Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Flexwebhosting

Flexwebhosting

3,3 / 5 166 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 36 Werknemers
  • KvK-nummer: 12045275
Website screenshot Flexwebhosting

Overall score

3,3 / 5 166 ervaringen

Totaal (166)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (9)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Flexwebhosting
Flexwebhosting biedt sinds 2002 webhosting aan vanuit Eindhoven. Het hosting bedrijf is uitgegroeid tot een bedrijf met 36 medewerkers en 60 duizend hosting klanten.

De webhosting pakketten beginnen vanaf €2,50 per maand voor het Instap pakket. Naast webhosting biedt Flexwebhosting ook VPS, Dedicated Server en Co-locatie aan.

Flexwebhosting ervaringen en klachten
Ervaringen over Flexwebhosting ontvangen we graag via Webhosters.nl. Ben je erg positief of wil je juist een klacht plaatsen over Flexwebhosting omdat je zo ontevreden bent, het van allemaal, zolang de review maar inhoudelijk is.

Ervaringen 166 op 17 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had bij Flexwebhosting een VPS. (Eigenlijk Fxw dus.) De uptime-garantie van 99.9% hadden ze niet behaald, regelmatig kleine storingen en door een storing in het datacenter ook een hele dag (!!) offline geweest, maar goed daar kunnen zij ook niks aan doen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare hoster dan moet je zeker eens kijken bij Flexwebhosting.
zaterdag 2 augustus 2014
Edwards
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn eerste ervaring met Flexwebhosting was erg goed. Support tickets werden snel beantwoord en de telefonische helpdesk was deskundig. Helaas werd de kwaliteit gaandeweg minder. De responsietijd op support tickets nam drastisch af en ik moest meerdere malen een reactie sturen om antwoord te krijgen. Tevens is de administratie afdeling naar mijn mening ondeskundig. Drie maal per e-mail aangegeven direct mijn diensten te willen opzeggen, waarbij ik een mail terug kreeg dat dit voltooid was. In mijn administratiepaneel stonden de diensten nog op actief. Nee, voor mij geen Flexwebhosting meer.
woensdag 13 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Communicatie via de mail is erg langzaam. Onze server was gecrash en toen werd een nieuwe ingericht. Dat resulteerde in het feit dat onze website niet meer bestond. En dat we onze server zelf maar weer moesten inregelen. En dat bij een pakket van €70 per maand. Daarnaast hadden we hier ook nog een aantal java diensten op draaien die qua security en tomcat veel tijd kosten om in te regelen. Wij zijn gillend weg gerent. En het bij azure ingeregeld. Daar worden server ook wel vervangen maar blijft alles gewoon draaien. Zoiets zou maar in je vakantie gebeuren.
donderdag 7 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant geweest, en dan gooien ze plotseling al je emailadressen en je website uit de lucht omdat je pakket ontoereikend zou zijn. Maar daar wordt totaal niets over gecommuniceerd. Je moet er zelf maar achter komen dat dit de reden is. Ondertussen natuurlijk al enorm veel schade opgelopen door alle gemiste handel. Er wordt totaal niet met de klant meegedacht, want ook als je vervolgens de problemen wilt oplossen duurt het allemaal een eeuwigheid. Ook geen enkele bereidwilligheid aanwezig om problemen op te lossen. Dus bij zo'n bedrijf wil ik absoluut niet langer klant zijn.
woensdag 16 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop. Zeker bij Flexwebhosting. FXW is een zeer onbetrouwbare hosting partner! Zodra je een probleem hebt met je server, dan ben je de pineut en zal FXW NIETS VOOR JE DOEN! Mijn sites waren meer dan 48 uur achter elkaar offline omdat ze in het weekend offline gingen en in het weekend werken ze niet! Zelf niet om de aan knop van de server in te drukken. Wij hebben een grote website met 65.000 bezoekers per dag en enkele kleintjes. Als er iets mis is met je website in het weekend (of vrijdag na 5 uur), dan kun je wachten tot maandag ochtend, omdat dan de technische helpdesk weer ter plaatste is. Daarnaast geven ze geen feedback wat het probleem is geweest, of hoe je het kan oppakken. De professionele server mensen die ik heb ingehuurd om mijn server te managen krijgen ook 0 service van fxw.
zondag 21 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren zonder problemen, dan ineens alles uit de lucht. Ticket aangemaakt, paar uur later zonder opgaaf van rede opgelost. Week later weer alles plat, zetten het ook niet meer online, had meer op de HD staan dan toegestaan. Ik kom aan 5GB terwijl ze zeggen dat ik 12GB heb staan, niemand wil vertellen waar dat vandaan komt en geeft ook geen toegang meer om er iets aan te doen of omze gegegevens veilig te stellen. Inmiddels 100 domeinen aan het verhuizen die al 24 uur plat liggen en niemand bij FXW die iets wil doen. Klanten zat, wat moet je ermee. Documenten liggen bij de advocaat en aangifte is onderweg.
donderdag 4 april 2013
de Kort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang ben ik klant bij Flex webhosting. Met meerdere sites en servers. Ook heb ik diverse mensen in de richting van Flex webhosting gedirigeerd. Maar het lijkt nu wel of er een nieuwe wind door de organisatie gaat. Eén van de sites waar ik bij betrokken ben is een zeer populaire supporterssite. Bij vlagen (of belangrijk nieuws) over de bewuste club wil er wel eens een piek aan bezoekers ontstaan. In al die jaren nooit een probleem geweest. Maar nu, plotseling en zonder aankondiging wordt de site tot 3 maal toe off line gehaald. De jongens achter de site betalen serieus veel geld om die site van veel dataverkeer te voorzien. Maar dat helpt niet volgens Fles webhosting. Hun servers kunnen zo'n piekbelasting niet aan -blijkbaar ook niet als je er voor betaalt- en dus gooien ze je site off line. Op zeker moment heb ik mijn telefoonnummer achter gelaten. Dan kunnen ze me bellen als het weer "mis" dreigt te gaan. Nooit gebruik van gemaakt. Inmiddels is de site weer off line en weigeren ze deze terug te zetten. Mogelijke oplossing: neem maar een server af... de jongens achter deze site doen dit voor hun hobby. Verder wil het bedrijf niet mee denken over een oplossing. Uiteraard stappen we nu over met deze site naar een ander hoster die wel mee wil denken. Sterker, binnen nu en een half jaar gaat alles wat ik daar heb uit staan weg, dus ook VPS en dedicated servers. Wat dit bedrijf in al haar arrogantie meent te kunnen flikken is ongehoord. Absolute afrader voor mensen met serieuze sites. Het gaat niet om de service, het gaat alleen om de knaken.
dinsdag 23 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie club. Uptime ok. Begonnen met kleine VPS. Daarna upgrade gedaan naar Groter pakket, en daardoor op ander IP gekomen. Geen enkel probleem ondervonden en service is, voor zover ik het nodig heb, grondig en correct. Ook ff checken op interne processen en opsporing van services of httpd conf aanpassingen .. no problem kortom .. aanrader
dinsdag 7 februari 2012
Hento
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had er ooit enkele domeinen en hosting pakketten. Bij een niet gebruikte domeinnaam was ik te laat met opzeggen, en ik nam contact met ze op op de dag dat de factuur daarvoor verstuurd werd. Ik had dat bij een andere host ook ooit gehad en daar was het geen probleem. Flexwebhosting bleef echter op zijn strepen staan, ook al bevestigde ik dat het om die ene naam ging en dat de rest gewoon zou blijven. Ze stonden uiteraard volkomen in hun recht en het was helemaal mijn eigen schuld, maar flexibel kwam het niet over. Een poos later kreeg ik een brief van een incassobureau. Men had blijkbaar een post apart gefactureerd. De oorspronkelijke factuur had ik ontvangen en betaald. Niet wetende dat er nog een aparte factuur ging komen met die ene post er op, ging er ook geen alarmbelletje rinkelen omdat ik geen tweede factuur kreeg en ook geen herinnering daarvan. Dus plompverloren lag daar ineens een brief van een incassobureau in mijn bus, met alle bijkomende kosten. Ik ben blij dat ik inmiddels alles bij Flexwebhosting heb weggehaald. Bij sommige webhosts zie je dat ze hart hebben voor de zaak. Dat ze zaken doen met hun hart en enthousiasme en dat de financiele administratie maar een onderdeel is van het geheel. Flexwebhosting maakt op mij vooral de indruk dat het ze in de eerste plaats om geld te doen is. Ze richten zich op de portemonee en helaas zit daar weer zo'n vervelende klant aan vast.
woensdag 1 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recent overgestapt naar flexwebhosting en dan eigenlijk fxw.nl waar de servers beheerd worden. Ik heb een VPS server voor onze bedrijfswebsite en webshop. Overstappen ging prima. Het beheers paneel is duidelijk. Ik moest even wennen aan DirectAdmin, maar dat ligt aan mezelf. - Overzetten domeinnamen ging snel - Aanvragen van een SSL certificaat ging snel en werd netjes afgehandeld incl het omzetten van de nameservers. - Reageren op tickets gaat vlot in netjes. - Installatie van PHP 5.3.6 op de VPS gelijk meegenomen, waardoor ik makkelijk naar de nieuwste versie van Zikula over kan op termijn. - De prijs is prima. Kortom tot nu toe zeer tevreden, nu hopen dat ik tevreden blijf.
dinsdag 9 augustus 2011
Spaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Flexwebhosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

VPS Hosting

Managed VPS 1

€ 29,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl registratie

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee