Hostnet

1,1 / 5 952 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Snelle webservers op SSD Backed Storage

Bedrijfsgegevens

  • 140 Werknemers
  • KvK-nummer: 34130993
Openingstijden
  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • weekend: 10.00 - 18.00 uur

Review score

1,1 / 5 952 ervaringen

Totaal (952)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Hostnet
Ondernemende mensen helpen hun dromen en ambities te realiseren met de beste online oplossingen, dat is de missie van Hostnet. Begonnen in 1999, en 20 jaar later uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. Hostnet beheert 810.000 domeinnamen en 82.000 websites voor meer dan 280.000 klanten. Naast domeinregistratie, webhosting en online werken, zijn klanten bij Hostnet aan het juiste adres voor Managed Services en Virtual Private Servers (VPS). Hostnet onderscheidt zich in service door 7 dagen per week voor klanten bereikbaar te zijn.

Hostnet klachten & ervaringen
Via Webhosters.nl ontvangen we graag je persoonlijke ervaring met Hostnet. We horen het graag als je een tevreden klant en tevreden bent over de hosting of klantenservice maar ook nadelen en/of klachten over Hostnet zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit bedrijf.

Ervaringen 952 op 20 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ervaring was prettig. De medewerker(naam: Wisse) heeft me snel en goed geholpen. Dus ik kon snel weer verder. Bedankt voor de goede en snelle service!
vrijdag 12 februari 2016
Kuijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor zover ik Hostnet.nl nu meemaak, ontvang ik to the point informatie. Zowel via telefoon alsook chat. Geen wachttijden, meteen respons. Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Last but not least, hostnet is een van de prijsvriendelijkste.
woensdag 10 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het heeft enorm veel tijd gekost om te vinden waar er toegang is tot de bestanden op de server en hosting. Terwijl bij andere hosting als Combell.be dit veel gebruiksvriendelijker is en duidelijk. Alles wat behoort tot een hosting zou overzichtelijk op één plaats staan. Jullie vermelden in de help dat er op mijn host een link is genaamd "naar control panel" terwijl die er niet is.
woensdag 10 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne samenwerking als er problemen zijn. De chat is ook prettig met een foto van degene die aan de andere kant zit. Als er problemen zijn word je meer dan goed op de hoogt gehouden.
dinsdag 9 februari 2016
Hooijschuur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Scherpe prijzen en ontzettend vriendelijke en goede service. Wordt altijd snel en keurig geholpen en ben al jaren een zeer tevreden klant.
maandag 8 februari 2016
van Erkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig zolaat nog via chat mijn problemen op kunnen lossen. Dank aan Tim. Site is weer online.
zondag 7 februari 2016
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doet wat men belooft en vlotte hulp bij chat met helpdesk
zondag 7 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima, vlot, duidelijk
zaterdag 6 februari 2016
à Stuling
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De chatservice van Hostnet is fantastisch! Binnen drie minuten werd mijn verzoek volledig verwerkt en dat op zaterdagmiddag om 14 uur! Klantvriendelijk, deskundig en professioneel. Chapeau!
zaterdag 6 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over de support. Kan met alle vragen terecht en wordt direct geholpen. Tot nu toe kan ik aangeven dat hostnet zeer professioneel overkomt. Dank voor de assistentie bij het opzetten van mijn internationale website.
dinsdag 2 februari 2016
Roks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nog geen week klant bij Hostnet.nl. Na lang zoeken aangaande een goede host kwam ik bij Hostnet.nl terecht. Mijn eerste indruk was een goed verzorgde site met goede support tools voor handen. En vergeet de goede prijsstelling niet. Ik moet zeggen echt niet duur. Na wat door mij gestelde vragen via de chat hulp van Hostnet.nl, was ik al gouw overstag om bij hun een VPS te nemen. Dit product was voor mij nieuw. Dus vragen genoeg. Deze werden door het Team Hostnet snel, goed en vriendelijk beantwoord. Dit met het resultaat een goed draaiende site in een paar dagen tijd. Ik kan Hostnet.nl op basis van mijn ervaring dan ook iedereen aanraden. Not all about the money. But just a good mix of service and professionalism.
maandag 1 februari 2016
van Schajik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een service om op zondagavond 22.00 uur nog te kunnen chatten met een medewerker.
zondag 31 januari 2016
Vonk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat jullie ook snel en deskundig support verlenen in het weekend is echt heel prettig!
zondag 31 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet is niets anders dan een top hosting. Goede kwaliteit en een lage prijs. De support staat altijd voor je klaar en hebben me nog geen 1 keer teleurgesteld. Ik blijf nog wel een tijd klant.
donderdag 28 januari 2016
van Doorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als er wat is, dan helpen ze je altijd! Alles is prima geregeld.
woensdag 27 januari 2016
Lutjes-Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
super geholpen door Mo via chat. Hij heeft enorm geduld en heeft me heel erg goed geholpen.
zondag 24 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
TOP. Ook op zaterdagmiddag telefonisch prima geholpen.
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als zzp-er heb ik niet veel nodig. Hostnet levert een goede service voor een goede prijs en een probleem met de instellingen van de website was binnen 5 min opgelost via de chat.
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Chat is een erg fijne en snelle manier om antwoord te krijgen.
woensdag 20 januari 2016
Vrij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deskundig en snel
dinsdag 19 januari 2016
van Halteren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top service
dinsdag 19 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
AUB geef anderen bedrijven les van hoe het wel moet !
zondag 17 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over de snelle reactie via de chat
zondag 17 januari 2016
Hadderingh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hulp, omdat de medewerker mij een beter passend alternatief bij een concurrent adviseerde. Zonder hem had ik hier nu geen weet van gehad. 4/5 sterren.
donderdag 14 januari 2016
Miceli
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het verschil tussen Argeweb (mijn vorige provider) en Hostnet qua klantvriendelijkheid en toegankelijkheid is heel groot. Als leek met enige computervaardigheid kan ik bij Hostnet alles rond m'n website en mailings goed zelf regelen en als ik er niet uit komt is er heel snel hulp en advies. Vooral de online chat-hulp is dan ontzettend handig en ook buiten kantoor-uren goed bereikbaar. Prima prijs/kwaliteit verhouding. N.b. ik gebruik een kant-en-klaar websiteontwerp, dat maakt het ook makkelijker.
dinsdag 12 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De technische vraag die ik had (DNS wijziging) werd op een vriendelijke en duidelijke manier opgelost
maandag 11 januari 2016
Telleman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijk behandeld en goed opgelost!
vrijdag 8 januari 2016
de Leeuw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel vlotte en vriendelijke chat! Bedankt :-)
woensdag 6 januari 2016
Corthals
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Weer prima geholpen!!! en super dat er om 21.49 uur nog de mogelijkheid is om een vraag te stellen
woensdag 6 januari 2016
Verstraten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder twijfel meteen de nieuwe website geregeld bij Hostnet. Service geweldig, financiën goed geregeld en vooral de chatservice is fantastisch. Zelfs voor een computer-analfabeet begrijpelijk uitgelegd. Heel erg fijn !
woensdag 6 januari 2016
Bilderbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedemorgen, Ik vind uw live chatmogelijkheid fantastisch en de deskmedewerker zeer behulpzaam.
woensdag 6 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostnet biedt goede hosting tegen een normale prijs. Bovendien is het erg prettig dat de supportdesk 7 dagen per week bereikbaar is. De medewerkers hebben kennis van zaken. Enkel (klein) verbeterpuntje is dat de supportmedewerkers regelmatig je vraag niet lezen en je twee keer hetzelfde moet uitleggen. Verder prima hostingpartner.
dinsdag 5 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde mijn domeinnaam overzetten van prive naar zakelijk. Achteraf blijkt dat de oude gegevens verloren gaan en de website helemaal opnieuw moet worden opgebouwd. Geen backup mogelijk ! Nergens tijdens het omzettingsproces staat vermeld dat dit het geval is. Begripvolle reacties gekregen aan de telefoon maar het vele extra werk is voor de klant. Slechte zaak !
maandag 4 januari 2016
Austmann
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn goed, ben zelf nog een leek en snap het daarom af en toe niet
maandag 4 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hulp!
zondag 3 januari 2016
Iedema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Very helpful at New Years Eve!
donderdag 31 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitmuntende klantenservice. Ruime openingstijden. Gebruiksvriendelijke, duidelijke, snelle website. Helder, intuitief bestelproces. Fijne kortingsacties. Kortom, zeer tevreden met Hostnet. 5 sterren!
donderdag 31 december 2015
Hardenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben prettig geholpen
woensdag 30 december 2015
ten Kate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie. Helder en Duidelijk.
dinsdag 29 december 2015
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De aquasitie welke gebruikt wordt is van een laag gehalte. Hostnet reserveert een domein naam ongevraagd voor je en als je niet reageert dat moet je betalen want je hebt niet af gezegd. Dit soort aquasitie is bij de wet verboden en moet Hostnet niet doen dit is je zelf verlagen tot een bedenkelijk niveau.
donderdag 24 december 2015
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen service, hoge prijzen.
woensdag 23 december 2015
Koopman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hele snelle service. Jammer dat aanmaken van subdomeinen niet otf gaat. Verder nog niets slecht ervaren. Ik mis wel Roundcube ;-) Kom van andere hoster af
dinsdag 22 december 2015
Velar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vrijwel direct nadat in inlogde op de helpdesk zocht een medewerker, Patrick, al contact en al chattend bracht hij mij snel naar de oplossing. Het probleem lag niet bij Hostnet maar toch geweldig ondersteund. Hulde!
zaterdag 19 december 2015
de Jonge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaal gesproken ben ik erg tevreden over Hostnet. Nu is er een probleem dat een credit nota niet verrekend is. Waardoor er een incasso procedure is gestart. paar keer over gebeld dat dit van het credit bedrag afgeschreven kan worden. Maar dit is niet gebeurd Ik vertik het om de incasso kosten te betalen, waardoor het dreigement uitgevoerd wordt.... Website op zwart en email niet meer te ontvangen. Dit vind ik schandelijk omdat het aantoonbaar niet bij mij ligt. De medewerker heeft mij tijdelijk weer aan gezet en het wordt doorgestuurd naar tweedelijns support. Ik heb de chat opgeslagen en zet deze beslist online op het moment dat Hostnet blijft dreigen met afsluiting om zaken die zij zelf fout hebben gedaan. Krijgt nog een vervolg
dinsdag 15 december 2015
de Vormer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service! De chatfunctie werkt goed! Zeer behulpzaam. Ze laten je ook per email tijdig weten wanneer en contract bijna afloopt. Erg tevreden:-)
zondag 13 december 2015
Keizer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik wilde mn wordpress site hosten via hostnet en had nog enkele vragen en een soort van probleempje met aanvragen van de host omdat mn domeinnaam al een doorverwijsdienst had, en dit is uitstekend opgelost!!
donderdag 10 december 2015
wire
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben uitstekend geholpen door telefonische helpdesk bij aanmaken e-mail accounts. Moest daarvoor eerst autorisatie Webmaker laten verwijderen en dat werd binnen 5 minuten geregeld. Goede prijs-prestatie verhouding.
woensdag 9 december 2015
He!no
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede website met vriendelijke klantenservice. Wegens kosten verhuisd naar andere goede hostingprovider.
maandag 7 december 2015
Kurvers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 5 jaar een .com domein bij Hostnet geregistreerd te hebben gehad wilde ik het domein verhuizen naar een andere partij omdat dat bijna de helft in kosten scheelt. De oude EPP code die ik in overleg met de chatservice van Hostnet gebruikte bleek achteraf niet (meer) te kloppen waardoor het domein uiteindelijk op de einddatum toch niet verhuisd bleek te zijn. Ik werd daarna in feite gechanteerd door Hostnet dat ze alleen deze fout konden rechttrekken als ik een nieuwe periode zou betalen. De site van mijn klant was inmiddels al uit de lucht gehaald dus ik had geen keuze. Ik heb hierdoor een extra kostenpost aangezien ik immers al ergens anders een verhuizing in gang gezet had en omdat zij bijna 2 keer zo duur zijn als de nieuwe partij. Hostnet doet bovendien ipv coulant heel kinderachtig en verdraait als ik bewijs lever dat de EPP code wel degelijk kan verlopen steeds de feiten zo dat het uiteindelijk toch niet hun schuld is. Zo zou de chatmedewerker mijn verlopen code weer opnieuw geactiveerd hebben tijdens het gesprek, terwijl dit feitelijk helemaal niet kan. Als een code verlopen is zou ik volgens de instantie die hierover gaat een nieuwe code hebben moeten krijgen. Ik zal daarom nooit meer zaken doen met Hostnet, niet om de hoge kosten en al zeker niet door de slechte service...
zaterdag 5 december 2015
Vossen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prettig, als je weet hoe het werkt is de website goed aan te passen
donderdag 3 december 2015
Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Hostnet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice