Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / HostingDiscounter

HostingDiscounter

3,8 / 5 100 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 14 Werknemers
  • KvK-nummer: 09136559
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-20:00
Website screenshot HostingDiscounter

Overall score

3,8 / 5 100 ervaringen

Totaal (100)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (15)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostingdiscounter

Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft.

De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €2 per maand voor een 1 GB schijfruimte en 25 GB dataverkeer pakket. Domeinregistraties beginnen vanaf €7,99 per jaar voor een .NL domeinnaam.

Hostingdiscounter ervaringen en klachten

Huidige en voormalige klanten van Hostingdiscounter kunnen via onze website ervaringen en klachten delen. Door exacte ervaringen achter te laten krijgen we een zo volledig mogelijk beeld van de hosting kwaliteit en het service niveau. Zowel positieve als negatieve ervaringen dragen bij aan het totaalbeeld.

Ervaringen 100 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dan klote bedrijf. Deze mensen nemen de moeite niet om je een handleiding toe te sturen, en noch is er een te vinden op hun website. Als je hen aankaart dat ze al maanden vergeten de rekeningen aan u te sturen en hun daarop aanspreekt krijg je een kopie zonder begeleidend schrijve met de reden waarom men deze niet gestuurd heeft. En de rekeningen dienen dan wel binnen 7 dagen voldaan te worden, de normale termijn bij het aangaan van dit contract was ruim 14 dagen. Een mail aan de helpdesk wordt simpelweg nooit beantwoord, en dan is dat geen enkelvoudig incident, ik heb meerdere mails gestuurd en nooit meer een antwoord mogen ontvangen. Ik ben van mening dat dit soort bedrijven hun recht van bestaan ontnomen moeten worden en nooit meer iets op mogen starten. Dit bedrijf valt trouwens onder TISCOM HOSTING in Arnhem dus ook daar geldt hetzelfde. Zoek liever een bedrijf wat echt service levert aan een klant mensen, hier moet je niet zijn.
donderdag 15 februari 2007
Bart Noordermeer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De ervaringen zijn nog wel positief al wordt er idd niet altijd op E-mail gereageerd. Het ontbreken van een cp-panel wat al tijden beloofd wordt is een groot minpunt bij deze hoster ....jammer gemiste kans. Heren ....... jullie hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden en zorg er nu eindelijk eens voor dat dat ding er komt. Webreus schijnt het goed te doen wellicht dat deze de moeite waard is om eens naar te kijken.
donderdag 12 oktober 2006
peter hamers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ontzettend blij met Hosting Discounter. In tegenstelling tot watsnel.nl kan je ze gewoon bellen en krijg je de dingen geduldig uitgelegd. Ook de nieuwsbrief is leuk om te lezen, van tevoren wordt erg vriendelijk aangekondigd dat er onderhoudswerkzaamheden verricht zullen worden en de prijs is ook prima. Tegenwoordig laat ik al mijn domeinnamen hosten bij de Hosting Discounter.
maandag 9 oktober 2006
S. van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT in zee gaan met HostingDiscounter!! Wat een onprofessionele, trage, klantonvriendelijke organisatie. Een domeinnaam verhuizen naar een andere provider (omdat deze slecht bevalt) schijnt maar niet te lukken door hun tegenwerking, terwijl het toch zo eenvoudig is. De manier waarop ze met hun klanten omgaan is echt niet van deze tijd, ontzettend slecht. Wel hele goede zijn ezCompany, JDN en PCextreme.
dinsdag 5 september 2006
Snip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 dagen geleden een naam aangevraagd voor 1 van mijn klanten. Ik had de naam op zijn naam gezet. Ik krijg een SIDN contract. Ik zie daar opeens mijn naam staan. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar Hostingdiscounter.nl. Ik kreeg heel erg leuk dezelfde contract weer terug. Ik heb zojuist gesproken met een medewerker (Mark) van Hostingdiscounter. Deze jongeman kon mij vertellen dat het mijn fout was, het mijn probleem was dat het nu op naam staat i.p.v. mijn klant en dat de overzettingskosten van ?2.50 zo laag waren dat dit niet uit zou moeten maken voor mij. Dit waren zijn letterlijke bewoordingen. Ik heb alles goed ingevuld aangezien dit niet de eerste keer was dat ik dit bij hen had gedaan. De desbetreffende medewerker wilde mij ook niet doorverbinden met zijn manager of de naam van de directeur geven. Zeer onbeschofte service. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
woensdag 23 augustus 2006
Marten Terpstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn heel erg slecht. De problemen die ik had waren vooral met DNS. Het niet aanwezig zijn van een cpanel. (hierdoor moest men met regelmaat telefonisch en per e-mail contact over moeten hebben. En als je een vraag per e-mail stelde, kreeg men wel een bevestiging mail maar never nooit niet een reactie. En dan bel je ze met vragen, dan wordt je nog eens onbeschoft geholpen ook. Cpanel hebben we niet. Je moet ons maar blijven bellen of mailen. Zelfs mijn opzegging werd genegeerd. Heb dit tot tien keer telefonisch gemeld. Uiteraard heb ik de benodigde papieren verstuurd die voor een opzegging en verhuizing nodig zijn. Ja dit heb ik ook een keer of vier moeten doen. Heb dan ook alle domeinen verhuist naar Hosting2Go. Waar ik super te vrede over ben. We hebben dan ook met een man of tien alle domeinen verhuist van hostingdiscounter naar Hosting2Go. Ze zijn ook nog eens goedkoper en ze bieden veel mogelijk. Service is ook echt top. Als je ze ?berhaupt nodig hebt. Met Plesk kun je eigenlijk alles zelf oplossen of uitvoeren. Alleen het ontbreken van een ssh connectie is een minpunt. Maar of je dit nou echt altijd nodig hebt. Ervaring Hostingdiscounter. K*** Ervaring Hosting2Go Geweldig
maandag 14 augustus 2006
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu al bijna een jaar een tevreden klant van Hosting Discounter. Was hiervoor erg duur uit bij een andere provider. Ik vind dat je altijd pas na een jaar kan reageren over het product, want om nou bij iedere hick-up een boos bericht erneer te zetten vind ik ook zoiets. In dit jaar is mijn website twee keer 'down' geweest volgens UpSite.nl, bij elkaar was dat 20 minuten. Daar ga ik (voor maar 22 euro/jaar) geen moord en brand voor schreeuwen. Als ik 100% uptime wil dan ga ik daar wel meer voor betalen of neem ik een eigen server af. Maar mijn bedrijf is niet internet-kritisch, vandaar. Ik heb overigens een super discount pakket. Dus in het kort: ga zo door Hosting Discounter!
donderdag 20 juli 2006
J. Nabuurs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik krijg regelmatig foutmeldingen, de website is op dit moment bijna dagelijks wel eens uit de lucht met een van deze foutmeldingen. "error 28 (no space left on device)" en "Lost connection to MySQL server during query" en is mijn website voor klanten onbereikbaar. Het standaard antwoord is steevast "Geachte heer/mevrouw, Op dit moment zijn er geen problemen met onze servers. Wij monitoren deze 24/7. Wij hebben uw account gecontroleerd en alles werkt naar behoren. " Maar er is wel degelijk wat aan de hand. Ik krijg geen enkel probleemoplossend bericht. Ook niet in de trant van wij adviseren u dit of dat. Een dikke onvoldoende van mij.
dinsdag 6 juni 2006
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft totaal geen compassie met klanten. Deze provider laat bewust dataverkeer oplopen (bij mij tot zelfs 60 keer de waarde) en meld dit pas na een half jaar waardoor de kosten niet meer te betalen zijn. Deze provider chanteerd klanten door domeinnamen te blokkeren zodat deze niet meer bruikbaar zijn.
maandag 29 mei 2006
R Groenendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar lof voor Hosting-Discounter geweldig en ik zou niet anders meer willen. Wat mij betreft voor het geld wat ze vragen absoluut de beste webhoster van dit moment! Onverwachts werd mijn website van de een op andere dag flink bezocht en dat bleef maar toenemen, contact gezocht met hosting discounter en zij kwamen met een zeer aantrekkelijke oplossing. Echt een aanrader en voor het geld hoef je het absoluut niet te laten.
maandag 10 april 2006
Eurosoft/Myth!
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostingDiscounter? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

E-mail Only

€ 1,00 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 0
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

NL domein

€ 7,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja