Helder Hosting

3,8 / 5 320 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09110362
Openingstijden
  • Helder Hosting is overgegaan in VIP
Website screenshot Helder Hosting

Overall score

3,8 / 5 320 ervaringen

Totaal (320)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 320 op 32 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wat een geklooi ! er zitten 1 of 2 mensen bij de helpdesk met kennis, de rest is compleet onwetend, ik probeer nu financieel er uit te komen en hoop: of service te krijgen of mijn geld terug en dan snel naar een andere provider
zaterdag 24 december 2011
van riel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroegah was alles beter.. zeggen ze.. Nou wel bij helderhosting! Na meerdere jaren klant te zijn geweest ga ik de hele boel nu verhuizen. Downtime, mail servers plat, geklooi.. Het enige wat goed werkt is de helpdesk, maar die zul je ook vaak nodig hebben! En owja, vergeet je factuur niet optijd te betalen. Ik was er een vergeten, 2 weken na verlopen factuur ging mn site op slot, wegens administratieve redenen..
dinsdag 20 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het ging altijd behoorlijk goed, maar de laatste tijd gaat het steeds slechter: meer storingen, meer offline, niet bereikbaar, niet terugbellen etc. Er zit maar één ding op: gauw weg naar een ander die het wel goed doet.
vrijdag 9 december 2011
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helderhosting is de laatste tijd aan het prutsen. Veel downtime en het service niveau is niet meer wat het geweest is.
maandag 28 november 2011
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2007 ben ik al klant bij helderhosting en een tevreden klant, problemen worden snel opgelost, goede contact bij vragen en tussentijds uitbreiden is zeer makelijk te doen via email. De prijzen zijn ook zeer gunstig, vooral wat je ervoor terugkrijgt.Problemen worden snel opgelost waardoor de websites snel weer online zijn. Goede backup systemen hebben ze.Al met al een tevreden klant.
dinsdag 22 november 2011
Meinema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben helemaal klaar met Helder Hosting. De laatste tijd is het storing na storing. Gisteren en vandaag zaten alle klanten weer zonder e-mail. De communicatie rondom storingen is uiterst belabberd en de service is slecht. Veel mensen zijn inmiddels vetrokken. U bent gewaarschuwd.
dinsdag 22 november 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang een tevreden klant maar nu toch een probleem met mijn subdomein. Is perfect opgelost door Peter Nogmaals hartelijk dank
donderdag 17 november 2011
Schoots
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helderhosting was een goed hosting bedrijf tot dit jaar. Door overname is het bedrijf belandt in handen van "kinderen" die niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Zo heb ik heel wat problemen met mail die als spam wordt gezien, domeinen die worden opgezegd, domeinen van mijn klanten die "wegens administratieve redenen" offline worden geplaatst. En men is niet bereikbaar. Ik krijg altijd wel iemand aan de telefoon die dan doorgeeft dat men de telefoon niet kan beantwoorden en dat men terug zal bellen. Maar ik krijg geen telefoontjes terug. Het duurt lang voordat urgente problemen worden opgepakt. Nee voor mij houdt het op. Ik heb mijn resellerspakket opgezegd en verhuis al de domeinen van mijn klanten naar een ander. Jammer, Helderhosting was leuk om samen te hebben gewerkt maar het bedrijf is net zo goed als de mensen die er werken en de mensen die er nu werken zetten zich zeker NIET in voor de klant.
woensdag 16 november 2011
Nai Chung Tong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zijn nog van het soort dat als je ze belt, je gelijk te woord staan of direct terugbellen. Vragen worden niet alleen beantwoord maar ook nog eens op een vrijdagavond opgelost. En "da veur wennig"
maandag 14 november 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al enkele jaren een zeer tevreden klant. De helpdesk is momenteel wat minder goed bereikbaar, maar via e-mail of een telefoontje terug word het altijd wel snel en vakkundig opgelost.De helpdesk gaat ook veel verder dan noodzakelijk, als er wel eens iets niet goed gaat door een foutje aan onze kant helpt de helpdesk ook mee naar het zoeken van een oplossing.Deze goede service maakt ook dat wij ook in de toekomst graag gebruik blijven maken van Helder Hosting.
vrijdag 11 november 2011
Van der Blom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Helder Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

All-inclusive webpakket

€ 6,25 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 100 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Managed VPS (1 unit)

€ 24,95 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 250 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja