Flexservers

1,6 / 5 46 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Flexservers

Overall score

1,6 / 5 46 ervaringen

Totaal (46)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 46 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je klanten je lief zijn; NOOIT DOEN. Dit dramabedrijf heb mij diverse klanten gekost. Vastgelopen harddisk? 'ja meneer, u heeft een root-server, we kunnen niets voor u doen" Werkelijk echt verschrikkelijk deze tent! Ze doen NIETS voor je. 100% incompetentie. Betaal iets meer dan krijg je ook meer! Dit is werkelijk niets. NOOIT DOEN. U bent gewaarschuwd. Vergeet kun bijproduct 'Openprovider' ook; dat is ook niets anders dan ellende. Sorry voor al die nagativiteit, maar ik kan er weinig meer van maken.
vrijdag 15 september 2006
D. Stam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte firma! In 2004 een root server besteld. Ging allemaal goed. We waren toen zeer tevreden over de service en de prijs. Na een aantal maanden begon het allemaal anders te lopen. De server lag vaak plat en met mijn problemen moest ik eerst een 0900 nummer bellen van 80 cent per minuut. Na een kwartier aan de lijn te hangen konden ze niets zonder een ticket nummer. Door snelle uitbreiding binnen ons bedrijf moest er snel een 2de server komen. Ook besteld bij flexservers. Na een maand hadden we onze server nog niet. Dan maar even bellen....'we hebben de machtiging niet ontvangen' wisten ze ons te vertellen. Machtiging opnieuw gefaxed. Na een week weer niets. Weer bellen... weer geen machtiging weer faxen. Dit is zo nog een paar keer doorgegaan, maar ondertussen was er al wel geld van onze rekening afgeschreven. Eindelijk was het zover. We kregen de gegevens van de nieuwe server. Hij heeft een week gedaan. Daarna niets anders dan problemen. We hebben er amper wat mee kunnen doen. Bellen helpt echter niet. Je word steeds doorverwezen en ze blijven maar doordrammen over die stomme tickets! Ons geduld is op. Wij zijn nu bezig met verhuizen. Service: een dikke 0 klantvriendelijkheid: een dikke 0 Technisch personeel: -1 kortom....wie op zoek is naar problemen moet vooral bij flexservers zijn!
vrijdag 28 juli 2006
Niek Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Spijt, spijt en nog eens spijt. Dat ik met hen in zee ben gegaan. Wat een waardeloze niet klant- en servicegerichte kl*te organisatie! In het najaar van 2005 heb ik een vps L Linux besteld. Werkt wel goed, maar heel veel uitval en andere probleempjes gehad. Ze lossen alleen maar iets op als het hen uitkomt. In april heb ik de toevoeing spamassassin besteld en betaald en nog steeds werkt het niet. In februari heb ik de de voordeel van mijn twijvel gegeven en een XL besteld., omdat ik extra capaciteit nodig heb. Ik ben zo erg ontevreden, dat ik vanaf nu op zoek ben naar een andere aanbieder. Heeft iemand iets: mail me even. Ik moet tot 100 domeinnamen aankunnen en root-access hebben. Dus: ga in geen geval in zee met Flexservers!
maandag 19 juni 2006
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelofelijk! Zo slecht is flexservers! Ik heb er sinds paar maanden een VPS, maar het heeft nog geen week zonder problemen gedraait. Dan ligt MySQL eruit,... dan kan ik plesk niet meer op,... dan is mijn hele VPS niet meer te bereiken. Dan hebben ze een ticket systeem. Het systeem zit goed in elkaar. Maar als ze tickets niet lezen en niks mee doen, dan werkt het systeem niet. Alsmaar bellen (0,80 euro per minuut) naar de support, en het enige wat je terug krijgt is: We gaan naar de ticket kijken. Alles loopt daar langs elkaar heen en niemand heeft ergens verstand van. De prijzen van flexservers is erg scherp, maarja, als je er niks voor terug krijgt is het nog steeds duur. Het is dus beter om ergens anders iets meer te betalen, en dan goede servers en service terug te krijgen. Als je twijfelt om bij flexservers een VPS te nemen, doe dit dan niet! Lees alle negatieve beoordelingen op deze pagina en zie hoeveel mensen al de dupe zijn geworden.
dinsdag 30 mei 2006
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede VPS server indien het goed werkt, sinds 2 weken heb ik er een contract voor 6 maanden. De eerste 3 dagen waren al meteen een ramp. Plesk was niet geinstalleerd, dit koste ze een aantal dagen voordat ze het eindelijk hadden gerepareerd. Vervolgens zeggen ze 1 a 2 x per week dat ze "bezig gaan met onderhoud van 0:00 - 5:00" vervolgens duurd dit tot halverwege de dag, of in het geval van 21 april, komt de server nooit meer online. onderhoud noemen ze dat dan, er komen altijd alleen maar problemen. Ik heb weinig schik van de server, na deze 6 maanden stap ik over op een ander.
vrijdag 21 april 2006
Majesticzero
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
flexservers is absoluut een waardeloos bedrijf. Als je geld wil weggooien moet je vooral bij flexservers een abonnement afsluiten. Op support tickets wordt pas na 10 dagen of langer gereageerd en een oplossing bieden ho maar. Mijn sites liggen nu al 5 dagen plat en er wordt absoluut geen haast gemaakt. Als je daar dan redelijk pissig over opbeld wordt gewoon de haak erop gegooid. De support afdeling is een stel hufters 1e klas. Schade verhalen is nu mijn enige optie.
maandag 3 april 2006
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een prima provider voor de ervaren internetgebruiker. Heb je zelf nul verstand van servers en software die er op draait, valt een account aanmaken hier af te raden. De service is simpelweg slecht, maar wie door de problemen weet heen te prikken heeft voor weinig geld een prima server.
woensdag 15 maart 2006
Mathijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waanzinnig slechte service! Een hele slechte service. Zo slecht kom je niet gauw tegen. Ik heb bij hun een FlexVPS Linux server. Hardstikke leuk, je kan je er meerdere domeinen (tot 30) op kwijt, je kan cronjobs draaien je hebt eigen DNS voor weinig geld (14,95 euro per maand). Het control panel zit vol taalfouten en sommige zinnen zijn niet te ontcijferen maar een kniesoor die daar op let. Ik was ook best wel tevreden en was van plan bij FlexServers een dedicated server te gaan bestellen volgende maand. Totdat de kwade dag kwam dat de server ineens uit viel. De server was niet eens meer te pingen. Zo dood als een pier en zo'n 10 van mijn websites ineens weg. Ik heb inmiddels al 4 e-mails verstuurt en ook zo'n 20 support tickets verstuurd maar ze reageren niet eens. Zondag is mijn server gecrasht en het is nu al dinsdag avond. Morgen maar eens bellen denk ik, maar ja 0,80 euro per minuut ? Ik denk dat ik al sites maar ergens anders ga onderbrengen. Goed dat ik nog geen dedicated server bij hun heb besteld.
dinsdag 21 februari 2006
Erik Stabij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexservers: Zeer slechte en trage 'service' Ben twee jaar klant bij Flexservers geweest. Aan het begin had ik nog de indruk dat ze door hun groei niet de service konden bieden die ze zouden willen maar uiteindelijk blijkt slechte en slome service gewoon onderdeel van het 'concept' te zijn. Weinig betalen; geen service. Ga er dus maar aan staan; dat je 120 hostingklanten aan de lijn hebt hangen terwijl ze je bij Flexservers toezeggen (na heel veel keer bellen) dat ze morgen aan het einde van de dag je (gehuurde) harddisk zullen gaan vervangen. Dat kun je dus niet meer maken anno 2006. Een helpdeskmedewerker werd op een gegeven moment zeer pissig dat ik belde en geen ticket invulde; gemiddeld staat tickets twee tot drie dagen open bij deze toko; en als je server plat ligt is dit niet een acceptabele tijd. Als je je klanten serieus neemt is Flexservers NIET de oplossing. Wees op je hoede als het echt mis gaat.
vrijdag 17 februari 2006
Simon Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb sinds zomer 2005 een pakkket van Flexserver, Flex DDS L, feitelijk een uit de kluiten gewassen VPS. De ervaring met flexservers is zeer negatief. Minimaal 1x per dag loopt httpd vast, zonder aantoonbare reden, in de logs is niets te zien. Ik heb hierover met de supportdesk van Flex gebeld en gemaild, maar kom er niet met ze uit. Waarschijnlijk weten de heren en dames het zelf ook niet meer, en heeft men mij een mailtje gestuurd waarin min of meer expliciet stond dat ik het zelf maar uit moest zoeken. Impliciet werden zelfs de problemen in twijfel getrokken. Ik ben zelf op zoek geweest, heb de code van de site volledig gereviseerd, maar het ligt echt niet aan iets wat aan mij te wijten is. Men wil mij niet verder helpen, dus heb ik het opgegeven. Ik heb een cronjob ingezet met een httpd restart, en hou de site regelmatig in de gaten. Als mijn contract met flex afloopt ben ik vertrokken naar een andere provider. Ik kan anderen deze provider zeer sterk afraden. Goedkoop blijkt weer eens duur koop te zijn.
maandag 6 februari 2006
Erik Drenth
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: