HostSlim B.V.

4,7 / 5 125 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 52966887
Openingstijden
  • 24/7

Review score

4,7 / 5 125 ervaringen

Totaal (125)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (15)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over HostSlim

HostSlim is inmiddels ruim 10 jaar oud en over die tijd uitgegroeid tot een behoorlijk grote webhoster in Nederland. Wat direct opvalt bij HostSlim is onder meer de livechat, altijd makkelijk als je direct met de sales of de support kan schakelen. Ook heeft HostSlim een ticketsysteem waarmee ze klanten te woord staan. Bij HostSlim kan je verder terecht voor de registratie va domeinnamen, hosting, vps of dedicated servers. Er is al een hostingpakketje vanaf €0,85.

Over de afgelopen jaren hebben we niet zo veel nieuwe recensies meer ontvangen over HostSlim van klanten of ex-klanten. Heb jij ervaring met HostSlim als  hostingpartij dan zouden we het erg leuk vinden als je die met ons zou kunnen delen. Zo kunnen wij weer andere mensen helpen met hun keuze voor de beste webhosters.

Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.

Ervaringen 125 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super hosting service en steeds snelle hulp via email.
zaterdag 18 mei 2013
De Schrijver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk slechte hosting! Site gaat dagelijks down. Contacteer je de helpdesk, dan hoor je een week lang niets, om dan te horen te krijgen dat uw probleem niet bestaat. Ondertussen gaat dat ding wel constant down. Ze weigeren dan nog de "100% tevredenheidsgarantie" uit te voeren. Je krijgt met andere woorden je geld niet terug wanneer ze je enkele maanden laten sukkelen met een server die constant down gaat. Uiteindelijk is dat, na maanden, dan toch opgelost geraakt, maar veranderde mijn IP-adres regelmatig. Dat maakt een VPS compleet nutteloos. Daarenboven zag ik regelmatig dat data verdwenen was en oude versies online stonden. Ze zetten met andere woorden verouderde backups op hun servers, zonder de klanten iets te laten weten. Dat maakt een VPS nogmaals compleet nutteloos. Nu ik een jaar "klant" ben (gijzelaar is een beter woord), wens ik dit contract niet meer te verlengen. Echter, ik word om de oren gegooid met betalingsherinneringen. Het duurt hen wederom meer dan een week om ook maar te antwoorden. Hun antwoord is dan dat ik ten laatste een maand voor het einde van het contract moet opzeggen. Dat hadden ze bij het begin mogen laten weten, temeer omdat de frontpage van hun website het tegendeel zegt. Daar staat (samen met die 100% tevredenheidsgarantie en dat hun helldesk altijd klaar staat) het volgende: "Bij ons kunt u elke dag van de maand opzeggen. U zit bij ons nergens aan vast." Blijkbaar dus niet. Ze zwijgen in alle talen tot je zogezegd vast zit aan nog een jaar te betalen. Dit zijn eerder gangsterpraktijken dan praktijken dat je van een serieuze hosting verwacht. Hostslim is dus te vermijden als de pest!
woensdag 15 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
HostSlim is een prima service, je site staat in no-time online, en de support is ontzettend goed. ze staan altijd paraat om te helpen en de services die zie leveren zijn gewoon uitstekend goed
woensdag 15 mei 2013
van de weem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim echt een afrader! Letterlijk: slechtste hosting provider die ik ooit samengewerkt heb. Je site bijna elke week down. Soms hele dag, niet acceptable als je geld wilt verdiennen van je website. Ik ben al zes maanden klant van hostslim en ik ben echt letterlijk moe geworden om elke week een andere support ticket te maken (waarom omdat ze telefonish nooit bereikbaar zijn). Ik had 3 websites bij hun, en gelukkig heb ik alle belangrijkste verhuisd.En andere 2 ga ik ook z.s.m. verhuizen.
dinsdag 9 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service, als je vragen hebt, binnen een korte tijd heb je een reactie, en alles wordt gewoon perfect en netjes voor je afgehandeld. Ik heb zelf bij deze provider 5 radio streams lopen, een webhosting en meerdere domeinnamen, en ik kan er niks anders van zeggen dan dat het een perfecte service is, die het meer dan waard is om voor te kiezen. En dat voor een nette prijs. Zoek je een betrouwbare en betaalbare partner voor je hosting diensten? Dan zit je hier op je plek, en ik raadt het iedereen meer dan aan!!
dinsdag 9 april 2013
Hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds anderhalf jaar heb ik een vps bij Hostslim. In december van vorig jaar zijn mijn websites plotseling niet meer online. Ik heb zelf niets aan mijn websites veranderd of gedaan dus het probleem ligt bij de hosting. Direkt nadat mijn hoog in Google genoteerde website niet meer te bereiken waren ben ik begonnen met mailen met Hostslim. Ik had hierbij vooral met Ralph te maken en een enkele keer ook met anderen. Ik heb heel veel mailtjes heb gestuurd maar ondanks alle vage beloftes komen mijn sites niet meer tevoorschijn en de google rankings zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen. Na maanden heen en weer mailen vraag ik in maart middels opnieuw om de problemen op te lossen. Ditmaal krijg ik als antwoord: --------------------------------------------------------- Beste Jan, Als u ons de login geeft van de provider waar u de domeinen heeft geregistreerd dan kunnen wij dit oplossen. Dit alles valt onder 1 uur remote hands en dit is eenmalig 50 euro. **P.S. wij bieden sinds deze maand ook colocatie aan! U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen voor een geweldige aanbieding!** Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Ralph Hostslim B.V. ----------------------------------------------------------------------------------- In een volgende mailtje vraagt Ralph ter controle nog eens of de factuur al betaald is. Ik heb de factuur netjes betaald en wacht op actie van Hostslim. Er gebeurd echter niets en ik heb er genoeg van wat resulteert in het volgende mailtje : ----------------------------------------------------------------------------------- Ralph, Ik geef het op. Ik heb ongeveer 100 mailtjes gestuurd denk ik sinds december 2012 de sites offline gingen. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan. Gesmeekt, gevraagd en je zelfs geld aangeboden en vorige week nog een rekening van €50 betaald om de sites weer online te krijgen. Blijkbaar is het niet genoeg. Bij deze zeg ik de vps op en je mag aalles wat er op staat hebben. Veel plezier ermee! Gr Jan ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ralph geeft netjes antwoord op 25 maart. Beste Jan, Nee zo gaan we het niet doen. Wij willen u graag helpen en het voor u oplossen. Het was niet bedoelt om u het gevoel te geven dat het niet wordt opgelost. Ik wilde enkel even aangeven dat we er nog mee bezig zijn. U hoort spoedig weer van ons! **P.S. wij bieden sinds deze maand ook colocatie aan! U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen voor een geweldige aanbieding!** Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Ralph Hostslim B.V. -------------------------------------------------------------------------- En dat is het laatste wat ik vernomen heb. Het is niet zo dat ik hier Hostslim vanwege een klein conflict aan de schandpaal wil nagelen. Echter na 4 maanden voor de gek gehouden te zijn waarbij mijn websites alle waarde hebben verloren en ik ook nog eens een rekening heb betaald om het probleem op te lossen denk ik dak ik wel het recht heb om het helemaal beu te zijn. Ik wil anderen oprecht waarschuwen voordat ze met deze mensen in zee gaan want op het moment dat er problemen komen zijn ze er niet voor je.
maandag 8 april 2013
de Mol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte hosting, uitgesproken de slechtste die ik in tientallen jaren internet ervaring meemaak, had er sinds kort 3 pakketten die aanvankelijk goed liepen tot servercrash bij 1 van de sites, downtime duurt al dagen, toezeggingen van een zekere ralph, de contactpersoon, blijken niet te kloppen, alles opnieuw geupload, werkt nog steeds niet, wit scherm met melding apache function normally is het enige zichtbare de afgelopen dagen, verdere berichtgeving rondom storing krijg je éénmalig, in het begin, daarna volgt soms wel reactie als je zelf voortdurend om uitleg vraagt, heb om tegemoetkoming gevraagd, ook gekregen voor 1 van de pakketten, die nog steeds niet werkt, gratis hosting voor 1 jaar, op dat moment had ik nog enig vertrouwen in een oplossing, de storing bleef aanhouden, mn vertrouwen ging volledig verloren, ik heb de 3 sites waar het om gaat sinds kort overgezet naar andere host waar de sites draaien zoals het hoort, heb Ralph aangeschreven met verzoek om volledige terugbetaling van alle 3 de pakketten, Ralph vind me aanvankelijk niet netjes dat ik dat nu doe vanwege het ja zeggen op een eerdere compensatie, ralph snapt niet dat het vertrouwen volledig weg is en vervalt wat in de stand die hier meer leesbaar is m.b.t. hostslim, die reageert gewoon niet meer, wat niet de eerste keer is, op eerdere mails van mij en van de scripter waar ik in dit geval mee samenwerk, reageert Ralph op een gegeven moment niet meer, zich dan verschuilend en aangevend dat hij de mails niet heeft ontvangen, behalve deze onzin blijkt ook, wat hier ook aangegeven staat bij sommigen, dat de telefonische bereikbaarheid waardeloos is, deze host verdient het predikaat host absoluut niet, Ralph reageert niet meer en ik? ik start hier met m'n actie om m'n gelijk te halen en ook zeker m'n geld terug te krijgen, elk bedenkbaar forum en instellingen die consumenten belangen behartigen gaan een gedetailleerd verhaal van me krijgen met inzicht in alle mails die tussen Ralph van hostslim en mij heen en weer zijn gegaan, eens kijken of het omdraaien van de hele wereld door mij zoals Ralph zich uitspreekt, terecht is, mijn bescheiden mening blijft dat ik het volste recht heb op volwaardige teruggave van m'n geld door de wanprestatie van hostslim, want zo is een site die voortdurend down blijft toch te noemen, ik heb getracht het netjes op te lossen, Ralph begint weer te zwijgen en lijkt niet voornemens te zijn om ook maar iets terug te betalen, dat slik ik dus absoluut niet, behalve de kosten van de pakketten ga ik nu ook bekijken of ik m'n zakelijke kosten terug kan vorderen, het zielige amateuristische gekloot van hostslim kost me geld, geen verdiensten via de site toen hij nog bij hostslim stond, de tijd die ik, maar ook de scripter heeft geinvesteerd in het contact en de nieuwe upload van de site, nee slimhost, nogmaals, julie manier van handelen is dusdanig onder de maat en zo verschrikkelijk klantonvriendelijk dat ik iedereen, waar maar mogelijk, af zal raden om met jullie in zee te gaan, positieve reacties heb ik hier ook gelezen, dat zijn schijnbaar the happy view, zodra zich een storing voordoet bij jullie dan is mijn ervaring dat het vooral een bak met puin is waar klanten dan mee te maken krijgen, dat is absoluut onacceptabel, dus mensn, wie nog op zoek is naar een goede host, ga absoluut NIET in zee met hostslim, dat is, als het een keertje stoor, vooral bagger waar je dan mee te maken krijgt, een stel zich, laat ik het netjes houden, onbehoorlijk gedragende zooi wat via die Ralph vooral zeer klantonvriendelijk is, het is toch triest om op een gegeven moment niet meer te reageren, dan te beweren dat mails van 2 betrokken partijen niet ontvangen zijn, dat de telefonische bereikbaarheid absoluut slecht is, eigenlijk wel verklaarbaar, als Ralph bij andere klanten ook deze zooi levert, staat de telefoon daar natuurlijk constant roodgloeiend, nee, dit ruikt heel erg naar spruitjes en in sprookjes geloven, want dit voorval lijkt toch heel erg op de nieuwe kleren van de keizer, veel beloften, totaal geen actie, ook niet m.b.t. de terugplaatsing van de backup, die vervolgens niet te vinden is, die tijd, het geloven in dat soort sprookjes, ligt al heel ver achter me, hostslim zal gaan ervaren wat een doorbijter ik ben als het gaat om het behalen van m'n recht
woensdag 3 april 2013
van den brenk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tevreden, na storing was mijn website compleet verwijderd en ik ben netjes geholpen om deze terug te krijgen.
donderdag 28 maart 2013
Hazewinkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vleselijk slechte ondersteuning zomaar een brief van incasso binnen gekregen zonder dat ze eerst een acceptgiro, mail, telefoontje te plegen vervolgens 5 dagen er achter aan gebelt niet opgenomen niks gehoord incasso weer omhoog een rekening van 9 euro is hier 100 euro geworden! vreselijk slechte zaak! geen aanrader
dinsdag 26 februari 2013
-
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
mijn ervaring is dat het bar en boos is bij hostslim ik ban nu vanaf zaterdagmorgen 15 dec bezig om een van de medewerkers aan de telefoon te krijgen maar helaas nu op 18 dec nog steeds niets we waren door een fout van de administratie van hostslim geblokeerd dat hebben ze toegegeven via een maitje die ik uiteindlijk gestuurd had toe maar nu is mijn website nog steeds niet online en nu geven ze ineens aan dat het een storing is en dat die in de nacht van 17 dec en de vroege ochtend van 18 dec hersteld zou zijn maar nu op 18 dec 16.30 nog steeds geen website en hang nu alweer ruim een uur tervegeens aan de telefoon en geen reactie dus een en al een slechte ervaring en helaas is dit niet de enigste keer dat het zo gaat dus ik ben dan wel een uitzondering hier met mijn negetieve ervaring maar ook dat begrijp ik al de slechter ervaringen worden benaderd om te vragen om die ye verwijderen en dan word er weer wat belooft zoals het nu bij mij gebeurd is dus nu laat ik de ervaring maar staan en hoopt dat een ander deze ervaring niet zullen overkomen gr willem
dinsdag 18 december 2012
rijnders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afrader!! Schokkend om andere ervaringen te lezen hier. Het beeld is steeds hetzelfde bij ze (ik snap de positieve, maar ook de negatieve reacties). Aan de voorkant (voordat je klant bent) kan alles, het lijkt wel of overal ja op gezegd wordt. Maar zodra je betaalt hebt blijkt het opeens toch niet te kunnen. Als je de verkeerde inschatting toegeeft als net bedrijf en het geld retour geeft, dan is de kous is. Maar nee hoor, al 3 maanden bezig om geld terug te krijgen van een dienst die ze niet kunnen leveren. - Telefonische bereikbaarheid is 0 (altijd lang in de wacht). - Heb je iemand aan de lijn dan ga je de wacht in (even wat opzoeken, momentje) en een kwartier later zit je nog in de wacht. - Live support doet het meer niet dan wel - Tickets worden zomaar zonder reden gesloten.
woensdag 12 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meerdere mails gestuurd i.v.m. rechten voor een joomla-site. Nog steeds geen deftig antwoord gekregen en ik word afgewimpeld met de volgende uitleg: alle rechten op 777 plaatsen, dan zal het wel werken !!!!! Verder geen respons meer ontvangen, zelfs niet na het sturen van meerdere mails.
dinsdag 27 november 2012
cb
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service bij hostslim is top en er wordt super snel gereageerd!
zaterdag 3 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle afhandelingen van mijn vragen. Niet te beroerd om een stapje extra te doen voor mij. Erg prettig.
vrijdag 2 november 2012
Meerveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf is gewoon niet te bereiken, niet via mail, tel. Het lijkt wel als je betaald voor HostSlim, dat ze dan ineens niets meer van je willen weten. Binnenkort hebben wij afspraken staan in Utrecht. Mocht het zijn dat ze nog geen contact opgenomen hebben met ons, dan word het tijd om bij HostSlim langs te gaan. Mensen niet met dit bedrijf in zee gaan. If you pay peanuts, you get monkeys. http://www.meubelsvannoach.nl
donderdag 1 november 2012
Hovius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service, word meestal super snel geholpen, zelfs midden in de nacht! :)
woensdag 31 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets anders dan lof voor HostSlim. Wat vaak bij andere hosting bedrijven onmogelijk bleek omdat men er gewoon geen zin in heeft is bij HostSlim geen enkel probleem. Men denkt actief met je mee en zoeken altijd naar een oplossing. Voor mij reden om over te stappen naar HostSlim. Een aanrader !!
woensdag 31 oktober 2012
Traanman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer betrouwbaar en heel snel met oplossingen als die zie voor doen. kortom ik zou niet anders meer willen kwa prijs en kwaliteit.
dinsdag 30 oktober 2012
van Kooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een super webhost! Goede kwaliteit hosting Service voor een BIZARLAGE PRIJS! **Echt een aanrader!**
maandag 29 oktober 2012
Hubregtse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zaterdag circa 07.00 geef ik bericht met de vraag hoe moet ik mijn domein moet koppelen of dat ze dat eventueel voor mij konden doen en wat later kreeg ik al bericht dat ze mijn vraag hadden gekregen en ze gingen voor mij mijn domein koppelen. dat noem ik nu eens service.
zondag 28 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij van zeer tevreden over de dienstverlening van Hostslim B.V. Onze server heeft regelmatig onderhoud nodig en Hostslim B.V. regelt dit direct voor ons. Communicatief is Hostslim erg sterk, alles wordt netjes beantwoord via telefoon of e-mail. Je hebt altijd dezelfde dag al een reactie terug en ze pinnen zich niet vast aan een 8 tot 5 mentaliteit. Wij zullen nog lang klant blijven bij Hostslim, niet alleen voor onszelf maar ook voor onze klanten!
zaterdag 27 oktober 2012
van Mook
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allereerst leek het een goede partij om mee samen te werken. De testen die ik vooraf op de servers heb uitgevoerd waren zeer snel. Een lage timetofirstbyte was erg aantrekkelijk. Ook de service van de salesafdeling was in orde. NU na een maand begint het mij wel tegen te vallen. Support is niet snel en niet helder. Emailtjes worden niet altijd beantwoord en tickets automatisch na 48 uur afgesloten. De response in de email is niet oplossingsgericht, maar ik heb verwijten ontvangen dat ik iets niet goed zou hebben gedaan. Soms denk ik dat er ondercapaciteit is in de support, mailtjes worden vooral in het weekend en savonds beantwoord. Ook vraag ik me af wat voor technische helden er zitten. Men vroeg om mijn persoonlijke IP-adres, terwijl er een bestandsprobleem op de server zit. Vooralsnog heb ik een te grote lijst met negatieve ervaringen om deze organisatie aan te bevelen.
vrijdag 26 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer snelle support,bijna altijd online support, hele vriendelijke medewerkers. Na het bestelling kon ik na 1 min gebruik maken van de diensten.
vrijdag 26 oktober 2012
celik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een stabiele server met goede service. Ik ben snel opweg geholpen met mijn reseller account en ik dit is essentieel voor de zakelijke gebruiker. een 10 voor prijs /kwaliteit verhouding en een grote verbetering tov mijn vorige hostingprovider. De enige tip die ik kan bedenken is het vullen van de databank, deze mag een gevarieerder aanbod aan antwoorden bevatten.
donderdag 25 oktober 2012
Hekkenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 11 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de afgenomen diensten. Daarnaast is de helpdesk en reactietijd enorm goed, zelfs in de avond uren. We zullen zeer zeker nog lang klant blijven bij deze hoster.
vrijdag 20 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijne VPS hosting. Ze leveren een hele goede support middels een ticket systeem, en gaan hier ook professioneel mee om. Al mijn vragen zijn tot nu toe netjes beantwoord in een zeer korte periode. Het netwerk op de VPS is goed snel, ik haal wel tot 50MB/s dit in tegenstelling bij mijn voorgaande VPS hosters. deze hadden het vaak gelimiteerd op 100Mbit. De Control Panel is zeer uitgebreid en maakt gebruik van SolusVM. Hier kan je alles instellen wat je nodig hebt. En er is zelfs een IOS app beschikbaar om op afstand je machine te kunnen herstarten. Na de bestelling ontbrak het 2e IP adres en de 2e vCPU. Maar na een ticket te maken was dit binnen een paar minuten opgelost.
woensdag 18 juli 2012
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle support, bereikbaar, klant vriendelijk
dinsdag 26 juni 2012
de R.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nee hostslim dit is de aanbieder die klant vriendelijk en mee werkend is voor zijn klanten ook bij problemen staan zei klaar voor u en helpen u gelijks dit is alles wat u nodig heeft bij en voor u stream en draait op goei kwaliteit en is altijd stabiel en werkt eenvoudig
maandag 25 juni 2012
turksma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een storing op 22 juni heeft onze bedrijfswebsite er drie dagen uitgelegen. Alle backups van de hoster waren corrupt, zogenaamd als gevolg van een backup tijdens een harddisk storing. Alles moest opnieuw aangemaakt, tot aan de verwijzingen in de DNS. Toch raar voor een harddisk storing. Daarnaast was het zeer moeilijk om contact te krijgen. Ik heb vrijdag 70 minuten in de wacht gehangen en toen maar verbroken. Nietszeggende antwoorden via telefoon en dan ook nog, nadat de dienst weer op was, het domein niet koppelen aan het nieuwe account. Kortom: wij zijn verhuisd.
maandag 25 juni 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle,goede service.
donderdag 17 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
BAH Het meeste van de tijd werkt de web en domein hosting slecht en worden de problemen slecht opgelost. BAH BAH en nog eens BAH ps. ik denk er zeer sterk over na om op te stappen.
maandag 14 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoststlim is, mede dankzij de snelle behandeling voor zowel diensten als hulp en dankzij een gunstige prijs een prima partner voor mijn bedrijf. Naast bovenstaande is de kwaliteit prima in orde. Hostslim heeft vele mogelijkheden om contact te leggen, in veel gevallen is er direct een passend antwoord en kunnen veel acties direct geregeld worden.
maandag 23 april 2012
Wildschut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik 17 maanden geleden klant werd bij HostSlim was de service zacht gezegd Waardeloos. De chat support was slecht tegenwoordig heb ik ze op msn en was ieder klein probleempje zo opgelost!
maandag 23 april 2012
Renne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor onze webshop zijn wij al meer als 2 jaar klant. het bevalt ons zeer en blijven ook nog lang bij hostslim. Ga zo door!!!!!
maandag 23 april 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al lang klant. Lof voor Hostslim!
maandag 23 april 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een ramp om te kunnen opzeggen bij Hostslim. Het afsluiten ging makkelijk. Heb meerdere losse hosting pakketen bij hun lopen. Maar er valt gewoon geen hoogte van wanneer je product is opgezegt. Ineens krijg je weer facturen en aanmaningen in je mailbox. Het is geen fijn gevoel om met deze jongens van Hostslim te werken.
zondag 22 april 2012
Maalman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als wij een cijfer moeten geven aan Hostslim bv zal dit van de 10 een dikke 12 zijn dan . De service's als mede klantvriendelijkheid van deze mensen is ten toppe uit . Waar kan je als klant 7 dagen per week voor ondersteuning terecht ? Dat is alleen bij Hostslim bv namelijk . Ook de gunstigge prijzen en stabiliteit van hun diensten ten toppie uit . Als ik een ieder kent zou ik de diensten van Hostslim bv zwekers aanbevelen zowel particulier als mede zakelijk .
dinsdag 17 april 2012
van der mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon razendslechte service. Sinds vandaag licht mijn site plat. Wat gewoon een ramp is als reseller, de support meld mij dat het probleem verlopen is. Maar na tien minuten geschied het probleem opnieuw. Als ik geen contract met hen had was ik al lang opgestapt!
zondag 25 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hostslim gebeld paar keer zoude terug gebeld worden en nog nooit gedaan de server tijd is nog steeds fout van de streaming. ik raad dit echt af!.
donderdag 16 februari 2012
van Osch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hosting heeft echt goede prijzen waarbij de kwaliteit zeker en vast goed is. Een (groot) pluspunt is de livechat op de website en een mogelijkheid om te praten via MSN met een medewerker (Ralph). Laatst had ik enkele problemen met mijn VPS server waarbij ik direct goed werd geholpen (lees: persoon gaf mij goede informatieve websites of deed het zelf). Door de websites te geven werd ik echt zeer goed geholpen en leerde ik direct een hoop bij! Ik zal hier zeker en vast blijven hosten.
zondag 29 januari 2012
Descan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een priveaccount een zeer snel en goed werkend account. Als er problemen zijn worden ze zeer snel , soms binnen enkele minuten al, opgelost. Altijd vriendelijk en zijn op meerdere manieren te bereiken: email, online ondersteuning, opgeven van tickets, telefoon, twitter. Meer dan uitstekend en voor iedere prive consument meer dan sterk aan te bevelen!
donderdag 19 januari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website is constant offline!
zondag 15 januari 2012
den Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim werkt voor ons perfect, altijd zeer snelle correspondentie. Staan altijd klaar met een passende oplossing. Wij hebben bij hostslim 2 servers draaien. Met een downtime van bijna 0% Keep up the good work!
donderdag 12 januari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf met 24/7 support. Meer kan een klant zich niet wensen.
woensdag 4 januari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hostslim.nl komt velen maler mooier over dan het is. De helpdesk beantwoord de meeste vragen half. Vooral met 2 of meer vragen tegelijk. Vaak is het bij hun opgelost wat niet zo is. Vaak berichten heen en weer en dan hopen dat de helpdesk het eindelijk goed doen na lange tijd. Ik heb het idee dat ze onderandere te snel en niet de aandacht genoeg bij het lezen hebben en niet goed opnemen. Installatron die ze aanbiedden zijn moeilijke programma's en waar ze niet goed bij kunnen helpen. Met audio streaming kwam ik in het bestel proces tegen gratis top 40 muziek erbij nooit gekregen. Bij de webhosting pakketten is data limiet bij gekomen wat eerst niet was toen ik erbij kwam. En dat was een mede keuze om bij hun te komen. Het is mooi aangeboden diensten maar in werkelijk het niet zo mooi als het is.
dinsdag 13 december 2011
Zwier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht, directadmin loopt altijd vast, slechte support, ze willen me niet helpen, ik ben veel mensen door hostslim kwijtgeraakt, mijn websites zijn altijd offline door hun, ik ben het nu zat, ik koop een andere host! MENSEN KOOP DEZE SLECHTE HOST NIET!! ALTIJD ALLEEN MAAR FOUTEN, KOOP EEN GOEDKOPE EN BETERE HOST...
woensdag 7 december 2011
heegde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Staan erg open voor Partnerzaken! Hadden ergens anders hosting met veel downtime heel netwerk naar Hostslim verhuist en nu helemaal nergens last meer van. Duidelijke en Mooie afspraken gemaakt met het bedrijf, En zeker een bedrijf dat openstaat voor Service & Support. Mooi eind van 2011, En ga zeker verder met hun in 2012!
maandag 7 november 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super tevreden met HostSlim, ik had wat problemen met mijn mail / dns. Dankzij het stap voor stap uitsluiten van oorzaken door de support van Hostslim hebben we het op weten te lossen, top!
vrijdag 4 november 2011
van den Dool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier een VPS gekocht. Na 1 dag lag deze echter al offline voor 2 hele dagen lang. Ik ben hierdoor veel klanten kwijtgeraakt. Ook apart, hebben ze een RAID opstelling, crashen'toevallig' beide hardeschijven... Vind het allemaal maar mysterieus hier.
dinsdag 18 oktober 2011
Brem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met HostSlim B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice