Flexservers

1,6 / 5 46 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Flexservers

Overall score

1,6 / 5 46 ervaringen

Totaal (46)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 46 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Via FelxServers een VPS in gebruik genomen met Linux Fedora. Vanaf het begin all??n maar problemen. MySQL service die spontaan stopt, updates die beschikbaar zijn willen niet installeren, steeds weer alle domeinen plat (soms 2 a 3 keer per dag) en een helpdesk met een Service van 'NUL'. Als er problemen zijn dat zijn die steeds te wijten aan de VPS en ik had dus volgens FlexServers een Dedicated Server moeten nemen want met VPS kon ik dat verwachten volgens hun! Hoe kan je dan zo'n VPS product verkopen als je dat van te voren weet. FlexServers is in mijn ogen een absolute afrader. Is het niet om de kwaliteit van hun aangeboden oplossingen, dan is het wel om de 0,80 eurocent per minuut om de helpdesk te bereiken of om het feit dat ze werkelijk zeer traag op storingen reageren. Soms volgt er zelfs helemaal geen reactie. Mijden dit soort firma's!
donderdag 26 januari 2006
John Andriessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer zeer zeer extreem negatief. Ik heb bij dit bedrijf een Windows VPS gehuurd. in beginsel lijkt dit een mooi product, maar als je hem eenmaal hebt kom je er achter dat het allemaal erg vaag is opgezet. Immers hoe is het mogelijk om op 1 licentie meerdere servers aan te bieden? Op een rare manier wordt windows opgesplitst met alle nare gevolgen. Na installatie van een 3tal applicaties (mail, php mysql) werkt je server al niet meer. Ik ben zelf mcse, dus aan kennis ligt het niet. resultaat: uptime slechts 50%. Als je flex vraagt om sla's, dan zijn die er niet. LET OP: Vragen kost je 80 ct/minuut!!! Er waren dagen bij dat het mij 6 telefoontjes (80 ct./ min) kostte en 3 dagen downtijd voordat ze een reboot wilde uitvoeren, want hun argumenten waren dat zo ook alle overige sites onderuit zouden gaan. Na 3 maanden geneuzel hierover hebben we eindelijk besloten dat ik slechts een deel van mijn geld terug zouden krijgen. Dit echter heeft mij weer 4 MAANDEN iedere week 2 keer bellen a 10ct /min gekost om het ook overgemaakt te krijgen. Iedere week weer false beloftes. Ik was woedend. Zoals je al kunt zien werd het een princiepe kwestie, want aan belminuten hadden ze de 200 euro er al weer dik uit. Nee.... ik ben niet echt te spreken. Tip: ga lekker naar WideXS of http://www.nedcomp.nl Je betaald iets meer, maar wat is het toch heerlijk om niets aan je hoofd te hebben.
dinsdag 10 januari 2006
Mens Rea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een dramatische slechte service zeg. Eind november een windows flex vps genomen, half jaar vooruit betaaald en tot nu toe alleen maar problemen. Geen werkende mysql service.Tickets aanmaken bij support werkt wel, alleen de repsonse erop is nul. Als je belt krijg je iemand aan de lijn die het door zal geven (helpdesk van 80 eurocent per minuut) en in het weekend kun je een storing alleen doorgeven via een sms systeem waarvan niemand weet hoe en of het werkt. Slechte keus dus. Beste provider die ik mee heb gemaakt is Transip. Helpdesk binnen 5 minuten antwoord, bestellingen snel klaar: Perfect. Zo kan het dus ook.
dinsdag 13 december 2005
E.J. Teunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tot nu toe zelf erg tevreden, alles zelf kunnen doen en nog steeds alles zelf beheren. Goed.. Wil je ook een gratis weblog? meld je dan snel aan op http://www.blogster.nl
dinsdag 29 november 2005
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Open Provider is ook van Flexservers, zij zijn alleen de domeinnamenboer, zelfde verhaal...Geen service, vrouw achter helpdesk had totaal geen verstand van hosting, nameservers etc. Wij hebben in juli een domeinnaam verhuisd van een andere hoster naar ons. De oude hoster was ook bij Open Provider aangesloten, normaal gaan de transfers dan vlekkeloos, nu was echter nooit een nameserver wijziging aangekomen waardoor de oude hoster het pakket bleef hosten. Resultaat wij betalen voor een domeinnaam die door de oude hoster werd gehost en die vrolijk blijft factureren aan mijn klant. Ik kan dus mijn faktuur aan de klant doorscheuren (das onze service dan weer) en de oude hoster blijft lekker nog een jaartje doorverdienen. Reactie van Open Provider: Geachte heer van Kuijeren, Spijtig om te vernemen hoe het is verlopen echter kunnen wij niet voor u bemiddelen met de vorige houder (Profsonline). Omdat wij de situatie betreuren hoe deze verlopen is en de gewenste (nieuwe) nameservers niet juist zijn overgenomen zullen wij het registratie bedrag van het domein crediteren in uw account. Zojuist is het verschuldigde bedrag gecrediteerd in uw account. Bij accounttransacties kunt u het bijgeschreven bedrag terug vinden. Met vriendelijke groet, **** ******* Openprovider Daar heb ik dus geen reet aan. Waarschijnlijk zijn dit soort zaken prima afgetimmerd in hun Voorwaarden, dus ze presteren niet en ik kan mijn klant gaan uitleggen hoe mijn partner mijn zaken mooi verkl**t. Dat is dus 1 keer nooit weer, wie kent er nog een goede massregistrar? Verbaast me niets dat ze er met de servers ook een zooitje van maken, de reakties hierboven lezend...
woensdag 23 november 2005
Michel van Kuijeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu geruime 5 maanden klant bij flexservers, heb dus mijn eigen servertje. In het begin was ik verre van tevreden. om de volgende redenen. - vrij slechte service lijn - de mensen op de service lijn hebben geen verstand van dergelijke hosting gerelateerde dingen. - de technische dienst doet niks, zonder ticket en of wat buiten het pakket valt. ook niet in noodgevallen. goede punten: - goede snelheid. - nooit een down time. na de 2e maand bij flexservers, ging wel alles naar wens, tevens omdat ik ook zelf wat meer inzicht in dergelijke zaken heb gekregen. mede door hulp van buitenaf. weet ik nu voldoende om alles draaiende te houden. en ben nu dus best tevreden.
woensdag 2 november 2005
dari mahler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is echt diep triest bij Flexservers. Ik heb maandag 8 augustus een VPS account aangevraagd. Eerst een proef van 3 uur en daarna geupgrade naar een VPS-account tevens een domeinnaam via hun proberen te registreren. De betaling zou via een eenmalige machtiging verlopen. Donderdag 11 augustus is het geld mijn rekenig gehaald. Maandag 15 augustus nog steeds geen inlog gegevens. Dus ik bel met de sales afdeling. DIe melden mij vervolgens dat ik nog niet betaald heb. Ik vertel ze dat het geld toch echt is afgeschreven en ze gaan het uitzoeken. Dinsdag 16 augustus een mailtje dat ik betaald heb en login gegevens naar het control panel. Echter geen plesk in het controlpanel dus ik kan behalve mijn eigen adres gegevens niets instellen. Ook blijkt als in bij SIDN kijk dat de aangevraagde domeinnaam nog steeds vrij is. Aangezien ze niet echt snel zijn wacht ik nog even en donderdag morgen bel ik maar eens met de sales afdeling dat nummer kost ook nog eens 10 cent per minuut. Ik word vrolijk door verwezen om op hun website maar een ticket aan te maken voor support. Dus dat doe ik dan maar. Om 9.50 uur een ticket aangemaakt. Om 13.30 uur nog steeds geen reactie. Weer bel ik met de sales afdeling. Ik vraag hoe de status is. Daar vertellen ze dat ik toch echt support moet bellen. Het support nummer kost 80 cent per minuut, dat bel ik dus nooit. Ik hoef nog geen support aangezien de diensten nog steeds niet zijn opgeleverd. Zolang de diensten nog niet zijn geleverd heb ik nog steeds met sales te maken. Kortom bel alstubieft ons dure nummer. Als het voor het weekend niet werkt, ga ik bezig om mijn geld terug te krijgen en dan kan flexservers de boom in.
donderdag 18 augustus 2005
Sander ten Caat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel dit bedrijf komt me de strot uit! Zeg ik keurig netjes voordat de volgende factuur wordt verzonden mijn server op, kan dat niet op zoeen korte termijn op kan zeggen, uhm sorry ik heb toch niet voor niets een maandcontract Ook de support is in 1 woord waardeloos! .. in het begin werden mijn mails niet beantwoord, bleek alles te zijn vervangen door ticket support, maar daar kon ik als nieuwe klant niet eens op inloggen! Eindelijk toegang tot ticket support, geven ze niet eens antwoord op mijn tickets, nee ze locken ze gewoon zonder antwoord! Kreeg ik eindelijk een mailtje terug van een of ander k*tje dat isabel@netnation.nl als email adres had, hele email wisseling gevoerd.. wist ik nog niet wanneer ik nou eindelijk van mijn server af was. Weer ticken aangemaakt, werdt weer zomaar gelocked, kreeg ik 3 dagen erna weer mail van dat kutje, nu weet ik eindelijk wanner ik er vanaf ben... en dan zeg ik er wat van dat dit waardeloze support is zo. Antwoord: maar u had mij toch kunnen mailen? u had mijn email adres.. WAS ALLES NIET DOOR TICKEN VERVANGEN DAN!??! Ik ben blij dat ik volgende maand van dit bedrijf af ben zeg!
woensdag 10 augustus 2005
R.Mens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben begin dit jaar overgestapt van een ander hosting bedrijf en heb een VPS contract met flexserver afgesloetn. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een goed besluit is geweest. Wat we vooral bevalt aan de dienst is de mogelijkheid om online een hostingcontract te kiezen, als proef aan te maken, direct voor een paar uur het hostcontract te proberen en daarna om te zetten in een definitief contract. Support is tot nu toe goed geweest. De paar keer dat ik hulp nodig had is dat binnen 24 uur afgehandeld. Indien dat niet voldoende voor je is kun je een additioneel support contract afsluiten. Conclusie; kwaliteit - goed, mogelijkheden - goed, prijs - OK, flexilbiliteit - zeer goed.
vrijdag 15 juli 2005
Enno ter Keurst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net een virtual server XL bij Flexservers besteld, maar tijdens het bestellen ging er iets niet helemaal goed met de betaling via internet. Hierdoor heb ik met Flexservers moeten bellen om duidelijkheid te krijgen. Voor telefonisch contact rekenen ze een bedrag van 0,80 eurocent per minuut !, ronduit schandalig!!Het was nog niet eens een technische vraag. Na (te lang) wachten (toetsenbord van service medewerker ging net stuk tijdens ons gesprek, doorverbinden lukte niet, enz..) werd ik na ruim 12 minuten geholpen. Ik begin nu al spijt te krijgen dat ik bij Flexservers een bestelling heb geplaatst. Als ik straks een technische vraag mocht hebben, wat gaat dat dan wel niet kosten??. Ik vind dit uiterst onprofessioneel !! Michiel
donderdag 7 juli 2005
Michiel van Ingen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: