Flexwebhosting

1,1 / 5 136 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275

Review score

1,1 / 5 136 ervaringen

Totaal (136)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan. Over het algemeen zijn de reviews van en ervaringen met Flexwebhosting redelijk.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het kan allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 136 op 3 pagina's

Hoe goed ze vroeger waren, zo slecht als ze nu zijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname door Versio, is het eigenlijk echt fout gegaan. Maar toen ik afgelopen zomer opeens prijsverhogingen zag van 40%, was voor mij de maat vol. Hoewel ik een duur pakket had,op goede service mocht rekenen, werkt hun ticketcenter inmiddels niet meer. Op stel en sprong moest ik op zoek naar een alternatief. En echt... Ik ben nu zoooooveel goedkoper uit. SSL certificaten zijn nu inbegrepen. Ik betaal nu voor 3 jaar, nog veel minder dan 1 jaar bij Flexwebhosting. Ik heb met de medewerkers te doen. Het zal niet makkelijk zijn klanten nog tevreden te houden. Gelukkig hebben ze nog creditnota's gemaakt. Inmiddels alle domeinen bij hen weggehaald. En we zijn dus 'goed' uit elkaar gegaan. Al was dit wel na heel veel frustraties van mijn kant. Flexwebhosting is vergane glorie en niemand zou daar meer moeten beginnen. Je bent daarnaast een dief van je eigen portemonnee.
zaterdag 25 november 2023
Hilleen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Veel te duur en slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste jaren was mijn website prima gehost bi Flexwebhosting. Heb af en toe nog even gebeld met vragen. Overgenomen door Versio moest ik opeens het dubbele (177 euro) betalen voor het eenvoudigste hostingpakket. Een telefoonnummer was niet te vinden op de website. Pas na het invullen van een vraag, kreeg ik een telefoonnummer te zien. Slechte service voor een veel te hoge prijs.
vrijdag 17 november 2023
Eddy Sibbing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
storing op storing, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zitten al (veel te) lang bij Flexwebhosting, we hebben Premium VPS, maar wat een drama. Met enige regelmaat klapt de server eruit (altijd in weekend...) meestal start het wel een keer weer op, maar dat duurt altijd te lang. Al onze websites liggen dan plat, geen inkomsten...boel gezeur als de boel weer online komt, gestreste klanten etc. Tickets maken kan niet meer. Als je ze belt (kan alleen overdag...), eerst een kan koffie klaar zetten, want een uur zit je zo in de wacht voordat je iemand aan de lijn krijgt, en dan vaak ook nog iemand die er niet iets van af weet..."dat moet ik even vragen", "collega die daarover gaat is net even weg" etc etc.. als je een vraag per mail stelt, verwacht dan geen antwoord voor je drie weken verder bent, en dan vaak niet een inhoudelijk antwoord of even bellen om het op te lossen. Nu wederom storing, ben er wel klaar mee. Heb jij een hostingbedrijf en wil je een nieuwe klant, neem even contact op. Onze webwinkels willen graag verhuizen.
vrijdag 8 september 2023
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Service voor managed VPS servers achteruit gehold
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al bijna 14 jaar klant met 2 managed VPS servers bij Flexwebhosting. De laatste jaren, vooral na de overname van Versio, is de service enorm achteruit gehold. Het ticketsysteem werkt niet meer, de chat wordt niet meer bemand en telefonisch zijn ze alleen nog bereikbaar via een algemeen nummer van Versio met een telefoniste die je niet kan/wil doorverbinden met een techneut waardoor je niet geholpen wordt. Zelfs nood-tickets werden de afgelopen maanden niet opgepakt of pas na enkele dagen, terwijl dit volgens de SLA 15 minuten zou moeten zijn. De service is momenteel bedroevend helaas.
woensdag 30 augustus 2023
Matthijs van Santen de Hoog
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Debiele prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al geruime tijd klant bij Flexwebhosting. Zonder aankondiging, mogelijk via de krant of zo, is de prijs nu bijna 2,5 keer zo hoog. Ik kan niet begrijpen dat ik voor mijn domein naam vorig jaar nog 12,99 en nu 18,99 moet betalen bij dit bedrijf. Dan nog is mijn pakket van gewoon (ik weet niet meer hoe het heette) overgezet naar compleet. Hierdoor ging de prijs per jaar van 59,88 naar 191,88. Wat een knoeiers. Dit lijkt toch werkelijk nergens op. Ruim drie, ja 3, keer hoger. Vervolgens gebeld. Na 5 minuten nog geen reactie. Ticketsysteem lijkt uit de lucht (als je hun eigen site leest, ik bedoel je dashboard als klant).
dinsdag 4 juli 2023
Steve Alink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Leugenaars sturen je keer op keer met een kluitje in het riet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexwebhosting is overgenomen door Versio. Wat verschrikkelijk slecht. Ik moest al niets van Versio hebben na ongehoorde prijsstijgingen voor de domeinen. Flexwebhosting was altijd prima te benaderen tot ongeveer een jaar terug. 4 uurs SLA werd niet nagekomen. Upgrade voor mijn Managed VPS om PHP8 te gebruiken moest voor betaald worden. Terwijl ik al 800 euro per jaar betaal voor steeds slechter worden de service. Ik ben er klaar mee. Nu drama om een paar domeinen te kunnen verhuizen. Ze weigeren de tokens. 3 uur aan de lijn gehangen resultaat ZERO. Ja nep mails met zogenaamde wachtwoorden wat nergens op slaat. Nee weg weg weg en NOOIT meer terug.
maandag 19 juni 2023
Roelof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte service sinds overnamen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al heel lang (>10 jaar) klant geweest. Service was altijd goed en vriendelijk. Sinds de overnamen is daar niet meer van over. Prijzen rijzen de pan uit en geen service verlenen reden om hier weg te gaan. Nieuwe host bedrijf een verademing zelfde service als Flexwebhosting 3 jaar geleden gaf voor iets meer dan een derde van de prijs. Zo help je een bedrijf echt naar de knoppen. Jammer, jammer, jammer.
dinsdag 16 mei 2023
H.J. van Rooten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Waardeloze klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Flexwebhosting was vroeger een prima bedrijf. Sinds de overname door Versio is de service om te huilen: op 19 april jl een ticket aangemaakt. Op 2 mei eindelijk een reactie. Zodra mijn contract is afgelopen ben ik weg bij deze bende 😡
woensdag 3 mei 2023
Rein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Klantenservice en diensten zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 20 jaar als klant overweeg ik hier weg te gaan. Na de overname is door Versio is service en bereikbaarheid zeer slecht. Tickets worden niet beantwoordt en oude tickets niet meer zichtbaar? Na dit jaar ben ik ook weg.
maandag 6 maart 2023
Bulent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 12 Niet nuttig 0
Van 33 naar 177 in 3 jaar tijd!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betaalde ik in 2020 nog 33 Euro. De eerste keer een verhoging naar 88 Euro. En dan nu ineens 177 euro! Is waarschijnlijk begonnen bij de overname door Versio. Na dit jaar ben ik weg!
woensdag 1 maart 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er klopt iets niet met dit bedrijf...waarschijnlijk overgenomen, erge slechte service in tegenstelling tot vroeger. Ben er weggegaan.
maandag 27 februari 2023
marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Onaangekondigde Prijsverhoging van 120%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 2005 klant met pakket Essential Hosting. Kreeg onaangekondigd een rekening van 220% voor het pakket Complete Hosting. Aannemende dat er een misverstand in het spel is een Ticket aangemaakt, andere contact mogelijkheden werkten niet op hun Contact pagina. Geen telefoonnummer geen werkende chatbot. In eerste instantie redelijk snelle reactie, er zou volgens FWH een e-mail over wijzigingen gestuurd zijn ergens in augustus, september. Deze heb ik nooit ontvangen, ook niet in de nog aanwezige spambox. Een medewerker, las ik in een eerdere klacht (dec 2022) gaf aan dat geen bericht verstuurd was. Het lijkt er op dat ik, tot tweemaal toe, hierover voorgelogen ben. Daar ik een kleine website heb staat de gevraagde prijs niet in verhouding met de vereiste dienst. Dit had FWH ook kunnen zien en mij daarover tijdig in te lichten. Dat hebben zij nagelaten. Zij willen blijkbaar alleen met grote klanten zaken doen en werken de kleintjes eruit, lijkt het. Opzeggen van deze service is voor mij dus logisch. Op mijn opzegging na 3 dagen helaas nog geen reactie ontvangen.
woensdag 25 januari 2023
F. Hagenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
fijn telefonisch contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren klant bij Flexweb naar tevredenheid. Toen kreeg ik plotseling een verdubbeling van de kosten. Vroeger kon je,als er iets was bellen met Flexweb, of ze belde jou. Nu, een voor mij ingewikkeld systeem met een ticket of zo. Ik heb gemaild naar Flexweb en later een medewerker aan de lijn gekregen ( Tom) die me heel rustig uitlegde wat er was gebeurd, toe gaf dat Flexweb me inderdaad niet van te voren had gewaarschuwd voor deze grote kostenstijging en me daarna prima en duidelijk hielp met pakketten en domeinnamen zo te ordenen dat ik nu veel voordeliger uit ben. Ik stel Flexweb voor deze fijne service voort te zetten. Goede medewerkers die op een rustige wijze goede uitleg geven en met in gedachte een soort zorgplichtsbesef voor de klant. Zo creeer je een fijne relatie denk ik. Dank Tom.
donderdag 1 december 2022
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Buitensporige prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het was ooit een super hostingbedrijf met oog voor de klanten. Inmiddels is het bedrijf overgenomen en het enige waar ze nu nog oog voor hebben is hun buitensporige prijzen. Deze worden telkens eenzijdig verhoogd. Ze geven aan dat hun oude hosting pakketten komen te vervallen en dat je verplicht bent om een pakket te nemen waar je mogelijk maar 2% van gebruikt. Ik ben inmiddels weg bij deze boeven, nu bij start en voor mijn mail/website hen ik het goedkoopste pakket. Geloof het of niet, ik ben nu ongeveer 11 euro per jaar kwijt incl. Domeinnaam en een SSL certificaat. Zal niet zeggen dat Strato altijd beter is, maar ze zijn scherp geprijsd. En als kleine ondernemer moet je vandaag de dag goed op letten.
zaterdag 8 oktober 2022
Leon Koop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Teleurstelling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, wat is Flexweb afgegleden. De servers zijn ronduit traag, de PHP versies die geboden worden zijn verouderd, de helpdesk (ja, ook de boekhouding en de sales) alleen bereikbaar per ticket en de kennis die vroeger ruimhartig met je gedeeld werd wordt nu uitsluitend chagrijnig vermeld alsof je zelf alles moet weten. Na jaren trouw klant geweest te zijn (en daar behoorlijk voor betaald te hebben, zeker in vergelijk met andere full service hosting bedrijven) besloten toch te kiezen voor een meer service gerichte organisatie en Flexweb de rug toe te keren. Jammer, maar Flexweb maakt de eigen pay-off niet meer waar.
woensdag 9 februari 2022
Jeroen Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Wat een teleurstelling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn zo'n 10 jaar klant bij Flexwebhosting geweest, de eerste jaren naar tevredenheid, maar de service is een heel stuk minder geworden dan het was. Op 30 september j.l. kregen we op al onze sites problemen ivm het verlopen van het root certifaat bij Let’s Encrypt. Flexwebhosting zei daar niets aan te kunnen doen aangezien onze sites op een oude server stonden. Dat vind ik vreemd, ik zou verwachten dat als je een Managed VPS pakket afneemt, dat dan de provider zorgt dat hardware en server software in orde zijn. Zo goedkoop zijn ze helemaal niet, en daarbij komt dat we 4 jaar voor een dedicated server hebben betaald maar -zo bleek achteraf- daadwerkelijk op een VPS stonden, dus een beetje service was naar mijn idee ook niet misplaatst geweest. Maar goed, we zijn in paniek en ik wil best een nog duurder pakket afnemen àls die problemen maar opgelost worden, verhuis ons dan maar snel een naar een nieuwe server! Maar dat ging zomaar niet. Na ruim 4 dagen, waarin er werkelijk niets gebeurde om onze problemen op te lossen, hebben we afspraken gemaakt met een andere provider. Zo jammer, maar dit bedrijf raad ik niemand aan.
zaterdag 9 oktober 2021
Carla
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
uitermate langzaam
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort de upgrade gemaakt naar 50GB op SSD. Helaas qua snelheid geen verbetering. Aangezien de site die ik bij houd veel foto's heeft, (vandaar de 50 GB) is flexweb met uploaden van foto's naar wordpress erg traag. Ook is het doorvoeren van veranderingen erg moeizaam. Over het algemeen is de respons van de server traag en moet je erg lang wachten voordat de server de opdracht uit heeft gevoerd, als hij al niet vast loopt. Dus niet zo happy met deze service van Flexweb. Voor rond de 120€ per jaar mag je wel wat verwachten.
maandag 3 mei 2021
Frans Schmitz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Helaas de laatste tijd ineens SUPERSLECHT!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je leest het overal inmiddels; flexwebhosting is sinds een jaar ongeveer ineens een veel slechtere host geworden. Eenzijdige wijziginen; veel duurdere hostingpakketten en geen telefonische klanstenservice meer. Ik ben meer dan 15 jaar klant geweest bij deze club maar de laatste tijd gaat het goed mis hier. Naast het feit dat mijn mail een aantal maanden niet goed werkte door een verandering op hun server (ZEKER 3 maanden geen mail ontvangen - versturen ging wel) hebben ze nu de abonnementen veranderd (eenzijdig; geen persoonlijk bericht) en zijn de kosten flink omhoog gegaan. Bij navraag hierover krijg ik geen enkel begrip en gaan er gelijk 7,50 aanmaningskosten bij op. Helaas voor flexwebhosting mag dit niet dus ze gaan hier nog de nodige problemen mee krijgen... Nee hosting is inmiddels niet veel meer dan een broodje kaas en je kunt dit voor VELE MALEN minder op de hoek van elke straat beter regelen. Vette afrader dus! Pluspunten kan ik op dit moment helaas niet bedenken!
maandag 19 april 2021
Bernie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Hitstad Fm al jaren klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn particulier en met ons station al jaren klant bij Flexwebhosting. Zijn altijd correct en hebben de beste service voor hun klanten
dinsdag 3 maart 2020
Hitstad Fm/ Ben Tjepkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Echt een partner in plaats van een leverancier
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren huur ik een virtual server bij FlexWebHosting om zelf hosting aan te bieden aan mijn klanten. Ondanks dat het unmanaged is, wat zoveel inhoudt dat ik zelf de server dien te onderhouden en van updates moet voorzien waar nodig, staan ze altijd klaar voor adviezen, antwoorden op vragen en het helpen bij diverse problemen. Pas als ze echt werkzaamheden moeten uitvoeren die ik zelf aanvraag en eigenlijk bij een managed server horen, brengen ze kosten in rekening. Kosten die overigens ook enorm meevallen en waarover ze vooraf zeer duidelijk over zijn, dus geen verrassingen. Top service en technisch gezien wat je van een dergelijke partij mag verwachten. Ik ben zeer tevreden met FlexWebHosting en zal nog jaren klant blijven als het aan mij ligt.
woensdag 19 februari 2020
Marcel van Vugt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chapeau voor Flexwebhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al lange tijd met Flexwebhosting...verbonden via mijn site. Al zeker langer dan 10 jaar (ik zou het moeten nakijken) Ik ben geen goede web wizard, of noem je iemand die nergens verstand van heeft met computers een digibeet? Hoe dan ook: bij vragen over mijn site of een rekening of ieder ander probleem waar ik in de loop van de jaren tegenaan liep, ben ik altijd goed en correct geholpen. Niets aan te merken op Flexwebhosting. Niets te melden waar ik niet tevreden over ben! Chapeau!!!
woensdag 12 februari 2020
Hedy Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ik ben erg blij met FXW
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik werk graag samen met FXW - ze doen wat ze zeggen en ik heb nog noit een vraag kunnen stellen waar ik geen goed antwoord op heb gehad. Erg fijn om een club te hebben waar ik op kan bouwen!
donderdag 6 februari 2020
Thomas Bogaart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Al 5 jaar mijn favoriete ISP!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2015 bij Flexwebhosting. Inmiddels 2 Managed VPS-en in gebruik voor het hosten van zo'n 80 klanten ... en 'Managed' betekent bij Flexwebhosting echt managed! Het contact met helpdesk verloopt altijd perfect: snel, vriendelijk, vakkennis en meedenken met de klant! TOP!!
woensdag 5 februari 2020
Arno van Son
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Flexwebhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren Flexwebhosting en ben daar uiterst tevreden mee. Goede service en altijd correct.
woensdag 5 februari 2020
Hitstad Fm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als zelfstandige een account aangemaakt en tot nu toe werkt het als de brandweer. In het begin had ik wat vragen, maar de helpdesk heeft me vervolgens heel snel weer op weg geholpen. Tot nu toe dus heel erg tevreden. Keep up the good work!
woensdag 5 februari 2020
Peter van Meurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb al jaren diverse pakketten bij Flexwebhosting en tot op heden geen enkel probleem gehad. bij vragen staan ze het snelst klaar via de ticketservice. Ik ben er blij mee.
woensdag 11 september 2019
Mariella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoede klantenservice / technische hulp voor kleine webmasters :-)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als kleine zelfstandige, klant vanaf 2013, met alleen webhosting. Van achterliggende techniek of code weet ik niets, mijn wordpress website onderhoud ik wel zelf. Als er dingen gebeuren (mijn site was een keer gehackt, de php moest geupdate, etc) en ik er niet uitkom, dan is de klantenservice slechts een chat of telefoontje (of een ticket) ver weg. En tot nu toe hebben de medewerkers mij iedere keer super geholpen door juist die zaken die ik (nog) niet kan voor mij te doen. Ik ben echt zo blij met dit bedrijf als mijn webhoster!!!
dinsdag 3 september 2019
M. Römer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede Hosting partner, deskundig support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu ongeveer 5 jaar twee Managed VPS servers bij Flexwebhosting. Ik ben erg tevreden over snelheid en service. Nooit een probleem mee gehad. Ik ben zeer tevreden over de support. Je krijg snel antwoord via een ticketsysteem of live chat. Je kan ze ook bellen als je dat fijner vind. Ik kan Flexwebhosting aanraden als je een goede hosting partner zoekt.
dinsdag 9 april 2019
Max Scherjon - Websus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ongevraagd data verwijderd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Twee keer in één maand mijn blog offline vanwege onderhoud en storingen. Bij de tweede storing navraag gedaan wanneer deze verholpen zou worden, wordt er ongevraagd een oude backup terug gezet waardoor ik van meerdere dagen werk kwijt ben. Deze actie van support was helaas niet meer onomkeerbaar. Met dit soort praktijken helaas niet aan te raden. De afgelopen tijd lijkt het wat minder te gaan met de stabiliteit
vrijdag 25 mei 2018
Marcel V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
4 tot 5 jaar klant bij flexweb maar flink ontevreden eigenlijk..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had ongeveer 4/5 jaar een unmanaged VPS met directadmin bij flexweb, ben ontevreden over een aantal dingen.. Zoals dat mijn websites (waarbij ik een verantwoordelijkheid heb tegenover klanten) er om 12 uur in de middag uit lag voor minimaal een uur.. Ook is de standaard software erg laag (php 5.3 en flink verouderde versie van directadmin). Om dit te updaten moet je een HALFuur tarief van 35 euro betalen (om naar php 5.6 te gaan was dit dus al 70) Waarbij php 5.6 gewoon de standaard is en eigenlijk op elke vps zit.. Je kon een managed server nemen waarbij deze "service" bij zit. Vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat je een geupdate server levert, ipv een server met oude onveilige software. Bij een nieuwe laptop krijg je toch ook geen verouderd windows XP er op?! (het is wel bij veel VPS services dat de software verouderd is trouwens) Nu heb ik mijn server opgezegd (betalingen zijn per 3 maanden vooraf) 1 maand geleden was die automatische betaling doorgegaan voor april, mei en juni (het is nu 2 april). Hierbij weigeren ze de overige maanden waar ik geen gebruik meer van ga maken terug te betalen. Dit is dan wel iets wat veel bedrijven ook doen maar gezien de downtime en service tekort vond ik het ook wel waard om dit er bij te vermelden.
maandag 2 april 2018
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 4
Niets dan goeds!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder tevreden over de service en diensten van Flexwebhosting.nl
vrijdag 29 december 2017
anita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere WordPress websites verhuisd naar flexwebhosting. en deze draaien prima. Kan het iedereen aanbevelen. te meer om hun goede service, ik was na een aantal andere hosting providers, met zeer matige klantenservice, waarbij of een FAQ of een ticket (waar tijd overheen ging voordat er een antwoord kwam) op zoek naar een hosting provider met een goede service. Deze heb ik gevonden bij Flexwebhosting, een zeer service gerichte technische dienst en klantenservice. Ik ben er zeer te spreken over. als je ergens mee zit bel je op en je wordt direct goed geholpen. Zelfs een keer tot vrijdag avond laat was FXW niet beroert om mij te helpen met een verhuizing omdat er iets mee was.
woensdag 1 november 2017
polak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds dag en dauw klant bij FlexWebHosting, of eigenlijk FXW omdat ik servers huur. Ik bouw vaak voor klanten die al sites hebben en kom geregeld in aanmerking met andere hosting providers, maar nergens is de kennis zo goed voor elkaar als bij FlexWebHosting. Ze reageren snel, zijn altijd behulpzaam en delen hun kennis 'zoals het hoort'. Ik ben zeer tevreden!
woensdag 2 november 2016
Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met tientallen websites, honderden websites van klanten en een aantal dedicated servers bij Flexwebhosting zijn wij uiterst tevreden. Flexwebhosting is een no-nonsense bedrijf die exact weet waar ze over praten. De service is beter dan bij welke webhoster dan ook in Europa. Sterker nog, nog niet eerder meegemaakt op dit niveau. Wij hebben meer dan 12 jaar ervaring met verschillende hosters en inmiddels bijna alles ondergebracht bij Flexwebhosting. Onze klanten ervaren de service ook als ongekend. Beter als dit is niet te vinden, punt. Slechte reviews kunnen alleen ontstaan door het ZELF maken van fouten. En zelf daar bieden ze support om het voor de klant zo goed mogelijk op te lossen. Vertrouwde webhosting met ervaren specialisten.
woensdag 4 mei 2016
Breedt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels mag ik voor het 3e jaar mijn site hosten bij FlexWebHosting.nl! Uitstekende dienstverlener en een erg fijne en snelle support!
donderdag 7 januari 2016
Verrijt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was jaren klant bij een andere provider, maar wegens de vele problemen (1 ip adres voor 100-en resellers) lag de mail wekelijks plat (blokkering door Microsoft/Hotmail/Telenet/....). Problemen konden ze niet oplossen. Ondertussen een jaar klant bij FXW en support is echt top! Heb VPS zonder maintenance, maar vermits een klant van me een virus op server gezet heeft, had dit impact op de andere domeinen dat ik ook host op die server. FXW heeft tegen een minimale betaling alles opgelost, alsook achteraf nog een paar issues opgelost (gratis). Gewoon super support en geen enkele downtime gehad. Is echt aan te raden!!
donderdag 29 oktober 2015
Desaer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik herken me de laatste jaren het meest in de ervaringen van Nick (die 1 ster geeft) ben om die reden ook weggelopen: de ene storing na de ander waar schouderophalend onverschillig op gereageerd werd. Ik moet zeggen dat ik de jaren daarvoor wel lange tijd goede ervaringen heb gehad. Nu achteraf ben ik niet veel beter af, ik ben met een aantal klanten overgegaan naar DataCT, ook in het begin prima. Maar zelfde verhaal ze gaan groeien en op één of andere manier kunnen maar weinig gasten die goed zijn in techniek dat wat ze groot heeft gemaakt overbrengen naar hun nieuwe mensen.
zaterdag 24 oktober 2015
Timmer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er zijn vele e-mails heen en weer gegaan met vervelende kwesties, maar de here van de klantenservice bleven hartstikke klantvriendelijk en behulpzaam! Niks op aan te merken! 5/5
dinsdag 20 oktober 2015
Verbokkem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer betrouwbaar webhosting bedrijf met een super klantvriendelijke helpdesk. De mogelijkheid om te chatten met medewerkers werkt prima.
dinsdag 18 augustus 2015
de Best
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongeveer 5 jaar geleden vreselijke problemen gehad bij een andere hosting. Letterlijk met de handen in het haar gezeten. Flexwebhosting heeft het overgenomen en de problemen die er waren opgelost. Sindsdien geen problemen meer gehad. Alles draait zoals het moet, zonder zorgen. Je wordt keurig te woord gestaan, zowel telefonisch als op de chat.
woensdag 5 augustus 2015
Klompenhouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden. Ik ben hiervoor nog nooit een provider tegen gekomen waar ik zo´n goede service kreeg, dus ben helemaal blij. Ik krijg snel en duidelijk antwoord op al mijn vragen, vooral via de Chat werkt dat ideaal. En prijstechnisch ook in orde.
vrijdag 17 juli 2015
Peterse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is dat je geen 10- sterrren kunt geven. Ik heb vele servers bij FXW, tot de dag van vandaag. Afgelopen jaar gigantisch veel storingen gehad. Doen ze weinig tot niks mee, geen compensaties helemaal niks ( als grote klant). Er zitten volgens mij een paar 13 jarigen als support want er gaat nogal geregeld wat mis. Totdat ik gisteren een server reboot heb aangevraagd, dus gewoon simpelweg de server opnieuw opstarten...wat gebeurt er vervolgens, ze updaten directadmin, zonder mijn weten! en verwijderen vervolgens gewoon ALLE bestanden van de server! Op deze serverdraaien vele vele websites die afhankelijk zijn van inkomsten via het internet. ALLES is verwijderd! Antwoord van hen: sorry meneer u bent zelf verantwoordelijk. Terwijl zij op een zaterdag gewoon alles verwijderen zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Alle emails van diverse bedrijven werken hierdoor in een klap niet meer. Alle gegevens en laatste aanpassingen zijn WEG! Een tip: Kies niet voor FXW, want je haalt ellende op je hals!
zondag 31 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ons domeinnaam is een maand te vroeg en uit het niets verwijderd. Hierdoor zijn we alle mails en data kwijt, omdat we hier niet op hadden gerekend. Inmiddels staat het domein bij sidn ook nog eens in quarantaine, waarvoor we extra kosten bij een nieuwe hoster moeten betalen om dit los te krijgen. Nog maar bezien of deze verwijdering ongedaan gemaakt kan worden, zodat we 'fatsoenlijk' kunnen overstappen en onze mails kunnen behouden. Verder vond ik de periode bij Flex helemaal niet flex. Regelmatig storingen, vooral hun e-mail servers worden regelmatig geblokkeerd , waardoor e-mails bij diverse servers niet aankomen. Administratief klopt er af en toe ook helemaal niets van. We hebben een keer voor 2 euro een deurwaarder op ons dak gekregen voor een rekening van dus 2 euro waarvan we niet wisten dat die bestond.
woensdag 25 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben bijzonder tevreden over Flexwebhosting. Ik heb 't idee dat ik meer krijg dan waar ik eigenlijk voor betaal. Vragen kunnen eenvoudig gesteld worden en antwoord volgt altijd bijzonder snel. Dikke complimenten voor Flexwebhosting!
dinsdag 10 februari 2015
Deynen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 43 domeinnamen bij hun geregistreerd voor de duur van 1 jaar. Het bleek echter dat ze de domeinnamen steeds in periodes van 3 maanden vastleggen. Wanneer je dus een domeinnaam verhuisd, waarbij de einddatum wordt meegenomen, moet je er van bewust zijn dat je na 3 maanden alweer een rekening van je nieuwe registrar ontvangt. Verder is het klantenpanel, technisch gezien, beneden niveau.
vrijdag 5 december 2014
Teelen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hosting tegen een uitstekend tarief. Meerdere domeinen gehost via hen en zelden een storing gehad in de afgelopen 10 jaar! En... als dat al eens gebeurt, wordt het snel opgelost. Prima!
maandag 17 november 2014
Schipper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service; snelle ticket behandeling; geen gezeur over welke CMS je hebt; probleem wordt echt opgelost en bekeken.vriendelijk; supersnelle servers en Premium Hosting is echt een uitstekend product als je meerdere sites wilt maken voor je klanten.
donderdag 30 oktober 2014
Schaap
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een unmanaged dedicated server bij Flexwebhosting. Altijd goede ondersteuning gehad en ook toen ik moest terugschalen en nog vastzat aan een jaarlijks contract waren ze bereid me tegemoet te komen door mijn server om te laten zetten naar een VPS. Enige echte probleem wat ik ooit het gehad was een dagje storing toen bij Leaseweb (upstream host) alles platlag, maar verder geen problemen gehad.
donderdag 21 augustus 2014
Nieser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had bij Flexwebhosting een VPS. (Eigenlijk Fxw dus.) De uptime-garantie van 99.9% hadden ze niet behaald, regelmatig kleine storingen en door een storing in het datacenter ook een hele dag (!!) offline geweest, maar goed daar kunnen zij ook niks aan doen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare hoster dan moet je zeker eens kijken bij Flexwebhosting.
zaterdag 2 augustus 2014
Edwards
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste ervaring met Flexwebhosting was erg goed. Support tickets werden snel beantwoord en de telefonische helpdesk was deskundig. Helaas werd de kwaliteit gaandeweg minder. De responsietijd op support tickets nam drastisch af en ik moest meerdere malen een reactie sturen om antwoord te krijgen. Tevens is de administratie afdeling naar mijn mening ondeskundig. Drie maal per e-mail aangegeven direct mijn diensten te willen opzeggen, waarbij ik een mail terug kreeg dat dit voltooid was. In mijn administratiepaneel stonden de diensten nog op actief. Nee, voor mij geen Flexwebhosting meer.
woensdag 13 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice