Flexwebhosting

1,1 / 5 136 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275

Review score

1,1 / 5 136 ervaringen

Totaal (136)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (8)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan. Over het algemeen zijn de reviews van en ervaringen met Flexwebhosting redelijk.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het kan allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 136 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Communicatie via de mail is erg langzaam. Onze server was gecrash en toen werd een nieuwe ingericht. Dat resulteerde in het feit dat onze website niet meer bestond. En dat we onze server zelf maar weer moesten inregelen. En dat bij een pakket van €70 per maand. Daarnaast hadden we hier ook nog een aantal java diensten op draaien die qua security en tomcat veel tijd kosten om in te regelen. Wij zijn gillend weg gerent. En het bij azure ingeregeld. Daar worden server ook wel vervangen maar blijft alles gewoon draaien. Zoiets zou maar in je vakantie gebeuren.
donderdag 7 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant geweest, en dan gooien ze plotseling al je emailadressen en je website uit de lucht omdat je pakket ontoereikend zou zijn. Maar daar wordt totaal niets over gecommuniceerd. Je moet er zelf maar achter komen dat dit de reden is. Ondertussen natuurlijk al enorm veel schade opgelopen door alle gemiste handel. Er wordt totaal niet met de klant meegedacht, want ook als je vervolgens de problemen wilt oplossen duurt het allemaal een eeuwigheid. Ook geen enkele bereidwilligheid aanwezig om problemen op te lossen. Dus bij zo'n bedrijf wil ik absoluut niet langer klant zijn.
woensdag 16 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop. Zeker bij Flexwebhosting. FXW is een zeer onbetrouwbare hosting partner! Zodra je een probleem hebt met je server, dan ben je de pineut en zal FXW NIETS VOOR JE DOEN! Mijn sites waren meer dan 48 uur achter elkaar offline omdat ze in het weekend offline gingen en in het weekend werken ze niet! Zelf niet om de aan knop van de server in te drukken. Wij hebben een grote website met 65.000 bezoekers per dag en enkele kleintjes. Als er iets mis is met je website in het weekend (of vrijdag na 5 uur), dan kun je wachten tot maandag ochtend, omdat dan de technische helpdesk weer ter plaatste is. Daarnaast geven ze geen feedback wat het probleem is geweest, of hoe je het kan oppakken. De professionele server mensen die ik heb ingehuurd om mijn server te managen krijgen ook 0 service van fxw.
zondag 21 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren zonder problemen, dan ineens alles uit de lucht. Ticket aangemaakt, paar uur later zonder opgaaf van rede opgelost. Week later weer alles plat, zetten het ook niet meer online, had meer op de HD staan dan toegestaan. Ik kom aan 5GB terwijl ze zeggen dat ik 12GB heb staan, niemand wil vertellen waar dat vandaan komt en geeft ook geen toegang meer om er iets aan te doen of omze gegegevens veilig te stellen. Inmiddels 100 domeinen aan het verhuizen die al 24 uur plat liggen en niemand bij FXW die iets wil doen. Klanten zat, wat moet je ermee. Documenten liggen bij de advocaat en aangifte is onderweg.
donderdag 4 april 2013
de Kort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang ben ik klant bij Flex webhosting. Met meerdere sites en servers. Ook heb ik diverse mensen in de richting van Flex webhosting gedirigeerd. Maar het lijkt nu wel of er een nieuwe wind door de organisatie gaat. Eén van de sites waar ik bij betrokken ben is een zeer populaire supporterssite. Bij vlagen (of belangrijk nieuws) over de bewuste club wil er wel eens een piek aan bezoekers ontstaan. In al die jaren nooit een probleem geweest. Maar nu, plotseling en zonder aankondiging wordt de site tot 3 maal toe off line gehaald. De jongens achter de site betalen serieus veel geld om die site van veel dataverkeer te voorzien. Maar dat helpt niet volgens Fles webhosting. Hun servers kunnen zo'n piekbelasting niet aan -blijkbaar ook niet als je er voor betaalt- en dus gooien ze je site off line. Op zeker moment heb ik mijn telefoonnummer achter gelaten. Dan kunnen ze me bellen als het weer "mis" dreigt te gaan. Nooit gebruik van gemaakt. Inmiddels is de site weer off line en weigeren ze deze terug te zetten. Mogelijke oplossing: neem maar een server af... de jongens achter deze site doen dit voor hun hobby. Verder wil het bedrijf niet mee denken over een oplossing. Uiteraard stappen we nu over met deze site naar een ander hoster die wel mee wil denken. Sterker, binnen nu en een half jaar gaat alles wat ik daar heb uit staan weg, dus ook VPS en dedicated servers. Wat dit bedrijf in al haar arrogantie meent te kunnen flikken is ongehoord. Absolute afrader voor mensen met serieuze sites. Het gaat niet om de service, het gaat alleen om de knaken.
dinsdag 23 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie club. Uptime ok. Begonnen met kleine VPS. Daarna upgrade gedaan naar Groter pakket, en daardoor op ander IP gekomen. Geen enkel probleem ondervonden en service is, voor zover ik het nodig heb, grondig en correct. Ook ff checken op interne processen en opsporing van services of httpd conf aanpassingen .. no problem kortom .. aanrader
dinsdag 7 februari 2012
Hento
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had er ooit enkele domeinen en hosting pakketten. Bij een niet gebruikte domeinnaam was ik te laat met opzeggen, en ik nam contact met ze op op de dag dat de factuur daarvoor verstuurd werd. Ik had dat bij een andere host ook ooit gehad en daar was het geen probleem. Flexwebhosting bleef echter op zijn strepen staan, ook al bevestigde ik dat het om die ene naam ging en dat de rest gewoon zou blijven. Ze stonden uiteraard volkomen in hun recht en het was helemaal mijn eigen schuld, maar flexibel kwam het niet over. Een poos later kreeg ik een brief van een incassobureau. Men had blijkbaar een post apart gefactureerd. De oorspronkelijke factuur had ik ontvangen en betaald. Niet wetende dat er nog een aparte factuur ging komen met die ene post er op, ging er ook geen alarmbelletje rinkelen omdat ik geen tweede factuur kreeg en ook geen herinnering daarvan. Dus plompverloren lag daar ineens een brief van een incassobureau in mijn bus, met alle bijkomende kosten. Ik ben blij dat ik inmiddels alles bij Flexwebhosting heb weggehaald. Bij sommige webhosts zie je dat ze hart hebben voor de zaak. Dat ze zaken doen met hun hart en enthousiasme en dat de financiele administratie maar een onderdeel is van het geheel. Flexwebhosting maakt op mij vooral de indruk dat het ze in de eerste plaats om geld te doen is. Ze richten zich op de portemonee en helaas zit daar weer zo'n vervelende klant aan vast.
woensdag 1 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recent overgestapt naar flexwebhosting en dan eigenlijk fxw.nl waar de servers beheerd worden. Ik heb een VPS server voor onze bedrijfswebsite en webshop. Overstappen ging prima. Het beheers paneel is duidelijk. Ik moest even wennen aan DirectAdmin, maar dat ligt aan mezelf. - Overzetten domeinnamen ging snel - Aanvragen van een SSL certificaat ging snel en werd netjes afgehandeld incl het omzetten van de nameservers. - Reageren op tickets gaat vlot in netjes. - Installatie van PHP 5.3.6 op de VPS gelijk meegenomen, waardoor ik makkelijk naar de nieuwste versie van Zikula over kan op termijn. - De prijs is prima. Kortom tot nu toe zeer tevreden, nu hopen dat ik tevreden blijf.
dinsdag 9 augustus 2011
Spaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Totale puinhoop administratie. Reden opzeggen alle accounts.
woensdag 11 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor kort heb ik jarenlang nooit enige klacht gehad. Nu, nadat ik een nieuw email adres wilde invoeren in het DNS gaat alles fout en blijkt hoe weinig mogelijkheden men biedt om eea aan te passen. De helpdesk is een lachertje. Iedere vraag om hulp wordt teruggekaatst en het komt er op neer dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Mij zijn ze kwijt als klant. Zeer boos Ed Mol Geldrop
zondag 1 mei 2011
Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vrijdag 1 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit iets te klagen gehad over Flexwebhosting. Wie had ooit gedacht dat helpdesks er daadwerkelijk voor zijn om je te helpen! Dat zie je niet vaak meer.
dinsdag 25 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was Felxweb een top bedrijf. Goede service, dacht mee, en was flexibel. Helaas is daar niets meer van over gebleven. Ben vanaf 2004 klant, maar in 2011 kies ik toch echt voor een andere hoster. Flexweb doet zijn naam geen eer meer aan.
woensdag 22 december 2010
Gonggryp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben zeer goede ervaringen met dit bedrijf, het is een zeer betrouwbare partner.
maandag 25 oktober 2010
Santegoeds
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu meerdere accounts bij flexwebhosting en kan alleen maar positief zijn over flexwebhosting. Snel, service gericht en proffessioneel. Klasse.
maandag 16 augustus 2010
de vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hosting! Heb er 3 site's lopen en alles gaat perfect! Hele goede hosting tegen een hele scherpe prijs!
donderdag 10 juni 2010
Zodadi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring. Alle vragen worden netjes en zeer snel beantwoord. Goede service!!
woensdag 14 april 2010
Bijlsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was het een prima hostingbedrijf. Nu niets meer dan elende en traagheid... De helpdesk doet ook maar wat, ze denken niet mee en het intereseerd ze weinig als je website offline is... Ik ga hier zsm weg, heb meerdere domeienen bij hun lopen.. .erg jammer....
zaterdag 30 januari 2010
Kramers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service was goed in het verleden. Sinds een aantal jaren problemen met trage servers en een onvakkundige helpdesk. Ik heb meerdere websites lopen. Binnenkort ga ik ze allemaal verhuizen. Jammer.
maandag 11 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een zeer tevreden klant ik raad flexwebhosting iedereen aan top service en bij hulp geen 900 nr maar binnen 1 minuur bereikbaar ik heb er 7 site,s lopen Wil van Amelsvoort
zaterdag 2 januari 2010
van Amelsvoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vijf sites ondergebracht bij Flexwebhosting. Ze zijn goedkoop en geven goede service. Het down gaan voor een verhuizing naar een andere server zou aangekondigd kunnen worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Toch een aanrader!
maandag 31 augustus 2009
Teijgeler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer nette voorkomende mensen. Je kunt ze altijd bellen,ze lossen meteen alles op, en wanneer er iets niet goed gaat( dataverkeer of i.d.) krijg je meteen een bericht, en wordt het opgelost. Ook andere die hier naar overgezapt zijn, ook vanwege de prijs, allemaal zeer tevreden.
vrijdag 8 mei 2009
van Lankveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik behoor tot de tevreden gebruikers van Flexwebhosting. De reactietijd op problemen is altijd kort, ook in het weekend. Ook als er bij complexere problemen wat correspondentie over en weer gaat, is de bereidheid om het probleem op te lossen herkenbaar.
maandag 4 mei 2009
Anijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb verschillende websites lopen via Flexwebhosting. Aanmelden gaat snel en eenvoudig. Service is echter vaak niet goed: traag en weinig behulpzaam. Ook veel downtijd gehad.
dinsdag 3 maart 2009
MGM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze server draait opzich wel goed. Ze bieden veel ruimte en compact. Ik heb geen andere postieve toevoegingen. Alleen dat vaak down gaan met de databases en het wordt knap iritant. Flexwebhosting is NIET geschikt voor online game etc. Met vriendelijke groet, Lorenzo Weerwind Ghettostreetz.nl - Lsjmusic.nl
woensdag 11 februari 2009
Lorenzo Weerwind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting provider. Flexwebhosting hosts geruime tijd deze en nog een site van mij en ik ben er heel tevreden over, en dat voor een heel redelijke prijs. Als er wat is dan heb je altijd snel antwoord - vaak ook op zondag of in de avonduren - en ze zijn niet beroerd om een stapje harder te lopen dan dat ze eigenlijk zouden hoeven te doen. Als ik weer een site moet plaatsen zou ik niet weten waarom ik die niet ook hier zou stallen.
maandag 3 november 2008
JP
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hosting is super !! er draaien 10 tallen site's van ons daar, en de helpdesk is supersnel en goed.
zondag 24 augustus 2008
Kempenmarkt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deze webhoster mag ronduit goed worden genoemd. Ik had problemen met een bepaalde service die ik wilde verlenen via mijn forum. Daarvoor moest er een poort in de firewall geopend worden. Ik kreeg te horen dat dit op de server waar het forum draaide, niet lukte wegens een bepaalde beveilings policy. Men bood mij kosteloos de verhuizing aan naar een andere server waar de poort wel van open gezet kon worden. Deze verhuizing verliep vlekkeloos. En is er een storing dan staat deze bijna gelijk op hun website vermeld. Kortom...een echte aanrader dus.
vrijdag 9 mei 2008
Kees Geers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels 4 site's draaien bij flexwebhosting en ze zijn TOP!!!!!!!!!!! Service is super !!! heb je vragen je wordt altijd snel geholpen. Ik vind ze een echte aanrader. ik heb andere servers gehad maar nee niets waard geef mij maar FLEXWEBHOSTING
donderdag 17 april 2008
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hey.. Ik zit nu al m'n derde jaar bij Flexwebhosting, en moet zeggen dat ik niets anders meer wil.. Zij zijn altijd correct met het afhandelen van vragen, problemen etc.. Via hun vernieuwde HelpDesk gaat het proces voor het afhandelen van Tickes nu nog sneller.. Overigens staan hier behulpzame FAQ'S om snel van start te kunnen met je pakket.. Voorheen had ik een pakket bij Budgetwebhosting.. hun Server lag er om de haverklap uit, en de response op vragen etc, werd nauwelijks gereageerd. Voor mij krijgt Flexwebhosting een DIKKE 11 ! Miranda.
zondag 30 maart 2008
Miranda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvulling eerder geplaatst bericht : Achteraf bleek, dat het Sidn de verhuizing van mijn .NL domeinnaam teruggedraaid heeft. En NIET Flexwebhosting zoals ik eerder postte.
dinsdag 18 maart 2008
Gerald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas zeer slechte ervaringen met Flexwebhosting. Site lag er heel vaak uit, veel spam ontvangen via Flexweb, enzovoort, enzovoort. De Helpdesk is alleen tijdens kantooruren bereikbaar, S,avonds kan je het wel schudden. Op emails werd amper en dan pas na 3 dagen gereageerd. Ben uit wanhoop al na enkele maanden overgegaan naar Webreus. Als klap op de vuurpijl werd op 20 -2-08 mijn .NL domeinnaam ineens verhuist naar Anony produkties. Zonder mijn opdracht en zonder mijn toestemming!! Mijn site en mail lagen er uit. Ik had zelfs had nog nooit gehoord van Anony produkties. Na zoeken bleek Anony produkties EN Flexwebhosting dezelfde eigenaar te hebben : J. Bouten. Mijn kontrakt met Flexwebhosting liep 5 -01-08 af, ik had daar een EU domeinnaam! Mogelijk had ik eerst een verzoek tot verhuizing .NL domeinnaam gedaan , weet dit niet zeker meer. Dit is niet verhuist, maar een .EU domeinnaam genomen. Echter WEL bij Flexwebhosting en NIET Anony produkties!! Na erg veel mails van mij belde Bouten 2 dagen na de verhuizing : ,,er was een oud formulier gevonden met opruimen en per ongeluk gebruikt voor de aanvraag verhuizing,, !! Heb geeist dat alles dezelfde dag terugverhuist werd. Dit is inderdaad gebeurd. Ook is er die dag meerdere malen excuses gemaakt door Flexweb. Ook had Flexwebhosting mijn .NL naam gekoppeld aan de.EU naam zodat sitebezoek alleen kon via de EU link. Ruim een maand na afloop kontrakt Flexweb kon ik nog steeds inloggen op kontrolepaneel Flexweb, de bezoekersteller deed het zelfs nog! Ook dit lijkt nu over en alles werkt weer normaal. VOOR MIJ NOOIT GEEN FLEXWEBHOSTING MEER !!!! Adviseer iedereen negatief over Flexwebhosting !!
zondag 24 februari 2008
Gerald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte ervaringen. vaak uit de lucht en buiten kantoortijd niet goed bereikbaar. we zijn overgestapt naar dds hosting omdat dat minder problemen zou geven. dat klopt, hoewel we sindsdien ook weer een paar keer storing hebben gehad. het is nu wel aanvaardbaar maar het is duur en de overstap zelf kostte veel tijd en geld en de ondersteuning van flexweb was belabberd. ik hoor graag van anderen of ze een dergelijke overstap (virtuele hosting met ca 10 sites en databases) hebben gedaan, zo ja naar wie en of dat goed is bevallen.
zondag 13 januari 2008
vonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super hostingprovider. - Altijd binnen een uur antwoord gehad via mail (en dat zijn er heus wel meer dan 20) - Via telefoon enkele minuten wachten en daarna direct geholpen worden. - Heel af en toe ligt ftp eruit na veel kleine bestanden pushen - 1x problemen gehad na een verhuizing, de DNS werd niet goed doorgevoerd. binnen een uur opgelost. - Prijs kwaliteit verhouding is heel erg gunstig. Voor het geld wat ik hier betaal kan ik bij eenzelfde partij nog geen half pakket krijgen.
vrijdag 14 december 2007
Jan Schouten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoi mijn ervaring met Flexwebhosting is perfect het kan gewoon niet beter ik zat hier voor met mijn website bij Sevion maar dat was echt bagger die hosting tot ik bij Flexhosting terecht kwam Flexwebhosting is een aanrader voor je website als ik ze opbel voor vragen worden die altijd netjes beantwoordt of via E-mail gewoon een perfecten hosting b.v en voor dat geld hoef ik het ook niet telaten mensen Flexwebhosting is perfect dus mijn mening is er is geen betere dan flexwebhosting.
maandag 10 december 2007
R.bekkers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met deze hosting provider is redelijk goed. Ik host zelf ongeveer 10 sites via Flexwebhosting en het gaat zelden mis, althans ik heb bijna nooit storingmeldingen. Er was een keer wat misgegaan, maar de respons was goed. Ze belden mij zelfs in de avond netjes terug zoals afgesproken. De helpdesk reageert adequaat. De Administratie ook. Altijd als ik bel, dan wordt er gewoon rustig gecommuniceerd. Ik vind dat ze het redelijk doen. Wel las ik hier dat er servermigratie plaats heeft gevonden. Ik kreeg er vantevoren een mail erover. Qua informatie verlenen konden ze dat wel veel beter doen. Maar over het algemeen ben ik dik tevreden over mijn hosting provider.
woensdag 24 oktober 2007
Karman Wong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorme hoeveelheden spam, tot zeker 50-100 stuks per dag. Verder een prijzige host. Helpdesk is overigens wel snel en correct.
maandag 1 oktober 2007
Raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, ik zit ook bij flexwebhosting ging altijd prima tot heden, regelmatig storings en ben uit pure waanhoop over gestapt op een dds server kost me flink meer in de maand maar goed als de klanten maar kunnen werken. heb nu 26 domeinnamen gehost. hebben julie advies voor een beter hosting provider?? gemiddeld ligt alles er 3 x permaand uit en krijg ik super veel SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dinsdag 25 september 2007
rutger toller
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om op mijn bericht terug te komen van 6 februari 2007. De service is erg snel, vorige week mailtje verzonden, paar uur later was al het nieuwe domein klaar voor gebruik, server geupgrade en oude domein geforward naar de nieuwe. Deze service heb ik nooit eerder meegemaakt bij een webhost! Tophost! Heb er al een site sinds eind 2005 en als het aan mij ligt gaat dat nog lang door! Zeker paar jaar!
vrijdag 21 september 2007
Stephan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder enige aankondiging vind er een server verhuizing plaats. Daarbij gaan 3 van de 4 databases verloren, alle drie van de subdomeinen. Fout ligt "natuurlijk" bij de klant. Noemen zich de goedkoopste webhost van Nederland, maar zijn met 15 euro ex btw per jaar voor een .nl domeinregistratie behoorlijk aan de prijs. Kortom: - duur - onbetrouwbaar - waardeloze service
zaterdag 18 augustus 2007
Woordenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb dus zelf geen contract afgesloten met deze host, en had er tot vandaag ook nog nooit van gehoord. Totdat ik vandaag in mijn mail box een email vond van deze host, die mij vermeldde dat mijn site (http://lovejoyunity.net) verhuisd zou worden. Nog nooit van die site gehoord, maar het was wel echt naar mijn emailadres verzonden dat ik al ruim twee jaar tot mijn beschikking heb. Ik vond het erg raar en vreemd en vroeg om uitleg. Die was kort: niet zeuren, alle informatie met betrekking tot de site is altijd via dat adres gegaan en er is ook altijd via dat adres antwoord terug gegeven? Huh? Sorry? Is het niet een beetje raar dat ik helemaal niets met dat bedrijf te maken heb, maar dat mijn emailadres daar kennelijk wel is beland? Een erg slechte zaak...
vrijdag 27 juli 2007
Nancy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht, 1) Geen, en dan ook geen enkele server buiten hun kantoortijden (normaal gesproken tussen half 10 en 17.00 uur) 2) Service is goed, tot er een fout is, dan is er geen enkele communicatie meer. (behalve op hun website, een soortelijk bericht als...er is een storing..sorry) 3) VEEL VEEL storingen, 3 dagen alles plat kan zo maar, verder regelmatig storingen van paar minuten tot half uur. 4) Storing telefoon doet het, echter wordt NOOIT op gereageerd...(je krijg t voicemail)
vrijdag 6 juli 2007
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele slechte webhosting provider!!!! Mijn site en e-mail ligt er voortdurend uit en de service is ook echt abominabel slecht. Echt een afrader!
vrijdag 6 juli 2007
Samsa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT SLECHT SLECHT, Ik heb hier eerder 25 aug. 2006 nog aangegeven dat het een zeer goede webhosting provider is, helaas moet ik daar nu op terug komen. Alles gaat slecht daar, uptime, email enz. Mijn website groeit met de minuut, door de logbestanden, elke 3 a 4 dagen moet ik bellen om door te geven dat ze deze bestanden moeten zippen, dit lijkt mij niet echt de bedoeling van hosting. Na lang gezeur, wilden ze mijn site wel verhuizen naar mijn reseller account, dit kunnen ze dus niet, ik kreeg er een database achter van meer dan een half jaar geleden, dit heeft weer ruim 2 dagen geduurd, en ik ben weer terug bij af. Support in het weekend wordt niet uitgevoerd! Emails verdwijnen enz. Ik ben nu zelf opzoek naar een andere provider of misschien wel een eigen server. ADVIES: GA NIET MET DEZE PROVIDER IN ZEE, U ZULT SPIJT KRIJGEN.
maandag 18 juni 2007
Jarno Heideman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede webhosting, de jongens achter Flexwebhosting zijn snel met problemen oplossen en staan altijd voor je klaar. Meerdere websites heb ik ondergebracht bij deze provider.
zaterdag 16 juni 2007
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absurd SLECHT deze provider!!! tot een jaar geleden ging het goed maar sindsdien....... asociaal die gasten daar!!! Deze jongens hebben maar ??n ding in hun hoofd en dat is je zakken leegkloppen! De site die ik had lag er meer uit dan dat hij in de lucht was! De service is beneden elk peil en ze willen je gewoon niet fatsoenlijk helpen. Hun support kenmerkt zich met de volgende zinnen: 1) Wij kunnen niks voor u betekenen (lees willen niks voor u betekenen) 2) Lees de algemene voorwaarden maar Daarnaast zijn ze erg duur en krijg je er helemaal niks voor terug. Let ook op met de facturen want als je verhuisd rekenen ze gewoon het gehele jaar aan je door terwijl ze daar zelf NIET de kosten voor maken!!!! Voor eenieder die denkt aan een hoster, neem deze niet eens op in je overweging maar kijk gewoon verder! geloof me, dat scheelt je veel tijd, geld en ergernis!!
donderdag 7 juni 2007
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ERG SLECHTE PROVIDER!! De server waar ons reseller pakket op draait staat al een aantal dagen op crashen en Flexwebhosting doet er maar bar weinig aan. Ik kan zelf alle domeinen gaan verhuizen naar een nieuwe server. Er wordt nauwelijk support geleverd en heel traag gereageerd. Niet aan te raden!! Als alles goed draait is het te doen, maar als er iets fout gaat zit je in de problemen. Onze klanten kunnen al 3 weken niet meer fatsoenlijk gebruik maken van hun e-mail (de laatste week ligt deze er helemaal uit), waardoor financieel schade wordt geleden. Blijkbaar interesseert dit Flexwebhosting maar matig!!
dinsdag 8 mei 2007
Coert Metz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het begon zo goed bij deze provider... maar na enige maanden namen de storingen en downtime toe. Vanaf afgelopen maandag ligt zelfs weer de hele boel plat. We gaan dus nu de DERDE dag in dat er geen servers bereikbaar zijn. Informatie wordt niet gegeven, de helpdesk is niet bereikbaar (kies dus maar voor andere opties in het telefoon-keuzemenu) . Je krijgt daar iedere keer een ander l*lverhaal te horen over wat de reden is en hoe lang het gaat duren. Dit is echt bagger, hier kun je geen serieuze sites hosten. Dat kun je dan nog beter op je eigen adsl of kabel verbinding doen.
donderdag 26 april 2007
Erwin Leenheer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaing met flexwebhosting. Eigenlijk nooit problemen gehad en/of downtime. Ik draai meerdere sites bij ze. Snelheid is ook ok.
donderdag 12 april 2007
Nieuweauto.info
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT SLECHT SLECHT !! Na de eerste verhuizing was het meteen raak, veel te laat en slecht advies en na een hostingtijd van enkele maanden begonnen de andere problemen. Veel downtime, hele late reacties op email aan support (ontbreken van support ticket systeem) en onkundige mensen. De website is ook erg slecht, weinig info en voor degene die wil kun je eens kijken op hun site: slash storing slash archief dot php voor een overzicht wat er allemaal mis ging bij hun. NOOIT MEER FLEXWEBHOSTING !!
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice