. Voordat je je geld terug hebt, soms 100den euro's, ben je een half jaar verder. De helpdesk is onbeschoft en totaal niet bereid om te helpen. Het meest terug gestuurde antwoord is. Dit valt niet in jullie SLA. Daar wordt je natuurlijk niet vrolijk van. Bestel je een powerswitch moet je hem eerste even testen, want soms werkt die niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Aan de andere kant probeer maar eens voor zo'n bedrag een dedicated server te vinden ! Gr Henk
vrijdag 29 september 2006
Henk Boelman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: