Flexwebhosting

2,1 / 5 123 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275

Overall score

2,1 / 5 123 ervaringen

Totaal (123)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan. Over het algemeen zijn de reviews van en ervaringen met Flexwebhosting redelijk.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het kan allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 123 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu meerdere accounts bij flexwebhosting en kan alleen maar positief zijn over flexwebhosting. Snel, service gericht en proffessioneel. Klasse.
maandag 16 augustus 2010
de vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hosting! Heb er 3 site's lopen en alles gaat perfect! Hele goede hosting tegen een hele scherpe prijs!
donderdag 10 juni 2010
Zodadi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring. Alle vragen worden netjes en zeer snel beantwoord. Goede service!!
woensdag 14 april 2010
Bijlsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was het een prima hostingbedrijf. Nu niets meer dan elende en traagheid... De helpdesk doet ook maar wat, ze denken niet mee en het intereseerd ze weinig als je website offline is... Ik ga hier zsm weg, heb meerdere domeienen bij hun lopen.. .erg jammer....
zaterdag 30 januari 2010
Kramers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service was goed in het verleden. Sinds een aantal jaren problemen met trage servers en een onvakkundige helpdesk. Ik heb meerdere websites lopen. Binnenkort ga ik ze allemaal verhuizen. Jammer.
maandag 11 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een zeer tevreden klant ik raad flexwebhosting iedereen aan top service en bij hulp geen 900 nr maar binnen 1 minuur bereikbaar ik heb er 7 site,s lopen Wil van Amelsvoort
zaterdag 2 januari 2010
van Amelsvoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vijf sites ondergebracht bij Flexwebhosting. Ze zijn goedkoop en geven goede service. Het down gaan voor een verhuizing naar een andere server zou aangekondigd kunnen worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Toch een aanrader!
maandag 31 augustus 2009
Teijgeler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer nette voorkomende mensen. Je kunt ze altijd bellen,ze lossen meteen alles op, en wanneer er iets niet goed gaat( dataverkeer of i.d.) krijg je meteen een bericht, en wordt het opgelost. Ook andere die hier naar overgezapt zijn, ook vanwege de prijs, allemaal zeer tevreden.
vrijdag 8 mei 2009
van Lankveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik behoor tot de tevreden gebruikers van Flexwebhosting. De reactietijd op problemen is altijd kort, ook in het weekend. Ook als er bij complexere problemen wat correspondentie over en weer gaat, is de bereidheid om het probleem op te lossen herkenbaar.
maandag 4 mei 2009
Anijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb verschillende websites lopen via Flexwebhosting. Aanmelden gaat snel en eenvoudig. Service is echter vaak niet goed: traag en weinig behulpzaam. Ook veel downtijd gehad.
dinsdag 3 maart 2009
MGM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze server draait opzich wel goed. Ze bieden veel ruimte en compact. Ik heb geen andere postieve toevoegingen. Alleen dat vaak down gaan met de databases en het wordt knap iritant. Flexwebhosting is NIET geschikt voor online game etc. Met vriendelijke groet, Lorenzo Weerwind Ghettostreetz.nl - Lsjmusic.nl
woensdag 11 februari 2009
Lorenzo Weerwind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting provider. Flexwebhosting hosts geruime tijd deze en nog een site van mij en ik ben er heel tevreden over, en dat voor een heel redelijke prijs. Als er wat is dan heb je altijd snel antwoord - vaak ook op zondag of in de avonduren - en ze zijn niet beroerd om een stapje harder te lopen dan dat ze eigenlijk zouden hoeven te doen. Als ik weer een site moet plaatsen zou ik niet weten waarom ik die niet ook hier zou stallen.
maandag 3 november 2008
JP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hosting is super !! er draaien 10 tallen site's van ons daar, en de helpdesk is supersnel en goed.
zondag 24 augustus 2008
Kempenmarkt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deze webhoster mag ronduit goed worden genoemd. Ik had problemen met een bepaalde service die ik wilde verlenen via mijn forum. Daarvoor moest er een poort in de firewall geopend worden. Ik kreeg te horen dat dit op de server waar het forum draaide, niet lukte wegens een bepaalde beveilings policy. Men bood mij kosteloos de verhuizing aan naar een andere server waar de poort wel van open gezet kon worden. Deze verhuizing verliep vlekkeloos. En is er een storing dan staat deze bijna gelijk op hun website vermeld. Kortom...een echte aanrader dus.
vrijdag 9 mei 2008
Kees Geers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels 4 site's draaien bij flexwebhosting en ze zijn TOP!!!!!!!!!!! Service is super !!! heb je vragen je wordt altijd snel geholpen. Ik vind ze een echte aanrader. ik heb andere servers gehad maar nee niets waard geef mij maar FLEXWEBHOSTING
donderdag 17 april 2008
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hey.. Ik zit nu al m'n derde jaar bij Flexwebhosting, en moet zeggen dat ik niets anders meer wil.. Zij zijn altijd correct met het afhandelen van vragen, problemen etc.. Via hun vernieuwde HelpDesk gaat het proces voor het afhandelen van Tickes nu nog sneller.. Overigens staan hier behulpzame FAQ'S om snel van start te kunnen met je pakket.. Voorheen had ik een pakket bij Budgetwebhosting.. hun Server lag er om de haverklap uit, en de response op vragen etc, werd nauwelijks gereageerd. Voor mij krijgt Flexwebhosting een DIKKE 11 ! Miranda.
zondag 30 maart 2008
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvulling eerder geplaatst bericht : Achteraf bleek, dat het Sidn de verhuizing van mijn .NL domeinnaam teruggedraaid heeft. En NIET Flexwebhosting zoals ik eerder postte.
dinsdag 18 maart 2008
Gerald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas zeer slechte ervaringen met Flexwebhosting. Site lag er heel vaak uit, veel spam ontvangen via Flexweb, enzovoort, enzovoort. De Helpdesk is alleen tijdens kantooruren bereikbaar, S,avonds kan je het wel schudden. Op emails werd amper en dan pas na 3 dagen gereageerd. Ben uit wanhoop al na enkele maanden overgegaan naar Webreus. Als klap op de vuurpijl werd op 20 -2-08 mijn .NL domeinnaam ineens verhuist naar Anony produkties. Zonder mijn opdracht en zonder mijn toestemming!! Mijn site en mail lagen er uit. Ik had zelfs had nog nooit gehoord van Anony produkties. Na zoeken bleek Anony produkties EN Flexwebhosting dezelfde eigenaar te hebben : J. Bouten. Mijn kontrakt met Flexwebhosting liep 5 -01-08 af, ik had daar een EU domeinnaam! Mogelijk had ik eerst een verzoek tot verhuizing .NL domeinnaam gedaan , weet dit niet zeker meer. Dit is niet verhuist, maar een .EU domeinnaam genomen. Echter WEL bij Flexwebhosting en NIET Anony produkties!! Na erg veel mails van mij belde Bouten 2 dagen na de verhuizing : ,,er was een oud formulier gevonden met opruimen en per ongeluk gebruikt voor de aanvraag verhuizing,, !! Heb geeist dat alles dezelfde dag terugverhuist werd. Dit is inderdaad gebeurd. Ook is er die dag meerdere malen excuses gemaakt door Flexweb. Ook had Flexwebhosting mijn .NL naam gekoppeld aan de.EU naam zodat sitebezoek alleen kon via de EU link. Ruim een maand na afloop kontrakt Flexweb kon ik nog steeds inloggen op kontrolepaneel Flexweb, de bezoekersteller deed het zelfs nog! Ook dit lijkt nu over en alles werkt weer normaal. VOOR MIJ NOOIT GEEN FLEXWEBHOSTING MEER !!!! Adviseer iedereen negatief over Flexwebhosting !!
zondag 24 februari 2008
Gerald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte ervaringen. vaak uit de lucht en buiten kantoortijd niet goed bereikbaar. we zijn overgestapt naar dds hosting omdat dat minder problemen zou geven. dat klopt, hoewel we sindsdien ook weer een paar keer storing hebben gehad. het is nu wel aanvaardbaar maar het is duur en de overstap zelf kostte veel tijd en geld en de ondersteuning van flexweb was belabberd. ik hoor graag van anderen of ze een dergelijke overstap (virtuele hosting met ca 10 sites en databases) hebben gedaan, zo ja naar wie en of dat goed is bevallen.
zondag 13 januari 2008
vonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super hostingprovider. - Altijd binnen een uur antwoord gehad via mail (en dat zijn er heus wel meer dan 20) - Via telefoon enkele minuten wachten en daarna direct geholpen worden. - Heel af en toe ligt ftp eruit na veel kleine bestanden pushen - 1x problemen gehad na een verhuizing, de DNS werd niet goed doorgevoerd. binnen een uur opgelost. - Prijs kwaliteit verhouding is heel erg gunstig. Voor het geld wat ik hier betaal kan ik bij eenzelfde partij nog geen half pakket krijgen.
vrijdag 14 december 2007
Jan Schouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoi mijn ervaring met Flexwebhosting is perfect het kan gewoon niet beter ik zat hier voor met mijn website bij Sevion maar dat was echt bagger die hosting tot ik bij Flexhosting terecht kwam Flexwebhosting is een aanrader voor je website als ik ze opbel voor vragen worden die altijd netjes beantwoordt of via E-mail gewoon een perfecten hosting b.v en voor dat geld hoef ik het ook niet telaten mensen Flexwebhosting is perfect dus mijn mening is er is geen betere dan flexwebhosting.
maandag 10 december 2007
R.bekkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deze hosting provider is redelijk goed. Ik host zelf ongeveer 10 sites via Flexwebhosting en het gaat zelden mis, althans ik heb bijna nooit storingmeldingen. Er was een keer wat misgegaan, maar de respons was goed. Ze belden mij zelfs in de avond netjes terug zoals afgesproken. De helpdesk reageert adequaat. De Administratie ook. Altijd als ik bel, dan wordt er gewoon rustig gecommuniceerd. Ik vind dat ze het redelijk doen. Wel las ik hier dat er servermigratie plaats heeft gevonden. Ik kreeg er vantevoren een mail erover. Qua informatie verlenen konden ze dat wel veel beter doen. Maar over het algemeen ben ik dik tevreden over mijn hosting provider.
woensdag 24 oktober 2007
Karman Wong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorme hoeveelheden spam, tot zeker 50-100 stuks per dag. Verder een prijzige host. Helpdesk is overigens wel snel en correct.
maandag 1 oktober 2007
Raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, ik zit ook bij flexwebhosting ging altijd prima tot heden, regelmatig storings en ben uit pure waanhoop over gestapt op een dds server kost me flink meer in de maand maar goed als de klanten maar kunnen werken. heb nu 26 domeinnamen gehost. hebben julie advies voor een beter hosting provider?? gemiddeld ligt alles er 3 x permaand uit en krijg ik super veel SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dinsdag 25 september 2007
rutger toller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om op mijn bericht terug te komen van 6 februari 2007. De service is erg snel, vorige week mailtje verzonden, paar uur later was al het nieuwe domein klaar voor gebruik, server geupgrade en oude domein geforward naar de nieuwe. Deze service heb ik nooit eerder meegemaakt bij een webhost! Tophost! Heb er al een site sinds eind 2005 en als het aan mij ligt gaat dat nog lang door! Zeker paar jaar!
vrijdag 21 september 2007
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder enige aankondiging vind er een server verhuizing plaats. Daarbij gaan 3 van de 4 databases verloren, alle drie van de subdomeinen. Fout ligt "natuurlijk" bij de klant. Noemen zich de goedkoopste webhost van Nederland, maar zijn met 15 euro ex btw per jaar voor een .nl domeinregistratie behoorlijk aan de prijs. Kortom: - duur - onbetrouwbaar - waardeloze service
zaterdag 18 augustus 2007
Woordenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb dus zelf geen contract afgesloten met deze host, en had er tot vandaag ook nog nooit van gehoord. Totdat ik vandaag in mijn mail box een email vond van deze host, die mij vermeldde dat mijn site (http://lovejoyunity.net) verhuisd zou worden. Nog nooit van die site gehoord, maar het was wel echt naar mijn emailadres verzonden dat ik al ruim twee jaar tot mijn beschikking heb. Ik vond het erg raar en vreemd en vroeg om uitleg. Die was kort: niet zeuren, alle informatie met betrekking tot de site is altijd via dat adres gegaan en er is ook altijd via dat adres antwoord terug gegeven? Huh? Sorry? Is het niet een beetje raar dat ik helemaal niets met dat bedrijf te maken heb, maar dat mijn emailadres daar kennelijk wel is beland? Een erg slechte zaak...
vrijdag 27 juli 2007
Nancy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht, 1) Geen, en dan ook geen enkele server buiten hun kantoortijden (normaal gesproken tussen half 10 en 17.00 uur) 2) Service is goed, tot er een fout is, dan is er geen enkele communicatie meer. (behalve op hun website, een soortelijk bericht als...er is een storing..sorry) 3) VEEL VEEL storingen, 3 dagen alles plat kan zo maar, verder regelmatig storingen van paar minuten tot half uur. 4) Storing telefoon doet het, echter wordt NOOIT op gereageerd...(je krijg t voicemail)
vrijdag 6 juli 2007
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele slechte webhosting provider!!!! Mijn site en e-mail ligt er voortdurend uit en de service is ook echt abominabel slecht. Echt een afrader!
vrijdag 6 juli 2007
Samsa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT SLECHT SLECHT, Ik heb hier eerder 25 aug. 2006 nog aangegeven dat het een zeer goede webhosting provider is, helaas moet ik daar nu op terug komen. Alles gaat slecht daar, uptime, email enz. Mijn website groeit met de minuut, door de logbestanden, elke 3 a 4 dagen moet ik bellen om door te geven dat ze deze bestanden moeten zippen, dit lijkt mij niet echt de bedoeling van hosting. Na lang gezeur, wilden ze mijn site wel verhuizen naar mijn reseller account, dit kunnen ze dus niet, ik kreeg er een database achter van meer dan een half jaar geleden, dit heeft weer ruim 2 dagen geduurd, en ik ben weer terug bij af. Support in het weekend wordt niet uitgevoerd! Emails verdwijnen enz. Ik ben nu zelf opzoek naar een andere provider of misschien wel een eigen server. ADVIES: GA NIET MET DEZE PROVIDER IN ZEE, U ZULT SPIJT KRIJGEN.
maandag 18 juni 2007
Jarno Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede webhosting, de jongens achter Flexwebhosting zijn snel met problemen oplossen en staan altijd voor je klaar. Meerdere websites heb ik ondergebracht bij deze provider.
zaterdag 16 juni 2007
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absurd SLECHT deze provider!!! tot een jaar geleden ging het goed maar sindsdien....... asociaal die gasten daar!!! Deze jongens hebben maar ??n ding in hun hoofd en dat is je zakken leegkloppen! De site die ik had lag er meer uit dan dat hij in de lucht was! De service is beneden elk peil en ze willen je gewoon niet fatsoenlijk helpen. Hun support kenmerkt zich met de volgende zinnen: 1) Wij kunnen niks voor u betekenen (lees willen niks voor u betekenen) 2) Lees de algemene voorwaarden maar Daarnaast zijn ze erg duur en krijg je er helemaal niks voor terug. Let ook op met de facturen want als je verhuisd rekenen ze gewoon het gehele jaar aan je door terwijl ze daar zelf NIET de kosten voor maken!!!! Voor eenieder die denkt aan een hoster, neem deze niet eens op in je overweging maar kijk gewoon verder! geloof me, dat scheelt je veel tijd, geld en ergernis!!
donderdag 7 juni 2007
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ERG SLECHTE PROVIDER!! De server waar ons reseller pakket op draait staat al een aantal dagen op crashen en Flexwebhosting doet er maar bar weinig aan. Ik kan zelf alle domeinen gaan verhuizen naar een nieuwe server. Er wordt nauwelijk support geleverd en heel traag gereageerd. Niet aan te raden!! Als alles goed draait is het te doen, maar als er iets fout gaat zit je in de problemen. Onze klanten kunnen al 3 weken niet meer fatsoenlijk gebruik maken van hun e-mail (de laatste week ligt deze er helemaal uit), waardoor financieel schade wordt geleden. Blijkbaar interesseert dit Flexwebhosting maar matig!!
dinsdag 8 mei 2007
Coert Metz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het begon zo goed bij deze provider... maar na enige maanden namen de storingen en downtime toe. Vanaf afgelopen maandag ligt zelfs weer de hele boel plat. We gaan dus nu de DERDE dag in dat er geen servers bereikbaar zijn. Informatie wordt niet gegeven, de helpdesk is niet bereikbaar (kies dus maar voor andere opties in het telefoon-keuzemenu) . Je krijgt daar iedere keer een ander l*lverhaal te horen over wat de reden is en hoe lang het gaat duren. Dit is echt bagger, hier kun je geen serieuze sites hosten. Dat kun je dan nog beter op je eigen adsl of kabel verbinding doen.
donderdag 26 april 2007
Erwin Leenheer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaing met flexwebhosting. Eigenlijk nooit problemen gehad en/of downtime. Ik draai meerdere sites bij ze. Snelheid is ook ok.
donderdag 12 april 2007
Nieuweauto.info
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT SLECHT SLECHT !! Na de eerste verhuizing was het meteen raak, veel te laat en slecht advies en na een hostingtijd van enkele maanden begonnen de andere problemen. Veel downtime, hele late reacties op email aan support (ontbreken van support ticket systeem) en onkundige mensen. De website is ook erg slecht, weinig info en voor degene die wil kun je eens kijken op hun site: slash storing slash archief dot php voor een overzicht wat er allemaal mis ging bij hun. NOOIT MEER FLEXWEBHOSTING !!
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een superhost! Heb al ruim een jaar een product daar en ben nog steeds tevreden. Ik heb nog geen last van downtime gehad/gemerkt. Goede service, altijd direct antwoord. product was ook direct online. Server odersteund veel, en controlepanel werkt ook uitstekend. Helaas draaid het nog wel een oude versie van PHP en DirectAdmin. Een aanrader!
dinsdag 6 februari 2007
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bij Flexwebhosting verschillende websites, en ben tevreden over deze webhost. De service via email is zeer snel. Problemen worden snel opgelost, zelfs in de avond. Bijna tot geen downtime gehad afgelopen 2 jaar. goede prijs/kwaliteits verhouding.
vrijdag 2 februari 2007
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn het beu! Op enkele maanden tijd is de site + email een paar keer offline geweest. Is het niet doordat de server crasht, dan is het doordat de mysql tables crashen... Waar ik zeer ontvreden over ben is het feit dat je ze enkel kan contacteren tussen 9 en 17u, een hostingfirma dient een 24h dienst te hebben! Ze hebben wel een storingslijn, maar als je er een bericht op nalaat reageren ze er nooit op! Ik snap niet dat mijn vorige collega deze ooit gebruikt heeft... Flex: nooit meer!
vrijdag 26 januari 2007
Brecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn het beu! Op enkele maanden tijd is de site + email een paar keer offline geweest. Is het niet doordat de server crasht, dan is het doordat de mysql tables crashen... Waar ik zeer ontvreden over ben is het feit dat je ze enkel kan contacteren tussen 9 en 17u, een hostingfirma dient een 24h dienst te hebben! Ze hebben wel een storingslijn, maar als je er een bericht op nalaat reageren ze er nooit op! Ik snap niet dat mijn vorige collega deze ooit gebruikt heeft... Flex: nooit meer!
vrijdag 26 januari 2007
Brecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal ben ik niet iemand die via internet een provider gaat afzeiken, maar na alle ervaringen ben ik het helemaal zat en wil ik andere personen waarschuwen voor deze webhost. Ongeveer 2 maanden geleden ben ik overstapt naar Flexwebhosting. Mijn oude provider lag er vaak uit. Flexwebhosting kwam professioneel over. We hebben ongeveer 2 weken zonder problemen gedraaid op Flexwebhosting. Toen begonnen de problemen. Regelmatig lag de site in de ochtend eruit. Even later lag de site zelfs een hele werkdag eruit! Contact gehad met Flex en zou niet meer gebeuren. De volgende ochtend lag hij er weer uit. Zo zijn we een week wel doorgegaan. Meer offline, dan online. Elke keer kreeg ik weer mailjtes dat de problemen waren opgelost, maar elke keer konden ze dat weer niet nakomen. Echt super slecht! Door een foutje hebben ze afgelopen week zelfs de complete site afgesloten. Nu ben ik dus weer overgestapt op andere provider. Ik heb maar 2 maanden gebruik gemaakt van Flexwebhosting, maar krijg geen cent terug. Terwijl van die 2 maanden is site in zijn totalliteit wel 3 a 4 dagen offline geweest. Conclusie: Bedenk goed waaraan je begint bij Flexwebhosting.nl! Service is ook slecht, want reactie op mail krijg je bijna niet.
dinsdag 16 januari 2007
S. vd Worp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja, de verhalen kloppen inderdaad! Felxweb was vroeger een goed bedrijf, maar de laatste paar maanden is het echt prut! Mijn site ligt er voor nu uit en als ik het goed zie is het een database probleem. Nu maar hopen dan ze voor vandaag een backup hebben gemaakt (verwacht het niet). De site is inderdaad regelmatig online en op vragen krijg je soms (na herhaaldelijk vragen om antwoord) geen respons. Vroeger kreeg je meteen reactie, maar nu........ En ja, de server waar mijn site op staat is al twee keer gecrashed (hopen dat het nu niet het geval is) en wat krijg je dan als antwoord....onze excuses. Nou ik verwacht wel meer als ze zeggen dat ze elke dag een backup maken (dus niet). Tja, jullie merken het al.... een beginnende ontevreden klant! Als ze zo door gaan ben ik weg, jammer, want het was een goed bedrijf. Sebbe
vrijdag 12 januari 2007
Sebbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nou, mijn vorige bericht was uiterst positief over deze provider, en ik vond het echt een tophoster. Helaas heb ik sinds een maand wat ellende gehad, de mysql server ligt er heel vaak uit, en downtime is er ook regelmatig. Ik ben nu al zo'n 3 keer van server verhuisd bij ze, maar de problemen blijven maar doorgaan. Ik zit er dan ook over te denken om naar een andere hoster te verhuizen. Als je een leuke persoonlijke website hebt is het misschien wel te doen, maar met een redelijke grote site en een redelijk aantal bezoekers zou ik het op dit ogenblik niet aanraden. Ik hoop maar dat ze snel verbeteren en weer zoals vroeger worden. Anders ga ik toch echt naar een andere hoster.
donderdag 11 januari 2007
Saven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er op het ogenblik 3 domeinen ondergebracht. Twee ervan draaien vrijwel zonder problemen, de derde is een klein drama aan het worden. Het domein waar het hier om gaat heb ik al een jaar of twee. Het is al diverse malen voorgekomen dat de site de hele nacht onbereikbaar is omdat er een probleem is met een spamfilter. Dan stokt het php gebeuren en is je webmail, forum etc. onbruikbaar. Ook is er de laatste tijd veel downtime. En dan bedoel ik ook veel downtime. Dat gebeurt nog wel eens in het weekend en probeer de support dan maar eens te pakken te krijgen. Responstijd was vroeger goed maar is nu redelijk slecht. Ze praten ook niet over de daadwerkelijke problemen maar zeggen alleen zoiets van "sorry voor de overlast, we verwachten dat het straks weer werkt". Dat verwacht ik ook ja. Terwijl ik dit schrijf ligt mijn site er weer uit. Ik heb vanmorgen weer het mobiele storingsnummer gebeld en voor het eerst ooit nam er iemand op! Die zei dat alles met een kwartier weer zou draaien. Maar helaas, de hele dag is mijn site uit de lucht. Ik krijg de support ook niet meer te pakken en ook bellen ze niet terug ondanks mijn verzoek. Er staat geen storingsmelding op de site ook. Ik moet maar afwachten en hopen dat het weer goedkomt op niet al te lange termijn. Het is vooral vervelend dat ik niets hoor nu. Kortom; je kunt het treffen met Flexweb. Als het draait dan hoor je bij de gelukkige groep. Als je problemen hebt dan is de support redelijk belabberd op het ogenblik. Ik zou er geen kritische websites laten hosten. Jammer want verder bieden ze veel waar voor je geld. Rembo
zondag 31 december 2006
Rembo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier een update over mijn ervaringen. Mijn site is op een "betere" server gezet waarop ik nauwelijks meer problemen zou ervaren (quote Jeroen). Geld teruggeven wilden ze niet dus ik heb ze nog maar een kans gegeven. Nou, dat heb ik geweten. Die server is inderdaad zwaarder maar zit volgens mij ramvol. En aan het managen van servers doen ze niet bij flexwebhosting. Resultaat, zeer slechte performance in de avonduren. En zo zwaar is mijn site toch niet met wat iframes en php includes (content komt ergens anders vandaan). Vorige week lag de server er de HELE dag tot 1 am uit. (zie http://www.flexwebhosting.nl/storing/index.php?m=20061228) En vandaag (31-12-06) ook alweer een uurtje and counting... Volgens Jeroen zou ie in 3 minuten weer werken. Jaja. Zit je erover te denken hier klant te worden? Een oprecht advies: NIET DOEN! Ik vermoed dat het niet lang meer kan duren voor ze op de fles gaan. Met zo'n produkt en service kun je gewoon niet weg komen. Ik ben in ieder geval ergens in de eerste week van januari bij ze weg. Om maar met de woorden van Willem te spreken: Watskeburt Jeroen? Bastiaan
zondag 31 december 2006
B. Hissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou er niet aan beginnen! In juli heb ik hier mijn site onder gebracht en ik moet wel zeggen dat je zo online bent. Maar eenmaal online begint de ellende. Mijn site heeft erg veel last van downtime. Na veel klagen lijken de problemen opgelost, maar dit duurt niet lang. Vorige (November) wederom problemen en zeker in de avonden rond een uur of 11. Er schijnt inderdaad een probleem op de server te zijn, veroorzaakt door een andere site. Na veel bellen en klagen besluiten ze mijn site te verhuizen naar een andere server, alleen hoor ik hier pas wat van op het moment dat het al gebeurd is. Maar goed, de problemen blijken voorgoed uit de wereld, de site is nog nooit zo snel geweest en het loopt lekker. Tot vandaag (6 dec 17;20) wederom ligt mijn site eruit en wederom gebeld met de storingsdienst en wederom lijkt een andere site hier de oorzaak van te zijn. Ze gaan het probleem oplossen door de andere site off-line te zetten en ik deel nog mede dat ik het zat ben en als het zo doorgaat dat ik dan opzoek ga naar een andere host. Meer dan een uur later (18:30) mijn site is nog steeds down en zelfs de stroringtelefoon schijnt uit de lucht te zijn. Ik krijg de mededeling dat er een storing is in de telefoondienst.. Yeah right!! Het verbaasd mij dat ik hier van mensen lees dat de uptime zo goed is. Ik vraag me af wat voor een site je dan draai. Want met een weblog die een vaste stroom aan bezoekers heeft en regelmatig een update plaats is die uptime ver te zoeken. Ik heb de vorige keer getwijfeld om mijn ervaring hier neer te zetten, omdat ik ze toch het voordeel van de twijfel wilde geven. Maar ik ben absoluut niet tevreden en kan alleen zeggen: verzin eer je begin.
woensdag 6 december 2006
Sjaak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben er matig tot redelijk tevreden over. Ik heb er 2 websites draaien. Uptime is uitstekend. Mail support was uitstekend is nu laatste tijd verminderd. Korte antwoorden op een probleem die het probleem niet verhelpen. Tel support had ik ook goede ervaringen mee, maar is ook heel wat minder. Laatste keer iemand aan de lijn gehad die echt wel terug naar school mag van mij. Mijn conclusie is dat het laatste jaar beetje slechter gaat. Vroeger uitstekende support via Jeroen, nu veel minder geworden de laatste tijd. Watskeburt Jeroen?
woensdag 25 oktober 2006
willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet aan kan raden. Ik heb er slechts een vijftal .php files staan en nadat ik 6 weken geleden klant ben geworden heb ik al 3 serieuze storingen ondervonden. Als een goede uptime belangrijk voor je is en je niet constant je eigen site in de gaten kunt houden dan zou ik even verder zoeken naar een andere provider.
vrijdag 29 september 2006
B. Hissink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er nu zo'n 1 1/2 jaar, en gebruik ondertussen Hostingpakket 4 met nog iets van 30 websites. Prima service, geen klachten. Zoals al hieronder aangegven, nog niet zolang geleden een upgrade gehad, alles werd verdubbeld. Kan het tot nu toen in ieder geval iedereen aanraden, dus wat let je! Mario
dinsdag 12 september 2006
Mario
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
AANRADER!! Zeer goede ervaring met de provider, geen downtime, mail werkt altijd super en zeer snelle responsetime, gemiddeld 0,11 seconden. Ik heb momenteel al mijn domeinen hier naar toe verhuist, echt super, ze hebben nu ook het pakket verdubbeld voor dezelfde prijs. Ik kan deze provider dus van harte aanbevelen. Cijfer: 9
vrijdag 25 augustus 2006
Jarno Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

VPS Hosting

Managed VPS 1

€ 29,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl registratie

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee