Hosting2GO

4,5 / 5 366 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Wij helpen je online, bij Hosting2GO ben je aan het goede adres voor optimale online aanwezigheid!

Bedrijfsgegevens

  • 20 Werknemers
  • KvK-nummer: 20121520
Openingstijden
  • Ma-vrij: 08:00-20:00
  • Za-zo: 09:00-17:00
Website screenshot Hosting2GO

Overall score

4,5 / 5 366 ervaringen

Totaal (366)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (11)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hosting2Go
Hosting2Go is sinds 2005 actief als webhosting bedrijf in Nederland met de gedachte dat webhosting betaalbaar moet worden voor iedereen. Er worden ruim 120 duizend websites gehost bij Hosting2Go.

Hosting2Go heeft twee hosting pakketten waarvan de goedkoopste €4,16 per maand kost. Naast webhosting en domeinen biedt Hosting2Go géén andere cloud diensten aan.

Hosting2Go ervaringen en klachten
Een review achterlaten over Hosting2Go kan gemakkelijk via Webhosters.nl. We lezen graag hoe jij de diensten van dit bedrijf hebt ervaren, of je nu positief bent of boos en een klacht wil indienen. Hoe dan ook vragen we je inhoudelijk en objectief een ervaring te delen.

Ervaringen 366 op 37 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb alleen maar lovende woorden wat betreft hosting2go.Alles is naar wens ze hebben een snelle afhandeling en je kan met alle vragen terecht wat betreft de technische kant.
maandag 3 juli 2017
Zwiggelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
eigenlijk altijd goed... met e- ticket snel antwoord en oplossing zeer tevreden dus. Nog wel een dingetje om misschien mogelijk te maken is dat ik een .nl site graag op WIX kan laten draaien zonder dat ik een .com moet forwarden.
woensdag 19 april 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service is heel erg slecht wanneer je je gegevens kwijt bent en deze wilt opvragen. Je komt in Kafka achtige loop terecht. Je kun niet direct mailen, niet bellen. Je hebt de codes nodig die je juist kwijt bent en je kan alleen een nieuwe code krijgen wanneer de andere wel hebt. Persoonlijk contact het liefst telefonisch is onmogelijk.
dinsdag 21 maart 2017
Zevenbergen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle reactie én hulp. Meer heb je niet nodig.
maandag 6 februari 2017
Volder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting service! Ben al jaren klant en nooit gedonder. Veel hulp en diensten als je ze nodig hebt, maar vooral ijzersterke basishosting zonder gedoe of uitval. Ik ken meerdere mensen die net zo tevreden erover zijn als ik, en van sommige andere bedrijven hoor ik zo nu en dan toch rampverhalen. Daarbij heeft Hosting2Go net weer lopen uitbreiden, dus ik hoef voorlopig nergens anders heen, en zo houd ik het ook graag. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik ook goed en marktconform.
maandag 19 december 2016
Philipsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
10 jaar geleden een domeinnaam GRATIS gemeld. Nooit een factuur gezien. Krijg nu aanmaningen over 2006 .HOSTING PAKKET. Heb ik niet besteld en gezien of gehoord. Ben 70 jaar en altijd al particulier. Rare manier van doen zal ik maar zeggen
woensdag 12 oktober 2016
klaver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen DIK TEVREDEN. Snelle service, behulpzaam ook per email en bere snel! Net verhuist van x naar Hosting2go. Heb nu alle diensten hier ondergebracht en ben zeer tevreden. Het helpt natuurlijk wel als je zelf weet wat je wilt en hoe. De tip voor het verhuizen hebben mij perfect geholpen. Kortom een 9 voor de service (met en 10 gaan ze naast hun schoenen lopen), 😄 En zo blijft er ruimte om het NOG beter te doen!
vrijdag 15 juli 2016
Lekx
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer ontevreden. Na jaren klant te zijn kreeg ik ineens een brief van een incasso bureau Ultimoo. Daarin stond vermeld dat ik nog een bedrag moest overmaken naar Hosting2go incl. incasso kosten. De factuur voor mijn hosting pakket heb ik al 3 maanden eerder dan de brief voldaan! Hosting2go is alleen via een E ticket bereikbaar en ik heb aan hen gevraagd wat er fout is gegaan. Helaas hebben zij hier nooit op gereageerd! Na 3 weken werd ik gebeld door een medewerker die vertelde dat hij voor incasso bureau Ultimoo werkte en mij vertelde dat er een vordering open stond. Hij dreigde ook mij met een rechtszaak. Ik heb de man uitgelegd dat ik allang betaald hebt, en ik kan een bewijs hiervan door mailen. Toen ik dit had gedaan heb ik van Ultimoo keurig een mail ontvangen dat zij de opdracht terug koppelde naar Hosting2go. Toen ik weer Hosting2go om opheldering vroeg gaven ze weer geen antwoord. Toen ik daarna mijn hosting pakketten (3 stuks) wilde beëindigen kreeg ik dezelfde dag antwoord dat mijn pakketten worden beëindigd. Ben stom verbaast na al die jaren zomaar aan de kant gezet te worden en helemaal geen excuses!
vrijdag 15 juli 2016
Ketitng
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar goede dingen te melden. Prima prijs / pakket verhouding. Heb zowel Privé als zakelijk websites lopen bij Hosting2Go.
vrijdag 24 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service, in al die jaren nooit geen klachten gehad!
zaterdag 14 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hosting2GO? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 4,12 /maand
  • Opslag: 8 GB
  • Dataverkeer: 75 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Nee

Premium

€ 8,32 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.NL

€ 5,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

.COM

€ 16,49 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

.EU

€ 16,49 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

.NET

€ 16,49 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja

.INFO

€ 16,49 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja