Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd een goede dienstverlening en een snelle en accurate service bij het oplossen van vragen.
maandag 14 november 2016
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en adequate beantwoording van vragen!
zondag 13 november 2016
Hovestadt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg vriendelijk en behulpzaam. Top service !!! Bedankt Bas ;)
vrijdag 11 november 2016
Chojnacki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service. Je wordt goed geholpen als het even niet lukt.
donderdag 10 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service via de chat. Ook in de avonduren.
maandag 7 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekend advies en snelle afhandeling van jullie klantenservice. Direct beschikbaar en zeer correcte afhandeling. Compliment!
maandag 7 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet de goedkoopste, maar wel een goede en betrouwbare hostingprovider. Punt van kritiek: De keuze voor hostnet heb ik gemaakt vanwege de uitgebreide websitebuilder. Hiermee kan ik als leek een website bouwen en onderhouden. Helaas is de hulp bij ingewikkeldere vraagstukken erg beperkt. Men krijg een link toe gestuurd van een betreffende pagina voor tekst en uitleg. Maar voor iemand zonder kennis is die uitleg nauwelijks te begrijpen. Er wordt bij die uitleg ook verwzen naar andere pagina's zodat ik na een paar minuten tig pagina's heb openstaan en ik door de bomen het bos niet meer zie, en het al gauw op geef. Het geeft mij het gevoel dat ik niet alles eruit haal wat er in zit, en waar ik voor betaal. Mederwerkers zijn vriendelijk, maar geven aan dat men niet veel meer mag doen. Ik denk als je een websitebuilder aanbied, je er ook vanuit kunt gaan dat mensen met weinig kennis van zaken hierop afkomen.Daarom zal ik overwegen om een overstap te maken naar een hostingprovider die een betere hulplijn biedt dan Hostnet. Jamer.
woensdag 2 november 2016
Bruinink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heel goede service top personeel
woensdag 2 november 2016
sahsah
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige service, fijn dat je nog kan chatten en bellen tot 22.00uur! Gelijk geholpen en vanavond nog live, super bedankt
maandag 31 oktober 2016
Grondman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 29 oktober 2016
Creemers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist een zeer slechte hostnet ervaring erbij gekregen gekregen. Zij registreren mij voor een aantal .shop url's die ik in 2014 gereserveerd zou hebben. In de tussentijd heb ik alle onnodige url's die ik bij hostnet had staan verwijdert en de overige op verzoek van mijn websitebouwer overgezet naar zijn hoster. Tijdens dit verwijderen van deze url's ben ik niets tegengekomen over de gereserveerde url's. In mijn gedachte waren mijn accounts dus leeg. Ook kon ik tot van de week hier niet meer op in loggen. Vreemd genoeg nu ineens wel. Terwijl hostnet tegen mij zij dat ik afgelopen maand via die accounts had moeten afzeggen. Lijkt mij moeilijk als je daar niet meer in kan. Vervolgens kreeg ik een factuur van om en nabij de 470 euro om deze url's te betalen. Heb direct gemaild en netjes gevraagd om deze te crediteren en dat dit een fout is. Helaas heeft ons bedrijf vele tegenslagen gehad dit jaar waaronder het intrekken van onze vergunning. Wij hebben dus iedere boeking terug kunnen betalen. Door al deze ellende hebben wij dus ook besloten om te stoppen. Dit is allemaal tegen hostnet verteld, ook is er gezegd dat wij geen crediet meer hebben dor alle omstandigheden van afgelopen jaar. Wij zijn simpelweg aan het wachten om ons boekjaar af te sluiten en er dan mee te stoppen. Wij hadden gehoopt dat dit netjes opgelost zou kunnen worden maar hostnet blijft stug zeggen dat wij de rekening moeten betalen. Aangezien wij dit niet kunnen laten zij liever een deurwaarder langskomen. Terwijl de factuur makkelijk gecrediteerd kan worden. Dit bespaart zowel hostnet als mij een hele hoop tijd en stress. Nogmaals, wij konden niet meer op onze accounts. Ik heb netjes aangegeven dat het niet lukt en ook bewijs geleverd dat onze vergunning is ingenomen en wij niets meer kunnen doen. Wij heben in de afgelopen periode alles en iedereen netjes proberen af te handelen zodat wij geen faillissement aan hoeven te vragen, nu zouden wij om een paar honderd euro faillissement aan moeten gaan vroegen. Ik heb nog steeds de hoop dat wij hier netjes uit kunnen komen.
maandag 3 oktober 2016
Boeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vreselijk arrogant bedrijf, dat zeer klantonvriendelijk is. Verwerkt betalingen niet en zelfs na het sturen van betalingsbewijzen, sturen ze je een aanmaning. Blijven star, helpen niet en maken bovendien van hun systeemprobleem, jouw probleem. Echt, zoek een andere kleinere provider, die wel klantvriendelijk is!
maandag 26 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een professioneel Hosting bedrijf met Life Chat wat zeer snel werkt zodat men binnen enkele minuten weer verder kan, goede nazorg en communicatie.
donderdag 14 juli 2016
Sangers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind het hostingpakket erg traag, dit heb ik meerdere keren aangeven. Het ligt eerst allemaal aan de site zelf en wanneer ik dit helemaal heb laten uitzoeken krijg je de melding dat men er bij hostnet aan werkt maar wanneer dit opgelost kan zijn wordt niet duidelijk. Het schijnt er aan te liggen dat er te veel klanten gebruik maken van de hosting van hostnet. Ik overweeg om met alles over te stappen
maandag 6 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De manier waarop u de gegevens organiseert voor een klant vind ik goed. De mensen die een chat beantwoorden vind ik meestal ook goed. Vandaag ben ik aan het uitproberen of ik Websitemaker wil gaan gebruiken voor de websites die ik maak en het is meer dan verschrikkelijk traag. Ik maak websites voor mensen die ze zelf moeten onderhouden. Die traagheid wil ik ze niet geven. Het blijkt via een chat dat er serverproblemen zijn. Dat is een samenloop van omstandigheden die voor mij heel slecht uitkomt.
vrijdag 3 juni 2016
Vonken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede kennis en support bij de mederwerkers van de chat en helpdesk.
vrijdag 3 juni 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Keurig geholpen door Ibrahim op de online chat. En dat op zondag. Fijn dat Hostnet zulke ruime helpdesk tijden heeft.
zondag 29 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijzen zijn oke maar geen fatsoenlijk PHPmyadmin
vrijdag 27 mei 2016
klein Meulenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel antwoord via de chat. "Probleem" meteen opgelost.
donderdag 26 mei 2016
Bouwman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een top webhosting provider met super CX medewerkers die voor de klant de CU experience naar 100% willen tillen. En dat doen ze. Ook bij 1000 keer dezelfde vraag een goed en doordacht, fijn en geruststellend antwoord. En prima antwoord op je vragen die je hebt. Goede mailservers en synchronisatie op al je apparaten van je verzonden- en verstuurde mails. Gewoon met imap! Zeker een aanrader. Groet, Fabian
zaterdag 21 mei 2016
Viester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al lang tevreden klant van Hostnet en moesten vandaag voor een administratieve wijziging contact met de helpdesk opnemen. De helpdesk heeft snel, vriendelijk en competent de zaken direct opgelost. Dus geen verwijzing naar de website of naar een e-mail die ik moet sturen maar gewoon direct de zaken geregeld. Perfect zo.
donderdag 19 mei 2016
Booltink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima service en fijne, snelle hulp via chat.
donderdag 19 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 19 mei 2016
Pastoors
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geen problemen met hotstnet, ik ben altijd erg vriendelijk en snel te woord gestaan
woensdag 18 mei 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met een medewerker gechat over mail instellingen ben perfect geholpen.
zaterdag 14 mei 2016
van der Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service. IK wordt altijd goed en snel geholpen als ik vragen heb. Zelfs in het weekend of op feestdagen.
zaterdag 14 mei 2016
Hazelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijg vaak onzin verhalen als ik meteen chat medewerker spreek. Ook gisteravond weer - eenvoudige vraag over IP adres. Kastje naar muur. WWW.delamantijn.nl is verhuisd naar nieuwe eigenaar. Krijgt geen login of FTP mail van HostNet wel een factuur. Ook is de wwww.delamantijn.nl niet aan de hostNet webhosting gekoppeld. Ofwel zoek het maar uit nieuwe eigenaar. Deze komt bij mij verhaal halen als oude eigenaar. Dan wil ik vandaag een backup draaien volgens de gebruiksaanwijzing op uw site. Werkt niet - Geen PHPMyadmin te bekennen bij Databases. Slecht geregeld in administartieve zin en medewerker zegt dan dat je je maar de database moet inrichten.
woensdag 11 mei 2016
de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jullie hebben net als de anderen het probleem dat jullie stuk voor stuk insiders zijn. En toevallig ben ik een 100% leek. Dat is nu eenmaal het gegeven. Kunnen wij ook niet helpen. Als wij dus gebruik maken van de HelpDesk gebruiken jullie computertaal die in veel gevallen vreemd voor ons is. Wij vragen dan weliswaar "Kun je ook in Jip & Janneketaal"schrijven ,maar dat valt niet mee. Ergo; dat gebeurt in de meeste gevallen niet. We hebben nu een nieuwe website die gedownload moet worden hetgeen voor ons abakadabra is. Sturen jullie weliswaar een handleiding maar ook dat is onbegrijpelijke taal voor ons. Gevolg: we zitten al 2 dagen zonder website.
woensdag 11 mei 2016
van Diejen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede snelle service !
woensdag 11 mei 2016
hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer onder de indruk van snelle en goede dienstverlening van Hostnet, tot nu toe. Just keep it up!
zaterdag 7 mei 2016
Martilia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nog geen problemen mee gehad. ik zou zeggen ga zo door. ik ben ook tevreden met de klantenservice
donderdag 5 mei 2016
Coban
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een enorm slecht bedrijf, klantenservice is brutaal en werkt niet met je mee! Ik wou op deze hosting een webwinkel installeren maar ze ondersteunen geen php.ini wijzigingen en enkele basis extentions zijn niet geinstalleerd. wil je dus als klant een groot bestaand webwinkel pakket installeren magento dan wil dit dus niet en wijzen ze je vervolgens op een duurdere VPS oplossing die je ook nog zelf moet beheren. DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF
donderdag 5 mei 2016
Havinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijke website Goede instructies Gemakklijk zelf instellingen te veranderen Geweldige support - Ook als je "beginner" bent wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Na een omzwerving langs verschillende hosting bedrijven in Nederland and de VS ben ik blij Hostnet gevonden te hebben!
dinsdag 3 mei 2016
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op heden goede ervaring met helpdesk. Reacties zijn beleefd en mensen komen kundig over.
zaterdag 30 april 2016
Santema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie via de chat functie. Werkt super.
zaterdag 30 april 2016
de Velde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben tevreden met de geleverde diensten van Hostnet. Ik heb verschillende vragen gehad en deze worden netjes en snel via de chat opgelost.
vrijdag 29 april 2016
van Merode
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 28 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
geweldige klantenservice. goede respons op een aanvraag voor hulp en altijd iemand online om je van antwoorden te voorzien.
maandag 25 april 2016
booy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima support, snelle deskundige oplossing. Klantvriendelijke medewerkers. Top!
maandag 25 april 2016
Schuddeboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top geholpen met de support. Ook is alles duidelijk opgezet.
zaterdag 23 april 2016
Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is een e-mail storing. Bij 'actuele storingen' staat geen verdere info over oorzaak of de verwachte duur. De helpdesk verwijst me eerst naar outlook, maar dat blijkt ook niet te werken. Mijn belangrijkste klacht: geen enkele indicatie kunnen geven hoe lang de storing gaat duren. "Vandaag" is te vaag.
woensdag 20 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dank Thierry voor de goede hulp: snel, goed, vriendelijk en to the point
dinsdag 19 april 2016
Hettema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
maandag 18 april 2016
Rensink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extraordinary service, beyond belief not only that, the hosting services are unseen anywhere else in the world when combining price and product. I just couldn't believe it but it is true and I have been hosted around the world since 1999 and developing internet applications since 2002.
vrijdag 15 april 2016
Escalada
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben snel en naar tevredenheid geholpen.
vrijdag 15 april 2016
Bosma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kernwoorden: Duidelijk, service gericht, hulpvaardig, vriendelijk, snel
donderdag 14 april 2016
van Wijngaarden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben meerdere websites en diensten bij Hostnet onder gebracht. De service is heel prettig en snel, voor iemand die het net niet helemaal snapt heel fijn dat er altijd iemand is om mee te kijken.
donderdag 14 april 2016
Goedhart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle en adequate service zowel als nieuwe klant (server inrichten, hosting regelen) als bij operationeel beheer en ondersteuning. Snel, vriendelijk en deskundig
woensdag 13 april 2016
Langeveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beroerd. Ik moet van sitebuilder naar website maker overschakelen, een website maken in 3 eenvoudige stappen. Handenvol werk, de oude site moet ik zelf maar zien te verwijderen. Ik ben ondernemer, geen ICT deskundige.
maandag 11 april 2016
Colenbrander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider, bij problemen super snelle service en oplossingen/aanpassingen.
maandag 11 april 2016
Lickfeld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice