Hosting2GO

4,4 / 5 397 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Kraaivenstraat 38-17 5048AB Tilburg Nederland
  • n.v.t.
  • 20 Werknemers
  • KvK-nummer: 20121520
Openingstijden
  • Ma-vrij: 08:00-20:00
  • Za-zo: 09:00-17:00

Review score

4,4 / 5 397 ervaringen

Totaal (397)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (14)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hosting2Go
Hosting2Go is sinds 2005 actief als webhosting bedrijf in Nederland met de gedachte dat webhosting betaalbaar moet worden voor iedereen. Er worden ruim 120 duizend websites gehost bij Hosting2Go.

Hosting2Go heeft twee hosting pakketten waarvan de goedkoopste €4,16 per maand kost. Naast webhosting en domeinen biedt Hosting2Go géén andere cloud diensten aan.

Hosting2Go ervaringen en klachten
Een review achterlaten over Hosting2Go kan gemakkelijk via Webhosters.nl. We lezen graag hoe jij de diensten van dit bedrijf hebt ervaren, of je nu positief bent of boos en een klacht wil indienen. Hoe dan ook vragen we je inhoudelijk en objectief een ervaring te delen.

Ervaringen 397 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net mijn derde domeinnaam aangevraagd. De eerste twee zijn zo goed bevallen, dat dit het gevolg is. Hen nog een webshop en die gaan we binnenkort ook over doen naar Hosting2go. B. van den Berg
zaterdag 13 maart 2010
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit sinds een aantal jaar bij deze provider, en ben heel erg tevreden over hun service. Ik heb inmiddels meerdere sites bij ze, en heb ook andere mensen doorverwezen. Ik heb nog maar 1 of 2 keer meegemaakt dat een site down was en dit was beide keren binnen een kwartier opgelost. Verder vind ik het plesk systeem heel erg handig om mijn sites mee te beheren!
vrijdag 12 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gister m'n tweede domein bij Hosting2go geregistreerd. Kan niets anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben. Vond het in eerste instantie wel een gemis dat er geen teklefonische support mogelijk is maar na twee keer via de mail een vraag te hebben gesteld is dit wat mij betreft geen gemis meer. De reactietijd op e-mail is buitengewoon snel te noemen. Ik heb (nog) geen punt van kritiek kunnen ontdekken
donderdag 4 maart 2010
Hulzinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en goede service. Jammer dat er geen telefonische support is, maar de prijs maakt dat zeker goed. Vriendelijke en coulante medewerkers die goed meedenken en supporten. Inmiddels al meerdere domeinen besteld en een aanrader.
dinsdag 2 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een kind kan de was doen zeggen ze wel eens, voor hosting2go geldt eigenlijk hetzelfde. Met het programma plesk, dat is bij te bestellen hoef je geen verstand van html te hebben, alles gaat net als dat je een brief aan het typen bent. Ook het applicationpack werkt eenvoudig en je installeert alleen datgene wat je nodig hebt. Helemaal super en zeer tevreden.
maandag 1 maart 2010
Klamer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit was precies wat ik zocht! Alles werkt soelep en heel bedrijfszeker. Met de helpdesk heb ik geen ervaring, omdat ik nog niet tegen problemen ben aangelopen. De site is één keer 5 minuten down geweest, maar ik vind dat acceptabel voor mijn wijze van gebruik. De ruim 40 applicaties die je erbij kan nemen zijn erg nuttig en bruikbaar. Vandaag heb ik mijn tweede domein geregistreerd en dat verliep net zo soepel als de eerste keer, nu bijna een jaar geleden. Ik ben een zeer tevreden klant!
maandag 22 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al dagen aan het proberen om in contact te komen, maar helaas geen resultaat. OOk is het nog steeds niet gelukt om de koppeling te maken met Google Apps. Zeer slechte ervaring!
donderdag 18 februari 2010
Onderwaater
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De mensen bij Hosting2Go zijn geweldig! Anders kan ik echt niet zeggen. Ze proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen met je probleem, en reageren ( bijna ) altijd dezelfde dag nog op je vraag! TOPPERS!
woensdag 17 februari 2010
Prins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weinig klantvriendelijk (=arrogant)hulp alleen via een volkomen rigide vraagsysteem waarbij na kantooruren mensen vragen moeten beantwoorden over zaken waar ze volstrekt geen verstand van hebben. Bovendien zijn ze communicatief niet erg sterk (lees:autistisch) En tot slot zijn ze echt niet de goedkoopste, zoals ze zelf beweren. Maar dat ziet iedere bezoeker van deze site zelf ook wel.
dinsdag 16 februari 2010
van den berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als webdesign bedrijf raad ik al mijn klanten aan hun website bij Hosting2go te laten hosten. Ik heb in al die jaren geen enkel probleem ondervonden, ik heb er toch al 40 ondergebracht. Goedkoop, snelle service.UItgebreide pakketten, en een snelle en duidelijke helpdesk.
woensdag 3 februari 2010
ruiter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk twee websites verhuisd naar Hosting2go i.v.m. slechte performance vorige hoster. Proces verliep geautomatiseeerd en zeer soepel. Verhuizen is toch een beetje eng, maar gezien het verloop had ik het maanden eerder moeten doen. De sites zijn nu weer lekker snel (hoop wel dat dat zo blijft)
maandag 25 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over de hosting. Registreren van een nieuw domein en hostingpakket verliep snel en goed. Echter in het weekend kwam ik achter, naar wat later bleek, een klein probleem met een aantal instellingen. Na het indienen van een vraag via het ticket systeem werd ik snel en goed geholpen. Prijs - Kwaliteit verhouding is zeer goed! Enige min punt is geen telefoonnummer wat je kan bellen mochten er problemen zijn. Maar aangezien er op het ticket systeem ook snel en goede hulp wordt geboden, (die je later ook nog eens kan terug lezen), is dit maar een kleinigheidje.
maandag 25 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn erg tevreden met Hosting2Go. We hebben verschillende domeinen en servers draaien bij H2G. Goede helpdesk, goede service, goede hosting, goede prijzen. Met het opzeggen wordt alles vriendelijk opgelost.
vrijdag 22 januari 2010
Teunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik begon met een onbenullige site om eens rustig ervaring op te doen met Hosting2Go. Meerdere sites liepen bij andere (bekende) providers. Al snel bleek de werkwijze van H2G ideaal. Helpvragen werden via de ticket snel beantwoord, ook als, zoals mij later bleek, de antwoorden te vinden waren in de FAQ. Geleidelijk heb ik al mijn site bij Hosting2Go ondergebracht. Ook heb ik inmiddels vele (zaken)relaties naar H2G gestuurd, van zeker 20 van hen weet ik dat ze daar nu ook zitten. Nu zie ik pas hoe slecht andere providers zijn, zelfs degenen die goed staan aangeschreven. Nee, ik ben blij met de overstap en kan het iedereen aanbevelen.
maandag 18 januari 2010
van Maarsseveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met internet brengt met zich mee dat ik niet afhankelijk van een direkte helpdesk ben. Bij anderen zou dat weleens een bijsmaak oproepen. Als er onverhoopt om hulp gevraagd wordt dan wordt ik via de ticketpagina altijd snel geholpen. Ik heb veel plezier aan de extra pakketten, ook al moet je er extra voor betalen. Ik heb ook mensen doorverwezen en er geen beloning voor gezien. Dat is ook de reden waarom ik met deze activiteit gestopt ben. Het enig min-punt dus. Ik heb meerdere sites bij Hosting2Go en zijn weleens uitgevallen, maar de onbereikbaarheid was steeds van korte duur. Kortom: ik ga niet nogeens het wiel uitvinden.
zondag 10 januari 2010
Wedding
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alle webhosting van ons bedrijf verloopt via Hosting2go. Ik heb reeds 51 klanten doorverwijzen naar hen, jammer is dat ik er niet voor wordt beloont als blijk van waardering. Verder zou een telefoon ook oplossing bieden, maar gezien de prijs geen probleem want mail gaat ook goed, echter moeten de openingstijden van deze service langer open blijven. Host advisern wareb bijvoorbeeld voor: www.partypicsonline.nl www.partypixobnline.nl www.mijnmediaadvies.nl www.fotoinstituut.nl www.erkendfotograaf.com www.pmzonline.nl www.pmzfoto.nl Al met al tervreden. Sanjay Gangadin
dinsdag 5 januari 2010
Gangadin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hosting2go is een redelijke hoster. Helaas blijken de problemen met dit bedrijf pas te ontstaan op het moment dat je geen gebruik meer wilt maken van hun services. Na het opzeggen van het account blijven ze afschrijven van de bankrekening, reageren ze niet goed op de afhandeling hiervan, en is er geen goede manier om met dit bedrijf te communiceren behalve via hun webportal. Dit geeft dus erg veel vertraging bij communicatie. Ik kan dus ten zeerste afraden om bij dit bedrijf te gaan hosten, tenzij je van plan bent om bij dit bedrijf te blijven.
donderdag 24 december 2009
Koopman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enige jaren meerdere domeinnamen en pakketten bij Hosting2Go lopen. Kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben. Alle nieuwe domeinnamen registreer ik bij hen websites die ik maak voor derden, daarbij adviseer ik zeker Hosting2Go. Waarom? Zeer schappelijke prijs voor domeinnaam met de geboden opslagruimte en dataverkeer. Zelf via Plesk alles in te stellen (mail, databases, subdomeinen etc) Ook de helpdesk reageert goed én SNEL. Fijn is dat ik vaak meteen aan de slag wil en dat kan bij Hosting2Go. Registreren betekent vaak al binnen enkele uren aan de slag. Dagje later is de domeinnaam gekoppeld... gewoon goed!
dinsdag 22 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uitermate tevreden met hosting2go. Zowel qua service/webruimte/prijs. Ben daardoor ook reeds met al mijn website's overgegaan, en raad ook iedereen om klant te worden bij hosting2go. Je leest dat mensen het lastig vinden, dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, maar wat maakt dat uit, daar betaal je toch ook voor? En via de email heb je het gewoon op schrift en kun je wat hun als oplossing voordragen, rustig uitvoeren en nogmaals nalezen. vb.: bij de aldi zijn toch altijd rijen met mensen bij de kassa en regelmatig hoor je er klachten over als je tussen die rij staat. Het is van te voren bekend, en als je daar niet tegen kan, dan moet je daar gewoon geen boodschappen doen, dat is de prijs die je voor het product betaalt. Dat is bij hosting2go hetzelfde, als je liever toch graag wilt dat je ze telefonisch kunt bereiken, dan ga je gewoon naar een duurdere hostingprovider.
vrijdag 18 december 2009
Bronkhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment staan er van onze klanten zo'n 50 websites op de servers van Hosting2go. Altijd "in de lucht" en verder vrijwel nooit geen problemen. Mail (via ticket) wordt snel behandeld. NL Plesk inlogsysteem werkt prima en is overzichtelijk. Voor het geld dat je per jaar betaald een meer dan goede provider.
zaterdag 12 december 2009
van de Wege
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nooit problemen gehad met de service. wel ooit te veel data verkeer door een andere site die alle foto's doorlinkte. toen boette gehad van 6 euro :') maar verder goed te spreken over hosting2go
woensdag 25 november 2009
Raaijmakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik draai een webwinkel via Hosting2Go en dit werkt uitstekend. Nog geen enkel probleem gehad het afgelopen jaar en het uploaden gaat uitstekend. Het enige nadelige zelf vind ik dat er geen vragen gesteld/ingediend kunnen worden, wanneer de helpdesk gesloten is, maar verder super dienstverlening tegen een superprijs.
zondag 25 oktober 2009
Ramaekers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets dan lof voor Hosting2Go. Hoewel hier niet altijd even positieve geluiden te horen zijn, kan ik werkelijk geen negatieve kritiek geven. Inmiddels draaien er meer dan 10 websites bij Hosting2Go. In de afgelopen 2-3 jaar heb ik misschien 2 momenten meegemaakt van downtime die elk binnen een kwartier weer opgelost waren. Een halfuur in 2-3 jaar noem ik zeer respectabel. Hoewel een nadeel dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, geeft de internet-helpdesk altijd zeer snel, vriendelijk en duidelijk antwoord. Ik heb regelmatig een vraag gehad (stuk of 6), die allen snel en duidelijk beantwoord werden.
zondag 23 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit ergens zo'n service mee gemaakt! Mijn vorige provider was 3x zo duur, maar de service die die bood waren ook 3x zo slecht. Echt petje af!
woensdag 20 mei 2009
de Valk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een hoster die geen hinderlijke beperkingen oplegt, dus vrij gebruik van scripts etc. Redelijke prijs waarvoor je veel krijgt!
vrijdag 3 april 2009
Uphoff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt waardeloos, veel downtime. Slechte antwoorden op vragen en geen mogelijkheid om telefoonisch contact op te nemen om problemen te bespreken. Misschien dat je een hobbie site hier prima kan hosten maar voor een zakelijke website is dit echt de verkeerde partij. Voor ons geen hosting2go meer!
woensdag 1 april 2009
Pama
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartstikke leuk zo'n host die alles biedt tegen dumpprijzen. Ik denk echter dat veel mensen die hier gebruik van maken zich niet echt realiseren wat er allemaal mogelijk is met een server als je deze onder eigen beheer hebt. Als beheerder van een kleine site heb je er waarschijnlijk geen last van, maar sites met zeer complexe en grote databases hebben bij hosting2go niets te zoeken. Verder heb ik zeer slechte ervaringen met weggaan bij hosting2go. Op de 1 of andere manier duurt het bij hen altijd veel langer dan elders. Kortom, leuk voor een kleine familie site. Voor de rest geen aanrader.
donderdag 19 maart 2009
Wielerfanaat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waar-de-loos. Hun servers zitten potdicht en buiten een eenvoudige website draaien, mag je niets. Database support is dramatisch en makkelijk in te breken door derden wat dus ook regelmatig gebeurd. Zo heb je spam op je site van Russische makelaardij en ben je door Google geblockt. En zelf doen ze er niets aan. De service is slecht en als je niet in de pas loopt krijg je een grote mond en moet je oppassen dat je site niet offline gegooid wordt. Hosting2Go is niets meer dan een flutbedrijf van onervaren knullen die goedkope servers in Amerika kopen (vandaar trage verbinding savonds en smorgens) en die opdeelt in stukken. Niks servers in Nederland. Prijsmelkers met kleine, onbelangrijke sites kunnen er wat aan hebben. Alhoewel 2.5Gb dan toch altijd te veel is. Maar zolang je een eenvoudige site host en niet te veel boven 100 visits per dag komt, heb je een leuke deal. Voor de rest zou ik maar erg oppassen met deze prutsers. Ikzelf had 6 websites bij ze. Bij 1 had ik problemen met de manier van handelen van hun kant. Maar daar wisten ze wel wat op. Pats boem, alle 6 sites offline. Of het jaar nu wel of niet voorbij was. En hoe ik de domeinnamen weer terug in bezit moest krijgen was mijn probleem. Vuile schoften zijn het.
woensdag 28 januari 2009
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal jaren heb ik er meerdere websites draaien. Ik ben er zeer tevreden over. Voor het geld krijg je nergens een dergelijke service. Alles is instelbaar, php staat dan ook niet in safe mode (vraag me wel af wat dat voor de beveiliging betekend aangezien iedereen met een trucje op alle sites op de server kan snuffelen als hiervoor geen extra maatregelen zijn getroffen) De mensen met honderden views per seconde die ervanaf gegooid werden: lijkt dit niet erg op misbruik van slecht beveiligde (mail) scripts? Dit is een pain-in-the-ass voor servers! Bovendien met 100en views per seconde zit je bij hosting2go nogal verkeerd dan stijgen je kosten toch wel heel ver uit boven 30 per jaar. Zag laatst dat er zo'n 400 sites op 1 server staan, dat lijkt me wel erg veel.
woensdag 21 januari 2009
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heb hier bijna al een jaar een van mijn domeinen, en kan zeggen dat het makkelijk werkt zonder problemen - heb nog 3 domeinen bij Lycos maar deze gaan zeker over naar deze webhoster. nog geen downtime gehad!
donderdag 15 januari 2009
Shaun Mitchell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In één woord geweldig! Snelle rectie bij problemen, nooit downtime gehad. En dat voor die prijs!
dinsdag 13 januari 2009
HMRoeper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds een jaar ervaring met Hosting2go, mijn contract loopt morgen af en het wordt zeker voortgezet. Ik heb er geen problemen mee met deze provider, alles werkt super en is naar eigen behoefte3 in te stellen. Ook ik geef op een schaal van 1 tot 10 een 12+. Groet Henri.
maandag 12 januari 2009
Henri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden over deze hosting provider. Tot nu toe heb ik de meeste van mijn klanten hier ondergebracht en tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden. Wim
woensdag 24 december 2008
Wim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na een paar jaar met meerdere sites daar geparkeerd kan ik wel zeggen tevreden te zijn. Is er een probleem savonds of in het weekend heb je pech maar op kantooruren wordt je vlot voort geholpen. Voor de prijs en de weinige downtime is dat acceptabel.
woensdag 16 juli 2008
Koos Ytsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima online service voor een goede prijs
zaterdag 2 februari 2008
pspdokter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden over hosting2go. Ik draai het nu al een poos, en heb nog geen problemen ondervonden. Zeker een aanrader!
dinsdag 15 januari 2008
Roel Moser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben echt supertevreden! Onze site was binnen 24 uur online voor het laagste bedrag van allemaal. Je kunt Hosting2go niet bellen, maar dat snap ik ook wel voor nog geen 30 euro per jaar. Verder werkt Plesk erg makkelijk en is onze website ook erg snel. Ik heb een keer een vraag gesteld via de website (Ze hebben daar iets van een apart systeem voor) en kreeg binnen 10 minuten een antwoord! Echt geweldig!!! Ik snap trouwens die man van de bollenstreek niet.. een virus is toch iets wat op je website staat en niet op je hosting.. ben je niet gewoon zelf besmet geweest?
zondag 13 januari 2008
Wilfred Simon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hadden goed ervaringen met Hosting2go tot dat er bekend is gemaakt door ons dat we met kerst gaan overstappen naar een ander. Nu zi er ineens een virus op onze site en hij wordt per dag door ongeveer gem 4500 bezoekers bekeken. Er is contact geweest met Hosting2go wat op zich al lastig schijnt te zijn en er is geen schijn van medewerking aan ons . Er wordt eigenlijk gezegt Nee GEEN SERVICE AAN ONZE KLANTEN. Als je onze site opent www.112bollenstreek.nl komt er bij een hoop bezoekers een virus melding tevoorschijn. en er is verder niets tegen te doen heeft er iemand ervaring hiermee en zou die dan contact op willen nemen met mij lcmol@scarlet.nl BvD Leo Mol
dinsdag 27 november 2007
112
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Buitengewoon slechte benadering van de klant. Abonnementsgeld wordt nog steeds afgeschreven nadat het contract is beeindigd.
zondag 21 oktober 2007
Hans van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongeveer een halfjaar is het goed gegaan en toen kregen we ongeveer 200 bezoekers PER DAG, dus niet tegelijk online, en toen gingen ze echt huilen. 'Zogenaamd' zorgde onze website dat hun HELE server onderuit ging. Dat kan dus nooit want wij hebben een kleine mambo website. Dus zijn we gewoon van de host afgegooid, Zonder pardon. Ik sta echt helemaal met me mond open dat ze ons dat flikken, We WAREN er echt heeel tevreden over toen we weinig bezoekers hadden maar als je ook maar een beetje bezoekers hebt is het HELEMAAL over!! Die dataverkeer die je krijgt kan je nooit helemaal gebruiken want tegen die tijd ben je al van server afgegooit. Dus geen aanrader voor gemiddelde bedrijf websites enzo. Het enige wat er misschien goed op zou draaien zijn portfolio websites
dinsdag 2 oktober 2007
Menno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is echt BULLSHIT!! Ik host hier al bijna een jaar. Het ging altijd goed, het is verder ook wel goed maar als je veel bezoekers krijgt dan worden ze pissig! Er waren op mijn site iets van 100 tegelijk online, en toen konden hun servers het niet meer aan! toen hebben ze mijn site geblokkeerd! Ik kon er niks meer aan doen! Het duurde 2 dagen voordat ik er achter kon komen waarom hij precies geblokkeerd was, Ik ben nu overgestapt op yourwww.nl. Ik hoop dat deze beter is. Ze hebben me nu geblokkeerd op het support systeem , dus ik kan hun niks meer vragen ofzo. en ze willen het ook niet meer beantwoorden!!! CONCLUSIE: ALS JE EEN SITE HEBT MET WEINIG BEZOEKERS: AANRADER!! KRIJG JE MEER BEZOEKERS: NOOIT AAN BEGINNEN!!!! Wijnand.
donderdag 21 juni 2007
Wijnand Karsens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met hosting2go, weining downtime en een redelijk snelle service. Mijn site was binnen 2 dagen geheel online ( in het weekend!) ik vind alleen jammer dat ze php 4.3 en mysql 4 draaien en je voor sommige dingen extra moet betalen.
donderdag 31 mei 2007
forlife
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaringen met deze provider. Voor een prijs van 24 euro per jaar is de hosting erg slecht. je betaald alleen voor opslag van controle paneel. verder is er niks mogelijk vanuit controle paneel. kun je nog beter gratis hosting nemen. Service via email is alleen mogelijk op werkdagen vanaf 09.00 tot 17.00 Dan is maar de vraag of de mails wel beantwoord worden. Met vriendelijke groeten, G.G. van den Bosch
zondag 27 mei 2007
G.G. van den Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maak nu al 1,5 jaar gebruik van hosting2go, ik moet zeggen: een absolute aanrader! Heel goedkoop, weinig downtime (heb zelf slechts 1x gezien dat de site down was (5 minuten), in 1,5 jaar tijd..). Bovendien is de site direct na het aanvragen te gebruiken. Daarbij komen nog de voordelen van veel opslag, en alle gangbare protocollen (php, sql, enz.). Al met al een topper!
zaterdag 12 mei 2007
Casper Hariot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu bijna een jaar geleden mijn hostingpakket aangevraagd, en mijn ervaring is uiterst positief. Nooit een probleem gehad, extreem weinig downtime, goede snelheid, een dikke 10!
dinsdag 8 mei 2007
Pim Ganzeboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed hoor. Geen problemen gehad met Hosting2Go!
zaterdag 5 mei 2007
N. van Ek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moest voor een vriend een hostings bedrijf zoeken wat niet te duur was en genoeg ruimte aanbood. Uitgekomen bij hosting2go.nl. Ik kan maar 1 ding zeggen. SUPER. Ze zijn extreem goedkoop, en ze bieden heel veel extra's, qua scripts en software. Dat is simpel via de web interface, plesk, toe te voegen of te verwijderen. Een absolute AANRADER. Heb ze ooit eens een keer 's nachts (02:00) gemaild met een vraag en kreeg binnen 30 minuten antwoord.. Nu hebben ze het mail wat aangepast, maar echt nog nooit problemen gehad. Heb via het werk ook temaken met andere hostings bedrijven, en die hebben het niet zo voor mekaar als hosting2go.. Op een schaal van 1 tot 10.. 12+
donderdag 15 maart 2007
Systeem beheerder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hosting2GO? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice