HostingBB

3,7 / 5 6 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 04078067
Website screenshot HostingBB

Overall score

3,7 / 5 6 ervaringen

Totaal (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 6 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal tevreden over HostingBB. Goeie service, en eigenlijk heb ik altijd maar weinig vragen; de website is online en dat is belangrijk.Factuur word altijd netjes en overzichtelijk per e-mail verzonden en ik heb geen ervaring met het gelijk offline zetten van mijn website.Ik heb tevens meerdere website's bij HostingBB, en men die ernaar vraagt, stuur ik ook met een gerust hart door.Momenteel bezig met een nieuwe website om een online webshop te beginnen met Magento! Is nog even afwachten.... Maar heb er vertrouwen in dat mijn website goed zal blijven functioneren.Danny
maandag 28 november 2011
van Elteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vorige hosting is overgenomen door HostingBB. Hier heb ik echter nooit bericht van gekregen. Uiteindelijk kwam ik er zelf achter. Mijn website werd namelijk op de ??n op de andere dag uit de lucht gehaald. Toen ik vervolgens naar de website van mijn oude hosting ging, werd deze doorgelinkt. Vervolgens heb ik geprobeert contact met de hosting op te nemen. Ik wilde graag weten waarom mijn website offline was. Mijn website levert namelijk nog wat geld op en ik liep inkomsten mis. Deze mail is ondertussen 2 maanden geleden en hier heb ik nooit antwoord op gehad. Zelfs na meermalen opnieuw een email sturen naar verschillende email adressen. Een week nadat de website offline was gehaald, kreeg ik opeens op een email adres dat ik nooit gebruik en waar ik per toeval nog eens keek een email met een factuur. Ik vond dit redelijk vreemd aangezien ik mijn oude hosting al had betaald voor een jaar. Ik heb hier dus op gereageert. Drie dagen later kreeg ik als antwoord dat de vorige hosting een erg slechte boekhouding had en dat ze toch graag wilden dat ik betaalde. Ik was het hier niet echt mee eens, maar moest wel als ik mijn domeinnamen wilde verhuizen. Een van de domeinnamen hadden ze namelijk om onbegrijpelijke reden op hun naam gezet. Voordat alles rond was (het duurde gemiddeld 3 tot 4 dagen voordat ze op een email reageerde), was ik al weer 2 tot 3 weken verder. Dat houd in dat de inkomsten die ik misgelopen ben hoger waren dan de kosten van de hosting. Het meest kwalijke hiervan was dat ze de website dus al offline haalde voordat ze een factuur stuurden. Mij zeiden ze dat ze naar een ander email adres ook al een factuur hadden gestuurd waarop ze geen antwoord hadden gekregen. De factuur die ik wel ontvangen had, was geforwarded van die factuur. Die vorige factuur was verzonden op de dag dat ze mijn website offline gehaald hadden, een week dus voordat ze een factuur sturen naar een wel bestaand email adres. Nu lijkt mij dat als je naar een niet bestaand email adres een mail stuurt, je deze terug krijgt en dus direct actie onderneemt. De hosting had namelijk mijn adres gegevens, dus wat is er mis met een papieren factuur? Daarbij is het natuurlijk slordig van een hosting bedrijf dat ze een factuur sturen naar een email adres dat ik zelfs nooit gehad heb.Helaas was het verhaal nadat mijn website weer online stond nog niet afgelopen. Na deze ervaring wilde ik namelijk zo snel mogelijk weg. Twee domeinnamen had ik al kunnen verhuizen voordat ik de factuur had voldoen (deze stonden op mijn naam), maar de laatste domeinnaam stond op hun naam. Het duurde eerst 2 weken voordat ze hadden bedacht hoe ze de domeinnaam op mijn naam konden zetten. Beetje vreemd, ze hadden hem immers ook al op hun naam gezet. Vervolgens kreeg ik een formulier dat ik direct ingevuld heb en terug gestuurd heb. Na een week had ik echter nog geen reactie gehad. Ik heb toen nog eens gemaild en kreeg als reactie dat het geregeld werd. Na nog eens week niks te horen heb ik weer gemaild. Nu kreeg ik als reactie dat de persoon die moest ondertekenen net een week op vakantie was. Na vervolgens nog eens een week was mijn domeinnaam eindelijk op mijn naam en kon ik ook deze domeinnaam verhuizen.Dit hele verhaal gaat over de support afdeling van HostingBB. Ik zou alleen ook graag nog even mijn gal willen spuiten over wat ik het afgelopen jaar heb gemerkt van de diensten.Het afgelopen jaar heb ik meerdere malen enkele dagen achtereen gehad dat de website niet bereikbaar was. Momenten dat de website wel bereikbaar was, was de website vaak traag. Daarnaast had ik erg veel last van het feit dat ze zwaar verouderde software gebruikten op de servers. PHPMyAdmin was enkele versies verouderd, terwijl er bekend was dat daar enkele zware veiligheidsgaten in zaten. Van MySQL draaide een versie van meer dan een jaar geleden en ook PHP werd niet geupdate en de rechten op de server stonden verkeerd (het was niet mogelijk om met php bestanden te uploaden als een map niet op CHMOD 777 stond). Nou kan je zeggen dat, dat allemaal wel mee zou vallen, maar dat deed het niet. Ik heb meerdere malen rotzooi moeten verwijderen uit de database die via een gat in PHPMyAdmin er in was gekomen. Ook heb ik meerdere malen gehad dat bepaalde bestanden op de server opeens niet meer weergegeven werden doordat de rechten opeens verandert waren. Daarbij heb ik ook last gehad van bestanden die niet meer weg te halen waren. Allemaal erg vervelend en op het moment dat je er een mail over stuurt, ligt het of aan jouw of zullen ze het binnen korte tijd updaten. Helaas is dit nooit gebeurt.
woensdag 21 maart 2007
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte lezer,De heer Hidding heeft geen toestemming gegeven zijn dossier te publiceren, dus ik kan niet inhoudelijk ingaan op wat hij schrijft.Ik kan in zijn algemeenheid de lezer de vraag stellen: "Noem mij ??n hostingbedrijf die zijn diensten blijft leveren aan een klant met 11 maanden betalingsachterstand".Aangezien ik de privacy van klanten respecteer, ook van ex-klanten, berust iedere vergelijking van het algemeen gestelde met de heer Hidding, op "toeval".
zondag 21 januari 2007
Evert Brink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb juist hele goede ervaringen met de hoster. In het begin was het af en toe wat instabiel, maar ze zijn nu verhuist en sindsdien heb ik nog geen downtime kunnen bespeuren. Toen in het begin er problemen waren, was de eigenaar altijd bereikbaar op msn en mail, en vertelde ook wat er aan de hand was.Ook met de rekeningen enzo: geen probleem. Ik zit er nu zon 1,5 jaar dus ik heb mijn eerste verlenging achter de rug.
zondag 21 januari 2007
Roy Ahuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat raar Albert, die ervaring heb ik niet. Ik zit nu al bijna een jaar lang bij deze provider en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt, en ook nog eens lekker goedkoop.
zaterdag 20 januari 2007
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet in zee gaan met deze hosting provider. Ondanks dat de betaling voor een domeinnaam + webhosting is voldaan wordt de site te pas en te onpas ofline gehaald. Op dit moment (voor de goede orde: ondanks een betaling) weer eens ofline gehaald. Verder vaak een storing: in 2006 ruim 80 uur downtime.Verder registreert deze provider domeinnamen op zijn eigen naam zodat verhuizen bijna onmogelijk wordt.
donderdag 4 januari 2007
Albert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostingBB? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: